Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
Rozwój postaci III [odnośnik]03.08.19 12:13
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 46 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci III [odnośnik]07.06.21 17:21
Imię i nazwisko postaci: Isabella Presley
Rachunek: 826-55=771
Zdobyto: złoto
Uzasadnienie: Alchemik uzupełnia zapasy.


+
Isabella Cattermole
Zawód : Stażystka w lecznicy
Wiek : 22
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczona
Najmilszy sercu jest prawdziwy w nim pożar.
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 20
UZDRAWIANIE : 20
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 1
Genetyka : Czarownica
Rozwój postaci III - Page 46 A8172ec5839139146051f7b54e49c5d0
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7405-isabella-selwyn https://www.morsmordre.net/t7416-iskierka https://www.morsmordre.net/t7414-bardzo-nieprzykladna-lady#202782 https://www.morsmordre.net/f84-boreham-palac-beaulieu https://www.morsmordre.net/t7417-skrytka-bankowa-nr-1810#202799 https://www.morsmordre.net/t7415-isabella-selwyn
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.06.21 11:16
Imię i nazwisko postaci: Thomas Doe
Rachunek: 13 - 10 = 3
Zdobyto: Kot
Uzasadnienie: Łapałem bezdomnego kotka w wątku, dokładnie o tutaj, którego chcę przygarnąć, bo jak to zostawić takie stworzenie, niech mi łapie myszy w domu.


+



Am I hurting? Am I sad? Should I stay, or should I go? Will there ever be a place for the broken in the light?
If I make another move there'll be no more turning back; If I find a way to change, if I step into the light...
then it all will fade away
Thomas Doe
Zawód : Złodziej, grajek
Wiek : 21
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Things didn't go exactly as planned
but I'm not dead so it's a win
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 17
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 20
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 46 AGJxEk6
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9764-thomas-doe?nid=5#297075 https://www.morsmordre.net/t9998-buleczka?highlight=Bu%C5%82eczka https://www.morsmordre.net/t9805-fircyk https://www.morsmordre.net/f358-doki-pont-street-13-7 https://www.morsmordre.net/t9797-skrytka-bankowa-nr-2234 https://www.morsmordre.net/t9798-thomas-doe#297380
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.06.21 21:38
Imię i nazwisko postaci: Stevie Beckett
Biegłość: kolarstwo (0 na I)
Ilość wydanych punktów: 0,5 pb
Uzasadnienie: Stevie na jesień powrócił do jazdy na rowerze, czego nie robił od lat. Jak to mówi stare porzekadło, takich rzeczy się nie zapomina, więc już w trakcie wycieczki z córką poradził sobie całkiem nieźle, mknąc po wybrzeżu. Od tamtej pory sprawia mu to dziwną przyjemność, chociaż sam się do tego nie przyznaje, to jednak warto rozruszać stare kości. Dlatego też już na początku listopada wyruszył na wycieczkę po Dolinie Godryka. Rower świetnie sprawdził się też na grzybach, gdzie to pan Beckett podróżował po lesie, unikając wywrotki.

+


Am I going crazy? Would I even know? Am I right back where I started forty years ago?
Wanna guess the ending? If it ever does... I swear to God that all I've ever wanted was
A little bit of everything, all of the time, a bit of everything, all of the time
Apathy's a tragedy, and boredom is a crime. I'm finished playing, and I'm staying inside.
Stevie Beckett
Zawód : twórca świstoklików, wynalazca
Wiek : 57
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Wdowiec
The blues ain't nothing but a good man feelin' bad.
OPCM : 15
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 26
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9282-stevie-beckett https://www.morsmordre.net/t9293-einstein https://www.morsmordre.net/t9292-wujek-stevie#282938 https://www.morsmordre.net/f318-dolina-godryka-warsztat https://www.morsmordre.net/t9294-skrytka-bankowa-nr-2137 https://www.morsmordre.net/t9295-stevie-beckett
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]09.06.21 3:02
Imię i nazwisko postaci: Hannibal Rookwood
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 40 (100-60)
Wydane punkty doświadczenia: 100
Zdobyto: 2x pies (100PD), wabik na wilkołaki (20PM), srebrny łańcuch (20PM), płynne srebro (20PM)

+
Hannibal Rookwood
Zawód : Łowca wilkołaków z grupy Sigrun, dystrybutor zwierzęcych ingrediencji
Wiek : 33
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Moja natura mówi głośniej
OPCM : 15
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Zwierzęcousty

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t10003-hannibal-rookwood https://www.morsmordre.net/t10021-kwatera-w-harrowgate https://www.morsmordre.net/t10020-hannibal https://www.morsmordre.net/f373-harrogate-12-jesmond-rd https://www.morsmordre.net/t10024-skrytka-bankowa-nr-2264#302725 https://www.morsmordre.net/t10023-hannibal-rookwood
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]09.06.21 23:09
GRINGOTT
Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Skrytka: skrytka
Uzasadnienie: kupiłem
Zdobyto: złoto, róża piaskowa

+



the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n

Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 40
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 65
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 46 0a7fa580d649138e3b463d11570b940cc13967a2
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t639-vespasien https://www.morsmordre.net/t637-tristan-rosier#1838 https://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 https://www.morsmordre.net/t2784-skrytka-bankowa-nr-96 https://www.morsmordre.net/t977p15-tristan-rosier
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]09.06.21 23:52
Imię i nazwisko postaci: Constantia Sallow
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: sowa

+



— fire walk with me —

• These violent delights have violent ends •
Constantia Sallow
Zawód : ambitna magizoolog kolekcjonująca słowa w książkach oraz naukowych artykułach.
Wiek : lat 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
We build castles with our fears and sleep in them like kings and queens.
OPCM : 16
UROKI : 18
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9976-constantia-sallow#301547 https://www.morsmordre.net/t10013-morgause#302619 https://www.morsmordre.net/t10012-constantia-sallow#302616 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10014-skryta-bankowa-nr-2182#302620 https://www.morsmordre.net/t10015-constantia-sallow#302622
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]10.06.21 0:43
Imię i nazwisko postaci: Marcelius Sallow
Biegłość: walka wręcz - I poziom
Ilość wydanych punktów: 0,5
Uzasadnienie: Marcel żyje na ulicy od szesnastego roku życia, cyrkowa bohema pełna jest artystów pogubionych, w tym pijących, portowe ulice pełne drobnych rzezmieszków. Musiał nauczyć się wychodzić cało z bójek, żeby przeżyć, zmiana mechaniki krótko po tym jak oddałam kartę trochę zgubiła ten koncept, bo brak biegłości zaczął wykluczać drobne umiejętności. Zdarza mi się unosić emocjami i wtedy sięgać po przemoc - skopałem Steffena, szarpałem się z Jamesem. Zdarza mi się bronić, korzystając z siły moich mięśni - tu odpycham od siebie ojca, a tu Reggiego, który myśli, że próbuje ratować mi życie, ale tak naprawdę chce mi je odebrać. I w końcu tu biorę udział w burdzie w knajpie, którą rozpętaliśmy z Jamesem. Walczę z dwoma przeciwnikami jednocześnie i choć kończę z wbitym w ciało tulipanem, zwyciężam.

jestem w trakcie wątku z mistrzem gry, ale skonsultowałam kwestię wrzucenia rozwoju z nim i pozwolił mi to zrobić Rozwój postaci III - Page 46 2573766412

+


jeszcze w zielone gramy jeszcze nie umieramy, jeszcze się nam ukłonią ci co palcem wygrażali

Marcelius Sallow
Zawód : Akrobata
Wiek : 20
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
a gniew twój bezsilny niech będzie jak morze ilekroć usłyszysz głos poniżonych i bitych
OPCM : 6
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 40
SPRAWNOŚĆ : 20
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t8833-marcelius-sallow#263287 https://www.morsmordre.net/t8838-marcelius-sallow#263482 https://www.morsmordre.net/t8835-marcelius-sallow#263320 https://www.morsmordre.net/f319-arena-carringtonow-wagon-7 https://www.morsmordre.net/t8839-skrytka-bankowa-nr-2088#263495 https://www.morsmordre.net/t8841-marcelius-sallow#263502
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]12.06.21 18:20
Imię i nazwisko postaci: Isabella Presley
Rachunek: 779-55=724
Zdobyto: złoto
Uzasadnienie: Potrzebuję jeszcze jedno złoto :innocent:


+
Isabella Cattermole
Zawód : Stażystka w lecznicy
Wiek : 22
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczona
Najmilszy sercu jest prawdziwy w nim pożar.
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 20
UZDRAWIANIE : 20
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 1
Genetyka : Czarownica
Rozwój postaci III - Page 46 A8172ec5839139146051f7b54e49c5d0
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7405-isabella-selwyn https://www.morsmordre.net/t7416-iskierka https://www.morsmordre.net/t7414-bardzo-nieprzykladna-lady#202782 https://www.morsmordre.net/f84-boreham-palac-beaulieu https://www.morsmordre.net/t7417-skrytka-bankowa-nr-1810#202799 https://www.morsmordre.net/t7415-isabella-selwyn
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]13.06.21 9:33
Imię i nazwisko postaci: Silke Wilkes
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: Sowa

+


if cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are. style. that's what people remember
motyw
Silke Multon
Zawód : Asystentka Sallowa, badaczka, numerolożka
Wiek : 26
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
The truth may be out there, but the lies are inside your head.
OPCM : 8
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 20
CZARNA MAGIA : 2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Metamorfomag

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9917-silke-multon https://www.morsmordre.net/t10081-drzyploszka#305178 https://www.morsmordre.net/t10082-sliska#305180 https://www.morsmordre.net/f379-pokatna-13-4 https://www.morsmordre.net/t10080-silke-multon#305177
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]13.06.21 12:04
Imię i nazwisko postaci: Prudence Macmillan
Rachunek: 87-50= 37
Zdobyto: Sowa
Uzasadnienie: Chyba dorosłam do tego, żeby mieć swoją własną.


+


I am the storm and I am the wonder
And the flashlights nightmares
And sudden explosions
Prudence Macmillan
Zawód : Specjalista ds. morskich organizmów
Wiek : 26/27
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
With wild eyes, she welcomes you to the adventure.
OPCM : 14
UROKI : 11
ALCHEMIA : 2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 11
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 46 D36cb059e33df5c9cc27b3102f0bf437286d1298
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9686-prudence-macmillan https://www.morsmordre.net/t9710-limbo https://www.morsmordre.net/t9701-syrenka https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t10646-skarpeta-pru https://www.morsmordre.net/t9860-prudence-macmillan#298534
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]14.06.21 17:43
Imię i nazwisko postaci: Michael Tonks
Rachunek: 355 - 350 (7 x 50) = 5
Zdobyto: 7 PB
Uzasadnienie: poniżej

Imię i nazwisko postaci: Michael Tonks
Biegłość: genetyka-likantropia
Ilość wydanych punktów: 7 PB, kupione powyżej
Uzasadnienie: Nie rozwijałam jeszcze likantropii na fabule (obecne punkty w genetyce są z poziomu KP/karty zmiany), a Michael staje się coraz bardziej świadomym swoich atutów (i wad) wilkołakiem.
Podczas każdej pełni nabywa doświadczenia i próbuje spędzić kolejną bezpieczniej: w lutym spędza pełnię z zerową kontrolą nad sobą i Lyall tłumaczy mu, jak lepiej zawiązać łańcuch. W marcu Michael również niewiele pamięta, ale za to przywiązał się o wiele skuteczniej i dzięki temu nie był zagrożeniem dla Gwen. W kwietniu przeżył zaś pełnię bardziej świadomie niż dotychczas i - z powodu wojny pozbawiony regularnych dostaw eliksiru tojadowego - tym bardziej próbuje zachować świadomość w trakcie przemian. Kwietniowa rozmowa od serca z Vincentem była pewnego rodzaju krokiem milowym - Rineheart opowiedział Tonksowi o wilkołakach, które nad sobą panują, którym pomagają inni likantropi i własne rodziny, dając mu (nierealistyczną) nadzieję na wyjazd do Rumunii i (realistyczną) nadzieję na to, że będzie lepiej i nad likantropią można zapanować. W lipcu związany srebrnymi łańcuchami Michael napotyka Matta Botta, który radził sobie z lipcową pełnią znacznie lepiej (wewnętrzny wilk Michaela nie jest z tego dumny, ale Bott pozostał w pełni świadomy ludzkiej natury, więc sprytem zdominował zwierzęcego i związanego Tonksa), podczas porannej rozmowy Bott opowiada Tonksowi o tym, że da się wszystko zapamiętać podczas pełni, bardzo pobudzając jego ambicję (post później Michael wyraża chęć do nauki) i podsuwając mu kilka przemyśleń odnośnie instynktu samozachowawczego.
Wilkołacza natura przejawia się również - pomagając lub przeszkadzając, ale wilcze alter-ego widzi się raczej w roli niechcianego pomocnika - poza pełniami. Podczas przełomowego dla wilczej psychiki lub katalizującego rozdwojenie jaźni wątku z Deirdre, Tonks prawie przemienia się w wilkołaka w reakcji na ból po oberwaniu Cruciatusem - a choć fizyczna przemiana jest nieudana, to wilkołacza natura przejmuje ludzką psychikę, uniemożliwiając Dei przesłuchanie aurora i w paradoksalny sposób (w połączeniu z polem antymagicznym) ratując mu życie.
Podczas dotychczasowego rozwoju fabularnego, Michael po raz pierwszy zaczął przemieniać się pod wpływem emocji. Na początku niechcący, przy Hannah, ale zdołał odzyskać nad sobą kontrolę zanim zrobił komukolwiek krzywdę (i przy okazji nauczył się, że widok i zapach krwi utrudnia mu zachowanie tej kontroli). We wrześniu zaś wykorzystał to z oporami, ale całkiem celowo, by uratować Corę (opanował się i nie skrzywdził jej samej!) i samego siebie od trójki napastników (których wilkołak zabił). W październiku, męczony koszmarami z Azkabanu, był kuszony do mimowolnych przemian, które opanował przy Kerstin i Julienie, a pomimo przemiany przy Hannah, nauczony doświadczeniem przejął kontrolę nad wilkołaczym ciałem i uciekł jak najdalej aby nie zrobić jej krzywdy.
Chociaż Michael Tonks wciąż nie do końca pogodził się z wilkołaczą naturą, to na pewno nauczył się lepiej ją kontrolować oraz z doświadczenia przekonał się o sprawach znanych wcześniej jedynie w teorii (przemiany pod wpływem emocji, kontrola nad sobą w wilkołaczym ciele, reakcja na krew). Na fabule pojawiło się za to bardziej wilcze alter-ego/druga jaźń Michaela - nazwawszy samego siebie Fenrirem, wewnętrzny wilk widzi przemiany i siłę jako atut, a nie wadę.

Po niedawnej aktualizacji genetyki, bardziej świadomie gram też wilkołacze instynkty w wątkach niezwiązanych bezpośrednio z przemianami - np. tutaj nadwrażliwy węch (w połączeniu ze spostrzegawczością III) alarmuje Michaela o czyjejś/obcej obecności jeszcze zanim Tonks świadomie dostrzeże szmalcowników.

Przy okazji wzrośnie mi odporność magiczna z 30.5 na 37.5 i prosiłabym o aktualizację w temacie likantropia <3


+


You can tame a big bad wolf
if you don't feed him



Ostatnio zmieniony przez Michael Tonks dnia 14.06.21 19:18, w całości zmieniany 1 raz
Michael Tonks
Zawód : Rebeliant
Wiek : 35
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Can I not save
One from the pitiless wave?
OPCM : 46
UROKI : 36
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5/30
SPRAWNOŚĆ : 11/36
Genetyka : Wilkołak
Rozwój postaci III - Page 46 7f6edca3a6f0f363d163c63d8a811d78
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7124-michael-tonks https://www.morsmordre.net/t7131-do-michaela https://www.morsmordre.net/t7129-wilkolak-mugolak https://www.morsmordre.net/f139-mickleham-old-london-rd-1 https://www.morsmordre.net/t7132-skrytka-bankowa-nr-1759#189352 https://www.morsmordre.net/t7130-michael-tonks
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]14.06.21 17:55
Imię i nazwisko postaci: Trixie Beckett
Rachunek: 329 - 25 = 304
Zdobyto: Magiczny zegar
Uzasadnienie: Kupiłam, żeby upiększyć sobie wnętrze pokoju.


BANK GRINGOTTA
Imię i nazwisko postaci: Trixie Beckett
Skrytka: siup
Uzasadnienie: Kupiłam, żeby nie dać się zaskoczyć w ciemności.
Zdobyto: Oko Ślepego


+


and the lust for life
keeps us alive, 'cause we're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls, there's no way for us to come away, 'cause boy we're gold, boy we're gold.
Trixie Beckett
Zawód : krawcowa, gospodyni w Warsztacie
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I'll ignite the sun just like the spring has come.
flames come alive.
OPCM : 10
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 2
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9401-trixie-beckett#285649 https://www.morsmordre.net/t9405-stevie#285909 https://www.morsmordre.net/t9408-ta-normalna-beckett#285922 https://www.morsmordre.net/f318-dolina-godryka-warsztat https://www.morsmordre.net/t9407-skrytka-bankowa-nr-2175#285917 https://www.morsmordre.net/t9406-trixie-beckett#285911
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]16.06.21 15:57
Imię i nazwisko postaci: Craig Burke
Biegłość: Odporność magiczna
Ilość wydanych punktów: 5
Uzasadnienie:
Craig był wystawiony na bardzo wiele zagrożeń pod kątem psychicznym, spędził ponad dwa miesiące w Azkabanie, gdzie musiał stawiać opór atmosferze tego miejsca oraz pilnującym go strażnikom, żeby do reszty nie zwariować. Po uwolnieniu musiał szybko stanąć na nogi i odzyskać siebie, co wcale nie było łatwym zadaniem, ale dzięki jasno określonemu celowi, służbie Czarnemu Panu, dał radę nadal czynnie uczestniczyć w spotkaniach oraz misjach. Ostatnio jego umysł znów został poważnie nadwyrężony kiedy musiał przezwyciężyć swoją klaustrofobię, udać się do mrocznych podziemi Gringotta i posiłować się na umysł z Cernunnosem. A także niedługo później ponownie, kiedy trzymał na mentalnej smyczy trzy demony z locus nihil. Taka gimnastyka musiała wzmocnić mu umysł i odporność.

+


monster
When I look in the mirror
I know what I see
One with the demon, one with the beast
The animal in me
Craig Burke
Zawód : Handlarz czarnomagicznymi przedmiotami, diler opium
Wiek : 34
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
If I die today, it won’t be so bad
I can escape all the nightmares I’ve had
All of my angry and all of my sad
Gone in the blink of an eye
OPCM : 8
UROKI : 16
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 35
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t3810-craig-maddox-burke https://www.morsmordre.net/t3814-blanche#70697 https://www.morsmordre.net/t3813-zwiazki-lorda-burke#70693 https://www.morsmordre.net/f76-durham-durham-castle https://www.morsmordre.net/t6332-skrytka-bankowa-nr-965#159559 https://www.morsmordre.net/t3842-craigowe#71823
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]16.06.21 17:57
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Stevie Beckett
Skrytka: link
Uzasadnienie: Jestem mugolakiem-naukowcem i zamarzył mi się aparat fotograficzny, aby iść z duchem czasu i technologii. Odkupiłem go od sąsiada.
Zdobyto: aparat fotograficzny (50PM)

+


Am I going crazy? Would I even know? Am I right back where I started forty years ago?
Wanna guess the ending? If it ever does... I swear to God that all I've ever wanted was
A little bit of everything, all of the time, a bit of everything, all of the time
Apathy's a tragedy, and boredom is a crime. I'm finished playing, and I'm staying inside.
Stevie Beckett
Zawód : twórca świstoklików, wynalazca
Wiek : 57
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Wdowiec
The blues ain't nothing but a good man feelin' bad.
OPCM : 15
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 26
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9282-stevie-beckett https://www.morsmordre.net/t9293-einstein https://www.morsmordre.net/t9292-wujek-stevie#282938 https://www.morsmordre.net/f318-dolina-godryka-warsztat https://www.morsmordre.net/t9294-skrytka-bankowa-nr-2137 https://www.morsmordre.net/t9295-stevie-beckett
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]17.06.21 13:01
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: William Moore
Skrytka: hop
Uzasadnienie: Już od kilku (fabularnych) miesięcy wspominam w narracji, że Billy zakupił działkę w Irlandii, na której rozpoczął budowę domu; najważniejsza część konstrukcji została ukończona końcem listopada, a początkiem grudnia Billy zaczął już prowadzone wewnątrz prace wykończeniowe i przygotowuje się do przeprowadzki (część inwestycji (50 PM) pokrywam z zaciągniętej pożyczki, odnotowane w skrytce; w razie potrzeby zalinkuję też wątki, w której temat budowy się przewija).
Zdobyto: dom wolnostojący

+, czekamy na parapetówkę!


I've polished this anger and now it's a knife
William Moore
Zawód : lotnik w oddziale łączności, szkoleniowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 30
UROKI : 15
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 26
SPRAWNOŚĆ : 22
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5432-william-moore https://www.morsmordre.net/t5459-bursztyn https://www.morsmordre.net/t5433-b-b-b-billy https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t5461-skrytka-bankowa-nr-1345 https://www.morsmordre.net/t5460-billy-moore

Strona 46 z 67 Previous  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Next

Rozwój postaci III
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach