Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Poruszanie się po Nokturnie
AutorWiadomość
Poruszanie się po Nokturnie [odnośnik]15.02.16 3:00
Poruszanie się po NokturnieJak to działa?

Pisząc wątek na alei Śmiertelnego Nokturnu musisz napisać swój pierwszy post nie w budynku, a na zewnątrz, na jednej z ulic. Wraz z opisaniem próby wejścia na Nokturn należy rzucić kością podpisaną jako "Nokturn". Następnie należy dostosować się do wylosowanej opcji.

Przestrzegamy, Nokturn należy do miejsc szczególnie niebezpiecznych. Data rozpoczynanego wątku na Nokturnie musi być ostatnią z toczonych gier.

Kością opisana jako Nokturn NIE MOŻNA rzucać poza Nokturnem.



Kto nie musi rzucać kością?

Poruszając się po Nokturnie nie muszą rzucać kością osoby, które podróżują przy pomocy kominka i sieci Fiuu. W ten sposób można jednak dostać się wyłącznie w te miejsca, które w opisie lokalizacji mają wyraźnie zaznaczone posiadanie takiego kominka. W przypadku wyjścia z tego budynku na ulicę należy już rzucać kością. W przestrzeni publicznej Alei Śmiertelnego Nokturnu kominek znajduje się tylko w sklepie Borgina&Burke'a.

Nie muszą rzucać animagowie, kiedy pojawiają się pod zwierzęca postacią ani metamorfomagowie, kiedy zamieniają się w postać, która może pojawić się na Nokturnie.

Nie muszą rzucać również postaci przebywające w towarzystwie kogoś, kto może poruszać się po Nokturnie swobodnie (jedna taka postać może przeprowadzić tylko jedną inną postać).

Postaci poruszające się po Nokturnie swobodnie to:

a) wszystkie postaci posiadające rangę Rycerzy Walpurgii (Rycerza, Sojusznik, Śmierciożerca; należy posiadać rangę w danym momencie, chwilowa jej utrata oznacza również brak upoważnienia do poruszania się po tej części Londynu),

b) imiennie wymienione postaci, które posiadają odpowiednie uzasadnienie w swojej karcie postaci lub zdobyli je w trakcie gry (trzykrotne wejście przy pomocy odpowiedniej kości i odegranie wątków uzasadniających zmieniony stan rzeczy*).

*Picie piwa w Wywernie nie jest uzasadnieniem fabularnym.

Imienna lista - rozwiń:

Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ALCHEMIA : 99
UZDRAWIANIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
ZWINNOŚĆ : 0
SPRAWNOŚĆ : 0
Genetyka : Czarodziej
Poruszanie się po Nokturnie Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Poruszanie się po Nokturnie
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach