Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia
Jak co roku, Adelaide Nott zaprasza do Hampton Court na Zimowy Bal, gdzie odbędzie się zabawa sylwestrowa, w której już tradycyjnie udział wezmą przedstawiciele najznakomitszych rodów, ale także zasłużeni poplecznicy Czarnego Pana. Tym razem nie chowający twarzy pod maskami, lecz dumnie krocząc wśród towarzyskiej śmietanki.
W balu może wziąć udział każdy, kto drogą fabularną otrzymał zaproszenie na Sabat, a wraz z nim bilecik z informacją o roli i postaci, jaką przyjdzie zaproszonemu odegrać podczas teatralnej gry w trakcie sylwestrowego przyjęcia. Postać jest jednocześnie motywem przebrania. Każdy zobowiązany jest zastosować się do instrukcji zawartych w bileciku.
Do zabawy można dołączać w trakcie jego trwania pod warunkiem wcześniejszej deklaracji, która jest konieczna, by otrzymać motyw przebrania.
Królowa Fey postanowiła wyprawić na swoim dworze ślub pięknej Izoldy. Na zabawę zaprosiła bogów, istoty, bohaterów i magów, którzy swoją obecnością uświetnić mieli przyjęcie. Wśród gości znalazło się także dwóch kandydatów o rękę panny młodej – król Marek i rycerz Tristan. Podczas trwającej zabawy ich zadaniem będzie oświadczenie się Izoldzie. W krainie Fey nic jednak nie jest takie proste. Ich wybranka jest już bowiem w posiadaniu odpowiedniego pierścionka. Jej mężem zostanie zaś ten z mężczyzn, który prawidłowo odgadnie nie tylko kolor, ale i kamień oraz metal wykorzystany do stworzenia magicznej obrączki. Zaklęta ona jest tak, by różniła się w zależności od tego, kto pierwszy na nią spojrzy, odkrywając w ten sposób, co tkwi w duszy obserwatora. Żeby jednak nie było im zbyt trudno, każdy z pretendentów do tytułu pana młodego będzie mógł skorzystać z pomocy pozostałych gości, których udało mu się na zabawę wprowadzić. Królowa Fey niezadowolona z ingerencji w stworzoną zabawę, postanowiła pokrzyżować plany zalotników. Dzięki magii skutecznie ukryła tożsamość każdego z gości przed sobą nawzajem, w tym także przed Tristanem i Markiem. A w zemście, obiecała, że stronnictwo przegranego nie tylko nie doświadczy zabawy na ślubie, ale zostanie stracone. Zwycięstwo swojego kandydata stało się więc kwestią życia i śmierci…
•Każdy z Was otrzymał kartę z informacją o postaci, w którą się wcielacie. W ramach karty otrzymaliście informację o tym kogo popieracie.
•Lista zaproszonych gości oraz ich karty są jawne. Tajemnicą jest jednak, kto otrzymał którą z nich.
•Na kartach znajdują się zadania, które możecie wykonać w trakcie pierwszego etapu zabawy.
UWAGA, zadania różnią się pomiędzy kartami! Inni gracze, śledząc Wasze rozgrywki będą mieli więc możliwość odgadnięcia, w kogo się wcielacie. Możecie wykonywać też zadania z cudzych kart (pod warunkiem, że nie są sprzeczne z Waszymi) i w ten sposób próbować zmylić przeciwników.
•Za wykonanie zadań otrzymacie podpowiedź co do pierścionka, który otrzymała Izolda. Zebranie odpowiedniej ilości podpowiedzi umożliwi Waszemu stronnictwu odgadnięcie właściwego wyglądu obrączki.
•Podpowiedziami tymi będziecie mogli podzielić się w ostatnim etapie zabawy. Każdy z Was będzie miał możliwość publicznego zabrania głosu i przekazania swojej podpowiedzi publicznie. UWAGA – nie można przekazywać sobie treści podpowiedzi w inny sposób.
•Po wysłuchaniu wszystkich obecnych, każdy z Was dostanie szansę by samodzielnie zagłosować nad wyglądem obrączki.
•Po otrzymaniu od Was tajnej wiadomości za pośrednictwem jednostronnie działającej telepatii, zarówno Marek jak i Tristan opiszą kształt obrączki. Wygrywa ten, który odgadnie poprawnie więcej elementów obrączki.
•W przypadku remisu – tzn. gdy oba stronnictwa prawidłowo odgadną kształt obrączki, jaki przybierze ona po spojrzeniu na nią przez odpowiednio Tristana bądź Marka, o zwycięstwie zadecyduje punktacja.
•Punktacja liczona jest w następujący sposób: jeśli w Waszym poście, w którym dzieliliście się podpowiedzią, mówiliście prawdę, Wasz głos ma wartość 1 plus poziom biegłości perswazji; jeśli kłamaliście, Wasz głos ma wartość 1 plus poziom biegłości kłamstwo i jest odejmowany od wyniku drużyny przeciwnej.
•Celem przekazania informacji o tym, z której biegłości korzystacie, skorzystajcie z poniższego kodu i prześlijcie wiadomość na konto Mistrza Gry, w tytule wpisując „SABAT NOWOROCZNY”.
Kamień: szafir, tanzanit, diament, opal, ametyst, rubin, topaz, jadeit, agat, jaspis, perła
Kolor kamienia: niebieski, czerwony, zielony, przezroczysty, biały, czarny, fioletowy, granatowy, błękitny, turkusowy, żółty
- KOD DO ZGŁASZANIA WYKONANYCH ZADAŃ:
- Kod:
[b]Postać:[/b] IMIĘ I NAZWISKO POSTACI
[b]Wciela się w: [/b]CZYJĄ KARTĄ GRASZ?
[b]Wykonane zadania: [/b]WYMIENIONE I JEŚLI TO KONIECZNE OPISANE
[b]Link do postów:[/b] PROSIMY O PODANIE BEZPOŚREDNIEGO LINKU DO POSTÓW, W PRZYPADKU BRAKU BEZPOŚREDNICH LINKÓW, ZADANIA NIE ZOSTANĄ ZALICZONE, LINKI MUSZĄ BYĆ OPISANE PRZYNAJMNIEJ NAZWĄ ZADANIA
- KOD DO ZGŁOSZENIA GŁOSOWANIA:
- Kod:
[b]Postać:[/b] IMIĘ I NAZWISKO POSTACI
[b]Popierane stronnictwo: [/b]KRÓL MAREK/RYCERZ TRISTAN
[b]W poście:[/b] KŁAMIĘ/PRZEKONUJĘ – ZADEKLAROWANA CZYNNOŚĆ MUSI ZNALEŹĆ ODZWIERCIEDLENIE W FABULARNYM POŚCIE, W INNYM PRZYPADKU GŁOS ZOSTANIE UZNANY ZA NIEWAŻNY
[b]Poziom biegłości:[/b] I/II/III/IV
[b]Link do postu:[/b] PROSIMY O PODANIE BEZPOŚREDNIEGO LINKU DO POSTU
[u]Pierścionek[/u]
[b][b]Metal: [/b]WPISZ JEDNĄ OPCJĘ Z DOSTĘPNYCH W OPISIE OBRĄCZKI
Kolor:[/b] WPISZ JEDNĄ OPCJĘ Z DOSTĘPNYCH W OPISIE OBRĄCZKI
[b]Kamień:[/b] WPISZ JEDNĄ OPCJĘ Z DOSTĘPNYCH W OPISIE OBRĄCZKI
Mistrz gry, po otrzymaniu potwierdzenia przybycia na sabat, prześle drogą prywatnej wiadomości kartę postaci, w którą wcieli się w trakcie zabawy zaproszony. Zobowiązany jest on do podążania zgodnie z instrukcjami wskazanymi w niej, a także ubrania się w sposób stosowny i adekwatny do zawartych w karcie informacji.
W okresie zimowym tradycyjnie w domach wiesza się gałązki jemioły, która ma strzec tak samo miejsce, jak i jego domowników, przed klątwami i urokami. Bukiet miał zapewnić zgodę, szczęście, pomyślność. Co istotniejsze, jego obecność daje przyzwolenie na wymienianie się publicznymi pocałunkami.
Chcąc skorzystać z przywileju jemioły, mężczyzna winien zerwać białą jagodę i wręczyć ją kobiecie. Przyjmując jagodę kobieta godzi się na pocałunek. Zgodnie z tradycją mężczyzna, który zerwie z bukietu ostatnią z jagód, zostanie obdarowany darem płodności i wkrótce spłodzi syna.
Zerwanie jagody należy zgłosić w aktualizacjach celem dopisania składnika alchemicznego do ekwipunku obdarowanej kobiety.
Od samego początku, zarówno na sali balowej, jak i mniejszej sali balowej można zatańczyć do muzyki granej przez wybitnych muzyków. Uroczysta kolacja rozpocznie się punktualnie o 21:00 w sali uczt. Wszyscy goście mogą odnaleźć swoje miejsca dzięki lewitującym planie stołów, który każdemu kto się do niego zbliży, magicznymi iskrami wskaże numer i kierunek na sali. Kelnerzy spacerują po Hampton Court, oferując wszystkim gościom alkohole i koktajle. Doskonałym trunkiem można cieszyć się również w ogrodach. Jak co roku, zgodnie z tradycją na wszystkich śmiałków w labiryncie czeka niezwykłą zabawa. Który z gości odważy się wejść między rzędy idealne przystrzyżonych krzewów i poszuka przygód? We wchodnim skrzydle ustawiono niezwykłe rzeźby, które potrafią zasłynąć dobrą radą. Goście potrzebujący oddechu od zgiełku uciechę odnajdą na balkonie południowym, gdzie czeka awiator wraz z anielskimi skrzydłami. W dworku lady Nott nie brakuje także symboli. W wielu miejscach rozwieszono jemiołę, z której tradycyjnie goście mogą zerwać jagodę. Dla nieśmiałych przybrano tą wyjątkową rośliną także sufit biblioteki. Wszystkich prawdziwych smakoszy i żądnych kulinarnych przygód z pewnością zainteresuje wyjątkowa degustacja serwowana w salonie popołudniowym.
▲ Postaci, które chcą dołączyć na bal, winny wpierw zgłosić w tym temacie taką wolę i poczekać na dokładne wytyczne.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 29.11.24 21:33, w całości zmieniany 2 razy
▲ Podczas wystawnej kolacji jedz tylko pozycję nr 3 z każdego zestawu dań.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Na parkiecie zatańcz walca z dwoma, różnymi osobami przeciwnej płci.
▲ Spróbuj pieczonego serca z Lunballi.
▲ Zatańcz z Izoldą (dla mężczyzn) lub Napij się herbatki z Izoldą (dla kobiet).
▲ Dowiedz się od rzeźby Filozofa na czym polega wielkość człowieka.
▲ Przywitaj się z Lady Nott (wymagany post w temacie z Izoldą, wynik rzutu 1 lub 2).
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Spróbuj koktajlu Kanał La Manche.
▲ Znajdź się pod jemiołą z osobą przeciwnej płci.
▲ Na parkiecie zatańcz do utworu Prokofieva.
▲ W trakcie balu zatańcz do czterech, różnych utworów (w dowolnej lokacji).
▲ Podczas wystawnej kolacji zjedz coś, czego nie lubisz (musi to wyraźnie wynikać z posta).
▲ Udziel pomocy osobie/stworzeniu spotkanemu w Labiryncie.
▲ Na parkiecie zatańcz walca z dwoma, różnymi osobami przeciwnej płci.
▲ Spróbuj jednego z win do degustacji, oznaczonego nieparzystym numerem.
▲ Zatańcz z Izoldą (dla mężczyzn) lub Napij się herbatki z Izoldą (dla kobiet).
▲ Skutecznie namów kogoś do zjedzenia jednego z tajemniczych dań.
▲ Podczas wystawnej kolacji odwiedź cudzy stolik.
▲ Konwersuj z rzeźbą Niewiasty tak długo aż zamruga do ciebie zalotnie.
▲ W trakcie balu zatańcz do czterech, różnych utworów (w dowolnej lokacji).
▲ Skosztuj dwóch tajemniczych dań.
▲ Otrzymaj odpowiedź przeczącą od Lwa.
▲ Spróbuj koktajlu Veritaserum.
▲ Pokonaj 3 przeszkody w labiryncie.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Odwiedź przynajmniej jedno miejsce, w którym usłyszysz Traviatę Giuseppa Verdiego.
▲ Podczas wystawnej kolacji całkowicie zrezygnuj z zup (musi to wyraźnie wynikać z posta).
▲ Otrzymaj odpowiedź przeczącą od Lwa.
▲ Spróbuj koktajlu Kanał La Manche.
▲ Pokonaj 3 przeszkody w labiryncie.
▲ Na parkiecie zatańcz do utworu Prokofieva.
▲ Odwiedź przynajmniej jedno miejsce, w którym usłyszysz Traviatę Giuseppa Verdiego.
▲ Podczas wystawnej kolacji zjedz coś, czego nie lubisz (musi to wyraźnie wynikać z posta).
▲ Otrzymaj odpowiedź przeczącą od Lwa.
▲ Spróbuj koktajlu Veritaserum.
▲ Podczas wystawnej kolacji całkowicie zrezygnuj z zup (musi to wyraźnie wynikać z posta).
▲ Na parkiecie zatańcz do utworu Prokofieva.
▲ Spróbuj koktajlu Kanał La Manche.
▲ Pokonaj 3 przeszkody w labiryncie.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Dowiedz się od rzeźby Filozofa na czym polega wielkość człowieka.
▲ Spróbuj pieczonego serca z Lunballi.
▲ Udziel pomocy osobie/stworzeniu spotkanemu w Labiryncie.
▲ Odwiedź przynajmniej jedno miejsce, w którym usłyszysz Traviatę Giuseppa Verdiego.
▲ Przywitaj się z Lady Nott (wymagany post w temacie z Izoldą, wynik rzutu 1 lub 2).
▲ Udziel pomocy osobie/stworzeniu spotkanemu w Labiryncie.
▲ Skutecznie namów kogoś do zjedzenia jednego z tajemniczych dań.
▲ Skosztuj dwóch tajemniczych dań.
▲ Konwersuj z rzeźbą Niewiasty tak długo aż zamruga do ciebie zalotnie.
▲ Na parkiecie zatańcz walca z dwoma, różnymi osobami przeciwnej płci.
▲ Podczas wystawnej kolacji zjedz coś, czego nie lubisz (musi to wyraźnie wynikać z posta).
▲ Na parkiecie zatańcz do utworu Prokofieva.
▲ W trakcie balu zatańcz do czterech, różnych utworów (w dowolnej lokacji).
▲ Znajdź się pod jemiołą z osobą przeciwnej płci.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Spróbuj koktajlu Veritaserum.
▲ Spróbuj jednego z win do degustacji, oznaczonego nieparzystym numerem.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Na parkiecie zatańcz walca z dwoma, różnymi osobami przeciwnej płci.
▲ Podczas wystawnej kolacji odwiedź cudzy stolik.
▲ Zatańcz z Izoldą (dla mężczyzn) lub Napij się herbatki z Izoldą (dla kobiet).
▲ Dowiedz się od rzeźby Filozofa na czym polega wielkość człowieka.
▲ Spróbuj jednego z win do degustacji, oznaczonego parzystym numerem.
▲ Udziel pomocy osobie/stworzeniu spotkanemu w Labiryncie.
▲ W trakcie balu zatańcz do czterech, różnych utworów (w dowolnej lokacji).
▲ Skosztuj dwóch tajemniczych dań.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Spróbuj koktajlu Veritaserum.
▲ Podczas wystawnej kolacji odwiedź cudzy stolik.
▲ Otrzymaj odpowiedź przeczącą od Lwa.
▲ Na parkiecie zatańcz walca z dwoma, różnymi osobami przeciwnej płci.
▲ Spróbuj jednego z win do degustacji, oznaczonego parzystym numerem.
▲ Konwersuj z rzeźbą Niewiasty tak długo aż zamruga do ciebie zalotnie.
▲ Skutecznie namów kogoś do zjedzenia jednego z tajemniczych dań.
▲ Podczas wystawnej kolacji jedz tylko pozycję nr 3 z każdego zestawu dań.
▲ Na parkiecie zatańcz do utworu Prokofieva.
▲ Dowiedz się od rzeźby Filozofa na czym polega wielkość człowieka.
▲ Spróbuj jednego z win do degustacji, oznaczonego parzystym numerem.
▲ Na parkiecie zatańcz do utworu Prokofieva.
▲ Skutecznie namów kogoś do zjedzenia jednego z tajemniczych dań.
▲ Znajdź się pod jemiołą z osobą przeciwnej płci.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ W trakcie balu zatańcz do czterech, różnych utworów (w dowolnej lokacji).
▲ Podczas wystawnej kolacji całkowicie zrezygnuj z zup (musi to wyraźnie wynikać z posta).
▲ Zatańcz z Izoldą (dla mężczyzn) lub Napij się herbatki z Izoldą (dla kobiet).
▲ Odwiedź przynajmniej jedno miejsce, w którym usłyszysz Traviatę Giuseppa Verdiego.
▲ Spróbuj pieczonego serca z Lunballi.
▲ Konwersuj z rzeźbą Niewiasty tak długo aż zamruga do ciebie zalotnie.
▲ Spróbuj koktajlu Kanał La Manche.
▲ Podczas wystawnej kolacji zjedz coś, czego nie lubisz (musi to wyraźnie wynikać z posta).
▲ Zatańcz z Izoldą (dla mężczyzn) lub Napij się herbatki z Izoldą (dla kobiet).
▲ Spróbuj koktajlu Kanał La Manche.
▲ Spróbuj pieczonego serca z Lunballi.
▲ Udziel pomocy osobie/stworzeniu spotkanemu w Labiryncie.
▲ Dowiedz się od rzeźby Filozofa na czym polega wielkość człowieka.
▲ Podczas wystawnej kolacji odwiedź cudzy stolik.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Spróbuj koktajlu Kanał La Manche.
▲ Skosztuj dwóch tajemniczych dań.
▲ Zatańcz z Izoldą (dla mężczyzn) lub Napij się herbatki z Izoldą (dla kobiet).
▲ Spróbuj koktajlu Veritaserum.
▲ Przywitaj się z Lady Nott (wymagany post w temacie z Izoldą, wynik rzutu 1 lub 2).
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Odwiedź przynajmniej jedno miejsce, w którym usłyszysz Traviatę Giuseppa Verdiego.
▲ Znajdź się pod jemiołą z osobą przeciwnej płci.
▲ Udziel pomocy osobie/stworzeniu spotkanemu w Labiryncie.
▲ Skutecznie namów kogoś do zjedzenia jednego z tajemniczych dań.
▲ Podczas wystawnej kolacji całkowicie zrezygnuj z zup (musi to wyraźnie wynikać z posta).
▲ Na parkiecie zatańcz do utworu Prokofieva.
▲ Dowiedz się od rzeźby Filozofa na czym polega wielkość człowieka.
▲ Spróbuj jednego z win do degustacji, oznaczonego nieparzystym numerem.
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Odwiedź przynajmniej jedno miejsce, w którym usłyszysz Traviatę Giuseppa Verdiego.
▲ Podczas wystawnej kolacji jedz tylko pozycję nr 3 z każdego zestawu dań.
▲ Udziel pomocy osobie/stworzeniu spotkanemu w Labiryncie.
▲ Spróbuj koktajlu Veritaserum.
▲ Podczas wystawnej kolacji jedz tylko pozycję nr 3 z każdego zestawu dań.
▲ Konwersuj z rzeźbą Niewiasty tak długo aż zamruga do ciebie zalotnie.
▲ W trakcie balu zatańcz do czterech, różnych utworów (w dowolnej lokacji).
▲ Przywitaj się z Lady Nott (wymagany post w temacie z Izoldą, wynik rzutu 1 lub 2).
▲ Daj się namówić na zjedzenie jednego z tajemniczych dań.
▲ Na parkiecie zatańcz walca z dwoma, różnymi osobami przeciwnej płci.
▲ Pokonaj 3 przeszkody w labiryncie.
▲ Zatańcz z Izoldą (dla mężczyzn) lub Napij się herbatki z Izoldą (dla kobiet).
▲ Skutecznie namów kogoś do zjedzenia jednego z tajemniczych dań.
ruined
I am
r u i n a t i o n
nie mógłby żaden z nich temu
zapobiec
I hear my battle symphony
All the world in front of me
If my armor breaks
I'll fuse it back together
No one will ever change this animal I have become
don't belong to no city,
don't belong to no man
I'm the violence in the pouring rain
I weave dreams into reality.
and i'll show you
hands ready to
bleed
This beast that you're after will eat you alive
And spit out your bones
wine-dark and wanting.
Wolę raczej swoją wolność niż Twoją miłość. Jeśli masz do wyboru towarzystwo w więzieniu i samotny spacer na wolności, co wybierasz?
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
'cause I won't
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia