Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 58 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


Imię i nazwisko postaci: Odetta Parkinson
Rachunek: 193-55=138 PD
Uzasadnienie: Odetta zamawia talizman u Primrose Burke, do którego wykonania potrzebne jest złoto, musi więc je zakupić aby talizman mógł zostać wykonany.
Zdobyto: Złoto


+


Someone holds me safe and warm
Horses prance through a silver storm,
Figures dancing gracefully across my memory
Odetta Parkinson
Odetta Parkinson
Zawód : ambasadorka Domu Mody Parkinson, alchemiczka
Wiek : 22 lata
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
It’s a game of war
death, love
And sacrifice
OPCM : 7
UROKI : 0
ELIKSIRY : 16
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 7
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 13
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9654-odetta-eimher-parkinson#293343 https://www.morsmordre.net/t9761-kitri#296220 https://www.morsmordre.net/t9760-ksiezniczka-labedzi#296219 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t9839-skrytka-bankowa-nr-2212 https://www.morsmordre.net/t9759-odetta-parkinson#296218

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci:Mary Wadock
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100
Wydane punkty doświadczenia: 100
Zdobyto: Różdżka, sowa
Irfy Wadock
Irfy Wadock
Zawód : Alchemiczka
Wiek : 27
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 0
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : -
SPRAWNOŚĆ : -
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t10735-mary-wadock https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Lynette Ollivander
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 100 - 50 = 50 PD
Zdobyto: Sowa (50PD) + różdżka

+


Hope is a dangerous thing for a woman like me to have
But I have it
Lynette Ollivander
Lynette Ollivander
Zawód : matka, żona, dama
Wiek : 34
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zamężna
Look like the innocent flower, but be the serpent under it
OPCM : 10
UROKI : 6
ELIKSIRY : 6
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t10726-lynette-ollivander https://www.morsmordre.net/t10748-popiol#326261 https://www.morsmordre.net/t10747-lady-lyn#326260 https://www.morsmordre.net/f240-lancashire-lancaster-castle https://www.morsmordre.net/t10753-lynette-ollivander#326365

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Claire Fancourt
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 60 PD
Zdobyto: Sowa, Piersiówka Bezdna

+
Claire Fancourt
Claire Fancourt
Zawód : klątwołamaczka w banku Gringotta
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
if it scares you it might be
a good thing to try
OPCM : 18
UROKI : 3
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 7
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t10616-claire-fancourt https://www.morsmordre.net/t10763-atena#326881 https://www.morsmordre.net/t10764-claire#326882 https://www.morsmordre.net/f404-gloucestershire-cranham-the-mulberry-house https://www.morsmordre.net/t10762-skrytka-bankowa-nr-2336#326880 https://www.morsmordre.net/t10765-claire-fancourt#326891

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Ulysses Vale
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zdobyto: Broń mała (nóż)

+
Ulysses Vale
Ulysses Vale
Zawód : łowca wilkołaków
Wiek : 29
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
when i call myself a shell
i mean–a used up bullet casing.
as in, the aftermath of something lethal.
as in, an echo of inflicted evil
OPCM : 8
UROKI : 8
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 20
SPRAWNOŚĆ : 18
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t10724-ulysses-vale#326292 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10754-vale#326472 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10785-u-vale

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Rita Runcorn
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: miotła to mój główny środek transportu, na pokątnej kupiłam więc coś ekstra
Zdobyto: miotła (bardzo dobrej jakości)


+


dobranoc panowie
Teacher says that I've been naughty, I must learn to concentrate. But the girls they pull my hair and with the boys, I can't relate. Daddy says I'm good for nothing, mama says that it's from him.
Rita Runcorn
Rita Runcorn
Zawód : wiedźmi strażnik, szpieg
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
different eyes see
different things
OPCM : 16
UROKI : 31
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 12
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t9622-rita-runcorn https://www.morsmordre.net/t9822-raido#297856 https://www.morsmordre.net/t9821-run-rita-run https://www.morsmordre.net/f367-borough-of-enfield-chase-side-21 https://www.morsmordre.net/t9823-skrytka-bankowa-nr-2203 https://www.morsmordre.net/t9824-rita-runcorn#297859

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Olivia Wayne
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100
Wydane punkty doświadczenia: 50+10+500 = 560
Zdobyto: Sowa (50), Kot (10), 10 punktów biegłości (500)

[bylobrzydkobedzieladnie]
+


Ostatnio zmieniony przez Olivia Wayne dnia 08.11.21 22:37, w całości zmieniany 2 razy
Olivia Wayne
Olivia Wayne
Zawód : Archiwistka Ministertwa
Wiek : 34
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 16
UROKI : 16
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t10727-olivia-wayne#325651 https://www.morsmordre.net/t10832-octavian#329769 https://www.morsmordre.net/t10833-jestem-tu-nowa-ale-mnie-znasz#329778 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10842-skrytka-nr-2357#329911 https://www.morsmordre.net/t10834-olivia-wayne#329781

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Keat Burroughs
Skrytka: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
Uzasadnienie: tu
Zdobyto: para szafek zniknięć (cmentarzysko krzeseł, isle of dogs&stary, opuszczony dom na wyspie Skomer)


+



from underneath the rubble,
sing the rebel song
Keat Burroughs
Keat Burroughs
Zawód : rebeliant
Wiek : 24
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
some days, I feel everything at once, other - nothing at all. I don't know what's worse: drowning beneath the waves or dying from the thirst.
OPCM : 25
UROKI : 16
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 13
SPRAWNOŚĆ : 23
Genetyka : Czarodziej
I will survive, somehow I always do
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7770-keaton-burroughs https://www.morsmordre.net/t7784-sterta-nieprzeczytanych-listow#217101 https://www.morsmordre.net/t7786-casting-shadows#217131 https://www.morsmordre.net/f128-oaza-chata-nr-69 https://www.morsmordre.net/t7785-skrytka-bankowa-nr-1866#217105 https://www.morsmordre.net/t7787-keaton-burroughs#217189

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Castor Sprout
Rachunek: 312 - 50 = 262
Zdobyto: goblini galon
Uzasadnienie: Chcę zamówić szatę u mojej przyjaciółki, a goblini galon jest jej integralną częścią.

+



Wiem, że nie chce się już dłużej bać. Nie chcę tańczyć do melodii, którą znam. Jestem wolny, już mnie porwał wiatr. Daleko, gdzie mleko rozlewa się wśród gwiazd.
Castor Sprout
Castor Sprout
Zawód : Twórca talizmanów
Wiek : 23/24
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
so i ate myself,
bite by bite,
and the tears washed me,
wave after cowardly wave.
OPCM : 5
UROKI : 0
ELIKSIRY : 30
LECZENIE : 8
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Wilkołak

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9918-castor-sprout#299830 https://www.morsmordre.net/t9950-irys#300995 https://www.morsmordre.net/t9949-i-will-keep-my-flowers-safe#300972 https://www.morsmordre.net/f347-dolina-godryka-wrzosowisko https://www.morsmordre.net/t9952-skrytka-bankowa-nr-2255#301004 https://www.morsmordre.net/t9951-c-sprout#300999

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Sigrun Rookwood
Rachunek: 555 - (4 x 100 + 1 x 120) = 35 (bo punkty za różdżkę się nie wliczają do limitu)
Zdobyto: +5 CM
Uzasadnienie: Z czarną magią Sigrun ma styczność właściwie od zawsze, interesował się nią jej ojciec, pasję tę przelał na nią samą. Droga do osiągnięcia wysokich umiejętności w tej dziedzinie była długa i wymagająca, lecz Sigrun ani na chwilę nie osiada na laurach. Mimo że osiągnęła już naprawdę wysoki poziom, to wciąż pragnie więcej, co podkreślam w każdym wątku, gdzie używa czarnej magii - a używa jej bardzo często, właściwie cały czas, zarówno podczas obowiązków Rycerzy Walpurgii, jak i służbowych, a także prywatnie. To nie jest tylko narzędzie do ich wykonywania, lecz jej pasja, coś, w czym jest rozmiłowana bezgranicznie i lgnie do niej jak ćma do ognia mimo bólu i trudności jakie się z tym wiążą. Sigrun używa właśnie czarnej magii bardzo namiętnie i wyciąga naukę z każdej porażki, nie zraża się nimi, podnosi się i prze do przodu. Czyta czarnomagiczne księgi, używa nowych zaklęć i metod w praktyce. Jest także Śmierciożercą, stanęła blisko Czarnego Pana i dzięki niemu poznaje czarną magię, do jakiej dostępu nie ma nikt inny, podąża za nim wiernie i zyskuje niezwykłe moce, które wykorzystuje w pełni jak choćby w Cannock Chase. Potrafi utkać z czarnej magii okrutne istoty, wykorzystać ją w sposób, o którym większość nawet nie śniła, czym jest zachwycona i wciąż pragnie więcej. Sięga też po najsilniejsze znane zaklęcia. Potrafi rzucić szatańską pożogę w pojedynke. Cały czas stara się pogłębiać swoje umiejętności w tej dziedzinie. Praktyka jest tu najważniejsza, więc robi to regularnie. Wciąż staje do walki z Zakonem Feniksa, jak choćby w podziemnym korytarzu,  czy niebieskim lesie, a także wszystkimi przeciwnikami nowej władzy oraz Czarnego Pana, walczy z rebeliantami sięgając po czarną magię jak choćby tutaj, tutaj gdzie także rzuca szatańską pożogę, tutaj, tutaj. Tropi przeciwników i przy pomocy poteżnych czarnomagicznych zaklęć wymierza im surowe kary jak tutaj, tutaj, czy tutaj. Dla Czarnego Pana, aby zdobyć przychylność olbrzyów, zaprezentowała prawdziwe przedstawienie dla spragnionych krwi tych istot, prezentując pokaz swych umiejętności w zakresie torturowania, o tutaj. Zaprowadzała także porządki w londyńskim porcie, zastraszając przeciwników nowego zarządcy. Wreszcie miała do czynienia z pradawnymi, przepotężnymi mocami Locus Nihil, nosi w sobie pradawnego bożka, nad którym potrafi zapanować. Zetknięcie się z taką czarnomagiczną mocą także wiele uczy i poszerza perspektywę. Bierze także udział w badaniach Ramseya nad czarnomagicznym obskurusem. Wreszcie - Sigrun stała się mentorką dla innych w dziedzinie czarnej magii. Naucza Tatianę (+ tu oraz Elvirę. Wszystko to, zarówno czerpanie wiedzy z ksi
ąg i teorii, jak i nieustanna, regularna praktyka, mająca na celu rozwój i pogłębianie swojej wiedzy sprawiły, że Sigrun osiągnęła jeszcze wyższy poziom i stała się jeszcze silniejsza.


prosimy o przypomnienie się po zakończeniu pojedynków i starć


pojedynek zakończony, przypominam się!


+


She tastes like every

dark thought I've ever had


Ostatnio zmieniony przez Sigrun Rookwood dnia 29.10.21 10:23, w całości zmieniany 1 raz
Sigrun Rookwood
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 29
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am

r u i n a t i o n
OPCM : 40
UROKI : 5
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 56
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Metamorfomag
i n s a n e
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t5310-sigrun-rookwood https://www.morsmordre.net/t5379-astrid#121534 https://www.morsmordre.net/t5378-sigrun https://www.morsmordre.net/f100-harrogate-skala https://www.morsmordre.net/t5380-skrytka-bankowa-nr-1330#121543 https://www.morsmordre.net/t5381-sigrun-n-rookwood#121544

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Rita Runcorn
Rachunek: 400 PD - 400 PD = 0 PD
Zdobyto: 5 punktów uroków (26 na 31)
Uzasadnienie: Od początku mojej kariery pracuję jako Wiedźmi Strażnik. Działam głównie w terenie, gdzie narażona jestem na atak. Zajmuję się przede wszystkim wydobywaniem informacji (do niedawna posiadałam umiejętność legilimencji, po zmianach jestem w trakcie nauki legilimencji). Od początku działam aktywnie w Rycerzach, ostatnie miesiące wymagają ode mnie jednak o wiele więcej zaangażowania. Biorę udział w pojedynkach i atakach na obozowiska szlam i mugoli, dzięki czemu zdobyłam już I poziom organizacji.
Pojedynkuję się na przykład tutaj, gdzie razem z Drew w trakcie jego misji pobocznej dwukrotnie stajemy przed przeciwnikami. Udaje mi się posłać w ich stronę silne czary, takie jak Lamino, dzięki czemu przybliżają nas one do wygranej. Pomagam śmierciożercy w działaniach na jego ziemiach atakując  skupisko szlam w tym miejscu. Lord Burke stawia mnie przed wyzwaniem popisania się przed nim, co ostatecznie czynię, paląc mugola. W grudniu spotykam się z moim byłym kolegą i całkowicie dominuję pojedynek z nim, oślepiając i zostawiając na śniegu na śmierć. Biorę udział w przejęciu kluczowych lokacji na rzecz Rycerzy Walpurgii w lesie i na Bedford Square. Przez cały ten czas skupiam się na ciągłym poszerzaniu swoich możliwości. Obserwuję sposób, w jaki pojedynkują się na przykład Drew, albo Craig, aby jak najbardziej rozszerzać swoją wiedzę. Nawet jeśli oni korzystają z czarnej magii, tak staram się podłapać sposób, w jaki korzystają z magii ofensywnej, co pomaga mi również w moich pojedynkach. Biorę udział w przejęciu Staffordshire, co było ważnym punktem w moim życiu. Pozwoliło mi spojrzeć bardziej krytyczne na własne ruchy, ale też zdobyć do siebie samej więcej zaufania.
Od kiedy uczyłam się w Hogwarcie brałam udział w zawodach w klubie pojedynków, od tamtej pory moja pasja do uroków ciągle rosła. Potrafię porwać przy ich pomocy człowieka (na przykład tutaj). Dzisiaj wykorzystuje je niemal na co dzień, również przy okazji pułapek. Zakładam je na Bedford Square, w laboratorium i w Niebieskim Lesie.
Nie rzucam bezmyślnie zaklęć, zawsze staram się przekraczać własne granice możliwości i chłonąć więcej. Jestem obserwatorką, która podchodzi zimno do sytuacji. Szeroka wiedza nakazuje mi myśleć w pojedynku, wciąż korzystać z trudniejszych czarów, aby przeciągnąć zwycięstwo na swoją stronę.

Imię i nazwisko postaci: Rita Runcorn
Biegłość: Zręczne ręce (0 na I)
Ilość wydanych punktów: 2 PB
Uzasadnienie: Od dziecka gram na skrzypcach (zgodnie z moją kartą postaci), a dzięki temu moje palce są sprawne. W swojej pracy wielokrotnie korzystam ze zręczności, również dlatego, że potrafię skradać się i niepostrzeżenie przemykać. Tutaj przeszukuję mieszkanie podejrzanego, zaraz po tym jak się do niego włamałam. To samo wykonuję tutaj, gdzie nie zostałam przyłapana. Dbam o to, aby wszystko było na swoim miejscu.
Bez problemu radzę sobie ze skręcaniem papierosów, co robię tutaj. W trakcie balu powstrzymuję psa jednego lorda przed ucieczką, sprawnie łapiąc go za obrożę. W Staffordshire z pomocą magii włamuję się do domów, aby porwać ofiary na egzekucję.
Dodatkowo jestem byłym graczem quidditcha na pozycji ścigającego. Dzięki sprawnym i zręcznym dłoniom byłam w stanie zdobywać punkty dla mojej drużyny.

prosimy o przypomnienie się po zakończeniu pojedynków i starć


już <3


+


dobranoc panowie
Teacher says that I've been naughty, I must learn to concentrate. But the girls they pull my hair and with the boys, I can't relate. Daddy says I'm good for nothing, mama says that it's from him.


Ostatnio zmieniony przez Rita Runcorn dnia 28.10.21 22:17, w całości zmieniany 1 raz
Rita Runcorn
Rita Runcorn
Zawód : wiedźmi strażnik, szpieg
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
different eyes see
different things
OPCM : 16
UROKI : 31
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 12
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t9622-rita-runcorn https://www.morsmordre.net/t9822-raido#297856 https://www.morsmordre.net/t9821-run-rita-run https://www.morsmordre.net/f367-borough-of-enfield-chase-side-21 https://www.morsmordre.net/t9823-skrytka-bankowa-nr-2203 https://www.morsmordre.net/t9824-rita-runcorn#297859

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Josephine Bell
Suma punktów biegłości na start: 71
Suma punktów majętności na start: 50
Wydane punkty doświadczenia: 560+ 50= 610
Zdobyto: sowa, 7 punktów statystyk

+


Ostatnio zmieniony przez Josephine Bell dnia 03.11.21 15:17, w całości zmieniany 2 razy
Josephine Bell
Josephine Bell
Zawód : magipolicjantka/ rebeliantka
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
W źrenicy tak pełnej żywej mgły, nie ma nic…
OPCM : 10
UROKI : 21
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 12
SPRAWNOŚĆ : 18
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t10761-josephine-genevieve-bell https://www.morsmordre.net/t10815-precel https://www.morsmordre.net/t10816-jose https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10809-j-bell

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Trixie Beckett
Rachunek: 1042-30=1012
Zdobyto: 2x skóra tebo
Uzasadnienie: jestem krawcową, mam dostęp do magicznych materiałów - więc kupiłam

+


and the lust for life
keeps us alive, 'cause we're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls, there's no way for us to come away, 'cause boy we're gold, boy we're gold.
Trixie Beckett
Trixie Beckett
Zawód : krawcowa, gospodyni w Warsztacie
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I'll ignite the sun just like the spring has come.
flames come alive.
OPCM : 10
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 2
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9401-trixie-beckett#285649 https://www.morsmordre.net/t9405-stevie#285909 https://www.morsmordre.net/t9408-ta-normalna-beckett#285922 https://www.morsmordre.net/f318-dolina-godryka-warsztat https://www.morsmordre.net/t9407-skrytka-bankowa-nr-2175#285917 https://www.morsmordre.net/t9406-trixie-beckett#285911

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: Jest mi potrzebny a mie okradziono
Zdobyto: Bimber 1 l

+


You know I love the thrill of the rush


Elvira Multon
Elvira Multon
Zawód : Prywatny uzdrowiciel
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
We'll never get free
Lamb to the slaughter
What you gonna do
When there's
blood in the water?
OPCM : 6
UROKI : 0
ELIKSIRY : 1
LECZENIE : 28
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
wrath
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f212-pokatna-20-4 https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Tatiana Dolohov
Rachunek:  293 - 240 = 53 (czekam na stówkę z weterana)
Zdobyto: 3 punkty uroków
Uzasadnienie: Tatiana nieustannie rozwija się w dziedzinie uroków, sięgając po zaklęcia z tej właśnie specjalności magii niemalże zawsze, gdy użycia czarów wymaga sytuacja; uroki pomagają jej zarówno w codziennym życiu jak i przedsięwzięciach, do których przykłada rękę, zwłaszcza tych pod sztandarem Rycerzy Walpurgii. Wspomagała się tą dziedziną magii przejmując tereny przy rzece Severn wraz z pozostałymi osobami zaprzysiężonymi sprawie. Uroki okazały się także niezastąpione podczas balu maskowego w zamku Kentwell Hall. Korzystając z własnego uroku i umiejętności adaptacyjnych, zmyliła specjalistę od napitków podczas przyjęcia, posyłając w jego kierunku niezwykle silne confundus. Zabezpieczała zamki, odcinając zgromadzonym mugolom drogę ucieczki, a później rozprawiła się także z uzbrojonym w różdżkę mężczyzną, likwidując tym samym przeszkodę na drodze ku przejęciu lokacji; posłużyła się wtedy nad wyraz udanym lamino, przywołując salwę sztyletów, która przeszyła ostrzami nieprzyjaciela.


+


Biegłość: Numerologia z poziomu I na poziom II
Ilość wydanych punktów: 8 PB
Uzasadnienie: Wraz z rozwojem pod przewodnictwem Rycerzy Walpurgii, Tatiana coraz częściej ma okazję zgłębiać tajniki numerologii. Przejmując lokację i zawieszając nad nimi sztandar zwolenników Czarnego Pana sięga po różdżkę, by nałożyć magiczne zabezpieczenia, które uchronią podbite tereny przed intruzami.
Po zdominowaniu lokacji Zatopieni Chłopcy, nałożyła na obszar zabezpieczenie Bubonem, a także Cave Inimicum.
Natomiast kiedy znalazła się na terenach, które okalała rzeka Severn, bezbłędnie odczytała nałożone na obszar zabezpieczenia, a później wraz z towarzyszami przełamała je. Gdy batalia o to, komu te tereny będą podlegać, dobiegła końca i razem z towarzyszącymi jej czarodziejami odnieśli zwycięstwo, także posłużyła się pułapką Bubonem oraz zabezpieczeniem Tenuistis.
Tenuistisem zabezpieczyła także zdobytą dzięki działaniom Rycerzy Walpurgii, kluczową lokację - Kentwell Hall.


edit; niestety, niewystarczające wyjaśnienie biegłości na II poziom



will the hunger ever stop?
can we simply starve this s i n?
Tatiana Dolohov
Tatiana Dolohov
Zawód : emigrantka, pozowana dama
Wiek : lat 23
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczona
wanderess, one night stand
don't belong to no city, don't belong to no man
I'm the violence in the pouring rain
OPCM : 15
UROKI : 11
ELIKSIRY : 2
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 6
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8945-tatiana-dolohov#267430 https://www.morsmordre.net/t8948-ivan#267594 https://www.morsmordre.net/t8949-russian-doll#267610 https://www.morsmordre.net/f312-smiertelny-nokturn-9 https://www.morsmordre.net/t9019-skrytka-bankowa-2104#271324 https://www.morsmordre.net/t8959-t-dolohov#267756

Powrót do góry Go down

Strona 58 z 60 Previous  1 ... 30 ... 57, 58, 59, 60  Next

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach