Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

William Moore {tworzę}
AutorWiadomość
William Moore {tworzę} [odnośnik]30.04.22 23:39




I will die. You will die. We will all die and the universe will carry on without care. All that we have is that shout into the wind - how we live. How we go. And how we stand before we fall.


1. Na start banalnie - jaki jest ulubiony kolor Twojej postaci?
Kolory poranka: blady błękit świtu rozciągającego się nad boiskiem do Quidditcha, gdy we wczesnej młodości pojawiał się na nim dzień w dzień, żeby wysłuchać paru słów kapitana Jastrzębi, szczękając zębami i mocząc nogawki o jeszcze wilgotną trawę; rozpraszana słonecznymi promieniami szarość chmur nad zamgloną Oazą, dopiero budzącą się do życia; stopniowo rozrzedzający się fiolet długich, spędzanych na roznoszeniu przesyłek nocy – ciężki, senny, wypełniony marzeniami o czekającym w irlandzkich górach domu. I wreszcie – granatowo-srebrna łuna unosząca się nad horyzontem morza łagodnie obmywającego kornwalijską plażę; tą, na której skończyło się wszystko, i na której wszystko się zaczęło.

2. Wykonaj "w imieniu" swojej postaci test MBTI. Jaki otrzymałeś wynik? Czy się z nim zgadzasz? Dlaczego?
Doradca (ESFJ-A)

ekstrawertyk 61%
39% introwertyk
intuicyjny 38%
62% realistyczny
kierujący się logiką 43%
57% kierujący się zasadami
planujący 85%
15% poszukujący
asertywny 63%
37% czujny


3. Jakie marzenie miała Twoja postać w dzieciństwie? Jak widziała swoją przyszłość?
William – odkąd sięga pamięcią – chciał latać; wpatrzony jak w obrazek w starszego brata, który na kilka lat przed nim zaczął święcić sukcesy w szkolnej drużynie Quidditcha, spędził sporą część dzieciństwa na rozbijaniu się po okolicy na dziecięcej miotle. W powietrzu czuł się swobodnie, dobrze, na miejscu – w odróżnieniu do dusznych klas, najpierw tych mugolskich, a później czarodziejskich. Nigdy nie był wzorowym uczniem, nie odnalazł się w żadnej z magicznych dziedzin (może oprócz obrony przed czarną magią i uroków, szlifowanych głównie w klubie pojedynków), na pozycji szukającego nie miał jednak sobie równych – dlatego kończąc Hogwart marzył o karierze sportowej i dołączeniu do jednej z angielskich drużyn ligowych. Ta wizja przyszłości towarzyszyła mu również w dorosłości, rozpadając się dopiero niedawno – gdy wybuch wojny i prześladowania czarodziejów mugolskiego pochodzenia zmusiły go do odejścia z Jastrzębi z Falmouth.

4. Jak wyglądało pierwsze zauroczenie Twojej postaci? Jeżeli jeszcze nie miało miejsca - jak myślisz, jak będzie wyglądać?
Penny Vause miała ciemne oczy, burzę brązowych loków, prześliczny uśmiech i głos tak donośny, że kiedy wesołym okrzykiem wieńczyła zdobycie kolejnych punktów dla swojej drużyny, cały stadion obracał się w jej kierunku. Poznał ją w szkole, była Gryfonką – rok młodszą od niego, życzliwą, zabawną, i tak samo jak on uwielbiała Quidditch. Nigdy nie powiedział jej, że się w niej zakochał, choć gdy w trakcie jednego z meczów zagapił się tak, że niemal wleciał w trybuny, musiała się tego domyślić. Nie wyśmiała go, w żaden sposób nie dając mu też do zrozumienia, że poznała jego tajemnicę; z czasem niedojrzałe zauroczenie przeistoczyło się w przyjaźń, prawdziwą i kontynuowaną po ukończeniu Hogwartu – przez jakiś czas oboje grali zresztą w Jastrzębiach z Falmouth, a chociaż Penny w międzyczasie wyszła za mąż i nieco się oddaliła, do tej pory nie przestał myśleć o niej ciepło.

5. Co o Twojej postaci mówi jej różdżka i w jaki sposób objawiają się u niej te cechy charakteru?
William posługuje się różdżką wykonaną z jarzębiny, z rdzeniem z włókna serca smoka – czyli przeznaczoną dla szlachetnych czarodziejów o czystym sercu i umyśle, biegłych zwłaszcza w magii defensywnej. Te cechy odzwierciedlają jego charakter idealnie: jest obrońcą, na każdym kroku starającym się bronić tych, którzy nie potrafią obronić się sami. Już w szkole stawał po stronie słabszych, nie bojąc się zaryzykować rozbitym nosem czy przyjęciem na siebie przykrego zaklęcia; lojalny wobec rodziny i przyjaciół, jako jeden z pierwszych dołączył w szeregi tworzącego się Zakonu Feniksa. Po wybuchu wojny mnóstwo czasu spędzał w Oazie, poświęcając czas i siły na budowę schronień, pomoc ukrywającym się na wyspie uchodźcom i stworzenie bezpiecznego miejsca dla tamtejszych dzieci, dzieląc się przy tym wszystkim, co posiadał. Ma mocny kręgosłup moralny i jasny system wartości, których nie zdołały zniszczyć wojenne doświadczenia.

6. Czy Twoja postać wciąż posiada swoją pierwszą różdżkę? Jeżeli nie - w jakich okolicznościach ją straciła? Jeżeli tak - czy ma do niej sentyment?
Tak – William wciąż posiada swoją pierwszą różdżkę, tę kupioną przed osiemnastoma laty w sklepie Ollivanderów na ulicy Pokątnej (jej wiekowość widać już na pierwszy rzut oka: rękojeść jest pozbawiona pierwotnego koloru, wytarta; drewno miejscami znaczną niezbyt głębokie rysy, stanowiące pamiątki po lotniczych wyprawach). Łączy go z nią więź – choć jest to sentyment, z którego istnienia sam zainteresowany nie zdaje sobie sprawy, nie wyobrażając sobie scenariusza, w jakim mógłby ją utracić. Jarzębinowa różdżka ma dla niego znaczenie symboliczne, niejako stanowiąc przepustkę do świata magii; świata, który pokochał od pierwszej chwili, w której się z nim zetknął, i który uwolnił go od trudnych wspomnień z dzieciństwa, związanych z uczęszczaniem do mugolskiej szkoły. Polega na niej, niemal tak samo mocno, jak na własnych umiejętnościach, po części dlatego, że różdżka nigdy go nie zawiodła – nie raz i nie dwa ratując go z podbramkowych sytuacji.

7. Psidwak czy kuguchar?
...

8. Czy bogin Twojej postaci ulegał zmianom na przestrzeni lat? Jeżeli tak - dlaczego? Jakie wcześniej przyjmował formy?
...

9. W jaki sposób Twoja postać odreagowuje stres?
...

10. Twoja postać jest skowronkiem - lubi wcześnie wstawać i zasypiać, czy sową - późno chodzi spać i późno wstaje?
...

11. Jak Twoja postać reaguje na krytykę - zarówno ze strony nieznajomych, jak i bliskich osób?
...

12. Jakie jest ulubione miejsce Twojej postaci i dlaczego?
...

13. Czy Twoja postać ma jakieś rytuały - coś, co robi każdego dnia, np. przed wyjściem z domu lub pójściem spać? Jakie?
...

14. Co przyczyniło się do tego, że Twoja postać posiada takie a nie inne poglądy polityczne?
...

15. Dlaczego amortencja Twojej postaci ma akurat taki zapach?
...

16. Czy Twoja postać dobrze wspomina szkołę? Dlaczego? Jeżeli była uczniem Hogwartu lub Beauxbatons - czy uważała, że pasuje do swojego domu?
...

17. Jak w mimice Twojej postaci odbija się jej zażenowanie?
...

18. Czy Twoja postać ma zwierzęta? Czy miała je w przeszłości? Jeżeli tak - jakie? Jaki jest jej stosunek do zwierząt?
...

19. Czy Twoja postać dba o swój wygląd? Jak najczęściej się prezentuje? Jaką ma postawę, fryzurę, ubiór? Czy przykłada do niego wagę?
...

20. Jakie złe wspomnienia wywołują spotkania z dementorami u Twojej postaci? Jeżeli nigdy nie miała z nimi do czynienia - jak myślisz, jakie by one były?
...

21. O czym śni Twoja postać? Czy śpi spokojnie, może ma koszmary, a może nigdy nie potrafi zapamiętać swoich sennych wizji?
...

22. Czy Twoja postać posiada jakieś charakterystyczne odruchy, mimowolne gesty, nerwowe tiki? Jeśli tak - jakie? W jakich sytuacjach się objawiają?
...

23. Jak na przestrzeni lat zmieniała się relacja Twojej postaci z najbliższą rodziną? Co było tego powodem?
...

24. Jaki alkohol najbardziej lubi Twoja postać i dlaczego? A może w ogóle nie lubi pić?
...

25. Jaki jest stosunek Twojej postaci do innych klas społecznych oraz osób o innej czystości krwi?
...

26. Co czyta Twoja postać przed snem? A może wcale nie czyta, a robi coś innego?
...

27. Jak wyobrażasz sobie swoją postać za dwadzieścia lat?
...

28. Czy Twoja postać posiada przedmiot - może pamiątkę - do którego ma wielki sentyment? Jeśli tak, czym on jest?
...

29. Podaj jedną decyzję, która miała największy wpływ na to, kim obecnie jest Twoja postać. Czy Twoja postać podjęłaby ją ponownie, znając już konsekwencje?
...

30. Co dokładnie sądzi Twoja postać o czarnej magii?
...

31. Czy Twoja postać przeklina? Jeżeli tak - jakich wulgaryzmów używa najczęściej?
...

32. Co najbardziej lubi w sobie Twoja postać - i dlaczego?
...

33. Czego najbardziej nie lubi w sobie Twoja postać - i dlaczego?
...

34. Jaki charakter pisma posiada Twoja postać? Czy przykuwa uwagę do tego, jak pisze, a może czyni to niedbale?
...

35. Czy Twoja postać posiada poczucie humoru? Jeżeli tak - jak byś je krótko opisał?
...

36. Jak myślisz, jakie wrażenie sprawia Twoja postać na obcych - swoją postawą, mimiką, tym, co mówi i w jaki sposób?
...

37. Jaki jest stosunek Twojej postaci do dzieci? Jeżeli nie posiada własnych - czy chciałaby je mieć: teraz, kiedyś?
...

38. Jaki Twoja postać ma głos - niski, wysoki, chrypliwy, lekko piskliwy? Mówi w sposób znudzony, wiecznie obojętny, czy może śpiewająco? Nie boi się mówić głośno czy może eterycznie szepcze - nawet wtedy, gdy nikt jej nie podsłuchuje?
...

39. Jeżeli Twoja postać mogłaby zmienić jedną rzecz ze swojej przeszłości, zapobiec jakiemuś wydarzeniu, podjąć inaczej jakąś decyzję - co by to było?
...

40. Jak myślisz - jak zginie twoja postać?
...


I've polished this anger and now it's a knife
William Moore
Zawód : lotnik w oddziale łączności, szkoleniowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 30
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 26
SPRAWNOŚĆ : 22
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5432-william-moore https://www.morsmordre.net/t5459-bursztyn https://www.morsmordre.net/t5433-b-b-b-billy https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t5461-skrytka-bankowa-nr-1345 https://www.morsmordre.net/t5460-billy-moore
William Moore {tworzę}
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach