Wydarzenia


Ekipa forum
Zaopatrzenie
AutorWiadomość
Zaopatrzenie [odnośnik]24.11.23 19:21
First topic message reminder :

Zaopatrzenie

Pogrążona w chaosie Anglia toczy wojnę sama ze sobą i sama przeciwko sobie. Z dnia na dzień ze sklepów zaczęły znikać naturalne dotąd towary, handlowe statki zaczęły omijać ogarnięte wojną porty, i choć Ministerstwo dbało o tych, którzy najmocniej oddali się sprawie, to zwykli czarodzieje zaczęli wreszcie odczuwać skutki zaognionego konfliktu. Sklepy zaczęły się zamykać, ceny w restauracjach wzrosły ponad kieszenie przeciętnych czarodziejów, a z pubów poznikały droższe alkohole. Ci, którzy już wcześniej ledwo wiązali koniec z końcem, mieli zacząć głodować.

Żywność stała się trudno dostępna: oto zaczynała się walka o przetrwanie.

Zasady
Aby ustalić wyżywienie w trakcie aktualnie trwającego okresu należy wykonać w niniejszym temacie rzut kością k10 za każdy trwający miesiąc fabularny (tj. w, przykładowo, przypadku okresu obejmującego lipiec i sierpień - osobno za lipiec i osobno za sierpień), a następnie porównać wynik z poniższą legendą. W poście należy oznaczyć, za kogo wykonywany jest rzut (członkowie wspólnego gospodarstwa):

Kod:
[b]Rzucam za[/b]: imiona i nazwiska postaci
[b]Okres[/b]: wyszczególnione miesiące
[b]Wynik[/b]: Posucha / Rutyna / Obfitość - dla każdego miesiąca z osobna

W zależności od posiadanego statusu majątkowego oraz innych cech postaci, wynik kości będzie oznaczał jeden z trzech statusów: posuchę, rutynę lub obfitość. Opisy poniższych, w odniesieniu do konkretnych statusów majątkowych, znajdują się poniżej.

Postaci prowadzące wspólne gospodarstwo domowe wykonują jeden wspólny rzut kością i interpretują wynik wg najwyższego posiadanego statusu majątkowego. Wówczas zlicza się ich różne cechy łącznie i sumuje z wynikiem kości.
Cechy różne są to cechy innej kategorii, tj. w sytuacji, w której dwie postaci mieszkają razem, a jedna z nich posiada biegłość ekonomii i druga biegłość gotowania, ich łączny bonus wynosi +2. Ten bonus nie zmieniłby się, gdyby obie postaci posiadały biegłość gotowania, ponieważ ten rodzaj bonusu został już wykorzystany przez jedną postać.
Bonus przysługujący za II lub III poziom biegłości wchłania bonus za biegłość niższą. Bonus przysługujący za członka Rycerzy Walpurgii wchłania bonus przysługujący za sojusznika Rycerzy Walpurgii.

Status majątkowyPosuchaRutynaObfitość
Nędzny1-67-910
Ubogi1-56-910
Średniozamożny1-45-89-10
Zamożny1-34-78-10
Bogaty1-23-67-10

Modyfikatory rzutu k10
Biegłość ekonomii na poziomie I+1
Biegłość ekonomii na poziomie II i III+2
Biegłość gotowania na poziomie I+1
Biegłość gotowania na poziomie II i III+2
Postać, która zamieszkuje jedno z następujących hrabstw: Somerset, Derbyshire, Staffordshire, Northumberland, Kornwalia, Lancashire, Dorset, Devon, Yorkshire, Surrey, West Sussex-1
Rycerze Walpurgii+2
Sojusznicy Rycerzy Walpurgii+1
Urzędnik (pracownik Ministerstwa Magii lub innego urzędu), uzdrowiciel szpitala św. Munga, nauczyciel Hogwartu+1
Wystawiony za postacią list gończy-3

Posucha:

Rutyna:

Obfitość:

Inne sposoby zdobywania żywności
Inne sposoby zdobywania żywności związane są z hodowlami zwierząt i uprawami roślin. Postaci posiadające pojedyncze sztuki zwierząt lub roślin powinny założyć, że mają stały dostęp do produktów odzwierzęcych (roślinnych), które mogą od nich uzyskać. Nie mają jednak tego dostępu większego, niżeli wynika to z możliwości pojedynczego zwierzęcia (rośliny).

Pożywienie można zdobyć również w tradycyjny sposób. Aby podjąć się próby, należy spełnić opisane poniżej wymagania (wymagania dotyczące biegłości należy spełnić kumulatywnie) oraz rozegrać próbę zdobycia w pełnym wątku lub w dwóch, lub więcej pojedynczych postach (dodatkowe rzuty można wykonać w szafce zniknięć) na co najmniej 600 słów każdy.

Należy pamiętać, że pora roku ma wpływ na naturalne angielskie dobra i - przykładowo - zbieranie malin w grudniu nie będzie możliwe.

Kradzież
Ponoć to okazja czyni złodzieja. Kradzieży można dokonać w cudzym mieszkaniu (również należącym do postaci NPC) lub lokalu (pubie, restauracji, wciąż otwartym sklepie).

Włamanie się do mieszkania oznacza, że postać zupełnie nie wie, co może zastać w środku. Wykonuje trzy razy rzuty kością k6 i k100. k6 odpowiada za kategorię danego produktu żywnościowego (1-3 - kategoria I, 4-5 - kategoria II, 6 - kategoria III), a k100 za sam produkt zgodnie z tabelą żywności. Postać odnajdzie w ten sposób trzy różne produkty, które może ze sobą zabrać. ST wydostania się z mieszkania w sposób niezauważony (skradanie) wynosi 30, kiedy w mieszkaniu znajdują się wyłącznie produkty I kategorii, 55, kiedy pojawi się choć jeden produkt kategorii II (+5 za każdy kolejny) i 75, kiedy pojawi się co najmniej jeden produkt kategorii III (+5 za każdy kolejny). Jeśli do jednego domu włamują się dwie postaci, ich rzuty na skradanie są rozpatrywane niezależnie. Łupem muszą się podzielić samodzielnie (nie zostaje powiększony).

Próba kradzieży w lokalu zawęża produkty do takich, które można w nim znaleźć zgodnie z opisem lokacji. W takim również należy rzucić kością k6, by oznaczyć dostępność towaru (1-3 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii I, 4-5 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii II i 6 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii III). Jeśli produkt jest dostępny, postać może próbować go ukraść rzutem na zręczne ręce (ST 40 dla produktów I kategorii, ST 60 dla produktów II kategorii, ST 80 dla produktów III kategorii).

Biegłość szczęścia obniża ST o 5 zarówno przy rzucie na skradanie, jak i na zręczne ręce.  

Nieudana kradzież wymaga zgłoszenia w aktualizacjach. Należy wówczas poczekać na interwencję mistrza gry.

Wymagania: skradanie I, zręczne ręce I

Łowiectwo
Aby podjąć się polowania, postać musi znaleźć się na leśnym terenie i rzucić kością na tropienie zwierzyny. Postać podejmuje trop, jeśli przezwycięży test spostrzegawczości (ST 40). Rodzaj zwierzyny zależny jest wyłącznie od szczęścia. W przypadku sukcesu należy ją wylosować rzutem k100 zgodnie z poniższą tabelą:

Tabela dziczyzny:

Biegłość szczęścia na I poziomie pozwala na modyfikację rzutu o 3 oczka w dowolną stronę, II poziomie - o 6 oczek, a III poziomie - o 12 oczek.
Biegłość skradania na poziomie II pozwala raz przerzucić kość k100, na poziomie III - dwa razy.

OdległośćST
520
1040
1560
2080
25100
30120
35140
40160
45180
50200
50+cel zbyt daleko
Polowania przy pomocy zaklęć płoszą zwierzynę (zamaszyste gesty, głośne inkantację, błyski zaklęć) i bardzo rzadko pozwalają na efektywne polowanie. Znacznie lepiej sprawdzają się czarodziejskie kusze. Aby trafić zwierzę z kuszy, należy przezwyciężyć ST podane w tabeli poniżej, zależne od odległości od zwierzęcia. Do rzutu dodaje się biegłość strzelectwa oraz dodatkowy bonus od spostrzegawczości o wartości: -15 przy braku biegłości, 0 przy poziomie I, +10 przy poziomie II i +15 przy poziomie III.

Odległość od zwierzyny (w metrach) należy wylosować przy pomocy kości k60. Każdy poziom biegłości szczęścia obniża tę odległość o 5 metrów.

Odległość od zwierzyny można pokonać, wykonując udany test na biegłość skradania lub ONMS, jeśli postać posiada psa odpowiedniego do tego typu aktywności. W obu przypadkach ST wynosi iloczyn liczby 10 i liczby metrów, o które odległość ma zostać pomniejszona. Nieudany rzut płoszy zwierzynę, a postać może rozpocząć tropienie kolejnej.

Jeden nieudany strzał płoszy zwierzę. Można próbować zestrzelić je po raz drugi, jednak przy każdej kolejnej próbie zwierzę oddala się, a bazowe ST rośnie o 10.

Większe zwierzęta (wszystkie kopytne) wymagają dwóch celnych strzałów, a garboróg trzech. Ponieważ pierwszy rani zwierzę, ST drugiego (i trzeciego) obniża się o połowę i rośnie dopiero od drugiej nieudanej próby.

Wymagania: spostrzegawczość I, skradanie I, onms I, broń (czarodziejska kusza lub mugolska broń palna)

Rybołóstwo
Rybołówstwo można uprawiać na dwa odmienne sposoby: przy pomocy sieci rybackiej lub przy pomocy wędki. Należy również pamiętać, że inne gatunki podwodnej fauny żyją w wodach słodkich, a inne - w wodach słonych.

Tabela ryb:

Łowienie ryb przy pomocy sieci wymaga nade wszystko dużej sprawności fizycznej. Wypełniona rybami sieć jest ciężka i jako taka może z łatwością wyrwać się z rąk - nie jest też łatwo wciągnąć jej na brzeg. Nadaje się do połowu ryb całorocznych w miejscach, w których naturalnie są ich duże skupiska. Najczęściej wymaga to zatem oddalenia się od brzegu przy pomocy choćby prymitywnej łodzi.

Po wypłynięciu na morze postać rzuca kością 3k15. Każdy poziom biegłości szczęścia daje +5 do ostatecznego wyniku. Zsumowany wynik wyraża ogólną wagę ryb złapanych w sieć po jej zarzuceniu (w kilogramach). Wynik przemnożony przez 5 pozwoli ustalić ST wyciągnięcia sieci do łodzi. ST musi zostać przezwyciężony przez obie postaci wspólnie (rzuty sumują się, dodawana jest podwojona statystyka sprawności). Porażka oznacza wypuszczenie sieci do morza, jej utratę i nieudany połów. Aby określić rodzaj połowu, należy rzucić pięć razy kością k100 i porównać wynik z wykazem znajdującym się w tabeli ryb. Wylosowane gatunki powinny rozkładać się stosunkowo względem wagi za wyjątkiem gatunków szczególnie rzadkich, jak rekiny, płaszczki i ośmiornice, które powinny występować najwyżej pojedynczo.

Ponieważ wyprawa jest czasochłonna, w ciągu dnia nie jest możliwy więcej niż jeden połów. Postać musi wykorzystać na połów wolny dzień (w dniu połowu nie powinna rozgrywać żadnych innych wątków).

Aby upleść sieć, należy opisać plecenie w poście na co najmniej 300 słów i pokonać ST na krawiectwo w wysokości 10.

Aby zdobyć łódź, należy wykazać fabularne uzasadnienie (łódź powinna być wspomniana w karcie postaci), zakupić ją lub zbić samodzielnie (wymagany odpowiedni projekt konstrukcyjny).

Wymagania: astronomia I (wystarczy u jednej z postaci), onms I, łódź i sieć

Wędkarstwo wymaga nade wszystko skupienia i cierpliwości - wędkarz wie, że jedyne, co może zrobić, to czekać na odpowiedni sygnał. W każdym poście rzuca kością k100, kiedy wynik osiągnie lub przekroczy wartość 75 (biegłość szczęścia daje +5 do rzutu za każdy poziom) wędkarz poczuje, że coś ciągnie jego wędkę. Na siłę ryby musi zostać wykonany dodatkowy rzut kością k100. Interpretuje się go zgodnie z poniższą tabelą:

WynikEfektST
1Spłoszona ryba wciąga wędkarza do wody razem z wędką.-
2-25Na haczyku jest mała ryba40
26-75Na haczyku jest średnia ryba60
76-90Na haczyku jest duża ryba70
91-99Na haczyku jest rekordowo wielka ryba, którą możesz spieniężyć jako trofeum za 75 pm80
100Na haczyku jest rekordowo wielka ryba, którą możesz spieniężyć jako trofeum za 75 pm; coś jest z nią nie tak, bo wydaje się bardzo osłabiona20

ST wyłowienia ryby wędką jest zależne od jej siły. ST należy pokonać rzutem na zwinność (statystykę mnożymy przez 2).

Należy pamiętać, że określenia duża i mała odnosi się do ogólnych wymiarów danego gatunku wylosowanej ryby. Aby określić rodzaj wyłowionej ryby, należy rzucić kością k100 i porównać wynik z wykazem znajdującym się w tabeli ryb. Niektóre pozycje obejmują inne zwierzęta niż ryby, fabularny opis należy dostosować do konkretnej pozycji (część z nich może nie połknąć haczyka, a opleść się o wędkę lub wypełznąć na brzeg w inny sposób, ale mechanika ich pochwycenia wyglądać będzie tak samo).

Wędkę można zakupić lub stworzyć samemu (postać musi posiadać numerologię albo zręczne ręce i opisać całość w poście na 600 słów).

Wymagania: zręczne ręce I, onms I, czarodziejska lub zwykła wędka

Zbieractwo
Zbieractwo dotyczy dziko rosnących roślin jadalnych, niczyich. Zbieractwa nie dokonuje się w sadach (jest to kradzieżą), raczej w lasach. Zbierać można leśne owoce lub grzyby. Należy pamiętać, że zbieractwo musi być dokonywane w odpowiednim okresie kalendarzowym. Większość darów natury da się zebrać jesienią, lecz niewiele z nich zimą.

Postać wybiera kategorię, której szuka (tylko postać z biegłością na II poziomie jest w stanie odszukać i odróżnić dziko rosnące warzywa i korzonki). Sukces uwarunkowany jest od ST, które należy pokonać testem na zielarstwo. W przypadku sukcesu należy wykonać drugi rzut - na zebraną ilość. Aby zbierać rośliny dalej, należy rozpocząć od nowa od testu na zielarstwo.

Każdy poziom biegłości szczęście daje +5 do rzutu na zielarstwo.

KategoriaPrzykładyZSTIlość
Grzybyróżne grzyby leśne, chorbotkiI601k10
Owoce leśnenp. jagody, poziomki, borówki, jeżyny, maliny, dereń, głóg, żurawinaI501k20
Pozostałe dary naturynp. pałka wodna, dzika marchew, dziki pasternakII702k3

W przypadku grzybów konieczne jest ich przebranie przez postać z biegłością zielarstwa na II poziomie, która będzie w stanie wybrać z nich grzyby trujące. W przypadku, kiedy grzyby nie zostaną przebrane przez taką postać i zostaną zjedzone, należy zgłosić ten fakt w aktualizacjach i poczekać na interwencję mistrza gry.

Wymagania: spostrzegawczość I, zielarstwo I (II)
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Zaopatrzenie [odnośnik]07.05.24 17:50
Rzucam za: Rosemary Sprout
Okres: sierpień, wrzesień, październik, listopad
Wynik: ubogi, gotowanie I (+1), Devon (-1)

Sierpień - rutyna
Wrzesień - rutyna
Październik - posucha
Listopad - rutyna


nie każdy żyje sztuką i
snami o wolności


Ostatnio zmieniony przez Rosemary Sprout dnia 07.05.24 17:51, w całości zmieniany 1 raz
Rosemary Sprout
Rosemary Sprout
Zawód : spikerka radiowa
Wiek : 27
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
instead of new branches
i might grow
deeper roots
OPCM : 5 +1
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t12268-rosemary-sprout#377422 https://www.morsmordre.net/t12354-pestka https://www.morsmordre.net/t12536-rosemary-sprout#386593 https://www.morsmordre.net/f472-devon-wisniowy-sad-dom-sproutow https://www.morsmordre.net/t12373-szuflada-romy#380862 https://www.morsmordre.net/t12361-rosemary-sprout#379855
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]07.05.24 17:50
The member 'Rosemary Sprout' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 6, 9, 4, 6
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]13.06.24 8:28
Rzucam za: Yulia Dyatlova
Okres: sierpień-listopad
Wynik: sierpień - obfitość
wrzesień - rutyna
październik - posucha
listopad - posucha


I wasn't born a freak
I was born who I am
the circus came later




Ostatnio zmieniony przez Yulia Dyatlova dnia 13.06.24 8:29, w całości zmieniany 1 raz
Yulia Dyatlova
Yulia Dyatlova
Zawód : złodziejka, kombinatorka
Wiek : 20
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna

sleep is for the weak

OPCM : 6 +3
UROKI : 6 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 26 +3
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12388-yulia-dyatlova#381321 https://www.morsmordre.net/t12392-ekler#381423 https://www.morsmordre.net/t12465-yulia-dyatlova#383531 https://www.morsmordre.net/f473-port-of-london-ulica-zapomnianych-corek-12-8 https://www.morsmordre.net/t12393-skrytka-bankowa-nr-2650#381424 https://www.morsmordre.net/t12394-yulia-dyatlova#381427
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]13.06.24 8:28
The member 'Yulia Dyatlova' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 10, 9, 2, 5
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]07.07.24 14:17
Rzucam za: Wisteria Baudelaire
Okres: sierpień-listopad
Wynik:
sierpień - rutyna
wrzesień - rutyna
październik - rutyna
listopad - Posucha


Ostatnio zmieniony przez Wisteria Baudelaire dnia 07.07.24 14:20, w całości zmieniany 2 razy
Wisteria Baudelaire
Wisteria Baudelaire
Zawód : alchemik, pomoc w mungu
Wiek : 20
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
She's flowers and fire
OPCM : 0
UROKI : 5
ALCHEMIA : 15+2
UZDRAWIANIE : 5+2
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0+1
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Półwila

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t12419-wisteria-beatrice-baudelaire https://www.morsmordre.net/t12421-wisteria#382427 https://www.morsmordre.net/t12423-wisteria-baudelaire#382429 https://www.morsmordre.net/f474-greater-london-woolwich-nichtingale-21 https://www.morsmordre.net/t12424-skrytka-nr-2741#382434 https://www.morsmordre.net/t12422-wisteria-beatrice-baudelaire#382428
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]07.07.24 14:17
The member 'Wisteria Baudelaire' has done the following action : Rzut kością


#1 'k10' : 4

--------------------------------

#2 'k10' : 3

--------------------------------

#3 'k10' : 4

--------------------------------

#4 'k10' : 2
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]10.07.24 14:43
Rzucam za: Caradog Blishwick
Okres: sierpień - listopad
Wynik:
1. Rutyna
2. Rutyna
3. Rutyna
4. Rutyna

modyfikatory: -1


Dream no small dreamsfor they have no power to move the hearts of men.




Ostatnio zmieniony przez Caradog Blishwick dnia 10.07.24 14:44, w całości zmieniany 1 raz
Caradog Blishwick
Caradog Blishwick
Zawód : poeta, dziennikarz, buntownik
Wiek : 21
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
bo to była życia nieśmiałość,
a odwaga — gdy śmiercią niosło.
Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało
wielkie sprawy głupią miłością.
OPCM : 15 +1
UROKI : 10 +7
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t12417-caradog-cecil-blishwick https://www.morsmordre.net/t12438-alkmena#382604 https://www.morsmordre.net/t12478-caradog-cecil-blishwick#383918 https://www.morsmordre.net/f476-somerset-dolina-godryka-lawendowy-zakatek https://www.morsmordre.net/t12457-skrytka-bankowa-nr-2658#383059 https://www.morsmordre.net/t12454-caradog-blishwick#382979
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]10.07.24 14:43
The member 'Caradog Blishwick' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 7, 7, 9, 8
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]10.07.24 21:52
Rzucam za: rodzinę Parkinson
Okres: sierpień - listopad
Wynik:
sierpień - obfitość
wrzesień - obfitość
październik - obfitość
listopad - rutyna


Ostatnio zmieniony przez Bradford Parkinson dnia 10.07.24 21:53, w całości zmieniany 1 raz
Bradford Parkinson
Bradford Parkinson
Zawód : Projektant, krawiec
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
I do not merely design garments.
I weave dreams into reality.
OPCM : 5 +4
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 3 +1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12418-bradford-duncan-parkinson https://www.morsmordre.net/t12434-feronia#382499 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f170-gloucestershire-cotswolds-hills-broadway-tower https://www.morsmordre.net/t12507-skrytka-bankowa-nr-2652#385063 https://www.morsmordre.net/t12435-bradford-parkinson#382513
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]10.07.24 21:52
The member 'Bradford Parkinson' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 9, 8, 10, 4
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]16.07.24 0:27
Rzucam za: Elaine Potter
Okres: sierpień - listopad
Modyfikatory: -1 za Somerset, +1 za gotowanie I
Wynik:
sierpień - rutyna
wrzesień - rutyna
październik - rutyna
listopad - obfitość


Ostatnio zmieniony przez Elaine Potter dnia 16.07.24 0:31, w całości zmieniany 2 razy
Elaine Potter
Elaine Potter
Zawód : Początkująca uzdrowicielka zwierząt
Wiek : 19 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
„Kimkolwiek jesteś, bądź dobry”.
OPCM : 11+5
UROKI : 1
ALCHEMIA : 5
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 14
SPRAWNOŚĆ : 13
Genetyka : Zwierzęcousty

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t12444-elaine-potter#382717 https://www.morsmordre.net/t12446-nalia#382755 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t12449-skrytka-bankowa-nr-2661#382758 https://www.morsmordre.net/t12447-elaine-potter#382756
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]16.07.24 0:27
The member 'Elaine Potter' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 8, 8, 5, 10
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]23.09.24 21:51
Rzucam za: rodzinę Greengrass
Okres: sierpień - listopad
Wynik: bogaty, -1 z Derbyshire
sierpień - obfitość
wrzesień - rutyna
październik - rutyna
listopad - posucha


patrząc w płomień kochanie
myślę - co też się stanie
z moim sercem miłości głodnym

a ty nie pozwól przecież
żebym umarła w świecie
który ciemny jest i chłodny



Ostatnio zmieniony przez Irene Greengrass dnia 23.09.24 21:52, w całości zmieniany 2 razy
Irene Greengrass
Irene Greengrass
Zawód : dama, prowadzi sierociniec
Wiek : 31 lat
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowa

I aim to be lionhearted, but my hands still shake and my voice isn't quite loud enough.

OPCM : 5 +2
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 8 +1
TRANSMUTACJA : 13 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t12485-irene-greengrass#384489 https://www.morsmordre.net/t12487-brigid#384530 https://www.morsmordre.net/t12512-irene-greengrass#385162 https://www.morsmordre.net/f105-derbyshire-derby-grove-street-12-siedziba-greengrassow https://www.morsmordre.net/t12488-skytka-bankowa-nr-2671#384531 https://www.morsmordre.net/t12489-irene-greengrass#384538
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]23.09.24 21:51
The member 'Irene Greengrass' has done the following action : Rzut kością


'k10' : 10, 4, 4, 2
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]26.09.24 23:47
Rzucam za: Edmund McKinnon
Okres: sierpień - listopad
Wynik:
sierpień - rutyna
wrzesień - obfitość
październik - rutyna
listopad - posucha

(nie mam żadnych modyfikatorów)


Ostatnio zmieniony przez Edmund McKinnon dnia 26.09.24 23:48, w całości zmieniany 1 raz
Edmund McKinnon
Edmund McKinnon
Zawód : fałszerz
Wiek : 20
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler

a man that flies from his fear may find that he has only taken a short cut to meet it

OPCM : 2
UROKI : 3 +5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 12
Genetyka : Jasnowidz

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12469-edmund-mckinnon-budowa#383667 https://www.morsmordre.net/t12492-nessie#384630 https://www.morsmordre.net/t12502-edmund-mckinnon-dlubie-sobie#384955 https://www.morsmordre.net/f478-port-of-london-isle-of-dogs-marsh-wall-5-13 https://www.morsmordre.net/t12493-szuflada-eda#384631 https://www.morsmordre.net/t12496-edmund-mckinnon

Strona 8 z 11 Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next

Zaopatrzenie
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach