Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Magiczne rzemiosło
AutorWiadomość
Magiczne rzemiosło [odnośnik]14.01.21 21:29
Magiczne rzemiosło (wytwórstwo)

Aby móc stworzyć magiczny przedmiot, należy posiadać ku temu odpowiednią biegłość. Jest to kwestia indywidualna i zależna od potrzeb. Czasem okaże się, że wystarczająca jest numerologia (będzie to dotyczyło zaklinania gotowych przedmiotów), czasem konieczne będzie rzemiosło na konkretnym poziomie biegłości (np. jubilerstwo, tkactwo, etc). Przedmioty wytwarza się według schematów.

Należy mieć na uwadze, iż korzystanie z niniejszej mechaniki ma sens wtedy, kiedy postać zmierza do wykonania przedmiotu o znaczeniu mechanicznym. Kiedy takiego znaczenia brakuje, a jedyną cechą odróżnialną dzieła ma być np. kolor lub kształt, postać może założyć, że taki przedmiot stworzyła bez korzystania z niniejszej procedury.

Tworzenie schematów
Stworzenie schematu takiego przedmiotu wymaga realizacji projektu. Projekt należy skonsultować przed jego złożeniem z mistrzem gry. Powinien zawierać dane dotyczące przedmiotu i jego cech (np. szybki dywan latający). Końcowy etap schematu musi uwzględniać rzut kością na stały bonus przysługujący z przedmiotu wytworzonego w taki sposób (opierane na poziomie biegłości, uzgodnione z MG). Schemat musi również określać koszty późniejszej produkcji przedmiotu.

Przykład: Postać A zamierza stworzyć szybki latający dywan. Tworzy schemat takiego dywanu przy pomocy projektu. Ustaliła z mistrzem gry, że próbuje osiągnąć efekt +3 do poruszania się. Zgodnie z ustaleniami rzuca kością w ostatnim etapie projektu rzuca kością k3 i otrzymuje wynik 3. Oznacza to, że każdy dywan utkany na podstawie tego schematu, będzie posiadał bonus +3 do poruszania się.

Tworzenie przedmiotu na podstawie schematu
Proces twórczy lub rzemieślniczy wymaga napisania posta, w którym postać pracuje nad danym schematem (np. tka dywan) na co najmniej 600 słów. Wymaga również wydania punktów majętności w wysokości ustalonej z mistrzem gry jako kosztów produkcji (np. nici). Postać nie wykonuje już rzutu kością, posiadanie odpowiedniego schematu jest gwarancją sukcesu (chyba, że sam schemat oferuje coś innego). Tak otrzymany przedmiot postać może rozdać, sprzedać, zachować lub rozdysponować w inny sposób.

Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Magiczne rzemiosło Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Magiczne rzemiosło
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach