Wydarzenia





 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Share | 
 

 Genetyki i umiejętności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mistrz gry
avatar

Konta specjalne
Konta specjalne
http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/f124-woreczki-z-wsiakiewki
naczelny mąciciel
odwieczny
n/d
n/d
Do you wanna live forever?
99
99
99
99
99
99
Czarodziej

PisanieTemat: Genetyki i umiejętności   14.02.16 22:47

Genetyki i umiejętności

Czarodzieje różnią się urodzeniem od mugoli - są bardziej od nich odporni na choroby, mają silniejsze organizmy, które żyją dłużej (większość dożywa sędziwego wieku stu lat w bardzo dobrej kondycji, częstokroć ten wiek przekraczając o przynajmniej kilkanaście lat). W ich żyłach płynie magiczna krew, która – niezależnie od jej czystości – ofiaruje czarodziejom talent do rzucania zaklęć, korzystania z pradawnej, tajemnej mocy.

Genetyki
Niektórzy czarodzieje krzyżują swoje geny z magicznymi istotami, tak rodzą się półwile, półgobliny i półolbrzymy, a także ich dalsi potomkowie. Inni po prostu rodzą się specjalnie uzdolnieni – jasnowidzami, widzącymi przyszłość, metamorfomagami potrafiącymi zmieniać dowolnie swój własny kształt. Jeszcze inni z nadnaturalnym darem rozmowy ze zwierzętami.

Wybierając genetykę swojej postaci, dobrze przemyśl swój wybór – możesz wybrać tylko jedną na wszystkie postaci, które w późniejszym czasie stworzysz.

Niektóre z genetyk (jasnowidz, półwila, wilkołak, metamorfomag) korzystają z punktów biegłości, które możesz zakupić w sklepiku.



Umiejętności i nauka
Z umiejętnościami magicznymi nikt się nie rodzi; naturalnie pewne wrodzone predyspozycje ułatwią ich naukę, lecz nikt nie osiąga sukcesu bez wysiłku. Pojęcie oklumencji, legilimencji lub animagii to długie lata żmudnej nauki, ćwiczeń i praktyk.


W przypadku braku zakupu umiejętności podczas etapu tworzenia postaci i chęci nauczenia się jej już na fabule, należy wybrać jedno z poniższych:

- napisanie jednego posta fabularnego wynoszącego 1200 słów dotyczącego nauki danej umiejętności;
- odegranie 3 dowolnych sesji (po 5 postów) dotyczących nauki danej umiejętności;
- odegranie sesji (po 5 postów), aż suma rzutów kością k100 (jeden po każdej sesji) wyniesie łącznie 200;
- wykorzystanie umiejętności w 3 wątkach dotyczących pracy (np.: łamacz klątw - łamie klątwy).


Powrót do góry Go down
 

Genetyki i umiejętności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Ability- umiejętności pokemonów
» 002. Statystyki i umiejętności
» Zasady i opisy genetyk
» Frau
» Umiejętności, Kryształy i Moce

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Biuro informacji :: Mechanika :: Genetyki i umiejętności-
Styl: Evandra + Cassandra



Forum oparte na serii książek J.K.Rowling, niektóre imiona i nazwy własne są jej własnością.
Opisy częściowo pisane w oparciu o Pottermore.
Autorskie opracowania oraz pozostałe treści forum są własnością intelektualną twórców,
zabrania się ich kopiowania.



Baner small nobg

Morsmordre 2015-17