Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 20 września
Opis wątku: Z pomocą Percivala Adda zyskuje odpowiednią ilość czasu by przyjrzeć się mowie ciała ekscentrycznego naukowca, przysłuchuje się ich rozmowie, która szybko przeradza się w monolog podejrzanego. Na podstawie wcześniejszych obserwacji i obecnego spotkania Adda stwierdza, ze Curt Callahan zagrozić może głównie samemu sobie przez porażającą nieostrożność; pozostawia czarodzieja w ukryciu i świętym spokoju, a jednorazowy wybryk z zamówieniem przed laty klątwy okazuje się w istocie jednorazowy. Dla bezpieczeństwa postanawia jednak mieć go na oku, a Percival proponuje przechwycenie paru jego sów.
Link do rozgrywki: hop
i jak kot muszę umrzeć
A thousand times I played this game
Fabularna data wątku: 20.08
Opis wątku: Prima spotyka się z Herbertem wspierającym potrzebujących. Początkowo planuje pomóc mu w zrobieniu obiadu, ale szybko okazuje się, że są tam osoby potrzebujące jej pomocy - Prima szykuje odpowiedni specyfik na wzmocnienie dla maleństwa, obniża także gorączkę.
Link do rozgrywki: hop
Fabularna data wątku: 7.11
Opis wątku: Prima zostaje zaproszona przez lady Greengrass do Blyth. Panie spotykają się by omówić kwestię nauczania dzieci przez Primę - rozchodzi się o astronomię i eliksiry. Prima przyjmuje ofertę pracy, a także zgadza się zaopiekować zaopatrzeniem magazynku w sierocińcu w eliksiry wspomagające przechodzenie przeziębienia za odpowiednią opłatą.
Link do rozgrywki: hop
Fabularna data wątku: 10.12
Opis wątku: Obsługuję lady Rosier i doradzam w kwestii zabawki dla nowo nagrodzonej w rodzinie dziewczynki
Link do rozgrywki: Klik
I'll sing you songs until the darkness does recede
Strona 3 z 3 • 1, 2, 3