Wydarzenia






 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Share | 
 

 [GEN] Zwierzęcoustni

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mistrz gry
avatar

Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
naczelny mąciciel
odwieczny
n/d
n/d
Do you wanna live forever?
99
99
99
99
99
99
Czarodziej

PisanieTemat: [GEN] Zwierzęcoustni   14.02.16 23:44

Zwierzęcoustni

Niektórzy czarodzieje posiadają nadnaturalny dar rozmowy ze zwierzętami – słyszą ich mowę, a czasem nawet i myśli, zupełnie tak, jak gdyby była to mowa ludzka. Mogą z nimi prowadzić rozmowy, łatwiej jest im je okiełznać, poznać pragnienia... a czasem nawet przekonać do wykonania poleceń. Zwierzęta słyszą mowę takiej osoby jak własną, więź zachodzi więc z obu stron, czarodziej rozumie zwierzę, a zwierzę – czarodzieja. Wiadomym jest, że ród Gauntów od wieków przekazywał swojemu potomstwu dar rozmowy z wężami odebrany najpewniej jeszcze od Salazara Slytherina; niestety ród ten wymarł już najprawdopodobniej bezdzietnie, grzebiąc swój talent głęboko pod ziemią. Są jednak również inni, mniej znani czarodzieje, którzy mają podobne umiejętności, nakierowane jednak na inne zwierzęta. Jedni wykorzystują swój dar do własnej przyjemności, snując dysputy filozoficzne z przemądrzałym kugucharem wylegującym się pod kominkiem, podczas gdy inni używają go do rozwijania swoich karier, stając się niezwykłymi zaklinaczami skrzydlatych koni.
Jeśli któreś z rodziców posiadało podobny dar, istnieje olbrzymia szansa, że zostanie on przekazany potomstwu.


By porozumieć się ze zwierzęciem w rozgrywce z Mistrzem Gry, należy rzucić kością k100. Do rzutu dodawana jest bonus z genetyki. Rzuty w prywatnych wątkach nie są wymagane, ale jedynie w wątkach z Mistrzem Gry można rozmawiać z większymi stworzeniami magicznymi*. Rzut wykonuje się przy pierwszej próbie porozumienia ze zwierzęciem i określa on zakres, w jakim możliwe jest nawiązanie współpracy ze stworzeniem. W każdym momencie jest jednak możliwe ponowne rzucenie kością, które pozwoli zwiększyć zakres możliwości komunikacyjnych.
Wylosowanie danego przedziału na kości k100 pozwala także na wykonywanie wszystkich czynności, do których wymagany jest niższy rzut.

* Które magiczne stworzenie będzie uznawane za większe, należy ustalić indywidualnie z mistrzem gry podczas procesu akceptacji karty postaci.

WynikInterpretacja
120+Zwierzęcousty może porozumieć się ze stworzeniem magicznym należącym do tego samego gatunku, z którym ten potrafi się porozumiewać. Wynik rozmowy zależy od znajomości ONMS, retoryki, a przede wszystkim od opisania rozmowy w poście.
91-120Zwierzęcousty zyskuje pełną kontrolę nad jednym zwierzęciem, które wykonuje wszystkie jego komendy, nawet te prowadzące do jego śmierci.
71-90Zwierzę w imieniu zwierzęcoustego przywołuje kompanów (ich liczba zależy od gatunku zwierzęcia), którym zwierze w imieniu zwierzącoustego może wydawać polecenia.
51-70Zwierzęcoustemu udaje się przywołać zwierzę danego gatunku, jeśli znajduje się w pobliżu (w lesie można zawołać dzięcioła, nie pingwina).
41-50Zwierzę współpracuje ze zwierzęcoustym i wykonuje jego polecenia, jeśli się z nimi zgadza (nie prowadzą do jego śmierci bądź znaczącego rozstroju zdrowia).
31-40Zwierzę odpowiada na pytanie.
20-30Zwierzę rozumie, co się do niego mówi.
2-19Zwierzę ucieka.
krytyczna porażkaZwierzę, z którym nastąpiła próba komunikacji, atakuje zwierzęcoustego.
Rzut zbędnySłyszenie zwierząt.


Spis postaci
Cressida Fawley - ptaki
Julia Prewett - psowate
Louvel Rowle - kotowate
Malcolm McGonagall - gryzonie
Rowan Sprout - gryzonie
Zachary Shafiq - ptaki


Powrót do góry Go down
 

[GEN] Zwierzęcoustni

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Zwierzęta
» Zwierzęta Severusa.
» Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleć? [nagroda zwierzak]
» Jakim imprezowym zwierzątkiem dziś jesteś?
» Zagroda Magicznych Zwierząt

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Biuro informacji :: Mechanika :: Genetyki i umiejętności-
Styl: Evandra + Cassandra



Forum oparte na serii książek J.K.Rowling, niektóre imiona i nazwy własne są jej własnością.
Opisy częściowo pisane w oparciu o Pottermore.
Autorskie opracowania oraz pozostałe treści forum są własnością intelektualną twórców,
zabrania się ich kopiowania.



Baner small nobg

Morsmordre 2015-18