Wydarzenia


Ekipa forum
Komponenty magiczne II
AutorWiadomość
Komponenty magiczne II [odnośnik]25.03.22 21:03
First topic message reminder :

Komponenty magiczne

Komponenty to składniki, które używane są do wytwarzania magicznych eliksirów, przedmiotów i dokonywania rytuałów związanych z klątwami. Każdy czarodziej powyżej piętnastego roku życia może co miesiąc losować pewną ich ilość.

Raz na okres fabularny postać może rzucić w tym temacie kością k60. Ilość rzutów zależna jest od wątków rozliczonych we wsiąkiewce w poprzednim miesiącu. Jeśli postać w poprzednim miesiącu nie istniała (losuje ingrediencje w pierwszym miesiącu fabularnym jej istnienia) losuje wartość przysługującą za 12 rozliczonych wątków zgodnie z właściwą dla niej rubryką (zawodowiec lub nie).

Ilość wątkówPozostaliZawodowcy
4
1
4
8
2
8
12
3 lub jeden kryształ
12 lub jeden kryształ
16
4 lub 2 i jeden kryształ
16 lub 8 i jeden kryształ

Wartość będąca różnicą pomiędzy ilością rzutów przysługujących zawodowcom a pozostałym (czyli kolejno: 3, 6, 9 i 12 dla postaci, która rozliczy wsiąkiewkę z 16 wątkami) stanowi ilość kości, która musi zostać przeznaczona na ingrediencje, względem których postaciom przysługuje odpowiedni tytuł.

Jako zawodowców rozumie się postaci spełniające wymagania opisane w poniższej tabeli:

TytułWymógUprawnienia
Brak (pozostali)
Brak
Rzuty dowolne
Alchemik
15 pkt w statystyce eliksirów
Rzuty na komponenty roślinne, zwierzęce, surowce ziemskie
Magikowal
II poziom magikowalstwa
Rzuty na surowce ziemskie
Numerolog
II poziom biegłości numerologii, 15 pkt w statystyce transmutacji
Rzuty na minerały kosmiczne
Krawiec
II poziom biegłości krawiectwa
Rzuty na materiały - skóry, tkaniny, wełny, nici i pasmanterię
Wiązacz mioteł
II poziom biegłości wiązania mioteł
Rzuty na minerały kosmiczne i surowce ziemskie
Zaklinacz
II poziom run i 15 pkt w statystce czarnej magii
Rzuty na szczątki ludzkie

Następnie należy porównać swoje wyniki z cenami umieszczonymi w sklepiku MG. Każda jedna kość odpowiada cenie komponentu, którą gracz może otrzymać za darmo. Tak więc, wyrzucając kość o wartości 30, gracz może otrzymać jeden komponent, który kosztuje 10, 15, 20, 25 lub 30 PD.

Do każdego rzutu dodaje się bonus przysługujący z biegłości zgodnie z tabelą poniżej:

KomponentyBiegłość
Ingrediencje alchemiczne zwierzęceONMS
Ingrediencje alchemiczne roślinnezielarstwo
Szczątki ludzkieanatomia
Minerały kosmiczneastronomia
Minerały ziemskiegeomancja
Tkaniny, skóry, wełnyONMS

Bonus ten różni się od bonusu zapisanego w temacie z opisem biegłości, tabela znajduje się poniżej.

PoziomModyfikator rzutu
Brak biegłości- 10
I poziom-
II poziom+ 10
III poziom+ 30
IV poziom+ 50

Jeżeli mając odpowiednią biegłość na poziomie II gracz wyrzuci kolejno kości 40 i 24, może zakupić dwa komponenty - jeden nie droższy niż 50 i jeden nie droższy niż 34.

Po wyrzuceniu kości post należy edytować i opisać wybrane komponenty wraz z kością, bonusem do kości i ich ceną. Wylosowane składniki moderacja dopisuje do kart postaci, wcześniej nie można z nich korzystać.

Kod postu z rzutem (uzupełnić do końca należy po wykonaniu rzutu):

Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Tytuł[/b]: brak/runista/alchemik/numerolog ; jeśli postać jest zawodowcem, powinna zakreślić, z jakiego tytułu przysługują jej dodatkowe rzuty
[b]Ilość przysługujących rzutów[/b]:
[b]Zielarstwo[/b]: poziom biegłości zielarstwo
[b]ONMS[/b]: poziom biegłości onms
[b]Anatomia[/b]: poziom biegłości anatomii
[b]Astronomia[/b]: poziom biegłości astronomii
[b]Geomancja[/b]: poziom biegłości geomancji
[b]Numerologia[/b]: poziom biegłości numerologii
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:

[b]Zdobyto[/b]: wymienienie wybranych składników wraz z podaniem ich ceny w nawiasie wraz z wykorzystaną kostką --> składnik (cena; wykorzystana kość; oznaczony przysługujący bonus [u]z zaznaczeniem odpowiedniej biegłości[/u])

Kryształy
Postaci, którym przysługuje przynajmniej jeden rzut na kryształ i chcą z niego korzystać, mogą to zrobić.

Białe kryształy spadły na Anglię niczym grad pod koniec roku 1956 i do dzisiaj są znajdowane w różnych regionach. Stworzyła je najczystsza biała magia: pogodową anomalię wywołały działania Zakonu Feniksa sprzymierzonego przeciwko mrocznym siłom wywołanym przez Grindelwalda - nie jest to jednak wiedza powszechnie dostępna. Olbrzymia moc zakończyła trwająca miesiącami burzę i zaprowadziła spokój.

Białe kryształy mają bardzo zróżnicowane działania, niektóre z nich są niezwykle cenne.

Aby wylosować sam kamień, bez innych komponentów, należy rzucić kością opisaną jako biały kryształ, zaznaczając, uzupełniając poniższy kod. W innym przypadku należy go wylosować razem z kością k60.

Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:

Losuję kryształ zamiast komponentów.

[bylobrzydkobedzieladnie]


Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 24.11.23 19:15, w całości zmieniany 2 razy
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Komponenty magiczne II - Page 35 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]06.02.24 16:53
The member 'Idun Avery' has done the following action : Rzut kością


'k60' : 47, 12, 16
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Komponenty magiczne II - Page 35 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]23.02.24 11:44
Wsiąkiewka: Nie istniałam w poprzednim miesiącu, przesyłam link do rozliczenia tworzenia postaci: https://www.morsmordre.net/t11403p255-rozwoj-postaci-iv#376833
Tytuł:numerolog
Ilość przysługujących rzutów: 12
Zielarstwo: 1
ONMS: 1
Anatomia: 2
Astronomia: 1
Geomancja: 2
Numerologia: 3
Miesiąc, za który wykonywany jest rzut: sierpień-listopad

Zdobyto:

strączki wnykopieńki (10; 14; +0 ziel)
Halit (10; 8; +10 geo)
srebrny pył (30; 30; +0 astro)
srebrny pył  (30; 36; +0 astro)
mokait (48; 40; +10 geo)
Księżycowy pył (16, 15; +0 astro)
srebrny pył (35; 30; +0 astro)
Księżycowy pył (24; 15; 0 astro)
ogniste nasiona (25; 26; +0 ziel)
jagody jemioły (20; 20; +0 ziel)
Kamień słoneczny (10; 3;+10 geo)
Cynk (12; 20; +10 geo)
+
Adriana Tonks


Ostatnio zmieniony przez Riana Vane dnia 23.02.24 12:14, w całości zmieniany 3 razy
Riana Vane
Riana Vane
Zawód : Naukowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 2
UROKI : 1 +1
ALCHEMIA : 3
UZDRAWIANIE : 9 +2
TRANSMUTACJA : 20 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 3
Genetyka : Wilkołak

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12235-riana-vane https://www.morsmordre.net/t12242-herezja https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f463-lancashire-forest-of-bowland-magiczna-pracownia-rezonans https://www.morsmordre.net/t12244-skrytka-bankowa-nr-2629#376857 https://www.morsmordre.net/t12243-riana-vane#376856
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]23.02.24 11:44
The member 'Riana Vane' has done the following action : Rzut kością


'k60' : 14, 8, 30, 36, 48, 16, 35, 24, 26, 20, 3, 12
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Komponenty magiczne II - Page 35 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]24.02.24 22:37
Wsiąkiewka: Nie istniałem w poprzednim miesiącu, rozliczenie tworzenia postaci: https://www.morsmordre.net/t11403p255-rozwoj-postaci-iv#376833
Tytuł: Magikowal
Ilość przysługujących rzutów: 12
Zielarstwo: 0
ONMS: 1
Anatomia: 1
Astronomia: 0
Geomancja: 1
Numerologia: 0
Miesiąc, za który wykonywany jest rzut: sierpień-listopad

Zdobyto:



For the blacksmith, nothing escapes; from iron, they shape not only the edge
But also destiny.
Nikola Krum
Nikola Krum
Zawód : Adept u mistrza magikowalstwa, raczkujący wytwórca magimetalurgii, opryszek
Wiek : 24
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Siła jest jak wiatr, niewidoczna, ale czujesz ją w każdym ruchu.
OPCM : -
UROKI : -
ALCHEMIA : -
UZDRAWIANIE : -
TRANSMUTACJA : -
CZARNA MAGIA : -
ZWINNOŚĆ : -
SPRAWNOŚĆ : -
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12267-nikola-krum https://www.morsmordre.net/t12282-branimir https://www.morsmordre.net/t12309-nikola-krum https://www.morsmordre.net/f466-huntingdonshire-okolice-hemingford-grey-lesny-zakatek https://www.morsmordre.net/t12283-skrytka-bankowa-2632#377708 https://www.morsmordre.net/t12285-nikola-krum
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]24.02.24 22:37
The member 'Nikola Krum' has done the following action : Rzut kością


'k60' : 33, 26, 19, 22, 17, 34, 12, 11, 46, 52, 7, 23
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Komponenty magiczne II - Page 35 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]03.03.24 9:55
Wsiąkiewka: nowa postać
Miesiąc, za który wykonywany jest rzut: sierpień-listopad

Losuję kryształ zamiast komponentów.
+
Adriana Tonks
Hypatia Crouch
Hypatia Crouch
Zawód : debiutantka
Wiek : 18 lat
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
divinity will stain your fingers and mouth like a pomegranate. it will swallow you whole and spit you out,
wine-dark and wanting.
OPCM : 5 +2
UROKI : 5
ALCHEMIA : 2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 2
CZARNA MAGIA : 2 +3
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Jasnowidz

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12296-hypatia-crescentia-crouch#377992 https://www.morsmordre.net/t12301-nuntius#378115 https://www.morsmordre.net/t12332-hypatia-crouch#379076 https://www.morsmordre.net/f243-city-of-london-pallas-manor-siedziba-rodu-crouch https://www.morsmordre.net/t12303-skrytka-nr-2626#378117 https://www.morsmordre.net/t12302-hypatia-crouch#378116
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]03.03.24 9:55
The member 'Hypatia Crouch' has done the following action : Rzut kością


'Kryształy' :
Komponenty magiczne II - Page 35 UQzc2Mq
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Komponenty magiczne II - Page 35 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]07.04.24 12:56
Wsiąkiewka: Nowe konto , nie istniałam w poprzednim miesiącu fabularnym
Tytuł: brak
Ilość przysługujących rzutów: 3
Zielarstwo: 0
ONMS: 1
Anatomia: 0
Astronomia: 1
Geomancja: 0
Numerologia: 0
Miesiąc, za który wykonywany jest rzut: sierpień-listopad

Zdobyto:
skóra kelpi (45, 52, +0 onms)
skóra wsiąkiewki (15,23, +0 onms)
+
Adriana Tonks


Ostatnio zmieniony przez Leonard Begmann dnia 07.04.24 13:13, w całości zmieniany 1 raz
Leonard Begmann
Leonard Begmann
Zawód : Myśliwy
Wiek : 19
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Łatwiej jest walczyć o wolność, niż doświadczać wszystkich jej przejawów.
OPCM : 7 +3
UROKI : 3 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 20
SPRAWNOŚĆ : 14
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t12288-begmann-budowa https://www.morsmordre.net/t12310-cuks#378233 https://www.morsmordre.net/t12312-leonard-begmann https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t12295-leonard-begmann#377985
Re: Komponenty magiczne II [odnośnik]07.04.24 12:56
The member 'Leonard Begmann' has done the following action : Rzut kością


'k60' : 3, 23, 52
Morsmordre
Morsmordre
Zawód : Mistrz gry
Wiek :
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis,
semper crescis
aut decrescis...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Komponenty magiczne II - Page 35 Tumblr_lqqkf2okw61qionlvo3_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Strona 35 z 35 Previous  1 ... 19 ... 33, 34, 35

Komponenty magiczne II
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach