Wydarzenia


Ekipa forum
Sabat w Hampton Court
AutorWiadomość
Sabat w Hampton Court [odnośnik]29.11.24 18:39
First topic message reminder :


Sabat w Hampton Court
Każdy z nas jest aktorem w teatrze życia. Nie chodzi o to, jaką się gra rolę, tylko żeby ją zagrać wspaniale

Jak co roku, Adelaide Nott zaprasza do Hampton Court na Zimowy Bal, gdzie odbędzie się zabawa sylwestrowa, w której już tradycyjnie udział wezmą przedstawiciele najznakomitszych rodów, ale także zasłużeni poplecznicy Czarnego Pana. Tym razem nie chowający twarzy pod maskami, lecz dumnie krocząc wśród towarzyskiej śmietanki.

W balu może wziąć udział każdy, kto drogą fabularną otrzymał zaproszenie na Sabat, a wraz z nim bilecik z informacją o roli i postaci, jaką przyjdzie zaproszonemu odegrać podczas teatralnej gry w trakcie sylwestrowego przyjęcia. Postać jest jednocześnie motywem przebrania. Każdy zobowiązany jest zastosować się do instrukcji zawartych w bileciku.

Do zabawy można dołączać w trakcie jego trwania pod warunkiem wcześniejszej deklaracji, która jest konieczna, by otrzymać motyw przebrania.



Sylwestrowy Teatr

Królowa Fey postanowiła wyprawić na swoim dworze ślub pięknej Izoldy. Na zabawę zaprosiła bogów, istoty, bohaterów i magów, którzy swoją obecnością uświetnić mieli przyjęcie. Wśród gości znalazło się także dwóch kandydatów o rękę panny młodej – król Marek i rycerz Tristan. Podczas trwającej zabawy ich zadaniem będzie oświadczenie się Izoldzie. W krainie Fey nic jednak nie jest takie proste. Ich wybranka jest już bowiem w posiadaniu odpowiedniego pierścionka. Jej mężem zostanie zaś ten z mężczyzn, który prawidłowo odgadnie nie tylko kolor, ale i kamień oraz metal wykorzystany do stworzenia magicznej obrączki. Zaklęta ona jest tak, by różniła się w zależności od tego, kto pierwszy na nią spojrzy, odkrywając w ten sposób, co tkwi w duszy obserwatora. Żeby jednak nie było im zbyt trudno, każdy z pretendentów do tytułu pana młodego będzie mógł skorzystać z pomocy pozostałych gości, których udało mu się na zabawę wprowadzić. Królowa Fey niezadowolona z ingerencji w stworzoną zabawę, postanowiła pokrzyżować plany zalotników. Dzięki magii skutecznie ukryła tożsamość każdego z gości przed sobą nawzajem, w tym także przed Tristanem i Markiem. A w zemście, obiecała, że stronnictwo przegranego nie tylko nie doświadczy zabawy na ślubie, ale zostanie stracone. Zwycięstwo swojego kandydata stało się więc kwestią życia i śmierci…



ZASADY

Każdy z Was otrzymał kartę z informacją o postaci, w którą się wcielacie. W ramach karty otrzymaliście informację o tym kogo popieracie.

Lista zaproszonych gości oraz ich karty są jawne. Tajemnicą jest jednak, kto otrzymał którą z nich.

Na kartach znajdują się zadania, które możecie wykonać w trakcie pierwszego etapu zabawy.
UWAGA, zadania różnią się pomiędzy kartami! Inni gracze, śledząc Wasze rozgrywki będą mieli więc możliwość odgadnięcia, w kogo się wcielacie. Możecie wykonywać też zadania z cudzych kart (pod warunkiem, że nie są sprzeczne z Waszymi) i w ten sposób próbować zmylić przeciwników.

Za wykonanie zadań otrzymacie podpowiedź co do pierścionka, który otrzymała Izolda. Zebranie odpowiedniej ilości podpowiedzi umożliwi Waszemu stronnictwu odgadnięcie właściwego wyglądu obrączki.

Podpowiedziami tymi będziecie mogli podzielić się w ostatnim etapie zabawy. Każdy z Was będzie miał możliwość publicznego zabrania głosu i przekazania swojej podpowiedzi publicznie. UWAGA – nie można przekazywać sobie treści podpowiedzi w inny sposób.

Po wysłuchaniu wszystkich obecnych, każdy z Was dostanie szansę by samodzielnie zagłosować nad wyglądem obrączki.

Po otrzymaniu od Was tajnej wiadomości za pośrednictwem jednostronnie działającej telepatii, zarówno Marek jak i Tristan opiszą kształt obrączki. Wygrywa ten, który odgadnie poprawnie więcej elementów obrączki.

W przypadku remisu – tzn. gdy oba stronnictwa prawidłowo odgadną kształt obrączki, jaki przybierze ona po spojrzeniu na nią przez odpowiednio Tristana bądź Marka, o zwycięstwie zadecyduje punktacja.

Punktacja liczona jest w następujący sposób: jeśli w Waszym poście, w którym dzieliliście się podpowiedzią, mówiliście prawdę, Wasz głos ma wartość 1 plus poziom biegłości perswazji; jeśli kłamaliście, Wasz głos ma wartość 1 plus poziom biegłości kłamstwo i jest odejmowany od wyniku drużyny przeciwnej.

Celem przekazania informacji o tym, z której biegłości korzystacie, skorzystajcie z poniższego kodu i prześlijcie wiadomość na konto Mistrza Gry, w tytule wpisując „SABAT NOWOROCZNY”.


OBRĄCZKA
Metal: złoto, białe złoto, różowe złoto, srebro, platyna, tytan, stal, pallad, brąz, miedź, cyna
Kamień: szafir, tanzanit, diament, opal, ametyst, rubin, topaz, jadeit, agat, jaspis, perła
Kolor kamienia: niebieski, czerwony, zielony, przezroczysty,  biały, czarny, fioletowy, granatowy, błękitny, turkusowy, żółty



Kody do użycia:
KOD DO ZGŁASZANIA WYKONANYCH ZADAŃ:

KOD DO ZGŁOSZENIA GŁOSOWANIA:




Stroje

Mistrz gry, po otrzymaniu potwierdzenia przybycia na sabat, prześle drogą prywatnej wiadomości kartę postaci, w którą wcieli się w trakcie zabawy zaproszony. Zobowiązany jest on do podążania zgodnie z instrukcjami wskazanymi w niej, a także ubrania się w sposób stosowny i adekwatny do zawartych w karcie informacji.



Jemioła

W okresie zimowym tradycyjnie w domach wiesza się gałązki jemioły, która ma strzec tak samo miejsce, jak i jego domowników, przed klątwami i urokami. Bukiet miał zapewnić zgodę, szczęście, pomyślność. Co istotniejsze, jego obecność daje przyzwolenie na wymienianie się publicznymi pocałunkami.

Chcąc skorzystać z przywileju jemioły, mężczyzna winien zerwać białą jagodę i wręczyć ją kobiecie. Przyjmując jagodę kobieta godzi się na pocałunek. Zgodnie z tradycją mężczyzna, który zerwie z bukietu ostatnią z jagód, zostanie obdarowany darem płodności i wkrótce spłodzi syna.

Zerwanie jagody należy zgłosić w aktualizacjach celem dopisania składnika alchemicznego do ekwipunku obdarowanej kobiety.



Pozostałe atrakcje

Od samego początku, zarówno na sali balowej, jak i mniejszej sali balowej można zatańczyć do muzyki granej przez wybitnych muzyków. Uroczysta kolacja rozpocznie się punktualnie o 20:00 w sali uczt. Wszyscy goście mogą odnaleźć swoje miejsca dzięki lewitującym planie stołów, który każdemu kto się do niego zbliży, magicznymi iskrami wskaże numer i kierunek na sali. Kelnerzy spacerują po Hampton Court, oferując wszystkim gościom alkohole i koktajle. Doskonałym trunkiem można cieszyć się również w ogrodach. Jak co roku, zgodnie z tradycją na wszystkich śmiałków w labiryncie czeka niezwykłą zabawa. Który z gości odważy się wejść między rzędy idealne przystrzyżonych krzewów i poszuka przygód? We wchodnim skrzydle ustawiono niezwykłe rzeźby, które potrafią zasłynąć dobrą radą. Goście potrzebujący oddechu od zgiełku uciechę odnajdą na balkonie południowym, gdzie czeka awiator wraz z anielskimi skrzydłami. W dworku lady Nott nie brakuje także symboli. W wielu miejscach rozwieszono jemiołę, z której tradycyjnie goście mogą zerwać jagodę. Dla nieśmiałych przybrano tą wyjątkową rośliną także sufit biblioteki. Wszystkich prawdziwych smakoszy i żądnych kulinarnych przygód z pewnością zainteresuje wyjątkowa degustacja serwowana w salonie popołudniowym.

▲ Wszystkie postaci, które otrzymały zaproszenie na Bal są zobowiązane potwierdzić swoją obecność, a tym samym gotowość do zabawy zaplanowanej przez organizatorkę w tym temacie do: 15 grudnia 2024.

▲ Postaci, które chcą dołączyć na bal, winny wpierw zgłosić w tym temacie taką wolę i poczekać na dokładne wytyczne.
[bylobrzydkobedzieladnie]


Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 23.12.24 11:35, w całości zmieniany 3 razy
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Sabat w Hampton Court - Page 5 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Sabat w Hampton Court [odnośnik]03.01.25 13:09
Uprzejmie oświadczam, że nie knuję czegoś niedobrego i dżentelmeńsko przypominam się o zaproszenie na sabat.

Mogę jeszcze ja? :pwease:
Wilhelm Avery
Wilhelm Avery
Zawód : Asystent zarządcy rodowej hodowli trolli w Ironbridge
Wiek : 21
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Fate is not a mere inheritance; it is the road we walk, built from the choices we embrace.
OPCM : 9 +2
UROKI : 6 +3
ALCHEMIA : 5
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 9
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t12697-wilhelm-avery https://www.morsmordre.net/t12702-wilhelmina#390406 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f230-shropshire-ludlow-castle https://www.morsmordre.net/t12703-skrytka-bankowa-nr-2704#390408 https://www.morsmordre.net/t12704-wilhelm-avery#390412
Re: Sabat w Hampton Court [odnośnik]08.01.25 1:12

Sabat noworocznyZ uwagi na duże zainteresowanie sabatowymi lokacjami tanecznymi, pojawił się nowy temat umożliwiający wylosowanie utworu do tańca - Zimowy dziedziniec
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Sabat w Hampton Court - Page 5 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Sabat w Hampton Court [odnośnik]09.01.25 12:39

Sabat noworocznyMorsy, odblokowaliśmy Wam Palarnię.
HURRA PALARNIA!
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Sabat w Hampton Court - Page 5 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Sabat w Hampton Court [odnośnik]16.01.25 13:42
Potwierdzam, że się zjawię, stylowo spóźniona :pwease:


Nie widziałam cię już od miesiąca. I nic.
Cassiopeia Flint
Cassiopeia Flint
Zawód : fascynatka przyszłości zapisanej w gwiazdach
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : n/d
Push me under, cure the hurting. Make it slow but soon an ending comes when I relax
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 15 + 2
UZDRAWIANIE : -
TRANSMUTACJA : 10 + 3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12707-cassiopeia-flint https://www.morsmordre.net/t12730-crux#391367 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f327-leicestershire-charnwood

Strona 5 z 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Sabat w Hampton Court
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach