Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
Rozwój postaci III [odnośnik]03.08.19 12:13
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 29 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci III [odnośnik]02.11.20 14:18
Imię i nazwisko postaci: Cedric Dearborn
Rachunek: 241 - 3 x 80 = 1
Zdobyto: +1 OPCM, +1 U, +1 sprawność
Uzasadnienie: Pomimo utraty pracy nie przestałem używania magii obronnej i ofensywnej, właściwie to mogę powiedzieć, że używam jej jeszcze częściej, bo bardzo zaangażowałem się w działalność dla Zakonu Feniksa. Regularnie odbywam patrole w Londynie, gdzie czasami przychodzi mi się z zmierzyć z patrolami MM, z innymi Zakonnikami zdobywam i zabezpieczam miejsca dla Zakonu Feniksa (np. tutaj), walczę też ze szmalcownikami (jak tutaj), dlatego szlifuję jednocześnie obie dziedziny magii.
A co do sprawności - odkąd straciłem robotę w MM, to chwytam się różnych zajęć, piszę o tym w wątkach, że czasami jest to robota fizyczna, tak jak na przykład tutaj dźwigam drewno bez pomocy czarów, noszę też na rękach potrzebujące pomocy (jak niewiasty); regularnie też latam na miotle, używam jej nie rzadziej niż teleportacji, a wymaga to sprawności fizycznej, do tego nie stronię w ogóle od aktywności (widać po biegłościach jakie mam), więc nabieram formy.


Imię i nazwisko postaci: Cedric Dearborn
Biegłość: Numerologia na poziomie I
Ilość wydanych punktów: 2 PB
Uzasadnienie: Jako prawdziwy Krukon zawsze byłem zainteresowany wieloma dziedzinami wiedzy, lubiłem się uczyć i w wielu wątkach wspominam, że lubię dowiadywać się nowych rzeczy. Zwłaszcza w ostatnich, gdzie podkreśliłem, że powróciłem do numerologii, o której po szkole zapomniałem. Pisałem, że od kilku miesięcy sam uczę się numerologii i czytam podręczniki, ale to nie wystarczyło, więc poprosiłem o pomoc kogoś bardziej zorientowanego w temacie. W tym wątku szczegółowo tłumaczy mi zawiłości numerologii, wiele wyjaśnia, a ja uważnie słucham, robię notatki i proszę o rozjaśnienie wątpliwości.

+


when injustice
becomes law
resistance
becomes duty





Ostatnio zmieniony przez Cedric Dearborn dnia 02.11.20 19:29, w całości zmieniany 1 raz
Cedric Dearborn
Zawód : Rebeliant
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
anger makes you stupid

stupid gets you killed
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 29 Hss7
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t7241-cedric-dearborn https://www.morsmordre.net/t7249-nike#195067 https://www.morsmordre.net/t7242-znajde-cie https://www.morsmordre.net/f238-oaza-chata-nr-30 https://www.morsmordre.net/t7248-skrytka-bankowa-nr-1776#195061 https://www.morsmordre.net/t7247-cedric-dearborn#195054
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]02.11.20 14:58
Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Rachunek: 367 - 320 = 47
Zdobyto: +4 magia lecznicza
Uzasadnienie: Elvira nawet po niefortunnym końcu pracy w Świętym Mungu nie przestała pełnić funkcji uzdrowiciela i ani na moment nie zaprzestała praktykowania zawiłej magii leczniczej. Przez kilka miesięcy, od marca do czerwca włącznie, zarabiała jako uzdrowiciel na zlecenie, wprawiając się w mniej dla siebie oczywistych dziedzinach uzdrowicielstwa związanych z urazami. Klientów odnajdywała głównie na szemranych ulicach i w barach, ale zdarzało się i, że to zbłąkane duszyczki docierały do niej, gdy ich problem był zbyt wstydliwy, by zechciały zgłosić się z nim do szpitala. W czerwcu odnalazła pracę u Selwynów, gdzie stała się prywatnym uzdrowicielem lady Wendeliny, co samo przez się stanowiło dla Elviry przyczynek do ustawicznego poszerzania kwalifikacji, by udowodnić swą wartość wyjątkowo wymagającym pracodawcom.
Ponadto, Elvira oferuje czarodziejom usługi nauczania uzdrowicielstwa, w tym celu musi więc utrzymywać i uzupełniać wiedzę, aby móc robić na uczniach wrażenie umiejętnego mentora.
Fabularnie, Elvira praktykuje magię leczniczą stale, czy to na oficjalnych zleceniach, czy gdy los stawia ją w tej konieczności z zaskoczenia.  
Magia uzdrowicielska jest jej wciąż najbliższa, do tego stopnia, że zdarza jej się używać tych czarów nawet wówczas, gdy nie wypada.  

Przypomnij się po zakończeniu wydarzenia Rycerzy <3


i am the wound and the blade. both the torturer and the one
who is flayed
Elvira Multon
Zawód : Anatom, uzdrowiciel, pracownik kostnicy
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Krew na twoich rękach, Falka,
Krew na twej sukience
Płoń, płoń, Falka,
za twe zbrodnie
Spłoń i skonaj w męce!
OPCM : 9 +1
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 28 +2
TRANSMUTACJA : 15 +3
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarownica
hunger
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f416-worcestershire-evesham-dom-nad-rzeka-avon https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]02.11.20 17:42
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Michael Tonks
Skrytka: 280 PM z mojej skrytki
20 PM przekazała mi Kerstin (jestem upoważniony, więc wziąłem sobie z jej skrytki)
Uzasadnienie: Przygotowując się do odbicia siostry, Michael kupuje nakładkę od znajomego alchemika na pas z sakwami. Na początku lipca Florence uczyła go anatomii, więc wie już, że roztropnie nosić przy sobie eliksiry i wie jak ich używać.
Zdobyto: nakładka na pas z sakwami, kupiona za 300 PM

+, ale pamiętaj, żeby uzupełnić prawidłowo skrytkę - Michael robi zakupy w lipcowrześniu, w skrytce widnieje czerwiec-lipiec (swoją drogą, nie ma takiego okresu fabularnego); dodaj też link do posta w rozwoju

poprawione i uzupełnione!


You can tame a big bad wolf
if you don't feed him



Ostatnio zmieniony przez Michael Tonks dnia 05.11.20 16:28, w całości zmieniany 1 raz
Michael Tonks
Zawód : Rebeliant
Wiek : 35
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Can I not save
One from the pitiless wave?
OPCM : 42 +4
UROKI : 34 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Wilkołak
Rozwój postaci III - Page 29 7f6edca3a6f0f363d163c63d8a811d78
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7124-michael-tonks https://www.morsmordre.net/t7131-do-michaela https://www.morsmordre.net/t7129-wilkolak-mugolak https://www.morsmordre.net/f139-mickleham-old-london-rd-1 https://www.morsmordre.net/t7132-skrytka-bankowa-nr-1759#189352 https://www.morsmordre.net/t7130-michael-tonks
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]02.11.20 21:19
Imię i nazwisko postaci: Maeve Clearwater
Rachunek: 391 - 320 = 71
Zdobyto: + 2 OPCM, + 2 U
Uzasadnienie: Wojenna zawierucha odebrała możliwość korzystania ze spotkań klubu pojedynków, lecz daje wiele innych okazji, by aktywnie korzystać zarówno z zaklęć ofensywnych, jak i defensywnych. Maeve nie pracuje już jako wiedźmia strażniczka, z tego też powodu częściej bywa w terenie, nie tylko szukając kolejnych zleceń, które pozwoliłyby jej zarobić na swe utrzymanie, ale i pomagając rebeliantom, szukając zaginionych, nakładając pułapki.
Podczas czerwcowej wyprawy do Londynu Maeve postraszyła Daniela Petryficusem (tutaj), później wzmacniała się urokiem Mico (tutaj), by móc lepiej rozeznać się w sytuacji i przygotować do szybszego opuszczenia zaułku. Nie bała się sięgać po trudne, wymagające zaklęcia, które jednak nie byłyby brutalne; tutaj pacyfikuje przeciwników Pavor Veneno, tutaj wprawnie dba dba o rozmycie rysów przybranej na czas trwania wyprawy twarzy. W maju, zbliżając się do miejsca spotkania z Veroniką, z powodzeniem sięgnęła po zaklęcie wykrywające obecność innych istot (tutaj). Podczas Bezksiężycowej Nocy wraz z Justine broniła portu, gdzie stanęły oko w oko z bezlitosnymi czarnoksiężnikami; miała okazję sprawdzić się w prawdziwej walce, sięgać po udane Protego, a także liczne uroki. Tamto spotkanie unaoczniło jej, że przed nią jeszcze daleka droga, lecz także - że potrafi działać pod wpływem stresu. W ostatnim czasie przypominała sobie podstawy nakładania pułapek: tutaj pod czujnym okiem profesora Jaydena nałożyła na jego dom Strach na gremliny i Cave Inimicum, tutaj pomagała Tonksowi w zabezpieczeniu antykwariatu Widzimisię, Muffliato i Tenuistis.

+


It is not our enemies that defeat us. It is our fear.
Maeve Clearwater
Zawód : Rebeliant, wywiadowca
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
The moments of peace that we find sometimes, they aren't anything but warfare, thinly disguised.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Metamorfomag

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t6468-maeve-clearwater https://www.morsmordre.net/t6481-artemizja#165435 https://www.morsmordre.net/t6475-maeve#165296 https://www.morsmordre.net/t10356-sypialnia-maeve#312817 https://www.morsmordre.net/t6969-skrytka-bankowa-nr-1629#183139 https://www.morsmordre.net/t6512-maeve-clearwater
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.11.20 2:23
Imię i nazwisko postaci: Gwendolyn Grey
Rachunek: 717-(2*80)=557
Zdobyto: 2x punkty statystyk do zwinności
Uzasadnienie: Gwen we wcześniejszych latach młodości nie miała szczególnych możliwości, aby rozwijać swoją fizyczność, skupiając się raczej na sztuce i nauce. Ostatnie miesiące jednak sprawiły, że dziewczyna zaczęła się ruszać zdecydowanie częściej. W grudniu 1956 dostała psa, z którym musi regularnie chodzić na spacery (tutaj czy tutaj). Od października do marca brała udział w spotkaniach klubu pojedynków, zaczęła też uczestniczyć w prawdziwych starciach (tutaj i tutaj. Nauczyła się też podstaw latania na miotle. Na jednym ze spacerów udało jej się też zwinnie przeskoczyć z niezbyt bezpiecznego mostu. I choć Gwen nie jest oraz prawdopodobnie nigdy nie będzie sportowcem to przeciętna zwinność wydaje mi się względem niej adekwatna. Panna Grey dorasta, dojrzewa. Coraz mniej jest w niej nieporadnego, ślamazarnego podlotka, którym była na początku rozgrywki. Jej koordynacja miała szansę się poprawić,  ruchy zmienić na bardziej płynne, a jej sylwetka wysmukleć, przestając powoli być potykającą się o wlane nogi panienką, za to z dnia na dzień stając się pewnie stąpającą, młodą kobietą.

+


Przypominała sobie, że Jaskółka porównywała śnienie do ogrodu, mówiła, że można dzięki niemu choć na chwilę opuścić więzienie, naprawdę
poczuć niebo.
Gwendolyn Grey
Zawód : malarka, ilustratorka "Czarownicy"
Wiek : 21
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
Bo tylko tak idzie wytrzymać: śmiejąc się z ponurych zdarzeń. A im chętniej się mnożą, tym częściej należy się śmiać.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Za rogiem zawsze będzie czyhał jakiś nowy koszmar
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5715-gwendolyn-grey-budowa https://www.morsmordre.net/t5762-varda https://www.morsmordre.net/t5761-gwen-grey#135984 https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t5764-skrytka-bankowa-nr-1412#135988 https://www.morsmordre.net/t5763-gwen-grey#135987
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.11.20 17:55
Imię i nazwisko postaci: Gwendolyn Grey
Rachunek: 682-12x50=82
Zdobyto: 12x punkt biegłości
Uzasadnienie: niżej

Imię i nazwisko postaci: Gwendolyn Grey
Rachunek: 15 PB (3 z reszty, 12 wyżej)
Zdobyto: Spostrzegawczość - rozwój z II na III.
Uzasadnienie:

Spostrzegawczość jest jedną z biegłości, której Gwen używa najczęściej, także w wątkach z Mistrzem Gry. Wydaje mi się więc, że z podanych poniżej powodów powinna być w tej dziedzinie zaawansowana.
Gwen jest malarką. Artystką. Jej praca polega na patrzeniu na świat i dostrzeganiu: ciekawych barw, kompozycji, rzeczy niewidocznych na pierwszy rzut oka. Dobre uchwycenie chwili bywa czymś absolutnie koniecznym, aby stworzyć wyjątkową pracę. Wydaje mi się więc, że samo wykonywanie sztuk plastycznych można do pewnego stopnia uznać za rozwój spostrzegawczości, jako że najpierw należy właśnie spojrzeć, przyjrzeć się, znaleźć odpowiednie miejsce, perspektywę, obiekt itd., a potem dopiero tworzyć. Gwen zaś bardzo regularnie wykonuje różnego rodzaju artystyczne prace. Maluje w plenerze, na przykład w Kornwalii, na mokradłach u Macmillanów, czy w rezerwacie jednorożców. Tworzy też prace wewnątrz, na przykład w pracowni sztuk pięknych. Regularnie tworzy projekty i zamówienia dla innych, na przykład dla Bertiego Botta. Spostrzegawczość to też z resztą umiejętność dostrzeżenia, czy klient jest zadowolony z wykonywanej usługi, a praca artystyczna jest także pracą z ludźmi, co Gwen robiła w trakcie swojej dorywczej pracy na pomoście. Gwen nauczyła się również fotografii i czasem łapie chwile w obiektywie.
Rzecz jasna nic nie jest jednak tak istotne, jak używanie spostrzegawczości jako takiej w praktyce, a to Gwen jak najbardziej robi skuteczne oraz w miarę regularnie. Dzięki swojemu bystremu spojrzeniu na zabawie sylwestrowej dojrzała zagrożenie, na które inni byli ślepi. W bezksiężycową noc zauważyła zbliżające się sylwetki nieco szybciej, co dało jej więcej czasu na reakcję. Gdy została porwana przez morskiego potwora przyjrzała mu się uważnie, co w polaczeniu z wiedza o magicznych stworzeniach pozwoliło jej wywnioskować, z jaką istotą ma do czynienia. Oczywiście nie jest idealna i czasem po prostu jej nie wychodzi. Dzieki spostrzegawczości jednak udało jej się na przykład odnaleźć zaginioną, rodową biżuterię Macmillanów*, czy dostrzec drzewko na którym znajdowało się gniazdo pisklęcia. Jako spostrzegawcza osoba Gwen czasem dostrzega również, gdy w tłumie dzieje się coś niepokojącego.
Wydaje mi się tez, że nie bez znaczenia pozostaje duża wiedza ogólna Gwen. Osoba, która wie wiele o świecie ogólnie (nawet jeśli nie jest specjalistą w danej dziedzinie) będzie łatwiej łączyć wątki, szybciej spostrzegać rzeczy mniej klarowne dla innych. A Gwen jak najbardziej takową posiada (z biegłości szkolnych nie ma wiedzy jedynie z dziedzinie wróżbiarstwa).

* wątek w trakcie, ale rzut już był.  


Wątki z malowaniem, skupiające się na odpowiednim uchwyceniu krajobrazu tudzież kompozycji dotyczą biegłości malarstwa, nie spostrzegawczości. Poziom I spostrzegawczości jest w zupełności wystarczający, by dostrzec, czy klient jest zadowolony z obrazu. Pojedyncze sukcesy w trakcie wydarzeń są argumentami, jednakże należy odróżnić kreację postaci od pojedynczego sukcesu w trakcie sytuacji sprowokowanej przez mistrza gry. Przyglądanie się wężowi celem zdobycia informacji o nim dotyczy biegłości ONMS, nie spostrzegawczości. Szukanie przedmiotów - dziecięcych zabawek - również jest wykorzystaniem spostrzegawczości na najwyżej I poziomie. Obserwacja ptaków może już być początkiem rozwoju tej biegłości, jednakże pozostałe wątki Gwen nie ukazują dostatecznie jej ornitologicznej pasji - jeden wątek to za mało. Wiedza ogólna Gwen świadczy o jej wykształceniu i błyskotliwości, która nie jest wyrażona biegłością spostrzegawczości - koncentrującej się na wyczulonych zmysłach, ostrożności, czytaniu emocji lub celności.

Poziom II jest wystarczający na ten moment dla kreacji Gwen, która w zasadzie zamyka się w wysokiej inteligencji emocjonalnej i wrażliwości pozwalającej jej na czytanie emocji. Nie miała do czynienia z ludźmi, których emocje byłyby naprawdę trudne do rozszyfrowania (np. przesłuchania mogłyby stanowić poziom III, kontakt z klientem - nie więcej, niż poziom I). Przypadkowe rzucanie na spostrzegawczość w wątkach nie uzasadnia rozwoju spostrzegawczości na tak wysoki poziom. Krytyczny sukces świadczy o szczęściu (i może być uzasadnieniem rozwoju biegłości szczęścia), nie o wybitności w danej dziedzinie. Poziom II oddaje zwiększoną wrażliwość na zewnętrzne bodźce artystki.

Rozwój jakiejkolwiek biegłości na poziom III musi być uzasadniony przede wszystkim kreacją opartą na zaawansowanym, stałym rozwoju tej biegłości z uwzględnieniem stałego kontaktu z bardziej zaawansowanymi, trudnymi wyzwaniami, przede wszystkim adekwatnymi skalą trudności do poziomu docelowego.


Przypominała sobie, że Jaskółka porównywała śnienie do ogrodu, mówiła, że można dzięki niemu choć na chwilę opuścić więzienie, naprawdę
poczuć niebo.
Gwendolyn Grey
Zawód : malarka, ilustratorka "Czarownicy"
Wiek : 21
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
Bo tylko tak idzie wytrzymać: śmiejąc się z ponurych zdarzeń. A im chętniej się mnożą, tym częściej należy się śmiać.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Za rogiem zawsze będzie czyhał jakiś nowy koszmar
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5715-gwendolyn-grey-budowa https://www.morsmordre.net/t5762-varda https://www.morsmordre.net/t5761-gwen-grey#135984 https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t5764-skrytka-bankowa-nr-1412#135988 https://www.morsmordre.net/t5763-gwen-grey#135987
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.11.20 23:39
Rigel Black:
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50PD
Zdobyto: Sowa, cynowy kociołek, miotła (zwykła), różdżka.

+


The truth may be out there
But the lies are inside your head.

Rigel Black
Zawód : Stażysta w Departamencie Tajemnic, naukowiec
Wiek : 24
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
We are all roamers of vast spaces and travellers in many ages.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t8887-rigel-black https://www.morsmordre.net/t9011-apt#270971 https://www.morsmordre.net/t9014-skeletons-in-my-closet#271101 https://www.morsmordre.net/f184-grimmauld-place-12 https://www.morsmordre.net/t9012-skrytka-bankowa-nr-2091#270977 https://www.morsmordre.net/t9026-rigel-a-black#271647
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]05.11.20 23:49
Imię i nazwisko postaci: Hector Crouch
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 200
Wydane punkty doświadczenia: -50 PD
Zdobyto:
- różdżka [na start],
- sowa [-50],
- miotła [zwykła]
Hector Crouch
Zawód : bezrobotny
Wiek : 18
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Might be a sinner and I might be a saint
I'd like to be proud, but somehow I'm ashamed
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t8971-hector-crouch#268606 https://www.morsmordre.net/t8975-homer#268809 https://www.morsmordre.net/t8974-hektor#268808 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t8976-hector-crouch#268810
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.11.20 20:02
Imię i nazwisko postaci: Gwendolyn Grey
Rachunek: 708-150-80*4=238
Zdobyto: Amulet wyciszenia, +4 OPCM
Uzasadnienie:

Amulet wyciszenia
Wojna trwa, a Gwen coraz bardziej zjadają nerwy. Poszukuje więc wyciszenia tak bardzo, jak nigdy wcześniej, a wspomagający je amulet powinien być jej w tym pomocny.  Malarka liczy, że przy wsparciu odrobiny magii będzie bardziej przydatna w szeregach Zakonu.

OPCM
Gwen musi bronić zarówno innych, jak i siebie, dlatego powinna stopniowo rozwijać się w dziedzinie obrony. Zwłaszcza, że ostatnio obiecała swoją różdżkę pewniej bardzo ważnej dla siebie charłaczce, przez co panna Grey swoimi zaklęciami obronnymi musi być w stanie objąć więcej, niż jedną osobę. Aby rozwinąć się w tej dziedzinie korzysta z pomocy aurorów. Miała też okazje sprawdzić swoje siły przeciwko boginowi. Ponadto bierze udział w działaniach wojennych, wspomagając innych w zabezpieczaniu lokacji, pojedynkując się i nakładając zabezpieczenia z dziedziny obrony przed czarną magia (tutaj i tutaj). W sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia korzystała również niewerbalnego zaklęcia, dzięki któremu nie utonęła w otchłani Morza Północnego.

+


Przypominała sobie, że Jaskółka porównywała śnienie do ogrodu, mówiła, że można dzięki niemu choć na chwilę opuścić więzienie, naprawdę
poczuć niebo.
Gwendolyn Grey
Zawód : malarka, ilustratorka "Czarownicy"
Wiek : 21
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
Bo tylko tak idzie wytrzymać: śmiejąc się z ponurych zdarzeń. A im chętniej się mnożą, tym częściej należy się śmiać.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Za rogiem zawsze będzie czyhał jakiś nowy koszmar
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5715-gwendolyn-grey-budowa https://www.morsmordre.net/t5762-varda https://www.morsmordre.net/t5761-gwen-grey#135984 https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t5764-skrytka-bankowa-nr-1412#135988 https://www.morsmordre.net/t5763-gwen-grey#135987
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]11.11.20 18:38
Imię i nazwisko postaci: Wendelina Selwyn
Rachunek: 308-300=8
Zdobyto: Kociołek złoty
Uzasadnienie: Jestem alchemiczką i szlachcianką. Muszę mieć więc najlepsze narzędzia do pracy, jakie można dostać. Inaczej nie wypada. Embarassed

+


Czy wiesz, że gdy fajerwerki wybuchają swoim jasnym blaskiem w powietrzu można wyczuć zapachkwiatu bzu?

Wendelina Selwyn
Zawód : tworzę gwiazdy, co nikną po chwili
Wiek : 24 lata
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Gdy Wasz świat spłonie, mój rozkwitnie pełnią swoich sił
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Chyba słyszę ognia trzask
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8170-wendelina-selwyn-budowa#234905 https://www.morsmordre.net/t8254-shaula#238605 https://www.morsmordre.net/t8252-wendelina-selwyn#238596 https://www.morsmordre.net/f84-boreham-palac-beaulieu https://www.morsmordre.net/t8256-skrytka-bankowa-nr-1956#238609 https://www.morsmordre.net/t8255-wendelina-selwyn#238606
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]12.11.20 21:47
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Wren Chang
Skrytka: link do skrytki
Uzasadnienie: W akcie poskramiania ciekawości czystym przypadkiem udaje mi się znaleźć niuchaczowe dziecko porzucone pośród kamieni i nokturnowskiego brudu. Ratuję je przed wygłodniałymi kotami. A że nie jestem taką wiedźmą bez serca, za jaką się uważam (przynajmniej w stosunku do zwierząt), decyduję się przygarnąć malucha, który bez opieki i tak długo by nie pożył.
Zdobyto: Niuchacz (40 PM)

+



it was a desert on the moon when we arrived. gathering all of my tears, heartbreak and sighs, jade made a potion ignite and turned the night into a radiant city of light.
Wren Chang
Zawód : handlarz krwią
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
tell her i wasn't scared.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8598-wren-chang#252999 https://www.morsmordre.net/t8601-yue#253113 https://www.morsmordre.net/t8604-punkt-pobran-krwi#253124 https://www.morsmordre.net/f252-pokatna-56-2 https://www.morsmordre.net/t8602-skrytka-bankowa-nr-2037#253118 https://www.morsmordre.net/t8603-wren-chang#253121
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]13.11.20 18:05
Imię i nazwisko postaci: ares carrow
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 200
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: sowę

+
Ares Carrow
Zawód : biznesman, zarządca w stajniach
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Hard work and ambition are vulgar.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8988-ares-carrow https://www.morsmordre.net/t9000-cooper#270633 https://www.morsmordre.net/t9001-ares#270653 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t9139-skrytka-nr-2118#276166 https://www.morsmordre.net/t9066-a-carrow#319475
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]15.11.20 13:02
Imię i nazwisko postaci: Lydia Moore
Rachunek: 50 - 50 = 0
Zdobyto: sowa oww
Uzasadnienie: Lydia ma już dość pożyczania sowy sąsiadów, zresztą po ostatniej walce z sową kuzyna musiała ich błagać o wybaczenie, bo biedaczka wróciła z powyrywanymi piórami. Kupiła własną sowę, sowę podróżniczkę ze szkockiej hodowli - znajomy polecił.

+



jesteś wolny
a jeśli nie uwierzysz, będziesz w dłoń ujęty
przez czas, przez czas - przeklęty



Lydia Moore
Zawód : goniec
Wiek : 26
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
niczego nie wymagam
od toni pod lasem
na jedno się nie zgadzam
na swój powrót
tam
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8739-lydia-moore https://www.morsmordre.net/t8778-do-lydii#261196 https://www.morsmordre.net/t8755-dla-przyjaciol-lydia https://www.morsmordre.net/f302-griffydam-elder-lane-4 https://www.morsmordre.net/t8848-skrytka-bankowa-nr-2073#263628 https://www.morsmordre.net/t8780-l-moore#261243
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]15.11.20 22:35
Imię i nazwisko postaci: Friedrich Schmidt
Rachunek: 257-50=207
Zdobyto: Sowa pocztowa
Uzasadnienie: Mieszkam w Anglii już jakiś czas i potrzebuję własnej sowy do wysyłania miłosnych liścików. Kupuję więc sowę, żeby nie musieć za każdym razem szukać miejsca, skąd mogę wysłać liścik.

+


Getadelt wird wer schmerzen kennt Vom Feuer das die haut verbrennt Ich werf ein licht In mein Gesicht Ein heißer Schrei Feuer frei!.

Friedrich Schmidt
Zawód : Szmalcownik
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Weil der Meister uns gesandt Verkünden wir den Untergang.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8774-friedrich-schmidt#261043 https://www.morsmordre.net/t8782-listy-do-friedrich-a#261285 https://www.morsmordre.net/t8783-come-little-mudbloods#261286 https://www.morsmordre.net/f294-smiertelny-nokturn-10 https://www.morsmordre.net/t8784-skrytka-bankowa-nr-2079#261288 https://www.morsmordre.net/t8785-friedrich-schmidt#261289
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]16.11.20 1:06
Imię i nazwisko postaci: Tangwystl Hagrid
Rachunek: 411-5*80=11
Zdobyto: 5 punktów OPCM
Uzasadnienie: Tangie odkąd skończyła Hogwart i rozpoczęła pracę dla Ministerstwa skupiona jest właściwie tylko na dwóch rzeczach. Są to niezmiennie Starożytne Runy i biała magia, której używa, by w połączeniu z posiadaną wiedzą móc skutecznie łamać nałożone na przedmioty, miejsca i ludzi klątwy. Zdaje sobie sprawę z tego, ze podejmowane przez nią zlecenia nie należą do łatwych, a jednocześnie wiele zależy od jej własnych umiejętności w dziedzinie białej magii. Tą zaś, poza zleceniami od Ministerstwa (tu czy tu) ćwiczy też przebywając w w Katedrze Czarów i Uroków w której odpowiedzialna jest za testowania zaklęć z dziedziny, która zdecydowanie jest jej konikiem. Stałe zetknięcie i ciągłe używanie magii obronnej sprawia, że Tangwystl rozwija się w niej zdając sobie sprawę z własnej wiedzy i umiejętności.

+
Tangwystl Hagrid
Zawód : Łamacz Klątw, tester nowych zaklęć
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
And it's to cold outside
for angels to fly
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t6463-tangwystl-hagrid https://www.morsmordre.net/t6471-ansuz#165284 https://www.morsmordre.net/t6474-o-cholibka-chwytliwa-nazwa#165288 https://www.morsmordre.net/f211-harley-street-1-2 https://www.morsmordre.net/t6472-skrytka-bankowa-nr-1634#165285 https://www.morsmordre.net/t6837-tangie-hagrid

Strona 29 z 67 Previous  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Next

Rozwój postaci III
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach