Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

[GEN] Metamorfomagia
AutorWiadomość
[GEN] Metamorfomagia [odnośnik]14.02.16 23:36
Metamorfomagia

Metamorfomag to osoba, która posiada wrodzoną umiejętność przetransmutowania dowolnej części swojego ciała bez udziału zaklęć, potrafi zmienić kształt nosa, kolor włosów czy skóry, wzrost, a nawet wiek. Jedyną rzeczą, która nie podlega przeobrażeniu, jest kolor oczu.
Wpływ na przekształcenie wyglądu ma nastrój, w którym znajduje się dana osoba, dlatego też pod wpływem ogromnego smutku czy rozstrojenia emocjonalnego umiejętność może zaniknąć i niemożliwe będą choćby najdrobniejsze transmutacje.
Czarodzieje obdarzeni tą umiejętnością mają ogromne predyspozycje, aby podjąć się pracy jako auror, choć niewątpliwie takowy dar niczego nie warunkuje – nawet płci.
Jest to jedna z nielicznych anomalii genetycznych tolerowana przez społeczność czarodziejów, wzbudzająca nawet niemały zachwyt oraz zazdrość, traktowana jak coś wyjątkowego i niespotykanego.

Metamorfomagowie posiadają punkty biegłości genetyki. Jeśli chcą podjąć próbę przemiany, rzucają kością k100 i dodają do wyniku przysługujący im bonus (punkty biegłości przemnożone razy 2). Wynik interpretuje się zgodnie z poniższą tabelą. Metamorfomag opisuje, jaki efekt usiłuje osiągnąć. Jeśli chce osiągnąć zarówno zmianę sylwetki, jak i twarzy i przeobrazić się w np. przyjaciela przeciwnej płci, musi wyrzucić kość odpowiadającą za najtrudniejszą tych rzeczy (będzie to przedział odpowiadający za przemianę w przeciwną płeć). Sukces oznacza, że twarz również została zamieniona z sukcesem, ponieważ jest to działanie prostsze. Porażka oznacza jednak przemianę całkowicie nieudaną.


Jeśli postać posiada mniej niż 5 punktów w statystyce transmutacji, wykonuje dodatkowy rzut kością k6. ST udanej przemiany wynosi 6. Rzucenie 1 na kości k6 nie oznacza krytycznej porażki. Do rzutu dodaje się wartość statystyki transmutacji.

Powrót do własnego ciała wykonuje się bez rzutu kością.

Należy pamiętać, że aby udawać osobę inną niż siebie, należy wciąż pod uwagę nie tylko wygląd tej osoby, ale również sposób wysławiania się, zainteresowania, charakterystyczne gesty, nawyki oraz posiadaną przez nią wiedzę. Jest to zależne zarówno od ilości czasu spędzonej z tą osobą, jak i od biegłości kłamstwa postaci. Działanie takie podlega arbitrażowi mistrza gry, a jego trudność zależna jest od sytuacji.



WynikInterpretacja
120+Zaklęcie Veritas Claro - ani żadne inne przełamujące iluzje - nie wykrywa działania metamorfomagii.
111-120Zmienia się również kolor tęczówek.
101-110W czarodzieju zachodzi całkowita przemiana, włączając w to struny głosowe, oko żadnego czarodzieja nie jest w stanie rozpoznać iluzji. Metamorfomag jest w stanie także wytwarzać i usuwać blizny oraz znamiona, należy jednak pamiętać, że dokładny ich układ oraz kształt jest praktycznie niemożliwy do odwzorowania, zwłaszcza z pamięci lub tylko fotografii.
91-100Całkowite przeobrażenie sylwetki w inną, dowolną, znacznie różniącą się wagą i wzrostem.
81-90Upodobnienie sylwetki do postaci innej płci (maks. różnica 20 cm wzrostu i 20 kg wagi).
71-80Upodobnienie sylwetki do innej konkretnej osoby (maks. różnica 15 cm wzrostu i 15 kg wagi) lub przybranie innego kształtu nieskonkretyzowanej osoby, różniącej się o maks 20 cm wzrostu i maks 20 kg wagi.
61-70Upodobnienie sylwetki do innej konkretnej osoby (maks. różnica 10 cm wzrostu i 10 kg wagi) lub przybranie innego kształtu nieskonkretyzowanej osoby, różniącej się o maks 15 cm wzrostu i maks 15 kg wagi.
51-60Upodobnienie sylwetki do innej konkretnej osoby (maks. różnica <5 cm wzrostu i <5 kg wagi) lub przybranie innego kształtu nieskonkretyzowanej osoby, różniącej się o maks 10 cm wzrostu i maks 10 kg wagi.
41-50Zamiana twarzy w inną, konkretną, dokładnie odwzorowaną z pamięci.
20-40Zmiana twarzy w inną, nienależącą do konkretnej osoby.
2-19Zamiana twarzy w twarz, którą ma się widoczną przed sobą.
Krytyczna porażkaZmiany zachodzące w ciele wyłamują żebra, przemiana jest nieudana.
Rzut zbędnyZmiana kształtu jednej konkretnej części ciała w inną (np. zmiana koloru włosów, kształtu nosa).

Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
[GEN] Metamorfomagia Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
[GEN] Metamorfomagia
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach