Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia



Login:

Hasło:

Rozwój postaci III
AutorWiadomość
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić jedną dowolną umiejętność (oprócz magii bezróżdżkowej) lub genetykę oraz inne statystyki, biegłości i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym "dług" zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20) i dokupić jedną dowolną umiejętność, na przykład oklumencję, zacznie jednak wówczas grę z kredytem -1000 PD (500 + 500 za oklumencję).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Suma punktów biegłości na start[/b]: (70-87; dodatkowe punkty można zyskać wymieniając na nie punkty statystyk, w tym początkowe punkty sprawności/zwinności)
[b]Suma punktów majętności na start[/b]: przysługuje ci suma zależna od twojego statusu majątkowego, jeśli chcesz wydać część na start - zaznacz to w tym miejscu. Postaci o statusie średniozamożnym na start przysługuje 100 PM
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b] Przedstaw łączną cenę dokonanych zakupów za PD - maksymalnie 100 (1000) lub 100 (1000) + cena wybranej umiejętności
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, umiejętności


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Rachunek:[/b] Przedstaw, ile punktów pozostanie Ci po odjęciu punktów za przedmioty.
Ilość punktów na koncie - cena zakupów = punkty pozostałe.
[b]Zdobyto:[/b] Wypisz wszystko, co zostało zakupione: przedmioty, statystyki, umiejętności lub zaklęcia
[b]Uzasadnienie:[/b] Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek, w których postać uczyła się danych umiejętności lub w których zdobyła dany przedmiot lub opis fabularnego uzasadnienie danego zakupu - TEN PUNKT NIE JEST DLA OZDOBY


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:

Kod:
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Biegłość[/b]:
[b]Ilość wydanych punktów[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: w przypadku nauki nowej biegłości, zwłaszcza obejmującej wiedzę z jakiegoś zakresu, należy zalinkować wątek, w którym postać tę wiedzę zdobywa.


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:

Kod:
[b]BANK GRINGOTTA[/b]

[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Skrytka[/b]: link do skrytki, w której jest rozliczony rachunek
[b]Uzasadnienie[/b]: Jeżeli jest to konieczne, opis rozgrywek.
[b]Zdobyto[/b]: Wypisz wszystko, co zostało zakupione: inwestycje, hodowle i zwierzęta, używki, ingrediencje


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 60 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Powrót do góry Go down


Imię i nazwisko postaci: Estera Reid
Suma punktów biegłości na start: 30 PB
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: prawo jazdy
Estera Reid
Estera Reid
Zawód : nauczycielka, pisarka
Wiek : 43
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Wdowa
once you choose hope, anything is possible
OPCM : 0
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : -
SPRAWNOŚĆ : -
Genetyka : Mugol

Nieaktywni neutralni
Nieaktywni neutralni
https://www.morsmordre.net/t86-wzor-karty-postaci https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Zlata Raskolnikova
Rachunek: 189 - 400 = -211 PD
Zdobyto: +5 OPCM
Uzasadnienie: Zgodnie z nowymi zasadami pożyczek dla starszych postaci, biorę 400PD na kredyt.

Uzasadnienie zdobycia 5 punktów OPCM należy ustalić ze sprawdzającym kartę



To go wrong in one’s own way is better than to go right in someone else’s.
Zlata Raskolnikova
Zlata Raskolnikova
Zawód : Komornik i najemniczka po godzinach
Wiek : 37
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowa
Wisi mi kto wisi na latarni
A kto o nią się opiera
OPCM : 15
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 6
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 2
Genetyka : Półgoblin
Rozwój postaci III - Page 60 LbyMwHj
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9153-zlata-raskolnikova#276833 https://www.morsmordre.net/t9433-sowa-bez-imienia#286806 https://www.morsmordre.net/t9439-zlata#287045 https://www.morsmordre.net https://www.morsmordre.net/t9434-skrytka-numer-2143#286811 https://www.morsmordre.net/t9432-zlata-raskolnikova#286793

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Sheila Doe
Biegłość: Krawiectwo I -> II
Ilość wydanych punktów: 6,5 PB (z reszty)
Uzasadnienie:

Chociaż Sheila już dawniej zajmowała się szyciem, pod okiem Adelaidy nie tylko zajmowała się nauką domową, ale również poświęcała się doskonaleniu tej sztuki, tak aby ostatecznie móc zostać pełnoprawną krawcową która mogłaby kiedyś prowadzić własny zakład. Sheila przykładała się więc do nauki, robiąc wszystko, co w jej mocy, aby wykorzystywać krawiectwo nie tylko w zawodzie, ale też w życiu prywatnym, szykując własnoręcznie wiele prezentów dla przyjaciół i swoich bliskich, dopasowując każdy z nich do danej osoby - Jayden otrzymał koc z gwiazdami, Neala otrzymała zrobiony przez Sheilę sweter z lisem, Steffen otrzymał posłanie dla szczurka, Marcel otrzymał wyszywaną chusteczkę oraz szarfę do stroju cyrkowego, a Aidan otrzymał apaszkę i szaliki, co bardzo dobrze pokazuje, że Sheila czuje się komfortowo pracując nad rzeczami różnej wielkości i z róznych materiałów, gdzie każdy z nich potrzebuje innego podejścia, a niekiedy oznacza też poświęcenie czasu na wyszywanie. Nie miała też większych problemów z dopasowaniem wcześniej uszytego już stroju do obecnej sytuacji, nieco przerabiając swój strój z cygańskiego taboru. Jakość prezentów jest również doceniania kiedy Eve zachwyca się uszytymi dla niej rękawiczkami. Potrafiła nawet upleść sieć dla Castora.
Samodzielnie podejmując klientki Sheila nie tylko nie boi się wykazać pomysłowością w momencie otrzymania zlecenia na ubranie w Wielkiej Brytanii bardzo mało dostępne (a co za tym idzie, niemożliwe do przyszykowania z gotowego wykroju i tkanin), ale również proponuje zastępstwa w tkaninach i rozwiązaniach, bezbłędnie też zdejmując miarę. W wątku z Forsythią również pokazuje rozwój od podstawowego poziomu, opowiadając o procesach oraz rozwiązaniach które mogą sprawić, że ubranie będzie wyglądało na nowsze, takie jak barwienie elementów, które Sheila jest w stanie wykonać teraz samodzielnie, a co również jest częścią krawieckiego procesu; jest jednak w stanie od razu zaznaczyć miejsca poprawek i poradzić sobie potem z samodzielnymi poprawkami. Nie znaczy to oczywiście, że Sheila dalej się nie rozwija, a co więcej, sama panna Doe bardzo chętnie sięga po pomoc bardziej doświadczonych czarownic, od Trixie ucząc się nowych rodzajów wykrojów na apaszki, z Frances przerabiając też ubrania i podpatrując, jak do tego podchodzi ktoś o innych umiejętnościach, czy też od samej Adelaidy, kiedy to Sheila aktywnie uczestniczyła w szyciu hanfu dla Ronji, mając nie tylko spory wkład w powstawanie projektu od zera, ale również przyjmując porady i poprawiając swoje działania jeżeli jest to potrzebne.
Sheila na ten moment jest też w stanie przygotować całkowicie projekt z wykrojem i uszyć sukienkę, dopasowując ją do wymiarów osoby, z której to miary nie zdejmowała osobiście i wykonując projekt bez błędów i pomyłek, szykując ubranie ze zwracaniem uwagi na każdy element stroju.

rozwój zaakceptowany, +


Only those who are capable of silliness can be called truly intelligent.
Sheila Doe
Sheila Doe
Zawód : Krawcowa, uliczny grajek
Wiek : 18
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
We look up at the same stars and see such different things.
OPCM : 9
UROKI : 4
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 2
TRANSMUTACJA : 13
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9587-sheila-doe https://www.morsmordre.net/t9600-bluszczyk https://www.morsmordre.net/t9602-twoja-droga-paprotka https://www.morsmordre.net/f357-camden-town-iverness-street-10 https://www.morsmordre.net/t9746-skrytka-bankowa-nr-2211 https://www.morsmordre.net/t9604-sheila-doe#291895

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Cillian Moore
Rachunek: 405-240=165
Zdobyto: 3 punkty statystyk (sprawność)
Uzasadnienie: Po zamachu na jego życie Cillian wpadł w depresję i przez naprawdę długi czas nie ruszał się z domu wuja niemal wcale — stąd wziął się jego niski poziom początkowej sprawności. Grę rozpoczęłam w momencie, w którym w sporym stopniu to przepracował. W tym momencie Cillian jest na etapie, kiedy już w miarę pewny siebie angażuje się w różne zakonowe inicjatywy [1], [2]. Piszę też o jego spacerach [3], [4], [5], [6] czy wykonywaniu prac domowych [7], wymagającej wytrzymałościowo pracy (zajmował się dziećmi awsome) [8] — najprostsze siłowe czynności przestały być dla niego wyzwaniem i chociaż niewątpliwie nadal męczy go wzmożony wysiłek, nie jest na tyle słaby, aby wykończył go spacer po lesie. Nie chce być ciężarem dla rodziny, zaczął o siebie dbać.



+


no beauty shines brighter
than a good heart
Cillian Moore
Cillian Moore
Zawód : pisarz wyklęty
Wiek : 27
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Nie bój się burz
Nie bój się słów
Strasznych snów
Jestem tu
OPCM : 20
UROKI : 15
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 60 Tumblr_p4cyg9ySbh1qg9wr1o5_r2_400
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9648-cillian-moore https://www.morsmordre.net/t9664-aslan#293571 https://www.morsmordre.net/t9665-pisarzyna#293576 https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t9741-skrytka-bankowa-nr-2207#295617 https://www.morsmordre.net/t9666-cillian-moore#293577

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Thomas Doe
Rachunek: 734-80 = 654
Zdobyto: 2x Pnącze diabelskiego sidła
Uzasadnienie: potrzebny do eliksiru, znając Tomka to znalazł gdzieś i zobaczył, że jest przez nikogo nie podpisane, więc sobie przywłaszczył

+



I don’t know what to do
I’m scared of the future
I’m scared we might fall
But I’ll tell you I’m not
scared at all
Thomas Doe
Thomas Doe
Zawód : Złodziej, grajek, stażysta w Czarownicy, konfident
Wiek : 21
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Although I may not think everything through
I don't take back what I say or regret what I do
OPCM : 5
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 17
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 20
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 60 Tumblr_os7dxcZm7O1sgyfodo4_250
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9764-thomas-doe?nid=5#297075 https://www.morsmordre.net/t9998-buleczka?highlight=Bu%C5%82eczka https://www.morsmordre.net/t9805-fircyk https://www.morsmordre.net/f358-doki-pont-street-13-7 https://www.morsmordre.net/t9797-skrytka-bankowa-nr-2234 https://www.morsmordre.net/t9798-thomas-doe#297380

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Rachunek: 37 PD - 20 PD = 17 PD
Zdobyto: Wydzielina toksyczka
Uzasadnienie: potrzebny do eliksiru, Aurora pewnie miała go w zapasach, ponieważ jest to dość popularny składnik eliksirów.

+


Suddenly,
I'm not half the man I used to be.There's a shadow hangin' over me — Oh, yesterday came suddenly
Aurora Sprout
Aurora Sprout
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 26
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
nie prze­czu­łam w głę­bi snu,
że je­że­li gdzieś jest pie­kło,

to tu
OPCM : 10
UROKI : 0
ELIKSIRY : 15
LECZENIE : 15
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci III - Page 60 D836eb438dea1946dc5bb9dd21fef622
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9381-aurora-sprout?nid=102#284845 https://www.morsmordre.net/t9435-duke-owlington#286919 https://www.morsmordre.net/t9436-i-walked-with-you-once-upon-a-dream#286936 https://www.morsmordre.net/f347-dolina-godryka-wrzosowisko https://www.morsmordre.net/t10010-skrytka-bankowa-2171#302538 https://www.morsmordre.net/t9438-a-sprout

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Skrytka: Szuflada Thalii
Uzasadnienie: Thalia od dawna poszukiwała miejsca które mogłaby potraktować nie tylko jako swój dom, ale również i miejsce do ucieczki i chowania się, dlatego od dawna oszczędzała na to pieniądze. Dawny znajomy z sierocińca postanowił wyprowadzić się za granicę i odsprzedał Thali, a do zakupu dołożyły się jej przyjaciółki, stąd teraz panna Wellers może się wprowadzić do domku znajdującego się na wysepce na Llyn Trawsfynydd.
Zdobyto: Dom (Zakup lub wybudowanie nowego domu wolnostojącego, wydane 600 PM)

(nie wiem, czy mam zgłosić to oddzielnie w zakładaniu mieszkań, ale w razie czego też od razu wklejam informację, prosiłabym też od razu o zmianę w karcie postaci miejsca zamieszkania na:
Adres: Walia, Llyn Trawsfynydd, Syrenia Laguna
Lokalizacja: Pozostałe miejsca )

+, informacja w karcie zmieniona, o założenie domku proszę zgłosić w zakładaniu mieszkań.



Here I am

Here I remain
Thalia Wellers
Thalia Wellers
Zawód : Żeglarz, handlarz, przemytnik
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Some may yield
But me I never could be tamed
Through moors and meadows
Cloaked, concealed
Never to forget my name
I walk the shadows
OPCM : 12
UROKI : 6
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 6
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Metamorfomag

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t10111-thalia-wellers#306486 https://www.morsmordre.net/t10173-kymopoleia#308971 https://www.morsmordre.net/t10159-beware-the-daughter-of-the-sea#308538 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10167-skrytka-bankowa-nr-2284#308735 https://www.morsmordre.net/t10164-thalia-wellers#308697

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Jayden Vane
Biegłość: Muzyka (fortepian) I, Muzyka (wiedza) I
Ilość wydanych punktów: 1PB (½ PB + ½ PB)
Uzasadnienie: sztukę gry na fortepianie oraz podstawy wiedzy muzycznej jayden wyniósł jeszcze z domu — jego rodzicielka zajmuje się tym zawodowo i wspominałam, że przyzwyczajała swojego syna do własnej pasji, mimo iż finalnie nie poszedł jej śladami. parokrotnie wspominałam o fakcie uczestnictwa profesora na recitalach matki oraz innych instrumentalistów np. tu czy tu, co pozwoliło mu na obycie ze światem artystycznym (w bardziej współczesnych czasach, bo o dzieciństwie wspominać nie będę). od ostatniego czasu profesor powrócił do porzuconego w dzieciństwie treningu,  co pozwala mu na wyciszenie uczuć oraz oczyszczenie myśli. tutaj zostaje zaszczycony koślawą grą ciężkiego utworu, który rozpoznał. tu wspominam, że profesor zarówno uczy się gry, ale także odbiera odpowiednie książki, mające wesprzeć go w edukacji instrumentalnej. tu także o tym wspominam. tutaj również. i żeby nie było nudno tak samo tu, gdzie wspominam także krótko o zapoznawaniu jaydena z fortepianem w dzieciństwie oraz samą aktualną naukę. nie można również nie wspomnieć o gościnnym występie w palarni opium przed znamienitą publicznością o tu Rolling Eyes jak trzeba dorzucę więcej.

+


what survived may not be the same, but it's me
BEAUTIFUL AND KIND,
BUT sad

Jayden Vane
Jayden Vane
Zawód : astronom, profesor, publicysta, badacz, nauczyciel, ojciec
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Sometimes the truth
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their faith rewarded.
OPCM : 43
UROKI : 25
ELIKSIRY : 2
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 12
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t4372-jayden-vane#93818 https://www.morsmordre.net/t4452-poczta-jaydena#95108 https://www.morsmordre.net/t4451-lucky-star#95083 https://www.morsmordre.net/f113-irlandia-killarney-national-park-theach-fael https://www.morsmordre.net/t4454-skrytka-bankowa-nr-1135#95111 https://www.morsmordre.net/t4453-jayden-vane

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Steffen Cattermole
Rachunek: 673-400=273
Zdobyto: 5 pkt statystyki transmutacji (jeśli do zostania mistrzem potrzeba dodatkowych argumentów, proszę o kupno 3 punktów za 240 PD)
Uzasadnienie:
Od ostatniego rozwoju (lipcowrzesień, realnie 1 luty) Steffen nieprzerwanie wykorzystuje swoją ukochaną dziedzinę magii przy każdej okazji, strategicznie, kreatywnie, z odpowiednią pewnością siebie i często nieomylnie. Jest animagiem i dzięki wielu częstym przemianom, również w chwilach stresu, wzmocnił swoją szczurzą formę - pomimo młodego wieku kreuję go na pasjonata i nieprzeciętnie utalentowanego czarodzieja z dziedziny transmutacji, który umiejętności rozwija wytrwale od najwcześniejszych lat w szkole i ma się za mistrza.
Podczas akcji windykacyjnej ze Zlatą, Steffen postanowił trzymać się z tyłu (udając przed nową współpracownicą, że jego doświadczenie ofensywne jest mniejsze niż w istocie), ale wspomógł Zlatę Saxio oraz imponującym (krytyczny sukces) Cito Horribilis. Równie skutecznie wsparł Marceliusa podczas wspólnej akcji okradania domu, wykorzystując swoje dwa największe atuty - szczurzą formę i zdolności w dziedzinie transmutacji - by dorównać szybkością swojemu zwinniejszemu i bardziej wprawionemu w złodziejstwie przyjacielowi (tutaj błyskawicznie przemienia się w szczura przy aktywowanej pułapce i jej unika). Później użył Cito Horribilis, a dzięki rzuconym z ogromną mocą (>120) zaklęciom zmniejszającym przedmioty i ich wagę, pomógł Marceliusowi wynieść rzeczy w piwnicy.
Cattermole doszedł do mistrzowskiej wprawy nawet w prostych zaklęciach, szlifując swoje umiejętności z zakresu rzucania zaklęcia Kameleona - dzięki nim pozostał niepostrzeżony (ba, był niewidzialnym szczurem i rozmawiał z innymi szczurami, przekonując je do współpracy!) podczas misji pobocznej, w której kradł kajet z portu. Ukrył również siebie i Tomka pod Kameleonem podczas ryzykownej akcji rzucania łajnobombą w pomnik (nie podjąłby się jej, gdyby nie był przekonany o skuteczności kamuflażu, uciekł jako szczur) i pomógł Finnie, Marcelowi i Jamesowi rzucając na nich Kameleony na tyle skutecznie, że nikt nie dojrzał ich podczas nadzorowanej przez MG akcji na Connaught Square. Jako szczur wcielił się w zwierzęcą rolę tak biegle, że przekonał do pójścia na Connaught Place miejskie szczury.
Po transmutację sięgał również w ogromnym stresie podczas akcji ewakuacyjnej Proroka Codziennego, np. przyśpieszając ruchy ewakuowanych.
Podczas przejmowania lokacji oraz w zaciszu własnego domu, chętnie nakładał zaawansowane pułapki z dziedziny transmutacji (Duna, Zemsta Płomyka).
Mistrzostwo w dziedzinie transmutacji zapewnia mu zwycięstwo w pojedynkach - Dunę upodobał sobie już od dawna i w przeszłości pokonał dzięki niej Rycerzy Walpurgii (zgłoszona do poprzedniego rozwoju katedra), w jesieni wykorzystał zaś ją do unieszkodliwienia wrogich żołnierzy. Potrafi też użyć swojej ukochanej dziedziny magii aby na zawołanie wyczarować drzwi i pokazać mugolom jak magia może ich ukryć i nałożyć Czaroszpiega, by wzbudzić ich zaufanie.


intellectual, journalist
little spy

Steffen Cattermole
Steffen Cattermole
Zawód : specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 22
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 32
UROKI : 0
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 31
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6/68
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7358-steffen-cattermole https://www.morsmordre.net/t7438-szczury-nie-potrzebuja-sow#203253 https://www.morsmordre.net/t7411-xoxo-gossip-boy https://www.morsmordre.net/f127-dolina-godryka-szczurza-jama https://www.morsmordre.net/t7471-skrytka-bankowa-nr-1777 https://www.morsmordre.net/t7439-steffen-cattermole?highlight=steffen

Powrót do góry Go down

BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Castor Sprout
Skrytka: Szuflada Castora
Uzasadnienie: Trudno wskazać jeden moment, który odpowiedzialny jest za wytworzenie w Castorze marzenia o zostaniu aptekarzem. Faktem jest, że podjął kształcenie na kursie alchemicznym właśnie po to, by po jego zakończeniu wspomóc krewnych w prowadzonej przez nich w Londynie Aptece u Sprouta. Niestety — wojna zmusiła pana Sprouta do zamknięcia biznesu, Castor zamiast tego trafił pod skrzydła twórcy talizmanów, u którego boku uczył się kolejnego fachu związanego z alchemią. Po powrocie do Doliny Godryka kontynuował tworzenie talizmanów, lecz nigdy nie zapomniał o swym marzeniu i miłości do eliksirów. Wykorzystał swą uprzywilejowaną pozycję i dochody, które w połączeniu z oszczędnym życiem pozwoliły mu na odłożenie sporej sumy. Dodatkowej pomocy udzieliła mu Thalia, z którą podzielił się swym marzeniem oraz przeznaczeniem otrzymanych od niej pieniędzy. Dzięki jej pomocy mógł przejść od słów do czynów i w drugim tygodniu lutego zakończył proces zakupu budynku w Dolinie Godryka, w którym (po długim namyśle!) postanowił związać swą przeszłość (związaną z zielarstwem oraz eliksirami), teraźniejszość (talizmany) oraz przyszłość. Tak oto powstał sklep alchemiczny o nazwie Bursztynowy Świerzop.
Zdobyto: Stworzenie lokacji średniej klasy (Sklep alchemiczny "Bursztynowy Świerzop")



Wiem, że nie chce się już dłużej bać. Nie chcę tańczyć do melodii, którą znam. Jestem wolny, już mnie porwał wiatr. Daleko, gdzie mleko rozlewa się wśród gwiazd.
Castor Sprout
Castor Sprout
Zawód : Twórca talizmanów
Wiek : 23/24
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
so i ate myself,
bite by bite,
and the tears washed me,
wave after cowardly wave.
OPCM : 5
UROKI : 0
ELIKSIRY : 30
LECZENIE : 8
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Wilkołak

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t9918-castor-sprout#299830 https://www.morsmordre.net/t9950-irys#300995 https://www.morsmordre.net/t9949-i-will-keep-my-flowers-safe#300972 https://www.morsmordre.net/f347-dolina-godryka-wrzosowisko https://www.morsmordre.net/t9952-skrytka-bankowa-nr-2255#301004 https://www.morsmordre.net/t9951-c-sprout#300999

Powrót do góry Go down

Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Rachunek: 200 (bez dopisanych PD za osiągnięcia) - 85 (30 róża piaskowa, 55 złoto) = 115 PD
Zdobyto: Złoto i róża piaskowa
Uzasadnienie: Castor w liście poinformował Thalię, że dla talizmanu wspomagającego metamorfomagię będzie potrzebowała róży piaskowej i złota; ponieważ Thalia jest z zawodu kupcem i przemytnikiem, nie ma więc większych problemów aby zdobyć pożądane składniki.



Here I am

Here I remain
Thalia Wellers
Thalia Wellers
Zawód : Żeglarz, handlarz, przemytnik
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Some may yield
But me I never could be tamed
Through moors and meadows
Cloaked, concealed
Never to forget my name
I walk the shadows
OPCM : 12
UROKI : 6
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 1
TRANSMUTACJA : 6
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Metamorfomag

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t10111-thalia-wellers#306486 https://www.morsmordre.net/t10173-kymopoleia#308971 https://www.morsmordre.net/t10159-beware-the-daughter-of-the-sea#308538 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t10167-skrytka-bankowa-nr-2284#308735 https://www.morsmordre.net/t10164-thalia-wellers#308697

Powrót do góry Go down

Strona 60 z 60 Previous  1 ... 31 ... 58, 59, 60

Rozwój postaci III

Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach