Wydarzenia


Ekipa forum
Wątki z pracą II
AutorWiadomość
Wątki z pracą II [odnośnik]29.09.24 19:40
Wątki z pracą

Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.

Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.

Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.

Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."

W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.

Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.

Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]:  co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]:  link do wątku
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Wątki z pracą II Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Wątki z pracą II [odnośnik]13.10.24 12:52
Imię i nazwisko: Bradford Parkinson
Fabularna data wątku: 2.10.1958
Opis wątku: Bradford zaprasza na spotkanie lady Primrose Burke, by omówić jej prośbę związaną z całkowitą zmianą wyglądu lady. Poznaje jej preferencje modowe, a także podpytuje o życie zawodowe oraz zainteresowania, by lepiej zrozumieć, z kim ma do czynienia, i co też mogłoby młodej lady przypaść do gustu.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson

Imię i nazwisko: Bradford Parkinson
Fabularna data wątku: 16.10.1958
Opis wątku: Podczas obchodu po salach Domu Mody Bradford natrafia na lady Corinne Rosier, która poszukuje nowych rozwiązań do swojej garderoby, biorąc pod uwagę jej nowy stan cywilny, jak i brzemienny.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson

Imię i nazwisko: Bradford Parkinson
Fabularna data wątku: 21.10.1958
Opis wątku: Do Domu Mody bez zapowiedzi przychodzi lady Melisande Travers, początkowo wypytując Bradforda o rodzaje oraz pochodzenie wykorzystywanych w pracowniach tkanin, a następnie oferując współpracę, która ma szansę zaowocować w przyszłości.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson

+
Deirdre Mericourt
Bradford Parkinson
Bradford Parkinson
Zawód : Projektant, krawiec
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
I do not merely design garments.
I weave dreams into reality.
OPCM : 5 +4
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 3 +1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12418-bradford-duncan-parkinson https://www.morsmordre.net/t12434-feronia#382499 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f170-gloucestershire-cotswolds-hills-broadway-tower https://www.morsmordre.net/t12507-skrytka-bankowa-nr-2652#385063 https://www.morsmordre.net/t12435-bradford-parkinson#382513
Wątki z pracą II
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach