Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
Rozwój postaci III [odnośnik]03.08.19 12:13
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 64 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci III [odnośnik]11.02.22 13:23
Imię i nazwisko postaci: Kerstin Tonks
Rachunek: 108-50=58
Zdobyto: Opłacam sowę
Uzasadnienie: Opłacam sowę, nie będę mieć własnej, po prostu żebym mogła pisać ze swojego konta (a nie lusterka) jak wykorzystuję sowy swojej rodzinki <3

+
Elvira Multon




The bees had declared a war, the sky wasn’t big enough for them all
Kerstin Tonks
Zawód : Pielęgniarka
Wiek : 25 lat
Czystość krwi : Charłak
Stan cywilny : Panna
Absurdalne czasy wymagają
absurdalnie silnej miłości
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Charłak
please be brave
Niemagiczni
Niemagiczni
https://www.morsmordre.net/t8101-kerstin-tonks https://www.morsmordre.net/t8192-parapetowa-skrzynka-pocztowa#235933 https://www.morsmordre.net/t8115-sister-kerstin#232161 https://www.morsmordre.net/f177-wybrzeze-exmoor-somerset-wrzosowa-przystan https://www.morsmordre.net/t8799-skrytka-bankowa-nr-1965#261717 https://www.morsmordre.net/t8213-kerstin-tonks
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]17.02.22 16:03
Imię i nazwisko postaci: Aidan Moore
Rachunek: 55 - 55 = 0
Zdobyto: Smocza kość
Uzasadnienie: Potrzebuję składniku na wykonanie talizmanu

+
Lucinda Hensley


The power of touch, a smile, a kind word, a listening ear, an honest compliment or the smallest act of caring, all of which have the potential to
turn the life around
Aidan Moore
Zawód : Prace dorywcze
Wiek : 18
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
The only way to deal with
an unfree world is to become
so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.
OPCM : 10
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 12
SPRAWNOŚĆ : 13
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9575-aidan-moore#291411 https://www.morsmordre.net/t9693-bazyl#294574 https://www.morsmordre.net/t9692-zabie-udko#294568 https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t9923-skrytka-bankowa-nr-2197#299908 https://www.morsmordre.net/t9696-aidan-moore#294585
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]17.02.22 23:51
Imię i nazwisko postaci: Sheila Doe
Rachunek: 864 - 80 (45 srebro, 25 kora z drzewa wiggen, 10 ślaz) = 784 PD
Zdobyto: srebro, kora z drzewa wiggen, ślaz
Uzasadnienie: Sheila potrzebuje paru eliksirów i kadzideł, które może jej wykonać Castor, z tego tytułu zakupuje składniki do przygotowania — a Castor jako stale zaopatrujący się alchemik na pewno jest jej w stanie wskazać dostawcę

+
Lucinda Hensley


Only those who are capable of silliness can be called truly intelligent.
Sheila Doe
Zawód : Krawcowa, prace na zlecenie
Wiek : 19
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
We look up at the same stars and see such different things.
OPCM : 9
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 2
TRANSMUTACJA : 13
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9587-sheila-doe https://www.morsmordre.net/t9600-bluszczyk https://www.morsmordre.net/t9602-twoja-droga-paprotka https://www.morsmordre.net/f357-camden-town-iverness-street-10 https://www.morsmordre.net/t9746-skrytka-bankowa-nr-2211 https://www.morsmordre.net/t9604-sheila-doe#291895
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]19.02.22 17:59
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Cornelius Sallow
Skrytka: link
Uzasadnienie: zamawiam u jubilera w Shrewsbury dla narzeczonej
Zdobyto: pierścień z kamieniem księżycowym

+
Lucinda Hensley


I watched with glee

While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made

Cornelius Sallow
Zawód : Rzecznik Ministerstwa Magii, propagandzista
Wiek : 44
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
I'm a man of wealth and taste
And I lay traps for troubadours
OPCM : 5
UROKI : 35
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 64 Tumblr_p5310i9EoI1v05izqo1_500
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8992-cornelius-sallow https://www.morsmordre.net/t9022-gaius https://www.morsmordre.net/t9023-cornelius-sallow https://www.morsmordre.net/f146-chelsea-mallord-street-31 https://www.morsmordre.net/t9021-skrytka-bankowa-nr-2119#271390 https://www.morsmordre.net/t9123-cornelius-sallow#275155
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]22.02.22 0:14
Imię i nazwisko postaci: Neala Weasley
Rachunek: 423-25=398
Zdobyto: Tkanina z włókien włosów wili
Uzasadnienie: Ciocia ma w szafie trochę materiałów i ten też

+
Lucinda Hensley


She is wild child with gypsy soul that dances with the stars.
She has a free spirit, a reckless mind and a rebel heart
that isn't meant to be tamed.
Neala Weasley
Zawód : dobry duch Devon
Wiek : rocznikowo 17
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
And there are many things that I could change so slightly
But why would I succumb to something so unlike me?
OPCM : 10
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 2
TRANSMUTACJA : 9
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej

Dzieci
Dzieci
https://www.morsmordre.net/t4071-neala-weasley https://www.morsmordre.net/t4260-victoria-sowa-brena-ale-tez-moja#87876 https://www.morsmordre.net/t9448-for-as-long-as-the-sun#287505 https://www.morsmordre.net/f171-ottery-st-catchpole https://www.morsmordre.net/t9744-skrytka-bankowa-nr-1054#295656 https://www.morsmordre.net/t4240-neala-weasley#86909
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]22.02.22 19:44
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Justine Tonks
Skrytka: klik
Uzasadnienie: Jestem w ciąży, trochę potrzebuję.
Zdobyto: Pierścień z kamieniem księżycowym

+
Lucinda Hensley



And oh, stupid things I do. I'm far from good, it's true. But still, I find you
next to me.
Justine Tonks
Zawód : Rebeliantka
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
The gods will always smile on brave women.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
OPCM : 58
UROKI : 37
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 13
TRANSMUTACJA : 6
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Metamorfomag
Rozwój postaci III - Page 64 Just6
Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t3583-justine-just-tonks https://www.morsmordre.net/t3653-baron#66389 https://www.morsmordre.net/t3649-just-tonks https://www.morsmordre.net/f177-wybrzeze-exmoor-somerset-wrzosowa-przystan https://www.morsmordre.net/t4284-skrytka-bankowa-nr-914#89080 https://www.morsmordre.net/t3701p15-just-tonks
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]01.03.22 9:08
Imię i nazwisko postaci: Kerstin Tonks
Biegłość: Ekonomia I
Ilość wydanych punktów: 2
Uzasadnienie: Od roku pełni funkcję gospodarczej głowy rodziny, zarządzając ich skromnym majątkiem oraz - przede wszystkim - spiżarką oraz przepływem jedzenia, o czym wspominam na przykład w tym poście. Po założeniu ogrodu i zakupie kur rozpoczęła skromny biznesik sprzedając jajka mieszkańcom Doliny Godryka oraz prowadząc straganik na rynku, na którym sprzedaje swoje przetwory i jajka.
Biznesik trwa już kwartał i Kerstin chętnie wykorzystałaby dotychczasowe doświadczenie na temat popytu, podaży i reklamy, aby - w najbliższej przyszłości - otworzyć prawdziwą hodowlę lub stragan z prawdziwego zdarzenia.


+
Lucinda Hensley




The bees had declared a war, the sky wasn’t big enough for them all
Kerstin Tonks
Zawód : Pielęgniarka
Wiek : 25 lat
Czystość krwi : Charłak
Stan cywilny : Panna
Absurdalne czasy wymagają
absurdalnie silnej miłości
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Charłak
please be brave
Niemagiczni
Niemagiczni
https://www.morsmordre.net/t8101-kerstin-tonks https://www.morsmordre.net/t8192-parapetowa-skrzynka-pocztowa#235933 https://www.morsmordre.net/t8115-sister-kerstin#232161 https://www.morsmordre.net/f177-wybrzeze-exmoor-somerset-wrzosowa-przystan https://www.morsmordre.net/t8799-skrytka-bankowa-nr-1965#261717 https://www.morsmordre.net/t8213-kerstin-tonks
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]03.03.22 20:45
Imię i nazwisko postaci: Steffen Cattermole
Biegłość: Ekonomia I
Ilość wydanych punktów: 2 PB z reszty
Uzasadnienie: Steffen od fabularnego roku pracuje w Banku Gringotta, a choć zajmuje się głównie zabezpieczeniami (pułapki, ściąganie klątw) to codziennie obraca się w towarzystwie zafascynowanych pieniędzmi goblinów i jest wdrażany w ich interesy gdy bywa w nich potrzebny, np. jako łamacz klątw asystował Zlacie w windykacji zadłużonego mieszkania. W dodatku (udokumentowane w skrytce) w odpowiedzi na wojnę sprzedał swoje mieszkanie w Londynie i zainwestował w dom w Dolinie Godryka - uczynił to gdy dopiero zaczął pracę, jeszcze nieświadom zagadnień ekonomii, o czym boleśnie przekonał się we wrześniu gdy sam padł ofiarą goblińskiej windykacji (30.09, Walczący Mag). W opowiadaniu prackowym Steff myśli o tym jak stracił pieniądze, jest świadkiem innych windykacji i reklamuje bogatym czarodziejom zindywidualizowane zabezpieczenia na ich skrytki, przy okazji tracąc dawne idealistyczne złudzenia na temat własnej pracy.
Te doświadczenia skłoniły go do zainteresowania kwestią zarządzania majątkiem, teraz ma pod opieką swój nowy i pierwszy w życiu dom, założył rodzinę i na miarę możliwości finansowych zorganizował wesele. Jeszcze zanim wybuchł kryzys ekonomiczny, wykazał się intuicją i smykałką do interesów, prosząc lorda Lestrange o zapas luksusowego alkoholu w ramach zapłaty za napisanie artykułu; zachował te zapasy na swoje wesele.  Tutaj wspomina Maeve o tym, że pozbył się złudzeń względem banku i roztropnie (ze względu na ryzyko polityczne) wybrał z niego pieniądze. Tutaj używa wiedzy z Gringotta i własnych doświadczeń, by spróbować tą ekonomią zachwiać - buduje plotkę o tym, że Malfoy zabierze pieniądze obywateli, chcąc przekonać staruszkę (i jej plotkarskie przyjaciółki) by zabrano pieniądze z banku i trzymano w domach. Kieruje się chęcią dokuczenia Ministrowi, ale i szczerą troską o oszczędności obywateli z promugolskich hrabstw. Interesuje się zmianami w życiu gospodarczym Anglii, w audycji radiowej narzeka do słuchaczy na nowe podatki i świadom kryzysu w zaopatrzeniu zachęca ich do polowań oraz rybołóstwa. Jest też w stanie pozyskać cenne składniki, tutaj prowadzi z Castorem barter kamieniami do własnego talizmanu i chwali się, że podpisał tajemniczą umowę na kupienie/wypożyczenie słynnego i trudno dostępnego srebra goblinów. Dodatkowo, znajomość z uboższymi kolegami i działalność dla Zakonu Feniksa uwrażliwiła go na kwestie nierówności społecznych - plotkował przeciwko Aquili Black, obrabował z Marcelem dwa bogate domy (widząc bogactwa ludzi systemu), przeprowadził z Castorem zwiad w spichlerzu Malfoya - wątki nie są bezpośrednio związane z ekonomią i majątkiem samego Cattermole, ale zetknęły Steffena ze światem bogatych i biednych, a część z nich jest związana z pozyskiwaniem zapasów dla Oazy.

Podsumowując, w całości kreacji postaci Steffen jest pracowity, ambitny i dość sprytny, przed wojną łączył etat ze zleceniami dla Czarownicy (dodatkowa gotówka, przyjął też np. zlecenie prywatne od Primrose), jest ciekawy świata i trudno wyobrazić mi sobie aby nie podłapywał od goblinów ile się da w codziennej pracy. Próbuje zarządzać własnymi zapasami efektywniej, szczególnie w czasach kryzysu zaopatrzeniowo-ekonomicznego i gdy samemu został dotknięty windykacją oraz rozpoczął dorosłe życie z żoną. Aktywnie działając dla Zakonu, ma też świadomość potencjalnej wpadki i wykrycia jego tożsamości - w razie konieczności i utraty pracy próbuje przygotować się do zarabiania na klątwach i pułapkach, prywatnie i na własną rękę (nie linkuję by nie mnożyć, ale grał też sporo wątków współpracując z prywatnymi łamaczami klątw - Lucindą, Jade).


+
Lucinda Hensley


intellectual, journalist
little spy

Steffen Cattermole
Zawód : specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 22/23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 33
UROKI : 6
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 36
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6/68
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7358-steffen-cattermole https://www.morsmordre.net/t7438-szczury-nie-potrzebuja-sow#203253 https://www.morsmordre.net/t7411-xoxo-gossip-boy https://www.morsmordre.net/f127-dolina-godryka-szczurza-jama https://www.morsmordre.net/t7471-skrytka-bankowa-nr-1777 https://www.morsmordre.net/t7439-steffen-cattermole?highlight=steffen
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]06.03.22 16:45
Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Rachunek: 457-30 PD=427 PD
Zdobyto: Srebrny gwiezdny pył
Uzasadnienie: Będę potrzebować, więc zakupuję w Londynie

+
Lucinda Hensley


Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Biegłość: Taniec balowy I
Ilość wydanych punktów: 1/2 PB
Uzasadnienie: Mimo wszelkich koszmarnych emocji doświadczanych podczas Sabatu w Hampton Court Elvira przygotowywała się do imprezy poprzez teoretyczną naukę podstaw i na balu miała okazję obserwować pary w ruchu, a także zatańczyć własny (wyśniony ale niezdarny) taniec z Drew, a potem znacznie dostojniejszy walc z bardziej utalentowanym Rigelem, który równocześnie stał się publicznym pokazem oraz kluczem do zwycięstwa w konkurencjach labiryntu luster (bo Rigel wyrzucił 100 na kości i poprowadził ją po mistrzowsku).

Uzasadnienie rozwoju niewystarczające
Tristan Rosier


i am the wound and the blade. both the torturer and the one
who is flayed
Elvira Multon
Zawód : Anatom, uzdrowiciel, pracownik kostnicy
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Krew na twoich rękach, Falka,
Krew na twej sukience
Płoń, płoń, Falka,
za twe zbrodnie
Spłoń i skonaj w męce!
OPCM : 10
UROKI : 0
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 30
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
hunger
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f212-pokatna-20-4 https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]07.03.22 22:12
Imię i nazwisko postaci: Primrose Burke
Rachunek: 389 - 150 = 239 PD
Zdobyto: Waleriana x2 i Piołun x 2
Uzasadnienie: Primrose obrywa dwa razy sinicą w trakcie zdejmowania klątw więc będzie prosić Cassandrę o pomoc w wyleczeniu jej z tej przypadłości.


+
Lucinda Hensley



May god have mercy on my enemies
'cause I won't

Primrose Burke
Zawód : Badacz artefaktów, twórca talizmanów, B&B
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Problem wyjątków od reguł polega na ustaleniu granicy.
OPCM : 5
UROKI : 6
ALCHEMIA : 30
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 8
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica
Rozwój postaci III - Page 64 E331336106fb118b6485453aee90de3a
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8864-primrose-burke https://www.morsmordre.net/t8880-listy-do-primrose-burke https://www.morsmordre.net/t8879-primrose-burke https://www.morsmordre.net/f76-durham-durham-castle https://www.morsmordre.net/t9143-skrytka-bankowa-nr-2090#276327 https://www.morsmordre.net/t8894-primrose-e-burke
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]15.03.22 12:23
GRINGOTT

Imię i nazwisko postaci: Herbert Grey
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: post z założeniem hodowli
Zdobyto: hodowla tojadu:
- opłata stała - 100;
- nieprzynosząca stałego dochodu - 100;
- zwykłe zwierzęta lub rośliny - 100;
- małe zwierzęta lub rośliny - 100;
- niski prestiż - 0;

razem: 400, i tyle odjęłam ze skrytki

(uzgodnione z administracją)


+
Lucinda Hensley


Zły pomysł?Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, tylko złe wykonanie go


Herbert Grey
Zawód : Botanik, podróżnik, awanturnik
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Podróżowanie to nie jest coś, do czego się nadajesz. To coś, co robisz. Jak oddychanie
OPCM : 15
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 7
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9088-herbert-grey https://www.morsmordre.net/t9097-awanturnik https://www.morsmordre.net/t9098-ten-drugi-grey#274432 https://www.morsmordre.net/f179-dorset-bockhampton-greengrove-farm https://www.morsmordre.net/t10001-skrytka-bankowa-nr-2134#302368 https://www.morsmordre.net/t9106-herbert-grey#274578
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]15.03.22 20:51
Imię i nazwisko postaci: Hector Vale
Rachunek: 405-400
Zdobyto: 5 pkt statystyki uzdrawiania
Uzasadnienie: Hector jest uzdrowicielem (zgodnie ze specjalizacją magipsychiatrą) oddanym swojej pracy i ambitnym - w wątkach prackowych i kreacji postaci podkreślam jego ambicje związane z tym, by stać się jak najlepszym w swojej pracy, co naturalnie wiąże się z chęcią perfekcyjnego opanowania zaklęć wpływających na psychikę. Co ważniejsze, doświadczenia z lutego i marca skłoniły Hectora do odświeżenia i zainteresowania się kwestiami niezwiązanymi bezpośrednio z magipsychiatrią, a szeroko pojętym uzdrawianiem i poszerzania horyzontów (doświadczenia w ogólnym uzdrawianiu nabył już podczas kursu w Mungu, teraz coraz częściej wykorzystuje je w praktyce):
- W wątku z Elroyem po raz pierwszy w życiu leczy mugolkę (!), więc ostrożnie decyduje się odejść od niesprawdzonej na niemagicznych terapii alchemią, pozostaje przy zaklęciach i zaleceniach - za pomocą magii diagnozuje stan pacjentki, oczyszcza jej płuca, obniża temperaturę i uspokaja. Wyjaśnia również Elroyowi jak zadbać o prawidłową dietę uratowanych dzieci i dalszą opiekę nad kobietą, w liście do Mare (linkuję dla kreacji postaci) dopytuje o stan pacjentki i po raz pierwszy od dawna nazywa się uzdrowicielem, a nie magipsychiatrą (jest dumny ze specjalizacji, więc świadczy to o pewnej zmianie w jego priorytetach), jest również na tyle pewny siebie by zaproponować Williamowi że pomoże mu w razie uzdrowicielskiej potrzeby.
-W wątku z Aurorą Hector od razu rozpoznaje straszny stan psychiki kobiety i choć pada ofiarą błędnie rzuconego zaklęcia, to dochodzi do siebie na tyle by uspokoić się w bezpieczniejszym miejscu i skutecznie uspokoić Aurorę Paxo Maxima oraz ciepłym słowem.
-Podczas niezbyt dumnego momentu swojej kariery, nieco rozhisteryzowany usiłował sprawdzić, czy ktoś pocałowany przez dementora obudzi się dzięki Rennervate - zaklęcie się udało, pomóc mężczyźnie się nie udało (choć gdyby znajdował się w podobnym stanie i wciąż miał duszę, instynkt uzdrowicielski byłby słuszny...) : (, ale sytuacja była dla Vale'a zupełnie nowa (podobnie jak stan, w jakim sam się znalazł pod wpływem aury dementora) i z pewnością wyniósł z niej odpowiednią lekcję - tutaj za pomocą Paxo i innych zaklęć usiłował uspokoić oraz ogrzać wyziębionego Castora po spotkaniu z dementorem.
-Widząc Thomasa na pierwszy rzut oka rozpoznał, że chłopak jest ranny i oszołomiony - zabrał go do gabinetu, gdzie kierowany dobrą wolą skutecznie wyleczył nie tylko obrażenia psychiczne, ale i rany cięte oraz źle nastawioną rękę chłopaka (przy okazji psiocząc w myślach na niekompetentnych uzdrowicieli). Wyleczenie i zdiagnozowanie tak poważnych obrażeń kogoś "z ulicy", a także konfrontacja z własnym lękiem przed źle zrośniętymi kończynami (Hector kuleje z powodu złamanej w dzieciństwie nogi) były dla niego nowym (od czasu szkolenia w Mungu) doświadczeniem, ale pozostał pewny siebie i swoich umiejętności. Obrażenia Thomasa były zadane przez MG i ich wyleczenie zostało już sprawdzone tutaj.
Powyżej zalinkowałam wątki, gdzie Hector mechanicznie rzuca zaklęcia z dziedziny uzdrawiania - poza nimi wielokrotnie w wątkach prackowych podkreśla zainteresowanie fizycznym zdrowiem pacjentów (które jest dla niego powiązane z psychiką) i zdrowym trybem życia, np. prowadząc wywiad medyczny z Deirdre i Castorem oraz tłumacząc Josephine korelację snu ze stresem - holistycznie podchodzi do swoich pacjentów, wyznając zasadę, że w zdrowym ciele zdrowy duch.


+
Lucinda Hensley


We men are wretched things.
Hateful to me as the gates of Hades is that man who hides one thing in his heart and speaks another.

Hector Vale
Zawód : Magipsychiatra z licencją alchemika
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Lived my life as the good boy I was told I should be,
Sold my soul, broke my bones, tell me, what did I get?

OPCM : 0
UROKI : 5
ALCHEMIA : 15
UZDRAWIANIE : 20
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 1
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t10855-hector-vale https://www.morsmordre.net/t10885-achilles#331700 https://www.morsmordre.net/t10883-broken-body-beautiful-mind#331696 https://www.morsmordre.net/f389-walia-wybrzeze-rhyl-rhyl-coast-road-8 https://www.morsmordre.net/t10887-skrytka-bankowa-nr-2379#331777 https://www.morsmordre.net/t10886-hector-vale#331701
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]16.03.22 12:04
Imię i nazwisko postaci: Stevie Beckett
Rachunek: 383 - 375 = 8
Zdobyto: 7,5 PB
Uzasadnienie: do wydania na geomancje

+
Lucinda Hensley


Am I going crazy? Would I even know? Am I right back where I started forty years ago?
Wanna guess the ending? If it ever does... I swear to God that all I've ever wanted was
A little bit of everything, all of the time, a bit of everything, all of the time
Apathy's a tragedy, and boredom is a crime. I'm finished playing, and I'm staying inside.
Stevie Beckett
Zawód : twórca świstoklików, wynalazca
Wiek : 57
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Wdowiec
The blues ain't nothing but a good man feelin' bad.
OPCM : 15
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 26
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9282-stevie-beckett https://www.morsmordre.net/t9293-einstein https://www.morsmordre.net/t9292-wujek-stevie#282938 https://www.morsmordre.net/f318-dolina-godryka-warsztat https://www.morsmordre.net/t9294-skrytka-bankowa-nr-2137 https://www.morsmordre.net/t9295-stevie-beckett
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]16.03.22 21:43
Imię i nazwisko postaci: Xavier Burke
Rachunek: 764-720= 44
Zdobyto: 9 punktów statystyk = 8 pkt czarnej magii, 1 pkt uroki
Uzasadnienie: Między październikiem, a marcem Xavier brał udział w wielu inicjatywach i misjach, podczas których używał czarnej magii jak również uroków. W listopadzie odbył się pierwszy trening z Mathieu gdzie oboje trenowali swoje umiejętności. Kolejny trening urządzili sobie w lutym. W międzyczasie miało miejsce kilka innych wydarzeń gdzie lord Burke używał czarnej magii, czystki w Durham gdzie przy pomocy Elviry i Drew udało mu się wyplenić zbiorowisko mugoli, zaraz potem udzielił pomocy Matheiu w pokonaniu buntowników działających na terenie rezerwatu w Kent. Zaraz na początku nowego roku z przyjemnością w towarzystwie brata i Hannibala rozprawił się z obozowiskiem mugoli w mglistym lesie, pozostawiając tylko zgliszcza. Czarna magia pomogła mu również w odzyskaniu magicznych artefaktów, które zostały skradzione czarodziejom i przetrzymywane w muzeum w Ipswich. Luty obfitował w wyprawy i podczas jednej z nich udało się odzyskać starożytny i jak mówią legendy potężny pierścień, ale nie obywało się również bez walki. A już nic tak nie jeste w stanie odwrócić uwagi od żałoby po stracie ukochanej żony jak odbicie Dziurawego Kotła z rąk przebrzydłych szlam.


+
Lucinda Hensley


I know what you are doing in the dark
I know what your greatest desires are.
Xavier Burke
Zawód : artefakciarz, organizator wszelaki, menager Palarni Opium
Wiek : 30
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
I know what you are doing in the dark, I know what your greatest desires are
OPCM : 12
UROKI : 12
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 20
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarodziej

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t9606-xavier-burke-w-budowie https://www.morsmordre.net/t9631-korespondencja-lorda-burke#292826 https://www.morsmordre.net/t9629-xavier-bukre#292806 https://www.morsmordre.net/f76-durham-durham-castle https://www.morsmordre.net/t10032-skrytka-bankowa-nr-1569#302913 https://www.morsmordre.net/t9630-xavier-burke#292819
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]18.03.22 16:23
Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Rachunek: 627-160=467
Zdobyto: 2 punkty magii leczniczej
Uzasadnienie: Magia lecznicza jest Elviry dziedziną wiodącą i jedną z jej największych dum. Mimo trwającej od miesięcy pracy na własny rachunek, nigdy nie przestała jej utrwalać i rozwijać - tak naprawdę na dobre zdobyła na to szanse dopiero poza szpitalem, zmuszona podejmować się wyzwań wcześniej sobie nieznanych, utrwalać je i umacniać się. Podczas misji Rycerskiej w Staffordshire komenderowała operacjami szpitala polowego, analizując i lecząc oparzenia, a także przyuczając do pracy uzdrowicieli mniej od siebie doświadczonych. Niedługo później w jej namiocie uzdrowicielskim stawiła się Sigrun, stawiając przed nią wyzwanie otwartego złamania wywołanego czarną magią. Sięgała tam po wyjątkowo silne zaklęcia (Curatio Vulnera Horribilis). Później w związku z misjami w Warwick podjęła się objęcia opieką kamienicy pełnej ubogich i chorych, także na choroby zakaźne. Ich wdzięczność umożliwiła jej po tym pozyskanie postaci zależnej (Luci) na evencie, który był synem chorego na groszopryszczkę mózgową mężczyzny, którego uratowała. Podczas zadania w Beachy Head w odmętach jaskini utrzymywała przy życiu Primrose Burke, bezustannie targaną siłami pozostawionych tam klątw. Radziła sobie z ciężkimi oparzeniami (+2) oraz magicznym osłabieniem. Wybrano ją na jedną z uzdrowicielek pomagających rannym w przytułku Coleshill, a ostateczny sprawdzian wytrzymałości przeszła biorąc mimo słabości odpowiedzialność za przeżycie rannych po wybuchach na zamku Warwick. Uratowała także Mathieu, który po wybuchu skończył nabity na żelazne pręty.
(Wszystkie wyżej wymienione wątki z tego okresu)

Imię i nazwisko postaci: Elvira Multon
Rachunek: 467-240=227
Zdobyto: 3 punkty sprawności
Uzasadnienie: Charakterystyka misji wojennych wymaga od Elviry utrzymywania i wzmacniania fizycznej sprawności. Bezustannie podejmuje się zadań wymagających długich wędrówek w lasach (+2), jaskiniach i podziemnych tunelach, bierze udział w dynamicznych pojedynkach (+2, 3)  Jako pracownik kostnicy i anatom ciągle też samodzielnie kroi trupy, co w wielu przypadkach wymaga siły, ciała cięte skalpelem bowiem nie są chętne łatwo poddawać się dłoniom (z doświadczenia mówiąc). Po wybuchu zamku Warwick przedzierała się przez gruzy, aby pomóc rannym.
[bylobrzydkobedzieladnie]


+
Lucinda Hensley


i am the wound and the blade. both the torturer and the one
who is flayed
Elvira Multon
Zawód : Anatom, uzdrowiciel, pracownik kostnicy
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Krew na twoich rękach, Falka,
Krew na twej sukience
Płoń, płoń, Falka,
za twe zbrodnie
Spłoń i skonaj w męce!
OPCM : 10
UROKI : 0
ALCHEMIA : 1
UZDRAWIANIE : 30
TRANSMUTACJA : 15
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
hunger
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f212-pokatna-20-4 https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon

Strona 64 z 67 Previous  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Next

Rozwój postaci III
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach