Wydarzenia


Ekipa forum
Klątwa fałszywego sojusznika
AutorWiadomość
Klątwa fałszywego sojusznika [odnośnik]21.11.23 21:38

Klątwa fałszywego sojusznika

Oczyszczenie większości angielskich hrabstw z mugoli oraz wspierających ich czarodziejów stanowiło sukces, lecz tym samym umocniło to ziemie pozostające pod dowództwem zwolenników Harolda Longbottoma. Szerzona tam propaganda poprawiała nastroje ludności oraz napędzała ich do kolejnych ekspansji, które zagrażały stabilności zdobytych granic. Rebelianci mieli swoich bohaterów, osoby w jakich pokładały nadzieje, dlatego należało udowodnić im, że każdy był gotów obrać słuszną stronę. Śmierć nie przyniosłaby zamierzonego efektu, gdyż istniało duże ryzyko większej motywacji - walki w imię czarodzieja, który oddał życie na polu bitwy.
Ponadto coraz większa powierzchnia terenów wymagała solidnych i lojalnych obrońców, a wróg posiadał do tego odpowiednio wyszkolone osoby.
Przedmiotem badań jest stworzenie nowego przekleństwa na bazie krwi Lucindy Hensley w oparciu o klątwę Eris. Runiczny manuskrypt zostanie spisany wyłącznie krwią, która wcześniej poddana zostanie wnikliwej analizie. Informacje o jej właściwościach oraz specyfice choroby genetycznej, na jaką cierpi ofiara, umożliwi stworzenie formuł bezpośrednio łączących runę wiodącą z organizmem. Przypieczętowaniem i tym samym aktywowaniem przekleństwa jest moment, kiedy tożsama runa zostanie wypalona na ciele Lucindy. Rytuał opierać ma się o doświadczenia zaklinaczy nordyckich, którzy słynęli z run nakładanych bezpośrednio na skórę.  

Głównym skutkiem jest modyfikacja wspomnień. W początkowej fazie ofiara odczuje silny wstrząs emocjonalny. Twarze sojuszników* zaczną pojawiać się w najbardziej przykrych i traumatycznych wspomnieniach. Przebywając w ich towarzystwie Lucindę będzie ogarniać ogromny niepokój oraz lęk o własne zdrowie, a nawet życie. Wszystkie negatywne emocje, jakie żywiła do prawdziwego wroga zostaną przeniesione na najbliższe otoczenie (sojuszników), zaś pozytywne będzie czuć w stosunku do nieprzyjaciela. Skutkiem ubocznym klątwy będzie wygłuszenie wspomnień, w których występowali wyłącznie byli sojusznicy - zostaną permanentnie wymazane na czas działania przekleństwa.

*z uwagi na szerokie znaczenie tego słowa sojusznik rozumiany jest jako: osoba, w której towarzystwie Lucinda czuje się bezpiecznie np. członkowie Zakonu, przyjaciele, bliscy koledzy i koleżanki.





Raporty
Etap 1: Zagłębienie się w strukturę klątwy Eris
1.1. Rozłożenie przekleństwa Eris na poszczególne runy, analiza ich właściwości oraz powiązania skutkującego odpowiednim działaniem.

1.2. Wgłębienie się w historię, działanie oraz precyzyjny sposób nakładania klątwy bezpośrednio na skórę, zgodnie z manuskryptami pochodzenia nordyckiego.

1.3. Modyfikacja run odpowiadających za działanie w określonym miejscu na te uzależnione od krwi ofiary, dobór nowych znaków podrzędnych mających ścisłe powiązanie z efektami tworzonej klątwy.  Za podstawę do opracowania nowego schematu mają służyć liczne manuskrypty oraz doświadczenie i wiedza zaklinacza.
Postępy
1.1. Drew Macnair
1.2. Drew Macnair
1.3. Drew Macnair

Etap 2: Badania nad krwią ofiary
2.1. Badania oraz analiza właściwości krwi ofiary.

2.2. Analiza i omówienie specyfiki choroby genetycznej.
Postępy
2.1. Drew i Zachary - wątek dot. krwi
2.2. Drew + Cassandra - choroba genetyczna

Etap 3: Stworzenie właściwego zapisu
3.1. Wzmocnienie poszczególnych efektów znaku wiodącego Thurisaz. Jako runa energetyczna posiada najsilniejszą moc obronną z całego starego futharku, którą należy ukierunkować na blokadę ofiary przed poznaniem natury przekleństwa oraz zabezpieczeniem jej przed wpływem osób trzecich pragnących złamać klątwę. (opowiadanie)
3.2. Opracowanie finalnego zapisu z uwzględnieniem permanentnego połączenia runy wiodącej z tożsamą, jaka zostanie wypalona na ciele ofiary oraz wniosków przeprowadzonych badań. (opowiadanie)
Postępy
3.1. Drew Macnair
3.2. Drew Macnair





The eye sees only what the mind is prepared to comprehend
Drew Macnair
Drew Macnair
Zawód : Namiestnik hrabstwa Suffolk, fascynat nakładania klątw
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Dan­ger is a beauti­ful thing when it is pur­po­seful­ly sou­ght out.
OPCM : 40
UROKI : 2 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5 +4
CZARNA MAGIA : 60 +7
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 15 +3
Genetyka : Metamorfomag

Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t6211-drew-macnair https://www.morsmordre.net/t4416-avari https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f445-suffolk-dunwich-przekleta-warownia https://www.morsmordre.net/t4418-skrytka-bankowa-nr-1139 https://www.morsmordre.net/t4417-drew-macnair
Klątwa fałszywego sojusznika
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach