Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Komponenty magiczne II
AutorWiadomość
Komponenty magiczne II [odnośnik]25.03.22 21:03
First topic message reminder :

Komponenty magiczne



Komponenty to składniki, które używane są do wytwarzania magicznych eliksirów, przedmiotów i dokonywania rytuałów związanych z klątwami. Każda postać może co miesiąc losować pewną ich ilość.

Raz na okres fabularny postać może rzucić w tym temacie kością k60. Ilość rzutów zależna jest od wątków rozliczonych we wsiąkiewce w poprzednim miesiącu. Jeśli postać w poprzednim miesiącu nie istniała (losuje ingrediencje w pierwszym miesiącu fabularnym jej istnienia) losuje wartość przysługującą za 9 rozliczonych wątków zgodnie z właściwą dla niej rubryką (zawodowiec lub nie).

Ilość wątkówPozostaliZawodowcy
3
1
4
6
2
8
9
3 lub jeden kryształ
12 lub jeden kryształ
12
4 lub 2 i jeden kryształ
16 lub 8 i jeden kryształ

Wartość będąca różnicą pomiędzy ilością rzutów przysługujących zawodowcom a pozostałym (czyli kolejno: 3, 6, 9 i 12 dla postaci, która rozliczy wsiąkiewkę z 12 wątkami) stanowi ilość kości, która musi zostać przeznaczona na ingrediencje, względem których postaciom przysługuje odpowiedni tytuł.

Jako zawodowców rozumie się postaci spełniające wymagania opisane w poniższej tabeli:

TytułWymógUprawnienia
Brak (pozostali)
Brak
Rzuty dowolne
Alchemik
15 pkt w statystyce eliksirów
Rzuty na ingrediencje roślinne, zwierzęce, surowce ziemskie
Numerolog
II poziom biegłości numerologii
Rzuty na minerały kosmiczne
Krawiec
II poziom biegłości krawiectwa
Rzuty na materiały - skóry, tkaniny, wełny, nici i pasmanterię
Zaklinacz
II poziom run i 1 pkt w statystce czarnej magii
Rzuty na szczątki ludzkie
Zielarz
II poziom zielarstwa i 5 pkt w statystce eliksirów
Rzuty na ingrediencje roślinne

Następnie należy porównać swoje wyniki z cenami umieszczonymi w sklepiku MG. Każda jedna kość odpowiada cenie komponentu, którą gracz może otrzymać za darmo. Tak więc, wyrzucając kość o wartości 30, gracz może otrzymać jeden komponent, który kosztuje 10, 15, 20, 25 lub 30 PD. 

Do każdego rzutu dodaje się bonus przysługujący z biegłości zgodnie z tabelą poniżej:

KomponentyBiegłość
Ingrediencje alchemiczne zwierzęceONMS
Ingrediencje alchemiczne roślinnezielarstwo
Szczątki ludzkieanatomia
Minerały kosmiczneastronomia
Minerały ziemskiegeomancja
Tkaniny, skóry, wełnyONMS

Bonus ten różni się od bonusu zapisanego w temacie z opisem biegłości, tabela znajduje się poniżej.

PoziomModyfikator rzutu
Brak biegłości- 10
I poziom-
II poziom+ 10
III poziom+ 30
IV poziom+ 50

Jeżeli mając odpowiednią biegłość na poziomie II gracz wyrzuci kolejno kości 40 i 24, może zakupić dwa komponenty - jeden nie droższy niż 50 i jeden nie droższy niż 34.

Po wyrzuceniu kości post należy edytować i opisać wybrane komponenty wraz z kością, bonusem do kości i ich ceną. Wylosowane składniki moderacja dopisuje do kart postaci, wcześniej nie można z nich korzystać.

Kod postu z rzutem (uzupełnić do końca należy po wykonaniu rzutu):

Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki) 
[b]Tytuł[/b]: brak/runista/alchemik/numerolog ; jeśli postać jest zawodowcem, powinna zakreślić, z jakiego tytułu przysługują jej dodatkowe rzuty
[b]Ilość przysługujących rzutów[/b]:
[b]Zielarstwo[/b]: poziom biegłości zielarstwo
[b]ONMS[/b]: poziom biegłości onms
[b]Anatomia[/b]: poziom biegłości anatomii
[b]Astronomia[/b]: poziom biegłości astronomii
[b]Geomancja[/b]: poziom biegłości geomancji
[b]Numerologia[/b]: poziom biegłości numerologii
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:

[b]Zdobyto[/b]: wymienienie wybranych składników wraz z podaniem ich ceny w nawiasie wraz z wykorzystaną kostką --> składnik (cena; wykorzystana kość; oznaczony przysługujący bonus [u]z zaznaczeniem odpowiedniej biegłości[/u])

Kryształy
Postaci, którym przysługuje przynajmniej jeden rzut na kryształ i chcą z niego korzystać, mogą to zrobić.

Białe kryształy spadły na Anglię niczym grad pod koniec roku 1956 i do dzisiaj są znajdowane w różnych regionach. Stworzyła je najczystsza biała magia: pogodową anomalię wywołały działania Zakonu Feniksa sprzymierzonego przeciwko mrocznym siłom wywołanym przez Grindelwalda - nie jest to jednak wiedza powszechnie dostępna. Olbrzymia moc zakończyła trwająca miesiącami burzę i zaprowadziła spokój.

Białe kryształy mają bardzo zróżnicowane działania, niektóre z nich są niezwykle cenne.  

Aby wylosować sam kamień, bez innych komponentów, należy rzucić kością opisaną jako biały kryształ, zaznaczając, uzupełniając poniższy kod. W innym przypadku należy go wylosować razem z kością k60.

Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:

Losuję kryształ zamiast ingrediencji.

[bylobrzydkobedzieladnie]
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Komponenty magiczne II - Page 9 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]05.08.22 12:24
Wsiąkiewka: wsiąkiewka
Tytuł: alchemik
Ilość przysługujących rzutów: 8 (wsiąkiewka za 6)
Zielarstwo: II
ONMS: I
Anatomia: III
Astronomia: III
Geomancja: I
Numerologia: -
Miesiąc, za który wykonywany jest rzut: kwiecień - maj - czerwiec

Zdobyto:

kostka 23 - czułki szczuroszczeta (cena 15); kostka 24 - figa abisyńska (cena 30, +10 z zielarstwa); kostka 14 - ślaz (cena 10); kostka 1 - strączki wnykopieńki (cena 10; +10 z zielarstwa); kostka 52 - łuska smoka (cena 50); kostka 3 - ślaz (cena 10; +10 z zielarstwa); kostka 40 - żądło mantykory (cena 35); kostka 17 - czułki szczuroszczeta (cena 15)




bo ty jesteś
prządką



Ostatnio zmieniony przez Cassandra Vablatsky dnia 05.08.22 12:31, w całości zmieniany 1 raz
Cassandra Vablatsky
Zawód : Szeptucha
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna

wdarły się znowu upiory w twój sen

OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Jasnowidz

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t569-cassandra-vablatsky https://www.morsmordre.net/t943-zorya-utrennyaya#4959 https://www.morsmordre.net/t687-cassandra-vablatsky https://www.morsmordre.net/f94-ulica-smiertelnego-nokturnu-17 https://www.morsmordre.net/t2811-skrytka-bankowa-nr-3#45477 https://www.morsmordre.net/t1510-cassandra#13947
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]05.08.22 12:24
The member 'Cassandra Vablatsky' has done the following action : Rzut kością


'k60' : 23, 24, 14, 1, 52, 3, 40, 17
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Komponenty magiczne II - Page 9 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Strona 9 z 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Komponenty magiczne II
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach