Wydarzenia





 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Share | 
 

 [GEN] Metamorfomagia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mistrz gry
avatar

Konta specjalne
Konta specjalne
http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/ http://www.morsmordre.net/f124-woreczki-z-wsiakiewki
naczelny mąciciel
odwieczny
n/d
n/d
Do you wanna live forever?
99
99
99
99
99
99
Czarodziej

PisanieTemat: [GEN] Metamorfomagia   14.02.16 23:36

Metamorfomagia

Metamorfomag to osoba, która posiada wrodzoną umiejętność przetransmutowania dowolnej części swojego ciała bez udziału zaklęć, potrafi zmienić kształt nosa, kolor włosów czy skóry, wzrost, a nawet wiek. Jedyną rzeczą, która nie podlega przeobrażeniu, jest kolor oczu.
Wpływ na przekształcenie wyglądu ma nastrój, w którym znajduje się dana osoba, dlatego też pod wpływem ogromnego smutku czy rozstrojenia emocjonalnego umiejętność może zaniknąć i niemożliwe będą choćby najdrobniejsze transmutacje.
Czarodzieje obdarzeni tą umiejętnością mają ogromne predyspozycje, aby podjąć się pracy jako auror, choć niewątpliwie takowy dar niczego nie warunkuje – nawet płci.
Jest to jedna z nielicznych anomalii genetycznych tolerowana przez społeczność czarodziejów, wzbudzająca nawet niemały zachwyt oraz zazdrość, traktowana jak coś wyjątkowego i niespotykanego.

Metamorfomagowie posiadają punkty biegłości genetyki. Jeśli chcą podjąć próbę przemiany, rzucają kością k100 i dodają do wyniku przysługujący im bonus. Wynik interpretuje się zgodnie z poniższą tabelą. Metamorfomag opisuje, jaki efekt usiłuje osiągnąć. Jeśli chce osiągnąć zarówno zmianę sylwetki, jak i twarzy i przeobrazić się w np. przyjaciela przeciwnej płci, musi wyrzucić kość odpowiadającą za najtrudniejszą tych rzeczy (będzie to przedział odpowiadający za przemianę w przeciwną płeć). Sukces oznacza, że twarz również została zamieniona z sukcesem, ponieważ jest to działanie prostsze. Porażka oznacza jednak przemianę całkowicie nieudaną.

Jeśli postać posiada mniej niż 5 punktów w statystyce transmutacji, wykonuje dodatkowy rzut kością k6. ST udanej przemiany wynosi 6. Rzucenie 1 na kości k6 nie oznacza krytycznej porażki. Do rzutu dodaje się wartość statystyki transmutacji.

Powrót do własnego ciała wykonuje się bez rzutu kością.

Należy pamiętać, że aby udawać osobę inną niż siebie, należy wciąż pod uwagę nie tylko wygląd tej osoby, ale również sposób wysławiania się, zainteresowania, charakterystyczne gesty, nawyki oraz posiadaną przez nią wiedzę. Jest to zależne zarówno od ilości czasu spędzonej z tą osobą, jak i od biegłości kłamstwa postaci. Działanie takie podlega arbitrażowi mistrza gry, a jego trudność zależna jest od sytuacji.



WynikInterpretacja
120+Zaklęcie Veritas Claro - ani żadne inne przełamujące iluzje - nie wykrywa działania metamorfomagii.
111-120Zmienia się również kolor tęczówek.
101-110W czarodzieju zachodzi całkowita przemiana, włączając w to struny głosowe, oko żadnego czarodzieja nie jest w stanie rozpoznać iluzji.
100-91Całkowite przeobrażenie sylwetki w inną, dowolną, znacznie różniącą się wagą i wzrostem.
90-81Upodobnienie sylwetki do postaci innej płci (maks. różnica 20 cm wzrostu i 20 kg wagi).
80-71Upodobnienie sylwetki do innej konkretnej osoby (maks. różnica 15 cm wzrostu i 15 kg wagi) lub przybranie innego kształtu nieskonkretyzowanej osoby, różniącej się o maks 20 cm wzrostu i maks 20 kg wagi.
70-61Upodobnienie sylwetki do innej konkretnej osoby (maks. różnica 10 cm wzrostu i 10 kg wagi) lub przybranie innego kształtu nieskonkretyzowanej osoby, różniącej się o maks 15 cm wzrostu i maks 15 kg wagi.
60-51Upodobnienie sylwetki do innej konkretnej osoby (maks. różnica <5 cm wzrostu i <5 kg wagi) lub przybranie innego kształtu nieskonkretyzowanej osoby, różniącej się o maks 10 cm wzrostu i maks 10 kg wagi.
50-41Zamiana twarzy w inną, konkretną, dokładnie odwzorowaną z pamięci.
40-20Zmiana twarzy w inną, nienależącą do konkretnej osoby.
19-2Zamiana twarzy w twarz, którą ma się widoczną przed sobą.
Krytyczna porażkaZmiany zachodzące w ciele wyłamują żebra, przemiana jest nieudana.
Rzut zbędnyZmiana kształtu jednej konkretnej części ciała w inną (np. zmiana koloru włosów, kształtu nosa).


Spis postaci

Alexander Selwyn
Drew Macnair
Evey Howell
Frederick Fox (4)
Justine Tonks (11)
Lyra Travers (8 )
Oliver Bott
Sigrun Rookwood (6)



Powrót do góry Go down
 

[GEN] Metamorfomagia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Biuro informacji :: Mechanika :: Genetyki i umiejętności-
Styl: Evandra + Cassandra



Forum oparte na serii książek J.K.Rowling, niektóre imiona i nazwy własne są jej własnością.
Opisy częściowo pisane w oparciu o Pottermore.
Autorskie opracowania oraz pozostałe treści forum są własnością intelektualną twórców,
zabrania się ich kopiowania.



Baner small nobg

Morsmordre 2015-17