Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 35 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


Imię i nazwisko postaci: Julien de Lapin
Suma punktów biegłości na start: 85 PB
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: sowa

+


A on biegł wybrzeżami coraz innych światów. Odczłowieczając duszę i oddech wśród kwiatów
Julien de Lapin
Zawód : poeta i wróżbita
Wiek : 22
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
je raisonne en baisers

OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Jasnowidz

Nieaktywni zakonnicy
Nieaktywni zakonnicy
https://www.morsmordre.net/t9230-julien-de-lapin#280581 https://www.morsmordre.net/t9250-walentyna https://www.morsmordre.net/t9252-wrozbita-julek https://www.morsmordre.net/f314-dolina-godryka-makowka https://www.morsmordre.net/t9251-skrytka-bankowa-nr-2157#281325 https://www.morsmordre.net/t9253-julien-de-lapin

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Rubeus Hagrid
Biegłość: genetyka (półolbrzym)
Ilość wydanych punktów: 10PB
Uzasadnienie: Hagrid nie ma za dużego wyboru jeśli chodzi o nie korzystanie z bycia półolbrzymem. Stara się co prawda nie rzucać w oczy, ale powodów do korzystania z wielkości jest sporo. Dalej pracuje w Parszywym, gdzie wszyscy się go boją i zapanował w końcu względny spokój (Pani Boyle potwierdzi). Zaczął korzystać ze swojej wielkości w różnych sytuacjach. Na przykład przypilnował Wren, by ta nie odleciała, nawet schował ją pod płaszcz i zaniósł do domu. Oprócz tego najpierw pobił (nie jest z tego dumny), a potem wyrzucił menela z Parszywego. Tu, gdy wylał się na niego eliksir, miotał Rigelem jak jakąś pacynką szarpiąc go w górę i w dół. Został napadnięty z Philippą przez patrol policji i rozwalił jednego policjanta na łopatki. Potem spędził z nią trochę czasu w Tower, gdzie nie chcieli się do niego zbliżać, bo przerażał swoją wielkością. W międzyczasie znalazł w Parszywym ludzką dłoń, a i tak zdołał swoją przekonać pijaków by się nie bili. Poza tym, Pan Goyle jest chyba zadowolony, że dostał półolbrzyma na własność i już zaczyna go go wykorzystywać do swoich celów.

+



No i idę z tym brzemieniem ku Golgocie
Co ja pieprzę idę przecież w
jasną dal
Rubeus Hagrid
Zawód : robol w porcie
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
I should NOT have said that...
OPCM : 1
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 41
Genetyka : Półolbrzym

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t8954-rubeus-hagrid https://www.morsmordre.net/t8983-gog https://www.morsmordre.net/t8964-chlop-jak-dab#267986 https://www.morsmordre.net/t8982-skrytka-bankowa-nr-2106 https://www.morsmordre.net/t8963-rubeus-hagrid

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Jade Sykes
Rachunek: 300-300=0
Zdobyto: kociołek złoty
Uzasadnienie: Jade dzięki znajomości run oraz alchemii zajmuje się tworzeniem talizmanów. Kociołek ma wesprzeć ją w pracy i uchronić przed eksplozją. Jest to przedmiot codziennego użytku, który mogła nabyć w każdym sklepie z kociołkami.

+




What I create is chaos
Jade Sykes
Zawód : łamaczka klątw, paserka
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
Her attitude kinda savage
but her heart is gold
OPCM : 20
UROKI : 0
ALCHEMIA : 16
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t7327-jade-sykes https://www.morsmordre.net/t7337-carnelian#200427 https://www.morsmordre.net/t7340-dziewczyna-z-tatuazem#200443 https://www.morsmordre.net/f266-lancashire-abbeystead-peregrine-hill https://www.morsmordre.net/t7338-skrytka-bankowa-nr-1785#200430 https://www.morsmordre.net/t8674-jade-sykes#256273

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Louis Bott
Biegłość: Majsterkowanie (I)
Ilość wydanych punktów: 0,5
Uzasadnienie: Louis od dzieciaka pomagał ojcu w pracach naprawczych w domu - wprawdzie na początku był jako Podaj-przynieś-pozamiataj i wcale go to nie bawiło, ale z czasem zaczął się baczniej przyglądać całemu procesowi naprawczemu sprzętów domowych i pojazdów, zainteresowało go to i sam zaczął stawiać swoje pierwsze kroki w tej dziedzinie. W wieku szkolnym dorabiał sobie właśnie jako złota rączka, a i później zdarzało mu się pomagać w remoncie Rudery, pracować dorywczo w warsztacie Andersona, a obecnie również ogarniać Kurnik od strony technicznej (szczególnie mugolskie sprzęty, jakie się w nim znajdują) np. naprawiając dach.

+


Make love music
Not war.
Louis Bott
Zawód : Drugi Kogut Kurnika, dorywczo może coś naprawić
Wiek : 22
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Look up at the night sky
We are part of this universe,
we are in this universe,
but more important than both of those facts is that
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Mugol
universe is in us
Niemagiczni
Niemagiczni
https://www.morsmordre.net/t1671-louis-bott https://www.morsmordre.net/t1846-niemugolska-poczta-lou#24237 https://www.morsmordre.net/t1672-louis-bott#17379 https://www.morsmordre.net/f223-dolina-godryka-kurnik https://www.morsmordre.net/t5152-louis-bott

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Kerstin Tonks
Rachunek: 252 - 100 = 152
Zdobyto: 10 kur
Uzasadnienie: Kerstin kupi w Dolinie Godryka kury nioski od lokalnego gospodarza: ciężkie czasy są, mamy sporo terenu koło domu na odludziu, więc trzeba to wykorzystać, żeby było z czego robić jajecznicę i naleśniki, gęb do wykarmienia trochę jest.

+




The bees had declared a war, the sky wasn’t big enough for them all
Kerstin Tonks
Zawód : Pielęgniarka
Wiek : 24 lata
Czystość krwi : Charłak
Stan cywilny : Panna
For now
we are an unfinished story
waiting to be written
f o r n o w
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Charłak
please be brave
Niemagiczni
Niemagiczni
https://www.morsmordre.net/t8101-kerstin-tonks https://www.morsmordre.net/t8192-parapetowa-skrzynka-pocztowa#235933 https://www.morsmordre.net/t8115-sister-kerstin#232161 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t8799-skrytka-bankowa-nr-1965#261717 https://www.morsmordre.net/t8213-kerstin-tonks

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Frederick Fox
Rachunek: 631-400=231
Zdobyto: +5U
Uzasadnienie: Fox jest ex-aurorem, i choć w Anglii biuro zostało rozwiązane kilka miesięcy temu, pozostając za oceanem miał szansę nieustannie brać czynny udział w zawodzie jeszcze w lipcu tego roku. Choć przez ostatnie miesiące pracował dla innego kraju, o swoje umiejętności dbał należycie, jego zadaniem było między innymi zdobycie zaufania i zaskarbienie uwagi szefa Departamentu Przestrzegania Prawa. Będąc w USA miał okazję szlifować techniki własne, wymieniać się doświadczeniami z aurorami zza oceanu, również w magii ofensywnej. Niejednokrotnie pojedynkował się na śmierć i życie z niebezpiecznymi czarnoksiężnikami, co dowodzi, iż posiada nie tylko wiedzę teoretyczną, ale i praktyczną. Jest pewien swoich umiejętności - odkąd wrócił do kraju bierze czynny udział w działaniach Zakonu Feniksa, szykując się do wojny z Rycerzami Walpurgii. Podczas patrolu z Marcellą bezwzględnie wymazał część wspomnień Rain Huxley potężnym obliviate. Nie zawahał się, mimo, że kobieta rzuciła się do ucieczki, a jego, Marcellę oraz Keata dościgały służby ministerstwa. Pewne inkantacje podejmuje instynktownie, działa tak, jak zachowałby się jako auror. Podczas akcji dywersyjnej w Tower sięgał po takie inkantacje jak niewerbalne panno, lamino glacio czy fulgoro - jedne z lepszym, drugie z gorszym skutkiem, ale wszystkie bez wątpienia należące do zaklęć wykraczających poza umiejętności przeciętnego czarodzieja, którym Fox z pewnością nie jest. Potrafi działać pod presją, zna nietypowe manewry. Porażki, jeśli się zdarzają, nie zniechęcają go do dalszego próbowania - jak ta, którą poniósł rzucając nieudane horatio podczas treningu z Maeve, przypłacając szybszym postarzeniem się. Mimo okrutnego skutku zaklęcia złożył deklarację, że nie zamierza rezygnować z dalszych praktyk - to właśnie potknięcia i porażki są dla niego najlepszą szkołą. Jednocześnie chętnie uczy innych tego, co potrafi, nawet z treningu czyniąc morderczy tor przeszkód.
Pozostaje pewny swoich umiejętności, nieustannie je szlifuje i zdecydowanie dąży do zostania w przyszłości mistrzem w tej dziedzinie.

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Frederick Fox
Skrytka: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
Uzasadnienie: Od powrotu do Anglii Fox zauważa drastyczną różnicę między tym, co pamiętał, a tym, co zastał. Brak zaopatrzenia rażący jest szczególnie w Oazie, ale znając manewry swojej rodziny łatwo mu połączyć kropki i domyślić się, że brak pewnych towarów wkrótce może dotknąć cały kraj. Ma na utrzymaniu syna, który lubi schabowe, dlatego jako odpowiedzialny ojciec zamierza zadbać o jego (i własny) dobrobyt, kupując czarodziejską kuszę u rzemieślnika z Doliny Godryka.
Zdobyto: czarodziejska kusza

+


Kundle, odmieńcy, śmieci, wariaci,
obywatele degeneraci,
ej, duszy podpalacze,
Róbmy dym
Frederick Fox
Zawód : Rebeliant
Wiek : 33 (36)
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Kawaler
fire is catching
and if we burn
you burn with us
OPCM : 51
UROKI : 35
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 13
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Metamorfomag
Rozwój postaci III - Page 35 Giphy
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t2155-frederick-fox#32552 https://www.morsmordre.net/t2178-poczta-fryderyka#33148 https://www.morsmordre.net/t2176-fantastic-mr-fox#33126 https://www.morsmordre.net/f220-varden-street-19 https://www.morsmordre.net/t3769-skrytka-bankowa-nr-605#69393 https://www.morsmordre.net/t2332-freddie-fox#35856

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: William Moore
Rachunek: 511 - 400 = 111
Zdobyto: 5 punktów uroków
Uzasadnienie: Minęło pół roku odkąd Billy wrócił do Anglii - i właściwie odkąd to zrobił, nieustannie stara się wspierać Zakon Feniksa w toczonej wojnie, walcząc zarówno u boku bardziej doświadczonych czarodziejów, jak i sojuszników. Tuż po powrocie pomógł Hannah w odnalezieniu młodego olbrzyma i późniejszym eskortowaniu go do wioski, a niedługo później po raz pierwszy stanął oko w oko z Rycerzami Walpugii, razem z Anthonym i Keatonem broniąc apteki w Londynie. Ledwie miesiąc później dwukrotnie starł się ze szmalcownikiem - najpierw próbując uratować rodzinę mugoli na polanie świetlików, później wyciągając przyjaciela z jego łap; w sierpniu znów trafił na Rycerzy Walpurgii, tym razem tocząc z nimi wymagający pojedynek na podlondyńskim cmentarzu. Londyn odwiedził też ponownie we wrześniu, razem z Marceliusem - gdzie byli zmuszeni przedrzeć się przez patrol magicznej policji, złodziejów i atakującego ich oprycha (wątek miał miejsce tutaj, tutaj i tutaj). Wreszcie - wziął udział w misji odbicia Gwardzistki z Azkabanu (tutaj i tutaj), która nie tylko przetestowała jego umiejętności, ale i uświadomiła mu, jak bardzo są istotne.

Imię i nazwisko postaci: William Moore
Biegłość: ekonomia (I)
Ilość wydanych punktów: 2 PB z reszty
Uzasadnienie: Billy już przeszło od pół roku żyje na własny rachunek, utrzymując zarówno siebie, jak i sześcioletnią córkę. Po utracie stałej pracy i regularnych zarobków, jakie zapewniała mu pozycja szukającego, musiał stać się swoim własnym szefem, na błędach ucząc się planowania wydatków i przyszłych inwestycji; pracuje dorywczo - podejmując się zleceń opartych na budowie i remontach, które wymagają od niego nie tylko pracy fizycznej, ale i wyliczania ilości potrzebnych do ich zrealizowania materiałów, a także galeonów koniecznych do ich zakupu. Przykładowo, w tym wątku podejmuje się przystosowania do użytku opuszczonego do tej pory poddasza, a tutaj ustala i rozrysowuje projekt szklarni, na szybko przeliczając konieczne do jej wykonania materiały; robi to również później, w opowiadaniu z pracą, gdzie stwierdza, że zbyt pochopnie zaoferował swoją pomoc w dostarczeniu kamienia, ostatecznie decydując się na poproszenie klientki o zaliczkę na poczet jego zakupu. Umiejętność rozporządzania pieniędzmi jest mu potrzebna również przy realizacji projektu budowy boiska, którego podjął się na ostatnim spotkaniu Zakonu Feniksa; choć Macmillanowie zobowiązali się pokryć koszty budowy, to rozplanowanie jej należy do Billy'ego - co też zrobił, przygotowując projekt budowy, przedstawiając go również na spotkaniu organizacji. Po powrocie do kraju zbudował też chatę w Oazie, a od jakiegoś czasu planuje budowę własnego domu, o czym niejednokrotnie zdarzyło mi się wspomnieć w narracji.

+


nothing ever ends poetically.
it ends and we turn it into poetry.
all that blood was never once beautiful.
it was just red




Ostatnio zmieniony przez William Moore dnia 26.01.21 12:31, w całości zmieniany 2 razy
William Moore
Zawód : lotnik na usługach Macmillanów, łącznik, rebeliant
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 25
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 25
SPRAWNOŚĆ : 20
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5432-william-moore https://www.morsmordre.net/t5459-bursztyn https://www.morsmordre.net/t5433-b-b-b-billy https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t5461-skrytka-bankowa-nr-1345 https://www.morsmordre.net/t5460-billy-moore

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Rachunek: 299-160=139
Zdobyto: +2 CM
Uzasadnienie: Od czasu ostatniego rozwoju i wdrażania się w podstawy teorii czarnej magii Elvira zaczęła również ćwiczyć nabywane umiejętności w praktyce. Czarna magia jest niebezpieczną dziedziną, co nie raz odczuła na własnej skórze, czasy oraz podjęte decyzje o przynależności do organizacji Rycerzy Walpurgii wymagają od niej jednak wytrwałości. Trenuje mroczne sztuki w plenerze, w czasie misji zwiadowczych w towarzystwie starszej stażem Rycerki (tutaj rzuciłam ładne Bucco), coraz odważniej sięga również po te zaklęcia, gdy staje w konieczności szybkiej obrony. (+1, +2). Niejednokrotnie w postach fabularnych wspominałam, że Elvira poświęca wolne chwile na samodzielną naukę, a dziedzina ta zwłaszcza teraz, po otrzymaniu awansu z sojusznika, będzie jej niezmiernie przydatna.

+


You know I love the thrill of the rush


Elvira Multon
Zawód : Prywatny uzdrowiciel
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
We'll never get free
Lamb to the slaughter
What you gonna do
When there's
blood in the water?
OPCM : 6
UROKI : 0
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 28
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
wrath
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f212-pokatna-20-4 https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci:Rigel Black
Skrytka: cyk
Uzasadnienie: Kupuje dragi u Regiego tutaj
Zdobyto: 5 działek Złotej Rybki

+
Prosimy o zalinkowanie tego posta do skrytki jako potwierdzenie zakupu <3


The truth may be out there
But the lies are inside your head.

Rigel Black
Zawód : Praktykant w Departamencie Tajemnic, naukowiec
Wiek : 24
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
We are all roamers of vast spaces and travellers in many ages.
OPCM : 0
UROKI : 17
ALCHEMIA : 20
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t8887-rigel-black https://www.morsmordre.net/t9011-apt#270971 https://www.morsmordre.net/t9014-skeletons-in-my-closet#271101 https://www.morsmordre.net/f184-grimmauld-place-12 https://www.morsmordre.net/t9012-skrytka-bankowa-nr-2091#270977 https://www.morsmordre.net/t9026-rigel-a-black#271647

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Zachary Shafiq
Rachunek: 904 - 5x80 (400) = 504

Zdobyto: 5 statystyk: 3 CM, 2 OPCM
Uzasadnienie: Dużo czasu zajęło Zachary'emu zainteresowanie oraz zgłębienie sztuk czarnomagicznych, a wszystko zaczęło się od dołączenia do grona Rycerzy Walpurgii, gdzie zyskał możliwość obcowania z tymi, którzy dali mu szansę na zdobycie nowej wiedzy. Pierwszą prawdziwą okazją okazało się miejsce, które na rozkaz Czarnego Pana należało przejąć, korzystając z udostępnionej przez niego wiedzy, by zapanować nad anomalią. Skuteczna próba była jedną z niewielu praktycznych okazji do sięgnięcia po czarnomagiczną moc. Druga z takich okazji nadarzyła się prawie rok później, w Locus Nihil, gdzie zawiódł, poznając także, jak wielkim wysiłkiem i ryzykiem jest sięganie po tego rodzaju magię, której dotychczas był świadkiem lub dobrowolną ofiarą w przypadku klątwy Cruciatusa. Jednocześnie przy nowym zainteresowaniu nie zapomina, jak ważna dotychczas była dla niego obrona przed czarną magią i konsekwentnie ją praktykuje nie tylko z perspektywy uzdrowiciela, który powinien umieć obronić siebie oraz znajdującym się pod jego opieką rannych, ale przede wszystkim przez wzgląd na przybierającą coraz ostrzejszy obrót wojnę; pamięta, jak wiele wyniósł z toczonych pojedynków, z wolna pogłębiając równie istotną teorię. Nominacja otrzymana od ojca wymogła na nim także spojrzenie na posiadane zdolności w znacznie szerszej perspektywie, a to finalnie skłoniło go do podjęcia dodatkowych kroków w doskonaleniu swoich umiejętności.

Wątki: [1], [2], [3], [4], [5]

+



One look in my eyes
The chase has just begun
Zachary Shafiq
Zawód : Ordynator oddziału zatruć eliksiralnych i roślinnych, Wielki Wezyr rodu
Wiek : 26
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
I am an outsider
I don't care about
the in-crowd
OPCM : 22
UROKI : 8
ALCHEMIA : 8
UZDRAWIANIE : 26
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
 magic
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t5831-zachary-shafiq#137692 https://www.morsmordre.net/t5852-ammun#138411 https://www.morsmordre.net/t5853-zaloz-szalik-bo-zmarzniesz https://www.morsmordre.net/f145-wyspa-man-siedziba-rodu-shafiq https://www.morsmordre.net/t5866-skrytka-bankowa-nr-1444#138736 https://www.morsmordre.net/t5865-zachary-shafiq#138732

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Francis Lestrange
Rachunek: 1100 - (50x12) + (6x80) = 20
Zdobyto: 12 punktów biegłości, 6 punktów statystyk do sprawności
Uzasadnienie:

Wielokrotnie w narracji wspominam, że Franc dba o kondycję, biega, ćwiczy, rozciąga się itd.W tym wątku razem z Haverlockiem idą piechotę na wzniesienie w Kent, aby poćwiczyć szermierkę, Tutaj razem urządzam sobie jogging, a później pływackie wyścigi z Veronicą, Wspólnie z Elaine skaczę przez ogromne fale wzniecone przez krakena i podstępnie nurkuję.Rodowity Arab uczy mnie latać na latającym dywanie, do czego potrzebuję nie tylko zwinności, ale również siły, z Traversem próbuję żeglować, ale w trakcie rejsu dostaję w głowę, nie mniej jednak wykonuję fizyczne prace na statku, które wymagają krzepy. Dokładnie tutaj i tutaj biję też aluzję mojego szwagra.


Imię i nazwisko postaci: Francis Lestrange
Biegłość: kłamstwo z II na III
Ilość wydanych punktów: 15 (5,5 z reszty, 9,5 z powyższego rozwoju)
Uzasadnienie: Francis stworzył sobie swoje alter ego, z którym żyje już od dobrych kilkunastu lat. Ponadto jest zwyczajnym kłamczuchem i bez tego opowiada bajki o różnej szkodliwości społecznej. W wątku z Marcellą udaję, że mamy przy sobie psiego towarzysza, rozgrywka z Filipką opiera się w całości o postać Morgana Lyncha, czyli marynarza, w którego wciela się Franc. Rozmawiając z Angelicą udaję dziennikarza i przekonuję ją, że piszę artykuł dotyczący gastronomicznej sfery Londynu oraz namawiam do zwierzeń, dotyczących doznań w mojej własnej restauracji. W rozgrywce ze Stefanem udaję twardszego niż jestem w rzeczywistości. Tutaj i tutaj nieprzerwanie śpiewam szanty o Morganie i wchodzę w jego portki, przed Wendeliną udaję zachwyconego z naszych swatów, kłamię mojemu przyjacielowi i wmawiam mu, że jestem kimś innym niż w rzeczywistości, na evencie pojawiam się ponownie jako Morgan, nabieram Cedrica, że jestem łapserdak, świnia i zwykły złodziej, a ponadto wciskam marynarzom kit, że mam na wymianę bieliznę lady Rosier. Oszukuję Marcela, że jestem biednym biedakiem i opowiadam mu smutną historię mojego żyćka. Salonowe intrygi uczą mnie kręcić i korzystam z tego, ponadto wiem, że dobre kłamstwo powinno mieć fundament z prawdy i dlatego na przykład do wątku Morgana wplatam własne doświadczenia. Kłamię też przed samym sobą, że chcę być dobrym szlachcicem i chociaż wiem, że to nie do końca prawda, to jednak niby-w-to-wierzę, więc oszukuję chyba całkiem nieźle podkówka

+ (zmiany w rozwoju nie będą uznane w aktualnie trwających rozgrywkach z mistrzem gry)


Tak, możesz zapalić znicz
Chociaż wiem, że już nic
Mnie nie czyni człowiekiem
Morgan Szalbierz
Zawód : staram się
Wiek : 32
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Kawaler
I Tend The Light
OPCM : 15
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Duch
Rozwój postaci III - Page 35 0a8b1-img_1302
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t7974-francis-m-lestrange https://www.morsmordre.net/t8044-don-juan https://www.morsmordre.net/t7982-zaciekaw-mnie https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t7980-skrytka-bankowa-nr-1928 https://www.morsmordre.net/t8093-fransua-lestrange

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Jayden Vane
Biegłość: ukrywanie się » zapominanie biegłości
Ilość wydanych punktów: zwrot 2PB
Uzasadnienie: Jako że ukrywanie się nie jest biegłością, którą łatwo wcisnąć w wątki i wspominać, że już tego nie umiem, chciałabym wskazać na kompletny brak użytkowania biegłości oraz moją własną bezmyślność, którą kierowałam się, dobierając takową. Nigdy w swojej karierze gry fabularnej nie ukrywałam się profesorem, nie korzystałam z tej umiejętności mechanicznie i w wątkach prywatnych (a jeśli to robiłam, to było to tak dawno, że najstarsi górale tego nie pamiętają...), nie mówiąc też o tym, że aktualnie Jayden nie miałby powodu, żeby to robić. Działa publicznie - jako naukowiec, profesor, nie chowa się przed Rycerzami, Zakonnikami czy trollami, nie zaszywa się też na odludziu - przeprowadzka na tereny oddalone od innych ludzi była pokierowana nie chęcią ukrycia się, lecz spokojnego wychowania dzieci. List gończy jego żony zna cała Wielka Brytania, a Vane w żaden sposób nie wycofał się z życia - jeśli mogę to tak nazwać - publicznego. Aktualna rozpoznawalność na III poziomie sprawia, że jego twarz jest publicznie znana i musiałby się bardzo postarać, by było inaczej. Od długiego czasu - jeśli nie od zawsze - podkreślam i kreuję profesora na człowieka otwartego i nieobawiającego się stawić komuś czoła bezpośrednio - jego charakter nie wpasowuje się również w biegłość ukrywania się. Do tego jego zwinność na poziomie totalnego guzdrały, raczej nie pozwalałaby poruszać mu się bezszelestnie nawet gdyby tego chciał, dlatego ślicznie proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku.

+


Maybe that’s what he is about. Not winning, but failing and getting back up. Knowing he’ll fail, fail a thousand times,
BUT STILL DON'T GIVE UP
Jayden Vane
Zawód : astronom, profesor, publicysta, badacz, erudyta, ojciec
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Sometimes the truth
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their faith rewarded.
OPCM : 43
UROKI : 25
ALCHEMIA : 2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 12
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t4372-jayden-vane#93818 https://www.morsmordre.net/t4452-poczta-jaydena#95108 https://www.morsmordre.net/t4451-lucky-star#95083 https://www.morsmordre.net/f113-irlandia-killarney-national-park-theach-fael https://www.morsmordre.net/t4454-skrytka-bankowa-nr-1135#95111 https://www.morsmordre.net/t4453-jayden-vane

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Maeve Clearwater
Rachunek: 719 – 50 = 669
Zdobyto: 1 PB
Uzasadnienie: Uzasadnienie niżej.

Imię i nazwisko postaci: Maeve Clearwater
Rachunek: 669 – 640 = 29
Zdobyto: 8 do uroków
Uzasadnienie:
Maeve zaczęła angażować się w działania Zakonu Feniksa, co sprawia, że tym silniejszą odczuwa potrzebę dbania o swe umiejętności ofensywne. Nie tylko dla siebie, ale i dla tych, z którymi przyjdzie jej współpracować – a także z myślą o bracie, z którym mieszka, a którego chciałaby za wszelką cenę chronić przed skutkami swych działań. Zawieszenie spotkań klubu pojedynków odebrało możliwość odbywania regularnych treningów pod okiem sędziów, z tego też powodu szuka innych okazji do szlifowania swych zdolności. Od zawsze czuła się pewniej w zaklęciach i urokach, w których szkoliła się również w trakcie stażu i pracy w wiedźmiej straży – wie, że czasem atak jest najlepszą możliwą obroną. Teraz z kolei, gdy nie pracuje już dla Ministerstwa, a jest zdana tylko i wyłącznie na siebie, do tego stanęła oko w oko z groźnymi przeciwnikami czy w trakcie bezksiężycowej nocy, czy w Tower, tym bardziej zależy jej na opanowaniu wymagających zaklęć.
Choć odczuwa opór przed odbieraniem innym życia, zdaje sobie sprawę z faktu, że silniejsze uroki – takie jak Deprimo (tutaj), Lamino Glacio (tutaj) czy Fulgoro (tutaj), które próbowała przywołać w trakcie treningu z Foxem – mogą okazać się niezwykle przydatne, kiedy zostanie zepchnięta pod ścianę i nie pozostanie jej żaden wybór jak tylko zabić lub zostać zabitą. W trakcie wyprawy po Justine utraciła różdżkę, przez co musiała posługiwać się inną, zagrabioną z ciała martwego strażnika, mimo to kilka razy udało jej się zmusić magię do posłuszeństwa, skutecznie unieruchamiając przeciwników (tutaj i tutaj). Wcześniej, w sierpniu, pojawiła się w Oazie, kiedy zebranych na wybrzeżu czarodziejów zaatakował wąż morski – pomagała w opanowaniu tłumu, a także unieszkodliwieniu stworzenia i uwolnieniu Marceli z jego uścisku (tutaj, tutaj). Poza tym, Maeve łapie się teraz różnych zajęć, by zarobić na swe utrzymanie, również nakładania pułapek (przykład) i chciałaby poznawać coraz silniejsze zabezpieczenia.

Imię i nazwisko postaci: Maeve Clearwater
Biegłość: Genetyka, metamorfomagia*
Ilość wydanych punktów: 5 PB (4 z reszty, 1 dokupiony)
Uzasadnienie: Maeve stale korzysta ze swego daru, by względnie bezpiecznie poruszać się po Londynie. Zarejestrowała różdżkę pod zmienioną twarzą, skradzionym komuś nazwiskiem, dlatego też każda dotychczasowa wizyta musiała zostać poprzedzona udaną przemianą w Emer: tutaj (wyżej kilka nieudanych prób), tutaj przed misją poboczną. I choć niekiedy potrzebuje więcej czasu, by przemienić całe – za wyjątkiem oczu – swoje ciało i dostosować je do nowej roli, to każda taka próba pozwala na wyciągnięcie wniosków, co może poprawić, nad czym musi jeszcze poprawić, a co wychodzi jej wystarczająco dobrze.
Dalsze ćwiczenia przynoszą oczekiwane rezultaty, w Tower, mimo stresu i dyszącego w kark zagrożenia, udało jej się zmienić swój wzrost i rysy twarzy już za pierwszym razem, tym samym unikając rozpoznania przez strażników (tutaj).

*Mam też taką nieśmiałą prośbę, w tabelce z biegłościami mam wpisane "Genetyka (jasnowidz, półwila, wilkołak lub brak)", czy można przy okazji poprawić to na "Metamorfomagia"? Embarassed

+ (już poprawiam)


My name's a war song
I'll sing you a new one
Maeve Clearwater
Zawód : Rebeliant, wywiadowca
Wiek : 27
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I can hear the sound of a heartbeat before it goes out
Won't ever leave my memory of bloodshed all around

OPCM : 23
UROKI : 36
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Metamorfomag

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t6468-maeve-clearwater https://www.morsmordre.net/t6481-artemizja#165435 https://www.morsmordre.net/t6475-maeve#165296 https://www.morsmordre.net/t10356-sypialnia-maeve#312817 https://www.morsmordre.net/t6969-skrytka-bankowa-nr-1629#183139 https://www.morsmordre.net/t6512-maeve-clearwater

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Anne Beddow
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: -
Zdobyto: różdżka


czekam na wiatr co rozgoni ciemne skłębione zasłony;
stanę wtedy na raz ze słońcem
twarzą w twarz
Anne Beddow
Zawód : powsinoga
Wiek : 17
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
świat dziwny jest jak sen
a sen jak świat
OPCM : 14
UROKI : 6
ALCHEMIA : 2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 13
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9261-anne-beddow#281746 https://www.morsmordre.net/t9589-listy-do-ani#291635 https://www.morsmordre.net/t9276-anne-with-an-e#282533 https://www.morsmordre.net/t9277-annie-beddow#282540

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Cassandra Vablatsky
Rachunek: 272-160=112
Zdobyto: 2 punkty zwinności (do ptasiej formy też)
Uzasadnienie: Przemierzam przestworza pod zwinną i szybką kruczą postacią (tu np), uczą się być w niej coraz szybszą i wykazywać się coraz większym refleksem. Wykorzystuję moją ptasią postać do umykania przed zaklęciami, np tu, podczas walk w Londynie, i tu, kiedy magia nie była jeszcze stabilna; tu uciekam też przed Ramseyem, umykając z uścisku. Fizycznie pracuję w zasadzie w każdym wątku, w którym leczę (przemywam rany, opatruję je, smaruję maści, sprzątam krew), np tu, a typowo fizycznie np. tutaj pracuję typowo fizycznie - piorę prześcieradła; przedział do 10 punktów odpowiada za podstawowy balans ciała, więc wydaje mi się, że można go (przynajmniej dodatkowo) uzasadnić każdym ruchem. Na co dzień ruszam się dużo - choć nie uprawiam sportów, praca nad lecznicą i w lecznicy jest dla mnie wymagająca fizycznie. Pozostaję w przedziale przeciętnym - adekwatnym do ogólnej kreacji.

Imię i nazwisko postaci: Cassandra Vablatsky
Biegłość: Gotowanie
Ilość wydanych punktów: 6,5 (II poziom)
Uzasadnienie: Jestem uzdrowicielką, znam się na podstawach żywienia, prowadzę też swoją lecznicę, w której moi pacjenci są pod moją opieką. Z biegiem lat nabieram doświadczenia, uczę się, czym są zbalansowane posiłki, z własnego doświadczenia zaczynam wychwytywać, po czym najszybciej wracają siły i jaka żywność pomaga przy jakich schorzeniach. Cassandra, o czym wspominałam w wątkach, czyta Czarownicę (tu poznała dzięki temu Bertiego), a jej lektura pomaga w dokształcaniu się w tej materii (niekiedy umieszczane są tam przepisy). Na szczególną uwagę zasługuje jednak mój rosół, który na Nokturnie został owiany legendą. Jego składniki są tajne, ale pozwala wrócić do życia wszystkim moim pacjentom. Tutaj Ramsey bardzo zachwala jego smak (na 1200 słów), karmię nim czarodziejów w wątkach: np. tu, tu, tu, tu. Ponadto tutaj śmierciożerca Ignotus wybył na wydarzenie z zapasem moich kanapek. W poście mistrza gry tego nie ma, ale na zapytanie, czy moje kanapki działają na umysł z takim sukcesem, jak czekolada, padła odpowiedź twierdząca. Zatem przygotowana żywność potencjalnie mogła ocalić życie śmierciożercy. Gotuję też dla mojego dziecka: x, x ,  x, a tutaj dyskutuję ze śmierciożercą o dziecięcych nawykach żywieniowych...

PS. Tutaj poznaję indyjską kuchnię
PS2 Gotowania uczył mnie też sam Bertie Bott - tu podarował mi przepisy i podał sekretne wskazówki, a ja tu wspominałam o tym, że z nich skorzystałam

Imię i nazwisko postaci: Cassnadra Vablatsky
Biegłość: Genetyka - jasnowidz
Ilość wydanych punktów: 10
Uzasadnienie: Cassandrę przerażał jej dar. Uciekała przed strasznymi wizjami, które kłębiły się w jej głowie; śmierć, zniszczenie, smutek, żal, rozczarowanie, emocje, które widywała w swoich wizjach ją przytłaczały, przez długi czas nie chciała otwierać swojego trzeciego oka. Z czasem - tu się to zaczęło zaczynam rozumieć, że moje trzecie oko jest moją siłą, która może mnie chronić. Wszystko zaczęło się tutaj, kiedy udało mi się odwrócić bieg przeznaczenia i dzięki moim wizjom (i małej pomocy Mulciberów..) ustrzec córkę przed zakusami jej zwyrodniałego ojca. Zaczynam (również poprzedni link) wykorzystywać swoje moce, by wspomóc Rycerzy Walpurgii. Tutaj opowiadam Ramseyowi o tym, widzę, o Zakonnikach.  Dopadają mnie wizje np. tu, a tu w ostatnim czasie przestrzegam Ramseya przed śmiercią złotowłosej podczas podróży po artefakt Czarnego Pana. Tutaj pracuję nad trzecim okiem mojej córki, ucząc tego również jej i czytając przyszłość mojego syna, a tu czytam gwiazdy z Ramseyem

+




bo ty jesteś
prządką

Cassandra Vablatsky
Zawód : Szeptucha
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Kruk źrenice swe ogniste utkwił we mnie, jak szachista, gdy szyderczo syczy:
s z a c h
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 26
UZDRAWIANIE : 36
TRANSMUTACJA : 25
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 10/60
SPRAWNOŚĆ : 5/5
Genetyka : Jasnowidz

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t569-cassandra-vablatsky https://www.morsmordre.net/t943-zorya-utrennyaya#4959 https://www.morsmordre.net/t687-cassandra-vablatsky https://www.morsmordre.net/f94-ulica-smiertelnego-nokturnu-17 https://www.morsmordre.net/t2811-skrytka-bankowa-nr-3#45477 https://www.morsmordre.net/t1510-cassandra#13947

Powrót do góry Go down

Strona 35 z 63 Previous  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 49 ... 63  Next

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach