Wydarzenia


Ekipa forum
Rozwój postaci III
AutorWiadomość
Rozwój postaci III [odnośnik]03.08.19 12:13
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 67 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci III [odnośnik]24.05.22 12:33
Imię i nazwisko postaci: Ian Smith
Suma punktów biegłości na start: 70, reszta 6
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: sowa
Ian Smith
Zawód : stolarz, lotnik w oddziale łączności "Sowa"
Wiek : 18
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 10 +2
UROKI : 4 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 2 +1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 16
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t11168-ian-smith#343705 https://www.morsmordre.net/t11207-oisin#344724 https://www.morsmordre.net/t11210-ian-smith#344728 https://www.morsmordre.net/f422-irlandia-cork-maryborough-woods https://www.morsmordre.net/t11208-skrytka-bankowa-nr-2441#344725 https://www.morsmordre.net/t11209-ian-smith#344726
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]07.06.22 19:22
Imię i nazwisko postaci: Millicenta Goshawk
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 82 PB
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 60 PD
Zdobyto: sowa, kot

edit za zgodą Williama, dodane pole o rejestracji różdżki

[bylobrzydkobedzieladnie]

wpisałam, +
William Moore


* * *
I bury my head in the sand and go on acting like it's all gone to plan. And I feel the sweat dripping down my neck, pretending it hasn't happened. And it hasn't happened yet.


Ostatnio zmieniony przez Millicenta Goshawk dnia 05.08.22 14:46, w całości zmieniany 4 razy
Millicenta Goshawk
Zawód : wróżbitka, wytwórca kadzideł
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : n/d
she was life itself.
wild and free, wonderfully chaotic;
a perfectly put-together mess.
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 15 +4
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0 +1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11061-millicenta-goshawk#340439 https://www.morsmordre.net/t11254-cesarzowa#346161 https://www.morsmordre.net/t11256-niech-ja-ci-powroze#346166 https://www.morsmordre.net/f425-dolina-godryka-chata-na-uboczu https://www.morsmordre.net/t11255-skrytka-bankowa-2421#346163 https://www.morsmordre.net/t11257-millicenta-goshawk#346175
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]08.06.22 17:47
Imię i nazwisko postaci: Gabriel Tonks
Rachunek: 483 - 400 = 83
Zdobyto: Powiększenie limitu postaci krwi czystej ze skazą

+
William Moore


Between life and death
you will find your true self, you will know what you are and what you never expected to be
Gabriel Tonks
Zawód : Szpieg
Wiek : 32
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony - no nie powiedziałbym.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
 Ten co martwy chodzi wśród żywych
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9947-gabriel-tonks https://www.morsmordre.net/t9987-pimpek#301926 https://www.morsmordre.net/t9990-zombie-zbiera-znajomych#301965 https://www.morsmordre.net/f179-dorset-bockhampton-greengrove-farm https://www.morsmordre.net/t10857-skrytka-nr-2261#330979 https://www.morsmordre.net/t9988-gabriel-tonks#301946
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]12.06.22 20:09
Imię i nazwisko postaci: Harriet Evans
Suma punktów biegłości na start: 30 PB (charłak)
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zdobyto: Sowi zamiennik (wrona), kura (100 PM)


Ostatnio zmieniony przez Leta Evans dnia 23.06.22 17:56, w całości zmieniany 1 raz
Leta Evans
Zawód : nauczycielka historii magii w Dolinie Godryka
Wiek : 24
Czystość krwi : Charłak
Stan cywilny : Wdowa
i know those eyes.
this man is dead.
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Charłak

Niemagiczni
Niemagiczni
https://www.morsmordre.net/t11218-leta-evans-nee-vale#345257 https://www.morsmordre.net/t11227-amalthea#345732 https://www.morsmordre.net/t11229-leta#345734 https://www.morsmordre.net/f421-somerset-dolina-godryka-ul https://www.morsmordre.net/t11226-szuflada-lety#345731 https://www.morsmordre.net/t11228-leta-evans#345733
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]17.06.22 10:59
Imię i nazwisko postaci: Sheila Doe
Rachunek: 1065 PD - 60 PD (skóra szpiczaka 15, skóra tebo 15, skóra wsiąkiewki 2x15PD) = 1005 PD
Zdobyto: skóra szpiczaka, skóra tebo
Uzasadnienie: Sheila jest krawcową i do szycia potrzebuje tkanin, a znając miejscowych krawców i rzemieślników wie, gdzie może zaopatrzyć się w tkaniny

+
William Moore


Only those who are capable of silliness can be called truly intelligent.
Sheila Doe
Zawód : Krawcowa, prace na zlecenie
Wiek : 19
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
We look up at the same stars and see such different things.
OPCM : 5 +4
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1 +1
TRANSMUTACJA : 10 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9587-sheila-doe https://www.morsmordre.net/t9600-bluszczyk https://www.morsmordre.net/t9602-twoja-droga-paprotka https://www.morsmordre.net/f357-camden-town-iverness-street-10 https://www.morsmordre.net/t9746-skrytka-bankowa-nr-2211 https://www.morsmordre.net/t9604-sheila-doe#291895
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]22.06.22 19:21
Imię i nazwisko postaci: Kerstin Tonks
Rachunek: 394-125=269
Zdobyto: 2,5 PB
Uzasadnienie: Kupuję, by wydać.

Imię i nazwisko postaci: Kerstin Tonks
Biegłość: Gotowanie II
Ilość wydanych punktów: 6,5 PB
Uzasadnienie: Rok mija już odkąd Kerstin jest główną gospodynią w posiadłości Tonksów i czynnie zajmuje się kuchnią. Praktycznie nie ma wątków dziejących się w domu, w których nie pojawiłby się motyw przyrządzanych przez nią potraw, uczy się też nowych przepisów, aby radzić sobie z trudnymi brakami. Prowadzi własny mały ogródek warzywny na bieżące potrzeby. Samodzielnie przerabia niektóre owoce na powidła i dżemy, z których potem robi smaczne rzeczy na specjalne okazje, jak choćby kruche ciasteczka na ślub.

Zalinkowane wątki uzasadniają biegłość gotowania na poziomie I; luźne rozmowy o obiedzie, prace ogrodowe i zrobienie kanapek z powidłami to trochę za mało na podniesienie poziomu biegłości.
William Moore




The bees had declared a war, the sky wasn’t big enough for them all
Kerstin Tonks
Zawód : Pielęgniarka
Wiek : 25 lat
Czystość krwi : Charłak
Stan cywilny : Panna
and sometimes,
against all odds,
against all logic,
we still hope
OPCM : 0
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Charłak
please be brave
Niemagiczni
Niemagiczni
https://www.morsmordre.net/t8101-kerstin-tonks https://www.morsmordre.net/t8192-parapetowa-skrzynka-pocztowa#235933 https://www.morsmordre.net/t8115-sister-kerstin#232161 https://www.morsmordre.net/f177-wybrzeze-exmoor-somerset-wrzosowa-przystan https://www.morsmordre.net/t8799-skrytka-bankowa-nr-1965#261717 https://www.morsmordre.net/t8213-kerstin-tonks
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]23.06.22 22:42
Imię i nazwisko postaci:
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: sowa

+
Ramsey Mulciber
Aida Lyon
Zawód : prace dorywcze, chórzystka
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Ohimè! di guerra fremere
L’atroce grido io sento,
Per l’infelice patria,
Per me, per voi pavento
OPCM : 15 +5
UROKI : 10
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Czarodziej
 Struggete le squadre dei nostri oppressori
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t11225-aida-lyon-budowa https://www.morsmordre.net/t11237-radames#345885 https://www.morsmordre.net/t11238-aida#345886 https://www.morsmordre.net/f423-dolina-godryka-jaskinia https://www.morsmordre.net/t11240-skrytka-bankowa-nr-2459#345888 https://www.morsmordre.net/t11239-aida-lyon#345887
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]24.06.22 2:22
Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Rachunek: 507 - 8*50=107
Zdobyto: 8 pb
Uzasadnienie: -

Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Biegłość: Spostrzegawczość II
Ilość wydanych punktów: 8
Uzasadnienie:

Jestem sobie trochę nie zawsze bardzo szczery i zdarza mi się trochę czasem manipulować. Czasem mówię ludziom to, co chcą usłyszeć po to tylko, by zachowali się tak, jak tego chcę. Robię to skutecznie dlatego, że jestem w stanie wyczuć emocje i nastroje mojego rozmówcy, dlatego, że szukam jego słabych punktów, próbuję wyczuć wahania, słabości i pragnienia, chcąc wykorzystać je po swojemu. Nie unikam trudnych rozmów, ale w takich zawsze próbuję zachować kontrolę, by móc samemu nadać tej rozmowie rytm. Zdaję sobie sprawę, że nie utrzymam tej kontroli bez próby przewidywania ruchów mojego rozmówcy. Odkąd zająłem poważną pozycję robię to znacznie częściej, a przez to - staję się coraz lepszy. Nie zawsze osiągam sukcesy, lecz to właśnie porażki pozwalają mi postrzegać więcej - błąd jest nauką, z której czerpię lekcję. Obserwuję rozmówców, próbuję ich zrozumieć, szukam odpowiedzi zanim mi ich udzielą, nawet, jeśli nie zawsze odgaduję je prawidłowo; zdobywane doświadczenie pozwala mi na coraz więcej (takie trudne rozmowy są m.in. tu, tu, z tu, tu, tu, tu, w zasadzie cała moja relacja z trochę brzydko zmanipulowaną przeze mnie Deirdre jest na tym oparta). Poznając ludzi zwracam uwagę na ich zachowania, gesty, pierwsze słowa, szukając w nich wniosków o całości. Tak było z Isabellą, której późniejsza ucieczka udzieliła mi w tym względzie bardzo cennej lekcji. Zdarzało mi się też prowadzić rozmowy z absztyfikantami moich sióstr, z ich zachowania usiłując wyczuć, na ile warci są uwagi. Uczę się wnioskować również z ciszy i słownych uników, jak w przypadku Rigela.

Przede wszystkim jestem jednak jednym z dowodzących tą wojną. Na tę pozycję wspiąłem się sam, po drobniejszych i większych sukcesach działań dokonywanych w imię Czarnego Pana, w trakcie wojny i przed nią. Stoczyłem wiele bitew, wiele pojedynków, pokonywałem wrogów, ale i bywałem pokonany. Po tym, co przeszedłem, stałem się naturalnie bardziej wyczulony na zagrożenia. Wykształciłem w sobie nadprzeciętną czujność, z jaką w sytuacjach zagrożenia nie bagatelizuję przeciwnika. Np. podczas oblężenia Warwick tu, tu, podczas zagrożeń związanych z pierwszym etapem przejmowania terytoriów, gdy należało odpowiednio oszacować zagrożenie, upewniając się, czy wróg odejdzie, czy podejmie walkę, jak tu, ale też tu. Czujność wzbudzają we mnie również mugolskie wynalazki. Nie tracę jej, gdy półprzytomny budzę się ze strasznego snu. Wojenne doświadczenie, służba u Czarnego Pana, nauczyła mnie, że najmniej istotne gesty, drobne ruchy, małe znaki i detale krajobrazu, mogą mieć wielkie znaczenie (jak tu, gdy gniew Morrigan sięgnął kobiety, której wcześniej chciałem nieść ratunek albo tu gdy podążała za nami wrona uosabiająca ducha, który jest ze mną do dzisiaj, zwracam uwagę na znaki nawet wtedy, kiedy wydają się nie mieć znaczenia, ). Kiedy byłem jeszcze małym rycerzem i dokonywałem dla Czarnego Pana misji nieco mniej poważnych, niż dzisiaj, wielokrotnie zdarzało mi się poszukiwać kryjówek, skrytek, przedmiotów, które miały nie zostac odnalezione. Ukrywając skarby ludzie kierują się pewnym schematem, wystarczyło poznac kilka z nich, by następnym razem prostszym odruchem odnaleźć - bez zastanowienia - właściwy kierunek. Zwiedziłem np. kryjówki szlamolubów czy inne tajemnicze biblioteki. Z drobnych sygnałów uczę się wnioskować o kłamstwie, wychwytując sprzeczności w przestrzeni.

Jestem smokologiem, uczestniczyłem w wielu smoczych wyprawach, które polegały na wyszukiwaniu śladów bytności smoków (np. tutaj). Często poluję - wspominam o tym w wątkach - nie z konieczności, a dla sportu, dostrzegając w lasach ślady łownej zwierzyny (tu nawet upolowałem kiedyś dzika).

+
William Moore



the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n

Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty

o b e y

OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 67 0a7fa580d649138e3b463d11570b940cc13967a2
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t639-vespasien https://www.morsmordre.net/t637-tristan-rosier#1838 https://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 https://www.morsmordre.net/t2784-skrytka-bankowa-nr-96 https://www.morsmordre.net/t977p15-tristan-rosier
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]29.06.22 18:25
Imię i nazwisko postaci: Cornelius Sallow
Rachunek: 552-400 = 152
Zdobyto: 5 pkt statystyki uroków
Uzasadnienie: Wojna pchnęła ambitnego Corneliusa do nowych wyzwań, do przekraczania własnych granic i lekceważenia granic moralnych - za zasługi wojenne został odznaczony pierwszego kwietnia jako bohater, a swoje marcowe wysiłki wojenne podpierał mistrzostwem w dziedzinie uroków. Dzięki wprawie w tej dziedzinie magii czuje się pewnie nawet podczas zagrożeń, bezwzględnie przechodzi do ofensywy, oraz nieustannie wykorzystuje bazującą na urokach legilimencję.
(Wszystkie wątki pochodzą z lutego/głównie późnego lutego i marca, chronologicznie i realnie były pisane po ostatnim rozwoju):
-Podczas spaceru w Shropshire Cornelius bezpardonowo unieruchamia i poddaje legilimencji podejrzanego czarodzieja, pełen wiary że Drętwota zadziała dostatecznie długo by zdążyć sprawdzić nieprawidłowości w historii czarodzieja.
-Pojedynkował się też z mugolami w Sutton Hoo, co nie stanowiło dla niego wielkiego wyzwania (w wątku przykłady skutecznych Drętwot) - o mistrzostwie w dziedzinie uroków świadczy, że skutecznie usunął im pamięć polegając na wierze w moc własnego Confundusa i doskonale wiedząc, że do zatarcia skutków kilkunastominutowego pojedynku sprawdzi się szybciej i lepiej niż legilimencja albo Oblivate. Pojedynek z mugolami nie sprawił mu też żadnego problemu gdy prowadził rekonesans z Manannanem, wręcz zdawał się bawić/strategicznie wykorzystywać dziedzinę uroków, np. wyczarowując Panno aby przestraszyć grupę mugoli (w wątku używa też Drętwoty, Lamino, Timorii, etc)
-Gdy Corneliusa i Valerie napadli (próbowali napaść) grabieżcy w Shropshire, Sallow ani przez moment nie jest zestresowany - używa perswazji i swojego autorytetu aby przemówić złodziejom do rozumu, ale z tyłu głowy z pewnością ma myśl, że w razie czego po prostu ich zaatakuje (gdyby nie mistrzostwo w magii ofensywnej, nie byłby aż tak arogancki - zgodnie z kreacją postaci, woli uciec niż niepotrzebnie poddać się zagrożeniu, w Preen Manor miał pewność, że sobie poradzi), podpiera zresztą swoje argumenty mistrzowską i ohydną iluzją rozczłonkowanych zwłok aby obrazowo pokazać złodziejom jakie kary mogą ich spotkać za okradanie czystokrwistych czarodziejów. Wcześniej w wątku z upodobaniem popisywał się przed narzeczoną i wyczarował dla Valerie iluzję cisu.
-U boku Śmierciożercy i lorda Burke, Cornelius wziął udział w pojedynku z dwoma barmanami strzegącymi Dziurawego Kotła (barmanami o mocnym potencjale ofensywno-defensywnym), używając skutecznych Drętwot (i tu) i umiejętnie dobierając uroki, które pokonają, ale nie zabiją cennych świadków, pojedynek został wygrany szybko i skutecznie, a po fakcie poddał legilimencji kobietę z mocą tak potężną, że przeżył jej śmierć gdy wciąż obserwował jej wspomnienia Sad Dowiedział się, czego chciał i z fascynacją poznał kolejne granice badania ludzkiego umysłu.
Wyciszył i nakładał też pułapki oparte na urokach.
-Przesłuchując polityków z Suffolk, Cornelius wziął na siebie unieruchomienie ich aby pomóc wyczerpanej Deirdre i sparaliżował burmistrza z krytycznym sukcesem (Drętwota), a później poddał legilimencji, rozumiejąc własną magię i rozumiejąc kiedy musi sięgnąć po potężniejszą. Przesłuchanie zabiło burmistrza, ale Sallow zdobył bezcenne - i dawne - informacje o planowanym ataku. Fabularnie, gram, że zabicie burmistrza i barmanki to pierwsze instancje, w których Cornelius posunął się aż do tego - przesunął własne granice, czaruje też z pewnością coraz lepiej i potrafi skondensować coraz większą ilość magii, torturującą legilimonowanego człowieka i zarazem pozwalającą Sallowowi coraz precyzyjniej sięgać do dawnych wspomnień. Odgrywam tez, że nie zabił ludzi bezrefleksyjnie - niestety nie zna anatomii na tyle by ocenić czyiś stan zdrowia, ale dało mu do myślenia, by następnym razem dokładniej upewnić się (zapewne pytając kogoś innego), czy ofiara przetrwa legilimencję.

Podsumowując, Sallow jest specjalistą w swojej ulubionej dziedzinie magii - nieustanna fascynacja legilimencją pchnęła go do mistrzowskiego opanowania magii potrzebnej do tego talentu, w ostatnim miesiącu przekroczył kolejne moralne i magiczne granice, w kwietniowym poście dla Dei jest pewien swoich możliwości na tyle, by uwierzyć, że wymaże pamięć jej wszystkim wrogom; jest też specjalistą z wymazywania pamięci za pomocą zaklęć, a od początku wojny regularnie bierze udział w magicznych pojedynkach, które stara się wygrywać zaklęciami szybkimi, precyzyjnymi, często z zaskoczenia. Nie walczy honorowo, używa swoich atutów do natychmiastowego zaskoczenia przeciwnika, świadomie zaniedbał też rozwój innych dziedzin magii na rzecz uroków i woli polegać na swoim nowym ochroniarzu w kwestiach defensywy.

Chciałabym połączyć rozwój z niedawną aktualizacją i tym, że po odjęciu bonusu z różdżki Cornelius w teorii nie byłby już "mistrzem" w urokach zgodnie z poziomami biegłości (a na fabule rozwinął się już na poziom mistrza/35 PS, rozumiałam jeszcze różdżki jako nierozerwalnie powiązane z umiejętnościami właściciela, a nie osobne przedmioty) - pewność siebie, bezwzględność i kreacja Corneliusa (oraz nowe, zalinkowane powyżej doświadczenia i wątki) wskazują jednak na poziom mistrza, doskonale rozumiejącego tą dziedzinę magii (w razie potrzeby sięga i po mocne i po słabsze zaklęcia, oszczędzając energię lub ofiary) i umiejącego wykorzystać ją do swoich celów.

+
William Moore


I watched with glee

While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made



Ostatnio zmieniony przez Cornelius Sallow dnia 29.06.22 21:43, w całości zmieniany 1 raz
Cornelius Sallow
Zawód : Rzecznik Ministerstwa Magii, propagandzista
Wiek : 44
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
I'm a man of wealth and taste
And I lay traps for troubadours
OPCM : 5
UROKI : 35 +5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 67 Tumblr_p5310i9EoI1v05izqo1_500
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8992-cornelius-sallow https://www.morsmordre.net/t9022-gaius https://www.morsmordre.net/t9023-cornelius-sallow https://www.morsmordre.net/f146-chelsea-mallord-street-31 https://www.morsmordre.net/t9021-skrytka-bankowa-nr-2119#271390 https://www.morsmordre.net/t9123-cornelius-sallow#275155
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]29.06.22 20:34
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Rachunek: 768-550=218
Zdobyto: 11 punktów biegłości
Uzasadnienie: Poniżej

Biegłość: Genetyka
Ilość wydanych punktów: 10PB
Uzasadnienie: Ramsey jest jasnowidzem i jego kreacja mocno opiera się na tym, że ma manię kontrolowania wszystkiego wokół siebie, losu także i odkąd odkrył swój dar, który nigdy dla nim nie był przekleństwem (mimo całego tego bólu i trudności, przez które przechodził i przechodzi w trakcie posiadania wizji) pragnie poznać przyszłość i wykorzystać ją do swoich celów. Wierzy w to, że przeznaczenie istnieje, to oczywiste, ale wierzy także, że poznanie go dzięki jasnowidzeniu może zmienić ścieżki zdarzeń.

Często miewa wizje, nie wszystkie dobrze rozumie, ale stara się je odpowiednio interpretować, a czasem udaje mu się zobaczyć naprawdę wiele i naprawdę w bardzo przejrzysty sposób. Niektóre z jego wizji się ziściły i nie umiał temu zapobiec, ale intensywność doznań i częstotliwość pojawiania się sprawia, że rozumie coraz więcej — coraz częściej wie na co patrzeć i czemu się przyglądać, coraz lepiej interpretuje symbole i postaci, w które się wciela, bowiem nigdy nie jest widzem, a częścią przyszłych zdarzeń, odczuwając wszystko to, co przyszłość osób, które widzi.

Przykłady korzystania z mechaniki: tutaj bardzo klarowna wizja, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj, tutaj. Ramsey dzieli się wizjami z osobami, które uważa za godne tej wiedzy, ale także które wezmą jego słowa na poważnie. Opowiadał o nich Rycerzom Walpurgii na spotkaniach rycerzy, dzielił się też z Tristanem listownie, z ostatnich tu przewidział, że sięgnie po szmaragdowy odłamek pełen nieprawdopodobnej mocy i przestanie być sobą, będzie zagubiony i o wszystkim zapomni. Tak też się stało.

Ramsey pracował także nad zwierciadłem przeznaczenia, które pozwala spoglądać w przyszłość i stworzył artefakt, który przez pewien czas znajdował się u niego, z którego korzystał do oglądania w przyszłość, a które aktualnie znajduje się w Departamencie Tajemnic, w Sali Przepowiedni. Często też, samodzielnie próbuje spojrzeć w przyszłość, szukając odpowiedzi na nurtujące go pytania.

+
William Moore



pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Ramsey Mulciber
Zawód : Niewymowny
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler

Świat smakuje jak machora
a machora jak ten świat,
kiedy przyjdzie na mnie pora
sam wyostrzę czarny bat.
OPCM : 40
UROKI : 20 +2
ALCHEMIA : 0 +3
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 56 +7
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5 +3
Genetyka : Jasnowidz
Rozwój postaci III - Page 67 BfgY2uH
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t2225-ramsey-mulciber https://www.morsmordre.net/t2290-ursus#34823 https://www.morsmordre.net/t2283-sorry-not-sorry https://www.morsmordre.net/f137-pokatna-3-6 https://www.morsmordre.net/t2922-skrytka-bankowa-nr-624#47539 https://www.morsmordre.net/t2326-ramsey-mulciber
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]30.06.22 16:24
Imię i nazwisko postaci: Laurence Morrow
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zdobyto: 5 punktów statystyk (400 PD); sowi zamiennik, gołębica (100 PD)

+
William Moore




ściany się burzą, szyby pękają na raz
lecę w dół przez błędy wszystkich lat
Laurence Morrow
Zawód : numerolog, cyrkowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
więc przez płonący las
przeprowadź mnie
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 30 +5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
standing upright but my shadow is crooked~
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11212-laurence-morrow https://www.morsmordre.net/t11246-houdini#346121 https://www.morsmordre.net/t11247-museums-of-fear#346123 https://www.morsmordre.net/f424-dzielnica-portowa-arena-carringtonow-wagon-10 https://www.morsmordre.net/t11252-szuflada#346152 https://www.morsmordre.net/t11248-laurence-morrow#346126
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]03.07.22 1:03
Imię i nazwisko postaci: Melisa De León
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: Sowa pocztowa


Melisa De Leon
Zawód : wiedźmia strażniczka
Wiek : 25
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I’m gonna take you down with me
Better run while you can
OPCM : 12 +5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 8
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11249-melisa-de-leon#346127 https://www.morsmordre.net/t11275-furia https://www.morsmordre.net/t11281-relki-melki#346786 https://www.morsmordre.net/t11267-melisa-de-leon
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.07.22 12:49
Imię i nazwisko postaci: Garfield Weasley
Rejestracja różdżki: nie
Suma punktów biegłości na start: 78
Suma punktów majętności na start: 50
Wydane punkty doświadczenia: 550
Zdobyto: Sowa, koń, 8 punktów biegłości

+
Ramsey Mulciber


Ostatnio zmieniony przez Garfield Weasley dnia 04.07.22 22:29, w całości zmieniany 1 raz
Garfield Weasley
Zawód : Biuro Informacji i Propagandy "Memortek"
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 15 +5
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Wilkołak

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t11219-garfield-weasley#345390 https://www.morsmordre.net/t11265-persymona#346336 https://www.morsmordre.net/t11272-futerkowy-problem https://www.morsmordre.net/f426-devon-appledore-wooda-road-12 https://www.morsmordre.net/t11264-skrytka-bankowa-nr-2454#346322 https://www.morsmordre.net/t11263-garfield-weasley
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]04.07.22 21:08
Imię i nazwisko postaci: Leonie Wilde
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 75
Suma punktów majętności na start: 50
Wydane punkty doświadczenia: 350
Zdobyto: jasnowidzenie (genetyka), sowa




i nie wiem o czym myśleć mam
żeby mi się przyśnił taki świat
w którym się nie boję spać
Leonie Wilde
Zawód : kursantka uzdrowicielstwa
Wiek : 19
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
tańcz ze mną
sekundy pędzą
no tańcz
potem powróci mój
szary świat
OPCM : 2 +1
UROKI : 0 +2
ALCHEMIA : 3
UZDRAWIANIE : 11
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Jasnowidz

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11260-leonie-wilde https://www.morsmordre.net/t11278-bard#346707 https://www.morsmordre.net/t11268-nie-pytaj-mnie-co-bedzie-jutro#346372 https://www.morsmordre.net/f427-pokatna-12-mieszkanie-nad-esami-i-floresami https://www.morsmordre.net/t11270-skrytka-bankowa-nr-2462 https://www.morsmordre.net/t11269-leonie-wilde
Re: Rozwój postaci III [odnośnik]06.07.22 13:07
Imię i nazwisko postaci: Sheila Doe
Rachunek: 1012 - 15 = 997 PD
Zdobyto: Wełna kudłonia
Uzasadnienie: Sheila potrzebuje materiału do uszycia szaty na zamówienie i mając znajomości wśród krawców i osób w Dolinie jest w stanie znaleźć miejsce z którego może zakupić potrzebne materiały

+
William Moore


Only those who are capable of silliness can be called truly intelligent.
Sheila Doe
Zawód : Krawcowa, prace na zlecenie
Wiek : 19
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
We look up at the same stars and see such different things.
OPCM : 5 +4
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1 +1
TRANSMUTACJA : 10 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9587-sheila-doe https://www.morsmordre.net/t9600-bluszczyk https://www.morsmordre.net/t9602-twoja-droga-paprotka https://www.morsmordre.net/f357-camden-town-iverness-street-10 https://www.morsmordre.net/t9746-skrytka-bankowa-nr-2211 https://www.morsmordre.net/t9604-sheila-doe#291895

Strona 67 z 70 Previous  1 ... 35 ... 66, 67, 68, 69, 70  Next

Rozwój postaci III
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach