Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 59 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


Imię i nazwisko postaci: Sheila Doe
Rachunek: 654 - 10 = 644
Zdobyto: Szczur
Uzasadnienie: W podziękowaniu za udzielenie jej schronienia Sheila chce sprawić prezent dla Steffena, dlatego kupuje dla niego (i Pimpusia) szczura — a dokładniej szczurzycę

+


Only those who are capable of silliness can be called truly intelligent.
Sheila Doe
Sheila Doe
Zawód : Krawcowa, uliczny grajek
Wiek : 18
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
We look up at the same stars and see such different things.
OPCM : 9
UROKI : 4
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 2
TRANSMUTACJA : 13
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9587-sheila-doe https://www.morsmordre.net/t9600-bluszczyk https://www.morsmordre.net/t9602-twoja-droga-paprotka https://www.morsmordre.net/f357-camden-town-iverness-street-10 https://www.morsmordre.net/t9746-skrytka-bankowa-nr-2211 https://www.morsmordre.net/t9604-sheila-doe#291895

Powrót do góry Go down

nie mam jeszcze dopisanych 30 PD za zaakceptowane osiągnięcie, ale chciałabym zgłosić rozwój jeszcze przed eventem, więc pozwalam sobie zgłosić zawczasu

Imię i nazwisko postaci: Maghnus Bulstrode
Rachunek: 247 - 240 = 7 PD
Zdobyto: + 1 OPCM (z 24 na 25) i +2 CM (z 24 na 26)
Uzasadnienie: Przełom starego i nowego roku był dla Maghnusa wyjątkowo pracowity, ani na chwilę nie zrezygnował z brania udziału w różnego rodzaju inicjatywach, mając tym samym aż nadto sposobności do korzystania ze swych umiejętności w praktyce i do bezustannego ich szlifowania - jego zaangażowanie zostało docenione, pozwalając mu zdobyć miejsce przy stole Rycerzy Walpurgii w Białej Wywernie oraz pierwszy poziom organizacji. W trakcie działań w Staffordshire z Sigrun, w trakcie niszczenia kluczowych punktów Stoke-on-Trent, stosował czarną magię do dobijania mugoli, których nie pochłonął wybuch ratusza, podobnie z Zacharym i Rhysandem w skrytej w lesie mugolskiej wiosce, których mieszkańców wybili co do nogi brutalnymi zaklęciami. Na równi z czarną magią stosuje również i białą, wiedząc, że w niektórych momentach umiejętność skutecznej obrony jest ważniejsza od ataku. W trakcie odbijania rzeki Severn z rąk bojówkarzy Longbottoma, ratował Corneliusa przed boginem z krytycznym sukcesem i chociaż pierwsza próba przejęcia lokacji okazała się być nieudana, zaledwie dzień później powrócił tam wraz z towarzyszami, by stoczyć zażarty bój i odnieść sukces. Nim do tego doszło, posiłkując się umiejętnościami z zakresu OPCM skutecznie rozbroił strach na gremliny i kluczową pułapkę, zawieruchę. W trakcie pojedynku w szafce zniknięć raz za razem stosował białą magię, w tym między innymi rzucając udane Finite o st 95, broniąc siebie i stojącą obok Elvirę przed atakami przeciwników wzmocnioną odmianą Protego, ukrywając obecność Rycerzy za Salvio Hexia - wystosował również atak w postaci brutalnej Sectumsepry, chociaż bojówkarze Harolda zdołali się obronić. Po odniesieniu zwycięstwa, bazując na OPCM zabezpieczył teren zawieruchą oraz oczobłyskiem, sięgając po trudniejsze i bardziej wymagające pułapki w porównaniu do tych, które stosował jeszcze ubiegłej jesieni.

+


half gods are worshipped
in wine and flowers
real gods require blood


Maghnus Bulstrode
Maghnus Bulstrode
Zawód : badacz starożytnych run, były łamacz klątw, cień i ciężka ręka w Piórku Feniksa
Wiek : 30
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
gore and glory
go hand in hand
OPCM : 25
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 26
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej
 death before dishonor
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t9868-maghnus-i-bulstrode https://www.morsmordre.net/t9891-helios#299311 https://www.morsmordre.net/t9887-mouth-full-of-white-lies#299287 https://www.morsmordre.net/f377-gerrards-cross-bulstrode-park https://www.morsmordre.net/t9894-skrytka-bankowa-nr-2246#299355 https://www.morsmordre.net/t9896-maghnus-bulstrode#299374

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Manannan Travers
Skrytka: hop
Uzasadnienie: magiczny kompas Manannan otrzymał od ojca - w dniu, kiedy objawiła się u niego magia; stanowiąc sentymentalną pamiątkę (jak i rzecz na morzu niezbędną) służył mu dzielnie przez wiele lat; końcem zeszłego roku kompas się zepsuł i został oddany zaufanemu numerologowi do naprawy - początkiem marca Manannan otrzymuje go z powrotem
Zdobyto: magiczny kompas

+


was it a knife in my back or a fork in the road? was it hell or high water that left us alone?
Manannan Travers
Manannan Travers
Zawód : pirat, kapitan Szalonej Selmy
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
said goodbye to you my friend
as the fire spread
all that's left are your bones
that will soon sink like stones
OPCM : 5
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 26
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5/70
SPRAWNOŚĆ : 20/7
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t10515-manann-travers-budowa https://www.morsmordre.net/t10605-zlota-rybka#321117 https://www.morsmordre.net/t10602-hoist-the-colours#321066 https://www.morsmordre.net/f15-norfolk-corbenic-castle https://www.morsmordre.net/t10596-skrytka-bankowa-nr-2306#320992 https://www.morsmordre.net/t10621-manannan-travers

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Cornelius Sallow
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: Kupuję materiał w Londynie aby zamówić sobie szatę.
Zdobyto: wełna z rogatej czarowcy


+


I watched with glee

While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made

Cornelius Sallow
Cornelius Sallow
Zawód : Rzecznik Ministerstwa Magii, propagandzista
Wiek : 44
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
I'm a man of wealth and taste
OPCM : 5
UROKI : 30
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 59 Tumblr_p5310i9EoI1v05izqo1_500
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8992-cornelius-sallow https://www.morsmordre.net/t9022-gaius https://www.morsmordre.net/t9023-cornelius-sallow https://www.morsmordre.net/f146-chelsea-mallord-street-31 https://www.morsmordre.net/t9021-skrytka-bankowa-nr-2119#271390 https://www.morsmordre.net/t9123-cornelius-sallow#275155

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Faith Ollivander
Suma punktów biegłości na start: 17,5
Suma punktów majętności na start: -
Wydane punkty doświadczenia: - 10 (kot Merlin)
Zdobyto: Kość emocji - gniew
Faith Ollivander
Faith Ollivander
Zawód : n/d
Wiek : 9
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 0
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Czarodziej

Dzieci
Dzieci
https://www.morsmordre.net/t86-wzor-karty-postaci https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Mathieu Rosier
Rachunek: 666 - 560 = 106
Zdobyto: +2 CM, +5 Uroki
Uzasadnienie:
Czarna Magia
Od pewnego czasu zaczęło docierać do niego, że mrok jest osobliwą częścią jego egzystencji, którą musi dopuścić do głosu. Posiłkowanie się zaklęciami z zakresu Czarnej Magii jest jego głównym sposobem działania w trakcie starć bitewnych i sytuacji, w której powinno dojść do szybkiego pozbycia się przeciwników. Przebył długą drogę, dopuszczając mrok do głosu, wyzbywając się resztek empatii wobec tych, którzy na nią nie zasługują. Sięga po coraz brutalniejsze i agresywniejsze zaklęcia - Costacrescio {niestety bez powodzenia}, Corio, Gladium, Ictusosio, Igne Inferiori, Decollatio, Vulnerario {obrażenia 77}, Sectumsempra, Prevaricator ossis. Jedną z najważniejszych części jego personalnego rozwoju jest pragnienie poszerzania zdobytej wiedzy, pozwolenie sobie na wtargnięcie mroku do każdej części jego życia i pozwalanie sobie na więcej. Jak choćby w momencie, kiedy sięgnął po zaklęcie niewybaczalne - Crucio - co do tej pory nigdy mu się nie zdarzyło. W swojej karierze Rosier w najistotniejszych sytuacjach sięga po Czarną Magię, stała się ona integralną częścią jego życia, wrosła w niego i zakiełkowała, a dzięki temu jest mu coraz bliższa.

Uroki
W ostatnim roku postawił na Czarną Magię. To fakt. Jednak coraz bardziej zaczyna dostrzegać braki, które posiada w Urokach i Zaklęciach i postanowił, że ta dziedzina powinna stać mu się bliższa. Całkiem dobrze radził sobie z urokami już wcześniej, o czym świadczyły prowadzone przez niego pojedynki, zarówno w Klubie, jak i w innych warunkach. Rzucał z powodzeniem Everte Stati, Lancea, Planta Doleto, Jęzlep, Caeruleusio, Incendio, Rictumsempra oraz inne w klubowym pojedynku z Alphardem Blackiem. Pojedynkował się również w klubie z Vincentem i Sigrun. Niestety, sytuacja w Anglii zaczęła ulegać zmianie i na pewien czas tego typu zaklęcia zepchnięte zostały na dalszy plan. Wszystko jednak zmienia się, szczególnie, kiedy pragnienie samorozwoju jest tak ogromne. Ponownie poczuł to wszystko podczas treningu z Xavierem, gdzie skierował w stronę przyjaciela zaklęcia takie jak Inflatus, Lancea, Relashio, Orcumiano czy Commotio. To dało mu natchnienie i było swoistym przypomnieniem, aby w późniejszym czasie stosować takie zaklęcia w poważniejszych sytuacjach, na polu bitwy - gdzie sięgał po bombardę, Ignitio, Silencio. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że wiele czasu musi poświęcić, aby wykonywane przez niego zaklęcia stawały się coraz lepsze, ale wszystko idzie ku dobremu.


+


Mathieu Rosier


Be not the slave of your own past...
plunge into the sublime seas, dive deep, and swim far,


Ostatnio zmieniony przez Mathieu Rosier dnia 02.11.21 11:47, w całości zmieniany 1 raz
Mathieu Rosier
Mathieu Rosier
Zawód : Łowca i opiekun smoków
Wiek : 28
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Here’s the misery that knows no end
OPCM : 30
UROKI : 10
ELIKSIRY : 3
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 35
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t7310-mathieu-rosier https://www.morsmordre.net/t7326-ehecatl https://www.morsmordre.net/t7325-mathieu-rosier https://www.morsmordre.net/f97-kent-dover-chateau-rose https://www.morsmordre.net/t7421-skrytka-bankowa-nr-1782#202976 https://www.morsmordre.net/t7339-mathieu-rosier

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Michael Tonks
Rachunek: 370 - 2 x 80 - 2 x 100 = 10
Zdobyto: 4 punkty OPCM (2 za cenę 80 - bez 4pkt z przedmiotów podnoszę z 38 do 40; 2 za cenę 100)
Uzasadnienie: Od ostatniego rozwoju OPCM Michael czynnie walczy na wojnie, wykorzystując swoje zdolności na froncie właściwie codziennie i starając się je doskonalić. Bierze odpowiedzialność za mniej doświadczonych sojuszników i cywili - dzięki mistrzostwu w magii defensywnej nie waha się przed zabieraniem innych postaci w niebezpieczne miejsca, do pojedynków podchodzi z pewnością siebie, jest świadom własnych postępów oraz ciągłej potrzeby rozwoju umiejętności.
Michael wielokrotnie wspiera swoich sojuszników potężnymi Magicusami: 1 (k98+41 statystyki), 2, 3, 4.
Do perfekcji opanował zaklęcie Petryficus Totalus, używając go strategicznie aby przyśpieszyć zakończenie pojedynków i wkładając weń tyle mocy, by uniemożliwić przeciwnikom wybudzenie się: tutaj (przeciwnik długo się nie wybudzał), i znów w tym samym pojedynku, tutaj (jeden przeciwnik był już pod Petryficusem Michaela z ST 96, podsumowane przez MG poniżej, Brownback oberwał Petryficusem z linkowanego posta i zakończyło to pojedynek), czy tutaj. Odsyłając Halberta do zielarskiej części misji, Michael rozpoczął kolejny pojedynek samotnie zmierzył się z dwoma strażnikami, petryfikując ich po kolei i pozostawiając rozbrojonymi - paraliżowanie przeciwników było głównym sposobem wygrania pojedynku i osiągnięcia wyznaczonego celu (kradzieży). Michael używa Petryficusa nie tylko po to, by czasowo unieruchamiać i rozbrajać przeciwników, ale by wygrywać całe pojedynki - jak tutaj (ST przełamania 101), bez wahania sięga po niewerbalną wersję zaklęcia.
Do perfekcji opanował obronę - na dowód kilka (jest więcej) przykładów: 1 / 2 / 3 / 4
Sięga po zaawansowane zaklęcia, takie jak Muscipulia - unieruchomił pod nią nieznane stworzenie i ochronił pod Muscipulią mugola przed zaklęciami szmalcownika.
Odkąd wybuchła wojna, Michael doskonali swoje umiejętności z zakresu nakładania zabezpieczeń i pułapek - fabularnie nauczył się numerologii i bardziej zaawansowanych pułapek, kreatywnie wykorzystuje wiedzę w praktyce - dowodząc akcją ratowania mugoli z Czerwonego Lasu, nałożył Zawieruchę aby zapędzić szmalcowników w pułapkę (poprosił również Steviego o Dunę) i zniwelować dzięki temu przewagę liczebną szmalcowników oraz zapewnić bezpieczniejszą walkę Steviemu i Thalii, za których czuł się odpowiedzialny. Zabezpieczenia pozwoliły Zakonnikom rzadziej sięgać po obronę i oszczędzać energię magiczną podczas długiego (11 stron w szafce) pojedynku, z którego ostatecznie wyszli zwycięsko i z nienaruszoną żywotnością.
Wobec niebezpieczeństw wojny, sprawdza i zabezpiecza większość miejsc, w których musi zatrzymać się na dłużej - w większości wątków rzucam Homenum Revelio (nie linkuję wszystkich przykładów, bo to standardowe zaklęcie), często Carpiene, również trudne i potężne zaklęcia jak Protecta - tutaj rzucone z mocą 123, a tutaj z krytycznym sukcesem (wątek jest jeszcze nieskończony, ale chronologicznie rozgrywa się podczas obecnego rozwoju i MG podsumował już Protectę).
Regularnie posiłkuje się magią Zakonu aby przywoływać potężne patronusy - zdolne pozostawać z nim aż do końca wątku i wzywać pomoc od sojuszników.
Zdolności Michaela budzą szacunek innych i auror chętnie pomaga mniej doświadczonym czarodziejom w rozwoju samoobrony - w tym wątku Ollie prosi go o lekcję, a Michael udziela mu rad i przeprowadza trening, podczas którego używa np. bardzo trudnego Venenifer Captiona aby nie musieć bronić się przed kolejnymi atakami Marlowe'a.
Wojna wymaga od niego nieustannej czujności i stawia przed nieoczekiwanymi sytuacjami, np. tutaj pierwszy raz fabularnie mierzył się ze zjawą z butli i odegnał ją za pomocą Anima Expelliare. Pomimo wieloletniego doświadczenia w zawodzie aurora i styczności z czarną magią, wciąż dowiaduje się nowych rzeczy - np. Czaroszpieg z Dziurawego Kotła doniósł mu o tajemniczych wydarzeniach (opętaniu mugoli, ale fabularnie wciąż szukam interpretacji zdarzenia), których Tonks nie potrafi zrozumieć, ale które zapamiętał i przekazał Ministrowi Longbottomowi. Jako gracz staram się odzwierciedlić nowe umiejętności Tonksa, biorąc pod skrzydła (& do samouczków-pojedynków) młodsze postaci, regularnie grając zadania powiązane z jego zawodem, oraz sięgając po zaawansowane zaklęcia (Muscipulia, Protecta, Venenifer Captiona, etc - w przypadku "standardowych" zaklęć odgrywam pewność siebie Tonksa i zdolność użycia ich strategicznie).


+


You can tame a big bad wolf
if you don't feed him

Michael Tonks
Michael Tonks
Zawód : Rebeliant
Wiek : 35
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
You and me, baby, ain't nothing but mammals.
OPCM : 46
UROKI : 36
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5/30
SPRAWNOŚĆ : 11/36
Genetyka : Wilkołak
Rozwój postaci III - Page 59 7f6edca3a6f0f363d163c63d8a811d78
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7124-michael-tonks https://www.morsmordre.net/t7131-do-michaela https://www.morsmordre.net/t7129-wilkolak-mugolak https://www.morsmordre.net/f139-mickleham-old-london-rd-1 https://www.morsmordre.net/t7132-skrytka-bankowa-nr-1759#189352 https://www.morsmordre.net/t7130-michael-tonks

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Aidan Moore
Rachunek: 16 - 15 = 1
Zdobyto: Skóra wsiąkiewki
Uzasadnienie: Potrzebuję dla krawcowej


+
Aidan Moore
Aidan Moore
Zawód : Prace dorywcze
Wiek : 17
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Chaotic good
OPCM : 10
UROKI : 5
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 12
SPRAWNOŚĆ : 13
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9575-aidan-moore#291411 https://www.morsmordre.net/t9693-bazyl#294574 https://www.morsmordre.net/t9692-zabie-udko#294568 https://www.morsmordre.net/f181-oaza-skamielina https://www.morsmordre.net/t9923-skrytka-bankowa-nr-2197#299908 https://www.morsmordre.net/t9696-aidan-moore#294585

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Anne Beddow
Rachunek: 250-20=230
Zdobyto: 2x strączki wnykopieńki
Uzasadnienie: potrzebuję do uwarzenia eliksiru

+


czekam na wiatr co rozgoni ciemne skłębione zasłony;
stanę wtedy na raz ze słońcem
twarzą w twarz
Anne Beddow
Anne Beddow
Zawód : powsinoga
Wiek : 17
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
świat dziwny jest jak sen
a sen jak świat
OPCM : 14
UROKI : 6
ELIKSIRY : 2
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 13
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9261-anne-beddow#281746 https://www.morsmordre.net/t9589-listy-do-ani#291635 https://www.morsmordre.net/t9276-anne-with-an-e#282533 https://www.morsmordre.net/t9277-annie-beddow#282540

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Steffen Cattermole
Biegłość: Numerologia II
Ilość wydanych punktów: 8 PB z reszty
Uzasadnienie: Od fabularnego kwietnia Steffen pracuje w Banku Gringotta jako młodszy specjalista od spraw zabezpieczeń i poznaje naturę coraz bardziej skomplikowanych pułapek;
działalność w Zakonie Feniksa wymaga od niego zarówno zabezpieczenia różnych lokacji przed przeciwnikami, jak i regularnego korzystania ze świstoklików. Steffen na poziomie kreacji jest ambitny i przykłada się do nauki, a pogłębienie wiedzy z zakresu numerologii stało się jego nowym celem, pomagającym mu zarówno w pełnoetatowej pracy, jak i w wojennej działalności.
Akcja ewakuacja dla Proroka Codziennego uświadomiła mu, że życie byłoby prostsze gdyby samemu potrafił tworzyć świstokliki (czego może się nauczyć, rozwijając wiedzę z zakresu numerologii) - tutaj zamówił je ekspresowo od Steviego Becketta (który szczegółowo wytłumaczył zasady ich działania i gdzie działają) a tutaj, tutaj, i tutaj pomaga ewakuowanym NPC w uruchomieniu świstoklików.
Regularnie nakłada pułapki oparte na numerologii:
W terenie, zmęczony walką, potrafi wykonać odpowiednie numerologiczne obliczenia i nałożyć Dunę oraz Zemstę Płomyka; w Londynie czyni to ponownie i nawet tłumaczy Szefowi Biura Aurorów zasady działania Duny. Zabezpieczył porządnie własny dom (część pierwsza) i czuje się w nim na tyle bezpiecznie, że wyprawił tam wesele dla przyjaciół z Zakonu. Listownie proponuje też Jamesowi odpowiednie zabezpieczenie mieszkania, wchodząc w rolę eksperta. Zgodnie z prośbą Jamesa zabezpiecza dom Bathildy przed Sylwestrem, samemu dobierając odpowiednie pułapki, w tym oparte na numerologii Nigdziebądź.
Potrafi też rozbrajać pułapki, a wiedza z zakresu run uzupełnia jego wiedzę z zakresu numerologii - nawet używając run do deaktywacji pułapek, rozumie numerologiczne zasady ich działania i potrafi je nakładać.
Oprócz zasad działania klątw, rozumie także zasady działania magicznych przedmiotów - tutaj rzuca Specialis Revelio z mocą 117 (zakładam, że interpretacja zaklęcia może być w jakiś sposób oparta na numerologii) i poznaje magiczny mechanizm działania zaklętego kajetu, który zdobył w misji pobocznej. Jest to znaczący postęp w stosunku do prób złamania szyfru kilka miesięcy wcześniej, gdy bazując na numerologii pomagał Gwen w misji sojuszniczej.
Wziął również udział w numerologiczno-runicznych badaniach nad barierą magiczną, pod kierownictwem Ulyssessa Ollivandera (numerologia IV). Był tam jako specjalista od run, ale przez cały wątek runiści dyskutowali z numerologami i ustalili plan działania (badania stanęły z powodu nieobecności Ulyssessa, ale Steff cały czas jest gotowy je wspierać, gdy ruszą ponownie).
Steffen znał numerologię od poziomu karty postaci i na fabule używa jej coraz częściej - tuż po powstaniu interesował się na przykład głównie klątwami, zainteresowanie zabezpieczeniami i pułapkami i świstoklikami buduje fabularnie. Dzięki doświadczeniom potrafi wykazać się kreatywnością i użyć nowej wiedzy - po ucieczce z Gringotta za pomocą uruchomionego przez siebie świstoklika, dostał nową pracę podczas wywiadu przedstawiając goblinom pomysł na pułapki/zabezpieczenia które wyciszają działanie świstoklików (linkuję pierwszy post z planem, w dalszych Steffen wyczerpująco rozwija myśl - przed wprowadzeniem oficjalnej mechaniki pułapek, więc improwizował). W opowiadaniach prackowych wspominam o nauce numerologii i obserwowaniu przy pracy bardziej zaawansowanych goblinów (drugi akapit).
Podsumowując wykroczył już ponad poziom I (początkujący, który Steffen miał z poziomu KP) i niestrudzenie rozwija swoją wiedzą, zarówno z zainteresowaniam, jak i konieczności (poziom II, rozwinięty).


uzasadnienie niewystarczające na II poziom, przyglądanie się pracy innym czy umiejętności z poziomu KP nie mogą być uzasadnieniem, tak samo jak używanie świstoklików, rzucanie zaklęć czy zabezpieczenia z I poziomu numerologii <3 Steffen musi skupić się na bardziej zaawansowanym rozwoju i konkretnym pozyskiwaniu wiedzy


intellectual, journalist
little spy

Steffen Cattermole
Steffen Cattermole
Zawód : specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 22
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 32
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 31
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6/68
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7358-steffen-cattermole https://www.morsmordre.net/t7438-szczury-nie-potrzebuja-sow#203253 https://www.morsmordre.net/t7411-xoxo-gossip-boy https://www.morsmordre.net/f127-dolina-godryka-szczurza-jama https://www.morsmordre.net/t7471-skrytka-bankowa-nr-1777 https://www.morsmordre.net/t7439-steffen-cattermole?highlight=steffen

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Laurel Ollivander
Suma punktów biegłości na start: 18
Suma punktów majętności na start: 0
Wydane punkty doświadczenia: -50 (sowa) - 300 (zwierzecoustny ptaki) = -350
Zdobyto: sowa, zwierzecoustność
Laurel Ollivander
Laurel Ollivander
Zawód : n/d
Wiek : 9
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 0
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Dzieci
Dzieci
https://www.morsmordre.net/t10783-laurel-ollivander#328040 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Rachunek: 417 - 400 = 17 (obecnie na koncie mam 382, ale wciąż nie są widoczne punkty, które dostałam, za dwa ostatnie osiągnięcia
Zdobyto: 5 punktów magii leczniczej
Uzasadnienie: Marzeniem Aurory od dziecka było leczyć innych. Nie liczył się nigdy stan majątkowy, czy też strona. Zawsze wierzyła, że każdy zasługuje na to, żeby mieć dostęp do medyków. Nie leczyła przekonań, ale ludzi. Widziała siebie nie tylko jako aptekarza, ale i uzdrowiciela, nawet tych, którzy nie opływają w galeony.
Od samego początku swojej relacji z lordem Carrow wykorzystywała swoje zdolności, czyli połączenie wiedzy z eliksirów z magią leczniczą, do pomagania mu w mierzeniu się z rzeczywistością. Była wtedy świeżo po kursie uzdrowiciela i chociaż specjalizacji z magipsychiatrii nie miała, to jako osoba z natury ciekawa z pewnością czytała wiele książek na ten temat. Dodatkowo już od szkoły dzieliła się wspólnymi zainteresowaniami z lordem Black, który takową specjalizację posiadał, więc pomogło jej to w ocenie stanu zdrowia Aresa i podawaniu mu niezbędnego eliksiru leczniczego, który otrzymywał od niej regularnie, przez czas trwania związku. Zdecydowanie też pewniej czuła się, używając eliksirów, ale gdy nadchodziła potrzeba, to i zaklęciami z zakresu magii leczniczej potrafiła się posługiwać. Po powrocie do Anglii zaczęła więc przypomnieć sobie niezbędne zaklęcia. Zaczynała od tych, które wydawać się mogły proste, jak nastawianie nosa, leczeniu drobnych ran, czy odkażanie ran. Im więcej pewności jednak zyskiwała, tym więcej zdawała się sobie przypominać z kursu na uzdrowiciela. Dlatego, gdy w sypialni w jej domu zjawił się ranny Halbert, pomimo drobnej pomyłki, udało jej się ostatecznie poprawnie zdiagnozować, zabezpieczyć i wyleczyć obrażenia. Długo również przeżywała swoje drobne omsknięcie się ręki, które spowodowało usunięcie wspomnień kuzyna, dlatego właśnie przygotowała i przekazała mu odpowiedni eliksir, by te przywrócić.
W dalszym ciągu najlepiej szło jej leczenie z pomocą eliksirów — do tego jednak wciąż potrzebna jest wiedza z eliksirów leczniczych. Aby poprawnie wybrać miksturę, należy najpierw osobę odpowiednio zdiagnozować, a potem wyleczyć. Najlepiej metodą kombinacji eliksiru i zaklęcia. Taką właśnie metodę leczenia Aurora zastosowała w przypadku kobiety i jej synów, których do jej domu pewnej nocy przyprowadził Volans. Oprócz tego, że dobrze rozpoznała, co dolega kobiecie, to podjęła odpowiednie kroki, by zapobiec rozprzestrzenianiu się choroby — zaleciła zarówno Volansowi, jak i chłopcom poddać się działaniu zaklęcia odkażającego. Z pomocą pana Moore’a podała również odpowiedni eliksir zarażonej kobiecie, a jego część zdecydowała się przekazać osobom, które tej nocy przebywały razem z Volansem w pobliżu zarażonego domostwa. U kobiety zauważyła też postępujące odmrożenia, którego działanie udało się zatrzymać przy pomocy odpowiedniego zaklęcia.
Aurora jednak oprócz wiedzy, którą zdobyła już w trakcie kursu, stale poszerza o nowe zagadnienia oraz sprawdza działanie metod ludowych. Obawiając się tego, że zaszła w ciążę, wykorzystała zaklęcie do sprawdzania bicia serca w okolicy swojego brzucha, próbując ustalić, czy rozwija się w niej nowe życie. Również dzięki znajomości morfologii człowieka, sprawdzała dawną, żytnią metodą, czy przypadkiem, jej sposób sprawdzenia nie jest omylny.
Ostatecznie również Aurora jest w stanie działać w warunkach stresowych, zachowując zdrowy rozsądek pomimo presji. Używa zaklęć i eliksirów do wyleczenia rannego lotnika po tym, jak został ranny podczas misji — zatrzymuje krwotok i leczy rany. Gotowa też jest w dalszym ciągu nieść pomoc wszystkim, którzy jej potrzebują. Dlatego też przyjęła pod swój dach agenta, który pracując pod przykrywką dla lecznicy, został raniony. Aurora od momentu odnalezienia go w lesie dbała o niego, doprowadzając go do zdrowia, pomimo tego, że psychicznie sama znajduje się w ciemnym miejscu - krzywda, która jej się stała, została wyrządzona również w momencie, gdy leczyła dalekiego kuzyna.
Niemal w każdym poście Aurora okazuje również altruizm i ogromną empatię, dzięki którym lepiej jej wczuć się w sytuację poszkodowanych. Zyskana w trakcie kursów wiedza mogła nieco wyblaknąć, ale od momentu powrotu Aurora ciężko pracowała, by sobie wszystko przypomnieć i wrócić na dawny szlak. Udziela porad ludziom w potrzebie, widzi dalekosiężnie i próbuje działać niestandardowo, jeśli może przynieść to ulgę. Dąży do tego, żeby być uzdrowicielem dostępnym dla każdego, a pewnego dnia także otworzyć swoją aptekę. Każdy pacjent jest dla niej wyjątkowy i każdemu okazuje serce. Stale doskonali się również w tworzeniu eliksirów leczniczych, a czystości jej zamiarów, niech świadczy fakt, że nie wychodzą jej niemal żadne eliksiry bojowe, jakby jej przeznaczeniem było nieść ulgę, a nie krzywdę.


+, ale w uzasadnieniu rozwoju nie uwzględniamy rozwoju postaci w dalekiej przeszłości ani na etapie KP, tak samo empatia nie jest wyjaśnieniem rozwoju magii leczniczej; punkty przyznane na podstawie pozostałych argumentów


Suddenly,
I'm not half the man I used to be.There's a shadow hangin' over me — Oh, yesterday came suddenly
Aurora Sprout
Aurora Sprout
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 26
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
nie prze­czu­łam w głę­bi snu,
że je­że­li gdzieś jest pie­kło,

to tu
OPCM : 10
UROKI : 0
ELIKSIRY : 15
LECZENIE : 15
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 59 D836eb438dea1946dc5bb9dd21fef622
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9381-aurora-sprout?nid=102#284845 https://www.morsmordre.net/t9435-duke-owlington#286919 https://www.morsmordre.net/t9436-i-walked-with-you-once-upon-a-dream#286936 https://www.morsmordre.net/f347-dolina-godryka-wrzosowisko https://www.morsmordre.net/t10010-skrytka-bankowa-2171#302538 https://www.morsmordre.net/t9438-a-sprout

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Lester Avery
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 200 PM
Wydane punkty doświadczenia: 0 - 50 = -50 PD
Zdobyto: sowa
Lester Avery
Lester Avery
Zawód : n/d
Wiek : 33
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zaręczony
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 0
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : -
SPRAWNOŚĆ : -
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t86-wzor-karty-postaci https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Zlata Raskolnikova
Rachunek: 249 - 60 = 189 PM PD
Zdobyto: Skóra nundu, skóra wsiąkiewki
Uzasadnienie: Zima idzie, trzeba ogarnąć sobie ciepły płaszcz.

+



To go wrong in one’s own way is better than to go right in someone else’s.
Zlata Raskolnikova
Zlata Raskolnikova
Zawód : Komornik i najemniczka po godzinach
Wiek : 37
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowa
Wisi mi kto wisi na latarni
A kto o nią się opiera
OPCM : 15
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 6
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 2
Genetyka : Półgoblin
Rozwój postaci III - Page 59 LbyMwHj
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9153-zlata-raskolnikova#276833 https://www.morsmordre.net/t9433-sowa-bez-imienia#286806 https://www.morsmordre.net/t9439-zlata#287045 https://www.morsmordre.net https://www.morsmordre.net/t9434-skrytka-numer-2143#286811 https://www.morsmordre.net/t9432-zlata-raskolnikova#286793

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Primrose Burke
Rachunek: 409- 400 = 9 PD
Zdobyto: +5 do eliksirów
Uzasadnienie: Primrose stale dąży do rozwoju i perfekcji, starając się ciągle poszukiwać odpowiedzi na pytania dlaczego danego składniki reagują ze sobą lepiej, a inne gorzej. Jakiej obróbce je podawać aby nie uszkodzić struktur a jednocześnie uzyskać lepsze efekty. Skupiła się na badaniach smoczej kości (tutaj), ponieważ tworząc talizmany Runy Kwitnącego Życia, za każdym razem efekt końcowy nie był taki jaki oczekiwała (tutaj i tutaj), wtedy zrozumiała, że musiała mieć złe podejście do składnika, tego który zawsze sprawiał jej najwięcej trudności, czyli smocza kość. Trzecie podejście wykonania amuletu dla Panny Elviry Multon okazało się sukcesem, ale przy tym wykorzystała jeszcze notatki z grudnia, kiedy to wykonywała dokładnie ten sam talizman dla Mathieu Rosiera, kiedy talizman udał się częściowo, miał swoją moc, ale nie taką jakiej by oczekiwała.
Oprócz tego ostatnio wykonywała wiele talizmanów, a to sprawiało, że popełniała sporo błędów i część z nich okazała się porażką (Runa Krwi Trolla, Runa Krwi Trolla,Runa Gnijącego Spaczenia, Runa Gnijącego Spaczenia, Runa Krwawej Ręki, Runa Pogodnej Drogi, Runa Pogodnej Drogi) jednak z każdej porażki wynosiła notatki i cenne informacje. Zapisywała swoje spostrzeżenia i zaczęła ulepszać receptury dostrzegając pewne różnice, drobne zmiany, które miały duży wpływ na sukces.

Z czasem umiejętności lady Burke zaczęły ulegać coraz większej poprawie, a czas spędzony nad księgami i nauce praktycznej zaczął przynosić efekty i tym samym jej talizmany okazywały się coraz lepsze i silniejsze (Runa otwartego umysłu, Runa nieskończonej liczby, Runa zajęczego skoku, Runa skradzionej myśli).
Jej umiejętności zostały dostrzeżone, ponieważ zamówili u niej talizmany takie osoby jak: Rita Runcorne, Silke Multon, Odetta Parkison oraz Cornelius Sallow i Tatiana Dolohov, Zlata Raskolnikov i Maghnus Bulstrode. Za każdym razem przykłada się do swojej pracy i każde zlecenie traktowała niezwykle poważnie. Porażka motywowała ją do zwiększenia nauki i zdobycia lepszego doświadczenia.
Ci, którzy przychodzili do sklepu lub umawiali się z lady Burke na spotkanie otrzymywali od niej pełne informacje jak wygląda produkcja talizmanu, kobieta starała się również wybadać potrzeby swoich klientów, zrozumieć czego oczekują i dostosować do nich zamówienie, ponieważ każda biżuteria jest wykonywana indywidualnie, nie ma dwóch identycznych brosz, szpil do włosów czy przypinek.
Odbyła też interesującą rozmowę z Fantine Rosier na temat różnic pomiędzy eliksirami oraz talizmanami, podobnie jak z Evandrą Rosier, która towarzyszyła jej podczas tworzenia jednego z talizmanów, który wykonywała na zlecenie.


+4PS; do wyższego poziomu eliksirów potrzeba uzasadnienia bardziej dopasowanego stricte do kwestii związanych z eliksirami stricte, nie rzemiosłem i wytwórstwem talizmanów



May god have mercy on my enemies
'cause I won't

Primrose Burke
Primrose Burke
Zawód : Badacz artefaktów, twórca talizmanów, B&B
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Problem wyjątków od reguł polega na ustaleniu granicy.
OPCM : 5
UROKI : 6
ELIKSIRY : 30
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 8
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica
Rozwój postaci III - Page 59 Dd3436d291f269d9d228b8e0011b3018
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8864-primrose-burke https://www.morsmordre.net/t8880-listy-do-primrose-burke https://www.morsmordre.net/t8879-primrose-burke https://www.morsmordre.net/f76-durham-durham-castle https://www.morsmordre.net/t9143-skrytka-bankowa-nr-2090#276327 https://www.morsmordre.net/t8894-primrose-e-burke

Powrót do góry Go down

Strona 59 z 60 Previous  1 ... 31 ... 58, 59, 60  Next

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach