Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
Rozwój postaci III [odnośnik]03.08.19 12:13
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 22 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.08.20 17:32
Imię i nazwisko postaci:
Rachunek: 274-240=34
Zdobyto: 3 punkty statystyki OPCM
Uzasadnienie:
Udział w pojedynkach: 1, 2, 3
Mathieu miał okazję dać całkiem niezły popis i szlifować swoje zdolności w dziedzinie Obrony Przed Czarną Magią. A także wziął udział w działaniach na Pokątnej i nawet udało mu się nie dać sobie wymazać pamięci i nie stracić żadnego PŻ!, o tu <3

+



Mathieu Rosier


The last enemy
that shall be destroyed is

death
Mathieu Rosier
Zawód : Opiekun smoków
Wiek : 28
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Here’s the misery that knows no end
OPCM : 30
UROKI : 10
ALCHEMIA : 3
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 35
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t7310-mathieu-rosier https://www.morsmordre.net/t7326-ehecatl https://www.morsmordre.net/t7325-mathieu-rosier https://www.morsmordre.net/f97-kent-dover-chateau-rose https://www.morsmordre.net/t7421-skrytka-bankowa-nr-1782#202976 https://www.morsmordre.net/t7339-mathieu-rosier
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.08.20 19:35
Imię i nazwisko postaci: Billy Moore
Rachunek: 569 - 560 = 9
Zdobyto: 2 punkty opcm; 1 punkt uroków; 2 punkty zwinności; 2 punkty sprawności
Uzasadnienie: Billy od dłuższego czasu (nie licząc półrocznej przerwy) wspiera czynnie w walce Zakon Feniksa - stosunkowo niedawno, to jest początkiem maja, zmierzył się z Rycerzami Walpurgii pod apteką, gdzie musiał sięgać zarówno po magię defensywną, jak i ofensywną (a także całkiem sprawnie hasał po samej aptece), nałożył też dwa proste zabezpieczenia oparte na obronie przed czarną magią. Niedługo później wybrał się do Szkocji, by wspomóc w misji Hannah. W działania na rzecz Zakonu Billy angażował się też wcześniej, przed wyjazdem z kraju; razem z Floreanem poskramiał białą magię na misji w Dunbar Castle, a z Kieranem szukał fragmentów kamienia wskrzeszenia. Jednocześnie przez cały czas Billy pozostaje aktywny; jest sportowcem - bez względu na to, czy aktualnie aktywnie gra w Quidditcha czy nie, nie wzbrania się przed wysiłkiem fizycznym: wziął udział m.in. w bitwie na śnieżki i wyścigu saneczek, pomagał w (ręcznym) ścinaniu drzew pod odbudowę chaty, trenował z Just, tańcował w zabawie tanecznej. Po powrocie do kraju pracuje głównie jako złota rączka, pomaga przy remontach i odbudowie zniszczonych budynków oraz samodzielnie remontuje chatę w Oazie, co również wymaga od niego sprawności fizycznej.

Jeśli rozwój zostanie zaakceptowany, melduję też, że Billy'emu będzie przysługiwał rzut na inicjatywę (gwiazdeczka przy zwinności).

+
[bylobrzydkobedzieladnie]


I've polished this anger and now it's a knife


Ostatnio zmieniony przez Billy Moore dnia 02.09.20 18:02, w całości zmieniany 2 razy
William Moore
Zawód : lotnik w oddziale łączności, szkoleniowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 30
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 26
SPRAWNOŚĆ : 22
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5432-william-moore https://www.morsmordre.net/t5459-bursztyn https://www.morsmordre.net/t5433-b-b-b-billy https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t5461-skrytka-bankowa-nr-1345 https://www.morsmordre.net/t5460-billy-moore
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]06.08.20 7:31
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Jayden Vane
Skrytka: link
Uzasadnienie: Jay musi mieć wszystko poukładane, zabezpieczone i zadbane. Włączając w to również zasoby.
Zdobyto: kluczyk do Gringotta

