Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie nie większej niż 100 PD lub 1000 PD w przypadku postaci, która ukończyła 50 lat (wyłącznie postaci starsze mogą też dokupywać na start punkty statystyk i biegłości). Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony, rozwój postaci pozostaje zablokowany.

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 4 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


Imię i nazwisko postaci: Gwendolyn Grey
Rachunek: 255 - 100 - 80 = 75
Uzasadnienie: Gwen stara się rozwijać na wielu polach, uznając, że tylko wszechstronna wiedza jest w stanie zrobić z niej naprawdę dobrą czarownice. Warzyła eliksiry tutaj, tutaj i tutaj (wątek w trakcie, ale warzenie już się zakończyło). Ponadto rozwijała też teorie, rozmawiając na tworzenia eliksirów oraz ich ingrediencji Charliene i panem Dolohovem. Dlatego też czuje, że przynajmniej odrobinkę rozwinęła się w tej dziedzinie. Kociołek zaś na pewno jej się przyda. Chce wciąż warzyć eliksiry na własne potrzeby, a ten stary wyleciał w powietrze w trakcie eksplozji w kuchni.
Zdobyto: Kociołek miedziany, +1 do Eliksirów

+


Przypominała sobie, że Jaskółka porównywała śnienie do ogrodu, mówiła, że można dzięki niemu choć na chwilę opuścić więzienie, naprawdę
poczuć niebo.
Gwendolyn Grey
Gwendolyn Grey
Zawód : malarka, ilustratorka "Czarownicy"
Wiek : 21
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
Bo tylko tak idzie wytrzymać: śmiejąc się z ponurych zdarzeń. A im chętniej się mnożą, tym częściej należy się śmiać.
OPCM : 20
UROKI : 24
ELIKSIRY : 15
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
Za rogiem zawsze będzie czyhał jakiś nowy koszmar
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t5715-gwendolyn-grey-budowa https://www.morsmordre.net/t5762-varda https://www.morsmordre.net/t5761-gwen-grey#135984 https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t5764-skrytka-bankowa-nr-1412#135988 https://www.morsmordre.net/t5763-gwen-grey#135987

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Keat Burroughs
Rachunek: 50 - 50 = 0  Rozwój postaci III - Page 4 3510499220
Uzasadnienie: przygarniam tę ślicznotkę z Parszywego, pewnie rozegram to jakoś w marcu
Zdobyto: sowa aww

+



oddałem wszystko
żeby wszystko mieć
Keat Burroughs
Keat Burroughs
Zawód : rebeliant
Wiek : 24
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
szarość tak dumnie brzmi,
warta każdego dnia
by stanąć obok nich,
ratować ulic gwar
OPCM : 25
UROKI : 16
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 13
SPRAWNOŚĆ : 23
Genetyka : Czarodziej
I will survive, somehow I always do
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7770-keaton-burroughs https://www.morsmordre.net/t7784-sterta-nieprzeczytanych-listow#217101 https://www.morsmordre.net/t7786-casting-shadows#217131 https://www.morsmordre.net/f128-oaza-chata-nr-69 https://www.morsmordre.net/t7785-skrytka-bankowa-nr-1866#217105 https://www.morsmordre.net/t7787-keaton-burroughs#217189

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Isabelle Carrow
Rachunek: 311 - 50 = 261
Uzasadnienie: jestem szlachcianką i moja rodzina ma pewnie całą sowiarnię, ale leżę w domu po urodzeniu dziecka i nie będę biegać przez cały zamek po sowę :<
Zdobyto: sowa aww

+


Stal hartuje się w ogniu


Isabelle Carrow
Isabelle Carrow
Zawód : Alchemiczka, szlachcianka
Wiek : 25
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowa
Stal hartuje się w ogniu
OPCM : 0
UROKI : 4
ELIKSIRY : 19
LECZENIE : 11
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
 xyz
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t7146-isabelle-carrow https://www.morsmordre.net/t7207-listy-isabelle https://www.morsmordre.net/t7154-zhanbiona-dama-isabelle-carrow https://www.morsmordre.net/f52-west-yorkshire-wakefield-sandal-castle https://www.morsmordre.net/t7206-skrytka-bankowa-nr-1757 https://www.morsmordre.net/t7256-isabelle-carrow#195434

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Kieran Rineheart
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: Po awansie Kieran zaczyna dostrzegać, że mieszkanie w Londynie nie jest bezpieczne. Zbyt wiele ciekawskich oczu może spoglądać na jego miejsce zamieszkania, jego adres może być znany osobom, które mogą źle mu życzyć. Po rozmowie z Jackie wspólnie dochodzą do wniosku, że powinni się przeprowadzić. Decydują się sprzedać rodzinne mieszkanie i znajdują dla siebie dom w bezpiecznym miejscu, który chcą w razie potrzeby użyczać Zakonowi i chronić w nim osoby zagrożone.
Zdobyto: dom wolnostojący (600 PM)

+



There’s a storm inside of us. A burning. A river. A drive. An unrelenting desire to push yourself harder and further than anyone could think possible. Pushing ourselves into those cold, dark corners where the bad things live, where the bad things fight. We wanted that fight at the highest volume. A loud fight. The loudest, coldest, hottest, most unpleasant of the unpleasant fights.
Kieran Rineheart
Kieran Rineheart
Zawód : Rebeliant
Wiek : 53
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
I have a very particular set of skills, skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you.
OPCM : 47
UROKI : 28
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
when we all fall asleep where do we go
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5879-kieran-rineheart https://www.morsmordre.net/t5890-aedus#139383 https://www.morsmordre.net/t5891-aurorskie-sprawki#139384 https://www.morsmordre.net/f205-opoka-przy-rzece-wye-walia https://www.morsmordre.net/t5895-skrytka-bankowa-nr-1467 https://www.morsmordre.net/t5907-k-rineheart#139780

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Jackie Rineheart
Skrytka: świstoklik
Uzasadnienie: Tata kupił dom, a w nim po przeprowadzce zastaliśmy starawą już kotkę-przybłędę, która najwyraźniej przypadła nam w spadku po poprzednich właścicielach. Nie przeszkadza i nikt jej nie wygoni - niech spędzi swoje ostatnie lata w zaciszu Opoki.
Zdobyto: kot

+



pora, żebyś ty powstał i biegł, chociaż ty nie wiesz,
gdzie jest cel i brzeg,
ty widzisz tylko, że
ogień świat pali
Jackie H. M. Rineheart
Jackie H. M. Rineheart
Zawód : zbrodniarz wojenny
Wiek : 26
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
our souls speak
as loud as
the thunder upon
our heads

OPCM : 35
UROKI : 14
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
Rozwój postaci III - Page 4 OUREPPN
Nieaktywni zakonnicy
Nieaktywni zakonnicy
https://www.morsmordre.net/t5414-jackie-rineheart#122455 https://www.morsmordre.net/t5418-kluska-jackie https://www.morsmordre.net/t5419-jackie-boy https://www.morsmordre.net/f205-opoka-przy-rzece-wye-walia https://www.morsmordre.net/t5423-skrytka-bankowa-nr-1349 https://www.morsmordre.net/t5424-jackie-rineheart

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Elyon Meadowes
Rachunek: 222 - 100 = 122
Uzasadnienie: Słaba jestem, no słaba, ale potrzebuję jeszcze raz, pobijam rekordy? :c
Zdobyto: Powiększenie limitu zmiany wizerunku

+


we saw the power to change the future in our dream

Elyon Meadowes
Elyon Meadowes
Zawód : Ofiolog, hodowca jadowitych węży
Wiek : 26
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
where did the beasts go?
where did the trees go?
OPCM : 21
UROKI : 12
ELIKSIRY : 1
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 1
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni zakonnicy
Nieaktywni zakonnicy
https://www.morsmordre.net/t7170-elyon-meadowes https://www.morsmordre.net/t7188-ribbit https://www.morsmordre.net/t7189-bazyliszek-byl-beznoga-jaszczurka#192069 https://www.morsmordre.net/f31-lavender-hill-24 https://www.morsmordre.net/t7187-skrytka-nr-1769#192058 https://www.morsmordre.net/t7191-e-meadowes#192186

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Dudley Sheridan
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100
Wydane punkty doświadczenia: 100-50=50
Zdobyto: sowa


.. kiedy idę popływać, nie lubię się torturować, wchodząc do zimnej wody stopniowo. Nurkuję od razu i jest to paskudny skok, ale po nim cała reszta to pestka.

Dudley Sheridan
Dudley Sheridan
Zawód : Młodszy archiwista i genealog ds. rejestracji w MM
Wiek : 20 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Nie masz obowiązków wobec nikogo z wyjątkiem siebie.
OPCM : 15
UROKI : 25
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 4 EdI3Em4
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t7817-dudley-sheridan-w-budowie https://www.morsmordre.net/t7936-barberus#226451 https://www.morsmordre.net/t7939-ja-tu-tylko-sprzatam#226459 https://www.morsmordre.net/f103-pokatna-87-4 https://www.morsmordre.net/t7938-skrytka-nr-1880#226453 https://www.morsmordre.net/t7937-dudley-sheridan#226452

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Keat Burroughs
Skrytka: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
Uzasadnienie: wyższa konieczność; kupił je od gościa, który handluje zielem w dokach
Zdobyto: diable ziele Rozwój postaci III - Page 4 2573766412

+


Ostatnio zmieniony przez Keat Burroughs dnia 25.09.19 21:02, w całości zmieniany 1 raz
Keat Burroughs
Keat Burroughs
Zawód : rebeliant
Wiek : 24
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
szarość tak dumnie brzmi,
warta każdego dnia
by stanąć obok nich,
ratować ulic gwar
OPCM : 25
UROKI : 16
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 13
SPRAWNOŚĆ : 23
Genetyka : Czarodziej
I will survive, somehow I always do
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7770-keaton-burroughs https://www.morsmordre.net/t7784-sterta-nieprzeczytanych-listow#217101 https://www.morsmordre.net/t7786-casting-shadows#217131 https://www.morsmordre.net/f128-oaza-chata-nr-69 https://www.morsmordre.net/t7785-skrytka-bankowa-nr-1866#217105 https://www.morsmordre.net/t7787-keaton-burroughs#217189

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci:Thomas Harrison
Skrytka: https://www.morsmordre.net/t7554-skrytka-nr-1822
Uzasadnienie: Muszę czymś wypędzić szkodniki z domu
Zdobyto: Diable ziele

proszę o padnie skąd Thomas wziął diable ziele
Gość
Anonymous
Gość

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Hannah Wright
Skrytka: Ciężko zarobione pieniążki wydaję tu!
Uzasadnienie: Rozbudowuję sklep bo jednak będę działać bardzo prężnie w zawodzie i się rozwijać. Potrzebuję miejsca pracy, miejsca do gry, miejsca do tworzenia nowych mioteł i realizowania nowych (nadchodzących) projektów, a rozbudowa i remont będą stanowić dalsze fabularne uzasadnienie rozwoju sklepu i inwestowania w biznes podczas ciągłego uchylania się od spłacenia pożyczki
Zdobyto: su(per)bforum - sklep

+


Lecz im bardziej spadam, tym bardziej widzę, że to wszystko chyba nie jest sen. Choć nie chcę budzić się, nie umiem spać, świat dziwny jest jak sen, a sen jak
świat
Hannah Wright
Hannah Wright
Zawód : Wytwórca mioteł
Wiek : 27
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Tell me things
you've never said out loud.
Just try and go there if you can
Show me the parts of you
you're not that proud of.
OPCM : 30
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 4 8c905527b1ee98e0d94e5b8666c44eb444639c46
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5207-hannah-wright https://www.morsmordre.net/t5219-poczta-hani https://www.morsmordre.net/t5220-hania https://www.morsmordre.net/f343-baker-street-221b https://www.morsmordre.net/t6218-skrytka-bankowa-nr-1286 https://www.morsmordre.net/t6213-h-wright

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Drew Macnair
Rachunek: 361-100=261
Uzasadnienie: poniżej
Zdobyto: 2 punkty biegłości

Imię i nazwisko postaci: Drew Macnair
Biegłość: III poziom spostrzegawczości
Ilość wydanych punktów: 15,5 (z uwzględnieniem powyżej kupionych) - 15 = 0,5
Uzasadnienie: Macnair często podkreśla wagę spostrzegawczości i równie często z niej korzysta - nie tylko podczas swojej pracy, w której takowa jest niezbędna, ale i w trakcie rozmów z innymi czarodziejami pragnąc czytać emocje z ich twarzy tudzież mimowolnych gestów. Z pozoru może wydawać się porywczy oraz nieodpowiedzialny, jednak jest wyjątkowo zapobiegawczy; nie podejmuje zbędnego ryzyka, woli rozejrzeć się, wybadać teren i dopiero później działać, czego przykładem jest misja w departamencie tajemnic, gdzie wykonywał zadanie dla Śmierciożerców poszukując fiolek z eliksirem wielosokowym oraz podróż do dalekiej Armenii. Tam wraz z towarzyszem wpierw pragnęli dokładnie przyjrzeć się posesji nim przekroczą jej progi i przejdą do działania. Innymi przykładami korzystania z ów umiejętności były momenty, w których chciał rozgryźć swego rozmówcę, przypadkowego "przechodnia", znaleźć tego, który potrafi powiedzieć mu coś więcej (niestety czasem nie przynosiło to efektów) lub po prostu wroga. Wielokrotnie spotykając się z zagadkami starał się odnaleźć punkt zaczepny; czy to w elektrowni, czy podczas przypadkowych poszukiwań w ruinach i nad jeziorem.
Dodatkowo śmiało można przytoczyć wątki związane z pracą, kiedy to w przewadze głównym jego zadaniem było odnalezienie artefaktu - wtem bez spostrzegawczości nie udałoby mu się złapać odpowiedniego tropu i odczytać śladów.

+




The eye sees only what the mind is prepared to comprehend
Drew Macnair
Drew Macnair
Zawód : Poszukiwacz i przemytnik artefaktów, fascynat nakładania klątw , właściciel Karczmy "Pod Mantykorą"
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Dan­ger is a beauti­ful thing when it is pur­po­seful­ly sou­ght out.
OPCM : 39
UROKI : 9
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 51
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 9
Genetyka : Metamorfomag

Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t6211-drew-macnair https://www.morsmordre.net/t4416-avari https://www.morsmordre.net/t4381-to-nie-jest-pokoj-zyczen https://www.morsmordre.net/f277-smiertelny-nokturn-13-18 https://www.morsmordre.net/t4418-skrytka-bankowa-nr-1139 https://www.morsmordre.net/t4417-drew-macnair

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Gwendolyn Grey
Rachunek: 242 - 160 = 82
Uzasadnienie: Gwen jest malarką - w związku z czym musi znać podstawy transmutacji, aby zmuszać obrazy do ruchu. Transmutację fabularnie używała w tym pojedynku (za co dostałam punkt). Obserwowała też nieco lepszego od siebie w tej dziedzinie Johnatana, który rzucał czar tutaj i tutaj.  W tym trwającym wciąż wątku sprawnie przemieniła Johnatana w gęś. Panna Grey ma więc jakiś kontakt z tą dziedziną magii, a w narracji regularnie wspominam o tym, że Gwen bezustannie pracuje nad rozwojem.
Zdobyto: 2x punkt umiejętności Transmutacji

zamiana kogoś w gęś - w klubie pojedynków i wątku - to za mało. Z przeprowadzonych wątków i ogólnej kreacji postaci wyłania się obraz Gwen korzystającej z mugolskiej techniki nawet podczas wykonywania czarodziejskich czynności i podejmującej pracę w mugolskim muzeum. Obserwowanie kogoś, jak rzuca zaklęcia nie jest nauką danej dziedziny. A obecność Gwen w klubie pojedynku zdaje się kompletnie poza kreacją postaci - trudno powiedzieć dlaczego Gwen zdecydowała się na uczestnictwo w nim - i w tym wypadku nie może być argumentem za podniesieniem statystyk
Poprosiłabym o wątki, które będą w stanie zaprzeczyć podanym wyżej wnioskom, bo jasnym jest że cała fabularna aktywność Gwen nie została prześledzona i mogło mi umknąć coś, co przemawia za rozwojem magicznym postaci.


Pragnę zauważyć, że nie proszę o podniesienie umiejętności z 20 do 30, tylko z 3 do 5. Oznacza to, że według mechaniki moja postać z początkującego trafia na adepta w „najniższym stadium”, tym samym znając jedynie podstawy, które (teoretycznie) powinna znać, kończąc szkołę. Jak podałam w uzasadnieniu, Gwen tworzy ilustracje/obrazy na magiczne zamówienia, w trakcie tworzenia ich musząc wykorzystywać transmutacje. Wszak wszyscy wiemy, że nieruchome obrazki w świecie przedstawionym, po magicznej części, praktycznie nie istnieją. Stworzenie prac artystycznych omawiałam fabularnie chociażby tutaj i tutaj. Ponadto na dokładnie to samo uzasadnienie 2 punkty transmutacji dostał Bojczuk, który jest postacią raczej magicznie mniej utalentowaną, niż Gwen (14 punktów rozdanych w magicznych umiejętnościach w sumie, w stosunku do 43 Gwen). Analogicznie więc Gwen nie powinna mieć problemów z nauczeniem się transmutacji na tyle, by te 2 punkty zdobyć, szczególnie, że (w przeciwieństwie do uzasadnienia Johnatana) podałam wątki, w których faktycznie ta transmutacja jest używana. Chyba, że gdzieś się mylę w mojej logice?
Nie rozumiem, co mają do tej sytuacji kolejne argumenty, szczególnie że – podkreślam – nie domagam się podwyższenia wysokiej statystyki, a tylko tej bardzo podstawowej. Chcę wiedzy, którą postać bez problemu mogłaby posiadać po ukończeniu szkoły, nawet bez szczególnego przykładania się do nauki. Ponadto jak widzę, chyba trochę nie rozumiesz już „obecnej” Gwen. Tak, Gwen zaczynała jako odcięta od magii dziewczyna, ale pragnę zauważyć, że mamy już stycznio-luto-marzec: zaczynając od września to daje nam mimo wszystko sporo czasu na rozwój, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że świat wokół raczej nikogo nie rozpieszcza i wymusza dojrzewanie. Pomijając już fakt, że czary użytkowe Gwen czasem używała tak czy siak (choćby tutaj machała różdżką, by zapalać światło) to miała motywację, aby do Klubu dołączyć. Po treningu z Arturem i paru nagłych decyzjach (a to jest stosunkowo spontaniczny charakter – blokuje ją głównie brak pewności siebie) uznała, że klub pojedynków będzie dobrym wyborem. Czemu? Bo dzięki temu zyska praktykę, nie będzie musiała prosić o treningi innych, a lord Longbottom będzie z niej dumny. Po pierwszym przegranym pojedynku zaczęła cholernie tej decyzji żałować, szczególnie, że nie była przyzwyczajona do krzywdzenia innych, ale z każdym kolejnym pojedynkiem było lepiej. Zwłaszcza po trzecim, wygranym. Gwen zauważyła, że w aktualnych czasach lepiej jednak czarować umieć i o ile wcześniej trzymała różdżkę na dnie torebki, tak teraz trzyma ją pod ręką, jak na początku tego trwającego wątku..  W trakcie wydarzenia na trakcie kolejowym również nie miała problemu, aby rzucać uroki. Pierwsze zderzenie z zadawaniem krzywdy różdżką mogło być dla niej trudne (dla kogo by nie było?), ale jednak… jej różdżka ma bonus +4 w urokach nie bez powodu.
Muzeum Brytyjskie, według naszego forumowego opisu, nie jest w pełni mugolskie. Cytując: Magiczna część muzeum doskonale ukryta jest przed niepożądanymi gośćmi, skrywając w sobie sekrety czarodziejskiej przeszłości Anglii. Gwen może więc pracować głównie w niemagicznej części, ale to nie oznacza, że jest w pracy odcięta od magicznego świata. tutaj jest razem z Mattem w magicznej części, a tutaj na prośbę Steffena, oprowadza go po mugolskiej części (ale wszak szczur dalej czarodziejem jest). Ponadto w tej chwili Gwen chyba coraz mniej czasu spędza w tej pracy (będę to rozwijać pewnie w przyszłości), ponieważ właściwie w każdym miesiącu zgłasza się do niej ktoś z magicznymi zleceniami. Widać to w mojej skrytce, ale mogę jeszcze podrzucić dopiero rozpoczętą sesję w której Steffen przychodzi omawiać z Gwen ilustracje do „Czarownicy” (które – uwaga – muszą być ruchome). Dodatkowo Grey uczy przecież Heatha Macmillana, więc w praktyce ma i tak „dwa” źródła dochodu i z Muzeum mogłabym zrezygnować już teraz. Ale powoli do celu, plany trzeba realizować stopniowo.
Nie rozumiem, co ma związek Gwen z mugolskim światem do świata czarów. Owszem, wychowała się w nim i nie zrezygnuje z niego, skoro widzi w nim dużo zalet i ciekawych rozwiązań. Na tym etapie Grey nie boi się ani magii, ani magicznych wynalazków, ciesząc się obydwoma światami i z obydwu czerpiąc. Czy naprawdę takie podejście ma zablokować mi ścieżkę rozwoju postaci? Jeśli tak, to czemu moja KP została zaakceptowana, a w regulaminie bądź opisie świata nie ma informacji z tym związanych?
Z resztą, jak już pisałam wyżej – nie rozumiem, co argumenty po to za mało mają wspólnego z rozwojem transmutacji. Podałam uzasadnienie z taką samą (moim zdaniem) mocą, co Johnatan, dorzucając do tego kilka dodatkowych postów, by pokazać, że moja postać faktycznie ma z tą dziedziną coś wspólnego. I to chyba na samym tym fakcie powinnyśmy się skupić.

Twój pierwszy argument jest bez znaczenia, jeśli zaś Twoja postać ten poziom transmutacji “(teoretycznie) powinna znać, kończąc szkołę”, powinnaś sięgnąć po kartę zmiany i rozłożyć na nowo swoje statystyki niż używać tej kwestii jako argumentu dla podniesienia jakiejś.
Odnoszenie się do rozliczeń innych graczy, jest zwyczajnie nie na miejscu i proszę, żebyś więcej tego nie robiła. Nie zgadzamy się na wskazywanie na kogoś palcem. Każdy przypadek który rozpatrujemy traktowany jest indywidualnie.
Nie bardzo rozumiem też, czemu tłumaczysz w swojej odpowiedzi uroki ani jak mają się one do transmutacji.
W podanych wątkach nie ma praktycznego użycia transmutacji - z Eylon i Clementine jedynie rozmawiasz o zleceniach. Nie ma podstaw by przyjąć że nauczyłaś się czegoś w domyśle. Żeby rozwój został zaakceptowany musi wydarzyć się fabularnie, a wątki, które w nim uwzględniasz muszą być skończone i wystarczające.
Chciałabym też zauważyć, że czasem więcej nie znaczy dobrze, albo lepiej. Szanujmy swój czas, powtórzę, wątek w którym patrzysz jak ktoś czaruje, nie jest nauką.
I wspomnienie o trakcie wskazało na moje niedopatrzenie - podczas eventów nie należy wstawiać postów rozwijających postać. Dlatego proszę, żebyś wróciła po zakończeniu wydarzenia z wątkami jasno wskazującymi na naukę transmutacji.



Imię i nazwisko postaci: Gwendolyn Grey
Rachunek: 2PB-2PB=0PB
Uzasadnienie: Gwen ostatnio regularnie warzy eliksiry. W związku z tym postanowiła rozwinąć swoją wiedzę na temat zielarstwa, bardzo przydatnego w tej dziedzinie. Razem z Charlie wybrała się do ogrodu botanicznego, gdzie kobieta opowiadała jej o roślinach. Na początku tego wątku wspominam o tym, że Gwen planuje kupić podręczniki do zielarstwa. W tym wątku rozmawia z alchemikiem na temat ingrediencji roślinnych, a tutaj spędza czas w kwiaciarni, wybierając rośliny do bukietu. Ponadto m. in. tu i tu warzy eliksiry, używając także składników roślinnych.
Zdobyto: Zielarstwo I

+, ale pamiętaj, że wybieranie kwiatów, czy wrzucanie ingrediencji roślinnych do kociołka nie jest nauką zielarstwa, chyba że, wykonując te czynności rzeczywiście jakąś wiedzę na ten temat pozyskujesz

Zdaje sobie z tego sprawę. Z tego co się jednak orientuje, same te dwa wątki są wystarczającymi, by ten I poziom mi przysługiwał. Dodatkowe dodałam w ramach wzmocnienia sesji, w których Gwen wiedzę zdobywała.

nie powinnaś z góry zakładać, że coś ci przysługuje, lub nie. Dodatkowe wzmocnienie sesji w tym wypadku zadziałało na twoją niekorzyść, bo to co wstawiłaś po dwóch pierwszych wątkach znacząco podniosło moje wątpliwości. Nie wspominając już o tym, że jak pisałam wyżej, samo wrzucanie składników do kociołka w żaden sposób nic nie wzmacnia, a dodatkowe wątki, które należy sprawdzić zabierają nasz czas.


Przypominała sobie, że Jaskółka porównywała śnienie do ogrodu, mówiła, że można dzięki niemu choć na chwilę opuścić więzienie, naprawdę
poczuć niebo.


Ostatnio zmieniony przez Gwendolyn Grey dnia 28.09.19 20:33, w całości zmieniany 2 razy
Gwendolyn Grey
Gwendolyn Grey
Zawód : malarka, ilustratorka "Czarownicy"
Wiek : 21
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
Bo tylko tak idzie wytrzymać: śmiejąc się z ponurych zdarzeń. A im chętniej się mnożą, tym częściej należy się śmiać.
OPCM : 20
UROKI : 24
ELIKSIRY : 15
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
Za rogiem zawsze będzie czyhał jakiś nowy koszmar
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t5715-gwendolyn-grey-budowa https://www.morsmordre.net/t5762-varda https://www.morsmordre.net/t5761-gwen-grey#135984 https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t5764-skrytka-bankowa-nr-1412#135988 https://www.morsmordre.net/t5763-gwen-grey#135987

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Rachunek: 664 - 60 = 600
Uzasadnienie: My, Prewettowie, hodujemy paprocie, więc mamy ich mnóstwo w swoich szklarniach.
Zdobyto: kwiat paproci

+


Don't pay attention to the world ending. It has ended many times
and began again in the morning

Archibald Prewett
Archibald Prewett
Zawód : nestor toksykolog
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
I can do this, I thought. And even if I can't, I have to.
OPCM : 10
UROKI : 0
ELIKSIRY : 7
LECZENIE : 33
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t4341-fluvius-archibald-prewett https://www.morsmordre.net/t4550-baldomero#96909 https://www.morsmordre.net/t4548-lord-prewett#96903 https://www.morsmordre.net/f77-weymouth-siedziba-rodu-prewett https://www.morsmordre.net/t4910-skrytka-bankowa-nr-1115#106844 https://www.morsmordre.net/t4549-fluvius-archibald-prewett#96904

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Peregrine Vane
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zdobyto: zamiennik sowy (pan kruk)

[bylobrzydkobedzieladnie]


Ostatnio zmieniony przez Peregrine Vane dnia 11.10.19 12:44, w całości zmieniany 5 razy
Gość
Anonymous
Gość

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Kieran Rineheart
Rachunek: 111 - 80 = 31
Uzasadnienie: moja postać cały czas wykonuje swoje obowiązki zawodowe i choć po awansie zasiedział się trochę za biurkiem, to jednak raz na jakiś czas sprawdza się również w terenie. Bierze udział w starciach w ramach Klubu Pojedynków i ostatnio udało mu się wygrać potyczkę (tutaj). Jak auror i członek Zakonu musi znać się nie tylko na obronie, ale również na ataku, a to zaklęcia z obszaru uroków wydają się być nastawione na zadanie obrażeń przeciwnikowi.
Zdobyto: 1 punkt statystyk uroki

+



There’s a storm inside of us. A burning. A river. A drive. An unrelenting desire to push yourself harder and further than anyone could think possible. Pushing ourselves into those cold, dark corners where the bad things live, where the bad things fight. We wanted that fight at the highest volume. A loud fight. The loudest, coldest, hottest, most unpleasant of the unpleasant fights.
Kieran Rineheart
Kieran Rineheart
Zawód : Rebeliant
Wiek : 53
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
I have a very particular set of skills, skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you.
OPCM : 47
UROKI : 28
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
when we all fall asleep where do we go
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5879-kieran-rineheart https://www.morsmordre.net/t5890-aedus#139383 https://www.morsmordre.net/t5891-aurorskie-sprawki#139384 https://www.morsmordre.net/f205-opoka-przy-rzece-wye-walia https://www.morsmordre.net/t5895-skrytka-bankowa-nr-1467 https://www.morsmordre.net/t5907-k-rineheart#139780

Powrót do góry Go down

Strona 4 z 58 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 31 ... 58  Next

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach