Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.
Podczas tworzenia karty postaci można zakupić statystyki, biegłości, umiejętności i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym taki dług zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20), zacznie jednak wówczas grę z kredytem -500 PD.
Punkty konieczne do wykupienia genetyki tworząca się postać dopisuje do swojego długu. Zatem jeśli 25 letnia postać wydała 500 PD i rozpoczyna grę z maksymalnym dla siebie długiem -500 PD, ale dodatkowo chce mieć geny metamorfomagii, rozpoczyna grę z długiem -900 PD (-500 i -400 za genetykę).
Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.
Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.
Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.
Przy tworzeniu karty postaci:
- rozwiń:
- Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rejestracja różdżki:[/b] tak/nie (o rejestracji przeczytasz w [url=https://www.morsmordre.net/t8062-rejestracja-rozdzek]opisie wydarzenia[/url]. Wydarzenie zostało zakończone, Twojej postaci nie było w trakcie jego trwania. Postać dokonała obowiązku w przeszłości lub nie. Jeśli go nie dokonała, może mieć nieprzyjemności na terenie całego kraju w przypadku natknięcia się na służby Ministerstwa Magii.
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - koszt genetyki lub kredyt w przypadku postaci, które ukończyły 25 rok życia.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności
Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:
- rozwiń:
- Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY
Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:
- rozwiń:
- Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.
Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:
- rozwiń:
- Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje
*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Imię i nazwisko postaci: Adriana Tonks
Skrytka: hopsa
Uzasadnienie: zyskane drogą zawodową kontakty zaprowadziły mnie do pewnego magizoologa, który po odpowiednio długiej i sugestywnej rozmowie zgodził się odstąpić mi fiolkę łez nimfy po bardzo atrakcyjnej cenie. Kobalt z kolei kupiłam w sklepie na Pokątnej.
Natłok pracy, obrażenia odniesione w salonie luster i bliskość zaufanego uzdrowiciela, który mógłby się mną w razie czego zaopiekować, zmusiły mnie do wynajęcia pokoju w Londynie
Zdobyto: łzy nimfy (600 PM), kobalt (200 PM), wynajęcie pokoju "Pod Ramorami" (5 PM/miesiąc)
i jak kot muszę umrzeć
![Adriana de Verley](https://i.ibb.co/bzCzZJ3/122.jpg)
A thousand times I played this game
![](https://i.ibb.co/VVLjt0d/6.gif)
![Zakon Feniksa Zakon Feniksa](https://i.ibb.co/fSXZQZ5/zakon.jpg)
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zdobyto: Umiejętność animagii(krętogłów)
![Rozwój postaci IV - Page 27 AM9AFt5](https://i.imgur.com/AM9AFt5.gif)
Ostatnio zmieniony przez Eugene Sauveterre dnia 12.12.24 12:42, w całości zmieniany 2 razy
![Eugene Sauveterre](https://i.imgur.com/SI4GppH.gif)
I'll sing you songs until the darkness does recede
![](https://i.pinimg.com/originals/ba/c9/88/bac98896608aae9487989e2ccc24a26c.gif)
![Neutralni Neutralni](https://i.ibb.co/5hCTCHz/nautral-smok-2.jpg)
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 60 PM
Wydane punkty doświadczenia: -
Zdobyto: sowa, różdżka, dwa ptaki ozdobne (zeberka zwyczajna, 40 PM)
Ostatnio zmieniony przez Ursula Fawley dnia 13.12.24 18:31, w całości zmieniany 2 razy
![Ursula Fawley](https://i.imgur.com/vZAORJj.png)
każdy dotyk ma echo
i oczy się odwraca z delikatnością
zwierząt
![](https://i.imgur.com/cGE8Hn9.jpeg)
![Neutralni Neutralni](https://i.ibb.co/5hCTCHz/nautral-smok-2.jpg)
Rachunek: 2014 - 80 = 1934
Zdobyto: + 1 punkt do Uroków
Uzasadnienie:
Tutaj ćwiczę, poznaje, odświeżam sobie wiedzę. Potrzebuje 1 pkt, aby móc dalej się uczyć i korzystać.
![](https://i.pinimg.com/originals/85/2d/51/852d51ca2fb4dfca2c11016a6594524c.gif)
![Herbert Grey](https://2img.net/u/3116/22/99/16/avatars/2134-67.png)
![](https://i.pinimg.com/originals/01/fb/f6/01fbf6a9088c7580f3086c6152aa3f87.gif)
![Zakon Feniksa Zakon Feniksa](https://i.ibb.co/fSXZQZ5/zakon.jpg)
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 200 PM
Wydane punkty doświadczenia: -
Zdobyto: sowa, różdżka, miotła
Rachunek: 214 - 100 = 114
Zdobyto: Powiększenie limitu zmiany wizerunku
Uzasadnienie: Jednak pierwotna zmiana się nie przyjęła i chciałabym zmienić Alinę na powrót na Vikky Afanasievę.
![](https://images2.imgbox.com/08/bc/j5ye3lwe_o.png)
This beast that you're after will eat you alive
And spit out your bones
![Hypatia Crouch](https://images2.imgbox.com/eb/4e/rUkcUzcp_o.png)
wine-dark and wanting.
![](https://i.pinimg.com/736x/7e/41/9d/7e419d4a0ab3e4b41c8fa3c3e51e2c6a.jpg)
![Neutralni Neutralni](https://i.ibb.co/5hCTCHz/nautral-smok-2.jpg)
Rachunek: 1747 - 150 = 1597
Zdobyto: kieł większy
Uzasadnienie: Podczas festiwalu kupuję kilka drobiazgów.
BANK GRINGOTTA
Imię i nazwisko postaci: Evandra Rosier
Skrytka: klik
Uzasadnienie: Podczas festiwalu kupuję kilka drobiazgów.
Zdobyto: mroźny wachlarz, medalion humoru [proszę o dopisanie do konta Tristana, bo przekazuję go tutaj]
![](https://i.imgur.com/q8gdlZ1.jpg)
and i'll show you
hands ready to
bleed
![Evandra Rosier](https://2img.net/u/3116/22/99/16/avatars/2076-53.jpg)
![](https://64.media.tumblr.com/ad3bc3f0cb5dbb10f841772cfb0d8462/3a88f6d7f78bb76c-d3/s400x600/1180e64bfb9da6116f64219b7981a34289049b9a.gif)
![Sojusznik Rycerzy Walpurgii Sojusznik Rycerzy Walpurgii](https://i.imgur.com/Y6urI6x.png)
Biegłość: Perswazja I
Ilość wydanych punktów: 2PB
Uzasadnienie: Riana często prowadzi dyskusje i musi przekonywać do swoich racji. Być może nie koniecznie zdaje sobie jeszcze z tego sprawę, lecz ma w tym pewien talent.
w tym wątku w swojej klientce budzi poczucie autorytetu i zaufania swoim zachowaniem i tym jak się wysławia. Cytując:
Może to głupie z jej strony, ale im więcej czasu spędzała z panią Rianą Vane, tym większe miała wrażenia, jakby rozmawiała z nauczycielką. A wszystko to za sprawą pewnej aury, którą ta wokół siebie niechybnie roztaczała. Aura ta pomagała zresztą Marii w chłonięciu jej słów jak gąbka, niemalże przeżywaniu każdego z nich, co z kolei doprowadziło do tego, że na propozycję polecenia sprawdzonych dostawców kosmicznych komponentów, Maria stanęła na palcach z ekscytacji, zaraz ponownie lądując na pełnych stopach.
w tym wątku dyskutuję z Brendanem na temat współpracy. Co prawda oboje nie jesteśmy w pełni szczęśliwi z efektów ale ostatecznie przekonuję go do spełnienia części moich postulatów i wynagrodzenia pieniężnego. Ach i udaje mi się go zmusić by mnie przeprosił chociaż sam nie rozumiał powodu dla którego miał to robić.
![](https://i.pinimg.com/originals/0d/9c/f4/0d9cf483af989c3cbb0e68d888d19f1b.gif)
Sometimes it's the people no one imagines anything of who do the things that no one can imagine
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 200 PM
Wydane punkty doświadczenia: -
Zdobyto: różdżka, sowa, miotła
Sanctimonia vincet semper
Rachunek: 943-50=893
Zdobyto: 1 PB
Uzasadnienie: do reszty
Imię i nazwisko postaci: Brendan Weasley
Biegłość: Zastraszanie z I na II
Ilość wydanych punktów: 8
Uzasadnienie: Spędziłem półtorej roku w niewoli i czas ten naznaczył mnie tak na umyśle, jak i ciele. Jestem duży i silny, wysoki i dobrze zbudowany, moje ciało pokrywa wiele blizn (i każda z nich jest dowodem tego, co przeszedłem i po czym ocalałem). W życiu korzystam głównie z argumentu siły, a ponieważ wiem, co robię, potrafię przed tym argumentem przekonująco ostrzec - i z czasem staję się w tym coraz lepszy. Moje ciało odzyskuje kondycję, co pozwala mi być w tej roli bardziej przekonującym. Ludzie, których napotykam - nawet całkiem przypadkowi - biorą mnie za bandytę, przed którym należy się bronić [aurorka na wycieczce, parobek mojej rodziny, samotna kobieta, cygańskie dzieciaki, dzieciaki z narkotykami, a tu zastraszam klientelę pubu podczas mordobicia celem zaprowadzenia porządku w knajpie].
![Brendan Weasley](https://i.imgur.com/Dx2PkET.png)
![](https://i.imgur.com/9PvgigB.png)
![Zakon Feniksa Zakon Feniksa](https://i.ibb.co/fSXZQZ5/zakon.jpg)
Rachunek: 2944 - 950 = 1994 PD
Zdobyto:
Kamień słoneczny x 2
Srebro x 6
Lapis lazuli x 2
Miedź x 3
Mokait x 2
Kordun x 5
Smocza kość x 3
Ołów x 3
Uzasadnienie: Mam do stworzenia sporo ilość talizmanów, potrzebuję uzupełnić zapasy, aby móc je wykonać.
'cause I won't
![Primrose Burke](https://2img.net/u/3116/22/99/16/avatars/2090-58.jpg)
![Rozwój postaci IV - Page 27 Ec9b6d6814ecd5535d62936d872adcd1](https://i.pinimg.com/originals/ec/9b/6d/ec9b6d6814ecd5535d62936d872adcd1.gif)
![Rycerze Walpurgii Rycerze Walpurgii](https://i.ibb.co/gdtwX16/rycerze.jpg)
Rachunek: 784 - 240 = 544
Zdobyto: 2 punkty statystyk sprawności, 1 punkt statystyki zwinności
Uzasadnienie: Igor, jako absolwent Durmstrangu, ma w zwyczaju dbałość o kondycję i aspiruje do tego, by budować pokłady swojej siły (oraz w mniejszym stopniu zwinności), co z powodzeniem odzwierciedlić mogą różnego rodzaju aktywności podejmowane przez niego w wątkach. W tych postach (1, 2) sprawnie i dynamicznie porusza się z towarzyszami po wraku statku, później zaś - na sugestię Tristana decyduje się sterować niewielką łodzią, wiosłując wzdłuż wzburzonych wód, w celu dopłynięcia nią do pobliskiej wysepki na morzu. Tutaj, w trakcie zawieszenia broni, udaje się na spacer po nieznanych mu zakątkach Devon, tutaj spędza popołudnie na spacerowaniu i rozmówkach w Hyde Parku, a tutaj spaceruję z dziewczyną po królewskich ogrodach. Tu wspominam także o tym, że regularnie przechadza się po londyńskich cmentarzach. Najbardziej wymagająca wędrówka to ta, której podjął się w listopadzie, razem z przyjaciółmi, ciekaw szczytów irlandzkiej doliny Glendalough (1, 2, 3, 4, 5). W czasie towarzyskich spotkań nie stroni od balowego tańca (1, 2, 3, a tu tańczymy już przez cały wątek), który rozwija jego zwinność i lekkość ruchów - ta okazuje się wszakże przydatna w przypadku bójek i potrzebnych w ich kontekście uników, nad którymi ciągle pracuje. Bo walka wręcz pozostaje dlań niekiedy jedynym słusznym argumentem - choćby i w rozwiązaniu głupiego konfliktu z wieloletnim wrogiem, albo nauczce dla nieuczciwej pracownicy Mantykory (tu Krum szybko daje mi lekcję życia, chociaż w sierpniu trenowałem podobne ciosy z braćmi na plaży). Pokazem siły fizycznej jest dla niego również przymusowa, ministerialna praca społeczna, w ramach której ręcznie przerzucał gruzy zrujnowanych po katastrofie budynków (2, 3, 4, 5).
![Igor Karkaroff](https://imgur.com/fEwrvFU.jpg)
but his heart is
c o l d
![beyond your face I saw my own reflection beyond your face I saw my own reflection](https://i.pinimg.com/564x/22/1c/d3/221cd3b09715b907b9789d2dc7a431e6.jpg)
![Sojusznik Rycerzy Walpurgii Sojusznik Rycerzy Walpurgii](https://i.imgur.com/Y6urI6x.png)
Rachunek: 981-60=921
Zdobyto: srebro goblinów
Uzasadnienie: Potrzebuję do talizmanu.
![Varya Mulciber](https://i.imgur.com/HKs3SJ7.png)
![](https://64.media.tumblr.com/ef6a0c5082eb19d0762f5a5683dda84f/a630075bfc49d554-c1/s400x600/672969a53d8e9d3157327958250b6222fb3da53a.gif)
![Sojusznik Rycerzy Walpurgii Sojusznik Rycerzy Walpurgii](https://i.imgur.com/Y6urI6x.png)
Rachunek: 765 - 45 = 720
Zdobyto: srebro
Uzasadnienie: dostałam od taty w ramach świątecznego prezentu
Imię i nazwisko postaci: Adriana Tonks
Rachunek: 720 - 160 = 560
Zdobyto: 2 OPCM
Uzasadnienie: Adda nieustannie stara się rozwijać w dziedzinie obrony przed czarną magią. W wolnych chwilach podpatruje jak zawodowcy posługują się zaklęciami z tej dziedziny, by później móc zaaplikować zaobserwowane sztuczki u siebie i z powodzeniem użyć odpowiedniego czaru. Choć jej domena to transmutacja, Adda chętnie korzysta z świeższej dziedziny magii i wykorzystuje jej potencjał do zatrzymania zbiega w miejscu. Coraz lepsze obycie i wyczucie w ruchach nadgarstka pozwala jej bezbłędnie rozbroić policjanta w napiętej sytuacji i rzucić na siebie odpowiedni czar wzmacniający, gdy ta sama sytuacja paręnaście minut później przeistacza się w prawdziwą walkę o przetrwanie.
Adda sięga także coraz śmielej po zaklęcie patronusa: zna technikę tego czaru, ale tym razem postępujące osłabienie uniemożliwiło jej poprawne wyczarowanie odpowiedniej tarczy.
Imię i nazwisko postaci: Adriana Tonks
Rachunek: 560 - 550 = 10
![:'(](/users/3116/22/99/16/smiles/3572948948.gif)
Zdobyto: 11 PB
Uzasadnienie: poniżej
Imię i nazwisko postaci: Adriana Tonks
Biegłość: Kokieteria II -> III
Ilość wydanych punktów: 11 zakupionych powyżej i 4 z reszty
Uzasadnienie: Adda jest z natury kokietką: lubi przyciągać spojrzenia, lubi uwagę, jest świadoma swojej urody, jak i tego co może zyskać odpowiednim połączeniem mowy ciała i pochlebstwa. Szybko wychwytuje co jest odbierane pozytywnie i równie szybko dopasowuje do tego swoje zachowanie, nieustannie rozwijając moc kokieteryjnego czaru by dostać to na czym aktualnie jej zależy.
Każda akcja jest specjalnie przemyślanym przedstawieniem obliczonym na jednego widza: bez trudu udaje jej się zyskać sympatię cyrkowych siłaczy, którzy stanowią jedynie kolejny etap jej poszukiwań wskazanego przez przyjaciółkę podopiecznego. Równie naturalnie przychodzi jej złapanie kontaktu wzrokowego z przypadkowo spotkanym tancerzem - odpowiedni uśmiech i puszczone spod rzęs spojrzenie wystarczą by zachęcić go do krótkiej chwili zapomnienia na parkiecie, którą w międzyczasie dokumentuje Liddy, bardzo zachwycona show.
Kokieteria bywa także jej kartą "wyjścia z więzienia", sposobem na uniknięcie przykrych konsekwencji niektórych działań lub wywinięcia się z niekoniecznie przyjemnej sytuacji. Podczas czkawki teleportacyjnej Adda trafia do gabinetu pewnego zarządcy, który zdecydowanie nie lubi niezapowiedzianych gości i gotów jest rozprawić się z intruzem w sposób zdecydowanie nieprzyjemny. Adda szybko sięga do wachlarza sztuczek i z wprawą oddala przykre widmo, zręcznie wkrada się między myśli czarodzieja, powoli gasząc jego podejrzliwość i stopniowo rozbudzając ciekawość. Gra na czas, świadoma nieprzewidywalności czkawki, stopniuje doznania w taki sposób by ostatecznie zniknąć nim dojdzie do czegokolwiek poważnego. Podobny przebieg ma także konfrontacja w porcie, gdy podczas wykonywania zadania dla Zakonu magiczny patrol przyłapuje Steffena na węszeniu po okolicy. By odzyskać przeglądane przez policjanta dokumenty i odsunąć groźbę przesłuchania młodego Zakonnika, Adda ponownie sięga po kokieterię, dzięki czemu policjant ostatecznie zgadza się złamać dla niej procedury i oddaje dokumenty. Na spotkaniu z komendantem Adda subtelnie roztacza wokół siebie czar i równoważy kokieterię z tym, co powszechnie uważane za stosowne. Z wprawą balansuje na krawędzi, by ostatecznie dostać to na czym jej pierwotnie zależało i co zlecił jej sam Minister: zbliża się do komendanta, zyskuje obietnicę współpracy, a także udaje jej się zbić ton z oficjalnego na poufały, co następnie wykorzystuje w dalszym kontakcie. Tuż po końcu świata, gdy na niebie pojawiła się przedziwna ramora, Adda szybko wyciąga potrzebne informacje z obserwujących zjawisko naukowców za pomocą odpowiedniej mowy ciała i okazanego chłopakom zainteresowania.
Świadoma ryzyka decyduje się także na wejście w paszczę dawno niewidzianego smoka; zaczepia Tristana tuż przed występem burleski, a świadomość, że zawsze lubił ładne kobiety jedynie dodaje jej śmiałości w działaniach. Skupia na sobie jego uwagę, dopasowuje gesty i słowa do gry, by stale utrzymywać uwagę arystokraty i go nie znudzić, co - jak zdążyła zaobserwować jeszcze w latach szkolnych - może stać się w niewiarygodnie szybkim tempie.
Po kokieterię sięga także dla zabawy, szeroko rozumianej rozrywki - Adda lubi mężczyzn, a mężczyźni lubią ją. W trakcie trzewikowej sprawy na moście Godryka samym swoim sposobem bycia powoduje lekkie zakłopotanie u napotkanego Zakonnika, w piwnicznym klubie jazzowym bez trudu skupia na sobie uwagę pewnego złodziejaszka. Równie otwarcie kokietuje pewnego smokologa, pozorując trudności z zejściem z drzewa i wykorzystuje jego pomoc by nieco podkręcić temperaturę.
i jak kot muszę umrzeć
![Adriana de Verley](https://i.ibb.co/bzCzZJ3/122.jpg)
A thousand times I played this game
![](https://i.ibb.co/VVLjt0d/6.gif)
![Zakon Feniksa Zakon Feniksa](https://i.ibb.co/fSXZQZ5/zakon.jpg)