Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 2.10.1958
Opis wątku: Bradford zaprasza na spotkanie lady Primrose Burke, by omówić jej prośbę związaną z całkowitą zmianą wyglądu lady. Poznaje jej preferencje modowe, a także podpytuje o życie zawodowe oraz zainteresowania, by lepiej zrozumieć, z kim ma do czynienia, i co też mogłoby młodej lady przypaść do gustu.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson
Imię i nazwisko: Bradford Parkinson
Fabularna data wątku: 16.10.1958
Opis wątku: Podczas obchodu po salach Domu Mody Bradford natrafia na lady Corinne Rosier, która poszukuje nowych rozwiązań do swojej garderoby, biorąc pod uwagę jej nowy stan cywilny, jak i brzemienny.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson
Imię i nazwisko: Bradford Parkinson
Fabularna data wątku: 21.10.1958
Opis wątku: Do Domu Mody bez zapowiedzi przychodzi lady Melisande Travers, początkowo wypytując Bradforda o rodzaje oraz pochodzenie wykorzystywanych w pracowniach tkanin, a następnie oferując współpracę, która ma szansę zaowocować w przyszłości.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson
I weave dreams into reality.