Wydarzenia





 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Share | 
 

 FAQ

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
AutorWiadomość
Mistrz gry
avatar

Konta specjalne
Konta specjalne
http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/f124-woreczki-z-wsiakiewki
naczelny mąciciel
odwieczny
n/d
n/d
Do you wanna live forever?
99
99
99
99
99
99
Czarodziej

PisanieTemat: FAQ   16.06.17 15:12

First topic message reminder :

Nie ma głupich pytań (podobno)

Temat służy rozwianiom wątpliwości odnośnie forum, jego mechaniki oraz uniwersum.

Wypowiadając się w tym wątku, upewnij się, czy Twój post rzeczywiście polega na zadaniu pytania, na które istnieje odpowiedź oraz przestrzegaj trzech fundamentalnych zasad:

a) zachowaj kulturę słowa;
b) upewnij się, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie wynika wprost z wątków znajdujących się na forum (po tym, jak przejrzysz odpowiednie działy, skorzystaj również z wyszukiwarki);
c) upewnij się, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się pod żadnym z poniższej listy FAQ.



FAQLista została utworzona na podstawie pytań, na które odpowiadamy najczęściej.

Spis treści


Sprawdzanie kart postaci
1. W kolejce widzę niesprawdzonych 20 kart, czy to znaczy, że będę czekać dwa miesiące aż ktoś się mną zainteresuje?
Osoba sprawdzająca Twoją kartę na ma wysłanie poprawek trzy dni od momentu wrzucenia karty. Tyle maksymalnie będziesz czekać.
2. Dostałem gigantyczne poprawki, czy to normalne?
Z reguły tak, dbamy o dostosowanie postaci do świata.
3. Czekam już dwie godziny, czy powinienem ponaglić odpowiedzialną osobę?
Nie. Pamiętaj, że wszyscy mamy życie poza internetem, a forum jest duże i mamy na nim znacznie więcej obowiązków, niż Ci się wydaje. Poganiając osobę sprawdzającą przed czasem, który jest dla tej osoby wydzielony zasadami ujętymi w regulaminie, sprawia, że jesteś po prostu upierdliwy. Pamiętamy o Tobie i chcemy, żebyś został - nie utrudniaj nam tego.

Kwestie fabularne
1. Czy mogę zagrać wampirem lub elfem?
Nie, możesz skorzystać wyłącznie z dostępnych na forum genetyk. Są opisane w tym dziale. Pamiętaj, że na wszystkie swoje konta możesz mieć tylko jedną genetykę. Rozszerzenie tego limitu można zakupić w sklepiku MG.
2. Czy mogę dowolnie wybrać czarodziejską szkołę, do której uczęszczała moja postać?
Tak, ale wyłącznie w obrębie dostępnych: Hogwart, Beuxbatons, Durmstrang. Postać może też korzystać z edukacji domowej. O szczegółach przeczytasz w tym wątku.
3. Chcę stworzyć postać kanoniczną - ile mogę zmienić?
Postaci kanoniczne, które występują na Morsmordre, znane są głównie z imienia i nazwiska. Gracz, który się na nie decyduje, powinien nie zmieniać kluczowych kwestii (konserwatywne rodziny powinny pozostać konserwatywne i odwrotnie), nie jest problemem nieznaczna zmiana wieku lub fragmentów nie mających większego wpływu na fabułę.
4. Czy naprawdę muszę czytać te wszystkie teksty przed zrobieniem postaci?
Im więcej przeczytasz, tym mniej będziesz mieć problemów - zarówno w trakcie akceptacji postaci, jak i w trakcie gry. Dopracowana postać ma większą szansę odnalezienia się fabularnie na forum.
5. Czy mogę zmienić kartę postaci po jej zaakceptowaniu?
Jeśli zmiany miałyby istotny wpływ na fabułę, warto się zastanowić, czy większego sensu nie miałoby stworzenie po prostu nowej postaci. Jeśli okaże się, że tak, zmiana nie zostanie zaakceptowana. W tej sprawie należy kontaktować się bezpośrednio z osobą, która sprawdzała Twoją kartę.
6. Jestem metamorfomagiem, czy mogę zarezerwować trzy wizerunki?
Nie zabierajmy innym zabawy, być może wybrana przez Ciebie twarz jest upatrzona przez inną osobę na jej prawdziwą postać. W internecie można znaleźć mnóstwo przepięknych zdjęć bezimiennych osób. Jeden wizerunek jednej osobie starczy w zupełności. Animagowie nie zajmują wizerunków słynnych w internecie kotów.
7. Mam bardzo młodą postać, która ma wysokie statystyki magii leczniczej, czarnej magii, zna legilimencję, animagię i oklumencję, gdzie mogła się tego nauczyć, skoro wcześniej była w Hogwarcie?
Dobrze jest zadać sobie to pytanie trzy razy przed wrzuceniem karty, odpowiedź na nie jest bardzo trudna i nasuwa propozycję postarzenia postaci o przynajmniej kilka dekad.
8. Chcę stworzyć postać z egzotycznego kraju - jak się za to zabrać?
Jeśli nie czujesz się dobrze w tym okresie historycznym i nie masz większego pomysłu na jej pochodzenie - po prostu odradzamy. Będziemy oczekiwać od Ciebie zrozumienia tematu.
9. Wylosowałem chorobę, ale żadna mi nie odpowiada. Czy mogę stworzyć własną?
Tak, ale najpierw należy wysłać jej kompletny opis administracji - w przypadku jej zaakceptowania stanie się ogólnodostępna dla graczy.
10. Czy mogę zajmować się kilkoma zawodami, jeśli uważam, że mam na to czas? Czy mogę posiadać własne przedsiębiorstwo, hodowlę? Czy mogę jako nauczyciel nauczać kilku przedmiotów jednocześnie?
Doba ma tylko 24 godziny, nikt nie jest w stanie wykonywać dobrze mnóstwa zadań jednocześnie. Tworząca się postać może wybrać jeden zawód (sama decyduje, czy są to usługi, przedsiębiorstwo, prace dorywcze, czy hodowla). Możliwe jest dopiero fabularne wzbogacenie się i rozwinięcie działalności. Więcej na ten temat w tym wątku.
11. Czy mogę stworzyć postać będącą właścicielem lokalu znajdującego się na forum?
Jeśli lokal nie znajduje się w posiadaniu żadnej innej postaci aktualnie znajdującej się na forum, nic nie stoi na przeszkodzie.
12. Kiedy nastąpi zmiana miesiąca fabularnego?
Szczęśliwi czasu nie liczą. Miesiąc fabularny zwykle zmieniany jest wtedy, kiedy wyczerpana zostanie fabuła przewidziana na dany okres. Zależy to od sprawności przeprowadzenia poszczególnych wydarzeń, szybkości odpisów nie tylko MG, ale i graczy, których MG ma pod opieką. Kiedy wydarzenia się zakończą - miesiąc zostanie zmieniony. Nikt nie jest w stanie nigdy podać konkretnej daty. Po zmianie miesiąca gracze zawsze dostają około dziesięciu dni na zakończenie swoich spraw z poprzedniego miesiąca (przypominamy, że wsiąkiewki za miniony miesiąc można rozliczać w trakcie trwania kolejnego - jest więc bardzo dużo czasu na dokończenie porozpoczynanych wątków).
13. Czy mogę się ożenić z arystokratką z wrogiego rodu? Czy jako czarnoksiężnik mogę poślubić aurorkę? Czy jako Zakonniczka mogę wyjść za mąż za Śmierciożercę?
Możesz zrobić, co tylko chcesz: po prostu pamiętaj o konsekwencjach. Sprzeniewierzanie się zasadom Zakonu kończy się wydaleniem z niego, a kobieta z wrogiego rodu nie będzie w rodzie męża witana z entuzjazmem.
14. Czy jeżeli mam czystą nieszlachetną krew, mogę bez przeszkód poślubić arystokratę?
Zależy od rodziny, im bardziej konserwatywna, tym mniej jest to prawdopodobne i tym mniej mile widziane przez jej pozostałych członków. Pamiętaj, że taka postać nie urodziła się jako lady - ślub będzie jej awansem społecznym. Nigdy nikt nie będzie jej traktować tak, jak kobiet ze szlachetnych rodów i przez przedstawicieli arystokracji zawsze będzie postrzegana jako mniej wartościowa.
15. Czy jeżeli dopadł mnie mistrz gry, a miałem inne plany na fabułę, mogę je realizować niezależnie?
Morsmordre nie jest forum typu second-life, należy liczyć się z tym, że mistrz gry zawsze może w wątek zainterweniować. Wówczas konieczne jest stosowanie się do zaleceń mistrza gry i ustawienie chronologii wątków w taki sposób, aby ten prowadzony z MG znajdował się czasowo najpóźniej (istnieje zakaz prowadzenia wątków dziejących się po wątku, w którym istnieje zagrożenie życia lub zdrowia postaci).
16. Czy mogę uśmiercić członka rodziny?
Jeśli jest to postać nieaktywna, NPC lub gracz, który ma podobne zdanie na ten temat, zostało to skonsultowane z moderatorem rodu lub zostanie uśmiercona zgodnie z mechaniką forum - tak.
17. Ile generalnie czarodzieje wiedzą o mugolach?
Czarodzieje z reguły nic nie wiedzą o mugolach, dotyczy to zarówno alchemików, uzdrowicieli, nauczycieli, jak i pracowników Ministerstwa Magii pomijając urzędników specjalnie do tego przygotowanych. Wiedza o mugolach generalnie postrzegana jest jako obciachowa.
18. Czy są organizowane lekcje dla dzieci?
Nie, fabuła forum oscyluje wokół dorosłych czarodziei i nie prowadzimy fabuły dla Hogwartu.
19. Moja postać stała się nieaktywna. Odzyskała kolor, ale dostała rangę neutralną, podczas gdy poprzednio należała do Zakonu Feniksa lub Rycerzy Walpurgii. Jak mogę powrócić do łask organizacji?
Co do zasady należy wykonać jedną misję poboczną. Rekrutacja na misje jest dostępna z początkiem fabularnego miesiąca.
20. Czy jeżeli chcę napisać w poście, że skrzat sprząta mój dom, mogę to zrobić bez jego zakupu?
Tak, skrzat w tle, jako pomoc domowa może pomagać czarodziejom w pracach domowych - ich zakup umożliwia wykorzystywanie skrzata w bardziej skomplikowanych zadaniach i mających większy wpływ na fabułę. Pamiętamy jednak, że skrzaty usługiwały wyłącznie rodzinom o dawnym czarodziejskim rodowodzie.
21. Dostałem list od MG, który nie ma daty. Co robić? Ta data może mieć wpływ na moją rozgrywkę.
Jeżeli mistrz gry nie narzucił daty, oznacza to, że możesz wybrać ją samodzielnie i dowolnie, ale w obrębie miesiąca, w trakcie którego został wysłany.
22. Czy opisy w mieszkaniach są obowiązkowe?
Tak. Morsmordre to forum literackie, zabawa na nim polega na tworzeniu opisów. Zachęcamy do wyczerpywania tematu również w tym względzie oraz pilnowania siebie nawzajem, żeby te opisy były.
23. Czy postać może przybrać na wadze w trakcie gry?
Oczywiście, że tak - musi to jednak zostać przedstawione w sposób fabularny i odpowiednio odegrane. Jeśli postać ma, oprócz wagi, otrzymać punkty sprawności, odegranie nie powinno zostać sprowadzone do objadania się.
24. Jak wygląda kwestia zamieszkania arystokratów? Czy wszyscy członkowie danego rodu mieszkają w jednym miejscu?
Zachęcamy do tego, ale nie zmuszamy - wszystko zależy od Waszych indywidualnych ustaleń. Zalecamy upewnić się, że nie zbudujecie więcej niż jednego dworku na niewielkiej przestrzeni terytorialnej (w jednej małej wiosce, małym miasteczku, na mało zamieszkanej wyspie).
25. Dlaczego MG nie odpisał na wydarzeniu, skoro minął już termin?
Prawdopodobnie nie wiemy. Pewnie coś mu wypadło. Zwykle mamy wydarzenia pod kontrolą, ale rzadko jesteśmy w stanie zmusić mistrza gry do szybszych odpisów. Póki nie pojawi się osoba, która mogłaby przejąć przedłużające się wydarzenie, nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Czasem na taką osobę trzeba poczekać dłużej, bo są to sytuacje nagłe, na które rzadko jesteśmy przygotowane.
26. Do kogo mogę się zwrócić, jeżeli chcę umówić moją postać na spotkanie z Czarnym Panem lub Bathildą Bagshot?
Do nikogo, należy poczekać na fabularną okazję (najprawdopodobniej będzie to najbliższe spotkanie organizacji). Jeżeli sprawa jest jednak bardzo ważna, zawsze można wysłać list do danej postaci NPC.
27. Czy mogę zmienić zawód mojej postaci?
Oczywiście, że tak - należy jednak wybrać kolejny zgodnie z posiadanym rozkładem biegłości oraz rozegrać to fabularnie.
28. Czy postać półkrwi może zostać Rycerzem Walpurgii?
Jak najbardziej - należy pamiętać, że wbrew proporcjom na forum czarodzieje półkrwi stanowią większość magicznej społeczności i tylko część z nich ma rodziców mugoli. Są grupą zróżnicowaną - wszystko zależy od konkretnego pochodzenia.

Kwestie techniczne - kody i mechanika
1. Chcę usunąć dopisek "budowa" z tytułu gotowej karty, ale nie potrafię tego zrobić.
W tym celu należy wejść w pełną edycję wiadomości (opcja "przejdź do pełnego edytora" znajdująca się pomiędzy buttonami zapisz i anuluj).
2. Czy jeżeli umówiłem się z innym graczem, że nie będziemy rzucać kością, możemy rozegrać nasz wątek bez korzystania z mechaniki?
Generalnie tak, z zachowaniem oczywistych ram (postać, która nie zna czarnej magii, wciąż nie może z niej korzystać; postać, która ma mniej niż 5 punktów w danej dziedzinie, wciąż jest ograniczona). Warunkiem takiej rozgrywki jest zgoda wszystkich postaci, których wątek dotyczy (przykładowo, jeśli legilimenta ma wyciągnąć wspomnienie dotyczącej innej postaci, niż te, które znajdują się w wątku, powinien uzyskać również zgodę tej postaci, jeżeli nie chce rzucać kością). Jeśli przynajmniej jedna zaangażowana osoba nie zgadza się na pominięcie mechaniki, gracze mają obowiązek się do niej zastosować.
Osobą, która może wyrazić taki sprzeciw, jest również mistrz gry, który może wtrącić się do każdej rozgrywki w dowolnym momencie. Mistrz gry również decyduje o sposobie leczenia obrażeń, które zadał (czy leczenie takie musi przybiegać z udziałem kości, czy też nie). Co do zasady mistrz gry będzie wymagał stosowania się do mechaniki.
3. Chcę zorganizować wydarzenie prywatne, czy mogę to zrobić na przypale?
Nie. Jeśli chcesz zorganizować wydarzenie prywatne, powinieneś przesłać administracji dokładne plany, które uwzględnią mechaniczne rozwiązania obecne na forum oraz kompletny scenariusz na fabułę. Szczegóły uzgadniamy indywidualnie.
4. Czy mogę pisać, że przeglądam księgę o runach lub stoczyć pojedynek na szable, jeśli nie kupiłem tych przedmiotów w sklepiku MG?
Tak, zwłaszcza w przypadku przedmiotów pospolitych. Te w sklepiku dają po prostu bonusy do rzutów, które wymagają zakupu.
5. Jeśli wątek w temacie jest przez dwójkę graczy niedokończony, urwany, po jakim czasie można w danym temacie rozpocząć nowy?
Co do zasady po dwóch tygodniach, jednakże zachęcamy zainteresować się, czy postaci piszące w wątku pojawiają się na forum, a najlepiej - po prostu zapytać ich, czy będą wątek kontynuować. Jeśli tak - niezbyt grzecznie jest się wtrącać. W każdej chwili można poprosić o założenie nowej lokacji w tym wątku, jeżeli tylko zachodzi taka potrzeba.
6. Czy w offtopie można rzucać kością?
Tak, ale tylko w temacie do tego przeznaczonym i tylko kośćmi numerycznymi (k100, k10, k6, k3, nigdy Nokturn i podobne).
7. Czy umiejętność lub zaklęcie może działać na więcej niż jedną osobę?
Zaklęcia tak, ale tylko wtedy, kiedy jest to podkreślone w opisie (są to zaklęcia obszarowe). Podobne umiejętności nie istnieją.
8. Czy mogę stworzyć przedmiot, który da mojej postaci rzeczywiste mechaniczne bonusy i którego nie ma w sklepiku MG?
Tak, w tym celu należy zainteresować się mechaniką badań naukowych.
9. Czy mogę pominąć w karcie istotne imiona, nazwiska, żeby dać większe pole do popisu osobie, która zrobi daną postać?
Tak, lecz nakreślony musi pozostać koncept postaci, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi krew szlachetna ze względu na specyfikę rodów (czy to mezalians, czy nie, czy rody są zwaśnione, czy nie).
10. Czy postaci niemagiczne (mugol, charłak) mogą tworzyć eliksiry?
Nie, do tworzenia eliksirów potrzebna jest różdżka, a do posiadania różdżki - zdolności magiczne.
11. Czy postać dziecka zajmuje limity?
Postać dziecka zajmuje limit genetyki, jeśli taką posiada, ale nie zajmuje limitu krwi szlachetnej lub czystej, jeżeli w momencie tworzenia ma nieukończone 15 lat.
12. Czy istnieje sposób, żeby rozliczyć we wsiąkiewce wątek, w którym mój partner do gry uciekł w trakcie?
Tak, wątek można dokończyć przy pomocy konta Ain Eingarp.
13. Moja sytuacja jest wyjątkowa i przez koncept postaci mam za mało punktów biegłości - czy muszę wykupywać również te, które są oczywiste dla mojej postaci (np. trzy języki ojczyste)?
Tak, powinieneś skupić się na zakupie biegłości, które są dla Twojej postaci wiodące. Biegłości są odzwierciedleniem fabularnego opisu postaci i muszą się z nim pokrywać. Oczywiście rozumiemy wszystkie sytuacje szczególne, ale niestety jeśli każdy będzie miał sytuację szczególną, to szybko okaże się, że zasad nikt nie musi przestrzegać.
14. Czy jeżeli nie mam wykupionej biegłości, oznacza to, że nie potrafię wykonać danej czynności w ogóle lub że nie mam na dany temat żadnej wiedzy?
Tak, brak biegłości właśnie to oznacza - wszędzie tam, gdzie brak biegłości daje do kości karę -50.
15. Czy jeśli mam 75 punktów biegłości do rozdysponowania i rozpiszę je teraz, a nie zużyję ich wszystkich, to pozostałe punkty przepadają, czy w przypadku zdobycia lub zakupienia kolejnych będę mógł doliczyć te niewykorzystane wcześniej?
Niewykorzystane punkty biegłości zostają na koncie jako reszta i można je zużyć w dowolnym momencie, również łącząc ze zdobytymi później.
16. Moja postać była prefektem lub graczem Quidditcha, ale nie została oznaczona w spisie absolwentów. Dlaczego?
Ponieważ musisz zgłosić ten fakt samodzielnie w odpowiednim wątku.
17. Jak działają przedmioty dające bonus do biegłości?
Bonus dolicza się do rzutu kością. Przykładowo, jeśli postać posiada pantofle do tańca, które dają +5 oraz biegłość na poziomie I, która również daje +5, ogólny bonus do rzutu kością wynosi +10. Aby przedmiot dawał bonus, postać musi mieć możliwość z niego skorzystania (dotyczy to również ksiąg, postać korzysta z księgi, kiedy ją czyta). Nie zawsze wystarczy więc jedynie mieć przedmiot przy sobie, musi również zaistnieć możliwość skorzystania z przedmiotu - kiedy na postać pędzi rozpędzony buchorożec, postać nie ma czasu, by otworzyć księgę o magicznych zwierzętach i sprawdzić w niej, czym jest to stworzenie.
18. Czy mogę zmienić wizerunek?
Tak, ale tylko raz. Fakt ten należy zgłosić w odpowiednim wątku.
19. Czy mogę zmienić patronusa?
Tak, jeżeli istnieje fabularne uzasadnienie. W tej sprawie należy zwrócić się do osoby, która sprawdzała daną kartę.
20. Mam plusiki w doświadczeniu przy poście ze zgłoszonymi punktami i mam punkty dodane w historii doświadczenia, ale nie mam ich naliczonych w profilu.
Wpisaniem notatki do karty postaci oraz przydzieleniem punktów w profil zajmują się często dwie różne osoby, więc zwykle pomiędzy jednym a drugim zdarzeniem następuje przerwa czasowa. Jeżeli minie dłuższy czas, a punkty nie dotrą, należy zgłosić ten fakt.
21. Co się stanie z moimi punktami doświadczenia, kiedy moja postać umrze?
Przepadną. Punkty doświadczenia odzwierciedlają udział postaci w fabule, ich transfer jest niemożliwy.
22. Czy mogę przekazać komuś moje punkty doświadczenia?
Nie. PD odzwierciedlają udział postaci w fabule, ich transfer jest niemożliwy.
23. Czy mogę zapisać na wydarzenie postać nieaktywną, którą mam zamiar uaktywnić?
Nie. Należy uaktywnić ją wcześniej.
24. Czy mogę zapisać na wydarzenie postać drugoplanową?
Nie, chyba, że wydarzenie jest dla takich dedykowane lub MG sam wciągnie postać w dane wydarzenie.
25. Czy istnieje możliwość zmiany początkowego rozłożenia statystyk?
Tak, taką możliwość należy wykupić w sklepiku MG.
26. Czy mogę zgłosić jeden wątek do rozliczenia kilka razy? Na przykład, podpiąć wykonywanie badań lub zleceń ministerialnych pod wątki z wykonywaniem swojego zawodu?
Nie. Za jeden wątek można otrzymać punkty doświadczenia związane z jedną opcją - wyjątkiem są niektóre osiągnięcia.
27. Czy wątki z mistrzem gry mogę rozliczyć we wsiąkiewce?
Tak. Co więcej, w tych wątkach nie obowiązuje obostrzenie pisania przynajmniej 300 słów w każdym poście.
28. Czy jeśli potrzebuję biegłości, której nie ma w spisie biegłości, mogę ją sobie wymyślić?
Tak, ale będą to biegłości w obrębie sztuki, rzemiosła oraz aktywności.
29. Chciałbym zorganizować wydarzenie prywatne, ale kolejka ślubów nigdy się nie skończy. Czy można coś z tym zrobić?
Wydarzenie prywatne obejmujące śluby postaci mają oddzielną kolejkę niż pozostałe masowe wydarzenia organizowane przez graczy.
30. Czy mogę przekazać prezent innej postaci?
Jeżeli ma być to prezent zakupiony za punkty doświadczenia - tak, pod warunkiem rozegrania pełnego wątku, w którym to zdarzenie będzie miało miejsce. Eliksiry nie są kupowane za punkty doświadczenia, więc ich przekazywania nie trzeba odgrywać.

Dział egzystencjalny
1. Czy da się wyłączyć czat?
Możesz poprosić o zbanowanie swoich kont z samego czatu, nie podając przyczyny swojej decyzji. W inny sposób nie da się wyłączyć czatu.
2. Nie zgadzam się z decyzją osób zajmujących się forum. Co mogę zrobić?
W takiej sytuacji najlepiej jest wyjaśnić sprawę z - jeżeli kontakt bezpośredni z osobą uważasz za niesatysfakcjonujący - wyższą instancją, zachowując przy tym spokój i kulturę słowa. Wątek z wyszczególnieniem administracji znajdujący się pod tym linkiem jest pod względem personalnym zawsze aktualny. Na forum nie ma żadnych ukrytych administratorów.
3. Czuję się pokrzywdzony i uważam, że MG się na mnie uwzięli. Co mogę zrobić?
Zwrócić się bezpośrednio do źródła problemu, a jeśli to nie zadziała - do administracji. Wychodzimy z założenia, że problemy pojawiają się po to, żeby je rozwiązywać, a bez rozmowy rozwiązanie jest zwykle niemożliwe. Jesteśmy otwarci na krytykę, o ile jest konstruktywna i wyrażona w sposób kulturalny, jak i na dyskusję, tak na temat forum, jak i przyjętych na nim rozwiązań. Ważne, żebyśmy się w trakcie takich rozmów nawzajem szanowali. Jeśli czujesz się w jakikolwiek sposób pokrzywdzony, być może wynikło to z naszego niedopatrzenia, a może któraś nasza decyzja nie spotkała się z pełnym zrozumieniem. Warto rozmawiać. Pamiętaj o argumentach - bez nich nie jesteśmy w stanie nawet próbować zrozumieć Twojego stanowiska.
4. Słyszałem plotkę, że...
Plotka jest naturalnym tworem ludzkiej społeczności, pojawia się wszędzie tam, gdzie ludzie. Ważne, żeby patrzeć na nią z przymrużeniem oka - zwykle jest wyolbrzymiona lub ma w sobie tylko kroplę źle zrozumianej prawdy. Plotkę warto albo dementować albo wcale nie brać jej na poważnie, jeśli nie wychodzi z żadnego oficjalnego źródła ("Zosia powiedziała, ze Basia rozmawiała z adminami i oni powiedzieli, że" to nie jest oficjalne źródło, nawet jeśli wszyscy bardzo ufamy Basi). Z oficjalnymi informacjami zawsze można zapoznać się za pośrednictwem tematu z ogłoszeniami.
5. Uważam, że forum działa beznadziejnie. Co powinienem zrobić?
Pomóż nam to naprawić. Zasady naboru do ekipy morsmordre znajdują się w tym wątku. Zapraszamy do kontaktu również osoby, które chciałyby pomóc z uzupełnianiem spisów oraz dokonywania innych aktualizacji na forum. Zgłoszenia tego typu przyjmuje i rozpatruje administracja forum.


Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Drew Macnair
avatar

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
http://www.morsmordre.net/t4375-drew-macnair http://www.morsmordre.net/t4416-avari http://www.morsmordre.net/t4381-to-nie-jest-pokoj-zyczen http://www.morsmordre.net/f277-smiertelny-nokturn-13-18 http://www.morsmordre.net/t4417-drew-macnair
Poszukiwacz i przemytnik artefaktów
29
Czysta
Kawaler
Dan­ger is a beauti­ful thing when it is pur­po­seful­ly sou­ght out.
5
10
0
0
4
18
2
4
Metamorfomag

PisanieTemat: Re: FAQ   30.10.17 22:30

Jak to jest w końcu z tą transmutacją? W opisie genetyki mamy k6 i tylko 6 daje nam przemianę, zaś tutaj czytam:
Garrett Weasley napisał:

Po trzecie, posiadanie już nawet dwóch punktów w dziedzinie transmutacji daje 50% szans na powodzenie przemiany, co - w połączeniu z wcześniej wspominaną nieograniczoną ilością podejmowanych prób - jest wynikiem dającym naprawdę spore możliwości.

Mam jeszcze pytanie odnośnie biegłości - zmieniłam je przed aktualizacją genetyk. Istnieje zatem możliwość ponownego rozłożenia punktów?






The eye sees only what the mind is prepared to comprehend
Powrót do góry Go down
Valerij Dolohov
avatar

Jednostka badawcza (Rycerze Walpurgii)
Jednostka badawcza (Rycerze Walpurgii)
http://www.morsmordre.net/t4909-dolohov-budowa#106821 http://www.morsmordre.net/t5027-valerij-dolohov#107940 http://www.morsmordre.net/t5028-wybuchowy-alchemik#107941 http://www.morsmordre.net/f320-smiertelny-nokturn-27 http://www.morsmordre.net/t5026-valerij-dolohov
Alchemik, złodziej
30
Półkrwi
Kawaler
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
6
2
21
0
0
6
1
4
Czarodziej

PisanieTemat: Re: FAQ   30.10.17 22:41

Ja tu tak tylko to zostawię, jeśli tekst zostanie uznany za nieodpowiedni do tematu/czegokolwiek niech administracja go kasuje Pwease  


Miłość, zrozumienie i ciastka:
 


Powrót do góry Go down
Sigrun Rookwood
avatar

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
http://www.morsmordre.net/t5310-sigrun-rookwood http://www.morsmordre.net/t5379-listy-do-sigrun#121534 http://www.morsmordre.net/t5378-sigrun http://www.morsmordre.net/f100-harrogate-skala http://www.morsmordre.net/t5381-sigrun-n-rookwood#121544
łowczyni wilkołaków
28
Czysta
Wdowa
I am the w a r
you can never win
10
5
0
0
5
15
16
4
Metamorfomag
 too dead to die

PisanieTemat: Re: FAQ   30.10.17 22:55

To nie jest Unia Europejska, aby wszyscy byli równi, wbrew żartom z Propozycji. Likantropia z założenia to same minusy dla postaci, to klątwa, więc to chyba oczywiste, że panowanie nad tym, czego w sadze w ogóle dokonać się nie da, jest trudne. Decydując się na tę genetykę godziłaś się na całe dobrodziejstwo inwentarza, wiedziałaś, ze wilkołactwo to głównie minusy. Metamorfomagia to z założenia dar, którego zazdrości całe magiczne społeczeństwo. Tego nie można porównywać. Równości nie ma, a tworzenie jej to sztuczne deformowanie opisu, aby inne genetyki nie czuły się pokrzywdzone. A przecież wiedziały na co się godzą. Pomiędzy genetykami nie może być znaku równości, bo to sztuczne.

A czy to, że nikt dotąd poważnie nie wykorzystał metamorfomagii powinno być powodem do tego, by uczynić tę genetykę niemożliwą do wykorzystania? Nie sądzę.

Mam wrażenie, że każda ostatnia zmiana fabularna cofa postaci w rozwoju i robi z nich coraz większych głąbów, a potem jest zdziwienie, że nic nikomu na evencie nie wychodzi. Co to za zabawa, gdy ciągle porażka goni porażkę? Proszę tego nie odebrać jako płacz pt. "usuńcie kostki", tylko sugestię, że ostatnie zmiany są zdecydowanie za surowe i działają na szkodę postaciom.




hell is empty
and all the devils are here
Powrót do góry Go down
Frederick Fox
avatar

Gwardia Zakonu
Gwardia Zakonu
http://www.morsmordre.net/t2155-frederick-fox#32552 http://www.morsmordre.net/t2178-poczta-fryderyka#33148 http://www.morsmordre.net/t2176-fantastic-mr-fox#33126 http://www.morsmordre.net/f220-varden-street-19 http://www.morsmordre.net/t2332-freddie-fox#35856
łowca czarnoksiężników... znaczy auror!
32
Zdrajca
Kawaler
I am sometimes a fox and sometimes a lion. The whole secret of government lies in knowing when to be the one or the other.
35
15
0
0
5
1
4
5
Metamorfomag
Love all, trust a few, do wrong to none.

PisanieTemat: Re: FAQ   30.10.17 23:01

Uprzejmie proszę o nie podpinanie mnie pod oburzanie się do takiego stopnia.

A resztę kwestii rozjaśnię drogą pw.





While you were hanging yourself on someone else's words, dying to believe in what you heard, I was staring straight into the shining sun.
Powrót do góry Go down
Tristan Rosier
avatar

Śmierciożercy
Śmierciożercy
http://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 http://www.morsmordre.net/t639-vespasien http://www.morsmordre.net/t637-tristan-rosier#1838 http://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 http://www.morsmordre.net/t977-tristan-rosier#5336
Arystokrata, smokolog
27
Szlachetna
Żonaty
Ani żąda, ani prosi,
tylko w ślepiach żółty blask
i o schody ostrzy pazur,
aż człowieka bierze dreszcz.
20
30
0
0
0
39
4
10
Czarodziej

PisanieTemat: Re: FAQ   31.10.17 1:14

Cytat :
Równości nie ma, a tworzenie jej to sztuczne deformowanie opisu, aby inne genetyki nie czuły się pokrzywdzone.

Zgadza się.

Dlaczego wilkołak nie dorasta do pięt metamorfomagowi, wyjaśnił powyżej Matt. Ze swojej strony zwrócię uwagę na jasnowidzenia, na którego powoływano się w tej dyskusji dwukrotnie. Jasnowidz ma szansę na użycie genetyki tyle razy, ile wydarzeń będzie w danym miesiącu, o ile tej okazji nie przegapi, bo czasem termin może być krótki. Nie ma gwaranta, że jakakolwiek wizja mu wyjdzie, ergo: nieprawdą jest, że może korzystać ze swoich mocy bez ograniczeń. Jego moc jest w zasadzie bez większego wpływu na fabułę, chyba, że akurat ktoś ma ogromne szczęście i wróży na evencie, którego przebieg przed jego rozpoczęciem jest na tyle dookreślony, że wizja może w zasadzie podpowiedzieć postaci cokolwiek. Takie sytuacje zachodzą rzadko. Naprawdę - nazywasz tę genetyką zrównaną z matemorfomagami tylko dlatego, że dołożyliśmy kości, od których zależy powodzenie i które istnieją przy wszystkich mechanikach na tym forum? Nie, równości nie ma, genetyki nigdy nie będą zrównane. I teraz też równe nie są - nie mam z tym problemu ja, jako właścicielka jasnowidza. Wzięłam swoją genetykę z dobrodziejstwem inwentarza i nie narzekam. Nie wypowiadam się za innych, oczywiście, choć nie bez powodu to właśnie metamorfomagów jest na forum najwięcej (hej, to chyba też odstępstwo od książki, że Wam na to pozwalamy). Nikt nie ma problemu z tym, że wilkołak nie jest niezniszczalny, że musi sobie na swoją siłę zapracować, ani z tym, że jasnowidz nie ma żadnego gwaranta udanej, a co dopiero konkretnej wizji przyszłości, choć z książkowego opisu wynika troszkę coś innego (wszystkie wilkołaki były bardzo silne pod wilkołaczką formą, a Trelawney miała w życiu jedną dokładną wróżbę, którą jasnowidz na forum niekoniecznie mieć będzie). Generalnie zgadzam się z Mattem, że te zasady wciąż są zbyt polubowne i prawdę powiedziawszy optowałam za ostrzejszymi, ostateczna podjęta przez nas decyzja była łagodna.

Jeśli problemem jest to, że metamorfomagii czarodziejom zazdroszczono, to możemy zawsze usunąć tę genetykę całkiem i wybrać - jak w książce - jedną jedyną postać, która rzeczywiście tę genetykę będzie posiadała, a wszyscy inni będą na nią patrzeć i jej zazdrościć. Niestety, ale nieskończone, niezależne i przede wszystkim bardzo potężne moce nie mogą być w zasięgu każdej postaci bez żadnego wysiłku. Metamorfomagia od zawsze była, jest i zapewne wciąż będzie najsilniejszą genetyką. Bawią mnie trochę oskarżenia, że ktokolwiek dąży do równości: założenia genetyk są takie, że żadna nigdy nie będzie tak pożyteczna jak metamorfomagia. Wszystkie pozostałe były jednak dotąd obwarowane pewnymi granicami, podobne granice postawiliśmy również w tym momencie przed metamorfomagią (nareszcie, wcześniej po prostu nie było na to sensownego pomysłu) i nie zamierzamy się z tego wycofywać. Z mojego punktu widzenia wygląda to trochę jak krzyk rozpaczy za tym, że postać była wszechmocna i nagle wszechmocna być nie może - to faktycznie przykre, ale niestety trzeba się z tym pogodzić. Podsumowując, jeśli chcesz mieć postać, której inni będą Ci zazdrościć - zapracuj sobie na to lub rozdaj swoje biegłości tak, żeby było to możliwe. Otrzymujesz na start aż 35 punktów statystyk, z czego do transmutacji potrzebujesz tylko 5 i aż 70 punktów biegłości, z których na maksymalną biegłość metamorfomagii potrzebujesz tylko 50. To się da zrobić, tylko niestety nie da się mieć wszystkiego.

Apeluję o powstrzymanie emocji i na spokojnie przyjrzenie się tej mechanice raz jeszcze, najlepiej na tle całokształtu forum. Być może za drugim lub trzecim spojrzeniem zauważysz nieco więcej, niż za pierwszym, kiedy nie potrafiłaś nawet wskazać stopnia trudności przemiany w inną osobę.

Cytat :
Mam wrażenie, że każda ostatnia zmiana fabularna cofa postaci w rozwoju i robi z nich coraz większych głąbów, a potem jest zdziwienie, że nic nikomu na evencie nie wychodzi.

Jest to myślenie błędne, ale pełne zrozumienie tematu wymaga pełnej znajomości mechaniki forum oraz - a może przede wszystkim - spojrzenie na pewne rzeczy z perspektywy mistrza gry, który zawsze ma i mieć będzie najlepszy wgląd w sytuacje na prowadzonym przez niego wydarzeniu i z całą pewnością wie najlepiej, z czego wynikają niepowodzenia. Tłumaczyliśmy to już kilkukrotnie, jeśli nasze argumenty nie trafiają, nie widzę sensu ich ponawiania. Zastanawiam się natomiast jaki jest sens powtarzania tych frazesów (niewspartych żadnym argumentem): czy one coś w dyskusję wnoszą? Czy podają nowe argumenty? Czy są w jakikolwiek sposób konstruktywne i proponują inne rozwiązania, uwzględniające wszystkie argumenty podane przez nas? Nie? Więc: po co?

Cytat :
Jak to jest w końcu z tą transmutacją? W opisie genetyki mamy k6 i tylko 6 daje nam przemianę, zaś tutaj czytam: "Po trzecie, posiadanie już nawet dwóch punktów w dziedzinie transmutacji daje 50% szans na powodzenie przemiany, co - w połączeniu z wcześniej wspominaną nieograniczoną ilością podejmowanych prób - jest wynikiem dającym naprawdę spore możliwości."

ST wynosi 6, rzucamy kością k6. Jeżeli posiadasz przynajmniej 2 punkty transmutacji, musisz wyrzucić na kości k6 4, 5 lub 6, na co szansa wynosi 50%. Pytanie odnośnie rozkładu biegłości, Drew, powinnaś kierować do swojego mistrza gry (to ja) korzystając z okazji odpowiem od razu: możesz. Będę jednak wdzięczna za informacje na kanale prywatnym, że to zrobiłaś, żebym sobie zaktualizowała swoje dane.

Odnosząc się jeszcze do newralgicznej kwestii transmutacji, należy to interpretować tak, że skoro metamorfomag ma talent do przemian, to talent ten powinien być odzwierciedlony w statystykach nie jako wiedza, a naturalne predyspozycje. Jeśli postać ich nie posiada - słabiej panuje nad swoimi mocami i nie jest tak wszechmocna jak metamorfomag ze statystyką 5 i biegłością 50.

Nic potężnego nigdy na tym forum nie było możliwe wraz ze startem postaci, od zawsze - i nie zamierzamy zaprzestać - kładziemy nacisk na rozwój postaci na fabule i w trakcie rozgrywki. Metamorfomag na starcie mógł przebrać się za Ministra Magii i napsocić w magicznym świecie. Jeśli fakt, że nikt dotąd nie korzystał z matemorfomagii w takich celach ma być w tej dyskusji argumentem na cokolwiek, to jedynie na to, że zdążyliśmy z tą mechaniką na czas.

Proponuję odejść od podnoszenia argumentów książkowych, które działają wyłącznie na Waszą niekorzyść. W książce metarfomagów było mniej niż na forum, mieli również mniejsze możliwości, niż oferuje nasza mechanika. Zawsze możemy to zmienić, żeby zadowolić zagorzałych zwolenników kanonu - jest to wyjście alternatywne odnośnie mechaniki, która w jakikolwiek sposób postawi granice tej umiejętności. Bez granic - jest ona zbyt potężna i nie możemy wyrazić na nią zgody w takiej formie.




the vermeil rose had blown
in frightful scarlet, and its thorns outgrown

Powrót do góry Go down
Frederick Fox
avatar

Gwardia Zakonu
Gwardia Zakonu
http://www.morsmordre.net/t2155-frederick-fox#32552 http://www.morsmordre.net/t2178-poczta-fryderyka#33148 http://www.morsmordre.net/t2176-fantastic-mr-fox#33126 http://www.morsmordre.net/f220-varden-street-19 http://www.morsmordre.net/t2332-freddie-fox#35856
łowca czarnoksiężników... znaczy auror!
32
Zdrajca
Kawaler
I am sometimes a fox and sometimes a lion. The whole secret of government lies in knowing when to be the one or the other.
35
15
0
0
5
1
4
5
Metamorfomag
Love all, trust a few, do wrong to none.

PisanieTemat: Re: FAQ   31.10.17 1:37

Okej, dla mnie teraz już wszystko jest jasne i zrozumiałe. Dziękuję, o wiele ławiej myśleć o konieczności inwestowania w transmutację rozumiejąc szerszy kontekst mechaniki. :3





While you were hanging yourself on someone else's words, dying to believe in what you heard, I was staring straight into the shining sun.
Powrót do góry Go down
Drew Macnair
avatar

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
http://www.morsmordre.net/t4375-drew-macnair http://www.morsmordre.net/t4416-avari http://www.morsmordre.net/t4381-to-nie-jest-pokoj-zyczen http://www.morsmordre.net/f277-smiertelny-nokturn-13-18 http://www.morsmordre.net/t4417-drew-macnair
Poszukiwacz i przemytnik artefaktów
29
Czysta
Kawaler
Dan­ger is a beauti­ful thing when it is pur­po­seful­ly sou­ght out.
5
10
0
0
4
18
2
4
Metamorfomag

PisanieTemat: Re: FAQ   31.10.17 19:58

Czyli cytując z opisu genetyki:
"Jeśli postać posiada mniej niż 5 punktów w statystyce transmutacji, wykonuje dodatkowy rzut kością k6. ST udanej przemiany wynosi 6. Rzucenie 1 na kości k6 nie oznacza krytycznej porażki."

Mam to rozumieć, że jeśli obecnie mam 4 punkty w transmutacji, to tylko 1 oznacza dla mnie porażkę? Pytam, ponieważ chce się upewnić w kwestii przerzucania statystyk, a po prostu informacja podana tutaj z tym, co przeczytałam w opisie genetyki wydaje mi się sprzeczna.






The eye sees only what the mind is prepared to comprehend
Powrót do góry Go down
Tristan Rosier
avatar

Śmierciożercy
Śmierciożercy
http://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 http://www.morsmordre.net/t639-vespasien http://www.morsmordre.net/t637-tristan-rosier#1838 http://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 http://www.morsmordre.net/t977-tristan-rosier#5336
Arystokrata, smokolog
27
Szlachetna
Żonaty
Ani żąda, ani prosi,
tylko w ślepiach żółty blask
i o schody ostrzy pazur,
aż człowieka bierze dreszcz.
20
30
0
0
0
39
4
10
Czarodziej

PisanieTemat: Re: FAQ   31.10.17 20:26

Och. Jest to źle zapisane, do rzutu k6 dodaje się wartość statystyki transmutacji analogicznie do innych rozwiązań na forum. informacja w opisie jest już poprawiona, przepraszamy za zamieszanie. Tak, tylko wyrzucenie jedynki oznacza u Ciebie transmutację nieudaną.




the vermeil rose had blown
in frightful scarlet, and its thorns outgrown

Powrót do góry Go down
Drew Macnair
avatar

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
http://www.morsmordre.net/t4375-drew-macnair http://www.morsmordre.net/t4416-avari http://www.morsmordre.net/t4381-to-nie-jest-pokoj-zyczen http://www.morsmordre.net/f277-smiertelny-nokturn-13-18 http://www.morsmordre.net/t4417-drew-macnair
Poszukiwacz i przemytnik artefaktów
29
Czysta
Kawaler
Dan­ger is a beauti­ful thing when it is pur­po­seful­ly sou­ght out.
5
10
0
0
4
18
2
4
Metamorfomag

PisanieTemat: Re: FAQ   31.10.17 21:09

I wszystko jasne, dziękuję!






The eye sees only what the mind is prepared to comprehend
Powrót do góry Go down
Solene Baudelaire
avatar

Neutralni
Neutralni
http://www.morsmordre.net/t4706-solene-baudelaire-budowa#100715 http://www.morsmordre.net/t4836-echo#103798 http://www.morsmordre.net/t4776-a-moze-nowa-szate http://www.morsmordre.net/f323-lavender-hill-100-domostwo-krewnych-baudelaire-ow http://www.morsmordre.net/t4775-solene-baudelaire
projektantka, malarka, ilustratorka
25 lat
Czysta
Panna
She is sugar, curiosity and rain.
0
10
2
5
3
0
2
3
Półwila

PisanieTemat: Re: FAQ   01.11.17 10:25

ja chciałam się dopytać w kwestii biegłości - krawiectwa. teraz mamy rozróżnienie na wytwórstwo magiczne i zwykłe i przyznam szczerze, że mam mały problem. Solene czasami szyje z użyciem magii, częściej jednak używa własnych rąk w związku z tym nie wiem który poziom wziąć. i przykładowo gdybym wzięła magiczny, czy dalej mogłaby szyć ręcznie i na odwrót, szyjąc ręcznie czasami mogłaby używać magii? czy już całkiem szalejąc z punktami wziąć oba?
dzięki za odpowiedź Pwease


Powrót do góry Go down
Tristan Rosier
avatar

Śmierciożercy
Śmierciożercy
http://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 http://www.morsmordre.net/t639-vespasien http://www.morsmordre.net/t637-tristan-rosier#1838 http://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 http://www.morsmordre.net/t977-tristan-rosier#5336
Arystokrata, smokolog
27
Szlachetna
Żonaty
Ani żąda, ani prosi,
tylko w ślepiach żółty blask
i o schody ostrzy pazur,
aż człowieka bierze dreszcz.
20
30
0
0
0
39
4
10
Czarodziej

PisanieTemat: Re: FAQ   01.11.17 10:46

Tak, możesz to wziąć jako rzemiosło niemagiczne, nie spotkasz się z konsekwencjami, które zaburzą odbiór Twojej postaci. Przymiotnik magiczny odnosi się raczej do efektu Twoich działań - dopiero gdybyś chciała uszyć pelerynę niewidkę, mógłby się pojawić zgrzyt, a Solene się tym nie zajmuje <3




the vermeil rose had blown
in frightful scarlet, and its thorns outgrown

Powrót do góry Go down
Florence Fortescue
avatar

Neutralni
Neutralni
http://www.morsmordre.net/t3964-florence-fortescue http://www.morsmordre.net/t3969-hiacynt#76587 http://www.morsmordre.net/t3968-florkowe-o-smaku-czekolady#76586 http://www.morsmordre.net/f278-pokatna-5-2 http://www.morsmordre.net/t3970-florence-fortescue#76622
Współwłaścicielka lodziarni
27
Półkrwi
Panna
I’m a phoenix in the water,
A fish that’s learnt to fly,
And I’ve always been a daughter,
But feathers are meant for the sky.
4
14
0
10
6
0
2
3
Czarownica

PisanieTemat: Re: FAQ   02.11.17 12:29



A ja mam takie pytanie - w opisie tego zaklęcia jest napisane, że nie zadaje obrażeń, a jednak tuż obok widnieje ilość zadawanych obrażeń. Trochę mnie to zaintrygowało. Tak ma być, czy opis jest nie do końca właściwy?




Show me that you're human
You won't break.

Powrót do góry Go down
Tristan Rosier
avatar

Śmierciożercy
Śmierciożercy
http://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 http://www.morsmordre.net/t639-vespasien http://www.morsmordre.net/t637-tristan-rosier#1838 http://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 http://www.morsmordre.net/t977-tristan-rosier#5336
Arystokrata, smokolog
27
Szlachetna
Żonaty
Ani żąda, ani prosi,
tylko w ślepiach żółty blask
i o schody ostrzy pazur,
aż człowieka bierze dreszcz.
20
30
0
0
0
39
4
10
Czarodziej

PisanieTemat: Re: FAQ   02.11.17 12:31

Nie zadaje obrażeń fizycznych w związku ze ślimakami. Zaklęcie całościowo zadaje 5 punktów obrażeń psychicznych (całościowo, nie co turę), które są konsekwencją dezorientacji. Uściślę zaraz ten opis, bo to nie pierwsza wątpliwość odnośnie tego zaklęcia.




the vermeil rose had blown
in frightful scarlet, and its thorns outgrown

Powrót do góry Go down
Joseph Wright
avatar

Neutralni
Neutralni
http://www.morsmordre.net/t5364-joseph-e-wright http://www.morsmordre.net/t5428-do-joe#123175 http://www.morsmordre.net/t5417-joe-w#122688 http://www.morsmordre.net/f108-piddletrenthide-79-kamienny-domek http://www.morsmordre.net/t5441-joe-wright
ścigający Zjednoczonych z Puddlemere
jeszcze 27 lat
Półkrwi
Kawaler
What if I'm far from home?
Oh, brother I will hear you call.
What if I lose it all?
Oh, sister I will help you out!
Oh, if the sky comes falling down, for you, there’s nothing in this world I wouldn’t do.
14
5
0
0
0
0
28
10
Czarodziej
Zjednoczeni z Puddlemere

PisanieTemat: Re: FAQ   02.11.17 14:31

W nawiązaniu do Ogłoszenia #118 - mam rozdzielić punkty w Karcie Postaci już po nowemu póki nie została zaakceptowana?




Beat back those Bludgers, boys,
and chuck that Quaffle here
No team can ever best the best of Puddlemere!


Powrót do góry Go down
Tristan Rosier
avatar

Śmierciożercy
Śmierciożercy
http://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 http://www.morsmordre.net/t639-vespasien http://www.morsmordre.net/t637-tristan-rosier#1838 http://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 http://www.morsmordre.net/t977-tristan-rosier#5336
Arystokrata, smokolog
27
Szlachetna
Żonaty
Ani żąda, ani prosi,
tylko w ślepiach żółty blask
i o schody ostrzy pazur,
aż człowieka bierze dreszcz.
20
30
0
0
0
39
4
10
Czarodziej

PisanieTemat: Re: FAQ   02.11.17 14:31

Tak, bardzo prosimy!




the vermeil rose had blown
in frightful scarlet, and its thorns outgrown

Powrót do góry Go down
 

FAQ

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 15 z 18Idź do strony : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Biuro informacji :: Pytania, propozycje, pomysły-
Styl: Evandra + Cassandra



Forum oparte na serii książek J.K.Rowling, niektóre imiona i nazwy własne są jej własnością.
Opisy częściowo pisane w oparciu o Pottermore.
Autorskie opracowania oraz pozostałe treści forum są własnością intelektualną twórców,
zabrania się ich kopiowania.



Baner small nobg

Morsmordre 2015-17