Morsmordre
 Konta specjalneZawód : Mistrz gry Wiek : ∞ Czystość krwi : n/d Stan cywilny : n/d O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis... OPCM : 99 UROKI : 99 ELIKSIRY : 99 LECZENIE : 99 TRANSMUTACJA : 99 CZARNA MAGIA : 99 ZWINNOŚĆ : 0 SPRAWNOŚĆ : 0 Genetyka : Czarodziej
 | Temat: Za co mogę otrzymać punkty? [odnośnik] 29.03.15 13:39 | |
| PunktySpis treściZa co można otrzymać punkty doświadczenia?Za co? | Ile? | Komentarz | Rozpoczęcie rozgrywki | Relacje* | 10 | Założenie własnego wątku w tym dziale. | Sowia poczta* | 10 | Założenie własnego wątku w tym dziale. | Skrytka bankowa* | 5 | Założenie własnego wątku w tym dziale. | Prowadzenie rozgrywki | Projekty naukowe | 5 - 10 | Ukończenie projektu. Oceniane w zależności od wartości merytorycznej, wyczerpania tematu, samodzielności wykonania projektu, stopnia trudności badań oraz wkładu osobistego (udział musi mieć rzeczywiste odzwierciedlenie w fabule, nie otrzymują punktów osoby, których wkład był znikomy). | Klub Pojedynków | 10 - 30 | Ukończenie wszystkich wyznaczonych na danych miesiąc (okres) fabularny pojedynków (w zależności od ich ilości, 10 za jeden) klubowych. Punkty przyznawane są wyłącznie wtedy, kiedy postać odegra wszystkie wyznaczone pojedynki. | Osiągnięcia | 5 - 100 | Szczegóły w tym wątku. | Wiadomość fabularna* | 1 | Dotyczy zarówno postów fabularnych w wątkach prowadzonych aktualnie, retrospekcji, jak i wysyłanych listów. | Wpis w talii kart Tarota* | 10 | Talia Tarota obejmuje wpisy retrospekcyjne na zadane tematy, szczegóły tutaj. | Wydarzenie | 5 - 150 | Udział w wydarzeniu kierowanym przez mistrza gry lub, w uzasadnionych przypadkach, w wydarzeniach prywatnych. Punkty przyznawane zależności od wyniku, wkładu oraz grożącego niebezpieczeństwa. | Wykonywanie zawodu (opowiadanie) | 20 | Tylko raz w danym miesiącu (okresie) fabularnym. Wymagane jest opowiadanie związane z wykonywanym zawodem umieszczone w formie pojedynczej wiadomości, w którym postać wykonuje zawód w dowolnej formie (praca w zakładzie, domu, patrol, trening, artykuł do gazety w przypadku dziennikarzy, etc.) liczący przynajmniej 1200 słów. Nie wliczają się w to rozgrywki z udziałem mistrza gry. W opisach można wykorzystywać postaci NPC (jako np. klientów, współpracowników), wcielać się w rolę mg, etc. | Wykonywanie zawodu (wątek)* | 5 | Rozegranie wątku związanego z pełnioną profesją. Wątek taki musi zostać zakończony i składać się z przynajmniej pięciu postów fabularnych liczących przynajmniej 300 słów każdy. Szczegółowy opis zdobycia tych punktów znajduje się w tym temacie (niezbędna jest skrytka bankowa). | Aktywność - wsiąkiewki | 3 wątki | 30 | Do rozliczenia można zgłosić wyłącznie zakończone wątki, w których postać napisała przynajmniej pięć postów liczących przynajmniej 300 słów (gry z mistrzem gry nie są obwarowane limitem słów). Za dany miesiąc można rozliczać się aż do kolejnej zmiany fabularnego kalendarza. Istnieje możliwość łączenia wątków z ubiegłego miesiąca z aktualnym pod pewnymi warunkami. Szczegółowy opis warunków znajduje się w tym temacie. | 6 wątków | 60 | 9 wątków | 90 | 12 i więcej | 120 | Pozostałe | Ain Eingarp | 3+ (5/10) | Zakończona rozgrywka prowadzona na koncie Ain Eingarp w ilości przynajmniej trzech postów liczących przynajmniej 300 słów; po 1 PD za post. Wyjątkowo 5 punktów przysługuje za przegrany pojedynek klubowy lub walkę podczas cudzej misji pobocznej i 10 za wygrane. | Utrata punktów doświadczenia | Zakłócenia chronologii | -50 | Wątek, w którym pojawia się sytuacja zagrożenia życia lub zdrowia postaci, powinien być chronologicznie ostatni. | Ignorowanie stanu zdrowia postaci | -30 | Ignorowanie objawów choroby, na którą postać cierpi, bagatelizowanie schorzenia, fabularnych obrażeń, niepodjęcie leczenia. | Rzuty kośćmi poza tematami wyznaczonymi | -50 | W tematach niefabularnych nie można rzucać kośćmi specjalnymi (np. kość wstępu na Nokturn) | Wejście na Nokturn | -50 | Nieuprawnione wejście na ulice Śmiertelnego Nokturnu tj.: ze złamaniem zasad obowiązującej mechaniki poruszania się po Nokturnie. | Pomijanie biegłości | -50 | Odgrywanie postaci sprzeczne z rozdanymi biegłościami. |
* Punkty przyznawane są automatycznie, o pozostałe należy ubiegać się w odpowiednim temacie. Za co mogę otrzymać punkty biegłości?Za co? | Ile? | Komentarz | Wsiąkiewka | ½ | ½ pkt biegłości przysługuje za wsiąkiewkę rozliczoną z 3 wątków. | Wsiąkiewka | 1 | 1 pkt biegłości przysługuje za wsiąkiewkę rozliczoną z 6 wątków. | Wsiąkiewka | 2 | 2 pkt biegłości przysługują za wsiąkiewkę rozliczoną z 9 wątków. | Wsiąkiewka | 3 | 3 pkt biegłości przysługują za wsiąkiewkę rozliczoną z 12 wątków. | Zakup | 1 | 1 pkt biegłości przysługuje za 50 pkt doświadczenia, jeśli zdecydujesz się zakupić je w sklepiku mg. |
Za uzupełnione wsiąkiewki można otrzymać łącznie nie więcej, niż 22 punkty biegłości. Za co mogę otrzymać punkty majętności?Za co? | Ile? | Komentarz | Startowe / wykonywanie zawodu (opowiadanie) | 50 | 50 pkt majętności przysługuje postaci ze statusem ubogiej, zarobki rosną po awansie. | Startowe / wykonywanie zawodu (opowiadanie) | 100 | 100 pkt majętności przysługuje postaci ze statusem średniozamożnej, zarobki rosną po awansie. | Startowe / wykonywanie zawodu (opowiadanie) | 200 | 200 pkt majętności przysługuje postaci ze statusem bogatej, zarobki rosną po awansie. | Wykonywanie zawodu (wątek) | k3*10+30 | Możliwe do rozliczenia trzy razy w okresie rozliczeniowym, wyłącznie za wątki zaakceptowane w tym temacie. | Pozostałe | ? | Punkty majętności to jedyne punkty, którymi gracze mogą się wymieniać i dokonywać transakcji między sobą. Dodatkowy przychód stanowią również inwestycje postaci. Szczegóły rozpisane są w tym wątku. |
|
|