Wydarzenia






 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Share
 

 Morgoth Yaxley

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Morgoth Yaxley
Morgoth Yaxley

Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t3063-morgoth-yaxley https://www.morsmordre.net/t3117-kylo#51270 https://www.morsmordre.net/t3115-the-young-wolf#51264 https://www.morsmordre.net/f288-fenland-palac-yaxleyow https://www.morsmordre.net/t3525-skrytka-bankowa-nr-803#61584 https://www.morsmordre.net/t3124-morgoth-yaxley#51390
Zawód : a gentleman is simply a patient wolf, buduję sobie balet trolli
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Thus he came alone to Angband's gates, and he sounded his horn, and smote once more upon the brazen doors, and challenged Morgoth to come forth to single combat. And Morgoth came.
OPCM : 13
UROKI : 2
ELIKSIRY : 0
LECZENIE : 0
TRANSMUTACJA : 45
CZARNA MAGIA : 32
ZWINNOŚĆ : 5/25
SPRAWNOŚĆ : 9/76
Genetyka : Czarodziej

Morgoth Yaxley Empty
PisanieTemat: Morgoth Yaxley   Morgoth Yaxley I_icon_minitime17.06.16 17:29


Morgoth Luke Yaxley

Data urodzenia: 1 marca 1934 r.
Nazwisko matki: Flint
Miejsce zamieszkania: Pałac Yaxleyów w Fenland
Czystość krwi: Szlachetna
Status majątkowy: Bogacz
Zawód: Opiekun smoków w rezerwacie Kent
Wzrost: 188cm
Waga: 80kg
Kolor włosów: Czarne
Kolor oczu: Zielony
Znaki szczególne: Blizna po skosie pleców; Mroczny Znak na przedramieniu; trzy zabliźnione szramy na lewym ramieniu; cienka blizna omijająca lewy oczodół; widoczne blizny na lewym ramieniu po zębach smoka.


Morgoth Luke Yaxley jest potomkiem dwóch wielkich rodów. Krew Yaxley’ów i Flintów połączyła się poprzez małżeństwo właściciela sławnego sklepu zielarskiego i publicystki w Walczącym Magu, zachowując prawidłową czystość. Prócz niego państwo Yaxley mają młodszą o rok córkę Leię.



Urodzony 1 marca 1934 roku w sypialni rodziców na terenie dworku zimowego rodziny Yaxley. Posiadłość w pełni przeszła w ręce jego ojca, który zamieszkał tam na stałe zaraz po ślubie, chcąc móc budować własną rodzinę bez interwencji swoich bliskich. Dworek jest położony z daleka od głównej siedziby, otoczony jednakże dokładnie tą samą florą i fauną. Nie ujęło to więc wychowaniu małego Morgo w typowej dla Yaxley'ów ponurej, zamieszkałej przez trolle okolicy. Jego ojcem chrzestnym został brat matki, po którym otrzymał imię i którego nigdy nie widział na oczy. Odkąd tylko pamięta, mężczyzna siedzi w Azkabanie za zamordowanie pewnej rodziny mugoli. Od pierwszego wdechu rodzice ustalili synowi drogę, którą miał podążać przez życie. Wychowywany w konserwatywny, tradycyjny sposób nigdy nie buntował się przeciwko planom związanym z jego osobą. Pomimo masy służby gotowej na każde jego skinienie, od najmłodszych już lat potrafił sam o siebie zadbać. Razem z prywatnymi nauczycielami wykładającymi zasady etykiety, uczącymi idealnego wysławiania się, doboru ubioru czy latania na miotle przeżył wojnę, która nigdy nie weszła do ich domu. Ojciec starał się, by konflikty nie dotknęły jego rodziny i udało mu się to z nadzwyczajnym skutkiem. W ich domu mówiono otwarcie o poparciu dla Rycerzy Walpurgii, a Morgoth od zawsze wiedział, że należy do wyjątkowej rodziny. Leon Yaxley powtarzał mu na każdym kroku, że czystość krwi jest najważniejszą rzeczą na świecie i obowiązkiem każdego czarodzieja czystej krwi jest pozbywanie się brudów trujących ich dobre imię. Nic dziwnego że w końcu doszło do Wielkiej Wojny Czarodziejów. Dla Morgotha wojna była tylko słowem. Tak samo zresztą jak dla jego młodszej siostry, która została słabym punktem swojego starszego brata. Wcześniej mały arystokrata znał tylko surowy świat zasad i dyscypliny przetykany czasami czułym gestem matki, ale razem z pojawieniem się Lei, jego świat przestał skupiać się tylko na byciu idealnym dziedzicem. Odkąd tylko zaczęła chodzić, stali się nierozłączni, odkrywając nowe zakamarki wielkiego zamku, by chwilę później stać u boku rodziców, którzy przyjmowali gości. I tak wyglądał ich każdy dzień. Pierwsza połowa dnia należała do poważnych nauczycieli, druga do nich i robienia, czego tylko chcieli. Nic jednak nie mogło trwać wiecznie. W wieku siedmiu lat Morgoth po raz pierwszy odczuł poważne duszności i praktycznie stracił dech. Nie ominęła go tak znana u Flintów i Yaxley’ów Klątwa Ondyny, która częściowo ograniczała mu aktywność w niektórych sportach i zajęciach. Od tamtego dnia wychowaniem syna zajął się tylko ojciec, nie odsuwając go jednak całkowicie od typowo szlacheckich czynności. Szermierka czy jazda konna stały w ich rodzinie na wysokim poziomie i Leon nie wyobrażał sobie, by coś takiego jak choroba miała stanąć na drodze jego potomkowi, by osiągnąć perfekcję. Do tego wewnętrzne poczucie obowiązku nakazywało mu douczenie syna w kilku aspektach z działu czarnej magii. Biblioteka w pałacyku posiadała kilka ksiąg dotyczących czarnomagicznych przedmiotów i stworzeń, które chłopiec pochłaniał z niesamowitą ciekawością. Centrum każdego dnia stanowił rodzinny obiad, który zawsze wyglądał jakby przyjmowany był sam król. Ojciec zawsze pytał o postępy swoich dzieci w nauce, a matka uśmiechała się serdecznie i obiecywała Lei czytanie kolejnej książki przed pójściem do łóżka. Mimo milczącej głowy rodziny, Leon Vasilias Yaxley był kochającym rodzicem i mimo, że tego nie okazywał, Morgoth nigdy nie miał mu tego za złe. W przeciwieństwie do swojej siostry. Po matce odziedziczył nie tylko jasne włosy, ale również i wyrozumiałość dla swoich bliskich. Większość cech młody opiekun smoków zawdzięcza rodzinie Yaxley. W pełni tę rozbieżność między rodami Morgoth pojął, gdy razem z rodzicami udał się do siedziby Flintów w Charnwood. Porośnięta roślinnością budowla nie zachwyciła go, a tym bardziej cudaczni mieszkańcy. Z opowieści matki wynikało, że poznali się z ojcem w chwili, w której Leon przybył do Flintów w celach biznesowych. Dopiero otwierał swój sklep zielarski, a Rutland był terenem niezwykle owocnym w przeróżne cenne gatunki roślin. Żadna ze stron nie spodziewała się, jednak że zaaranżowane w tym czasie małżeństwo, stanie się jednym z rzadszych – opartych nie tylko na słowie, ale również uczuciu. Mając poparcie Flintów, ojciec Morgotha prężnie rozwijał swój biznes. Oderwani od rzeczywistości mieszkańcy wielkiego domostwa, sprawiali wrażenie nieco nawiedzonych, żyjących w symbiozie z okolicznymi centaurami. Byli zupełnie różni od tego, co znał i wywoływało w nim to niechciane uczucie dystansu. Początkowy osąd małego Yaxley’a był jednak niedojrzały i pochopny. Flintowie okazali się równie wytwornymi, wyuczonymi i pełnymi arystokratycznego obycia ludźmi. Morgotha zafascynowały również opowieści jednego z kuzynów matki o smokach. Miały mieć one decydujący wpływ na wybranie profesji po ukończeniu Hogwartu.



W dniu swoich jedenastych urodzin pod wejście zamku przyleciała sowa, niosąc oczywisty list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa. Dla nikogo nie było to zaskoczeniem, jednak Yaxley nigdy nie miał zapomnieć dumnego spojrzenia ojca i ciężaru jego dłoni na swoim ramieniu. Na Ulicę Pokątną razem z trzema służącymi udały się z nim matka i siostra, które namawiały go do kupna sowy. Wybrali największy okaz. Puchacz stał się już nie bezimiennym zwierzęciem, a Kylo. Razem z pakunkami młody arystokrata został odprowadzony na peron, gdzie spotkał swoją kuzynkę, z którą został przydzielony do Slytherinu. Jak widać ojciec sensownie mówił mu o czystości krwi i wyższości ich rodziny nad innymi, bo w Hogwarcie dość szybko zapoznano go z panującymi w szkole zasadami dotyczącymi podziału między szlachetną krwią, a brudną. Wcześniej Morgoth nigdy nie miał do czynienia z Mugolami, jednak same opowieści o nich starczyły, by wzbudzić w nim wstręt. Wpajana mu od maleńkości niechęć, wzrosła, gdy jeden z nich obraził rodzinę Flintów. To wtedy zaczął się powolny proces darzenia reszty świata niechęcią i ugruntowaniem w naukach ojca. Morgo stał się typem samotnika preferującym jedynie ścisłe towarzystwo, które tworzyli młodzi arystokraci. Chociaż i oni bywali nudni i krótkowzroczni. Odmówił też wstąpienia do Klubu Ślimaka, twierdząc, że jego status jest oczywisty i nie potrzebuje do tego jakiejś śmiesznej grupy. Hogwart był też jednak miejscem niezwykle tajemniczym. Dział Ksiąg Zakazanych, Zakazany Las czy sławna Komnata Tajemnic. To właśnie tej ostatniej Morgoth poświęcił większość swojego wolnego czasu, starając się ją za wszelką cenę znaleźć. Nielegalne praktykowanie czarnej magii powoli zaczynało wchodzić mu w krew. W dalszych latach nauki doszły wizyty na Nokturnie oraz regularne przeszukiwanie tamtejszych sklepów w poszukiwaniu cenniejszych i rzadszych przedmiotów związanych z zakazanym działem magii. Na siódmym roku nabył stary notatnik bezimiennego czarodzieja, który spisywał swoje nielegalne eksperymenty. Prócz jego studiowania nie przestawał zaczytywać się w księgach jak i praktykowania nowych zaklęć. Traktował szkołę jako etap konieczny do przejścia i uzyskania wolności, chociaż nie dało się ukryć, że młodego Yaxley’a ciągnęło w stronę Historii Magii oraz Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami. Pisząc w listach do matki o swojej fascynacji, czuł, że ojciec nie podzielał jego entuzjazmu. Wyraźnie też zakomunikował mu o tym niejednokrotnie podczas świątecznych czy wakacyjnych ferii. Morgoth jednak nie zrażał się, planując podjęcia się pracy w jednym z rezerwatów. Konsultował wiele aspektów pracy z krewnym od strony Flintów, a kończąc Hogwart z niezwykle zadowalającymi wynikami, miał już opanowaną większość teorii. Kontakt z Eliasem Flintem przydał się przy zaczęciu stażu w rezerwacie w Peak District. Z uwagi na negatywne stosunki z rodziną Rosier, opcja pracy razem z kuzynem matki wydała się najrozsądniejsza. Początkowo dumny z rodzinnych znajomości i odpowiedzialnego zadania Morgoth szybko odczuł na sobie jak bardzo wyobrażenie różniło się od rzeczywistości. Choroba raz po raz dawała o sobie znać, gdy smoki szalały w klatkach lub o mało, co nie odgryzły mu ręki. Elias Flint był jednak nad wyraz wyrozumiałym człowiekiem i starał się nie zniechęcać swojego podopiecznego. Dopiero po około dwóch latach pracy w rezerwacie Morgo stał się samodzielnym opiekunem, nie muszącym samemu posiadać opiekuna. Mimo że choroba wciąż często daje o sobie znać, walka z nią nie wymaga już tak wielkiego wysiłku jak wcześniej. Wyklucza go jednak na stałe z niektórych obowiązków, które związane są z pracą innych opiekunów. Nigdy więc nie stanie się pełnoprawnym członkiem kadry. Czas, który traci, przeznacza na dalsze studiowanie ksiąg i notatnika. Po dwóch latach od ukończenia szkoły przez Yaxley'a w Anglii pojawił się Riddle. Wtedy też po raz pierwszy Morgoth brał udział w zebraniu czarodziejów w głównej sali. Dotyczyło Toma i udzielanego dla niego poparcia od strony Leona Yaxley’a. Podczas jednego z następnych spotkań Morgoth wstąpił w szeregi Rycerzy Walpurgii, przysięgając wierność swojemu panu. Decyzja syna najwidoczniej zadowoliła ojca, który w końcu zgodził się na wymarzony zawód swojego dziecka.



Przez te wszystkie lata spędzone wśród niezwykłego autorytetu i niedoścignionego ideału, jakim był jego ojciec, Morgoth stał się jego odbiciem - skrytym i chłodnym arystokratą, dla którego nie liczy się nic poza czystością krwi i władnym rodem. Z każdym kolejnym rokiem życia uzmysławiał sobie jak ważny jest to aspekt, a dbanie o jego przetrwanie to obowiązek. Honor jak i więzy z bliskimi od zawsze stanowiły dla niego prawdziwą wartość. Ideałem poświęcenia dla rodziny stał się dla niego jego wuj. Nigdy nie przeszkadzał mu fakt, że tamten wciąż tkwił w Azkabanie. Przynajmniej miał odwagę działać, a nie siedział bezczynnie jak większość ludzi, bojących się wyrazić swoje zdanie. Dzięki jego poświęceniu ojciec Morgotha mógł spokojnie działać, popierając Riddla. Klarowność i prawda, które szły za przesłaniem czarodzieja, idealnie wpasowały się w przekonania rodziny Yaxley’ów, zyskując uwagę również i młodego opiekuna smoków. Zresztą głos głowy rodziny stanowił świętość i niepodważalne prawo, a w tej sprawie nigdy nie sprzeciwiłby się swojemu ojcu. Jak na każdego członka swojej rodziny przystało jest zapatrzony w chwalebną historię rodu. Nie znosi, gdy ktoś się mu sprzeciwia, co dotkliwie wykorzystuje młodsza siostra, robiąc mu wszystko na przekór. Mimo niechęci w stosunku do obcych ludzi, Morgoth posiada duże pokłady cierpliwości i wyrozumiałości dla swoich podopiecznych, których dogląda osobiście. Ta pasja już nie raz i nie dwa miała się na nim dotkliwie odbić. Jednemu młodemu rogogonowi zawdzięcza bliznę na plecach. Często pomimo choroby nie może brać czynnego udziału w dalszych wyprawach w celach ściągnięcia danego smoka, co uzewnętrznia się jeszcze większą posępnością i burkliwością. Jednak dzięki zaangażowaniu ojca w sprawę Riddla, może mieć wgląd w inne, równie interesujące i czasochłonne zajęcia. Jak na razie nie interesują go plany małżeństwa, które snują państwo Yaxley.



Mało kto prócz jego matki potrafi do niego dotrzeć i go zrozumieć. Większość widzi w nim niebezpiecznie ambitnego, zadufanego w sobie arystokratę, którym zapewne po części jest. Jednak za tym wszystkim kryje się po prostu chęć ratowania rodziny przed napływem złej krwi. Tego go nauczono i będzie tego przestrzegał.



Patronus: Po otrzymaniu Mrocznego Znaku, Morgoth nie potrafi wyczarować patronusa.



Statystyki i biegłości
StatystykaWartośćBonus
OPCM: 13 +1 (amulet wyciszenia);
Zaklęcia i uroki: 2 +1 (amulet wyciszenia)
Czarna magia: 32 +2 (różdżka)
Magia lecznicza: 0 Brak
Transmutacja: 45 +5 (różdżka)
Eliksiry: 0 Brak
Sprawność: 9 +4 (waga)
Zwinność: 5 Brak
JęzykWartośćWydane punkty
Język ojczysty: angielski II0
Język obcy: starosaksońskiI1
Biegłości podstawoweWartośćWydane punkty
Historia MagiiII10
ONMSIII25
RetorykaII10
SpostrzegawczośćII10
Ukrywanie sięI2
ZielarstwoI2
Biegłości specjalneWartośćWydane punkty
EkonomiaI5
Odporność magicznaI5 (42)
Wytrzymałość fizycznaII5
Szlachecka etykietaI0
Biegłości fabularneWartośćWydane punkty
Rycerze Walpurgii III 25
Sztuka i rzemiosłoWartośćWydane punkty
Literatura(wiedza)I½
Muzyka(wiedza)I½
Malarstwo(wiedza)I½
Rzeźba(wiedza)I½
AktywnośćWartośćWydane punkty
JeździectwoI½
Latanie na miotleI½
PływanieI½
SzermierkaII7
Taniec BalowyI½
GenetykaWartośćWydane punkty
brak-0
Reszta: 4

Wyposażenie

Różdżka, sowa, teleportacja, 10pkt statystyk

[bylobrzydkobedzieladnie]





They call him The Young Wolf. They say he can turn into a wolf himself when he wants. They say he can not be killed.

Powrót do góry Go down
Mistrz gry
Mistrz gry

Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
Genetyka : Czarodziej
Morgoth Yaxley Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500

Morgoth Yaxley Empty
PisanieTemat: Re: Morgoth Yaxley   Morgoth Yaxley I_icon_minitime04.09.17 18:59


Listopad '55 - Grudzień '56

Orientacja polityczna: Wciąż pozostaje wierny niezmiennej polityce rodu, czego dał publiczne świadectwo podczas szczytu w Stonehenge; otwarcie opowiedział się przeciwko rządom Ministra Magii. Chcąc poświęcić się idei przodków, przeszedł próbę i osiągnął rangę Śmierciożercy, związując się przysięgą wieczystą z człowiekiem, którego wybrał wspierać.
Ścieżka kariery: Po czterech latach pracy przeszedł z rezerwatu w Peak District do Kent. Podczas szczytu w Stonehenge, gdzie został mianowany nestorem, równocześnie stał się najmłodszym szlachcicem w historii dzierżącym to stanowisko. Obrana funkcja zmusiła go do pozostawienia pracy na rzecz Rosierów. Po odebraniu tytułu głowy rodu zaczął wdrażać w życie plan założenia hodowli trolli na terenach Cambridgeshire.
Rozwój: Próba sięgnięcia po umiejętność animagii po sześciu latach nauki zakończyła się sukcesem, a młody lord mógł poszczycić się niespotykanym darem zmiennokształtności. Własne poszukiwania w dziedzinie transmutacji oraz częste korzystanie ze swojego drugiego oblicza pozwoliły zdobyć mu poziom mistrzowski oraz wzmocnić nie tylko wilczą formę, lecz również i ludzką.
Więzy krwi: Wraz z pojawieniem się anomalii na terenie Wielkiej Brytanii rodzina Yaxley musiała się liczyć ze śmiercią najmłodszej z córek, lecz Lei udało się wyjść z choroby, a gdy tylko stanęła o własnych siłach, Morgoth połączył ją z Lupusem Black. Wraz z ostatnim dniem października ożenił się z Marine Lestrange.
Zyskane znamiona: Po złożeniu przysięgi wieczystej przed Riddlem na lewym przedramieniu pojawił się mroczny znak; podczas misji Rycerzy Walpurgii i spotkaniu z wilkołakiem otrzymał trzy zabliźnione szramy na lewym ramieniu; cienka blizna omijająca lewy oczodół pozostała po utarczce z wilkiem; od wyprawy mającej na celu pochwycenie wyspiarza rybojada, nosi widoczne blizny na lewym ramieniu po zębach smoka.


Grudniowy sabat zburzył pozorny porządek trwający w szeregach szlachty, ogarniając chłodem pozbawione swych seniorów rody. Udany zamach odebrał wielu znamienitych czarodziejów, pozostawiając również i Yaxleyów bez wodza. Lordowie Cambridgeshire nie poświęcili się jednak jedynie żałobie, wkrótce wybierając ze swego grona Leona Vasilasa i przyznając mu jednomyślnie tytuł nestora. Ojciec Morgotha był najwłaściwszą osobą, która była w stanie unieść ich rodzinę w chwili największego kryzysu. Obarczony nowymi obowiązkami nie miał wystarczająco wiele czasu, by samemu zadbać o wyjaśnienie tajemniczej choroby swej żony - zrobił to za niego jego syn. Odszukując w osobie Lucindy Selwyn sprzymierzeńca, zdołał rozwikłać zagadkę klątwy, którą została obłożona lady Yaxley, a także odszukać winnego tej zbrodni. Morgoth zamordował odpowiedzialnego za cierpienie matki. Równocześnie poświęcenie Rycerzom Walpurgii ze strony opiekuna smoków rosło, proporcjonalnie do oddalenia się od nich zajętego ojca. Jako jeden z nielicznych stanął przez Tomem Riddle, by złożyć mu wieczystą przysięgę i równocześnie stać się jednym z jego najwierniejszych popleczników - otrzymał w zamian maskę stanowiącą jego nową twarz, większą moc oraz mroczny znak, który od tamtej chwili miał mu przypominać o wypowiedzianych słowach. Póki co był najmłodszym i najsłabszym. Nie pozwolił jednak by wiek, świadczył o braku umiejętności oraz doświadczenia. Po prawie miesięcznym pobycie w Rumunii w tamtejszych rezerwatach, wrócił z nową wiedzą nie tylko o smokach, ale również i transmutacji. Od ukończenia nauki w Hogwarcie szkolił się w obecności babci, pragnąc zgłębić, tak jak ona, tajniki animagii. Pierwsza przemiana była niezwykle bolesna, jednak w końcu osiągnął zamierzony cel, a jego drugą, nierozerwalną częścią miał stać się czarny wilk.



Tego samego miesiąca szeregi Rycerzy Walpurgii zasilił Cyneric, oddając swą różdżkę wyższej sprawie. Posiadając zaufanego kompana w organizacji, Morgoth wspomógł go swoją wiedzą o czarnej magii, lecz również przestrzegł przed nadużywaniem zaklęć tej dziedziny. Kuzyn miał stać się opoką dla młodego Śmierciożercy. Szczególnie że los znów złączył jego drogi ze ścieżką Lucindy - łamaczka klątw została wezwana do rezerwatu Peak District, by wspomóc Yaxleya w poszukiwaniach zaginionego smoka. Skomplikowane zaklęcie transmutacyjne połączyło umysł czarodzieja z magicznym stworzeniem, pozwalając na jego szybsze wyśledzenie i sprowadzenie bestii do domu. Nie było to jednak najtrudniejsze zadanie, które mu powierzono - porwanie i wydobycie informacji z brzemiennej Megary Carrow, chociaż zakończone sukcesem, zostawiło niesmak i wewnętrzny konflikt. Przekraczanie granic własnych zasad nie zakończyło się jednak. Wraz z przełomem kwietnia i maja podczas swoich wilczych tułaczek Morgoth natrafił w lasach na Barry'ego Weasleya, któremu odebrał życie. Pojawienie się anomalii dokładnie tej samej nocy, zlikwidowało podejrzenia o morderstwo młodego czarodzieja. Kwiecień był również miesiącem, który zapoczątkował senne połączenie Morgotha z Marine Lestrange - przyczyna tego zjawiska leżała w przeszłości, o której nie mogli wiedzieć. Wszystko wyjaśniło się, gdy ogłoszono zaręczyny między nim a młodą lady. Nie tylko życie prywatne Yaxleya miało ulec zmianie. Śmierciożercy wraz z kilkoma Rycerzami zostali wystawieni na samobójczą wręcz próbę wdarcia się do Azkabanu, skąd udało im się wydostać poszukiwanych kompanów. Wyprawa nie obyła się bez ofiar.



Wraz z każdym mijającym dniem Morgoth uzmysławiał sobie, że decydujące starcie miało odegrać się za jego życia. Zamierzał oddać je w pełni tym, którym poprzysiągł opiekę, jednak nie był w stanie zrozumieć, że prawo do głosu w tej sprawie mieli również jego bliscy. To o nich myślał, podejmując się niemożliwego i nie zamierzał dopuścić do tego, by którekolwiek narażało się w równym stopniu. Ów konflikt miał dopiero eskalować, a jego preludium wywołane zostało przez samych narzeczonych. Kłótnia okazała się być początkiem lawiny kolejnych zdarzeń, nad którymi nikt nie miał kontroli. Podporę i zrozumienie Yaxley odnalazł w córce kuzyna - Inara wsparła go swoim słowem oraz obecnością. Żadne z nich nie mogło mieć pojęcia, że ów protekcja miała okazać się znamienna, gdy podczas zebrania nestorów Morgoth został ogłoszony głową swojej rodziny. To właśnie między kamieniami Stonehenge świat ujrzał prawdziwe oblicze Voldemorta, a jego poplecznicy stanęli u jego boku, ujawniając się raz na zawsze. Szlachecki świat przełamał się, pozostawiając ocalałych w niewiadomej. Spoiwa zawiązanych podczas szczytu sojuszy zostały poddane próbie w czasie żałoby, lecz szlachecki duch nie mógł pozwolić sobie na słabość. Samhain okazał się datą znamienną dla młodego nestora i jego wybranki, jednak święto niosło ze sobą przekaz wymowniejszy i dotyczący całego czarodziejskiego świata. Świadectwo wystawione poprzez związanie dwóch rodów w ostatnim dniu października nie mogło być bardziej wymowne, a ukazanie siły ostałych, miało stać się filarami, na których czysta krew odbuduje swoją potęgę. Wszak Sanguinem et ferrum potentia immitis.






Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 29.01.19 17:35, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Mistrz gry
Mistrz gry

Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
Genetyka : Czarodziej
Morgoth Yaxley Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500

Morgoth Yaxley Empty
PisanieTemat: Re: Morgoth Yaxley   Morgoth Yaxley I_icon_minitime04.09.17 19:00

Witamy wśród Morsów

Twoja karta została zaakceptowana
INFORMACJE
Przed rozpoczęciem rozgrywki prosimy o uzupełnienie obowiązkowych pól w profilu. Zachęcamy także do przeczytania przewodnika, który znajduje się w twojej skrzynce pocztowej, szczególnie zwracając uwagę na opis lat 50., w których osadzona jest fabuła, charakterystykę świata magicznego, mechanikę rozgrywek, a także regulamin forum. Powyższe opisy pomogą Ci odnaleźć się na forum, jednakże w razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości, a także propozycji nie obawiaj się wysłać nam pw lub skorzystać z działu przeznaczonego dla użytkownika. Jeszcze raz witamy na forum Morsmordre i mamy nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej!

Wychowany pod surowym nadzorem krewnych, Morgoth szybko dorastał wśród wilgotnych bagien, otaczających Yaxley's Hall. Stawiono przed nim wysokie wymagania, upatrując w chłopcu przyszłość swego rodu. Świetlaną przyszłość pozbawioną trosk zniszczył okrutny atak choroby: Klątwa Ondyny odcisnęła trwałe piętno na życiu szlachcica, nie niwecząc jednak marzeń. Morgoth pomimo trudności zdobywał wykształcenie, także w dziedzinach czarnej magii oraz transmutacji, z czasem stając się coraz bardziej podobnym do swego ojca. Milczącego, zdystansowanego, o ostrym spojrzeniu. Młody lord wybrał karierę wśród smoków, dzikich bestii - i w pewnym sensie sam stał się jedną z nich, pojmując trudną sztukę animagii, dzięki której przemieniał się w rosłego wilka. Dorosłość okazała się dla Morgotha bogata w trudne doświadczenia, czyniące go silnym i odpornym - został Rycerzem Walpurgii oraz najmłodszym nestorem w historii. Świat jest na wyciągnięcie ręki, tak samo jak władza, ale czy Yaxley zechce po nią sięgnąć? I jak wiele jeszcze osiągnie pomimo utrudniającej życie choroby?

 STAN ZDROWIA
Fizyczne
Klątwa Ondyny.
Psychiczne
Pełnia zdrowia.
UMIEJĘTNOŚCI
Animagia




Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 29.01.19 17:58, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Mistrz gry
Mistrz gry

Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : 99
UROKI : 99
ELIKSIRY : 99
LECZENIE : 99
TRANSMUTACJA : 99
CZARNA MAGIA : 99
Genetyka : Czarodziej
Morgoth Yaxley Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500

Morgoth Yaxley Empty
PisanieTemat: Re: Morgoth Yaxley   Morgoth Yaxley I_icon_minitime29.01.19 17:41

WYPOSAŻENIE
Różdżka, sowa, magiczny kompas, amulet wyciszenia, turmalin czarny, łapacz snów (od Marine), peleryna niewidka, pies, zaczarowana torba

ELIKSIRY
Eliksir wiggenowy (2 porcje, stat. 35, moc +5)
Mikstura otępienia (2 porcje, stat. 35)
Maść z gwiazdy wodnej (2 porcje, stat. 35)
Felix Felicis (1 porcja, stat. 36, uwarzony 19.08)
eliksir ochrony (1 porcja, stat. 40, moc +15)
Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 20)
eliksir Garota (1 porcja, stat. 40, moc +5)
mikstura buchorożca (1 porcje, stat. 40, moc +5)
antidotum na niepowszechne trucizny (1 porcja, stat. 40, moc +20)
Amortencja (1 porcja, stat. 40, moc +15, uwarzony 01.09)
Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32)
Felix Felicis (stat. 40, moc +20) - 3 porcje
wywar ze sproszkowanego srebra i dyptamu stat. 40, moc +20 - 3 porcje
wywar żywej śmierci (leczniczy, stat. 40) - 3 porcje
marynowana narośl ze szczuroszczeta (stat. 40, moc +10) - 3 porcje
[?] wywar z ailhotsy (stat. 40) - 3 porcje
eliksir ochrony (stat. 40) - 3 porcje
smocza łza (stat. 40, moc +15) - 3 porcje
maść z wodnej gwiazdy (stat. 40) - 3 porcje
kameleon (stat. 40, moc +15) - 3 porcje
eliksir kociego wzroku (stat. 40) - 4 porcje
czuwający strażnik (stat, 40) - 4 porcje
wywar ze szczuroszczeta (stat, 40, moc +20) - 4 porcje
eliksir lodowego płaszcza (stat, 40) - 3 porcje
eliksir grozy (stat. 40) - 4 porcje
[?] eliksir wiggenowy (stat. 40) - 3 porcje

[13.11.18] Otrzymano od Quentina: Felix Felicis gotowy 19.11, eliksir ochrony, czuwający strażnik, eliksir Garota, mikstura buchorożca, antidotum na niepowszechne trucizny (moc +20), amortencja
[14.05.19] Otrzymano od Valerija: Eliksir uspokajający
[22.07.19] Otrzymano od Quentina: Felix Felicis (stat. 40, moc +20) - 3 porcje; wywar ze sproszkowanego srebra i dyptamu stat. 40, moc +20 - 3 porcje; wywar żywej śmierci (leczniczy, stat. 40) - 3 porcje; marynowana narośl ze szczuroszczeta (stat. 40, moc +10) - 3 porcje; [?] wywar z ailhotsy (stat. 40) - 3 porcje; eliksir ochrony (stat. 40) - 3 porcje; smocza łza (stat. 40, moc +15) - 3 porcje; maść z wodnej gwiazdy (stat. 40) - 3 porcje; kameleon (stat. 40, moc +15) - 3 porcje; eliksir kociego wzroku (stat. 40) - 4 porcje; czuwający strażnik (stat, 40) - 4 porcje; wywar ze szczuroszczeta (stat, 40, moc +20) - 4 porcje; eliksir lodowego płaszcza (stat, 40) - 3 porcje; eliksir grozy (stat. 40); 4 porcje; [?] eliksir wiggenowy (stat. 40) - 3 porcje

INGREDIENCJEposiadane: Łuska smoka, kolec smoka, róg buchorożca

[/url][29.08.17] Ingrediencje (maj)
[14.05.18] Ingrediencje (lipiec/sierpień)
[14.05.18] Przekazanie eliksirów 1 porcji: grozy, veritaserum; 2 porcji: kociego wzroku, czuwającego strażnika, wzmacniajaćego krew, smoczego, wywar ze sproszkowanego srebra i dyptamu; 4 porcji garota; 5 porcji gacka
[17.10.18] Ingrediencje (wrzesień/październik)
[07.11.18] Oddano Quentinowi: włos jednorożca, popiół feniksa x2, odłamek spadającej gwiazdy x2, krew jednorożca, łuska smoka x2
[18.03.19] Ingrediencje (listopad/grudzień)
[30.03.19] Oddano Quentinowi: krew jednorożca x2, ropa czyrakobulwy
[17.07.19] Ingrediencje (styczeń-marzec)

BIEGŁOŚCI[15.08.16] Wsiąkiewka +2 PB do reszty
[08.12.16] Wsiąkiewka +2 PB do reszty
[18.01.17] Wsiąkiewka +2 PB do reszty
[27.05.17] Wsiąkiewka +2 PB do reszty
[20.08.17] Rozwój: +2 PB do jasny umysł
[23.08.17] Rozwój: +5 PB do Ukrywanie się (II -> III)
[31.10.17] Wsiąkiewka (maj); +2PB
[03.11.17] +1 PB do puli (nagroda za szybką zmianę)
[12.03.18] Wsiąkiewka +2 PB do reszty
[25.05.18] Rozwój biegłości: Jasny umysł (na II poziom), -3 PB z reszty (zostaje 0)
[11.06.18] Wsiąkiewka lipiec/sierpień: +2 PB do reszty
[26.12.18] Wsiąkiewka (wrzesień/październik), +2 PB
[29.01.19] Minął fabularny rok; +1 PB do reszty
[08.04.19] Wsiąkiewka listopad/grudzień +2PB
[27.04.19] Rozwój postaci: Ekonomia I (5PB z reszty)

HISTORIA ROZWOJU[17.06.16] KP -850 pkt
[17.06.16] Wyrównanie punktów -10 pkt, +1 do CM
[22.07.16] Sabat +45 pkt
[23.07.16] Wsiąkiewka grudzień +60 pkt
[04.08.16] Pierścień z kamieniem księżycowym (dla Lucindy) -50 pkt
[15.08.16] Wsiąkiewka sty/luty +90 pkt, 2 pkt biegłości
[16.08.16] Spotkanie Rycerzy +25PD, 1 pkt biegłości Rycerzy
[25.08.16] Rozgrywka z konta Ain Eingarp +10 pkt
[27.08.16] Wykonywanie pracy sty/lut +50 pkt
[28.08.16] Rozgrywka z konta Ain Eingarp +10 pkt
[10.09.16] Czara Ognia +10 pkt
[08.10.16] +3 pkt do transmutacji -360 PD
[09.10.16] Lusterko: +10 pkt
[15.10.16] Wykonywanie zawodu: +50 pkt
[27.10.16] Amulet wyciszenia (prezent od Lucindy)
[29.10.16] Lusterko: +10 PD
[02.11.16] Peleryna niewidka (prezent dla Rosalie) -50 pkt
[11.11.16] Lusterko: +10 PD
[23.11.16] Lusterko x 2: +15 PD
[02.12.16] +100 PD, +3 do czarnej magii - Próba Rycerza
[02.12.16] +1 do czarnej magii - I poziom biegłości Rycerzy Walpurgii
[04.12.16] +30 pkt, trzy lusterka
[08.12.16] Wsiąkiewka marzec +90 PD, +2 pkt biegłości
[08.12.16] Lusterko: +10 PD
[11.12.16] Lusterko x 2, +20 PD
[17.12.16] Lusterko +10PD
[18.12.16] Lusterko +10PD
[22.12.16] Osiągnięcie: Mroczny Znak I, Lustereczko powiedz przecie +60 PD
[26.12.2016] Wykonywanie zawodu (marzec), +50 pkt
[03.01.17] Umiejętność animagii -700 PD
[06.01.17] Propozycja osiągnięć (3) +15 PD
[07.01.17] Osiągnięcia, +60 pkt (obieżyświat, samouk)
[18.01.17] Wsiąkiewka (kwiecień) +90 PD, +2 pkt biegłości
[20.01.17] 2 pkt CM -240 PD
[28.01.17] Zwrot PD; +20PD, 1pkt Zaklęć
[02.04.17] Zwrot PD (teleportacja); +1pkt transmutacji, zwrot +100 PD za statystyki
[06.05.17] Zdobycie osiągnięcia (Partia nigdy cię nie zdradzi), +60 PD
[06.05.17] Zakupy: +3 pkt transmutacji -300 PD
[27.05.17] Wsiąkiewka (kwiecień (2)) +90 PD, +2 PB
[27.05.17] Spotkanie Rycerzy +40 PD
[27.05.17] (Nie)zapowiedziane wizyty +3 pkt biegłości organizacji; +1 pkt CM - II poziom biegłości Rycerzy Walpurgii
[02.06.17] Dodatkowe punkty statystyk (+2 zaklęcia, +3 transmutacja)
[13.06.17] Aktualizacja postaci: +2 punkty transmutacji, -100 PD
[19.06.17] Osiągnięcie: Weteran, +100 PD
[20.08.17] Zakup biegłości (Jasny umysł, I), -2 PB
[23.08.17] Wykonywanie zawodu (maj), +50 PD
[23.08.17] Rozwijanie biegłości: Ukrywanie się (III), -5 PB; +2 pkt do transmutacji, -200 PD
[02.09.17] Zdobycie osiągnięć (Sen na jawie, Cel uświęca środki), +30 PD
[29.09.17] Zdobycie osiągnięcia ( Ślepy Los) +30Pd;
[29.09.17] Zdobycie osiągnięcia: Złoty Myśliciel, +30 PD
[31.10.17] Wsiąkiewka (maj); +90; +2PB
[11.11.17] Zwrot za statystyki i animagię, +300 PD
[16.11.17] Rozwój postaci; 7 transmutacja (+5uniki, 9sprawność)
[29.11.17] Spotkanie Rycerzy, +5 PD
[06.01.18] +1 do transmutacji, -80 PD
[08.01.18] Zwrot PD (zmiany w sklepiku) +100 PD
[03.03.18] Lusterko, +3 PD
[12.03.18] Wsiąkiewka (maj/czerwiec II), +90 PD, +2 PB
[16.03.18] Osiągnięcie: 50 pierwszych randek, +30 PD
[13.05.18] Podsumowanie napraw anomalii (maj/czerwiec): +15PD
[16.05.18] Wykonywanie zawodu (lipiecosierpień) +50PD
[16.05.18] Zdobycie osiągnięcia (Ostrożny sprzymierzeniec), +30 PD
[18.05.18] +3 do czarnej magii, +4 do transmutacji, -560 PD
[18.05.18] +1 do czarnej magii (III poziom biegłości rycerzy walpurgii)
[21.05.18] Zdobycie osiągnięć (W pocie czoła, Mroczny znak II, Recydywista), +190 PD
[25.05.18] +3 do transmutacji, -240 PD
[06.06.18] Spotkanie Rycerzy Walpurgii, +50 PD
[06.06.18] [G] Zakup czarnego onyksa, kolorowych świec na Festiwalu, -200 PM
[11.06.18] Wsiąkiewka lipiec/sierpień: +90 PD, +2 PB
[20.06.18] Zakup karty zmiany: -200 PD
[19.06.18] Zdobycie osiągnięcia: Weteran II, +100PD
[23.06.18] Zdobycie osiągnięć: Kwestia czasu, Specjalista w Transmutacji, +160PD
[26.06.18] Rozwój: +2 PS czarnej magii, -160 PD
[27.07.18] Udział w wydarzeniu Odbudowa Białej Wywerny: +20 PD, +1 PB organizacji
[28.07.18] Zdobyto podczas Festiwalu Lata: odłamek spadającej gwiazdy x2
[11.08.18] Turmalin czarny od Marine
[27.09.18] Zdobycie osiągnięcia (Na głowie kwietny ma wianek), +30 PD
[28.09.18] Zakup statystyk (+2 CM), -160 PD
[03.10.18] Otrzymanie łapacza snów (od Marine)
[15.10.18] Podsumowanie napraw anomalii (lipiec/sierpień): +25 PD
[19.10.18] Zdobycie osiągnięcia: Fanatyk, +60 PD
[05.11.18] Spotkanie Rycerzy Walpurgii, +5 PD
[03.12.18] Wykonywanie zawodu (wrzesień/październik): +50 PD
[04.12.18] Korekta PD za przeprowadzenie spotkań organizacji: -30 PD
[26.12.18] Wsiąkiewka (wrzesień/październik), +90 PD
[27.12.18] Zdobycie osiągnięć: Maratończyk, Na sterydach, Do wyboru,do koloru; +230 PD
[27.12.18] Zdobycie osiągnięcia: Złoty Myśliciel II, +30 PD
[06.01.19] Spotkanie na szczycie +35 PD
[08.01.19] Zdobycie osiągnięcia: Domator, +30 PD
[14.03.19] Podsumowanie napraw anomalii (wrzesień/październik): +50 PD, +1 PB organizacji
[18.03.19] Rozwój postaci: +6 opcm, +3 cm, -720 PD
[26.03.19] [G] Zakup (peleryna niewidka), -100 PM
[30.03.19] Lusterko x2, +9 PD
[03.04.19] Osiągnięcie: Zaobrączkowany; +30 PD
[03.04.19] Lusterko x2, +10 PD
[05.04.19] Wykonywanie zawodu (listopad/grudzień): +50 PD
[08.04.19] Wsiąkiewka listopad/grudzień +2PB, +90PD
[27.04.19] Rozwój postaci: +4OPCM, -320PD
[10.05.19] Spotkanie Rycerzy Walpurgii, +10 PD
[17.06.19] Zdobycie osiągnięcia: Weteran III, +100 PD
[19.06.19] [G] Zakup (pies), -100 PM
[16.07.19] Podsumowanie napraw anomalii (listopad/grudzień): +50 PD, +1 PB organizacji
[19.07.19] Wzmocnienie różdżki: +2 do CM
[04.08.19] Rozwój postaci: +2 PS do OPCM, -160 PD
[04.08.19] [G] Zakup zaczarowanej torby, -600 PM


Powrót do góry Go down
 

Morgoth Yaxley

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Archiwa Departamentu Tajemnic :: Kartoteki :: Czarodzieje-
Styl: Caelan + Cassandra + Justine

Forum oparte na serii książek J.K.Rowling, niektóre imiona i nazwy własne są jej własnością.
Opisy częściowo pisane w oparciu o Pottermore.
Autorskie opracowania oraz pozostałe treści forum są własnością intelektualną twórców,
zabrania się ich kopiowania.


Baner small nobg

Morsmordre 2015-19