Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie nie większej niż 100 PD lub 1000 PD w przypadku postaci, która ukończyła 50 lat (wyłącznie postaci starsze mogą też dokupywać na start punkty statystyk i biegłości). Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony, rozwój postaci pozostaje zablokowany.

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 54 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


Imię i nazwisko postaci: Tatiana Dolohov
Rachunek: 240 - 3x80 = 0 :'(
Zdobyto: +3pkt do uroków
Uzasadnienie: Ostatnie miesiące przyniosły ze sobą niepokój, a co za tym idzie - potrzebę częstszego sięgania po zaklęcia. Odkąd Tatiana zaczęła bardziej aktywnie wspierać działania Rycerzy Walpurgii, ale także już wcześniej, gdy załatwiała sprawy osobiste na Nokturnie czy w okolicach, nader często korzystała z zaklęć z dziedziny uroków. Sięgała po wcześniej znane inkantacje, te które znała jeszcze z czasów szkolnych, ale także inne, o których rozczytywała się w księgach poświęconych legilimencji, (rozmowy z Cornelem o teoriach legilimecji + czytanie) a ta opiera się głównie na tej właśnie dziedzinie magii.
Uroki nie były przezeń studiowane jedynie teoretycznie, bowiem czerpała z siły tego typu magii podczas starcia z Zakonem Feniksa w Niebieskim Lesie (tu czy tu), a także podczas przejmowania lokacji Zatopieni Chłopcy (tu).
Chętnie również korzystała z nich podczas prywatnych treningów (tu, tu czy tu).

+



will the hunger ever stop?
can we simply starve this s i n?
Tatiana Dolohov
Tatiana Dolohov
Zawód : emigrantka, pozowana dama
Wiek : lat 23
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczona
wanderess, one night stand
don't belong to no city, don't belong to no man
I'm the violence in the pouring rain
OPCM : 15
UROKI : 8
ELIKSIRY : 2
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 6
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8945-tatiana-dolohov#267430 https://www.morsmordre.net/t8948-ivan#267594 https://www.morsmordre.net/t8949-russian-doll#267610 https://www.morsmordre.net/f312-smiertelny-nokturn-9 https://www.morsmordre.net/t9019-skrytka-bankowa-2104#271324 https://www.morsmordre.net/t8959-t-dolohov#267756

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Volans Moore
Skrytka: Szuflada Volansa
Uzasadnienie: Transportujący żywność czarodziej i trzech mugoli zostali zaatakowani przez sforę głodnych i pozbawionych opieki psidwaków, w których poskromieniu pomogli Trixie i Volans. Moore zdecydował się zabrać jedno z tych zwierząt dla siebie, młodego szczeniaka (suczka o imieniu Runa).
Klik
Zdobyto: Psidwak (200 PM)

+
Volans Moore
Volans Moore
Zawód : Smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Tu coś będzie
OPCM : 18
UROKI : 17
ELIKSIRY : 1
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 54 Tumblr_myrxsem7AC1s8tqb9o1_500
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9775-volans-moore-w-budowie#296523 https://www.morsmordre.net/t9914-sol#299801 https://www.morsmordre.net/t9919-ksiega-smokow#299856 https://www.morsmordre.net/f371-derbyshire-borrowash-pollards-oaks-11-8 https://www.morsmordre.net/t9921-szuflada-volansa#299859 https://www.morsmordre.net/t9913-volans-moore#299792

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Jayden Vane
Rachunek: 533 - 400 (80x5) = 133
Zdobyto: 5PS transmutacji
Uzasadnienie: prastary (i kolejny) rozwój, ale... od fabularnego lipca 56' w dwóch pojedynkach używam z powodzeniem zaklęć z dziedziny transmutacji tu, to samo dzieje się we wrześniu i październiku, listopadzie, w styczniu 57' tu oraz dwóch marcowych pojedynkach tego samego roku tu. tu wspominam o tym, że czytam książki o transmutacji, tu także. a tu zrobiłem najprostsze świstokliki zaklinając je na wespół z numerologiczną wiedzą. przy okazji wspominam, że dużo czytam o tym, jak porządnie to zrobić.

+


what survived may not be the same, but it's me
BEAUTIFUL AND KIND,
BUT sad

Jayden Vane
Jayden Vane
Zawód : astronom, profesor, publicysta, badacz, nauczyciel, ojciec
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Sometimes the truth
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their faith rewarded.
OPCM : 43
UROKI : 25
ELIKSIRY : 2
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 12
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t4372-jayden-vane#93818 https://www.morsmordre.net/t4452-poczta-jaydena#95108 https://www.morsmordre.net/t4451-lucky-star#95083 https://www.morsmordre.net/f113-irlandia-killarney-national-park-theach-fael https://www.morsmordre.net/t4454-skrytka-bankowa-nr-1135#95111 https://www.morsmordre.net/t4453-jayden-vane

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Willa MacFusty
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 + 50 + 600 = 700 PD
Zdobyto: sowa pocztowa, czarodziejska kusza, animagia (sowa — płomykówka)

+


I feel ancestors in my blood
I am a body of people that
are asking to not be
forgotten.

Willa MacFusty
Willa MacFusty
Zawód : tropicielka
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
a bird held down by skin
OPCM : 11
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 19
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Jasnowidz

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t10566-willa-macfusty https://www.morsmordre.net/t10573-nanook#320498 https://www.morsmordre.net/t10575-willa-of-the-wood#320504 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10574-szuflada-wilhelminy#320502 https://www.morsmordre.net/t10576-wilhelmina-macfusty#320511

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Prudence Macmillan
Rachunek: 308-240= 68
Zdobyto: 3 punkty w OPCM
Uzasadnienie: Prudence jesienią 1957 korzystała intensywnie z OPCM. Po pierwsze tutaj doszło do starcia z czarnoksiężnikami. Tutaj Anthony pokazywał jej jak zabezpiecza mokradła. Poprosiła również Elrica o pomoc w opanowaniu zaklęć. Przeżyła starcie z olbrzymem, chociaż musiała uciec. Doszło również do jej pojedynku z Rookwoodem. Może nie z wszystkich wydarzeń wyszła z twarzą, jednak stara się korzystać z tej umiejętności i ją rozwijać, efekty są różne.

Zalinkowane wątki wskazują bardziej na aktualny poziom obrony przed czarną magią niż na rzeczywisty rozwój.



What hurts you, blesses you. Darkness is your candle.
Prudence Macmillan
Prudence Macmillan
Zawód : Specjalista ds. morskich organizmów
Wiek : 26
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Love, love will tear us apart again..
OPCM : 14
UROKI : 11
ELIKSIRY : 2
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 8
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 54 9dfcdd9ef0bae426b5b062003276473e
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9686-prudence-macmillan https://www.morsmordre.net/t9710-limbo https://www.morsmordre.net/t9701-syrenka https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t9860-prudence-macmillan#298534

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Keat Burroughs
Rachunek: 755 - 720 = 35
Zdobyto: 9 punktów OPCM
Uzasadnienie:
będę wdzięczna za uwzględnienie, że przed zmianą mechaniki organizacji (i przed pojawieniem się drzewka Zakonu), miałam 19 punktów OPCM, był to więc już poziom czarodzieja biegle posługującego się daną dziedziną magii i tak też odgrywałam umiejętności Keata

od poprzedniego rozwoju obrony minęło już sporo czasu, który fabularnie moja postać spożytkowała szlifując swe umiejętności; nie ma dnia, by w trakcie patroli czy innych obowiązków zakonnych nie wykorzystywał swej wiedzy, konfrontując się z różnorakim zagrożeniem.
przyszło mu wielokrotnie stanąć do walki - jak chociażby tu, gdzie z Antkiem i Billym pokonali przeciwników i zabezpieczyli aptekę; albo tutaj - pojedynkował się w niebieskim lesie. w momencie, gdy wraz z Lexem i Juleczkiem zostali zepchnięci do defensywy, silnymi tarczami bronił nie tylko siebie - również walka w Derbyshire skończyła się dla Zakonu wygraną, choć przeciwniczki sięgały także po skomplikowane zaklęcia czarnomagiczne; czarowanie było wtedy wymagające, walczyli na dwóch frontach, bo i wzmagająca się śnieżna zawieja utrudniała koncentrowanie się na magii. jeden z trudniejszych dla niego pojedynków stoczył wraz z Lisem i Marcellą, gdy zmierzyć musieli się z bliską mu osobą - Rain, wzmocnioną potężnym Imperio Ramseya; korzystał ze swoich umiejętności obrony z pewnością, że nawet błyskawicznie tworząc taką tarczę jak horribilis jest w stanie rzucić ją poprawnie.
wielokrotnie wspominam w swych sesjach (chociażby tu) o tym, jak dużą wagę Keat przykładał do treningów zaklęć zarówno defensywnych, jak i ofensywnych (w minionym roku także pojawia się to w odpowiedniej rubryczce); nawet nie-świętowanie urodzin Justy kończy się małym treningiem, w trakcie którego Burroughs dopytuje o interesujące go zagadnienia białomagiczne, o specyfikę poszczególnych zaklęć; Justine daje mu wskazówki, jak w trakcie rzucania czarów zadbać o perfekcję najmniejszych szczegółów; także pod jej doświadczonym okiem ćwiczy pole antymagiczne.
opcm posługuje się każdego dnia; w sytuacjach stresowych, jak w trakcie przeszpiegów w Ministerstwie, gdzie za jej pomocą starał się ułatwić sobie wymknięcie się z pomieszczenia, do którego nieoczekiwanie weszli pracownicy; latem dbał o to, by zabezpieczać kryjówki, w których chowali się uciekający z Londynu mugole (x); używał opcm w trakcie działań zakonnych (x + pojedynek w towarzystwie Lydii i Antka - tu); przed zmianą mechaniki korzystał także z umiejętności patronusowej tarczy; w trakcie patroli i pojawienia się nieoczekiwanych okoliczności zabezpieczał teren; tu także. opcm wykorzystuje każdego dnia nie tylko w walce (maskując się, sprawdzając zabezpieczenia, upewniając się, że nikogo nie ma w pobliżu).

+



oddałem wszystko
żeby wszystko mieć
Keat Burroughs
Keat Burroughs
Zawód : rebeliant
Wiek : 24
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
szarość tak dumnie brzmi,
warta każdego dnia
by stanąć obok nich,
ratować ulic gwar
OPCM : 25
UROKI : 16
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 13
SPRAWNOŚĆ : 23
Genetyka : Czarodziej
I will survive, somehow I always do
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7770-keaton-burroughs https://www.morsmordre.net/t7784-sterta-nieprzeczytanych-listow#217101 https://www.morsmordre.net/t7786-casting-shadows#217131 https://www.morsmordre.net/f128-oaza-chata-nr-69 https://www.morsmordre.net/t7785-skrytka-bankowa-nr-1866#217105 https://www.morsmordre.net/t7787-keaton-burroughs#217189

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Maghnus Bulstrode
Rachunek: 530 PD (czekam na dopisanie w profilu 60 PD za zaakceptowane osiągnięcia) - 480 = 50 PD
Zdobyto: 6 punktów statystyk OPCM (po 80 PD każdy)
Uzasadnienie: Nauka OPCM od zawsze była niezwykle istotna dla Maghnusa - w trakcie jego pracy jako łamacz klątw właśnie od tej dziedziny zależało często jego zdrowie i życie i chociaż kilka lat temu przebranżowił się, nie pozwolił dawnym umiejętnościom popaść w zapomnienie i szczególnie w ostatnich miesiącach rozwijał je i szlifował. W trakcie pojedynku z NPC z Ritą niestety brakowało mu szczęścia, lecz gorzkie chwile upokorzenia spędzone w roli uwięzionej w ruchomych piaskach gęsi wymiotującej ślimakami utwierdziły go w przekonaniu, że wciąż ma czego się uczyć. Maghnus wsparł Corneliusa w jego misji sojuszniczej i w trakcie odwiedzin zdrajców w ich domu w Markyate w hrabstwie Hertfordshire oślepił NPC niewerbalnym Luminis virtute, a następnie skuł połowicznie udanym Esposas - na dom skazanego na śmierć małżeństwa nałożył bazujące na OPCM pułapki Tenuistis i Nierusz. W trakcie oczyszczania Durham z mugoli, w którym brał udział wraz z Edgarem, przy użyciu OPCM niemalże bezbłędnie bronił się przed pociskami wystrzelonymi z broni palnej, a po przeniesieniu zakładników do wskazanego miejsca, wzmocnił zabezpieczenie budynku pułapkami Widzimisię i Tenuistis, bazującymi na OPCM. W trakcie odbijania Bramy Zdrajców z Rycerzami bez problemów wyciszył Cicho-szę i Zawieruchę, w trakcie pojedynku z NPC w szafce zniknięć bronił się wyjątkowo silnym Protego Horribilis (z mocą 111), ochronił również Cilliana szalenie skutecznym Protego Maxima (z mocą 115), a na sam koniec nałożył na lokację Widzimisię oraz Cave Inimicum. W ramach wsparcia rozwoju praktycznego, Bulstrode zaczytuje się również w traktatach naukowych, na przykład w swoim gabinecie (pod koniec opowiadania prackowego) studiuje lekturę traktującą o różnych odmianach zaklęcia Protego.

jeśli to za mało, mogę podlinkować więcej wątków :innocent:

+


half gods are worshipped
in wine and flowers
real gods require blood


Maghnus Bulstrode
Maghnus Bulstrode
Zawód : badacz starożytnych run, były łamacz klątw, cień i ciężka ręka w Piórku Feniksa
Wiek : 30
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
gore and glory
go hand in hand
OPCM : 24
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 24
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej
 death before dishonor
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t9868-maghnus-i-bulstrode https://www.morsmordre.net/t9891-helios#299311 https://www.morsmordre.net/t9887-mouth-full-of-white-lies#299287 https://www.morsmordre.net/f377-gerrards-cross-bulstrode-park https://www.morsmordre.net/t9894-skrytka-bankowa-nr-2246#299355 https://www.morsmordre.net/t9896-maghnus-bulstrode#299374

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: David Hargrave
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100
Wydane punkty doświadczenia: 1580 (980+600)
Zdobyto: Statystyki - 880 (11x80), punkt biegłości - 50, sowa - 50, animagia - 600
David Hargrave
David Hargrave
Zawód : konwojent, agent wywiadu MACUSA
Wiek : 40
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 10
UROKI : 5
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 31
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5 (17)
SPRAWNOŚĆ : 5 (54)
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t10580-david-hargrave?nid=2#321220 https://www.morsmordre.net/t10610-poczta-hargrave-a#321237 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: James Doe
Rachunek: 579-100=479
Zdobyto: wciąż poszukuję siebie, zmieniam na Benjamina Wadswortha

ogarnę sobie


Czas także ulega potknięciom i wypadkom
i dlatego może się rozbić i zostawić
w jednym pokoju ułamek swojej wieczności.
James Doe
James Doe
Zawód : grajek, złodziejaszek
Wiek : 19
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
Here comes trouble
OPCM : 3
UROKI : 2
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 20
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
 little unsteady
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9296-james-doe https://www.morsmordre.net/t9307-leonora https://www.morsmordre.net/t9300-skrzypek-na-dachu https://www.morsmordre.net/f358-doki-pont-street-13-7 https://www.morsmordre.net/t9776-skrytka-bankowa-nr-404 https://www.morsmordre.net/t9322-james-doe

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Revna Bagman
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: sowa

+
Revna Bagman
Revna Bagman
Zawód : alchemik, łowca ingrediencji
Wiek : 24
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
let it hurt
until it can't hurt anymore
OPCM : 0
UROKI : 0
ELIKSIRY : 25
LECZENIE : 5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t10569-revna-bagman#320253 https://www.morsmordre.net/t10660-rangvaldr#323147 https://www.morsmordre.net/t10658-written-in-the-stars#323141 https://www.morsmordre.net/f401-cheshire-delamere-forest-lesniczowka https://www.morsmordre.net/t10659-skrytka-bankowa-nr-2333#323142 https://www.morsmordre.net/t10661-revna-bagman#323148

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Kerstin Tonks
Rachunek: 247-240=7
Zdobyto: 3 punkty sprawności
Uzasadnienie: Kerstin przed wybuchem wojny zajmowała się raczej pracami wymagającymi precyzji i skupienia, pełniła rolę instrumentariuszki operacyjnej, zajmując się utrzymaniem porządku na sali chirurgicznej, asystowaniem lekarzowi oraz sprawowaniem pieczy nad narzędziami. Od kiedy wprowadziła się do domu Tonksów wiele się zmieniło, musiała nabrać kondycji i przyzwyczaić się do pracy fizycznej. Z wybrzeża Exmoor do lecznicy w Dolinie Godryka od wielu miesięcy maszeruje pieszo, o czym wspominam choćby tutaj. Uczestniczy w pomniejszych inicjatywach dla Oazy lub Zakonu Feniksa, jak tutaj, gdzie własnymi rękami pomagała w budowie szpitala polowego. Wychodzi w las, żeby zbierać drewno do domu lub grzyby, owoce i zioła, na przykład tu. Założyła też własny ogródek warzywny, przy którym dzielnie pracuje z pomocą bardziej doświadczonych przyjaciół.

+


Let's not fightI'm tired,can't we just sleep tonight?
Kerstin Tonks
Kerstin Tonks
Zawód : Pielęgniarka
Wiek : 24 lata
Czystość krwi : Charłak
Stan cywilny : Panna
For now
we are an unfinished story
waiting to be written
f o r n o w
OPCM : 0
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Charłak
please be brave
Niemagiczni
Niemagiczni
https://www.morsmordre.net/t8101-kerstin-tonks https://www.morsmordre.net/t8192-parapetowa-skrzynka-pocztowa#235933 https://www.morsmordre.net/t8115-sister-kerstin#232161 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t8799-skrytka-bankowa-nr-1965#261717 https://www.morsmordre.net/t8213-kerstin-tonks

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Manann Travers
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 200
Wydane punkty doświadczenia: 700
Zdobyto: sowi zamiennik (papuga; 100 PD); animagia (sokół wędrowny; 600 PD); niemagiczna proteza (złoty ząb; 50 PM - uzgodnione)

+


was it a knife in my back or a fork in the road? was it hell or high water that left us alone?
Manannan Travers
Manannan Travers
Zawód : pirat, kapitan Szalonej Selmy
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
said goodbye to you my friend
as the fire spread
all that's left are your bones
that will soon sink like stones
OPCM : 5
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 20
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5/60
SPRAWNOŚĆ : 20/5
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t10515-manann-travers-budowa https://www.morsmordre.net/t10605-zlota-rybka#321117 https://www.morsmordre.net/t10602-hoist-the-colours#321066 https://www.morsmordre.net/f15-norfolk-corbenic-castle https://www.morsmordre.net/t10596-skrytka-bankowa-nr-2306#320992 https://www.morsmordre.net/t10621-manannan-travers

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Josephine Chalmers
Skrytka: szuflada
Uzasadnienie: na zachętę kupuję sobie czekoladową żabę, bo mogę :<
Zdobyto: czekoladowa żaba (30 PM)

Postacie szare nie mogą zgłaszać rozwoju do momentu odzyskania koloru.
Josephine Chalmers
Josephine Chalmers
Zawód : a girl from the zoo
Wiek : 18
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
coś się tu nie zaczyna
o swojej zwykłej porze
coś się tu nie odbywa
jak powinno
OPCM : 5
UROKI : 0
ELIKSIRY : 15
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t8946-josephine-chalmers https://www.morsmordre.net/t8958-fitzmaurice https://www.morsmordre.net/t8957-i-am-a-rabbit-hearted-girl https://www.morsmordre.net/

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Henrietta Bartius
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 650 PD
Zdobyto: animagia (600PD), sowa (50PD)

+


I’ll just keep playing back
These fragments of time Everywhere I go, These moments will shine Familiar faces I’ve never seen Living the gold and the silver dream


Ostatnio zmieniony przez Henrietta Bartius dnia 17.09.21 9:41, w całości zmieniany 2 razy
Henrietta Bartius
Henrietta Bartius
Zawód : amnezjatorka
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 0
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 20
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 4/39
SPRAWNOŚĆ : 7/12
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t10582-henrietta-bartius https://www.morsmordre.net/t10642-racuch https://www.morsmordre.net/t10639-etta https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10641-h-bartius

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Halbert Grey
Rachunek: 431- 250 = 181
Zdobyto: nakładka na pas z sakwami (150 PD), zaczarowana wędka (100 PD)
Uzasadnienie: Halbertowi będącemu czarodziejem pracującym z eliksirami, które tworzy i dostarcza innym, przyda się dodatkowy sprzęt ułatwiający pracę. Wędka przyda się za to w dobie obecnych problemów z zaopatrzeniem.

+


may the flowers remind us
why the rain was necessary

Halbert Grey
Halbert Grey
Zawód : toksykolog, ogrodnik Prewettów
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
to plant a garden
is to believe in tomorrow
OPCM : 8
UROKI : 0
ELIKSIRY : 15
LECZENIE : 8
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9087-halbert-grey https://www.morsmordre.net/t9093-lobuz https://www.morsmordre.net/t9092-halbert https://www.morsmordre.net/f179-dorset-bockhampton-greengrove-farm https://www.morsmordre.net/t9099-skrytka-bankowa-nr-2133 https://www.morsmordre.net/t9091-halbert-grey#274380

Powrót do góry Go down

Strona 54 z 58 Previous  1 ... 28 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58  Next

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach