Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 24 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


Imię i nazwisko postaci: Leon Findlay
Suma punktów biegłości na start: 60 PB
Suma punktów majętności na start: nie wiem, czy mi przysługują, nie mogę znaleźć info, ale jeśli tak to +100
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: sowa



your mind is a weapon
keep it loaded

Leon Findlay
Leon Findlay
Zawód : młody gniewny
Wiek : 16
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch and do nothing.
OPCM : 10
UROKI : 2
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 13
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywne dzieci
Nieaktywne dzieci
https://www.morsmordre.net/t8734-leonard-findlay-budowa#259707 https://www.morsmordre.net/t8738-profesor-pipin#259826 https://www.morsmordre.net/t8737-leon#259804 https://www.morsmordre.net/f161-dolina-godryka-17

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Francis Lestrange
Biegłość: latanie na dywanie - poziom I hero
Ilość wydanych punktów: 0,5
Uzasadnienie: Inwestuję w dywan i nowe umiejętności. Tutaj zaczynam prywatne lekcje latania z bardzo-bardzo profesjonalnym profesorem prosto z gorącego Egiptu. Pan Hakim pokazuje mi podstawy latania i mówi, jak należy obchodzić się z dywanem, przestrzega, bym go nie wyzywał, no i zdradza triki konieczne do zachowania równowagi.

+


Tak, możesz zapalić znicz
Chociaż wiem, że już nic
Mnie nie czyni człowiekiem
Morgan Szalbierz
Morgan Szalbierz
Zawód : staram się
Wiek : 32
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Kawaler
I Tend The Light
OPCM : 15
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Duch
Rozwój postaci III - Page 24 0a8b1-img_1302
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t7974-francis-m-lestrange https://www.morsmordre.net/t8044-don-juan https://www.morsmordre.net/t7982-zaciekaw-mnie https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t7980-skrytka-bankowa-nr-1928 https://www.morsmordre.net/t8093-fransua-lestrange

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Deirdre Mericourt
Rachunek: 1318 - 5*100 = 718
Zdobyto: 5 punktów do czarnej magii
Uzasadnienie: Deirdre ciągle rozwija się w czarnej magii, teoretycznie i praktycznie, zwłaszcza w ostatnim pólroczu. sprawdzała się jako jej nauczycielka, pomagając Lyannie w zdobywaniu doświadczenia, brała udział w okiełznywaniu przy pomocy czarnej magii miejscważnych dla Czarnego Pana, podczas misji pobocznej (także wcześniejszej: klik korzystała z okrutnych zaklęć czarnomagicznych; wielokrotnie w postach opisuje, że Deirdre poświęca cały wolny czas na zgłębianiu starych czarnomagicznych ksiąg oraz poszerzaniu swej wiedzy o czarnej magii; pomimo osłabienia i trudności korzysta z szerokiego spektrum zaklęć czarnomagicznych podczas przejmowania lokacji tutaj; wypełnia nie tylko obowiązki Śmierciożerczyni, ale pozwala pochłaniać się potwornemu szaleństwu tej mrocznej magii na co dzień, sięgając nawet po zaklęcia niewybaczalne (np. tutaj


Imię i nazwisko postaci: Deirdre Mericourt
Rachunek: 718 - 560 = 158
Zdobyto: 5 punktów zwinności, 2 punkty sprawności
Uzasadnienie: Deirdre od miesięcy pielęgnuje swoją gibkość i zwinność, pracuje także nad fizycznością; w wielu miejscach wspominam o tym, że regularnie się gimnastykuje, a w wolnych chwilach wytrwale spaceruje po plaży Białej Willi lub pływa (np.tu, tu); zwinność i siłę ćwiczyła również podczas nauki jazdy konnej oraz przy późniejsyzm, fizycznym starciu z Michaelem, gdzie unikała jego ciosów tutaj

+


there was an orchid as beautiful as the
seven deadly sins
Deirdre Mericourt
Deirdre Mericourt
Zawód : Kochanica nestora, westalka Fantasmagorii
Wiek : 27
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I know it hurts
you know I'd quench that thirst

{feel your body closing, I can rip it open}
OPCM : 40
UROKI : 6
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 61
ZWINNOŚĆ : 21
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
we still got the taste dancing on our tongues
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t1037-deirdre-tsagairt https://www.morsmordre.net/t1043-moira#6174 https://www.morsmordre.net/t1045-panienka-lekkich-obyczajow-zaprasza#6178 https://www.morsmordre.net/f217-kent-wyspa-sheppey-biala-willa https://www.morsmordre.net/t4825-skrytka-bankowa-nr-301#103486 https://www.morsmordre.net/t1190-deirdre-tsagairt

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Billy Moore
Skrytka: hop
Uzasadnienie: parę lusterek dwukierunkowych Billy kupił za granicą, później na jakiś czas zapominając o ich istnieniu; w tym wątku jedno z nich przekazuje Hannah (proszę od razu o dopisanie go do jej wyposażenia)
Zdobyto: lusterko dwukierunkowe (jedna para)

+


nothing ever ends poetically.
it ends and we turn it into poetry.
all that blood was never once beautiful.
it was just red


William Moore
William Moore
Zawód : lotnik na usługach Macmillanów
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 25
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 25
SPRAWNOŚĆ : 20
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5432-william-moore https://www.morsmordre.net/t5459-bursztyn https://www.morsmordre.net/t5433-b-b-b-billy https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t5461-skrytka-bankowa-nr-1345 https://www.morsmordre.net/t5460-billy-moore

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Lydia Moore
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zdobyto: niemagiczny koń



jesteś wolny
a jeśli nie uwierzysz, będziesz w dłoń ujęty
przez czas, przez czas - przeklęty



Lydia Moore
Lydia Moore
Zawód : goniec
Wiek : 26
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
niczego nie wymagam
od toni pod lasem
na jedno się nie zgadzam
na swój powrót
tam
OPCM : 15
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni zakonnicy
Nieaktywni zakonnicy
https://www.morsmordre.net/t8739-lydia-moore https://www.morsmordre.net/t8778-do-lydii#261196 https://www.morsmordre.net/t8755-dla-przyjaciol-lydia https://www.morsmordre.net/f302-griffydam-elder-lane-4 https://www.morsmordre.net/t8848-skrytka-bankowa-nr-2073#263628 https://www.morsmordre.net/t8780-l-moore#261243

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Hannah Wright
Rachunek: 278 - 175 = 103
Zdobyto: 3,5 PB
Uzasadnienie: Uzasadnienie poniżej (0,5 zostanie w reszcie)

Biegłość: gotowanie II
Ilość wydanych punktów: 6,5
Uzasadnienie: Gotowanie towarzyszy Hance właściwie od zawsze; gotować uczyła ją mama, kiedy jeszcze mieszkała w Szkocji, wychowując na najlepszą gospodynię i przyszłą panią domu, a później przesyłała jej niezliczone przepisy. Gotowanie i pieczenie to jeden z podstawowych sposobów jej radzenia sobie z emocjami. Piecze, kiedy jest jej źle, na poprawę humoru, piecze i gotuje, kiedy jest szczęśliwa, by tą radością podzielić się z innymi. Na przykład W tym wątku piekła kruche ciastka i babeczki, starając się poradzić z tym, że jako ostatnia z grona najbliższych przyjaciół dowiedziała się o Zakonie Feniksa i zwyczajnie w świecie uznała, że była za mało godna zaufania, by wtajemniczyć ją wcześniej. W tym wątku uczyła Charlie robić ciasto z jabłkami, chcąc poprawić jej humor i zająć ją czymś innym niż wojną.  Dodatkowo tu przybyła w gości z własnoręcznie upieczonym ciastem, a tu je upieczone przez siebie świeżo bułki, a tu przyniosła upieczone przez siebie rogaliki, dla poprawy wspólnego nastroju.
Najważniejsze postanowiłam zostawić na koniec. Jej kulinarne ciągoty objawiły się tutaj, kiedy to podczas wykrywania pułapki coś poszło nie tak i stworzyła własną — schody Big Bena pokryły się ciastem z budyniem, w którym prawie utopiły się jej koleżanki. To znak, że coś jest na rzeczy.

+


Lecz im bardziej spadam, tym bardziej widzę, że to wszystko chyba nie jest sen. Choć nie chcę budzić się, nie umiem spać, świat dziwny jest jak sen, a sen jak
świat
Hannah Wright
Hannah Wright
Zawód : Wytwórca mioteł
Wiek : 27
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Tell me things
you've never said out loud.
Just try and go there if you can
Show me the parts of you
you're not that proud of.
OPCM : 30
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 24 8c905527b1ee98e0d94e5b8666c44eb444639c46
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5207-hannah-wright https://www.morsmordre.net/t5219-poczta-hani https://www.morsmordre.net/t5220-hania https://www.morsmordre.net/f343-baker-street-221b https://www.morsmordre.net/t6218-skrytka-bankowa-nr-1286 https://www.morsmordre.net/t6213-h-wright

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Tom Genthon
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: sowa


Jakieś tęsknoty się we mnie szamocą,

Za świa­tłem, ży­ciem, spo­ko­jem i mocą.
I próż­no, próż­no sen du­szy mej zło­ty
ści­gam bez­gwiezd­ną oto­czo­ny nocą.


Tom Genthon
Tom Genthon
Zawód : Złota rączka, właściciel "Czarodziejskiego Warsztatu Genthona"
Wiek : 33
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Kto pod kim zaklęcie rzuca, ten sam w siebie celuje.
OPCM : 11
UROKI : 14
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 8
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t8696-tom-genthon https://www.morsmordre.net/t8745-drusilla#260227 https://www.morsmordre.net/t8746-tesla-za-2-knuty#260261 https://www.morsmordre.net/f290-kent-reculver-domek-na-klifie https://www.morsmordre.net/t8743-skrytka-bankowa-numer-1211#260222 https://www.morsmordre.net/t8753-tom-genthon

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci:
Rachunek: 263 - 240 = 23
Zdobyto: 3 punkty zwinności
Uzasadnienie: Jestem zawodowym graczem Quidditcha - co prawda chwilowo w spoczynku, ale nie przestaję dbać o kondycję fizyczną i prowadzić aktywnego trybu życia, bo tego wymagają ode mnie codzienne zajęcia. Miotła pozostaje moim podstawowym środkiem transportu, wspominam o tym na początku niemal każdego wątku - przykładowo tutaj przylatuję na nią na spotkanie z Hanią, po czym robimy sobie też małe wyścigi - które wygrywam pomimo wiatru wiejącego w oczy i oburzającej próby oszustwa, skutecznie unikam też pocisku w postaci niecnie rzuconego w mojego stronę buta. W innym wątku Hania wyciąga mnie na misję do Szkocji, gdzie całą drogę po górzystych terenach pokonujemy na miotłach lub pieszo. Małe miotlarskie wyścigi urządzałem sobie też ze swoim idolem z dzieciństwa tutaj. Dobrej zwinności i sprawności fizycznej wymaga ode mnie również moja tymczasowa praca, bo zdarza mi się biegać po dachach i mało stabilnych konstrukcjach; w opowiadaniu prackowym przykładowo zgrabnie balansuję na chyboczącej się drabinie, robiąc przy tym kilka innych rzeczy jednocześnie.

Imię i nazwisko postaci: Billy Moore
Biegłość: Zręczne ręce (I)
Ilość wydanych punktów: 2 PB z reszty
Uzasadnienie: Jestem szukającym, przez wiele lat grałem zawodowo w Quidditcha (którego ćwiczę m.in. w opowiadaniach prackowych tutaj i tutaj), a złapanie maleńkiej, złotej piłeczki w locie, wymaga ode mnie nie tylko sporego refleksu, ale i dużej precyzji; oprócz tego majsterkuję, co prawda głównie przy pracach wykończeniowo-budowlanych, ale i tutaj zdolności manualne często się przydają, zwłaszcza przy tych drobniejszych elementach - prace takie wykonuję np. tutaj.

+


nothing ever ends poetically.
it ends and we turn it into poetry.
all that blood was never once beautiful.
it was just red


William Moore
William Moore
Zawód : lotnik na usługach Macmillanów
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 25
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 25
SPRAWNOŚĆ : 20
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5432-william-moore https://www.morsmordre.net/t5459-bursztyn https://www.morsmordre.net/t5433-b-b-b-billy https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t5461-skrytka-bankowa-nr-1345 https://www.morsmordre.net/t5460-billy-moore

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: Elvira lubi czekoladę.
Zdobyto: Czekoladowa żaba.

+


You know I love the thrill of the rush


Elvira Multon
Elvira Multon
Zawód : Prywatny uzdrowiciel
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
We'll never get free
Lamb to the slaughter
What you gonna do
When there's
blood in the water?
OPCM : 6
UROKI : 0
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 28
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
wrath
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f212-pokatna-20-4 https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Maeve Clearwater
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: Maeve, w trakcie jednej z wypraw do Londynu, znalazła w domu rodziców odbiornik czarodziejskiej rozgłośni, który postanowiła zabrać ze sobą do nowego miejsca zamieszkania.
Zdobyto: Odbiornik cz. rozgłośni

+


My name's a war song
I'll sing you a new one
Maeve Clearwater
Maeve Clearwater
Zawód : Rebeliant, wywiadowca
Wiek : 27
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I can hear the sound of a heartbeat before it goes out
Won't ever leave my memory of bloodshed all around

OPCM : 23
UROKI : 36
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Metamorfomag

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t6468-maeve-clearwater https://www.morsmordre.net/t6481-artemizja#165435 https://www.morsmordre.net/t6475-maeve#165296 https://www.morsmordre.net/t10356-sypialnia-maeve#312817 https://www.morsmordre.net/t6969-skrytka-bankowa-nr-1629#183139 https://www.morsmordre.net/t6512-maeve-clearwater

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Irina Macnair
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: -
Zdobyto: -
Irina Macnair
Irina Macnair
Zawód : Właścicielka domu pogrzebowego
Wiek : 43
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
Ty się boisz śmierci, a ja nazywam ją przyjaciółką. Ja nią jestem.
OPCM : 15
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 20
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t8709-irina-macnair-dluga-budowa https://www.morsmordre.net/t8832-pani-macnair#263265 https://www.morsmordre.net/t8773-ciocia-macnair https://www.morsmordre.net/f301-smiertelny-nokturn-13-16 https://www.morsmordre.net/t9237-skrytka-nr-2063#281040 https://www.morsmordre.net/t9127-irina-macnair#275271

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Evandra Rosier
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: -
Zdobyto: -
Evandra Rosier
Evandra Rosier
Zawód : Arystokratka
Wiek : 23
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zamężna
I am blooming from the wound where I once bled.
OPCM : 0
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 14
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Półwila

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t8762-evandra-rosier https://www.morsmordre.net/t8771-dzwoneczek#260729 https://www.morsmordre.net/t8766-wanda#260651 https://www.morsmordre.net/f97-kent-dover-chateau-rose https://www.morsmordre.net/t9233-skrytka-bankowa-nr-2076#280737 https://www.morsmordre.net/t8767-evandra-rosier#260654

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Kieran Rineheart
Rachunek: 227 - 100 = 127
Zdobyto: powiększenie limitu zmiany wizerunku
Uzasadnienie: nie mam już niestety darmowej możliwości zmiany wizerunku, więc pokornie proszę o ściągnięcie 100 PD za ten przywilej.

+



There’s a storm inside of us. A burning. A river. A drive. An unrelenting desire to push yourself harder and further than anyone could think possible. Pushing ourselves into those cold, dark corners where the bad things live, where the bad things fight. We wanted that fight at the highest volume. A loud fight. The loudest, coldest, hottest, most unpleasant of the unpleasant fights.
Kieran Rineheart
Kieran Rineheart
Zawód : Rebeliant
Wiek : 53
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
I have a very particular set of skills, skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you.
OPCM : 47
UROKI : 28
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
when we all fall asleep where do we go
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t5879-kieran-rineheart https://www.morsmordre.net/t5890-aedus#139383 https://www.morsmordre.net/t5891-aurorskie-sprawki#139384 https://www.morsmordre.net/f205-opoka-przy-rzece-wye-walia https://www.morsmordre.net/t5895-skrytka-bankowa-nr-1467 https://www.morsmordre.net/t5907-k-rineheart#139780

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: Zostałem nestorem potężnego rodu, inwestuję jego pieniądze, zaznajamiam się z jego skarbcem, coraz więcej rozumiem i coraz mocniej o te bogactwa dbam, czas najwyższy poprosić o pomoc również gobliny
Zdobyto: kluczyk do skrytki Gringotta

+



the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n

Tristan Rosier
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 40
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 65
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 24 0a7fa580d649138e3b463d11570b940cc13967a2
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t639-vespasien https://www.morsmordre.net/t637-tristan-rosier#1838 https://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 https://www.morsmordre.net/t2784-skrytka-bankowa-nr-96 https://www.morsmordre.net/t977p15-tristan-rosier

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Friedrich Schmidt
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: Pies (rasy gończy austriacki)
Friedrich Schmidt
Friedrich Schmidt
Zawód : Szmalcownik
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Weil der Meister uns gesandt Verkünden wir den Untergang.
OPCM : 16
UROKI : 20
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 12
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t8774-friedrich-schmidt#261043 https://www.morsmordre.net/t8782-listy-do-friedrich-a#261285 https://www.morsmordre.net/t8783-come-little-mudbloods#261286 https://www.morsmordre.net/f294-smiertelny-nokturn-10 https://www.morsmordre.net/t8784-skrytka-bankowa-nr-2079#261288 https://www.morsmordre.net/t8785-friedrich-schmidt#261289

Powrót do góry Go down

Strona 24 z 62 Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 43 ... 62  Next

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach