Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

[UM] Animagia
AutorWiadomość
[UM] Animagia [odnośnik]14.02.16 23:42


Animagia

Animag to czarodziej, który posiada nabytą umiejętność zmiany w konkretne zwierzę. Nie wykorzystuje przy tym żadnych zaklęć ani nie korzysta z różdżki, zamiana zachodzi tylko i wyłącznie pod wpływem skoncentrowanych myśli. Nauka tej sztuki jest niezwykle trudna i skomplikowana, często trwa wiele lat, dopóki mozolne ćwiczenia przyniosą jakiekolwiek efekty i zamiana w zwierzę zostanie opanowana do perfekcji. Istotnym faktem jest, że postać, którą przyjmuje czarodziej, odzwierciedla jej charakter, co ciekawsze, mimo że będąc zwierzęciem zachowują wolną wolę i pełną świadomość, ich odruchy są ograniczone, bardziej zwierzęce, choć nadal mogą nad nimi panować. Potrafią też porozumiewać się z innymi zwierzętami tej samej rasy.
Ministerstwo Magii wprowadziło bardzo restrykcyjną politykę względem animagów. Każdy z nich ma obowiązek stawić się w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów i zarejestrować, aby Ministerstwo miało wgląd, czy czarodziej nie wykorzystuje swojej umiejętności w niedozwolony sposób. Kara za utrzymywanie takiej magii w sekrecie nie jest błaha, takowym przestępcom grozi bowiem Azkaban.

Postaci animagiczne posiadają dwie statystyki: sprawność oraz uniki. Animagowie mają wpisane je w profilach, w nawiasach obok wartości właściwej ludzkiej postaci. Animag rozdziela pomiędzy te dwie statystyki ilość punktów, która wynosi tyle, ile statystyka transmutacji postaci x2. Może do tych punktów dodać również statystyki zwinności oraz sprawności posiadane w ludzkiej formie, o ile kształt animagicznej formy to uzasadnia.

Punkty do rozdysponowania: T x2 + Z + S

Rozkład powinien być zgodny z przyjętą formą (ryba będzie mogła otrzymać wyłącznie punkty uników, rozumianych jako zwinność, a słoń - tylko sprawności, która jest rozumiana bardziej jako siła fizyczna, podczas gdy lew miałby większą swobodę wyboru, gdyż jest silniejszy od ryby i zwinniejszy od słonia). Animagów w ich zwierzęcych formach nie obowiązuje ani górna granica statystyki 60 ani blokada uników zaklęć o ST 100 i wyższym.

Punkty żywotności animagicznej formy określa się poniższym wzorem. Wartości zaokrągla się w górę, liczona jest wyłącznie sprawność animagicznej formy.

Żywotność: T x3 + S x3

Istnieje jednorazowa możliwość zmiany swoje animagicznej postaci, co równa się utracie tej wcześniejszej i kosztuje 350 PD. Naukę owej zmiany należy potwierdzić jednym ze sposobów opisanych tutaj.

Atak dowolnej ludzkiej choroby przywraca animaga do ludzkiej postaci.



Wymagania

▲ osiągnięcie przynajmniej 15 punktów statystyki transmutacji;
▲ zakup umiejętności w sklepiku;
▲ aby skorzystać z umiejętności należy rzucić kością k10, stopień trudności udanej próby przemiany wynosi 25. Dolicza się statystykę transmutacji. Jeżeli postać ma 25 pkt transmutacji staje się z tego obowiązku zwolniona.

Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
[UM] Animagia Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
[UM] Animagia
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach