Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) oraz inne przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie nie większej niż 100 PD lub 1000 PD w przypadku postaci, która ukończyła 40 lat (wyłącznie postaci starsze mogą też dokupywać na start punkty statystyk i biegłości). Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony, rozwój postaci pozostaje zablokowany.

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 28 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


Imię i nazwisko postaci: Emma Frey
Suma punktów biegłości na start: 71
Suma punktów majętności na start: -
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: Sowa 50(PD), Aparat fotograficzny (50PM)



I put a spell on you
Emma Frey
Emma Frey
Zawód : Artystka
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
But darlin the truth is
In darkness I’m ruthless
I wanna scream your name
Again and again

OPCM : 15
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t8908-emma-frey#265948 https://www.morsmordre.net/t8913-dali#266331 https://www.morsmordre.net/t8912-emma-frey#266330 https://www.morsmordre.net/f308-mayfair-avenue-69 https://www.morsmordre.net/t8915-skrytka-bankowa-nr-2099#266340 https://www.morsmordre.net/t8914-emma-frey#266336

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Michael Tonks
Rachunek: 609-560=49
Zdobyto: 7 pkt uroków
Uzasadnienie: Michael jest aurorem, buntownikiem, członkiem Zakonu Feniksa. Na co dzień czynnie styka się z wojną, dba o bezpieczeństwo swojej rodziny (charłaczki Kerstin i poszukiwanej listem gończym Just), wychodzi z założenia, że najlepszą obroną bywa czasem ofensywa. Ma wieloletnie doświadczenie jako auror, co - w połączeniu z nieustannym zaangażowaniem w wojnę - uzasadnia konieczność władania mistrzowskim poziomem uroków (postać tworzyłam zanim weszły zmianę w mechanice, ale fabularnie odgrywam też, że Michael miał przerwę od aurowowania i pojedynków po ugryzieniu i odkąd wrócił do Biura na nowo przypomina sobie i doskonali swoje umiejętności ).

Najnowsze przykłady tego, że Tonks czuje się w tej dziedzinie swobodnie:
Pokonał w poważnym sparingu Cedrika, uzdolnionego i doświadczonego aurora. W pojedynku Mike strategicznie i płynnie różnicował rzucane uroki - od typowo ofensywnych, po Drętwotę, obszarowe i długofalowo osłabiające przeciwnika (Casa Aranea, Telamo saccule i ślimaczki), był też na tyle rozgarnięty żeby nie wytaczać najcięższych dział, bo nie chciał zabić kolegi...: mocne Circo Igni, Caeruleusio, Commotio, trudne do obronienia Drętwoty: pierwsza i druga.

W wiosce Tinworth pokonał (z nieoczekiwaną pomocą Wren) dwójkę łowców szlam: bez zawahania sięgał po Lamino (a choć chybiło, nie wybiło to Mike'a z rytmu), uwięził przeciwnika w kręgu ognia (którego panowie npc nie mogli zdjąć i co dobiło jednego z nich), pewnie ciskał Ignitio, a gdy przeciwnik zaczął się dusić, postanowił przedłużyć jego pobyt w kręgu ognia i rzucił Telamo Sacculo. Nie mając pewności jak to wszystko skończy się dla przeciwników, asekuracyjnie rzucił na jednego z nieprzytomnych mężczyzn wyjątkowo skuteczne Oblivate, w innych wątkach i opowiadaniach prackowych wspominam (tu obserwuję Cedrika, gotów przyjść z pomocą), że Tonks biegle opanował zaklęcie wymazywania pamięci.

Tonks czynnie przejmował lokacje w Londynie, miał okazję uważnie obserwować jak mistrz uroków Bertie nakłada zaawansowane Lignumo z tej dziedziny magii i jak Marcella nakłada cicho-sza, sam również nakładał pułapki z dziedziny uroków. Gdyby ktoś go napadł, to na pewno walczyłby za pomocą uroków i OPCM aż do zwycięstwa lub padnięcia, ale jakoś nikt go nie zaczepiał...

Używał też uroków w celach bardziej wyrafinowanych niż czysto ofensywne, np. na misji sojuszniczej skutecznie odciągnął Impetą uwagę olbrzymów od Rii.

Nigdy nie rozwijałam uroków o więcej niż 1-2 punkty przy kupowaniu rozwojów, więc pozwolę sobie też przypomnieć całokształt postaci i wcześniejsze najfajniejsze przykłady, uzasadniające rozwój Michaela w tym kierunku: czynne uczestnictwo w Klubie Pojedynków, (np bombarduję Filipkę i zdecydowanie pokonuję zdolną Maeve z wiedźmiej straży, (klik i klik ) oraz Caelana klik tutaj mierzę się z silniejszymi i podpatruję klik , klik ) i prywatne sparingi.

+


You can tame a big bad wolf
if you don't feed him

Michael Tonks
Michael Tonks
Zawód : Rebeliant, auror
Wiek : 35
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Jeśli mnie oswoisz, moje życie nabierze blasku.
OPCM : 41
UROKI : 31
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5/17
SPRAWNOŚĆ : 11/23
Genetyka : Wilkołak
Rozwój postaci III - Page 28 Eric-Northman-Screen-Test-S4-true-blood-22322446-432-244
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7124-michael-tonks https://www.morsmordre.net/t7131-do-michaela https://www.morsmordre.net/t7129-wilkolak-mugolak https://www.morsmordre.net/f139-mickleham-old-london-rd-1 https://www.morsmordre.net/t7132-skrytka-bankowa-nr-1759#189352 https://www.morsmordre.net/t7130-michael-tonks

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Francis Lestrange
Rachunek: 697-50=647
Zdobyto: sowa pocztowa imieniem Dzwoneczek
Uzasadnienie: za ciężko zarobione pieniądze kupuję siostrze sówkę, żebyśmy mogli słać sobie tajne listy Sad

na mocy tego posta proszę

+ przepisana Evandrze


Tak, możesz zapalić znicz
Chociaż wiem, że już nic
Mnie nie czyni człowiekiem
Morgan Szalbierz
Morgan Szalbierz
Zawód : staram się
Wiek : 32
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Kawaler
I Tend The Light

OPCM : 15
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Duch
Rozwój postaci III - Page 28 0a8b1-img_1302
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t7974-francis-m-lestrange https://www.morsmordre.net/t8044-don-juan https://www.morsmordre.net/t7982-zaciekaw-mnie https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t7980-skrytka-bankowa-nr-1928 https://www.morsmordre.net/t8093-fransua-lestrange

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Vincent Rineheart
Skrytka: Klik
Uzasadnienie: Z początkiem stycznia, gdy niespodziewanie wrócił na macierzyste ziemie deszczowej Anglii, myśl o własnym kawałku podłogi, była czymś odległym; wręcz nierealnym. Przyzwyczajony do nieosiadłego, zmiennego trybu życia szybko przystosował się do nowych warunków - przebywał w tanich miastowych, portowych noclegowniach dających prowizoryczny dach nad głową. Nie sądził, że zostanie tu aż tak długo, lecz niepokorny los zgotował zupełnie inne rozstrzygnięcie. Musiał mieć swój dom, miejsce do pracy, być po prostu niezależnym. W końcu coś udowodnić. Rozpoczął interesy i współpracę. Zmienił środowisko, odnalazł bliskich, zaangażował w krwawą walkę popierając jedną ze stron. Nie mógł dłużej korzystać z przyjacielskiej kanapy czy skrzypiącego posłania; zaczął oszczędzać, aby sfinalizować inwestycję. Dlatego też z początkiem lipca, dzięki odłożonej gotówce oraz zaciągniętej pożyczce, odkupił pewną, irlandzką posiadłość stając się właścicielem nieruchomości.
Zdobyto: Dom wolnostojący

+



My biggest fear is that eventually you will see me, that way I will see
myself
Vincent Rineheart
Vincent Rineheart
Zawód : łamacz klątw, dostawca roślinnych ingrediencji, antagonista
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Za czyim słowem podążył tak
czule, że się odważył na tę
podróż groźną, rzucił wyzwanie
wzburzonemu morzu?
OPCM : 25
UROKI : 27
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7723-vincent-rineheart https://www.morsmordre.net/t7772-elidor#215947 https://www.morsmordre.net/t7775-your-sweet-escape https://www.morsmordre.net/f310-irlandia-wschodnie-przedmiescia-bray-akacjowa-ostoja https://www.morsmordre.net/t7773-skrytka-bankowa-nr-1857#215948 https://www.morsmordre.net/t7776-vincent-rineheart#216049

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Anthony Skamander
Rachunek: 230 - 150 - 80 = 0
Zdobyto: 3 punkty biegłości, 1 punkt statystyki zwinności
Uzasadnienie: PB do rozwoju poniżej, 1 punkt statystyki zwinności też powiązany z uzasadnieniem poniżej. Anthony od ponad pół roku regularnie uprawia jeździectwo więc jego ciało stało się bardziej gibkie, wyćwiczone. Jeździectwo również wymaga refleksu, odpowiedniego reagowanie w czasie na zachowanie zwierzęcia, a statystyka zwinności powiązana jest również z refleksem.

Imię i nazwisko postaci: Anthony Skamander
Biegłość: Jeździectwo I -> jeździectwo II
Ilość wydanych punktów: 3,5 z reszty + 3 kupione wyżej
Uzasadnienie: Na początku Listopada, kiedy to Anthony został zawieszony w obowiązkach aurora zabijał czas spędzając go z eatonanami z hodowli ojca ćwicząc jeździectwo, poświęcając czas na długie jazdy. Tu odwiedziła go jego kuzynka, której w tym czasie pomagał również odświeżyć zatarte umiejętności. Jeździectwo od tego momentu stało się jego formą spędzania czasu wolnego, relaksowania się. Kontynuował aktywność w styczniu w towarzystwie Lucana. Zaś w lutym aktywność ta stała się przyczyną nieporozumienia... Od kwietnia, poruszanie się wierzchem jest jego głównym sposobem przemieszczania się. W maju w ten sposób dociera na spotkanie z Tangie, leci załatwiać też sprawy z Kieranem, a w czerwcu podczas przerwy po konnym przelocie spotyka Penelope. Posiada też własnego wierzchowca więc ma na kim ćwiczyć.

Jeżeli rozwój zostanie zaakceptowany, prosiłabym o dodanie 4 punktów statystyk przysługujących z posiadania >9PB w aktywnościach do zwinności
+


iustitias vestras iudicabo


Anthony Skamander
Anthony Skamander
Zawód : Rebeliant
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
You don't need a weapon when you were born one
OPCM : 25
UROKI : 50
ELIKSIRY : 1
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5456-budowa#124328 https://www.morsmordre.net/t5494-hrabina#125516 https://www.morsmordre.net/t5473-thony#124691 https://www.morsmordre.net/f256-bexley-high-street-27-4 https://www.morsmordre.net/t5495-skrytka-bankowa-nr-1354#125517 https://www.morsmordre.net/t5479-anthony-skamander#124933

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Friedrich Schmidt
Skrytka: link do skrytki
Uzasadnienie: Friedrich jest szmalcownikiem. Zawodowo zajmuje się likwidowaniem oraz wyłapywaniem szlam. Z tego tytuły zakupuje Oko Ślepego, by móc efektowniej działać i nie dać przeciwnikowi się zaskoczyć nawet w ciemnościach.
Lusterka dwukierunkowe zaś nabywa, ponieważ jego narzeczona jest lamą i potrafi sama siebie znokautować. Schmidt chce mieć pewność, że w razie kłopotów będzie mógł ruszyć jej na pomoc zanim sama się wykończy.
Zdobyto: Oko Ślepego, Lusterko dwukierunkowe (jedna para)

+


Getadelt wird wer schmerzen kennt Vom Feuer das die haut verbrennt Ich werf ein licht In mein Gesicht Ein heißer Schrei Feuer frei!.

Friedrich Schmidt
Friedrich Schmidt
Zawód : Szmalcownik
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Weil der Meister uns gesandt Verkünden wir den Untergang.
OPCM : 16
UROKI : 20
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 12
Genetyka : Czarodziej

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8774-friedrich-schmidt#261043 https://www.morsmordre.net/t8782-listy-do-friedrich-a#261285 https://www.morsmordre.net/t8783-come-little-mudbloods#261286 https://www.morsmordre.net/f294-smiertelny-nokturn-10 https://www.morsmordre.net/t8784-skrytka-bankowa-nr-2079#261288 https://www.morsmordre.net/t8785-friedrich-schmidt#261289

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Michael Tonks
Biegłość: Anatomia
Ilość wydanych punktów: 2 PB z reszty
Uzasadnienie: W tym wątku Florence cierpliwie tłumaczy Michaelowi podstawy anatomii - umieszczenie organów wewnętrznych, objawy rozpoznawania wykrwawiania się, sposoby tamowania krwotoku działanie i dawkowanie podstawowych eliksirów leczniczych.

Michael poczuł się zmotywowany do nauki anatomii już w fabularnym maju, umawiając się na naukę z Florence i widząc jak Bertie efektownie nakłada opartą na anatomii pułapkę Lignumo. Tonks jest (byłym/zbuntowanym) aurorem, obrażenia i ryzykowne sytuacje są nieodłączną częścią jego pracy i stylu życia. Do kwietnia mógł liczyć na wsparcie Ministerstwa i św. Munga, od Bezksiężycowej Nocy rozumie, że w akcji jest zdany tylko dla siebie. Dlatego zależało mu na nauczeniu się podstaw anatomii - chce rozumieć, jakie obrażenia wymagają natychmiastowej pomocy uzdrowiciela, a na jakie może zaradzić sam, dawkując sobie podstawowe eliksiry lecznicze.
Przez cały fabularny kwiecień musiał też w domyśle przyjmować wywar antydepresyjny (po misji pobocznej) i jeśli taka sytuacja kiedykolwiek się powtórzy, wygodniej będzie mu nie czekać na Justine z dawkowaniem :pwease:

jeśli rozwój zostanie zaakceptowany, wzrośnie mi też chyba odporność magiczna

+


You can tame a big bad wolf
if you don't feed him

Michael Tonks
Michael Tonks
Zawód : Rebeliant, auror
Wiek : 35
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Jeśli mnie oswoisz, moje życie nabierze blasku.
OPCM : 41
UROKI : 31
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5/17
SPRAWNOŚĆ : 11/23
Genetyka : Wilkołak
Rozwój postaci III - Page 28 Eric-Northman-Screen-Test-S4-true-blood-22322446-432-244
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7124-michael-tonks https://www.morsmordre.net/t7131-do-michaela https://www.morsmordre.net/t7129-wilkolak-mugolak https://www.morsmordre.net/f139-mickleham-old-london-rd-1 https://www.morsmordre.net/t7132-skrytka-bankowa-nr-1759#189352 https://www.morsmordre.net/t7130-michael-tonks

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Steffen Cattermole
Rachunek: 72-25=47
Zdobyto: 0.5 pkt biegłości
Uzasadnienie:  poniżej

Imię i nazwisko postaci: Steffen Cattermole
Biegłość: fotografia (I)
Ilość wydanych punktów: 0.5 PB (kupione powyżej)
Uzasadnienie: W tym wątku Johnatan uczy Steffena wywoływać zdjęcia w domowej ciemni i ćwiczy z nim robienie ładnych ostrych zdjęć. Kostki zadecydowały, że portret Bojczuka wyszedł mi w miarę przyzwoicie!
Motywacją do nauki była konieczność sfotografowania listu Morgany Selwyn, co wcale nie było takim prostym zadaniem... Poza tym, reporterowi "Czarownicy" przyda się umiejętność robienia zdjęć!

jestem na misji pobocznej gdzie NIE mam możliwości użycia biegłości fotografii, więc proszę o rozwój już teraz - ale w razie czego mogę przypomnieć się później  :pwease:

przypomnij się później <3


intellectual, journalist
little spy

Steffen Cattermole
Steffen Cattermole
Zawód : specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 22
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zaręczony
I like to go to places uninvited
OPCM : 26
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 31
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6/68
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7358-steffen-cattermole https://www.morsmordre.net/t7438-szczury-nie-potrzebuja-sow#203253 https://www.morsmordre.net/t7411-xoxo-gossip-boy https://www.morsmordre.net/f127-dolina-godryka-szczurza-jama https://www.morsmordre.net/t7471-skrytka-bankowa-nr-1777 https://www.morsmordre.net/t7439-steffen-cattermole?highlight=steffen

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Tatiana Dolohov
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 + 500 oklumencja
Zdobyto: sowa, darmowa różdżka i miotła, umiejętność oklumencji

+



will the hunger ever stop?
can we simply starve this s i n?
Tatiana Dolohov
Tatiana Dolohov
Zawód : emigrantka, pozowana dama
Wiek : lat 23
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczona
wanderess, one night stand
don't belong to no city, don't belong to no man
I'm the violence in the pouring rain

OPCM : 15
UROKI : 5
ELIKSIRY : 2
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 6
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8945-tatiana-dolohov#267430 https://www.morsmordre.net/t8948-ivan#267594 https://www.morsmordre.net/t8949-russian-doll#267610 https://www.morsmordre.net/f312-smiertelny-nokturn-9 https://www.morsmordre.net/t9019-skrytka-bankowa-2104#271324 https://www.morsmordre.net/t8959-t-dolohov#267756

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Josephine Chalmers
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: różdżka, sowa

+
Josephine Chalmers
Josephine Chalmers
Zawód : a girl from the zoo
Wiek : 18
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
coś się tu nie zaczyna
o swojej zwykłej porze
coś się tu nie odbywa
jak powinno

OPCM : 5
UROKI : 0
ELIKSIRY : 15
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t8946-josephine-chalmers https://www.morsmordre.net/t8958-fitzmaurice https://www.morsmordre.net/t8957-i-am-a-rabbit-hearted-girl https://www.morsmordre.net/

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Poppy Pomfrey
Rachunek: 885-400=485
Zdobyto: Powiększenie limitu postaci krwi czystej ze skazą
Uzasadnienie: kupuję na przyszłość, przyda się

+
Poppy Pomfrey
Poppy Pomfrey
Zawód : pielęgniarka w Hogwarcie
Wiek : 25 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
nie prze­czu­łam w głę­bi snu,
że je­że­li gdzieś jest pie­kło,

to tu


OPCM : 1
UROKI : 0
ELIKSIRY : 20
LECZENIE : 36
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarownica
 Rozważna i romantyczna
Nieaktywni zakonnicy
Nieaktywni zakonnicy
https://www.morsmordre.net/t4756-poppy-pomfrey#101735 https://www.morsmordre.net/t4768-listy-do-poppy#102037 https://www.morsmordre.net/t4767-siostra-poppy#101999 https://www.morsmordre.net/f322-woodbourne-avenue-13-7 https://www.morsmordre.net/t4787-skrytka-bankowa-nr-1224#102337 https://www.morsmordre.net/t4784-poppy-pomfrey#102285

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Rubeus Hagrid
Suma punktów biegłości na start: 78 PB 75PB
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 250 PD 50PD
Zdobyto: prawo jazdy

+

[bylobrzydkobedzieladnie]



No i idę z tym brzemieniem ku Golgocie
Co ja pieprzę idę przecież w
jasną dal
Rubeus Hagrid
Rubeus Hagrid
Zawód : robol w porcie
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
I should NOT have said that...
OPCM : 1
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 41
Genetyka : Półolbrzym

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t8954-rubeus-hagrid https://www.morsmordre.net/t8983-gog https://www.morsmordre.net/t8964-chlop-jak-dab#267986 https://www.morsmordre.net/t8982-skrytka-bankowa-nr-2106 https://www.morsmordre.net/t8963-rubeus-hagrid

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Daniel Wroński
Biegłość: perswazja (I)
Ilość wydanych punktów: 2PB z reszty
Uzasadnienie:
Co prawda, Daniel przeważnie kantuje i zastrasza, ale w przeciągu ostatnich kilku miesięcy wielokrotnie musiał wykazać się sztuką dyplomatycznej perswazji aby podtrzymać kontakty biznesowe z damami z wyższych sfer oraz wzbudzić czyjeś zaufanie, gdy bardzo mu na tym zależało i gdy nie chciał wychodzić na zbira.
Targując się z prostytutką, zdołał profesjonalnie przedstawić Giovannie zakres swoich obowiązków i zdobyć zlecenie /
uspokoił przerażoną i wrogo nastawioną do niego Gwen na tyle, by zgodziła mu się towarzyszyć w spacerze przez miasto po Bezksiężycowej Nocy /
kurtuazyjnie przeszedł od small talku do rozmowy biznesowej z Franceską /
od tego posta przekonał nawet Maeve by traktowała go jako swojego nokturnowego bodyguarda, a to było nie lada sztuką  tears
Kartę Daniela tworzyłam też gdy perswazja była jeszcze retoryką, dlatego zapewne używał/używa też tej biegłości (w nowej formie) jeszcze wcześniej i regularnie.

+


Self-made man


Daniel Wroński
Daniel Wroński
Zawód : Zbir do wynajęcia
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 15
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 10
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t7861-daniel-wronski#222853 https://www.morsmordre.net/t7892-listy-wronskiego https://www.morsmordre.net/t7882-wronski https://www.morsmordre.net/f239-smiertelny-nokturn-7-13 https://www.morsmordre.net/t7887-skrytka-bankowa-nr-1886 https://www.morsmordre.net/t7889-daniel-wronski#223176

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Lydia Moore
Skrytka: skrytka nr 2073
Uzasadnienie: Płynne srebro i łańcuch pozyskała od znajomego, byłego brygadzisty, który winny był jej przysługę - za drobną kwotę sprzedał jej to, co miał. Pufka znalazła w swoim domu, kiedy sprzątała strych - biedaczek cały był w kurzu i pyle.
Zdobyto: srebrny łańcuch, płynne srebro, pufek

+



jesteś wolny
a jeśli nie uwierzysz, będziesz w dłoń ujęty
przez czas, przez czas - przeklęty



Lydia Moore
Lydia Moore
Zawód : goniec
Wiek : 26
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
niczego nie wymagam
od toni pod lasem
na jedno się nie zgadzam
na swój powrót
tam

OPCM : 15
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni zakonnicy
Nieaktywni zakonnicy
https://www.morsmordre.net/t8739-lydia-moore https://www.morsmordre.net/t8778-do-lydii#261196 https://www.morsmordre.net/t8755-dla-przyjaciol-lydia https://www.morsmordre.net/f302-griffydam-elder-lane-4 https://www.morsmordre.net/t8848-skrytka-bankowa-nr-2073#263628 https://www.morsmordre.net/t8780-l-moore#261243

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: William Moore
Rachunek: 80 - 80 = 0 Sad
Zdobyto: 1 punkt sprawności (aczkolwiek wyjdę na zero, wyjaśnienie niżej)
Uzasadnienie: Billy nigdy nie stronił - i nadal nie stroni - od wysiłku fizycznego; większość czasu spędzanego w Oazie poświęca pracy nad wznoszeniem nowych chat - wspominam o tym w wątkach dosyć często, podobnie jak o tym, że przemieszcza się głównie latając na miotle. Jest też wysportowany - w tym wątku wdaje się w bójkę ze szmalcownikiem, a w trakcie wianków udaje mu się wyłowić z wody topiącą się niewiastę (wątek jeszcze trwa, ale myślę, że raczej nie okaże się zbiorowym snem).

Jednocześnie chciałabym prosić o zmniejszenie wagi w karcie Williama o 5 kilogramów (zdaję sobie sprawę, że powinno to pójść do aktualizacji, ale biorąc pod uwagę, że jednocześnie dodaję i odejmuję punkt sprawności, wygodniej będzie chyba tutaj); argumentuję to - po pierwsze - powyższym, a po drugie - nie da się ukryć, że odkąd William wrócił do kraju i zamieszkał w Oazie, to mu się nie przelewa; w wiosce rzadko kiedy udaje się dostać coś ponad podstawowe produkty, a jeśli czegoś mu już zbywa, to dzieli się z innymi.

(Wiem, że znajduję się w tej chwili w trakcie pojedynku z mistrzem gry, ale ponieważ mechanicznie nic się u Billy'ego nie zmieni, to byłabym wdzięczna za uwzględnienie rozwoju). <3

+


but I will hold as long as you like

just promise me we'll be alright
William Moore
William Moore
Zawód : lotnik na usługach Macmillanów
Wiek : 28
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył

OPCM : 25
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 25
SPRAWNOŚĆ : 16
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5432-william-moore https://www.morsmordre.net/t5459-bursztyn https://www.morsmordre.net/t5433-b-b-b-billy https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t5461-skrytka-bankowa-nr-1345 https://www.morsmordre.net/t5460-billy-moore

Powrót do góry Go down

Strona 28 z 49 Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 38 ... 49  Next

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach