Wydarzenia





 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Share | 
 

 [UM] Animagia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mistrz gry
avatar

Konta specjalne
Konta specjalne
http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/f124-woreczki-z-wsiakiewki
naczelny mąciciel
odwieczny
n/d
n/d
Do you wanna live forever?
99
99
99
99
99
99
Czarodziej

PisanieTemat: [UM] Animagia   14.02.16 23:42

Animagia

Animag to czarodziej, który posiada nabytą umiejętność zmiany w konkretne zwierzę. Nie wykorzystuje przy tym żadnych zaklęć ani nie korzysta z różdżki, zamiana zachodzi tylko i wyłącznie pod wpływem skoncentrowanych myśli. Nauka tej sztuki jest niezwykle trudna i skomplikowana, często trwa wiele lat, dopóki mozolne ćwiczenia przyniosą jakiekolwiek efekty i zamiana w zwierzę zostanie opanowana do perfekcji. Istotnym faktem jest, że postać, którą przyjmuje czarodziej, odzwierciedla jej charakter, co ciekawsze, mimo że będąc zwierzęciem zachowują wolną wolę i pełną świadomość, ich odruchy są ograniczone, bardziej zwierzęce, choć nadal mogą nad nimi panować. Potrafią też porozumiewać się z innymi zwierzętami tej samej rasy.
Ministerstwo Magii wprowadziło bardzo restrykcyjną politykę względem animagów. Każdy z nich ma obowiązek stawić się w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów i zarejestrować, aby Ministerstwo miało wgląd, czy czarodziej nie wykorzystuje swojej umiejętności w niedozwolony sposób. Kara za utrzymywanie takiej magii w sekrecie nie jest błaha, takowym przestępcom grozi bowiem Azkaban.

Postaci animagiczne posiadają dwie statystyki: sprawność oraz uniki. Animagowie mają wpisane je w profilach, w nawiasach obok wartości właściwej ludzkiej postaci. Animag rozdziela pomiędzy te dwie statystyki ilość punktów, która wynosi tyle, ile statystyka transmutacji postaci x2 z zaokrągleniem w górę. Rozkład powinien być zgodny z przyjętą formą (ryba będzie mogła otrzymać wyłącznie punkty uników, rozumianych jako zwinność, a słoń - tylko sprawności, która jest rozumiana bardziej jako siła fizyczna, podczas gdy lew miałby większą swobodę wyboru, gdyż jest silniejszy od ryby i zwinniejszy od słonia). Animagów w ich zwierzęcych formach nie obowiązuje ani górna granica statystyki 60 ani blokada uników zaklęć o ST 70 i wyższym.

Punkty żywotności animagicznej formy określa się wzorem T x3 + waga x2. Wartości zaokrągla się w górę, a jako wagę przyjmuje się średnią wagę wybranego zwierzęcia.

Istnieje jednorazowa możliwość zmiany swoje animagicznej postaci, co równa się utracie tej wcześniejszej i kosztuje 350 PD. Naukę owej zmiany należy potwierdzić jednym ze sposobów opisanych tutaj.



Wymagania
▲ osiągnięcie przynajmniej 5 punktów statystyki transmutacji;
▲ zakup umiejętności w sklepiku;
▲ aby skorzystać z umiejętności należy rzucić kością k10, stopień trudności udanej próby przemiany wynosi 15. Dolicza się statystykę transmutacji. Jeżeli postać ma 15 pkt transmutacji staje się z tego obowiązku zwolniona.

Spis postaci
PostaćFormaTSURejestracja
Cassandra VablatskyWroniec501016-
Charlene LeightonKot1503081tak
Eileen WildeKania ruda1603251tak
Elisabeth ParkinsonKot1503081-
Julia PrewettWiewiórka2004061-
Morgoth YaxleyWilk europejski141711162-
Iris VanePójdźka2004060tak



Powrót do góry Go down
 

[UM] Animagia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» [UM] Animagia
» Jolene Dunbar - animagia

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Biuro informacji :: Mechanika :: Genetyki i umiejętności-
Styl: Evandra + Cassandra



Forum oparte na serii książek J.K.Rowling, niektóre imiona i nazwy własne są jej własnością.
Opisy częściowo pisane w oparciu o Pottermore.
Autorskie opracowania oraz pozostałe treści forum są własnością intelektualną twórców,
zabrania się ich kopiowania.



Baner small nobg

Morsmordre 2015-17