Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie nie większej niż 100 PD lub 1000 PD w przypadku postaci, która ukończyła 50 lat (wyłącznie postaci starsze mogą też dokupywać na start punkty statystyk i biegłości). Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony, rozwój postaci pozostaje zablokowany.

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 6 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Una Bulstrode
Skrytka: Skrytka
Uzasadnienie: Una po przeczytaniu numeru Walczącego Maga na wszelki wypadek kupuje w sklepie sierść gryfa przeciwko bahankom.
Zdobyto: Sierść gryfa x1

+



How long ago did I die?


Where was I buried?

Una Bulstrode
Una Bulstrode
Zawód : Arystokratka
Wiek : 20 lat
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
You know the penalty if you fail.
OPCM : 18
UROKI : 13
ELIKSIRY : 1
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 2
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
I'm not yours to lose.
Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t7119-una-bulstrode https://www.morsmordre.net/t7199-una-czyta#192496 https://www.morsmordre.net/t7175-kneel-before-me https://www.morsmordre.net/f237-gerrards-cross-bulstrode-park-dwor-bulstrode https://www.morsmordre.net/t7202-skrytka-bankowa-nr-1758 https://www.morsmordre.net/t7201-una-bulstrode

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Daniel Wroński
Rachunek: 10 - 0 = 10
Uzasadnienie: Mam 15 w OPCM i kupuję zaklęcia ochronne aby bezpiecznie prowadzić moje interesy w mieszkaniu na Nokturnie
Zdobyto: Cave Inimicum (15x10=150), Muffliato na salon (15x10>100), Tenebris (15x10>50)

+, zalinkuj ten post przy wpisie w zakładaniu mieszkań


Self-made man


Daniel Wroński
Daniel Wroński
Zawód : człowiek, który nie chce być wynajęty
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 15
UROKI : 15
ELIKSIRY : 3
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 10
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t7861-daniel-wronski#222853 https://www.morsmordre.net/t7892-listy-wronskiego https://www.morsmordre.net/t7882-wronski https://www.morsmordre.net/f239-smiertelny-nokturn-7-13 https://www.morsmordre.net/t7887-skrytka-bankowa-nr-1886 https://www.morsmordre.net/t7889-daniel-wronski#223176

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Jackie Rineheart
Rachunek: 240 - 240 = 0
Uzasadnienie: Jackie z uwagi na to, że dawno zapuściła swoją formę, o czym wielokrotnie ostatnio wspominam w rozgrywkach, postanowiła trochę się wzmocnić (lub miała ku temu okazje i musiała ją wykorzystać). Tak więc: w misji Zakonu Feniksa w Azkabanie rzuciła się w wyczerpującą pogoń za uciekającym widmem dziewczynki, która była kluczem do rozwiązania problemu Anomalii, w treningu z Tonks (tutaj) obie ćwiczyły swoją wytrzymałość i sprawność poprzez pracowanie nad siłą ciosów oraz w przeprawie z Percivalem (tutaj - wątek jest z 14 lutego, wciąż trwa) miała okazję powspinać się po górskich ścieżkach z ciężkim plecakiem na plecach, co również miało wzmocnić jej mięśnie.
Zdobyto: 3 pkt sprawności


GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Jackie Rineheart
Skrytka: świstoklik
Uzasadnienie: Jackie przygotowuje się na misję, więc szuka informacji o człowieku sprzedającym krótko działające peleryny niewidki - mimo popytu, dostaje jedną z kilku ostatnich sztuk.
Zdobyto: peleryna niewidka

+



pora, żebyś ty powstał i biegł, chociaż ty nie wiesz,
gdzie jest cel i brzeg,
ty widzisz tylko, że
ogień świat pali
Jackie H. M. Rineheart
Jackie H. M. Rineheart
Zawód : zbrodniarz wojenny
Wiek : 26
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
our souls speak
as loud as
the thunder upon
our heads

OPCM : 35
UROKI : 14
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
Rozwój postaci III - Page 6 OUREPPN
Nieaktywni zakonnicy
Nieaktywni zakonnicy
https://www.morsmordre.net/t5414-jackie-rineheart#122455 https://www.morsmordre.net/t5418-kluska-jackie https://www.morsmordre.net/t5419-jackie-boy https://www.morsmordre.net/f205-opoka-przy-rzece-wye-walia https://www.morsmordre.net/t5423-skrytka-bankowa-nr-1349 https://www.morsmordre.net/t5424-jackie-rineheart

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Alexander Farley
Rachunek: 486 - 150 = 336
Uzasadnienie: Alex się rozwija na fabule i trzeba to odzwierciedlić w statystykach!
Zdobyto: 3 PB


Imię i nazwisko postaci: Alexander Farley
Biegłość: spostrzegawczość (z I na II, jeżeli powyższe zostanie klepnięte)
Ilość wydanych punktów: 8 PB
Uzasadnienie: Farley pracuje jako magipsychiatra, a jego ulubionym zajęciem w chwilach wolnych (bądź zajętych) jest obserwowanie i analizowanie ludzi dookoła niego, o czym regularnie można poczytać w jego postach. Otwarcie przyznaje się do tego przed Tonks w tym poście. W tym wątku Alex poddaje Gwen bardzo wnikliwej obserwacji, tutaj natomiast wlepia gały w Percivala i objęty anomalią Dom Petriego. Natomiast w tym wątku z poczynionych obserwacji zrobił Bertiemu emocjonalny Armageddon, na podstawie którego poczynił kolejne obserwacje.

Imię i nazwisko postaci: Alexander Farley
Biegłość: genetyka metamorfomagii
Ilość wydanych punktów: 0,5 PB
Uzasadnienie: Alex wrócił do ćwiczenia swoich umiejętności metamorfomagicznych, a z największych osiągnięć to ostatnio udało mu się dokonać pełnej przemiany całego ciała, co nie należy do łatwych rzeczy i na pewno wpłynęło na łatwość w operowaniu jego wrodzoną umiejętnością zmiany kształtu.

+


Alexander Farley
Alexander Farley
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 22
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczony

Alex, you gotta fend for yourself

OPCM : 52
UROKI : 25
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 37
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Metamorfomag
Rozwój postaci III - Page 6 9545390201fd274c78230f47f1eea823
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t927-alexander-farley https://www.morsmordre.net/t999-fumea https://www.morsmordre.net/t937-lubisz-moze-teatr#4917 https://www.morsmordre.net/f223-dolina-godryka-kurnik https://www.morsmordre.net/t3768-skrytka-bankowa-nr-277 https://www.morsmordre.net/t979-a-selwyn#5392

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Alphard Black
Rachunek: 130 - 80 = 50
Uzasadnienie: jak na czarodzieja przystało Alphard ćwiczy swoje umiejętności w zakresie rzucania zaklęć obronnych. Wygrywa klubowy pojedynek, co zawdzięcza przede wszystkim skutecznej obronie na samym początku starcia (ten pojedynek).
Zdobyto: 1 pkt OPCM


GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Alphard Black
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: przed podjęciem się zadania odnalezienia w porcie czarownicy, która chroni mugolaków, Black decyduje się dokonać zakupu pożytecznego artefaktu
Zdobyto: peleryna niewidka

+
Alphard Black
Alphard Black
Zawód : specjalista ds. stosunków hiszpańsko-brytyjskich w Departamencie MWC
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
step between the having it all
and giving it up
OPCM : 27
UROKI : 8
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 30
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t5607-alphard-black https://www.morsmordre.net/t5622-tezeusz#131593 https://www.morsmordre.net/t5621-black-hole-in-your-soul https://www.morsmordre.net/f184-grimmauld-place-12 https://www.morsmordre.net/t5636-skrytka-bankowa-nr-1378 https://www.morsmordre.net/t5637-a-r-black

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Percival Blake
Rachunek: 80 - 80 = 0
Uzasadnienie: cisną po mnie, że za mało umiem w opcm, więc ćwiczę dzielnie; tutaj mało godnie przegrywam pojedynek z tonks, ale tutaj, z alexandrem, idzie mi już znacznie lepiej, odbijam kilka zaklęć, a na koniec rozbrajam przeciwnika
Zdobyto: 1 punkt opcm

+



as my story came to a close I realized
I was the villain all along
Percival Blake
Percival Blake
Zawód : dowódca grupy smoczych łowców w peak district
Wiek : 34
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Kawaler

are we destined
to burn
or will we last the night?

OPCM : 33
UROKI : 42
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 18
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni zakonnicy
Nieaktywni zakonnicy
https://www.morsmordre.net/t1517-percival-nott https://www.morsmordre.net/t1542-tatsu https://www.morsmordre.net/t1531-percy https://www.morsmordre.net/f203-kornwalia-sennen https://www.morsmordre.net/t3560-skrytka-bankowa-nr-416#62942 https://www.morsmordre.net/t1602-percival-nott

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Julius Avery
Suma punktów biegłości na start: 14
Suma punktów majętności na start: -
Wydane punkty doświadczenia: -
Zdobyto: -
Gość
Anonymous
Gość

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Craig Burke
Rachunek: 162-160=2
Uzasadnienie: Burke'a wciąż rozwija swoje umiejętności, praktykuje klątwy i zręczniejsze posługiwanie się czarną magią, ciągle mając świadomość, że jest znacząco słabszy od reszty śmierciożerców i próbując temu zaradzić. Ostatnio miał okazję wykazać się podpalając  Słodką Próżność
Zdobyto: 2pkt w cm

+


I give up
All I want is to feel a bit
We could fall in love
you could slit my wrist
I could tell you that they both 'gonn feel
the same


Ostatnio zmieniony przez Craig Burke dnia 06.11.19 21:58, w całości zmieniany 1 raz
Craig Burke
Craig Burke
Zawód : Handlarz czarnomagicznymi przedmiotami, diler opium
Wiek : 34
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
I will burn your kingdom down
If you try to conquer
Me and Mine
OPCM : 8
UROKI : 16
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 35
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t3810-craig-maddox-burke https://www.morsmordre.net/t3814-blanche#70697 https://www.morsmordre.net/t3813-zwiazki-lorda-burke#70693 https://www.morsmordre.net/f76-durham-durham-castle https://www.morsmordre.net/t6332-skrytka-bankowa-nr-965#159559 https://www.morsmordre.net/t3842-craigowe#71823

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Rachunek: 618 - (50*5) = 368
Uzasadnienie: chcę wykupić zielarstwo, uzasadnienie niżej <3
Zdobyto: 5pkt biegłości

Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Biegłość: zielarstwo III
Ilość wydanych punktów: 15PB
Uzasadnienie: Archibald pracuje na oddziale zatruć eliksiralnych i roślinnych jako toksykolog, więc wiedza z zakresu zielarstwa jest mu potrzebna jeszcze bardziej niż pozostałym uzdrowicielom: ma z nią styczność każdego dnia, pacjenci połykają przedziwne rzeczy. Poza tym pochodzi z rodu, który żyje blisko z naturą i szczyci się swoimi szklarniami, a już w szczególności kwiatami paproci – a teraz, kiedy został nestorem, to już w ogóle się znać na zielarstwie, żeby kontrolować uprawy. Nawet gawędził sobie z Charlene w tym wątku, wymieniając się z nią swoimi zielarskimi spostrzeżeniami, nawet z takiej rozmowy wyłapując nowe przydatne informacje!

+


Don't pay attention to the world ending. It has ended many times
and began again in the morning

Archibald Prewett
Archibald Prewett
Zawód : nestor toksykolog
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
I can do this, I thought. And even if I can't, I have to.
OPCM : 10
UROKI : 0
ELIKSIRY : 7
LECZENIE : 33
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t4341-fluvius-archibald-prewett https://www.morsmordre.net/t4550-baldomero#96909 https://www.morsmordre.net/t4548-lord-prewett#96903 https://www.morsmordre.net/f77-weymouth-siedziba-rodu-prewett https://www.morsmordre.net/t4910-skrytka-bankowa-nr-1115#106844 https://www.morsmordre.net/t4549-fluvius-archibald-prewett#96904

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Henry Bojczuk
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: Sowa
Gość
Anonymous
Gość

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Alexander Farley
Rachunek: 500 - 400 = 100
Uzasadnienie: Alexander już jakiś czas temu zorientował się, że musi ćwiczyć się w ofensywie. Zaczął od czytywania ksiąg z dziedziny uroków (wspominane w fabularnych postach, na przykład tutaj). Uczestniczył w misji Zakonu, gdzie w rzucaniu zaklęć i walce z niebezpieczeństwami działał pod presją czasu. W Nowym Roku Alex nadal wytrwale chodzi na Klub Pojedynków, jednak było to dla niego za mało. W styczniu ćwiczył z Percivalem, natomiast w lutym z Benjaminem. Nie przepuszcza żadnej okazji na trenowanie umiejętności, będąc w pełni świadomym tego, że jest naprawdę zdolnym czarodziejem i wystarczy mu tylko trochę praktyki, żeby podciągnąć się w urokach.
Zdobyto: +5 do uroków

+


Alexander Farley
Alexander Farley
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 22
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczony

Alex, you gotta fend for yourself

OPCM : 52
UROKI : 25
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 37
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Metamorfomag
Rozwój postaci III - Page 6 9545390201fd274c78230f47f1eea823
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t927-alexander-farley https://www.morsmordre.net/t999-fumea https://www.morsmordre.net/t937-lubisz-moze-teatr#4917 https://www.morsmordre.net/f223-dolina-godryka-kurnik https://www.morsmordre.net/t3768-skrytka-bankowa-nr-277 https://www.morsmordre.net/t979-a-selwyn#5392

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Sigrun Rookwood
Rachunek: 107 - 80 = 27
Uzasadnienie: dużo piszę o tym, że przywiązuję uwagę do nauki magii obronnej i do tej nauki się przykładam; regularnie się pojedynkuję, zarówno z Zakonem Feniksa, jak i w Klubie Pojedynków, poza nimi również używam zaklęć z tej dziedziny. Praktyka czyni mistrza, więc umiem coraz więcej.
Zdobyto: +1 OPCM

Poprosiłabym o link do rozgrywki, w której Sigrun używa magii obronnej.

Tu na przykład, albo tu, bądź tutaj.

+

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Sigrun Rookwood
Skrytka: tu
Uzasadnienie: jestem łowcą wilkołaków i poluję też na inne zwierzęta, pracuję w nocy i w ciemnościach, dlatego usłyszawszy o podobnym przedmiocie zapragnęłam go mieć na swoim paluszku, by móc lepiej radzić sobie z bestiami czającymi się w mroku, coby na mnie nie wyskoczyły znienacka
Zdobyto: oko ślepego

+


She tastes like every

dark thought I've ever had


Ostatnio zmieniony przez Sigrun Rookwood dnia 14.11.19 18:22, w całości zmieniany 2 razy
Sigrun Rookwood
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 29
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am

r u i n a t i o n
OPCM : 40
UROKI : 5
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 51
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Metamorfomag
i n s a n e
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t5310-sigrun-rookwood https://www.morsmordre.net/t5379-astrid#121534 https://www.morsmordre.net/t5378-sigrun https://www.morsmordre.net/f100-harrogate-skala https://www.morsmordre.net/t5380-skrytka-bankowa-nr-1330#121543 https://www.morsmordre.net/t5381-sigrun-n-rookwood#121544

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Michael Tonks
Skrytka: hop
Uzasadnienie: jestem zarejestrowanym wilkołakiem, więc w pełnię muszę przykuwać się do drzewa podkówka
Zdobyto: srebrny łańcuch

+


You can tame a big bad wolf
if you don't feed him

Michael Tonks
Michael Tonks
Zawód : Rebeliant
Wiek : 35
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
In my defense, the moon was full and I was left unsupervised.
OPCM : 42
UROKI : 36
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5/23
SPRAWNOŚĆ : 11/29
Genetyka : Wilkołak
Rozwój postaci III - Page 6 Eric-Northman-Screen-Test-S4-true-blood-22322446-432-244
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7124-michael-tonks https://www.morsmordre.net/t7131-do-michaela https://www.morsmordre.net/t7129-wilkolak-mugolak https://www.morsmordre.net/f139-mickleham-old-london-rd-1 https://www.morsmordre.net/t7132-skrytka-bankowa-nr-1759#189352 https://www.morsmordre.net/t7130-michael-tonks

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Lyall Lupin
Skrytka:link
Uzasadnienie: zakupy na zestaw małego brygadzisty, który każdy łowca mieć powinien
Zdobyto: płynne srebro, srebrny łańcuch, wabik na wilkołaki

+


i’ll tell you a secret. the really bad monsters never look like monsters.
ALL DARK, ALL BLOODY,
MY HEART.
Lyall Lupin
Lyall Lupin
Zawód : Brygadzista
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Way deep down
Leaving me in a run around
Wanna care but
I don’t do Whats right
I won’t Wanna be found
Lettin loose the inner animal
OPCM : 15
UROKI : 21
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 13
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t7715-lyall-lupin#213633 https://www.morsmordre.net/t7739-lyallowa-poczta#214472 https://www.morsmordre.net/t7728-the-dark-side-of-the-moon#214133 https://www.morsmordre.net/f144-dolina-godryka-old-place-91 https://www.morsmordre.net/t7727-skrytka-bankowa-nr-1851#214132 https://www.morsmordre.net/t7738-lyall-lupin#214470

Powrót do góry Go down

GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Jayden Vane
Skrytka: link
Uzasadnienie: W związku z rozpoczęciem nowego rozdziału w życiu, zdobytą premią, zaniechaniem anomalii oraz zapewnieniem sobie prywatności, spokoju oraz przestrzeni do wychowania dziecka, Pomona i Jayden kupują dom, uprzednio sprzedając mieszkania w Hogsmeade. Decyzja była równocześnie podparta chęcią posiadania czegoś własnego, a przy okazji oddalonego od innych zabudowań. Wydarzenia ostatnich czasów udowodniły, że bezpieczeństwo w większych skupiskach ludzkich jest jedynie względne — o czym chociażby dość dosadnie przekonał się Vane w grudniu na Pokątnej. Zdecydowali się więc opuścić Hogsmeade i przeprowadzić się do odpowiadającego im domu.
Zdobyto: dom wolnostojący

+ Jeśli się da, to proszę, żeby jeszcze nie przenosić do archiwum mieszkania Pomony. Kończymy tam wątki.

+, po przeniesienie mieszkań oraz założenie domu zgłoście się do odpowiednich tematów (aktualizacje i zakładanie mieszkań)


what survived may not be the same, but it's me
BEAUTIFUL AND KIND,
BUT sad

Jayden Vane
Jayden Vane
Zawód : astronom, profesor, publicysta, badacz, nauczyciel, ojciec
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Sometimes the truth
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their faith rewarded.
OPCM : 43
UROKI : 25
ELIKSIRY : 2
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 12
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t4372-jayden-vane#93818 https://www.morsmordre.net/t4452-poczta-jaydena#95108 https://www.morsmordre.net/t4451-lucky-star#95083 https://www.morsmordre.net/f113-irlandia-killarney-national-park-theach-fael https://www.morsmordre.net/t4454-skrytka-bankowa-nr-1135#95111 https://www.morsmordre.net/t4453-jayden-vane

Powrót do góry Go down

Strona 6 z 58 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 32 ... 58  Next

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach