Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 1 sierpnia
Opis wątku: na polecenie Harolda Longbottoma Adda stara się zbliżyć do komendanta magicznej policji i odpowiednio zapaść mu w pamięć, co owocuje obietnicą kontaktu po uroczystościach w istotnej dla komendanta sprawie
Link do rozgrywki: 1, 2, 3, 4, 5, zt
Imię i nazwisko: Adriana Tonks
Fabularna data wątku: 14 września
Opis wątku: ukryta pod postacią czarnego kota Adda trafia na trop zaginionej Zakonniczki w łaźniach. Wiadomość niezwłocznie przekazuje dalej - spotyka się z Justine i razem informują lorda Ministra jak i szefa Biura Aurorów
Link do rozgrywki: łaźnie + just
i jak kot muszę umrzeć
Treasures are always lost
Pleasures and rage combined
I'm watchin' you
Be careful with your moves
Fabularna data wątku: 10 września
Opis wątku: Madame Mericourt potrzebuje profesjonalnej usługi przeniesienia i pochówku ciała, więc decyduje się na współpracę z Domem Pogrzebowym Macnair. Igor zapoznaje się z jej życzeniami, przedstawia ofertę, obiecuje sporządzić kosztorys i przygotowuje niezbędną dokumentację.
Link do rozgrywki: tutaj
but his heart is
c o l d
Fabularna data wątku: 9 września
Opis wątku: Dei poprosiła Mitcha o spotkanie się przy zniszczonym budynku British Museum w celu omówienia kosztów i czasu naprawy magicznego skrzydła muzeum.
Link do rozgrywki: British Museum
Imię i nazwisko: Mitch Macnair
Fabularna data wątku: 16 września
Opis wątku: Mitch został zaproszony przez lady Burke do Durham w celu sprawdzenia stanu dwóch budynków i oceny czy naprawienie ich jest możliwe i ile będzie to ewentualnie kosztować.
Link do rozgrywki: Durham
Strona 68 z 68 • 1 ... 35 ... 66, 67, 68