Wydarzenia


Ekipa forum
Zaopatrzenie
AutorWiadomość
Zaopatrzenie [odnośnik]24.11.23 19:21
First topic message reminder :

Zaopatrzenie

Pogrążona w chaosie Anglia toczy wojnę sama ze sobą i sama przeciwko sobie. Z dnia na dzień ze sklepów zaczęły znikać naturalne dotąd towary, handlowe statki zaczęły omijać ogarnięte wojną porty, i choć Ministerstwo dbało o tych, którzy najmocniej oddali się sprawie, to zwykli czarodzieje zaczęli wreszcie odczuwać skutki zaognionego konfliktu. Sklepy zaczęły się zamykać, ceny w restauracjach wzrosły ponad kieszenie przeciętnych czarodziejów, a z pubów poznikały droższe alkohole. Ci, którzy już wcześniej ledwo wiązali koniec z końcem, mieli zacząć głodować.

Żywność stała się trudno dostępna: oto zaczynała się walka o przetrwanie.

Zasady
Aby ustalić wyżywienie w trakcie aktualnie trwającego okresu należy wykonać w niniejszym temacie rzut kością k10 za każdy trwający miesiąc fabularny (tj. w, przykładowo, przypadku okresu obejmującego lipiec i sierpień - osobno za lipiec i osobno za sierpień), a następnie porównać wynik z poniższą legendą. W poście należy oznaczyć, za kogo wykonywany jest rzut (członkowie wspólnego gospodarstwa):

Kod:
[b]Rzucam za[/b]: imiona i nazwiska postaci
[b]Okres[/b]: wyszczególnione miesiące
[b]Wynik[/b]: Posucha / Rutyna / Obfitość - dla każdego miesiąca z osobna

W zależności od posiadanego statusu majątkowego oraz innych cech postaci, wynik kości będzie oznaczał jeden z trzech statusów: posuchę, rutynę lub obfitość. Opisy poniższych, w odniesieniu do konkretnych statusów majątkowych, znajdują się poniżej.

Postaci prowadzące wspólne gospodarstwo domowe wykonują jeden wspólny rzut kością i interpretują wynik wg najwyższego posiadanego statusu majątkowego. Wówczas zlicza się ich różne cechy łącznie i sumuje z wynikiem kości.
Cechy różne są to cechy innej kategorii, tj. w sytuacji, w której dwie postaci mieszkają razem, a jedna z nich posiada biegłość ekonomii i druga biegłość gotowania, ich łączny bonus wynosi +2. Ten bonus nie zmieniłby się, gdyby obie postaci posiadały biegłość gotowania, ponieważ ten rodzaj bonusu został już wykorzystany przez jedną postać.
Bonus przysługujący za II lub III poziom biegłości wchłania bonus za biegłość niższą. Bonus przysługujący za członka Rycerzy Walpurgii wchłania bonus przysługujący za sojusznika Rycerzy Walpurgii.

Status majątkowyPosuchaRutynaObfitość
Nędzny1-67-910
Ubogi1-56-910
Średniozamożny1-45-89-10
Zamożny1-34-78-10
Bogaty1-23-67-10

Modyfikatory rzutu k10
Biegłość ekonomii na poziomie I+1
Biegłość ekonomii na poziomie II i III+2
Biegłość gotowania na poziomie I+1
Biegłość gotowania na poziomie II i III+2
Postać, która zamieszkuje jedno z następujących hrabstw: Somerset, Derbyshire, Staffordshire, Northumberland, Kornwalia, Lancashire, Dorset, Devon, Yorkshire, Surrey, West Sussex-1
Rycerze Walpurgii+2
Sojusznicy Rycerzy Walpurgii+1
Urzędnik (pracownik Ministerstwa Magii lub innego urzędu), uzdrowiciel szpitala św. Munga, nauczyciel Hogwartu+1
Wystawiony za postacią list gończy-3

Posucha:

Rutyna:

Obfitość:

Inne sposoby zdobywania żywności
Inne sposoby zdobywania żywności związane są z hodowlami zwierząt i uprawami roślin. Postaci posiadające pojedyncze sztuki zwierząt lub roślin powinny założyć, że mają stały dostęp do produktów odzwierzęcych (roślinnych), które mogą od nich uzyskać. Nie mają jednak tego dostępu większego, niżeli wynika to z możliwości pojedynczego zwierzęcia (rośliny).

Pożywienie można zdobyć również w tradycyjny sposób. Aby podjąć się próby, należy spełnić opisane poniżej wymagania (wymagania dotyczące biegłości należy spełnić kumulatywnie) oraz rozegrać próbę zdobycia w pełnym wątku lub w dwóch, lub więcej pojedynczych postach (dodatkowe rzuty można wykonać w szafce zniknięć) na co najmniej 600 słów każdy.

Należy pamiętać, że pora roku ma wpływ na naturalne angielskie dobra i - przykładowo - zbieranie malin w grudniu nie będzie możliwe.

Kradzież
Ponoć to okazja czyni złodzieja. Kradzieży można dokonać w cudzym mieszkaniu (również należącym do postaci NPC) lub lokalu (pubie, restauracji, wciąż otwartym sklepie).

Włamanie się do mieszkania oznacza, że postać zupełnie nie wie, co może zastać w środku. Wykonuje trzy razy rzuty kością k6 i k100. k6 odpowiada za kategorię danego produktu żywnościowego (1-3 - kategoria I, 4-5 - kategoria II, 6 - kategoria III), a k100 za sam produkt zgodnie z tabelą żywności. Postać odnajdzie w ten sposób trzy różne produkty, które może ze sobą zabrać. ST wydostania się z mieszkania w sposób niezauważony (skradanie) wynosi 30, kiedy w mieszkaniu znajdują się wyłącznie produkty I kategorii, 55, kiedy pojawi się choć jeden produkt kategorii II (+5 za każdy kolejny) i 75, kiedy pojawi się co najmniej jeden produkt kategorii III (+5 za każdy kolejny). Jeśli do jednego domu włamują się dwie postaci, ich rzuty na skradanie są rozpatrywane niezależnie. Łupem muszą się podzielić samodzielnie (nie zostaje powiększony).

Próba kradzieży w lokalu zawęża produkty do takich, które można w nim znaleźć zgodnie z opisem lokacji. W takim również należy rzucić kością k6, by oznaczyć dostępność towaru (1-3 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii I, 4-5 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii II i 6 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii III). Jeśli produkt jest dostępny, postać może próbować go ukraść rzutem na zręczne ręce (ST 40 dla produktów I kategorii, ST 60 dla produktów II kategorii, ST 80 dla produktów III kategorii).

Biegłość szczęścia obniża ST o 5 zarówno przy rzucie na skradanie, jak i na zręczne ręce.  

Nieudana kradzież wymaga zgłoszenia w aktualizacjach. Należy wówczas poczekać na interwencję mistrza gry.

Wymagania: skradanie I, zręczne ręce I

Łowiectwo
Aby podjąć się polowania, postać musi znaleźć się na leśnym terenie i rzucić kością na tropienie zwierzyny. Postać podejmuje trop, jeśli przezwycięży test spostrzegawczości (ST 40). Rodzaj zwierzyny zależny jest wyłącznie od szczęścia. W przypadku sukcesu należy ją wylosować rzutem k100 zgodnie z poniższą tabelą:

Tabela dziczyzny:

Biegłość szczęścia na I poziomie pozwala na modyfikację rzutu o 3 oczka w dowolną stronę, II poziomie - o 6 oczek, a III poziomie - o 12 oczek.
Biegłość skradania na poziomie II pozwala raz przerzucić kość k100, na poziomie III - dwa razy.

OdległośćST
520
1040
1560
2080
25100
30120
35140
40160
45180
50200
50+cel zbyt daleko
Polowania przy pomocy zaklęć płoszą zwierzynę (zamaszyste gesty, głośne inkantację, błyski zaklęć) i bardzo rzadko pozwalają na efektywne polowanie. Znacznie lepiej sprawdzają się czarodziejskie kusze. Aby trafić zwierzę z kuszy, należy przezwyciężyć ST podane w tabeli poniżej, zależne od odległości od zwierzęcia. Do rzutu dodaje się biegłość strzelectwa oraz dodatkowy bonus od spostrzegawczości o wartości: -15 przy braku biegłości, 0 przy poziomie I, +10 przy poziomie II i +15 przy poziomie III.

Odległość od zwierzyny (w metrach) należy wylosować przy pomocy kości k60. Każdy poziom biegłości szczęścia obniża tę odległość o 5 metrów.

Odległość od zwierzyny można pokonać, wykonując udany test na biegłość skradania lub ONMS, jeśli postać posiada psa odpowiedniego do tego typu aktywności. W obu przypadkach ST wynosi iloczyn liczby 10 i liczby metrów, o które odległość ma zostać pomniejszona. Nieudany rzut płoszy zwierzynę, a postać może rozpocząć tropienie kolejnej.

Jeden nieudany strzał płoszy zwierzę. Można próbować zestrzelić je po raz drugi, jednak przy każdej kolejnej próbie zwierzę oddala się, a bazowe ST rośnie o 10.

Większe zwierzęta (wszystkie kopytne) wymagają dwóch celnych strzałów, a garboróg trzech. Ponieważ pierwszy rani zwierzę, ST drugiego (i trzeciego) obniża się o połowę i rośnie dopiero od drugiej nieudanej próby.

Wymagania: spostrzegawczość I, skradanie I, onms I, broń (czarodziejska kusza lub mugolska broń palna)

Rybołóstwo
Rybołówstwo można uprawiać na dwa odmienne sposoby: przy pomocy sieci rybackiej lub przy pomocy wędki. Należy również pamiętać, że inne gatunki podwodnej fauny żyją w wodach słodkich, a inne - w wodach słonych.

Tabela ryb:

Łowienie ryb przy pomocy sieci wymaga nade wszystko dużej sprawności fizycznej. Wypełniona rybami sieć jest ciężka i jako taka może z łatwością wyrwać się z rąk - nie jest też łatwo wciągnąć jej na brzeg. Nadaje się do połowu ryb całorocznych w miejscach, w których naturalnie są ich duże skupiska. Najczęściej wymaga to zatem oddalenia się od brzegu przy pomocy choćby prymitywnej łodzi.

Po wypłynięciu na morze postać rzuca kością 3k15. Każdy poziom biegłości szczęścia daje +5 do ostatecznego wyniku. Zsumowany wynik wyraża ogólną wagę ryb złapanych w sieć po jej zarzuceniu (w kilogramach). Wynik przemnożony przez 5 pozwoli ustalić ST wyciągnięcia sieci do łodzi. ST musi zostać przezwyciężony przez obie postaci wspólnie (rzuty sumują się, dodawana jest podwojona statystyka sprawności). Porażka oznacza wypuszczenie sieci do morza, jej utratę i nieudany połów. Aby określić rodzaj połowu, należy rzucić pięć razy kością k100 i porównać wynik z wykazem znajdującym się w tabeli ryb. Wylosowane gatunki powinny rozkładać się stosunkowo względem wagi za wyjątkiem gatunków szczególnie rzadkich, jak rekiny, płaszczki i ośmiornice, które powinny występować najwyżej pojedynczo.

Ponieważ wyprawa jest czasochłonna, w ciągu dnia nie jest możliwy więcej niż jeden połów. Postać musi wykorzystać na połów wolny dzień (w dniu połowu nie powinna rozgrywać żadnych innych wątków).

Aby upleść sieć, należy opisać plecenie w poście na co najmniej 300 słów i pokonać ST na krawiectwo w wysokości 10.

Aby zdobyć łódź, należy wykazać fabularne uzasadnienie (łódź powinna być wspomniana w karcie postaci), zakupić ją lub zbić samodzielnie (wymagany odpowiedni projekt konstrukcyjny).

Wymagania: astronomia I (wystarczy u jednej z postaci), onms I, łódź i sieć

Wędkarstwo wymaga nade wszystko skupienia i cierpliwości - wędkarz wie, że jedyne, co może zrobić, to czekać na odpowiedni sygnał. W każdym poście rzuca kością k100, kiedy wynik osiągnie lub przekroczy wartość 75 (biegłość szczęścia daje +5 do rzutu za każdy poziom) wędkarz poczuje, że coś ciągnie jego wędkę. Na siłę ryby musi zostać wykonany dodatkowy rzut kością k100. Interpretuje się go zgodnie z poniższą tabelą:

WynikEfektST
1Spłoszona ryba wciąga wędkarza do wody razem z wędką.-
2-25Na haczyku jest mała ryba40
26-75Na haczyku jest średnia ryba60
76-90Na haczyku jest duża ryba70
91-99Na haczyku jest rekordowo wielka ryba, którą możesz spieniężyć jako trofeum za 75 pm80
100Na haczyku jest rekordowo wielka ryba, którą możesz spieniężyć jako trofeum za 75 pm; coś jest z nią nie tak, bo wydaje się bardzo osłabiona20

ST wyłowienia ryby wędką jest zależne od jej siły. ST należy pokonać rzutem na zwinność (statystykę mnożymy przez 2).

Należy pamiętać, że określenia duża i mała odnosi się do ogólnych wymiarów danego gatunku wylosowanej ryby. Aby określić rodzaj wyłowionej ryby, należy rzucić kością k100 i porównać wynik z wykazem znajdującym się w tabeli ryb. Niektóre pozycje obejmują inne zwierzęta niż ryby, fabularny opis należy dostosować do konkretnej pozycji (część z nich może nie połknąć haczyka, a opleść się o wędkę lub wypełznąć na brzeg w inny sposób, ale mechanika ich pochwycenia wyglądać będzie tak samo).

Wędkę można zakupić lub stworzyć samemu (postać musi posiadać numerologię albo zręczne ręce i opisać całość w poście na 600 słów).

Wymagania: zręczne ręce I, onms I, czarodziejska lub zwykła wędka

Zbieractwo
Zbieractwo dotyczy dziko rosnących roślin jadalnych, niczyich. Zbieractwa nie dokonuje się w sadach (jest to kradzieżą), raczej w lasach. Zbierać można leśne owoce lub grzyby. Należy pamiętać, że zbieractwo musi być dokonywane w odpowiednim okresie kalendarzowym. Większość darów natury da się zebrać jesienią, lecz niewiele z nich zimą.

Postać wybiera kategorię, której szuka (tylko postać z biegłością na II poziomie jest w stanie odszukać i odróżnić dziko rosnące warzywa i korzonki). Sukces uwarunkowany jest od ST, które należy pokonać testem na zielarstwo. W przypadku sukcesu należy wykonać drugi rzut - na zebraną ilość. Aby zbierać rośliny dalej, należy rozpocząć od nowa od testu na zielarstwo.

Każdy poziom biegłości szczęście daje +5 do rzutu na zielarstwo.

KategoriaPrzykładyZSTIlość
Grzybyróżne grzyby leśne, chorbotkiI601k10
Owoce leśnenp. jagody, poziomki, borówki, jeżyny, maliny, dereń, głóg, żurawinaI501k20
Pozostałe dary naturynp. pałka wodna, dzika marchew, dziki pasternakII702k3

W przypadku grzybów konieczne jest ich przebranie przez postać z biegłością zielarstwa na II poziomie, która będzie w stanie wybrać z nich grzyby trujące. W przypadku, kiedy grzyby nie zostaną przebrane przez taką postać i zostaną zjedzone, należy zgłosić ten fakt w aktualizacjach i poczekać na interwencję mistrza gry.

Wymagania: spostrzegawczość I, zielarstwo I (II)
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 12 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Zaopatrzenie [odnośnik]13.12.24 23:03
Rzucam za: Kenneth
Okres: Grudzień, styczeń, luty
Wynik:
Grudzień - rutyna
styczeń - rutyna
luty - obfitość


I'm dishonest...
...and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid.


Ostatnio zmieniony przez Kenneth Fernsby dnia 13.12.24 23:03, w całości zmieniany 1 raz
Kenneth Fernsby
Kenneth Fernsby
Zawód : Marynarz, przemytnik
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Jestem nieuczciwy i uczciwie możesz liczyć na moją nieuczciwość.
OPCM : 15 +3
UROKI : 10 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t10073-kenneth-fernsby https://www.morsmordre.net/t10121-nereus#306722 https://www.morsmordre.net/t12409-kenneth-fernsby#382047 https://www.morsmordre.net/f380-dzielnica-portowa-horn-link-way-3 https://www.morsmordre.net/t10123-skrytka-bankowa-nr-2283#306724 https://www.morsmordre.net/t10127-kenneth-fernsby
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]13.12.24 23:03
The member 'Kenneth Fernsby' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 7, 5, 9
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 12 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]13.12.24 23:11
Rzucam za: Riana Vane
Okres: grudzień, styczeń, luty (ekonomia I +1, gotowanie I +1, Lancashire -1)
Wynik: posucha, rutyna, rutyna



Sometimes it's the people no one imagines anything of who do the things that no one can imagine


Ostatnio zmieniony przez Riana Vane dnia 13.12.24 23:11, w całości zmieniany 1 raz
Riana Vane
Riana Vane
Zawód : Naukowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Czasem trzeba zamknąć drzwi i otworzyć okno
OPCM : 2
UROKI : 1 +1
ALCHEMIA : 3
UZDRAWIANIE : 9 +2
TRANSMUTACJA : 20 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Czarownica
 Nie cofa się, kto się związał z gwiazdami.
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12235-riana-vane https://www.morsmordre.net/t12242-herezja https://www.morsmordre.net/t12549-riana-vane https://www.morsmordre.net/f463-lancashire-forest-of-bowland-magiczna-pracownia-rezonans https://www.morsmordre.net/t12244-skrytka-bankowa-nr-2629#376857 https://www.morsmordre.net/t12243-riana-vane#376856
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]13.12.24 23:11
The member 'Riana Vane' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 3, 6, 6
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 12 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 0:01
Rzucam za: Vincent Rineheart
Okres: grudzień/styczeń/luty
Wynik:
grudzień - rutyna
styczeń - obfitość
luty - obfitość



My biggest fear is that eventually you will see me, that way I will see
myself


Ostatnio zmieniony przez Vincent Rineheart dnia 14.12.24 0:02, w całości zmieniany 2 razy
Vincent Rineheart
Vincent Rineheart
Zawód : łamacz klątw, zielarz, dostawca roślinnych ingrediencji, rebeliant
Wiek : 32
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
You are beautiful, because
you know your own darkenss
and still, that alone doesn't
stop you from fiding your own light.
OPCM : 30 +3
UROKI : 31 +6
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0 +2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6 +3
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7723-vincent-rineheart https://www.morsmordre.net/t7772-elidor#215947 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f310-irlandia-wschodnie-przedmiescia-bray-akacjowa-ostoja https://www.morsmordre.net/t7773-skrytka-bankowa-nr-1857#215948 https://www.morsmordre.net/t7776-vincent-rineheart#216049
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 0:01
The member 'Vincent Rineheart' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 6, 9, 9
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 12 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 8:51
Rzucam za:Sigrun Rookwood
Okres: grudzień-luty
Wynik: +1 (gotowanie I), +2 (Rycerze Walpurgii), +1 (pracownik Ministerstwa Magii)
grudzień - obfitość
styczeń - obfitość
luty - rutyna


She's lost control
again


Ostatnio zmieniony przez Sigrun Rookwood dnia 14.12.24 19:01, w całości zmieniany 2 razy
Sigrun Rookwood
Sigrun Rookwood
Zawód : szefowa Brygady Uderzeniowej
Wiek : 28 (30)
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa

we mnie płomień,
wilczy duch
wiele zdartych ran i skór

OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
i n s a n e
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t5310-sigrun-rookwood https://www.morsmordre.net/t5379-astrid#121534 https://www.morsmordre.net/t12476-sigrun-rookwood https://www.morsmordre.net/f100-harrogate-skala https://www.morsmordre.net/t5380-skrytka-bankowa-nr-1330#121543 https://www.morsmordre.net/t5381-sigrun-n-rookwood#121544
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 8:51
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 10, 5, 2
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 12 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 14:39
Rzucam za: Manannan, Melisande, Fearghas Travers
Okres: grudzień-luty
Wynik: (+1 ekonomia I, +2 Rycerze Walpurgii)

grudzień - obfitość
styczeń - obfitość
luty - obfitość




some men have died
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green



Ostatnio zmieniony przez Manannan Travers dnia 14.12.24 14:39, w całości zmieniany 1 raz
Manannan Travers
Manannan Travers
Zawód : korsarz, kapitan Szalonej Selmy
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
so I sat there,
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 30 +4
CZARNA MAGIA : 12 +4
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 20
Genetyka : Czarodziej

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t10515-manannan-travers https://www.morsmordre.net/t10605-zlota-rybka#321117 https://www.morsmordre.net/t12133-manannan-travers https://www.morsmordre.net/f15-norfolk-corbenic-castle https://www.morsmordre.net/t10596-skrytka-bankowa-nr-2306#320992 https://www.morsmordre.net/t10621-manannan-travers
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 14:39
The member 'Manannan Travers' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 4, 6, 8
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 12 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 16:54
Rzucam za: Everett Sykes
Okres: grudzień-luty
Wynik: gotowanie I (+1), Lancashire (-1)

grudzień - posucha
styczeń - obfitość
luty - posucha


I'd like to feel at home again
Drowning peaceful through your hands


Ostatnio zmieniony przez Everett Sykes dnia 14.12.24 16:55, w całości zmieniany 1 raz
Everett Sykes
Everett Sykes
Zawód : wagabunda
Wiek : 33
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
I'm a free animal, free animal
My heart pitter-patters to the broken sound
You're the only one that can calm me down
OPCM : 12+1
UROKI : 6
ALCHEMIA : 16 +7
UZDRAWIANIE : 0 +1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10 +3
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9528-everett-sykes#289810 https://www.morsmordre.net/t9569-freya#291015 https://www.morsmordre.net/t12306-everett-sykes#378173 https://www.morsmordre.net/f356-lancashire-forest-of-bowland-gawra https://www.morsmordre.net/t9570-skrytka-bankowa-nr-2189#291016 https://www.morsmordre.net/t9530-jareth-everett-sykes#289896
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 16:54
The member 'Everett Sykes' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 3, 10, 1
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 12 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 17:55
Rzucam za: Evelyn Despenser
Okres: grudzień, styczeń, luty (ekonomia +1)
Wynik:

grudzień - posucha
styczeń - obfitość
luty - posucha




It's in your nature to survive


Ostatnio zmieniony przez Evelyn Despenser dnia 14.12.24 17:58, w całości zmieniany 1 raz
Evelyn Despenser
Evelyn Despenser
Zawód : hodowca aetonanów, opiekun magicznych zwierząt
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
we cling to our fairy tales until the price for believing in them becomes too high
OPCM : 11 +2
UROKI : 5 +3
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 14
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Wilkołak
Zaopatrzenie - Page 12 G7XUCqO
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9065-evelyn-despender https://www.morsmordre.net/t9070-wloczykij#273545 https://www.morsmordre.net/t12156-evelyn-despenser#374148 https://www.morsmordre.net/f168-szkocja-balmaha-farma-despenser https://www.morsmordre.net/t9075-skrytka-bankowa-2130 https://www.morsmordre.net/t9076-evelyn-despender#273691
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]14.12.24 17:55
The member 'Evelyn Despenser' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 2, 10, 1
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 12 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.12.24 21:23
Rzucam za: Diane Skeeter
Okres: grudzień, styczeń, luty
Wynik: grudzień — obfitość, styczeń — posucha, luty — rutyna

gotowanie na I (+1), ale mieszkam w Somerset (-1) więc bonusów brak

[bylobrzydkobedzieladnie]


Ostatnio zmieniony przez Diane Skeeter dnia 15.12.24 21:24, w całości zmieniany 1 raz
Diane Skeeter
Diane Skeeter
Zawód : szyję i projektuję
Wiek : 21 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I could play nice or I could be a bully
I'm tired and angry
but somebody should be
OPCM : 5 +2
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 14 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t12550-diane-skeeter#387405 https://www.morsmordre.net/t12617-dottie#387720 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f484-somerset-bath-queen-street-19 https://www.morsmordre.net/t12616-skrytka-bankowa-nr-2690#387714 https://www.morsmordre.net/t12618-miss-skeeter#387726

Strona 12 z 15 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next

Zaopatrzenie
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach