Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
Rozwój postaci III [odnośnik]03.08.19 12:13
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 34 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci III [odnośnik]17.01.21 22:02
Imię i nazwisko postaci: Johnatan Bojczuk
Rachunek: 636-450=186
Zdobyto: 9PB
Uzasadnienie: Potrzeba mi do dalszego rozwoju.

Imię i nazwisko postaci: Johnatan Bojczuk
Biegłość: zręczne ręce III
Ilość wydanych punktów: 15 (6 z reszty i 9 zakupionych wyżej)
Uzasadnienie: Człowiek może wyjść z rynsztoka, ale rynsztok z człowieka nie wyjdzie i chociaż zmieniło się wiele, pewne przyzwyczajenia ze mną zostały - bo po co płacić jak można mieć coś za darmo? Do kradzieży uciekam się wyjątkowo często - na przykład tutaj próbuję oskubać śpiącego lorda Alpharda (*), ale niestety nie śpi tak mocno jakby mi się wydawało i wpadam jak śliwka w kompot, co więcej w tym samym wątku, na samym końcu korzystam ze swoich zręcznych palców, oswobadzając nasze nadgarstki z kajdanków, które niefortunnym trafem połączyły nas na kilka zbyt długich chwil; tutaj włamuję się do domu Lunary, rozbrajając zamek w drzwiach niemagicznymi sposobami; w tym wątku próbuję zajumać kieszonkowy zegarek, ale niestety dostrzega to sokole oko Lorraine; tutaj oszukuję w kamień, papier, nożyce i Matt Bott musi mnie przez to nosić na rękach, hehe; w tym wątku okradam lady Fawley i wszystko poszłoby po mojej myśli, gdyby nie te wścibskie sowy, które się na mnie sprzedają do samej Cressidy (śmierć konfidentom); dokładnie w tym poście kradnę rower spod jednej z mugolskich kamienic, również rozprawiając się z kłódką bez użycia magii, a dzięki moim sprawnym dłoniom; podczas Festiwalu Lata okradam nieznajomą czarownicę, ale niestety karma szybko do mnie wraca, bo okazuje się, że kradziony przedmiot objęty jest klątwą robactwa, pożałowałem, ale wniosków nie wyciągnąłem, bo tutaj ponownie uciekam się do kradzieży, tym razem obrabiając zaparkowane auto z radia; podczas pamiętnego rejsu Syrenim Lamentem również używam swoich umiejętności, choćby do rozbrajania zamków w więżących nas kratach i robię to całkiem skutecznie; a w końcu tutaj oszukuję podczas gry w karty, niestety Kai okazuje się zbyt spostrzegawczy, ale trudno, obchodzę się bez kolacji, którą przegrałem w tej grze. Większość rzeczy, które posiadam zostało przeze mnie nielegalnie podprowadzonych 1, 2, 3. Ponad to jestem artystą, więc moimi dłońmi zarabiam na chleb, czy to podczas malowania, czy przy uczeniu się nowych rzeczy, jak choćby rzeźbienie. No i nieustannie się puszczam, co odbiło się na mnie chorobą weneryczną, a powiedzmy, że w niektórych seksualnych ekscesach zręczne ręce też się bardzo przydają.

+




Johnatan Bojczuk
Zawód : maluje, kantuje, baluje
Wiek : 25
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
kto kombinuje ten żyje
OPCM : 3
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 24
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t5318-johnatan-bojczuk https://www.morsmordre.net/t5328-majtek#119230 https://www.morsmordre.net/t5329-ahoj-przygodo#119234 https://www.morsmordre.net/f167-gloucestershire-okolice-bibury https://www.morsmordre.net/t7231-skrytka-bankowa-nr-1332 https://www.morsmordre.net/t5516-johnatan-bojczuk
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]18.01.21 0:30
Imię i nazwisko postaci: Artur Longbottom
Rachunek: 318-(3*80)=78
Zdobyto: +3 Uroki
Uzasadnienie: Artur po swojej nieobecności musi podwoić własne wysiłki, aby odzyskać sprawność godną aurora (a auror z urokami mniejszymi niż 20 to trochę dupa, a nie auror). Choć nie ma już dawnego biura, jego misja się nie zmieniła, dalej walczy o lepsze jutro, choćby tu. Trwa wojna, a Zakon wymaga od zaangażowanych osób umiejętności bojowych, w tym tych ofensywnych. Te właśnie oferują uroki.

+
Artur Longbottom
Zawód : Rebeliant
Wiek : 27
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
Tylko w milczeniu słowo,
tylko w ciemności światło,
tylko w umieraniu życie:
na pustym niebie
jasny jest lot sokoła
OPCM : 28
UROKI : 21
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 34 Tumblr_n8cqa3m4uo1r9x5ovo5_250
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t6321-artur-longbottom https://www.morsmordre.net/t6433-merlin#164095 https://www.morsmordre.net/t6379-przekonaj-mnie https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t6850-skrytka-bankowa-nr-1487 https://www.morsmordre.net/t6391-artur-longbottom#162495
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]18.01.21 9:04
Imię i nazwisko postaci: Sigrun Rookwood
Rachunek: 614 - 400 = 214
Zdobyto: 5 punktów sprawności
Uzasadnienie: Sigrun od zawsze prowadzi aktywny tryb życia, lecz od długich miesięcy już w szczególności. Zacznijmy od tego, że nie ma pracy siedzącej, a jest łowcą wilkołaków, co wymaga od niej nieustannego podróżowania, a w noc pełni długich wędrówek po lasach, wzgórzach, jaskiniach, wszędzie, gdzie wilkołaki mogą się ukrywać, ponieważ jest łowcą doświadczonym, dowódcą grupy, to bierze na siebie przypadki najtrudniejsze. O tym wspominam w opowiadaniach pracowych - tutaj, czy tutaj. Walka z wilkołakiem również wymaga od niej nie tylko siły czarów, lecz sprawności fizycznej, zwinności, szybkości, zwinność Sigrun ma wyższą, ale za tym idzie też ogólna kondycja ciała, która z miesiąca na miesiąc jest coraz lepsza, ponieważ lubi również inne aktywności fizyczne. Lubi latać na miotle, często to robi, pomimo że potrafi podróżować w inny sposób. Jeździ konno (brała udział w gonitwie), często także podczas polowań (w Yorku, tu też. Co do polowań - to jest też łowcą nie tylko wilkołaków, ale i jej pasją są polowania na wszelkie zwierzęta, a w moich wątkach roi się od wzmianek o tym, że Sigrun bardzo dużo czasu spędza w lesie. Mieszka u stóp Gór Pennińskich, więc wędruje po nich, poluje tam. Wspinaczkę górską ma chociażby w aktywnościach. Wędruje nie tylko po rodzimych okolicach, zadania dla Czarnego Pana czasami również wymagają od niej używania nie tylko czarów jak wtedy, gdy z Caelanem musieli pokonać góry na Wyspie Sky bez używania czarów,  by nie rozdrażnić olbrzymów - tutaj. Podsumowując: Sigrun prowadzi aktywny tryb życia, uprawia sporty jak latanie na miotle, wędrówki, pływanie, więc jej kondycja się poprawia.
W związku z tym proszę również o obniżenie wagi do 68 kg, bo dużo się rusza, nie je dużo, nie lubi słodyczy.



Imię i nazwisko postaci: Sigrun Rookwood
Biegłość: Perswazja na I
Ilość wydanych punktów: 2 PB z reszty
Uzasadnienie: W chwili tworzenia Sigrun nie było perswazji, a retoryka polegająca między innymi na pięknym wysławianiu się i czarowaniu słowem, co do niej nie pasowało, lecz nie można zaprzeczyć temu, że Sigrun jest postacią bardzo charyzmatyczną i potrafi przekonać do czegoś innych, mimo że czasami używa nienajładniejszych słów. Potrafi być uwodzicielska, potrafi być przebiegła, jest tak odbierana przez inne postaci. Nie jest głupia, jest bystra i sprytna, więc wie co powiedzieć, potrafi też kłamać, dlatego uważam, że perswazja na poziomie I jest jak najbardziej właściwa, zwłaszcza, że w ostatnich miesiącach miała okazję, by poćwiczyć na innych swoją siłę przekonywania - zwłaszcza na Caelanie, który znosi jej humorki, a potrafi go przekonać, by odpuścił (z Ignotusem było podobnie), ale poza takimi relacjach, to wprawiła się też w petraktacjach z potencjalnymi sojusznikami. Przekonywała olbrzymów do przejścia na stronę Czarnego Pana, to samo z wilkołakiem. Tutaj wspominam też, że Sigrun stara się naśladować Deirdre, którą może obserwować od długiego czasu, a Deirdre jest wspaniałym mówcą, od którego wiele można się nauczyc.

+


She tastes like every

dark thought I've ever had
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 29
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am

r u i n a t i o n
OPCM : 40
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 56
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Metamorfomag
i n s a n e
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5310-sigrun-rookwood https://www.morsmordre.net/t5379-astrid#121534 https://www.morsmordre.net/t5378-sigrun https://www.morsmordre.net/f100-harrogate-skala https://www.morsmordre.net/t5380-skrytka-bankowa-nr-1330#121543 https://www.morsmordre.net/t5381-sigrun-n-rookwood#121544
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]18.01.21 10:17
Imię i nazwisko postaci: Yvette Baudelaire
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 50
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: Sowa

-400 PD na kredyt - 5 punktów statystyk


It's a constant battleA war between remembering and forgetting because I don't like the memories that make me smile for
a second and cry for hours.

Yvette Baudelaire
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
There are so many wars
going on at night
so many hearts are fighting
to survive without light
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 5
UZDRAWIANIE : 30
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9187-yvette-baudelaire#278366 https://www.morsmordre.net/t9245-antares#281195 https://www.morsmordre.net/t9255-rece-ktore-leczo https://www.morsmordre.net/f350-walia-llyn-trawsfynydd-syrenia-laguna https://www.morsmordre.net/t9249-skrytka-bankowa-nr-2149 https://www.morsmordre.net/t9254-yvette-baudelaire#281466
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]18.01.21 11:31
Imię i nazwisko postaci: Hjalmar Goyle
Rachunek: 112-50=62
Zdobyto: 1 PB
Uzasadnienie: Hjalmar robi się coraz starszy i potrafi coraz więcej rzeczy


Imię i nazwisko postaci: Hjalmar Goyle
Biegłość: Zręczne Ręce I
Ilość wydanych punktów: 2PB
Uzasadnienie: Hjalmar robi się coraz starszy i potrafi coraz więcej rzeczy. Michael uczył go raz jak skutecznie pozbawiać dobytku innych tutaj, a jeszcze dawniej wujek Ramsey pokazywał mu jak skórować zwierzątka o tutaj. Do obu tych czynności zręczne łapki się przydają.

+
Hjalmar Goyle
Zawód : n/d
Wiek : 7
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej

Dzieci
Dzieci
https://www.morsmordre.net/t6246-hjalmar-goyle#155131 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]18.01.21 16:43
Imię i nazwisko postaci: Cygnus Black
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 200 PM + 40% (ekonomia II) = 280 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: Sowa

+
Cygnus Black
Zawód : Pracownik Departamentu Międzynarodowej Współpracy
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 13
UROKI : 16
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 6
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej
 Conquer your demons
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9221-cygnus-black https://www.morsmordre.net/t9227-canis#280549 https://www.morsmordre.net/t9226-cygnus-black#280548 https://www.morsmordre.net/f184-grimmauld-place-12 https://www.morsmordre.net/t9236-skrytka-nr-2150#280921 https://www.morsmordre.net/t9228-cygnus-black#280550
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]18.01.21 17:57
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Samuel Skamander
Skrytka: o tu
Uzasadnienie: Coś tam udało się jeszcze zachomikować, rodzinka przetrzymała pod nieobecność i żeby przeżyć, i móc polować na biegające obiady - inwestuję w magiczną kuszę. Oczywiście kupione pokątnie - ale płatne w galeonach!
Zdobyto: Czarodziejska kusza

+, dodaj w skrytce link do rozwoju <3


Darkness brings evil things
the reckoning begins
Samuel Skamander
Zawód : Rebeliant, auror
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
I've come too far, to go back now
I'll never close my eyes
OPCM : 54
UROKI : 31
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 18
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 34 9l89Y7Y
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t1272-samuel-skamander https://www.morsmordre.net/t1372-filozof#10888 https://www.morsmordre.net/t1374p9-auror-na-motorze#11334 https://www.morsmordre.net/f186-harley-street-5-3 https://www.morsmordre.net/t3509-skrytka-bankowa-nr-358#61242 https://www.morsmordre.net/t1597-samuel-skamander#280340
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]19.01.21 15:09
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Rachunek: 436-55-30 = 351
Zdobyto: ingrediencje - złoto i róża piaskowa
Uzasadnienie: zdobywam ingrediencje od Caelana po raz kolejny, są mi potrzebne do wykonania talizmanu, który chcę sprezentować swojej (jeszcze w sierpniu) kobiecie

+



pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Ramsey Mulciber
Zawód : Niewymowny
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Tańcz na me skinienie, rozświetl czernię nocy, rozgoń mroczne cienie, oświetl drogi kręte, ciemne skrzyżowania, a pobocza wyrwij z nocy panowania.
OPCM : 40
UROKI : 25
ALCHEMIA : 3
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 60
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Jasnowidz
Rozwój postaci III - Page 34 BfgY2uH
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t2225-ramsey-mulciber https://www.morsmordre.net/t2290-ursus#34823 https://www.morsmordre.net/t2283-sorry-not-sorry https://www.morsmordre.net/f137-pokatna-3-6 https://www.morsmordre.net/t2922-skrytka-bankowa-nr-624#47539 https://www.morsmordre.net/t2326-ramsey-mulciber
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]19.01.21 21:10
Imię i nazwisko postaci: Isabella Presley
Biegłość: onms I
Ilość wydanych punktów: 2
Uzasadnienie: Isabella jako postać ciekawa świata i natury chętnie dowiaduje się nowych rzeczy, jest spostrzegawcza i lubi wiedzieć dużo, szczególnie jeśli wiedza ta może wzmocnić jej pracę. Przez ostatnie miesiące zdołała odwiedzić wiele miejsc i przyjrzeć się bliżej magicznym stworzeniom. Jako narzeczona lorda Rosiera, bywała gościem w smoczym rezerwacie. Tutaj lady Melisande oprowadza ją po tym miejscu, opowiada o smokach, odpowiada na mnóstwo pytań zadawanych przez Bellę, wymienia gatunki smoków, które spotkać można w rezerwacie, wspomina o ich przyzwyczajeniach, a później nawet udaje im się podejrzeć smoka. Innym razem Mathieu zaprasza ją do smoczego terrarium, gdzie Bella może przyjrzeć się lepiej wyspiarce, podejrzeć moment karmienia, Mathieu opowiada jej również kilka smoczych ciekawostek. Odwiedzała ogród magizoologiczny, podglądała ptaki, bywała również w magicznej menażerii. Od kilku miesięcy mieszka w Kurniku, gdzie spotkać można niuchacza. Tutaj razem z Bertim ( tears ) łapią psotne stworzenie i udaje jej się przyjrzeć mu z bliska. Jako alchemiczka korzysta również ze zwierzęcych ingrediencji.

+
Isabella Cattermole
Zawód : Stażystka w lecznicy
Wiek : 22
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczona
Najmilszy sercu jest prawdziwy w nim pożar.
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 20
UZDRAWIANIE : 20
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 1
Genetyka : Czarownica
Rozwój postaci III - Page 34 A8172ec5839139146051f7b54e49c5d0
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7405-isabella-selwyn https://www.morsmordre.net/t7416-iskierka https://www.morsmordre.net/t7414-bardzo-nieprzykladna-lady#202782 https://www.morsmordre.net/f84-boreham-palac-beaulieu https://www.morsmordre.net/t7417-skrytka-bankowa-nr-1810#202799 https://www.morsmordre.net/t7415-isabella-selwyn
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]20.01.21 2:22
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Johnatan Bojczuk
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: Jak człowiek już zacznie zbierać narkotyki, to nie może przestać, więc robię zaopatrzenie u swojego dilera (pozdro Remy).
Zdobyto: widły i złota rybka

+




Johnatan Bojczuk
Zawód : maluje, kantuje, baluje
Wiek : 25
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
kto kombinuje ten żyje
OPCM : 3
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 24
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t5318-johnatan-bojczuk https://www.morsmordre.net/t5328-majtek#119230 https://www.morsmordre.net/t5329-ahoj-przygodo#119234 https://www.morsmordre.net/f167-gloucestershire-okolice-bibury https://www.morsmordre.net/t7231-skrytka-bankowa-nr-1332 https://www.morsmordre.net/t5516-johnatan-bojczuk
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]21.01.21 17:43
Imię i nazwisko postaci: Steffen Cattermole
Biegłość: Spostrzegawczość III (z II)
Ilość wydanych punktów: 15 PB z reszty
Uzasadnienie: Spostrzegawczość to podstawa zarówno obu prac (łamanie klątw/znajdowanie run i zbieranie informacji dla "Czarownicy") Steffena, jak i jego całej ciekawskiej osobowości oraz kreacji postaci. Cattermole ma wprawne oko do detali, jest czuły na cudze emocje co ułatwia mu rozmowy ze szlachciankami, a od kwietnia za dnia pracuje w Londynie, a nocą bohatersko działa dla Zakonu, co jeszcze wyczuliło go na kwestię własnego kamuflażu i obserwowania tego, jak odbierają go inni. Działalność na polu walki i rozwój zawodowy pozwoliły Steffowi rozwijać bystre oko w ludzkiej i szczurzej postaci.
Przykłady:
- Misja sojusznicza Zakonu, instynktownie zaczynam od obserwacji budynku, a MG-ujące nam lusterko chwali moje sprawne oko i przybliża mi informacje o kryjówce zbójów.
- Podejrzany Sylwester:  w szczurzej postaci Steffen obserwuje groby (i gawędzi ze szczurami), pomimo ciemności jest w stanie przeczytać tajemniczy napis, a MG podsuwa mu jeszcze informacje o szczurzych czułych zmysłach (zapachy, dźwięki). Dzięki temu dopadamy z Keatem zamachowca, którego zaskakujemy i nokautujemy.
- O północy na Sylwestrze Steff (już jako człowiek) podejrzliwie przygląda się policjantom i częściowo dzięki obserwacjom (niechlujne/za duże ubrania typów) orientuje się później, że są zamachowcami.
- Misja poboczna Zakonu, w szczurzej postaci Steffen skutecznie wypatruje run na pudłach, które ma ukraść, a potem rzuca krytyczny sukces na zdjęcie z nich zabezpieczeń.
-Kolejna misja sojusznicza Zakonu, jako szczur szukam ukrytego artefaktu
-W pracy Steff niechcący wchodzi na teren działania klątwy, ale pomimo strachu rozgląda się i wypatruje ukryte runy
-Podczas włamania do Gringotta Steff rozglądał się czujnie jako szczur i jako człowiek wypatrywał run
-Spostrzegawczość odegrała rolę w zdjęciu klątwy z Archibalda - najpierw uwagę Steffena zwróciło poruszenie gości (potknął się wtedy co prawda o własne nogi, ale dobiegł w końcu do zgromadzonych), podejrzane zachowanie Archibalda pozwoliło mu wysnuć wnioski co do natury klątwy, a opis efektów Hexa Revelio wskazywał na potrzebę spostrzegawczego wyłapania gęstości magicznej mgły (MG opisywał mgłę jako nieprecyzyjną i gęstą, co zmuszało Steffena do przypatrywania się wokół kogo jest najmocniej zgromadzona - szczególnie w dalszym etapie zdejmowania klątwy, gdy ta przeniosła się na Lorraine)
-Podczas śledztwa w sprawie klątwy Archibalda, Steffen zauważył podobieństwo w charakterze pisma tajemniczego Franca i lorda Lestrange, co potwierdził mu sam Archibald i MG (rzucałam akurat na fotografię, ale spostrzegawczość Steffana jest podsumowana w tym poście), dzięki temu mógł dokuczać Francisowi i czerpać z tego sporą satysfakcję.
-Podczas misji pobocznej, rozglądał się czujnie podczas burzy, wypatrując potencjalnie ukrytego wejścia do groty.
-Dzięki dobrej pamięci wzrokowej i bystremu oku, Steff rozpoznał tożsamość napastnika nocą na Moście Miłości
-W lipcu Steffen nauczył się fotografii, biegłości związanej z wprawnym okiem i koordynacją ręka-oko. Wykorzystywał biegłość podczas nauki (zdjęcia wyszły całkiem nieźle!), a potem fotografował jeszcze Francisa i Angelique (wątki prackowe zalinkowane w moim gringottcie), chętnie ćwicząc nową umiejętność.
-Podczas misji sojuszniczej Gwen, Steff pomagał dziewczynie znaleźć ukryte na obrazach runy.
-Podczas zlecenia dla "Czarownicy", Steff rozglądał się po widowni w ciemnej operze, co pozwoliło mu strategicznie ustawić się we foyer podczas przerwy i nawiązać konwersację z lady Vivienne.
Powyższe przykłady demonstrują użycie biegłości w różnych sytuacjach, od poszukiwania dam do wywiadu z "Czarownicą", przez fotografię, wypatrywanie ukrytych run, wyłapywanie podejrzanego zachowania (Archibald), porównywanie charakterów pisma, rozglądanie się nocą jako szczur, rozpoznawania napastników podczas pojedynku. Rozwój fabularny postaci (zmiana pracy w Ministerstwie na bardziej prestiżową w Gringottcie, coraz większe zaangażowanie w sprawy Zakonu Feniksa, fotografowanie arystokratów) wymaga od Steffena nieustannego wykazywania się spostrzegawczością.

+


intellectual, journalist
little spy

Steffen Cattermole
Zawód : specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 22/23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 33
UROKI : 6
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 36
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6/68
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7358-steffen-cattermole https://www.morsmordre.net/t7438-szczury-nie-potrzebuja-sow#203253 https://www.morsmordre.net/t7411-xoxo-gossip-boy https://www.morsmordre.net/f127-dolina-godryka-szczurza-jama https://www.morsmordre.net/t7471-skrytka-bankowa-nr-1777 https://www.morsmordre.net/t7439-steffen-cattermole?highlight=steffen
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]21.01.21 20:02
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Skrytka: tu
Uzasadnienie: Potrzebuję.
Zdobyto: Proteza magiczna lewego przedramienia, z lepszego materiału, tymczasowa, czarna, bez żadnych ponadprzeciętnych właściwości (-50 PM, ugadane)

+


i am the wound and the blade. both the torturer and the one
who is flayed
Elvira Multon
Zawód : Anatom, uzdrowiciel, pracownik kostnicy
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Krew na twoich rękach, Falka,
Krew na twej sukience
Płoń, płoń, Falka,
za twe zbrodnie
Spłoń i skonaj w męce!
OPCM : 10
UROKI : 0
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 30
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
hunger
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f212-pokatna-20-4 https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]21.01.21 22:45
Imię i nazwisko postaci: Mathieu Rosier
Rachunek: 540 - 480 (6*80) = 60
Zdobyto: +1 punkt stat. do OPCM, +5 punktów stat do CM.
Uzasadnienie: Praktyka czyni mistrza, jak to mawiają. Aby osiągnąć optymalny poziom rozwoju umiejętności należy przykładać do treningów sporo uwagi, a to natomiast przedkłada się na praktyczne wykorzystanie władania magią. Mathieu miał okazję kilkukrotnie wykorzystać to, co trenuje w samotności lub zaciszu domowym. Pod szkołą baletową miał okazję wykazać się zdolnościami głównie z dziedziny Czarnej Magii {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8} pokazało, że trenowanie tych umiejętności przynosi odpowiednie skutki, co było niezwykle satysfakcjonujące. Również na cmentarzu miał okazję dać mały pokaz swoich zdolności, chociaż nie wszystko udało się po jego myśli. Kilka skutecznych zaklęć z dziedziny Obrony przed Czarną Magią pokazało, że trenowanie to jedyna droga do efektów {1, 2, 3, 4,  5}. W tym starciu również sięgnął po zaklęcie z dziedziny Czarnej Magii {1}. Podjął nawet próbę przełamania niezwykle silnego zaklęcia tu, niestety, jego umiejętności na tamten moment okazały się zbyt słabe. Ku zaprezentowaniu swoich umiejętności była jeszcze jedna okazja. Zadanie, które postawił przed nimi Czarny Pan wymagało nieszablonowego myślenia i działań, również i tu sięgał po magię z różnych dziedzin. Zaklęcia z OPCM {1, 2, 3}, które pozwoliły mu niejednokrotnie uniknąć trudnej sytuacji. Również zaklęcia z dziedziny Czarnej Magii, po które zdecydował się sięgnąć, okazały się skuteczne {1, 2}. Z pewnością zwiększenie ilości treningów przyniosło oczekiwane efekty. Nie zawsze wszystko się udaje, jednak po to podejmuje się działania, aby w przyszłości było jak najmniej takich przypadków.

+



Mathieu Rosier


The last enemy
that shall be destroyed is

death
Mathieu Rosier
Zawód : Opiekun smoków
Wiek : 28
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Here’s the misery that knows no end
OPCM : 30
UROKI : 10
ALCHEMIA : 3
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 35
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t7310-mathieu-rosier https://www.morsmordre.net/t7326-ehecatl https://www.morsmordre.net/t7325-mathieu-rosier https://www.morsmordre.net/f97-kent-dover-chateau-rose https://www.morsmordre.net/t7421-skrytka-bankowa-nr-1782#202976 https://www.morsmordre.net/t7339-mathieu-rosier
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]21.01.21 23:35
Imię i nazwisko postaci: Aquila Black
Rachunek: 502 - 500 = 2 PD
Zdobyto: skrzat domowy (Marudek)
Uzasadnienie: Pochodzę z rodu Blacków, a przy Grimmauld Place 12 zawsze pełno było skrzatów. Teraz zamarzył mi się mechaniczny skrzat, taki z prawdziwego zdarzenia. Jestem bogata, nestor jest bogaty, nie wyobrażam sobie życia bez skrzatów i służby.

+



Może nic tam nie będzie. może to tylko fantazja. Potrzeba poszukiwania, która mnie wzmacnia. Potrzeba mi tego by wzrastać.
Aquila Black
Zawód : badaczka historii, filantropka
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Czas znika, mija przeszłość, wiek niezwrotnie bieży,
A występków szkaradność lub cnoty przykłady,
Te obrzydłe, te święte zostawują ślady.
OPCM : 5
UROKI : 6
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8834-aquila-black https://www.morsmordre.net/t8844-sunshine https://www.morsmordre.net/t8843-child-of-the-sun#263595 https://www.morsmordre.net/f184-grimmauld-place-12 https://www.morsmordre.net/t8846-skrytka-bankowa-nr-2087 https://www.morsmordre.net/t8845-aquila-black
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]22.01.21 14:29
Imię i nazwisko postaci: Carlisle Flamel
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 100
Zdobyto: Gołąb (zamiennik sowy pocztowej)

+


persévérance
You must learn to question everything. To wait before moving, to look before stepping, and to observe everything

Carlisle Flamel
Zawód : tańczę z liczbami
Wiek : 30
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
je n'ai rien a perdre
OPCM : 15
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Zwierzęcousty

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9229-carlisle-flamel https://www.morsmordre.net/t9243-pi https://www.morsmordre.net/t9241-teoria-wszystkiego https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t9246-skrytka-bankowa-nr-2565 https://www.morsmordre.net/t9244-carlisle-flamel#281192

Strona 34 z 66 Previous  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Next

Rozwój postaci III
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach