Komponenty magiczne II
Strona 39 z 39 • 1 ... 21 ... 37, 38, 39
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Komponenty magiczne
Wartość będąca różnicą pomiędzy ilością rzutów przysługujących zawodowcom a pozostałym (czyli kolejno: 3, 6, 9 i 12 dla postaci, która rozliczy wsiąkiewkę z 16 wątkami) stanowi ilość kości, która musi zostać przeznaczona na ingrediencje, względem których postaciom przysługuje odpowiedni tytuł.
Jako zawodowców rozumie się postaci spełniające wymagania opisane w poniższej tabeli:
Następnie należy porównać swoje wyniki z cenami umieszczonymi w sklepiku MG. Każda jedna kość odpowiada cenie komponentu, którą gracz może otrzymać za darmo. Tak więc, wyrzucając kość o wartości 30, gracz może otrzymać jeden komponent, który kosztuje 10, 15, 20, 25 lub 30 PD.
Do każdego rzutu dodaje się bonus przysługujący z biegłości zgodnie z tabelą poniżej:
Bonus ten różni się od bonusu zapisanego w temacie z opisem biegłości, tabela znajduje się poniżej.
Jeżeli mając odpowiednią biegłość na poziomie II gracz wyrzuci kolejno kości 40 i 24, może zakupić dwa komponenty - jeden nie droższy niż 50 i jeden nie droższy niż 34.
Po wyrzuceniu kości post należy edytować i opisać wybrane komponenty wraz z kością, bonusem do kości i ich ceną. Wylosowane składniki moderacja dopisuje do kart postaci, wcześniej nie można z nich korzystać.
Kod postu z rzutem (uzupełnić do końca należy po wykonaniu rzutu):
Kryształy
Postaci, którym przysługuje przynajmniej jeden rzut na kryształ i chcą z niego korzystać, mogą to zrobić.
Białe kryształy spadły na Anglię niczym grad pod koniec roku 1956 i do dzisiaj są znajdowane w różnych regionach. Stworzyła je najczystsza biała magia: pogodową anomalię wywołały działania Zakonu Feniksa sprzymierzonego przeciwko mrocznym siłom wywołanym przez Grindelwalda - nie jest to jednak wiedza powszechnie dostępna. Olbrzymia moc zakończyła trwająca miesiącami burzę i zaprowadziła spokój.
Białe kryształy mają bardzo zróżnicowane działania, niektóre z nich są niezwykle cenne.
Aby wylosować sam kamień, bez innych komponentów, należy rzucić kością opisaną jako biały kryształ, zaznaczając, uzupełniając poniższy kod. W innym przypadku należy go wylosować razem z kością k60.
[bylobrzydkobedzieladnie]
Komponenty to składniki, które używane są do wytwarzania magicznych eliksirów, przedmiotów i dokonywania rytuałów związanych z klątwami. Każdy czarodziej powyżej piętnastego roku życia może co miesiąc losować pewną ich ilość.
Raz na okres fabularny postać może rzucić w tym temacie kością k60. Ilość rzutów zależna jest od wątków rozliczonych we wsiąkiewce w poprzednim miesiącu. Jeśli postać w poprzednim miesiącu nie istniała (losuje ingrediencje w pierwszym miesiącu fabularnym jej istnienia) losuje wartość przysługującą za 12 rozliczonych wątków zgodnie z właściwą dla niej rubryką (zawodowiec lub nie).
Ilość wątków | Pozostali | Zawodowcy |
4 | 4 | |
8 | 8 | |
12 | 12 lub jeden kryształ | |
16 | 16 lub 8 i jeden kryształ |
Wartość będąca różnicą pomiędzy ilością rzutów przysługujących zawodowcom a pozostałym (czyli kolejno: 3, 6, 9 i 12 dla postaci, która rozliczy wsiąkiewkę z 16 wątkami) stanowi ilość kości, która musi zostać przeznaczona na ingrediencje, względem których postaciom przysługuje odpowiedni tytuł.
Jako zawodowców rozumie się postaci spełniające wymagania opisane w poniższej tabeli:
Tytuł | Wymóg | Uprawnienia |
Brak (pozostali) | Rzuty dowolne | |
Alchemik | Rzuty na komponenty roślinne, zwierzęce, surowce ziemskie | |
Magikowal | Rzuty na surowce ziemskie | |
Numerolog | Rzuty na minerały kosmiczne | |
Krawiec | Rzuty na materiały - skóry, tkaniny, wełny, nici i pasmanterię | |
Wiązacz mioteł | Rzuty na minerały kosmiczne i surowce ziemskie | |
Zaklinacz | Rzuty na szczątki ludzkie |
Następnie należy porównać swoje wyniki z cenami umieszczonymi w sklepiku MG. Każda jedna kość odpowiada cenie komponentu, którą gracz może otrzymać za darmo. Tak więc, wyrzucając kość o wartości 30, gracz może otrzymać jeden komponent, który kosztuje 10, 15, 20, 25 lub 30 PD.
Do każdego rzutu dodaje się bonus przysługujący z biegłości zgodnie z tabelą poniżej:
Komponenty | Biegłość |
Ingrediencje alchemiczne zwierzęce | ONMS |
Ingrediencje alchemiczne roślinne | zielarstwo |
Szczątki ludzkie | anatomia |
Minerały kosmiczne | astronomia |
Minerały ziemskie | geomancja |
Tkaniny, skóry, wełny | ONMS |
Bonus ten różni się od bonusu zapisanego w temacie z opisem biegłości, tabela znajduje się poniżej.
Poziom | Modyfikator rzutu |
Brak biegłości | - 10 |
I poziom | - |
II poziom | + 10 |
III poziom | + 30 |
IV poziom | + 50 |
Jeżeli mając odpowiednią biegłość na poziomie II gracz wyrzuci kolejno kości 40 i 24, może zakupić dwa komponenty - jeden nie droższy niż 50 i jeden nie droższy niż 34.
Po wyrzuceniu kości post należy edytować i opisać wybrane komponenty wraz z kością, bonusem do kości i ich ceną. Wylosowane składniki moderacja dopisuje do kart postaci, wcześniej nie można z nich korzystać.
Kod postu z rzutem (uzupełnić do końca należy po wykonaniu rzutu):
- Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Tytuł[/b]: brak/runista/alchemik/numerolog ; jeśli postać jest zawodowcem, powinna zakreślić, z jakiego tytułu przysługują jej dodatkowe rzuty
[b]Ilość przysługujących rzutów[/b]:
[b]Zielarstwo[/b]: poziom biegłości zielarstwo
[b]ONMS[/b]: poziom biegłości onms
[b]Anatomia[/b]: poziom biegłości anatomii
[b]Astronomia[/b]: poziom biegłości astronomii
[b]Geomancja[/b]: poziom biegłości geomancji
[b]Numerologia[/b]: poziom biegłości numerologii
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:
[b]Zdobyto[/b]: wymienienie wybranych składników wraz z podaniem ich ceny w nawiasie wraz z wykorzystaną kostką --> składnik (cena; wykorzystana kość; oznaczony przysługujący bonus [u]z zaznaczeniem odpowiedniej biegłości[/u])
Postaci, którym przysługuje przynajmniej jeden rzut na kryształ i chcą z niego korzystać, mogą to zrobić.
Białe kryształy spadły na Anglię niczym grad pod koniec roku 1956 i do dzisiaj są znajdowane w różnych regionach. Stworzyła je najczystsza biała magia: pogodową anomalię wywołały działania Zakonu Feniksa sprzymierzonego przeciwko mrocznym siłom wywołanym przez Grindelwalda - nie jest to jednak wiedza powszechnie dostępna. Olbrzymia moc zakończyła trwająca miesiącami burzę i zaprowadziła spokój.
Białe kryształy mają bardzo zróżnicowane działania, niektóre z nich są niezwykle cenne.
Aby wylosować sam kamień, bez innych komponentów, należy rzucić kością opisaną jako biały kryształ, zaznaczając, uzupełniając poniższy kod. W innym przypadku należy go wylosować razem z kością k60.
- Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:
Losuję kryształ zamiast komponentów.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 24.11.23 19:15, w całości zmieniany 2 razy
The member 'Adriana Tonks' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
jesteś wolny
a jeśli nie uwierzysz, będziesz w dłoń ujęty
przez czas, przez czas - przeklęty
przez czas, przez czas - przeklęty
Ted Moore
Zawód : uzdrowiciel
Wiek : 27
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Żonaty
i must not fear
fear is the mind-killer
fear is the
little-death
fear is the mind-killer
fear is the
little-death
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 30 +5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 2
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarodziej
Sojusznik Zakonu Feniksa
The member 'Ted Moore' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
Zniecierpliwieni teraźniejszością, wrogowie przeszłości, pozbawieni przyszłości, przypominaliśmy tych, którym sprawiedliwość lub nienawiść ludzka każe żyć za kratami. |
Oliver Summers
Zawód : Twórca talizmanów, właściciel sklepu "Bursztynowy Świerzop"
Wiek : 24
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
❝ Weariness is a kind of madness.
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
OPCM : 11
UROKI : 0
ALCHEMIA : 31+10
UZDRAWIANIE : 11+1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Wilkołak
Zakon Feniksa
The member 'Oliver Summers' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
Maeve Clearwater
Zawód : Rebeliant, wywiadowca
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
The moments of peace that we find sometimes, they aren't anything but warfare, thinly disguised.
OPCM : 22+1
UROKI : 32+4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Metamorfomag
Zakon Feniksa
The member 'Maeve Clearwater' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
Wsiąkiewka: nowa postać
Tytuł: krawiec
Ilość przysługujących rzutów: 12
Zielarstwo: —
ONMS: —
Anatomia: —
Astronomia: —
Geomancja: —
Numerologia: —
Miesiąc, za który wykonywany jest rzut:
Zdobyto:
skóra smoka (35; 45; -10 onms)
wełna górskiego abraksana x2 (25; 40; -10 onms) + (25; 38; -10 onms)
skóra szpiczaka (15; 29; -10 onms)
wełna rogatej czarownicy (15; 30; -10 onms)
tkanina z włókien włosów willi (25; 43; -10 onms)
wstążki (50; 60; -10 numerologia)
tkanina z włókien sierści skocznych czarokrólików (35; 49; -10 onms)
wełna puszka pigmejskiego (25; 40; -10 onms)
czaroprzędza (10; 30; -10 onms)
skóra bystroducha (45; 57; -10 onms)
Tytuł: krawiec
Ilość przysługujących rzutów: 12
Zielarstwo: —
ONMS: —
Anatomia: —
Astronomia: —
Geomancja: —
Numerologia: —
Miesiąc, za który wykonywany jest rzut:
Zdobyto:
skóra smoka (35; 45; -10 onms)
wełna górskiego abraksana x2 (25; 40; -10 onms) + (25; 38; -10 onms)
skóra szpiczaka (15; 29; -10 onms)
wełna rogatej czarownicy (15; 30; -10 onms)
tkanina z włókien włosów willi (25; 43; -10 onms)
wstążki (50; 60; -10 numerologia)
tkanina z włókien sierści skocznych czarokrólików (35; 49; -10 onms)
wełna puszka pigmejskiego (25; 40; -10 onms)
czaroprzędza (10; 30; -10 onms)
skóra bystroducha (45; 57; -10 onms)
Ostatnio zmieniony przez Diane Skeeter dnia 02.12.24 20:49, w całości zmieniany 1 raz
Diane Skeeter
Zawód : szyję i projektuję
Wiek : 21 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I could play nice or I could be a bully
I'm tired and angry
but somebody should be
I'm tired and angry
but somebody should be
OPCM : 5 +2
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 14 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
Sojusznik Zakonu Feniksa
The member 'Diane Skeeter' has done the following action : Rzut kością
'k60' : 45, 40, 29, 30, 43, 60, 15, 38, 49, 40, 30, 57
'k60' : 45, 40, 29, 30, 43, 60, 15, 38, 49, 40, 30, 57
Strona 39 z 39 • 1 ... 21 ... 37, 38, 39
Komponenty magiczne II
Szybka odpowiedź