Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Koniec Sussex
AutorWiadomość
Koniec Sussex [odnośnik]23.07.21 12:15

Koniec Sussex

Odnajdziesz to miejsce tylko jeśli jesteś zgubiony. Przechadzając się po lasach Sussexu gubisz nagle swoją drogę, a bór zdaje się wyczuwać czarodziejską krew płynącą w twoich żyłach. O ile nie jesteś mugolem lub charłakiem, nagle spośród drzew wyrasta niepozornie wyglądająca konstrukcja. Wznosi się z pokrytych mchem cegieł i odstających gałązek, które swoim ułożeniem przypominają drzwi. Jeśli zdecydujesz się przez nie przejść, musisz zmierzyć się z konsekwencjami. Rzuć kością k6.
k1 - fortuna rzuca cię na bagna. Podmokłe tereny są głębokie i zdradliwe, porośnięte zielenią, nad którą unosi się specyficzny zapach siarki. Aby dotrzeć do stabilnego brzegu, musisz przebyć dość długą drogę, ST pokonania jej to 60, do rzutu dodaj swoją zwinność.
k2 - celem twojej podróży stał się wąski przesmyk będący niegdyś głębokim korytem rzeki, która wyschła lata temu. Wiecznie wieje tu porywisty wiatr. Aby się przed nim uchronić, musisz wspiąć się po korzeniach na brzeg. ST wydostania się to 50, do rzutu dolicz swoją sprawność.
k3 - lądujesz na urwisku nad kanałem La Manche. Jeden nieuważny krok naprzód może sprawić, że stracisz równowagę i spadniesz w uderzające o skały fale. Aby utrzymać się na nogach, przezwycięż ST równe 30, do rzutu dodaj swoją zwinność.
k4 - brama prowadzi cię na łąkę pełną krzewów malin. Pomimo różnych pór roku i temperatur zdają się być zaczarowane w ten sposób, by kwitnąć i dawać owoce cały rok.
k5 - krótka podróż zabiera cię w samotny zagajnik, a twoje nogi nagle grzęzną w dwóch zajęczych norach. Nieopodal możesz dostrzec przestraszoną grupkę tych zwierząt uciekającą przed tobą. Bez trudu jesteś w stanie wydostać stopy z otworów w ziemi, chociaż są one dość głębokie, a jeśli masz wystarczający refleks - możesz zapolować na zwierzynę.
k6 - stajesz twarzą w twarz z opuszczoną chatą leśniczego. W jej wnętrzu odnajdziesz wiele myśliwskich trofeów, a jeśli lepiej przeszukasz wnętrze, odnajdziesz wciąż nienaruszoną butelkę rumu z 1945 roku i kilogram mąki pszennej.

Lokacja zawiera kości.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Koniec Sussex Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Koniec Sussex
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach