Adda, Michael vs npc
AutorWiadomość

Adda de Verley & Michael Tonks chcą przepędzić szmalcowników z wioski.
Npc 1, Gregory
OPCM 10, CM 20
Wartość żywotności postaci: 100
żywotność | zabronione | kara | wartość |
81-90% | brak | -5 | 81 - 90 |
71-80% | brak | -10 | 71 - 80 |
61-70% | brak | -15 | 61 - 70 |
51-60% | potężne ciosy w walce wręcz | -20 | 51 - 60 |
41-50% | silne ciosy w walce wręcz | -30 | 41 - 50 |
31-40% | kontratak, blokowanie ciosów w walce wręcz | -40 | 31 - 40 |
21-30% | uniki, legilimencja, zaklęcia z ST > 90 | -50 | 21 - 30 |
≤ 20% | teleportacja (nawet po ustaniu zagrożenia), oklumencja, metamorfomagia, animagia, odskoki w walce wręcz | -60 | ≤ 20 |
10 PŻ | Postać odczuwa skrajne wycieńczenie i musi natychmiast otrzymać pomoc uzdrowiciela, inaczej wkrótce będzie nieprzytomna (3 tury). | -70 | 1 - 10 |
0 | Utrata przytomności |
NPC 2, Tom
OPCM 10, U 10, CM 5
Wartość żywotności postaci: 80
żywotność | zabronione | kara | wartość |
81-90% | brak | -5 | 64 - 72 |
71-80% | brak | -10 | 56 - 63 |
61-70% | brak | -15 | 48 - 55 |
51-60% | potężne ciosy w walce wręcz | -20 | 40 - 47 |
41-50% | silne ciosy w walce wręcz | -30 | 32 - 39 |
31-40% | kontratak, blokowanie ciosów w walce wręcz | -40 | 24 - 31 |
21-30% | uniki, legilimencja, zaklęcia z ST > 90 | -50 | 16 - 23 |
≤ 20% | teleportacja (nawet po ustaniu zagrożenia), oklumencja, metamorfomagia, animagia, odskoki w walce wręcz | -60 | ≤ 15 |
10 PŻ | Postać odczuwa skrajne wycieńczenie i musi natychmiast otrzymać pomoc uzdrowiciela, inaczej wkrótce będzie nieprzytomna (3 tury). | -70 | 1 - 10 |
0 | Utrata przytomności |
Szafka zniknięć

Kolejka rozgrywa się równocześnie - szmalcownicy, Adda i Michael na raz wznoszą różdżki i inkantują zaklęcia/obronę. Zaklęcia dolatują do nas w kolejnym poście, czyli przykładowo
Npc rzuca na tak / Adda nie wie co robi npc więc też rzuca na atak / w Addę leci atak npc, w kolejnej turze się broni.
Co turę lusterko będzie podsumowywać, które zaklęcia się udały i w kogo co leci (czyli lusterko pisze dwa posty - jeden z ruchami npc, i drugi z podsumowaniem).
To miała być prosta robota - wywlec z wioski czarodzieja, który podobno pomagał mugolom, a jeśli będzie okazja to spalić parę chat. Zabawa z mugolkami musiała poczekać, na razie chcieli wymierzyć sprawiedliwość, zdławić morale - a potem tutaj wrócą, w większej grupie. Nie sądzili, by mugole bronili swojego sąsiada - niby im pomagał, ale podobno był odludkiem. A szmalcownicy nie pracowali nigdy w czarodziejskiej policji, obserwując mężczyznę nie wychwycili żadnych podejrzanych sygnałów. Trzydziestoletni Gregory prowadził interesy na Nokturnie, ale parę miesięcy temu przekonał się, że Ministerstwo płaci lepiej. Tom, dziewiętnastolatek, ukończył Hogwart z dobrymi wynikami i marzył o wstąpieniu do Brygady Ścigania Wilkołaków, ale gdy składał podanie o pracę - liczyło się łapanie mugoli, nie bestii. Marzenia musiały poczekać, a Gregory przyuczył go nieco czarnej magii.
-Zejdźcie nam z drogi. - prychnął Gregory, a potem rzucił do Toma. -Może jednak się zabawimy. Spróbuj. - zachęcił chłopaka, potrzebował w końcu treningu.
-Serpensortia. - Greg, pełen wiary w czarną magię, postanowił najpierw przestraszyć intruzów za pomocą przywołanego węża, który miał zaatakować Michaela.
-Eee... zejdź z drogi, paniusiu! Aquassus! - Tom sięgnął po prostsze zaklęcie, celując w Addę. Znała czarną magię na tyle, by wiedzieć, że to zaklęcie torturujące - ale samo w sobie niegroźne.
rozpisanie rzutów
1. Serpensortia - stopień trudności 80, Greg musi wyrzucić co najmniej 60
2. k10 na czarną magię (obowiązuje tylko rzuty na czarną magię) - przy rzucie poniżej 4 czarnoksiężnicy otrzymują obrażenia za używanie plugawej magii, rozpisane w tabeli
3. k8 na moc Serpensortii (liczy się do statystyk węża), jedna kostka za każde rozpoczęte 5pkt w czarnej magii czyli 4 kostki
4. Aquassus, ST 65, Tom musi rzucić 60
5. k10 na czarną magię Toma
6. k8 na moc Aquassusa (liczy się do obrażeń), 1 kostka za 5 rozpoczętych punktów
Npc rzuca na tak / Adda nie wie co robi npc więc też rzuca na atak / w Addę leci atak npc, w kolejnej turze się broni.
Co turę lusterko będzie podsumowywać, które zaklęcia się udały i w kogo co leci (czyli lusterko pisze dwa posty - jeden z ruchami npc, i drugi z podsumowaniem).
To miała być prosta robota - wywlec z wioski czarodzieja, który podobno pomagał mugolom, a jeśli będzie okazja to spalić parę chat. Zabawa z mugolkami musiała poczekać, na razie chcieli wymierzyć sprawiedliwość, zdławić morale - a potem tutaj wrócą, w większej grupie. Nie sądzili, by mugole bronili swojego sąsiada - niby im pomagał, ale podobno był odludkiem. A szmalcownicy nie pracowali nigdy w czarodziejskiej policji, obserwując mężczyznę nie wychwycili żadnych podejrzanych sygnałów. Trzydziestoletni Gregory prowadził interesy na Nokturnie, ale parę miesięcy temu przekonał się, że Ministerstwo płaci lepiej. Tom, dziewiętnastolatek, ukończył Hogwart z dobrymi wynikami i marzył o wstąpieniu do Brygady Ścigania Wilkołaków, ale gdy składał podanie o pracę - liczyło się łapanie mugoli, nie bestii. Marzenia musiały poczekać, a Gregory przyuczył go nieco czarnej magii.
-Zejdźcie nam z drogi. - prychnął Gregory, a potem rzucił do Toma. -Może jednak się zabawimy. Spróbuj. - zachęcił chłopaka, potrzebował w końcu treningu.
-Serpensortia. - Greg, pełen wiary w czarną magię, postanowił najpierw przestraszyć intruzów za pomocą przywołanego węża, który miał zaatakować Michaela.
-Eee... zejdź z drogi, paniusiu! Aquassus! - Tom sięgnął po prostsze zaklęcie, celując w Addę. Znała czarną magię na tyle, by wiedzieć, że to zaklęcie torturujące - ale samo w sobie niegroźne.
rozpisanie rzutów
1. Serpensortia - stopień trudności 80, Greg musi wyrzucić co najmniej 60
2. k10 na czarną magię (obowiązuje tylko rzuty na czarną magię) - przy rzucie poniżej 4 czarnoksiężnicy otrzymują obrażenia za używanie plugawej magii, rozpisane w tabeli
3. k8 na moc Serpensortii (liczy się do statystyk węża), jedna kostka za każde rozpoczęte 5pkt w czarnej magii czyli 4 kostki
4. Aquassus, ST 65, Tom musi rzucić 60
5. k10 na czarną magię Toma
6. k8 na moc Aquassusa (liczy się do obrażeń), 1 kostka za 5 rozpoczętych punktów

The member 'Ain Eingarp' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 93
--------------------------------
#2 'k10' : 5
--------------------------------
#3 'k8' : 5, 1, 5, 1
--------------------------------
#4 'k100' : 14
--------------------------------
#5 'k10' : 9
--------------------------------
#6 'k8' : 2
#1 'k100' : 93
--------------------------------
#2 'k10' : 5
--------------------------------
#3 'k8' : 5, 1, 5, 1
--------------------------------
#4 'k100' : 14
--------------------------------
#5 'k10' : 9
--------------------------------
#6 'k8' : 2
-Luminis virtute! - warknął Michael, wznosząc różdżkę do ataku na Grega. Chciał go oślepić, kupić dziecku (i Addzie?) czas na ucieczkę.
-AAAAIIII! - chłopiec niby chciał uciekać, ale spróbował rzucić kamieniem w Toma...
1. zaklęcie Michaela
2. rzut chłopca...
-AAAAIIII! - chłopiec niby chciał uciekać, ale spróbował rzucić kamieniem w Toma...
1. zaklęcie Michaela
2. rzut chłopca...



Can I not save one
from the pitiless wave?
from the pitiless wave?
The member 'Michael Tonks' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 74
--------------------------------
#2 'k100' : 34
#1 'k100' : 74
--------------------------------
#2 'k100' : 34
Miała dziwne wrażenie, że zna tego starszego i ― co gorsza ― że on zna też ją. A tego nie mogła tak zostawić.
― Bombino ― syknęła, celując w młodszego chłystka, chcąc wykluczyć go z walki.
― Bombino ― syknęła, celując w młodszego chłystka, chcąc wykluczyć go z walki.

Looking for trouble and if I cannot find it,
I will create it
Adriana de Verley

Zawód : szpieg
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zaręczona
seven lies
multiplied by seven
multiplied by seven again
multiplied by seven
multiplied by seven again
OPCM : 5
UROKI : 9
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0 +1
TRANSMUTACJA : 15 +2
CZARNA MAGIA : 1 +2
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Zakonu Feniksa


The member 'Adriana de Verley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 30
'k100' : 30
Podsumowanie
Serpensortia udana, Greg przywołał węża o sprawności 6 i zwinności 6 i żywotności 37
Aquassus nieudane
Luminis Virtute udane, mknie w Grega z mocą 121 (74+42+4 różdżka+1 szata Michaela) i Greg nie ma statystyki aby się obronić, ale ma wolny ruch na atak zanim oślepnie
Bombino nieudane
W tej turze:
Wszyscy mają wolny ruch
Wąż zacznie atakować Michaela (obrona w kolejnej turze)
Serpensortia udana, Greg przywołał węża o sprawności 6 i zwinności 6 i żywotności 37
Aquassus nieudane
Luminis Virtute udane, mknie w Grega z mocą 121 (74+42+4 różdżka+1 szata Michaela) i Greg nie ma statystyki aby się obronić, ale ma wolny ruch na atak zanim oślepnie
Bombino nieudane
W tej turze:
Wszyscy mają wolny ruch
Wąż zacznie atakować Michaela (obrona w kolejnej turze)

Greg widział jak mknie w niego kula światła - ale doświadczenie podpowiadało mu, że nie zdąży się przed nią obronić, że nie zna odpowiednio potężnej tarczy.
-Adolebitque! - syknął nienawistnie, chcąc wykorzystać ostatni moment precyzyjnego celowania na oplecenie przeciwnika parzącym łańcuchem.
Tom był nieco rozczarowany niepowodzeniem.
-Plumosa! - spróbował innego, prostego zaklęcia.
1. Adolebitque
2. k10 na obrażenia od czarnej magii
3. k8 na moc Adolebique
4. Plumosa
5. k10 na czarną magię
6. k8 na moc
-Adolebitque! - syknął nienawistnie, chcąc wykorzystać ostatni moment precyzyjnego celowania na oplecenie przeciwnika parzącym łańcuchem.
Tom był nieco rozczarowany niepowodzeniem.
-Plumosa! - spróbował innego, prostego zaklęcia.
1. Adolebitque
2. k10 na obrażenia od czarnej magii
3. k8 na moc Adolebique
4. Plumosa
5. k10 na czarną magię
6. k8 na moc

The member 'Ain Eingarp' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 23
--------------------------------
#2 'k10' : 6
--------------------------------
#3 'k8' : 7, 3, 2, 5
--------------------------------
#4 'k100' : 50
--------------------------------
#5 'k10' : 6
--------------------------------
#6 'k8' : 6
#1 'k100' : 23
--------------------------------
#2 'k10' : 6
--------------------------------
#3 'k8' : 7, 3, 2, 5
--------------------------------
#4 'k100' : 50
--------------------------------
#5 'k10' : 6
--------------------------------
#6 'k8' : 6
Wąż podpełzł w stronę Michaela, chcąc zaatakować.
rzut, doliczam podwójną sprawność węża (6x2)
rzut, doliczam podwójną sprawność węża (6x2)

The member 'Ain Eingarp' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 90
'k100' : 90
Michael uśmiechnął się z satysfakcją, widząc jak Luminis Virtute pognało w Grega z potężną mocą. W Klubie Pojedynków dostałby za to dodatkowe punkty, ale to nie był sport ani zabawa - tylko walka, z udziałem ludzi słynących z bewzględności. Rozpoznawał czarnomagiczne inkantacje - chociaż nie znał czarnej magii, jako auror znał działanie samych zaklęć. Słysząc sylaby Serpensortii, kontrolnie zerknął na ziemię, na której zmaterializował się wąż.
-Vipera Evanesca! - syknął prędko, chcąc wyeliminować węża z walki zanim ten zdąży zaatakować.
-Vipera Evanesca! - syknął prędko, chcąc wyeliminować węża z walki zanim ten zdąży zaatakować.



Can I not save one
from the pitiless wave?
from the pitiless wave?
The member 'Michael Tonks' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 54
'k100' : 54
Adda stłumiła cisnące się na usta przekleństwo. Nie znosiła, kiedy czary jej nie wychodziły, odbierała to jako osobistą potwarz. (Zwłaszcza, że zdążyła już przywyknąć do tego, jak dobrze sobie radzi z każdą inną dziedziną życia).
Stary oberwał Luminisem, to dobrze, chociaż Michael trafił. (Kontrolnie zerknęła w trawę, w czającego się tam węża, ale nie wtrącała się). Gdyby udało się jej unieszkodliwić dzieciaka…
― Concitus ― padło kolejne zaklęcie; tym razem spróbowała nie myśleć o możliwym zdemaskowaniu, mugolskiej wiosce i reszcie świata.
Stary oberwał Luminisem, to dobrze, chociaż Michael trafił. (Kontrolnie zerknęła w trawę, w czającego się tam węża, ale nie wtrącała się). Gdyby udało się jej unieszkodliwić dzieciaka…
― Concitus ― padło kolejne zaklęcie; tym razem spróbowała nie myśleć o możliwym zdemaskowaniu, mugolskiej wiosce i reszcie świata.

Looking for trouble and if I cannot find it,
I will create it
Adriana de Verley

Zawód : szpieg
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zaręczona
seven lies
multiplied by seven
multiplied by seven again
multiplied by seven
multiplied by seven again
OPCM : 5
UROKI : 9
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0 +1
TRANSMUTACJA : 15 +2
CZARNA MAGIA : 1 +2
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Zakonu Feniksa


Adda, Michael vs npc
Szybka odpowiedź