Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 06.09
Opis wątku: Maisie przyjmuje zlecenie od Thalii, by uszyć dla niej kilka elementów garderoby.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Maisie Moore
Fabularna data wątku: 06.11
Opis wątku: Maisie pomaga w sortowaniu ubrań dla potrzebujących i przyjmuje od Irene zlecenie na zreperowanie zniszczonych ubrań, które mają być przeznaczone dla sierot.
Link do rozgrywki: klik
Life seems so very frightening"
Fabularna data wątku: 25 sierpnia
Opis wątku: Zbieram dane przeprowadzając wywiad z naocznym światkiem zjawiska które mnie interesuje. Badam miejsca zdarzenia.
Link do rozgrywki: tu -> i potem tu dalej
Sometimes it's the people no one imagines anything of who do the things that no one can imagine
Fabularna data wątku: 13.08.58
Opis wątku: Podczas szaleństwa w Noc Spadających Gwiazd Merja zostaje wysłana na Elfi Szlak, gdzie ratuje jedną z uczestniczek festiwalu. Leczy co pilniejsze rany i ewakuuje ją z miejsca zdarzenia.
Link do rozgrywki: 1, 2, 3, 4, 5
Imię i nazwisko: Merja Zabini
Fabularna data wątku: 14.08.58
Opis wątku: Zabini dostaje pilne wezwanie do pomocy biednej dziewczynie. Pierwszy raz w życiu odbiera poród, rozdysponując zadania między spanikowanych gapiów. Udaje jej się podtrzymać przy życiu zarówno dziecko, jak i jego matkę.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Merja Zabini
Fabularna data wątku: 1.09.58
Opis wątku: Oddział ratowników wyrusza do Solsbury Hill, gdzie wybuchł pożar po podłożeniu bomby przez rebeliantów w domu jednej z rodzin. Merja dba o bezpieczeństwo rodziny i odpowiada na kilka pytań rzekomego dziennikarza.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Merja Zabini
Fabularna data wątku: 29/30.10.58
Opis wątku: Merja dostaje pilne wezwanie na wizytę domową, by pomóc rannemu znajomemu po spotkaniu z czarnomagicznym zaklęciem.
Link do rozgrywki: klik
Fabularna data wątku: 10.09
Opis wątku: Maisie odwiedza Norę Macmillan i przyjmuje od niej zlecenie na uszycie szat do latania, w wątku dokonuje pomiarów i ustalają szczegóły.
Link do rozgrywki: klik
Life seems so very frightening"
Fabularna data wątku: 15.09.1958
Opis wątku: Młody kowal chwilowo zastępujący właściciela kuźni przerywa codzienną pracę przy kowadle, by zająć się zamówieniem od wyczekiwanego klienta. Spotkanie zapowiedziane kilka dni wcześniej dotyczyło wykonania specjalistycznych podków. W toku luźnej rozmowy uwagę skupia się na dodatkowych możliwościach, co prowadzi do zapytań o możliwość wykonania kociołka oraz ochronnego talizmanu. Negocjacje szybko przeradzają się w korzystną wymianę.
Link do rozgrywki: hop
But also destiny.
Fabularna data wątku: 15 IX 1958
Opis wątku: Everett omawia z adeptem kowalstwa możliwość stworzenia podków dla aetonanów z hodowli, przy której pomaga. Od słowa do słowa przechodzą do kolejnych tematów związanych z rzemiosłem, Sykes przyjmuje zamówienie na talizman.
Link do rozgrywki: tutaj
Drowning peaceful through your hands
My heart pitter-patters to the broken sound
You're the only one that can calm me down
Fabularna data wątku: 21.08
Opis wątku: Wraz z Xavierem, Melisande i Efrem udajemy się do Appleby, aby wspomóc tamtejszą ludność zmorzoną dziwaczną chorobą. Elvira wykorzystuje swoje uzdrowicielskie doświadczenie aby przy pomocy swoich sojuszników rozwikłać sekret tajemniczych notatek alchemika i za pomocą białej magii rozbudzić go z przeklętego snu.
Link do rozgrywki: wątek z MG
The only difference between a kiss and a bite
is how deep the teeth go.
Both can kill.
Fabularna data wątku: 30 VIII 1958
Opis wątku: Manannan, po sprowadzeniu na wody w pobliżu Norfolku krakena, rozpoczął realizację planów mających na celu przejęcie kontroli nad morskimi szlakami w tym rejonie; o pomoc poprosił Melisande, licząc na to, że wesprze go magizoologiczną wiedzą. Wspólnie - na pokładzie Szalonej Selmy - popłynęli w pobliże miejsca bytowania krakena (zachowując jednak, rzecz jasna, bezpieczny dystans od bestii). Na przestrzeni rozgrywki dyskutują na temat możliwych powodów konkretnych zachowań stwora oraz planują długotrwałą obserwację celem wytyczenia bezpiecznych tras dla okrętów. Melisande przeprowadza też pierwszy pomiar (a Manannan stara się przy tym nie przeszkadzać, a może nawet trochę pomóc).
Link do rozgrywki: hop
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept
Fabularna data wątku: 08.11.1958
Opis wątku: Razem z dwójką pracowników sierocińca Irene udaje się do magazynów przy stacji kolejowej, gdzie gromadzone są dary dla ofiar wojny, aby pomóc w segregacji rzeczy oraz wybrać szaty dla mieszkańców sierocińca. W czasie pracy poznaje Maisie, poleconą jej przez pracownicę sierocińca, z którą ustala szczegóły zlecenia od sierocińca na pracę nad szatami dla dzieci.
Link do rozgrywki: Plymouth
Imię i nazwisko: Irene Greengrass
Fabularna data wątku: 13.11.1928
Opis wątku: Irene w czasie dyżuru w Sanatorium, gdzie pracuje jako sanitariuszka, angażuje się w interwencję w przedsionku, gdzie dochodzi do nieporozumienia pomiędzy strażnikami, a obcą czarownicą. Irene, jako pracownik, wyjaśnia zasady i doprowadza do rozładowania napięcia, a następnie zabiera pannę Skeeter do rannego pacjenta, którego szuka, z jej ramienia rozmawia z uzdrowicielem i na koniec instruuje ją o zasadach odwiedzin.
Link do rozgrywki: Sanatorium
myślę - co też się stanie
z moim sercem miłości głodnym
a ty nie pozwól przecież
żebym umarła w świecie
który ciemny jest i chłodny
I aim to be lionhearted, but my hands still shake and my voice isn't quite loud enough.
♫
Fabularna data wątku: 20.08.58 r.
Opis wątku: Zatrudniam uczennicę
Link do rozgrywki: tutaj
prządką
Fabularna data wątku: 23.11.58
Opis wątku: Evandra wraz z Melisande zaczynają prace nad wydaniem książki dla dzieci, która przybliżać ma im historię społeczeństwa czarodziejów. Określają, jaki powinien być jej format, a także do których osób najlepiej zwrócić się w kwestii redagowania treści oraz ilustracji.
Link do rozgrywki: klik
and i'll show you
hands ready to
bleed
Fabularna data wątku: 07.11.1958
Opis wątku: Irene kilka dni wcześniej skontaktowała się listownie z Primą Lovegood w sprawie lekcji astronomii dla dzieci przebywających w sierocińcu, który prowadzi, zaprosiła ją na rozmowę, aby o tym porozmawiać. Kobiety dyskutują nad formą lekcji, sposobem podzielenia dzieci na grupy, ich poziomie wiedzy oraz dotychczasowej nauce. Irene zleca również Primie uwarzenie eliksirów leczniczych dla sierocińca.
Link do rozgrywki: hops
myślę - co też się stanie
z moim sercem miłości głodnym
a ty nie pozwól przecież
żebym umarła w świecie
który ciemny jest i chłodny
I aim to be lionhearted, but my hands still shake and my voice isn't quite loud enough.
♫
Fabularna data wątku: 15 sierpnia
Opis wątku: Melisande i Imogen znajdują się w Norwih, chwilę po katastrofie mającej miejsce. Lady Travers zajmuje się rozdysponowywaniem zadań i pilnowaniem nad płynnością kolejnych działań, robiąc sobie przerwę by przywrócić do porządku młodszą siostrę jej męża zanim ta zabierze głos przed ludnością miejscowości.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t6695p30-norwich#374996
Imię i nazwisko: Melisande Travers
Fabularna data wątku: 29 sierpnia
Opis wątku: Melisande zaprasza do zamku Efrema by nakłonić go do współpracy ze sobą. Jako badacz chce zgłębić historię w Dziale Ksiąg Zakazanych dotyczących celtyckiej historii licząc że znajdzie tam powiązania z tematem, który niezmiennie przyciąga jej uwagę ku sobie. Zgodnie jednak z zaleceniami brata i zgodą męża znajduje sposób, by móc to uczynić nie dotykając ksiąg traktujących o czarnej magii. Efrem przyjmuje ofertę współpracy, która ma rozpocząć się w niedalekiej przyszłości
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t11912-kamienna-sciezka#376518
Imię i nazwisko: Melisande Travers
Fabularna data wątku: 30 sierpnia
Opis wątku: Manannan zabiera Melisande na statek którym docierają na miejsce w którym przebywa kraken. Pozwala jej go ujrzeć, oraz prosi o opinię i pomoc w jego sprawie - na co Melisande (wspaniałomyślnie) się zgadza
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8335p45-przystan-port-w-cromer#378716
Imię i nazwisko: Melisande Travers
Fabularna data wątku: 15 września
Opis wątku: Melisande pojawia się w Durham na prośbę i zaproszenie Primrose by przyjrzeć się pod względem naukowym sprawie anomalii wywołanych przez kometę. Rozmawiają nad pojawiającym się problem, poszukując możliwości i rozwiązań oraz tego jak mogą zachować się w przyszłości
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8335p45-przystan-port-w-cromer#378716
Imię i nazwisko: Melisande Travers
Fabularna data wątku: 22 listopad
Opis wątku: Melisande spotyka się z bratową by omówić kwestię książki, której wydania podjęły się na spotkaniu. Ustalają podstawowe i najważniejsze rzeczy - tego do kogo ją skierują, kto zajmie się tekstem i ilustracjami
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t6963p30-biblioteka#387420
I'll show you my shadows if you show yours
Let's get it right dear, give a good fight dear
We'll keep it all up behind
closed doors
Ostatnio zmieniony przez Melisande Travers dnia 14.12.24 14:19, w całości zmieniany 1 raz
You will crumble for me
like a Rome.
Fabularna data wątku: 14 września
Opis wątku: Neala wymyka się z domu z Jimem i nad rzeką dołącza do nich Marcel który - dość nieszczęśliwie - upada w wodę tak, że jego nos obrywa ponownie. Neala zajmuje się nim (nosem, sprawa jasna) i wracają do celebrowania dnia
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t6153p60-przed-domem#380462
Imię i nazwisko: Neala Weasley
Fabularna data wątku: 20 września
Opis wątku: Neala znajduje na poboczu pobitą dziewczynę, którą - jak się okazuje zna - ale każe przenieść Walterowi do Sanatorium do którego zmierzają oboje i w którym udziela jej pomocy.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t12253-sanatorium#382777
a perfectly put together mess.
is playing
tricks on you,
my dear
Imię i nazwisko: Marceiius Sallow
Fabularna data wątku: 4 listopada 2024
Opis wątku: Eve odwiedza mnie w trakcie treningu - poświęcam przyjaciółce czas w trakcie ćwiczeń
Link do rozgrywki: hop
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3