Imię i nazwisko postaci: Jayden Vane
Rachunek: 442 - 400 = 42
Zdobyto: 5 PS uroków
Uzasadnienie: W KP wspominam, że Jayden już od początku edukacji wiedział, że uroki są istotnym przedmiotem i pomimo początkowych problemów, za namową nauczyciela zapisał się do Klubu Pojedynków. Od tamtej pory szło mu już coraz lepiej i chociaż większe predyspozycje wykazywał w obronie przed czarną magią, nigdy nie zapomniał i nie pozostawiał uroków samym sobie. Kontynuował szkolny klub i później - w ostatnim rankingu finalnie uplasował się na drugiej pozycji, co równocześnie potwierdza jego umiejętności. Fabularnie brał udział od początku swojego istnienia - nieustannie od czerwca 56' do marca 57'. Na co dzień Vane ma do czynienia z ów dziedziną magii, chociażby w prostych sprawach domowych czy szkolnych, lecz również i tych trudniejszych, gdy zajdzie potrzeba. Na przestrzeni czasu Jayden brał udział w anomaliach link od lipca do grudnia, gdzie używał wielu zaklęć z tej dziedziny. To samo tyczy się również pomniejszych eventów np. wyścig link czy hotel Transylwania link, gdzie motyw uroków również się pojawiał. Profesor sparingował się również z aurorem, walczył z Rycerzami tu i tu. Okazji do szlifowania swoich umiejętności, pogłębiania wiedzy, zdobywania doświadczenia oraz korzystania z uroków miał sporo, a odkąd w Wielkiej Brytanii zaczęło robić się nieprzyjemnie, postanowił również ponownie poświęcić czas i zgłębić tajniki uroków. W paru wątkach również wspominałam (nie znajdę ich teraz dokładnie, zbyt rozsiane pojedyncze posty XD), że radził się aktualnego profesora Hogwartu od zaklęć w sprawie uroków. Pomijam oczywistość, że od nauczyciela w prestiżowej szkole powinna być wymagana zaawansowana wiedza z podstawowych dziedzin magicznych.

+


he's the hero world deserves, but not the one it needs right now. they'll hunt him. he can take it. he's a silent guardian, a watchful protector. A DARK KNIGHT.
Jayden Vane
Zawód : astronom, profesor, publicysta, badacz, erudyta, ojciec
Wiek : 32
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Sometimes the truth
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their f a i t h rewarded.
OPCM : 43
UROKI : 25
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 12
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 12
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t4372-jayden-vane#93818 https://www.morsmordre.net/t4452-poczta-jaydena#95108 https://www.morsmordre.net/t4451-lucky-star#95083 https://www.morsmordre.net/f113-irlandia-killarney-national-park-theach-fael https://www.morsmordre.net/t4454-skrytka-bankowa-nr-1135#95111 https://www.morsmordre.net/t4453-jayden-vane
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]07.08.20 11:29
Imię i nazwisko postaci: Johnatan Bojczuk
Rachunek: 329-320=9 Sad
Zdobyto: 4 punkty do transmutacji
Uzasadnienie: Używam transmutacji do zaklinania swoich magicznych obrazów, robię to między innymi tutaj oraz tutaj, sprawiając, że szybko wykonane szkice zaczynają się delikatnie poruszać; a tutaj ćwiczymy wraz z Gwen różne proste zaklęcia z dziedziny transmutacji, nie tylko te stricte powiązane z malarstwem.

+




Johnatan Bojczuk
Zawód : maluje, kantuje, baluje
Wiek : 25
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
kto kombinuje ten żyje
OPCM : 3
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 24
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t5318-johnatan-bojczuk https://www.morsmordre.net/t5328-majtek#119230 https://www.morsmordre.net/t5329-ahoj-przygodo#119234 https://www.morsmordre.net/f167-gloucestershire-okolice-bibury https://www.morsmordre.net/t7231-skrytka-bankowa-nr-1332 https://www.morsmordre.net/t5516-johnatan-bojczuk
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]07.08.20 18:09
Imię i nazwisko postaci: Vincent Rineheart
Rachunek: 795 - 640 = 155 PD
Zdobyto: 4 punkty uroków; 3 punkty opcm; 1 punkt sprawności
Uzasadnienie:
Niemalże od początku swych magicznych poczynań, młody Rineheart zainteresował się dziedziną zaklęć i uroków oraz obrony przed czarną magią, kładąc szczególny nacisk na skuteczną ofensywę. Prawdziwa pasja rozkwitła w kamiennych murach szkoły, gdzie z zapartym tchem wysłuchiwał treści prezentowanych na wymagających zajęciach. Uwielbiał ćwiczenia praktyczne, dołączył do Klubu Pojedynków gdzie bez skrupułów demonstrował zawziętość, technikę oraz talent rozkładając na łopatki nie jednego przeciwnika. Wyśmienicie poradził sobie również na egzaminach końcowych. Podobną drogę przeszedł z drugą, defensywną dziedziną magii. Po szkole nie zamierzał zwalniać tępa. Wypływając w daleki, niepoznany świat, starał się wykorzystywać jego potencjał. Odnajdywał literaturę traktującą dziedzinę zaklęć a także obrony przed czarną magią. Prawdziwy przełom ukazał się, gdy ciemnowłosy mężczyzna zainteresował się profesją łamania klątw. Podczas jednej z podróży, poznał swojego przyszłego mentora. To dzięki niemu, Rineheart rozwinął skrzydła, uświadomił błędy oraz etap, na którym się znajduje. Zrozumiał, że biegłość ataku nie daje stuprocentowej skuteczności - musiał skupić się również na dokładnej, perfekcyjnej obronie. W przeciągu kilku miesięcy znacznie polepszył magiczne poczynania, zdobył fachową wiedzę, potrzebną do wymagającego zawodu łamacza klątw. Od tamtej pory, aż do dnia dzisiejszego mężczyzna pozostaje świadomy potrzeby ciągłego rozwoju i stale poszukuje nowych możliwości. Wracając do ojczystej, smaganej wojną ziemi, zauważył, iż właściwe władanie magią jest niemalże niezbędne do przeżycia i normalnego funkcjonowania. Spędzając pierwsze miesiące w dzielnicy portowej, już w styczniu nie przepuścił okazji, aby przystąpić do pojedynku z jedną z pracownic Parszywego Pasażera: klik. Udało mu się rzucić kilka skutecznych zaklęć ofensywnych i defensywnych, a przegrania stała się jedynie motywacją i katalizatorem do dalszego działania. Następnie w kolejnych tygodniach, od razu wstąpił na deski elitarnego Klubu Pojedynków, tocząc zacięte walki z nieznajomymi przedstawicielami magicznego świata: klik, klik, klik. Inicjatywa do polepszenia umiejętności, wynikała niekiedy z bardzo nietypowych okoliczności. W kwietniu miał sposobność stoczyć morderczą i wymagającą walkę z doświadczoną przeciwniczką Justine Tonks. Współpracując z nieznanym dotąd Michaelem, musieli opracować właściwą strategię pokonania sprytnej przeciwniczki klik. Vincent niemalże przez cały pojedynek zaskakiwał skutecznością swych zaklęć. Sięgał też po rzadziej używane zaklęcia obronne klik czy klik. Mimo dobrej passy, pojedynek zakończył się fiaskiem. Widoczne rozczarowanie popchnęło go do natychmiastowego polepszania nowych umiejętności i rozmyślania nad trikami, które zastosowała Justine. Również podczas ostatniego eventu, gdzie brzemię wojny sięgnęło apogeum w bardzo nieprzystępnych okolicznościach, sięgnął po magię obronną klik.. Mężczyzna nie ma zamiaru spoczywać na laurach, organizując w najbliższych tygodniach kolejne sparingi. Zamierza nadal poszukiwać nowej wiedzy teoretycznej, a wiadomości o istnieniu tajemniczej organizacji może okazać się kluczowe w najbliższej przyszłości.


Sprawność fizyczna grała istotną rolę w żywocie młodego Rinehearta. I choć na początku swej podróżniczej drogi nie przykładał do niej zbyt istotnej uwagi z biegiem czasu dostrzegł potrzebę przybrania masy mięśniowej. Swą krzepę ćwiczył podczas przeprawy statkiem, na którym pracował fizycznie praktycznie codziennie. W późniejszym czasie odbywał długie wędrówki w poszukiwaniu magicznych alkoholi, a kiedy trafił pod skrzydła profesjonalnego Łamacza Klątw, niejakiego Vegarda, ten obmyślał mieszane plany treningowe połączone z ćwiczeniami fizycznymi. Będąc na macierzystej ziemi zimowej Anglii, mężczyzna praktykował również niemagiczne pojedynki. Posiadając podstawy walki wręcz, którą udało mu się nabyć podczas kilkukrotnych szarpanin w zagranicznych portach, czy szemranych barach, wziął udział w nielegalnym turnieju klik, gdzie walcząc do ostatniej kropli krwi klik, pokonał przeciwnika i tym samym awansował do kolejnego etapu. Oczekuje na walkę z silniejszym i bardziej wymagającym przeciwnikiem. Vincent zaplanował sobie plan treningowy, który będzie realizował w kolejnych miesiącach pod czujnym okiem bardziej doświadczonych osobistości.

+



My biggest fear is that eventually you will see me, that way I will see
myself
Vincent Rineheart
Zawód : łamacz klątw, dostawca roślinnych ingrediencji, rebeliant
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Za czyim słowem podążył tak czule, że się odważył na tę
podróż groźną, rzucił wyzwanie wzburzonemu morzu?
OPCM : 28
UROKI : 31
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7723-vincent-rineheart https://www.morsmordre.net/t7772-elidor#215947 https://www.morsmordre.net/t7775-your-sweet-escape https://www.morsmordre.net/f310-irlandia-wschodnie-przedmiescia-bray-akacjowa-ostoja https://www.morsmordre.net/t7773-skrytka-bankowa-nr-1857#215948 https://www.morsmordre.net/t7776-vincent-rineheart#216049
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]07.08.20 21:47
Imię i nazwisko postaci: Philippa Moss
Rachunek: 882-50=832
Zdobyto: magiczne wytrychy
Uzasadnienie: Zwędziłam je chłopcom z portu i coś czuję, że wiem, komu się mogą przydać...

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Philippa Moss
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: Potrzebuję dla pewnego nędznego tancerza.
Zdobyto: zaklęte pantofle

+
Philippa Moss
Zawód : barmanka w "Parszywym Pasażerze", matka niuchaczy
Wiek : 26
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 11
UROKI : 26
ALCHEMIA : 5
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Czego pragniesz?
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7532-philippa-moss https://www.morsmordre.net/t7541-listy-do-philippy https://www.morsmordre.net/t7540-filipa https://www.morsmordre.net/f26-doki-pont-street-13-5 https://www.morsmordre.net/t7539-skrytka-nr-1834 https://www.morsmordre.net/t7542-phillipa-moss
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.08.20 9:00
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Rachunek: 610-2*100-3*120-50=0
Zdobyto: 5 punktów statystyki czarnej magii i 1 punkt biegłości
Uzasadnienie: Ramsey jest typem czarodzieja, który nie ustaje w nauce, osobistym rozwoju i pomimo tego, co już osiągnął i jak wprawnym i potężnym czarodziejem się stał, ma świadomość, że zawsze mógłby robić i potrafić więcej. Być zdolniejszy, bieglejszy, sprawniejszy w różnych dziedzinach magii, szczególnie w czarnej, którą praktykuje od młodości, i którą sobie już wyjątkowo podporządkował. Nie ma dnia, w którym nie zdobywałby wiedzy i przydatnych umiejętności z jej zakresu, w którym nie sięgałby po klątwy, szczególnie w tych czasach, gdy wojna zadomowiła się w Londynie na dobre. W lutym, od Sigrun wziął wyjątkowa księgę, która została zniszczona przez bahanki, a którą obiecał jej częściowo odtworzyć. Przy okazji, gdy mu się to udało zgłębił zawarte w niej tajniki czarnej magii i zapoznał się z klątwami, których nie znał. Pod koniec marca w lesie odbył w towarzystwie Mathieu pojedynek, w którym nie wahał się korzystać z potężnych zaklęć czarnomagicznych. Jego Viento Somnia duplikowane przez jego kopię powaliło jednego z przeciwników natychmiast. Zaś podczas wyprawy do Carrantoohill, walcząc z olbrzymem, korzystał z czarnej magii, by poradzić sobie z olbrzymem, którego mieli wyeliminować, by dogadać się z innym. Teren, w którym walczyli ucierpiał mocno podczas anomalii, możliwe więc, że jego próby z tego powodu były nieudane  idk Prócz tego Ramsey stale prowadzi w Gwiezdnym Proroku czarnomagiczne testy na dzieciach; podając im osłabiające eliksiry, rzucając klątwy obserwuje ich reakcje i próbuje wymusić w nich wyparcie magii, doprowadzić do jej stłamszenia. Sytuacja panująca w Wielkiej Brytanii daje też inne możliwości. Jako wierny sługa Czarnego Pana nie osiadł oczywiście na laurach, cały czas wraz z innymi jego sojusznikami przejmując ważne dla Londynu lokalizacje. W czerwcu w towarzystwie Sigrun odbył pojedynek przy Serpentine Lake z buntownikami, których zamordował, a także z Zacharym i Drew pozbył się pary zamieszkującej mieszkanie przy wyrwie w murze, z którego rozciągał się na nią strategicznie dobry punkt obserwacyjny. Kobieta pod jego imperiusem została zmuszona do pozostania na miejscu, a z mężczyzny uczynił silnego inferiusa broniącego okolicy. Prócz tego w zamkniętej części portu(wciąż trwający wątek) odbył pojedynek z Rain, która jako zleceniobiorca zawiodła jego oczekiwania i otrzymała za to odpowiednią nauczkę pod postacią czarnej magii; a z Caelanem w porcie(wątek/pojedynki w trakcie) pozbywa się starego zarządcy portu, by posadzić na jego miejscu kogoś odpowiedniejszego. Wcześniej jednak zabił jego ochronę bez mrugnięcia okiem.

Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Biegłość: Perswazja
Ilość wydanych punktów: 8 (tym samym wskoczy na II poziom)
Uzasadnienie: Mulciber nie jest czarodziejem rzucającym groźby na prawo i lewo. Zazwyczaj ucieka się ze swoimi sposobami to szantaży, negocjacji podpartymi odpowiednimi argumentami. Jest nieustępliwy, potrafi znaleźć w rozmówcy jego czuły punkt i go odpowiednio wykorzystać w rozmowie.tu podczas wydarzenia w lesie przekonywał dzieci do siebie, chcąc zaskarbić sobie ich poparcie, by móc pozbyć się pozostałych czarodziejów i wydostać się z tego przedziwnego miejsca, w którym jawa mieszała się ze snem. tu skutecznie namawiał Alpharda do zostania Rycerzem Walpurgii[/url] w jego domu. Co prawda Black nie miał wyjścia i tak by nim został, czy tego chciał, czy nie, ale miło, że udało się go przekonać. W Carrantoohill podjął negocjacje z jednym z gurgów. Obiecał mu, że załatwi sprawę z drugim olbrzymem tak, by podejrzenia nie spadły na niego i kiedy to zrobił doprowadził do połączenia obu plemion olbrzymów; przekonał gurga do pomocy Rycerzom Walpurgii i walki w wojnie po stronie Czarnego Pana. Mulciber obserwuje uważnie swoich rozmówców i stara się czytać nich i wykorzystywać swoje spostrzeżenia, by osiągnąć to, czego chce. Nim podejmie bardziej zdecydowane kroki oczywiście.


Jeśli powyższy zakup zostanie zaakceptowany, Ramsey powinien dostać 1 punkt biegłości w Rycerzach Walpurgii za posiadanie czarnej magii w wysokości 53 punktów(bez przedmiotów) i mieć łącznie 36 punktów, a odporność magiczna wzrośnie mu do 83,5.

+



pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Ramsey Mulciber
Zawód : Niewymowny
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Tańcz na me skinienie, rozświetl czernię nocy, rozgoń mroczne cienie, oświetl drogi kręte, ciemne skrzyżowania, a pobocza wyrwij z nocy panowania.
OPCM : 40
UROKI : 25
ALCHEMIA : 3
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 60
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Jasnowidz
Rozwój postaci III - Page 22 BfgY2uH
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t2225-ramsey-mulciber https://www.morsmordre.net/t2290-ursus#34823 https://www.morsmordre.net/t2283-sorry-not-sorry https://www.morsmordre.net/f137-pokatna-3-6 https://www.morsmordre.net/t2922-skrytka-bankowa-nr-624#47539 https://www.morsmordre.net/t2326-ramsey-mulciber
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.08.20 16:25
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Rachunek: 376-320=56 PD
Zdobyto: 3 punkty uroków i 1 punkt sprawności
Uzasadnienie:
UROKI
Podczas misji w Londynie szalenie rzucałem (i to całkiem dobrze) zaklęciami w dwójkę czarnoksiężników i nie tylko. Jestem aktywnym napadaczem.
Np.: 1 (tu akurat w zwierzę, ale z myślą o zrobieniu krzywdy przeciwnikowi), 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 itd. Choć oczywiście w trakcie pojedynku zdarzyło mi się nie rzucić jakiegoś zaklęcia.

Byłem też aktywnym zawodnikiem w trakcie poprzednich spotkań w klubie pojedynków (tu i tu, i tu.

SPRAWNOŚĆ
Benjamin pomógł mi w doskonaleniu swojej masy mięśni tu i tu (to jeden temat+szafka). Wziąłem sobie do serca jego porady.

+

Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Biegłość: Numerologia
Ilość wydanych punktów: 2PB
Uzasadnienie: Razem z pozostałymi Zakonnikami zostaliśmy wdrożeni w podstawy numerologii przez naszego cierpliwego nauczyciela lorda Ollivandera (1, 2, 3, 4, 5)

+

Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Biegłość: Wytrzymałość fizyczna na II poziom
Ilość wydanych punktów: 5PB 3 PB (różnica między I a II)
Uzasadnienie: Jakkolwiek by to źle zabrzmiało na początku tego uzasadnienia - jestem alkoholikiem. Dużo piję, ale jednocześnie zacząłem ostatnio ćwiczyć i być bardziej aktywnym. Jeżeli chcę być rasowym alkoholikiem i mieć większe możliwości picia, to muszę ćwiczyć nie tylko swoje ciało, ale swoje umiejętności pochłaniania i wytrzymywania pod wpływem alkoholu.
Z Benjaminem (tu i tu) ćwiczyłem swoją sprawność i wytrzymałem jego wyczerpujące metody. Z kolei w trakcie spotkania z przeciwnikami w Londynie dość długo wytrzymałem, jednocześnie będąc otrutym od tego momentu. Nie mówiąc o tym, że gonienie ich wymagało dużo siły, bo uciekali i bronili się. Wcześniej też wytrzymałem (cudem) straszliwe cierpienia pod urokiem samego lorda Voldemorta (1, 2, choć pewnie mało brakowało, żebym nie umarł). Z kolei razem z Justine ponownie ćwiczę swoją wytrzymałość przed olbrzymami przy alkoholu (właściwie tutaj rozpoczyna się mój tragiczny pojedynek). No i prócz tego jestem Pogromcą i paliłem się z innymi podczas walki z Wiklinowym Magiem i także przeżyłem.

No i namolnie piję, np. na walentynki, z przyjacielem i kompromituję się po pijaku przed domem damy... i wszędzie, gdzie się tylko da (i kiedy żona nie patrzy).

+, bo wątki uwzględniające ćwiczenia fizyczne oraz walki uzasadniają podniesienie poziomu biegłości - pamiętaj tylko na przyszłość, że nie uzasadnia tego nadmierne spożywanie alkoholu (powiedziałabym, że wprost przeciwnie).


Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 31/32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Обійми мене, обійми мене, обійми
Так лагідно і не пускай,
Обійми мене, обійми мене, обійми
Твоя весна прийде нехай
OPCM : 18
UROKI : 25
ALCHEMIA : 10
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 22 4d6424bb796c4f2e713915b83cd7690217932357
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5779-anthony-macmillan https://www.morsmordre.net/t5786-bato https://www.morsmordre.net/t5785-dzisiaj-pije-stara-ognista-ogdena https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t5790-skrytka-bankowa-nr-1421 https://www.morsmordre.net/t5806-anthony-macmillan
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.08.20 17:23
Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Rachunek: 253-240=13
Zdobyto: +3 Czarna Magia
Uzasadnienie: Odkąd w marcu '95 Elvira straciła stałą pracę w Szpitalu Świętego Munga, zyskała wiele nadliczbowych wolnych godzin, które wykorzystywała na refleksję nad sobą oraz dokształcanie się w dziedzinach, które dotąd były dla niej zupełnie obce. Przede wszystkim zależało jej na rozwinięciu zdolności samoobronnych oraz ofensywnych, a połączeniem tego okazała się być dla niej kusząco zakazana czarna magia, z którą po raz pierwszy zetknęła się zimnym, styczniowym wieczorem, doświadczając jej na własnej skórze. Perspektywa osiągnięcia podobnych mocy wzbudzała w niej nie lęk, lecz fascynację. Po utracie pracy poszukiwała dla siebie nowej drogi, nowego celu, utrzymywała więc kontakt listowny ze spotkanym uprzednio tajemniczym mężczyzną, a także miała odwagę raz jeszcze spotkać się z nim twarzą w twarz i wyrazić chęć rozpoczęcia nauki. Od tamtej pory studiowała pilnie z każdego dostępnego jej źródła, a o tym, że prowadzi taki wysiłek wspominałam w niemal każdym granym wątku na przestrzeni marca, kwietnia i maja. W czerwcu wzięła udział w spotkaniu inicjacyjnym
zwolenników Czarnego Pana, które miało przypieczętować jej drogę sojusznika Rycerzy.
Elvira zgłębiała teorię cztery miesiące, w przyszłości planuje przekuć tę wiedzę na praktykę.

+


i am the wound and the blade. both the torturer and the one
who is flayed
Elvira Multon
Zawód : Anatom, uzdrowiciel, pracownik kostnicy
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Krew na twoich rękach, Falka,
Krew na twej sukience
Płoń, płoń, Falka,
za twe zbrodnie
Spłoń i skonaj w męce!
OPCM : 10
UROKI : 0
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 30
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
hunger
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f212-pokatna-20-4 https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.08.20 18:10
Imię i nazwisko postaci: Kerstin Tonks
Biegłość: Krawiectwo I
Ilość wydanych punktów: 0,5 PB
Uzasadnienie: Kerstin zaczęła uczyć się szydełkowania już w starym domu, żeby mieć coś do roboty w wolnym czasie poza zamartwianiem się o rodzinę i sytuację geopolityczną na świecie. Planuje ambitnie, aby dalej produkować kolorowe firanki, ciepłe kocyki, a z czasem, jak już nabierze wprawy, może także swetry oraz czapeczki dla rodzeństwa, żeby mieli ciepło w uszy, gdy pójdą walczyć o równość krwi. Jak wynika z opisów pomieszczeń w Somerset, firanki autorstwa Kerstin już tam wiszą, ale choć zapewne są krzywe, te przyszłe będą na pewno znacznie lepsze.

+




The bees had declared a war, the sky wasn’t big enough for them all
Kerstin Tonks
Zawód : Pielęgniarka
Wiek : 25 lat
Czystość krwi : Charłak
Stan cywilny : Panna
Absurdalne czasy wymagają
absurdalnie silnej miłości
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Charłak
please be brave
Niemagiczni
Niemagiczni
https://www.morsmordre.net/t8101-kerstin-tonks https://www.morsmordre.net/t8192-parapetowa-skrzynka-pocztowa#235933 https://www.morsmordre.net/t8115-sister-kerstin#232161 https://www.morsmordre.net/f177-wybrzeze-exmoor-somerset-wrzosowa-przystan https://www.morsmordre.net/t8799-skrytka-bankowa-nr-1965#261717 https://www.morsmordre.net/t8213-kerstin-tonks
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]09.08.20 12:52
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Johnatan Bojczuk
Skrytka: klik
Uzasadnienie: Kradnę prezenty dla kogoś bliskiego. (mogę od razu prosić o dopisanie tych dwóch rzeczy do ekwipunku Philippy? daję jej je w tym wątku, jeżeli jest taka możliwość to od razu bym prosiła o przepisanie jej także jednego z moich odbiorników radiowych, bo zostawiam go w mieszkaniu panny Moss)
Zdobyto: woreczek ze skóry wsiąkiewki, oko ślepego

+, ale o przekazanie proszę przypomnieć się w aktualizacjach po skoczeniu wątku




Johnatan Bojczuk
Zawód : maluje, kantuje, baluje
Wiek : 25
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
kto kombinuje ten żyje
OPCM : 3
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 24
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t5318-johnatan-bojczuk https://www.morsmordre.net/t5328-majtek#119230 https://www.morsmordre.net/t5329-ahoj-przygodo#119234 https://www.morsmordre.net/f167-gloucestershire-okolice-bibury https://www.morsmordre.net/t7231-skrytka-bankowa-nr-1332 https://www.morsmordre.net/t5516-johnatan-bojczuk
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]11.08.20 19:14
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Giovanna Borgia
Skrytka: nr 1917
Uzasadnienie: chcę trzymać mój majątek w ekskluzywnej skrytce
Zdobyto: kluczyk do Gringotta

+


wszystkie jej słowa są żartem
jak już balować, to z czartem,

bardzo by kochał ją Makbet

Giovanna Borgia
Zawód : zarządzam Wenus, zaklinam
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna

no one calls you honey
when you're sitting on a throne

OPCM : 14
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 20
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 1
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7919-giovanna-maddalena-borgia#225181 https://www.morsmordre.net/t7933-listy-do-g#226041 https://www.morsmordre.net/t7932-mow-mi-dobrze#226038 https://www.morsmordre.net/f248-pokatna-37-2 https://www.morsmordre.net/t7934-skrytka-nr-1917#226043 https://www.morsmordre.net/t7931-g-m-borgia#226024
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]11.08.20 21:02
Imię i nazwisko postaci: Zachary Shafiq
Rachunek: 545 - 5 * 80 = 145
Zdobyto:  5 pkt statystyk do OPCM

Imię i nazwisko postaci: Zachary Shafiq
Biegłość: Odporność magiczna
Ilość wydanych punktów: 5

Pozwoliłem sobie napisać jedno uzasadnienie
Uzasadnienie:
Inne dziedziny magii pełnią w życiu Zachary'ego drugorzędną rolę. Zawsze skupiony na tym, by doskonalić swoje umiejętności z zakresu magomedycyny oraz zaklęć leczniczych, nie przykładał wielkiej wagi do innych gałęzi magii prócz magii obronnej. Jako uzdrowiciel musiał być w stanie nie tylko korzystać z przeróżnych zaklęć, ale także posiadać rozległą wiedzę, którą sukcesywnie poszerza poza wykonywaniem zawodowych obowiązków. Swój czas prywatny poświęca lekturze teoretycznej, a w czasie trwania sezonu Klubu pojedynków brał udział, nie przez wzgląd na nagrody i wygrane, ale możliwość praktykowania zaklęć we względnie bezpiecznych warunkach. Gdy Klub został zamknięty, rozgorzała wojna, w której znalazł swoje miejsce. Przede wszystkim jako uzdrowiciel, nieustannie uzdrawiając rany, lecz także biorąc udział w bezpośrednich starciach o wpływy w Londynie, gdzie coraz lepiej zgłębiał magię obronną, stawiając pierwsze kroki ku wyspecjalizowaniu się w konkretnych manewrach. W trakcie tych wypraw otrzymał także szansę na sprawdzenie swoich sił w tworzeniu zabezpieczeń i pułapek, którymi otaczał miejsca przejęte przez Rycerzy Walpurgii. Podczas toczonych walk starał się sięgać jedynie po magię obronną, wiedząc, że nie potrzebował siły innych zaklęć, by powstrzymać wroga. Także podczas tych walk pojawiły się pierwsze przesłanki do szybszego budowania odporności magicznej. Choć pierwsza okazja zdarzyła się jeszcze w ubiegłym roku, potraktował ją ignorancko i dopiero w czerwcu bieżącego roku świadomie zaczął zgłębiać temat, poświęcając czas na rozpoznanie własnego umysłu oraz dość brutalny, ale w pełni świadomy trening. Swoich pierwszych prób desperackiego wyzwolenia się z Drętwoty nie pamięta, jednak w pełni pamięci posiada to, w jaki sposób udało mu się przełamać zaklęcia petryfikujące, choć absolutnie bezskutecznie nie potrafił przełamać klątwy Cruciatus, która jeszcze bardziej zmotywowała Zachary'ego do tego, aby jego odporność była jak najsilniejsza i by potrafił przełamać zaklęcia także w warunkach znacznie bardziej niebezpiecznych.

Wątki powiązane z rozwojem: [1], [2], [3], [4]

+



One look in my eyes
The chase has just begun
Zachary Shafiq
Zawód : Ordynator oddziału zatruć eliksiralnych i roślinnych, Wielki Wezyr rodu
Wiek : 26
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
I am an outsider
I don't care about

the in-crowd
OPCM : 22
UROKI : 8
ALCHEMIA : 8
UZDRAWIANIE : 26
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
 magic
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t5831-zachary-shafiq#137692 https://www.morsmordre.net/t5852-ammun#138411 https://www.morsmordre.net/t5853-zaloz-szalik-bo-zmarzniesz https://www.morsmordre.net/f145-wyspa-man-siedziba-rodu-shafiq https://www.morsmordre.net/t5866-skrytka-bankowa-nr-1444#138736 https://www.morsmordre.net/t5865-zachary-shafiq#138732
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]12.08.20 9:41
Imię i nazwisko postaci: Sigrun Rookwood
Rachunek: 267 - 3 x 80 = 27
Zdobyto: 3 punkty OPCM
Uzasadnienie: Biorę czynny udział w wojnie, angażuję się niemal we wszystkie działania, które wymagają stanięcia do walki, dlatego nieustannie praktykuję zarówno magie defensywną, jak i ofensywną. Tu petryfikuję ofiarę, tu zaś stoczyłam także kolejny pojedynek. Zaklęć z dziedziny defensywnej używam także regularnie podczas wykonywania obowiązków służbowych. Zdaję sobie sprawę tego, że po przeciwnej stronie barykady stoją czarodzieje silni i utalentowani, groźni, o czym często wspominam w postach, dlatego nie spoczywam na laurach i cały czas staram się rozwijać, szlifować swoje umiejętności. Chcę być silniejsza i taka się staję - im więcej umiem, tym pewniej używam coraz silniejszych zaklęć, a co za tym idzie, to robię się w tym coraz lepsza.

+


She tastes like every

dark thought I've ever had
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 29
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am

r u i n a t i o n
OPCM : 40
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 56
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Metamorfomag
i n s a n e
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5310-sigrun-rookwood https://www.morsmordre.net/t5379-astrid#121534 https://www.morsmordre.net/t5378-sigrun https://www.morsmordre.net/f100-harrogate-skala https://www.morsmordre.net/t5380-skrytka-bankowa-nr-1330#121543 https://www.morsmordre.net/t5381-sigrun-n-rookwood#121544
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]12.08.20 21:15
Imię i nazwisko postaci: Åsbjørn Ingisson
Rachunek: 300 - 300 = 0
Zdobyto: złoty kociołek (+5 do eliksirów)
Uzasadnienie: Ingisson bardzo szczyci się swoimi umiejętnościami w dziedzinie alchemii: jest w końcu zawodowcem, a zawodowcy nie pracują na byle jakim sprzęcie. Od czasu jak zaczął pracować w Mungu jego dochody się usystematyzowały, także siostra się od niego uniezależniła, więc go stać.

+


Asbjorn Ingisson
Zawód : Alchemik na oddziale zatruć w św. Mungu, eks-truciciel
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler

Wiem dokładnie, Odynie
gdzieś ukrył swe oko

OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 36
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 3
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t5694-asbjrn-thorvald-ingisson#133833 https://www.morsmordre.net/t5741-juhani#135532 https://www.morsmordre.net/t5740-norweskie-slowko-dnia-to#135522 https://www.morsmordre.net/f138-little-kingshill-hare-lane-end https://www.morsmordre.net/t5742-skrytka-nr-1399#135537 https://www.morsmordre.net/t5743-a-t-ingisson#135543

Strona 22 z 66 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 66  Next

Rozwój postaci III
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach