Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
Rozwój postaci III [odnośnik]03.08.19 12:13
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 19 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci III [odnośnik]31.05.20 0:40
Imię i nazwisko postaci: Justine Tonks
Rachunek: 652-(2x100)-(3x120)-80=12
Zdobyto: 5 OPCM, 1 U
Uzasadnienie: Justyna jest aktywnie działającą Gwardzistką. Od czasu, kiedy związała swoją duszę z Zakonem i przeszła Próbę jej umiejętności z białej magii rozwijają się nieustannie, nie tylko dzięki stałym treningom, czy kształceniu któremu poddawała się podczas szkolenia aurorskiego - kiedy to jeszcze trwało - ale i samodzielnie sięgając po wiedzę z zaawansowanych ksiąg dotyczących białej magii. Sięga po zaklęcia, które dla przeciętnych czarodziejów nie są osiągalne, potrafi też rzeczy których nie potrafi wielu - rozwinęła patronusa właściwości, które znane są tylko kilku wtajemniczonym. Biała magia jest dziedziną w której się specjalizuje i którą nieustannie z uporem rozwija mając świadomość, że to najskuteczniejsza dziedzina magii przeciw tej po którą sięgają jej przeciwnicy. To stały element jej życia - korzysta z niej w pracy i poza nią, kiedy wykonuje misje dla Zakonu. Ciągle głodna nowej wiedzy i nowych umiejętności, próbuje przekroczyć własne granice, rozwinąć je mocniej i dalej. W postach wspominam ( tu, tu, tu) o tym, że Justine ciągle zagląda do ksiąg traktujących o białej magii - już od dawna nie podstawowych, ale zaawansowanych, trudno dostępnych, unikatowych - poszukuje w nich informacji również o oklumencji, która należy do umiejętności wspierających się białą magią Justine zainteresowała się też tematem zabezpieczeń bazujących na białej magii, próbuje zrozumieć złożoność ich działania i struktury i opowiada o tym tutaj Kieranowi, Anthony’emu i Alexowi, czując, że jest bliska zrozumienia funkcjonowania najtrudniejszych z nich. Świadoma swoich umiejętności testuje też własne granice, temu miał służyć trening z Vincentem i Michałem, udało jej się ich pokonać przy pomocy zaklęć z OPCM. Zdobywa też kluczowe miejsca w Londynie, mając świadomość, że może w pełni zaufać swoim umiejętnościom. Co też udowadnia rzucając skuteczne i niezwykle silne petryfikusy i bezbłędne tarcze. Bez większych problemów, dzięki szczelnej obronie wychodzi zwycięsko z większości pojedynków w klubie (kiedy ten jeszcze funkcjonował). Między innymi tym na Głównej Ulicy z Morgothem i Dorianem w którym dzięki skutecznym urokom z białej magii pokonała przeciwników. Biała magia była pomocna, a nawet kluczowa, podczas misji w Azkabanie. Dzięki swoim umiejętnościom ochroniła przed dementorami Marcellę i chłopca, oraz go uleczyła korzystając z jego unikalnych właściwości. W Zachodnim Porcie mocne petryfikusy i dobra obrona pozwoliły na ochronę i pomoc ludziom.
By skutecznie walczyć, Justine potrzebuje nie tylko magi defensywnej, ale i ofensywnej. Do tego potrzebuje uroków. Jej już wysokie umiejętności w tej kwestii rozwijają się wolniej, bardziej liniowo, miarowo, niż umiejętności Białej Magii, która zdaje się dla mniej naturalna. Codzienna konieczność używania magii ofensywnej podczas partyzantki dla Longbottoma, czy wykonywania zadań dla Zakonu pozwala jej rozwijać powoli i te umiejętności - widoczne w wątkach wspomnianych też wyżej. Rozwój jest jednak wolniejszy, bo większość swojego czasu i energii Tonks poświęca dziedzinie w której bryluje.

+



And oh, stupid things I do. I'm far from good, it's true. But still, I find you
next to me.
Justine Tonks
Zawód : Rebeliantka
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
The gods will always smile on brave women.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
OPCM : 58
UROKI : 37
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 13
TRANSMUTACJA : 6
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Metamorfomag
Rozwój postaci III - Page 19 Just6
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t3583-justine-just-tonks https://www.morsmordre.net/t3653-baron#66389 https://www.morsmordre.net/t3649-just-tonks https://www.morsmordre.net/f177-wybrzeze-exmoor-somerset-wrzosowa-przystan https://www.morsmordre.net/t4284-skrytka-bankowa-nr-914#89080 https://www.morsmordre.net/t3701p15-just-tonks
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]01.06.20 20:13
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Cedric Dearborn.
Skrytka: Skrytka nr 1776.
Uzasadnienie: Po przejęciu przez Lorda Voldemorta i Rycerzy Walpurgii Londynu, rozwiązaniu Biura Aurorów, nie ma możliwości, abym nadal mieszkał na londyńskich przedmieściach. Sprzedałem nieruchomość i po kilku tygodniach błąkania się tu i tam oraz uczynieniu mnie sojusznikiem Zakonu Feniksa przez Kierana zdecydowałem się sam zamieszkać w Oazie, by tam pomagać i być na miejscu, gdy będę potrzebny.
Zdobyto: Chatka w Oazie.

+ po mieszkanie zgłoś się w odpowiednim temacie


when injustice
becomes law
resistance
becomes duty



Cedric Dearborn
Zawód : Rebeliant
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
anger makes you stupid

stupid gets you killed
OPCM : 29
UROKI : 25
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 19 Hss7
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t7241-cedric-dearborn https://www.morsmordre.net/t7249-nike#195067 https://www.morsmordre.net/t7242-znajde-cie https://www.morsmordre.net/f238-oaza-chata-nr-30 https://www.morsmordre.net/t7248-skrytka-bankowa-nr-1776#195061 https://www.morsmordre.net/t7247-cedric-dearborn#195054
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]01.06.20 23:19
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Francis Lestrange
Skrytka: moje złoto
Uzasadnienie: Drew mi ogarnął
Zdobyto: latający dywan aww

+


Tak, możesz zapalić znicz
Chociaż wiem, że już nic
Mnie nie czyni człowiekiem
Morgan Szalbierz
Zawód : staram się
Wiek : 32
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Kawaler
I Tend The Light
OPCM : 15
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Duch
Rozwój postaci III - Page 19 0a8b1-img_1302
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7974-francis-m-lestrange https://www.morsmordre.net/t8044-don-juan https://www.morsmordre.net/t7982-zaciekaw-mnie https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t7980-skrytka-bankowa-nr-1928 https://www.morsmordre.net/t8093-fransua-lestrange
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]02.06.20 22:58
Imię i nazwisko postaci: Daniel Wroński
Rachunek: 483-400=83
Zdobyto: 5 pkt uroków
Uzasadnienie: Po ustaniu anomalii (odkąd magia na powrót stała się bardziej użyteczna niż pięści), Daniel coraz częściej sięga po ofensywę z zakresu dziedziny uroków. Odbył spontaniczny pojedynek z Gwen w tunelach ewakuacyjnych (I jeszcze w szafce zniknięć), a potem (pomimo zadanych przez Gwen obrażeń) z powodzeniem rzucał uroki w stronę agresywnego patrolu policji. Pomimo tego, że nie każdy czar mu wyszedł, Daniel i Gwen z powodzeniem uratowali nieznajomą rodzinę i uciekli gliniarzom (a zdolności Gwen zmotywowały go do doskonalenia własnych). W Klubie Pojedynków rzucał udane uroki pomimo przewagi Sigrun i w pojedynku z Lucindą. Natura pracy Daniela Londynie i egzystencja na Śmiertelnym Nokturnie wymagają umiejętnych zdolności z zakresu ofensywy i o ile w przeszłości Wroński polegał zarówno na urokach, jak i czarnej magii, to z powodu zawirowań osobistych w fabule ćwiczy głównie uroki i jest bardzo zdeterminowany, by móc rzucać Lamino  charming
(Odkąd powstał Daniel, zaszły też zmiany w mechanice, 15 pkt nie jest już poziomem najwyższym, a średniozaawansowanym i dokupienie statystyk ma na celu odzwierciedlenie konieczności sprawnego posługiwania się urokami przez Wrońskiego).

Imię i nazwisko postaci: Daniel Wroński
Biegłość: Anatomia I
Ilość wydanych punktów: 2 PB z reszty
Uzasadnienie: Daniel uznał, że w oblężonym Londynie musi sobie radzić sam w razie nagłych wypadków i przydadzą mu się podstawy pierwszej pomocy i eliksiry lecznicze. Praktyczne podstawy anatomii Wroński rozumiał intuicyjnie (nieustannie wdawał się w bójki i nie umarł ani nikogo nie zabił, a jego praca polega na biciu i zastraszaniu ludzi tak, aby nie wyzionęli przy tym ducha :angel:), a w tym wątku Frances pięknie wyjaśniła mu teorię anatomii, wytłumaczyła położenie i działanie narządów wewnętrznych, oraz objaśniła działanie każdego podstawowego eliksiru leczniczego.
Wykorzystaną wiedzę Daniel wykorzystał już w praktyce, nokautując Kaia tak, aby dało się go potem poskładać.

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Daniel Wroński
Skrytka: hop
Uzasadnienie: Moje życie w Londynie to YOLO, ale jednak nie chcę młodo umierać, więc kupuję sobie fajne cacko u Borgina & Burke :angel:
Zdobyto: szczurza czaszka

+


Self-made man


Daniel Wroński
Zawód : nikt
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 15
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 10
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7861-daniel-wronski#222853 https://www.morsmordre.net/t7892-listy-wronskiego https://www.morsmordre.net/t7882-wronski https://www.morsmordre.net/f239-smiertelny-nokturn-7-13 https://www.morsmordre.net/t7887-skrytka-bankowa-nr-1886 https://www.morsmordre.net/t7889-daniel-wronski#223176
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.06.20 15:57
Imię i nazwisko postaci: Maeve Clearwater
Rachunek: 312 - 250 = 62
Uzasadnienie: Poniżej
Zdobyto: 5PB

Imię i nazwisko postaci: Maeve Clearwater
Biegłość: Genetyka: Metamorfomag
Ilość wydanych punktów: 5PB
Uzasadnienie: Mimo porażki, którą odniosła w marcu, a przez którą połamała sobie żebra i utknęła na kilka godzin w ciele pani babci (tutaj), nie przestała korzystać ze swego daru. Przemieniła się w trakcie spotkania w sali odpraw (tutaj), nim jeszcze w towarzystwie Justine ruszyła pomagać ciemiężonym mieszkańcom Londynu, tym samym sprzeciwiając się obecnej władzy. Po ucieczce ze stolicy wielokrotnie próbowała dokonywać przemian - z różnym skutkiem (tutaj podejmuję kilkanaście prób, w końcu jednak się udaje, dzięki czemu Maeve może zmienić swą postać i zakraść się do Londynu). W połowie maja w końcu udało jej się przemienić w kobietę, którą sobie wymyśliła, a pod której twarzą poszła zarejestrować różdżkę (tutaj kilka prób, w końcu sukces). Ciągle stara się poprawiać swe umiejętności, by z większą łatwością przemieniać nie tylko twarz czy wzrost, ale i struny głosowe (a w przyszłości może i kolor tęczówek). Choć bywały momenty, gdy obawiała się, że z powodu utraty pracy i trudnego emocjonalnie okresu jej zdolność do przemiany zanikła, to koniec końców była w stanie podporządkować ciało swej woli.

Jeśli rozwój zostanie zaakceptowany, skoczy mi też Odporność magiczna.

+


It is not our enemies that defeat us. It is our fear.
Maeve Clearwater
Zawód : Rebeliant, wywiadowca
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
The moments of peace that we find sometimes, they aren't anything but warfare, thinly disguised.
OPCM : 23
UROKI : 36
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Metamorfomag

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t6468-maeve-clearwater https://www.morsmordre.net/t6481-artemizja#165435 https://www.morsmordre.net/t6475-maeve#165296 https://www.morsmordre.net/t10356-sypialnia-maeve#312817 https://www.morsmordre.net/t6969-skrytka-bankowa-nr-1629#183139 https://www.morsmordre.net/t6512-maeve-clearwater
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.06.20 19:18
Imię i nazwisko postaci: Cedric Dearborn.
Rachunek: 407-400=7.
Zdobyto: +5 OPCM
Uzasadnienie: Jestem Byłem aurorem i obrona przed czarną magią to dziedzina, którą posługuję się na co dzień już od wielu lat, walcząc z czarnoksiężnikami. Wielokrotnie wspominałem w swoich wątkach, że od śmierci żony i córki, już od długiego czasu, poświęcam pracy i ściganiu czarnoksiężników większość swojego czasu, co równa się nieustannej praktyce, a zarazem rozwojowi. Szlifuję swoje umiejętności, by być coraz lepszym w tym co robię. Stoczyłem ostatnio pojedynek z patrolem Ministerstwa, tutaj i tutaj także rzucam udane zaklęcia z tej dziedziny. Zaklęć obronnych używałem także w opowiadaniach o wykonaniu zawodu.

+


when injustice
becomes law
resistance
becomes duty



Cedric Dearborn
Zawód : Rebeliant
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
anger makes you stupid

stupid gets you killed
OPCM : 29
UROKI : 25
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 19 Hss7
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t7241-cedric-dearborn https://www.morsmordre.net/t7249-nike#195067 https://www.morsmordre.net/t7242-znajde-cie https://www.morsmordre.net/f238-oaza-chata-nr-30 https://www.morsmordre.net/t7248-skrytka-bankowa-nr-1776#195061 https://www.morsmordre.net/t7247-cedric-dearborn#195054
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]05.06.20 15:23
Imię i nazwisko postaci: Safia Shacklebolt
Suma punktów biegłości na start: 70PB
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50PD
Zdobyto: sowa



goddesses don't speak in whispers;
they scream.
Safia Shacklebolt
Zawód : kapłanka
Wiek : 21 lat
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zaręczona
too late for tears, damage is done
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 20
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 10
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8545-safiya-shacklebolt#249238 https://www.morsmordre.net/t8578-ghede#251399 https://www.morsmordre.net/t8581-szamanka-miasta#251409 https://www.morsmordre.net/f231-sussex-brighton-brighton-pavilion https://www.morsmordre.net/t8580-skrytka-bankowa-nr-2017#251404 https://www.morsmordre.net/t8579-s-shacklebolt
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.06.20 23:36
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Hannah Wright
Skrytka: Hop hop
Uzasadnienie: Czasy są ciężkie, poruszanie się po Londynie wymaga ode mnie teraz wyjątkowego sprytu i ostrożności. Spotkałam gdzieś na przedmieściach wątłego i schorowanego włóczącego się handlarza, który sprzedawał wyjątkowe artefakty. Od razu mnie rozpoznał, ale zamiast wydać ministerstwu zaoferował ciekawy artefakt. Za odłożone pieniądze kupiłam go od niego dla ochrony.
Zdobyto: peleryna niewidka

+


Like a river flows
Surely to the sea
Darling, so it goes
Some things are meant to be

Hannah Wright
Zawód : Wytwórca mioteł
Wiek : 27
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Tell me things
you've never said out loud.
Just try and go there if you can
Show me the parts of you
you're not that proud of.
OPCM : 30
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 19 8c905527b1ee98e0d94e5b8666c44eb444639c46
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5207-hannah-wright https://www.morsmordre.net/t5219-poczta-hani https://www.morsmordre.net/t5220-hania https://www.morsmordre.net/f343-baker-street-221b https://www.morsmordre.net/t6218-skrytka-bankowa-nr-1286 https://www.morsmordre.net/t6213-h-wright
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]10.06.20 10:41
Imię i nazwisko postaci: Cynthia Malfoy
Biegłość: Spostrzegawczość (I)
Ilość wydanych punktów: 2 PB
Uzasadnienie: Bywanie na salonach i prowadzenie taktownej konwersacji wymaga od biorących w niej udział czarodziejów nie tylko pięknego słownictwa, ale i choćby niewielkiej dozy spostrzegawczości - by wprawnie czytać emocje rozmówcy, nie przekroczyć granicy, która nie powinna zostać przekroczona. Cynthia wróciła do Anglii w odpowiednim momencie, by wziąć udział w noworocznym balu maskowym lady Nott. Była to doskonała okazja do uważnej obserwacji gości, ich strojów, zachowań, a także podejmowania kolejnych prób odgadnięcia skrywych za maskami tożsamości (na przykład tutaj Cynthia spotyka dawną przyjaciółkę, którą rozpoznaje w trakcie rozmowy, tu z kolei bawi się w towarzystwie Alpharda - słusznie wysnuwa wnioski, że zapewne jest to lord Black, brakuje jej jednak całkowitej pewności). Brała również udział w kuligu, w trakcie którego stawiano przed gośćmi najróżniejsze zadania; miała wtedy okazję, by spotkać przebranego za reema gościa po raz kolejny i choć próbowała (rzut na spostrzegawczość) rozwiać swe wątpliwości, to wciąż nie była w stanie bezbłędnie odgadnąć dokładnych personaliów towarzysza. Z każdą próbą i z każdym spotkaniem staje się bardziej wyczulona na choćby niewielkie zmiany w mimice twarzy rozmówcy, które mogłyby wskazać właściwy kierunek dalszego prowadzenia dyskusji.

+



Sanctimonia vincet semper
Cynthia Malfoy
Zawód : Dama, historyczka, dramatopisarka
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna

A wolf is a wolf,
even in a cage,
even dressed in silk.

OPCM : 7
UROKI : 7
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 17
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7737-cynthia-m-malfoy https://www.morsmordre.net/t7741-byron https://www.morsmordre.net/t7749-cynthia-m-malfoy#214870 https://www.morsmordre.net/t8483-komnaty-cynthii https://www.morsmordre.net/t7790-cynthia-m-malfoy
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]10.06.20 12:55
Imię i nazwisko postaci: Elizabeth Boleyn
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: Sowa
Gość
Anonymous
Gość
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]11.06.20 3:03
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Sigrun Rookwood
Skrytka:  tutaj
Uzasadnienie: jestem niegrzeczna, lubię się bawić, wielokrotnie w postach pisałam w różnych wątkach, że nie stronię od magicznych używek i czasami je zażywam, więc kupiłam sobie u zaufanego dilera
Zdobyto: Złota Rybka (10 sztuk), Tęgoskór Żelaznozęby (10 sztuk), Wróżkowy pył (5 sztuk)

+


She tastes like every

dark thought I've ever had
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 29
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am

r u i n a t i o n
OPCM : 40
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 56
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Metamorfomag
i n s a n e
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5310-sigrun-rookwood https://www.morsmordre.net/t5379-astrid#121534 https://www.morsmordre.net/t5378-sigrun https://www.morsmordre.net/f100-harrogate-skala https://www.morsmordre.net/t5380-skrytka-bankowa-nr-1330#121543 https://www.morsmordre.net/t5381-sigrun-n-rookwood#121544
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]11.06.20 20:13
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Daniel Wroński
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: od dziecka uczyłem się szermierki, jaki byłby ze mnie Wroński bez szabli mompls . Zapewne miałem szablę od zawsze, ale 7 kwietnia włamałem się z Maeve do dawnego domu mojej rodziny i zwędziłem znad kominka taką zaczarowaną :angel:
Zdobyto: zaczarowana szabla (200 PM) 100 PD

i jeszcze nie-Gringott

Imię i nazwisko postaci: Daniel Wroński
Rachunek: 44
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
Zdobyto: sowa (50PD)
Uzasadnienie: zawsze wypożyczałem sowy z sowiarni, ale przy obecnych nastrojach w Londynie robi się to irytujące. W tym wątku Maeve oddaje mi nawet sowę-z-sowiarni-po-przejściach i chociaż uważam Horpynę za głupie i spóźnialskie ptaszyszko, to ostatecznie zatrzymuję ptaka ze względów sentymentalnych.

+


Self-made man




Ostatnio zmieniony przez Daniel Wroński dnia 12.06.20 7:16, w całości zmieniany 3 razy
Daniel Wroński
Zawód : nikt
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 15
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 10
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7861-daniel-wronski#222853 https://www.morsmordre.net/t7892-listy-wronskiego https://www.morsmordre.net/t7882-wronski https://www.morsmordre.net/f239-smiertelny-nokturn-7-13 https://www.morsmordre.net/t7887-skrytka-bankowa-nr-1886 https://www.morsmordre.net/t7889-daniel-wronski#223176
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]12.06.20 2:10
Imię i nazwisko postaci: Cassandra Vablatsky
Rachunek: 864-800=64
Zdobyto: 10 pkt transmutacji
Uzasadnienie: Wątki uwzględniają tylko okres od momentu mojego ostatniego zakupu punktów transmutacji, poprzednia wartość pozwalała Cassandrze w pełni korzystać ze zdolności animagicznych, toteż wątki uwzględniają taki stan rzeczy. Z postaci wrony korzystałam w tym okresie często, Cassandra zwykle w ten sposób porusza się po mieście, a widać to m.in. tu, kiedy znikam w tej postaci z anomalii, tu, kiedy pojawiam się poza Londynem i z tego obszaru odlatuję, snując zresztą rozważania nad wpływem animagii na ciążę i do swoich wniosków się stosując, tu, załatwiając sprawy w Londynie poza Nokturnem, tu też,  ; nie zawsze mi to wychodziło, tutaj próbuję pod tą postacią uciec z anomalii, ale łowią mnie służby i ląduję w więzieniu, da się przyzwyczaić; brałam udział w wydarzeniu, na którym pod postacią wrony uciekałam przed strachami i miałam nadzieję, że jako ptak będę miała bystrzejszy wzrok, w dalszej części wydarzenia korzystałam z dziedziny transmutacji; przy okazji badań nad Barwianką rozważam wpływ transmutacji na ludzką anotomię podczas chorób, snując rozważania nad pracą pomniejszonych magicznie organów, korzystając z tej dziedziny pomagam też Ramseyowi w unieszkodliwieniu potencjalnego obiektu badawczego; również przy okazji Barwianki, ale innym razem rozważam wpływ animagii na rozwój i przebieg sinicy i też jej leczenia, co miało wpływ na proces przywrócenia zdrowia Morgothowi; kiedy atakuje mnie tajemniczy sprawca a w obronie staje dzielny auror, który sprowadza na nas znacznie groźniejszą od owego sprawcy anomalię, unikam ciosanych przez nią błyskawic pod ptasią postacią i w ten sam sposób umykam z miejsca zdarzenia; na misji pobocznej przeprowadzam skomplikowane badania na życzenie Czarnego Pana i choć ich tematem są inferiusy, korzystam z transmutacji pomocniczo ; nieustanny rozwój Cassandry musi odnaleźć odzwierciedlenie w jej statystykach , dołączenie do rycerzy zmusza ją do wyjścia poza lecznicę i wzmocnienia zdolności innych niż tylko te, które służyły jej dotąd do zarobku. Przemiany zdaje się, że musiały być też dostrzegalne przy okazji badań nad anomaliami i jest też powiązana z praktyką uzdrowicielską - w wątkach przewijały mi się motywy leczenia efektów nieudanej transmutacji lub transmutacyjnych zaników organowych, ale co istotniejsze odkąd dołączyła do rycerzy są stawiane przed nią większe wyzwania, sprostanie którym wymaga od niej rozleglejszej wiedzy - i umiejętności - magicznych.

+ wszystkie punkty powinny iść w zwinność animagicznej formy

Imię i nazwisko postaci: Cassandra Vablatsky
Biegłość: spostrzegawczość
Ilość wydanych punktów: 2 PB - I poziom
Uzasadnienie: Cassandra stała się częścią Rycerzy Walpurgii już rok temu, a rok to dość czasu, by zrozumieć, że należy być uważniejszym. Nie walczy w pierwszym szeregu, służy rycerzom umysłem i dłoniami, które potrafią leczyć, jest jednak świadoma tego, że zaangażowanie w sprawę, w wojnę, w tym momencie już otwartą i jawną, stawia ją na pozycji potencjalnego zagrożenia. Jako matka dba o swoje bezpieczeństwo - mając na względzie przede wszystkim dobro swoich dzieci. Jest uważniejsza, ostrożniej podchodzi do nieznajomych, którzy pojawiają się w lecznicy i baczniej spogląda im na ręce. Kanon mówił również o tym, że czarodziej nieco przejmuje ze swej animagicznej formy - wrony mają nie tylko doskonały wzrok, ale i pamięć do tego, co zdołają ujrzeć, co razem składa się na spostrzegawczość.

A poza tym urodziła drugie dziecko, a kiedy kobieta rodzi dziecko, według niektórych teorii, jej mózg przeorganizowuje się w sposób, który pozwala na pierwszym miejscu postawić umiejętności niezbędne do zapewnienia wszystkiego dziecku, a potrzebą główną jest w tym momencie bezpieczeństwo, czyli, znów, czujność...

+




bo ty jesteś
prządką

Cassandra Vablatsky
Zawód : Szeptucha
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
wdarły się znowu upiory w twój sen
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 26
UZDRAWIANIE : 36
TRANSMUTACJA : 25
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 10/60
SPRAWNOŚĆ : 5/5
Genetyka : Jasnowidz

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t569-cassandra-vablatsky https://www.morsmordre.net/t943-zorya-utrennyaya#4959 https://www.morsmordre.net/t687-cassandra-vablatsky https://www.morsmordre.net/f94-ulica-smiertelnego-nokturnu-17 https://www.morsmordre.net/t2811-skrytka-bankowa-nr-3#45477 https://www.morsmordre.net/t1510-cassandra#13947
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]13.06.20 8:52
Imię i nazwisko postaci: Florean Fortescue
Rachunek: 369 - (4*80) = 76 369 - (4*80) = 49
Zdobyto: 4 pkt OPCM
Uzasadnienie: Florian już od dłuższego czasu ćwiczy OPCM, a i tak zaklęcia defensywne często to zawodzą, dlatego nie osiada na laurach i ćwiczy dalej. Przede wszystkim wciąż uparcie uczestniczy w klubie pojedynków (hop), co prawda z różnymi skutkami, ale nie można zaprzeczyć, że głównie stara się bronić przed silnymi zaklęciami przeciwników. Poza tym niedawno brał udział s wyprawie do Banku Gringotta, gdzie zdecydowanie nauczył się kilku przydatnych umiejętności, a na pewno zyskał więcej pewności siebie jeżeli chodzi o rzucanie zaklęć z tej dziedziny.

edit. Jeszcze to:

Biegłość: numerologia I
Ilość wydanych punktów: 2PB
Uzasadnienie: Uczę się podstaw numerologii u lorda Ollivandera razem z innymi Zakonnikami w tym wątku.
1. https://www.morsmordre.net/t8222-stol-przed-chata#245178
2. https://www.morsmordre.net/t8222p15-stol-przed-chata#245870
3. https://www.morsmordre.net/t8222p15-stol-przed-chata#246255
4. https://www.morsmordre.net/t8222p30-stol-przed-chata#246595
5. https://www.morsmordre.net/t8222p45-stol-przed-chata#247424

+


not a perfect soldier
but a good man

Florean Fortescue
Zawód : bezrobotny
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Pijemy z czary istnienia
Z zamkniętymi oczami,
Złote skropiwszy jej brzegi
Własnymi gorzkimi łzami.
OPCM : 35
UROKI : 10
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 11
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 19 E89bda95c5344104e5639bbb0172ffa8
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t3393-florean-fortescue https://www.morsmordre.net/t3438-laverne#59673 https://www.morsmordre.net/t3432-pan-fortescue#59587 https://www.morsmordre.net/f278-pokatna-5-2 https://www.morsmordre.net/t4591-skrytka-bankowa-nr-854 https://www.morsmordre.net/t3439-florean-fortescue#59674
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]16.06.20 17:19
Imię i nazwisko postaci: Alexander Farley
Rachunek: 651 - 6*80 = 171
Zdobyto: +6 do magii leczniczej
Uzasadnienie: w kwietniu Alexander odszedł ze Szpitala Świętego Munga i zdecydował się otworzyć własną lecznicę, doskonale wiedząc, że pomimo młodego wieku to coś całkowicie w zakresie jego umiejętności. Znając od podszewki pracę uzdrowiciela był w stanie dobrać zespół medyczny do obsady lecznicy, biorąc pod swoje skrzydła także mniej doświadczonych adeptów tej sztuki, także chętnie dzieląc się wiedzą z każdym, kto tylko ma ochotę słuchać. Alexander poświęca ogrom czasu na pracę w lecznicy i jego kalendarz orbituje wokół dyżurów. Poza szpitalnym systemem Farley działa poniekąd jako uzdrowiciel od wszystkiego: wymaga to od niego nieustannego korzystania z całego wachlarza zaklęć leczniczych oraz jego nietuzinkowej wiedzy o ludzkim ciele. Świetnie radzi sobie w pracy pod presją, prędko łączy fakty, stawia trafne diagnozy oraz potrafi wydrzeć gasnące życie z objęć śmierci. Jeszcze przed pomyślnym ukończeniem stażu w Mungu szanowany był przez innych za swoją wiedzę, a przez starszych uzdrowicieli doceniany za nieprzeciętne zdolności.
Alexander między innymi zajmował się Anthonym po tym, jak ten został ranny na misji pobocznej: jego obrażenia były rozległe, o podłożu czarnomagicznym, niełatwe do wyleczenia, toteż Alex zdecydował się przygarnąć Skamandera pod swój dach, gdzie mógł sprawować nad nim stałą opiekę (tutaj wątek, w którym opisana jest sytuacja na stan z samego początku miesiąca); wraz z Idą pod koniec kwietnia pomyślnie odebrali poród z komplikacjami; wraz z Justine uleczył obrażenia Kierana po tym, jak na szefa biura aurorów zawalił się budynek. Dzięki wiedzy uzdrowicielskiej był w stanie także w odpowiedniej chwili zarządzić odwrót, gdy w czasie starcia w antykwariacie życie jego towarzyszy zostało poważnie zagrożone. Swoje nieprzeciętne zdolności z dziedziny magii leczniczej Alexander wykorzystuje także w czasie walki: jest w stanie skutecznie włączyć magię leczniczą jako element taktyki, między innymi przy okazji treningu z Percivalem czy starcia w podziemnym korytarzu.
Alexander jest w magii leczniczej utalentowany, ma prawdziwe powołanie, rozwija się nieustannie i niezwykle szybko, ponieważ aż nazbyt dobrze wie, że od jego umiejętności zależy życie nie tylko jego, ale w głównej mierze innych ludzi. Jeżeli widzi przed sobą przeszkodę to nie odpuszcza dopóki nie znajdzie sposobu na jej pokonanie i wychodzi z założenia, że rzeczy niemożliwych nie ma: jeżeli coś jest do zrobienia to po prostu to robi.

+


Alexander Farley
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 22
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczony

Alex, you gotta fend for yourself

OPCM : 52
UROKI : 25
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 37
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Metamorfomag
Rozwój postaci III - Page 19 9545390201fd274c78230f47f1eea823
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t927-alexander-farley https://www.morsmordre.net/t999-fumea https://www.morsmordre.net/t937-lubisz-moze-teatr#4917 https://www.morsmordre.net/f223-dolina-godryka-kurnik https://www.morsmordre.net/t3768-skrytka-bankowa-nr-277 https://www.morsmordre.net/t979-a-selwyn#5392

Strona 19 z 66 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 42 ... 66  Next

Rozwój postaci III
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach