Wydarzenia


Ekipa forum
Zaopatrzenie
AutorWiadomość
Zaopatrzenie [odnośnik]14.01.21 21:37
First topic message reminder :

Zaopatrzenie

Pogrążona w chaosie Anglia toczy wojnę sama ze sobą i sama przeciwko sobie. Z dnia na dzień ze sklepów zaczęły znikać naturalne dotąd towary, handlowe statki zaczęły omijać ogarnięte wojną porty, i choć Ministerstwo dbało o tych, którzy najmocniej oddali się sprawie, to zwykli czarodzieje zaczęli wreszcie odczuwać skutki zaognionego konfliktu. Sklepy zaczęły się zamykać, ceny w restauracjach wzrosły ponad kieszenie przeciętnych czarodziejów, a z pubów poznikały droższe alkohole. Ci, którzy już wcześniej ledwo wiązali koniec z końcem, mieli zacząć głodować.

Żywność stała się trudno dostępna: oto zaczynała się walka o przetrwanie.

Zasady
Aby ustalić swoje wyżywienie w trakcie aktualnego miesiąca, należy wykonać rzut kością k100 w szafce zniknięć, w ilości ustalonej zgodnie z tabelą poniżej, rozpisując, skąd postaci przysługuje dana ilość rzutów i interpretując wyniki zgodnie z tabelą żywności znajdującą się poniżej lub korzystając z generatora. Rzuty wykonuje się osobno na każdy miesiąc (zatem w okresie rozpoczynającym się w październiku i kończącym się w grudniu należy osobno wykonać rzuty za październik, listopad i grudzień). W niniejszym temacie należy umieścić pojedynczy post opisujący zaopatrzenie postaci. W poście tym winny znajdować się wszystkie informacje dotyczące nabycia produktów żywnościowych, a także ich miesięczne podsumowanie (rozpisanie produktów, których postać nie zużyła w trakcie miesiąca, takich jak sól, cukier, herbata, butelka alkoholu).

Postaci prowadzące wspólne jedno gospodarstwo domowe wykonują tyle rzutów, ile:
- w przypadku statusu nędznego, ubogiego i średniozamożnego: przysługuje postaciom łącznie w zależności od ich cech indywidualnych;
- w przypadku statusu zamożnego i bogatego: ile najwięcej przysługuje jednej z nich, a jeżeli którejś z postaci przysługuje kara do rzutów, karę uwzględnia się jednostkowo.

W rzutach nie uwzględnia się dzieci, które znajdują się na utrzymaniu opiekunów.

Takie rodziny wykonują wspólne rozliczenie w jednym poście (osoba, która prowadzi rozliczenie, może być powiązana z fabularną funkcją dbania o zaopatrzenie). Przy rozliczeniach zużytych elementów zaopatrzenia należy dokładnie wskazać, która z postaci wykorzystuje zapasy.

Postaci bogate i zamożne nie rzucają na produkty z kategorii I. Uznaje się, że dwory i większe rezydencje posiadają je w zapasie odpowiadającym ilości dorosłych domowników o dowolnym statusie majątkowym.

Postaci stołujące się w innych miejscach (takie, o których wyżywienie dba inna osoba, instytucja) proszone są o zgłoszenie się do mistrza gry celem ustalenia tamtejszej sytuacji. W wiadomości do mistrza gry należy wskazać swoją propozycję zgodnie ze schematem znajdującym się na dole tego tematu.

Postaci, które zakładają, że żywią się w takich miejscach (dwory szlacheckie, instytucje), nie wykonują rzutów na najniższą przyznaną im kategorię (I dla ubogich i średniozamożnych, II dla bogatych i zamożnych), interpretując ją zgodnie z ustalonym dla nich opisem.

Zdolność gotowania zapewnia lepszą gospodarność produktami, ekonomia pozwala na kontakty z ludźmi, którzy mają do tych produktów łatwiejszy dostęp. Ministerstwo Magii szczególnie dba o swoich pracowników, dbając również o dobrobyt tych, którzy w inny sposób wspierają Czarnego Pana. Twarze ścigane listami gończymi mają ograniczone kontakty, a mieszkańcy, którzy nie opuszczają Oazy w ogóle, nie mają w ogóle możliwości zdobycia żywności poza nią.

W sierpniu, za sprawą hucznie obchodzonego święta, dostęp do produktów jest łatwiejszy.

ZmiennaIIIIII
Status majątkowy
Nędzny+6+1-
Ubogi+8+3-
Średniozamożny+10+6+1
Zamożny-+9+3
Bogaty-+12+6
Status majątkowy w sierpniu (święto plonów)
Nędzny+8+3-
Ubogi+10+5-
Średniozamożny+12+8+2
Zamożny-+14+6
Bogaty-+17+9
Biegłości
Ekonomia I+3+1-
Ekonomia II+3+2+1
Ekonomia III+3+3+2
Gotowanie I+1--
Gotowanie II-+1-
Gotowanie III--+1
Pozostałe zdarzenia
Postać ścigana listem gończym-2-2-2
Pracownik Ministerstwa Magii (i inny pracownik rządowy), uzdrowiciel szpitala św. Munga, nauczyciel Hogwartu+3+3+1
Sojusznik Rycerzy Walpurgii+3+2+1
Rycerz Walpurgii (nie kumuluje się z sojusznikiem)+3+2+2
Śmierciożerca (nie kumuluje się z rycerzem ani sojusznikiem)+3+3+3
Postać, która zamieszkuje Oazę lub inne ukrycie i nie jest w stanie opuścić go samodzielnie (nie kumuluje się z listem gończym)-3-3-3
Postać, która zamieszkuje jedno z następujących hrabstw: Somerset, Derbyshire, Staffordshire, Northumberland, Kornwalia, Lancashire, Dorset, Devon---2

!!! Każdy rzut wyższej kategorii można zamienić na 2 rzuty kategorii niższej, czyli 1 rzut III kategorii może oznaczać 2 rzuty II kategorii albo 4 rzuty I kategorii.
!!! Kary odejmowane są od bazowej ilości rzutów.

Jeżeli postać posiada zapasy z poprzednich miesięcy podparte wątkami (np. wątek, w którym postać otrzymuje butelkę alkoholu, którą zachowała i której nie wypiła) może przyjąć, że taki produkt posiada. Należy to jednak odpowiednio uargumentować i opisać, krytycznie spoglądając na ilość.

Tabela żywności
Oprócz przysługujących postaci rzutów postać może wykupić je przy pomocy punktów majętności zgodnie z cenami podanymi poniżej. Zakup konkretnego produktu jest możliwy, ale kosztuje wówczas 150% ceny losowania. Nie jest możliwe zakupienie pozycji mocno niedookreślonych (na przykład pozycji 100 jakiekolwiek kategorii lub pozycji 66 III kategorii).

WynikProduktUwagi
Kategoria I - 25 pm
1Bimber1 l, domowy
2Bułka tarta1 kg, w słoju
3Buraki0,5 kg
4Buraki1 kg
5Cebula0,5 kg
6Cebula1 kg
7Agrest200 g
8Chleb jasny (pszenny)2 bochenki w trakcie miesiąca
9Chleb jasny (pszenny)1 bochenek w trakcie miesiąca
10Szynka200 g
11Chleb razowy3 bochenki w trakcie miesiąca
12Chleb razowy2 bochenki w trakcie miesiąca
13Chleb razowy1 bochenek w trakcie miesiąca
14Chleb razowy1 bochenek w trakcie miesiąca
15Chleb suchy (stary)4 bochenki w trakcie miesiąca
16Bób1 kg
17Chleb suchy (stary)1 bochenek w trakcie miesiąca
18Chrzan1 korzeń lub słój startego
19Czarne Ale3 butelki (0,5 l)
20CzosnekCztery główki
21Dorsz2 kg, świeży, suszony lub wędzony
22Drożdże100 g
23Dynia1 duża sztuka
24Gruszki8 sztuk
25Bób0,5 kg
26Fasola biała0,5 kg
27Flądra1 sztuka, świeża, suszona lub wędzona
28Spirytus1 l
29Gołąb1 sztuka, świeży
30Groch1 kg
31Gruszki4 sztuki
32Herbata czarna100 g
33Jarmuż250 g
34Jabłka1 kg
35Jaja8 sztuk
36Jaja5 sztuk
37Kapusta1 główka
38Kalarepa1 główka
39Karp1 średnia sztuka, świeży, wędzony lub suszony
40Kasza jęczmienna2 kg
41Jabłka1,5 kg
42Kasza gryczana1 kg
43Kasza gryczana0,5 kg
44Kasza manna1 kg
45Olej (tani, popularny)0,5 l
46Kawa zbożowa300 g
47Kura1 sztuka, świeża
48Kości wołowe2 kg
49Lin1 sztuka, świeży lub wędzony
50Łój (tłuszcz)0,5 kg
51Marchew2 kg
52Marchew1 kg
53Kukurydza4 kolby
54Masło0,4 kg
55Maślanka1 l
56Mąka pszenna2 kg
57Mąka pszenna1 kg
58Mąka żytnia2 kg
59Mąka żytnia1 kg
60Mleko krowie1 l po cztery razy
61Mleko krowie2 l po dwa razy
62Mleko krowie1 l po cztery razy
63Mleko krowie1 l po dwa razy
64Ocet spirytusowy1 l
65Ogórki1,5 kg
66Okoń2 sztuki, świeże, suszone lub wędzone
67Okoń1 sztuka, świeża, suszona lub wędzona
68Papryka3 sztuki
69Brzoskwinie4 sztuki
70Pietruszka1 kg (korzeń)
71Plumpka2 sztuki, świeże lub wędzone
72Płatki owsiane400 g
73Pomidor4 sztuki
74Przyprawy (ziołowe, z wyjątkiem wymienionych w innych tabelach)200 g
75Pstrąg3 sztuki, świeży, suszony lub wędzony
76Czarny bez200g (owoce lub kwiaty)
77Rzepa1 kg
78Rzodkiew1 kg
79Sałata masłowa1 główka
80Seler0,5 kg
81Smalec0,5 kg
82Smalec200 g
83Pieprz50 g
84Słonina100 g
85Spirytus1 l
86Szczaw300 g
87Szprotki5 sztuk; świeże, wędzone lub suszone
88SucharyZapas na dwa tygodnie dla jednej osoby
89SucharyZapas na tydzień dla jednej osoby
90Śledź5 sztuk, świeże lub w słoju
91Pomidor8 sztuk
92Słonecznik1 główka
93Twaróg300 g po dwa razy
94Ziemniaki4 kg
95Ziemniaki3 kg
96Tytoń niskiej jakości50 g
97Leśne owoce (np. czarne porzeczki, poziomki, jagody, maliny)200 g
98Śliwki świeże0,5 kg
99Szczypiorek100 g
100Dowolny przedmiot z I kategorii w podwojonej ilości
Kategoria II - 75 pm
1Bagietka1 sztuka
2Bagietka2 sztuki
3Bakalie200 g
4Baranina1 kg, świeża, suszona lub wędzona
5Baranina0,5 kg, świeża, suszona lub wędzona
6Banany3 sztuki
7Boczek100 g, świeży lub wędzony
8Brokuł1 główka
9Brukselki0,5 kg
10Skrzacie wino1 l
11Bułeczki maślane2 sztuki
12Wiśnie300 g
13Bułka paryska1 bochenek
14Cielęcina0,5 kg, świeża, wędzona lub suszona
15Cielęcina0,3 kg, świeża, wędzona lub suszona
16Morele5 sztuk
17Chleb ziarnisty1 bochenek
18Cytryna2 sztuki
19Czarodziejski miód pitny2 butelki (0,5 l)
20Czekolada mleczna100 g
21Czereśnie400 g
22Drożdżówka z marmoladą1 sztuka
23Żurawina200 g, świeża
24Dziczyzna1 sztuka, dowolna, zgodnie z tabelą dziczyzny poniżej 70 oczek
25Fasola szparagowa0,5 kg
26Fasolki Wszystkich Smaków Bertiego Botta1 opakowanie
27Gęś1 sztuka, świeża
28Gin1 butelka (0,75 l)
29Grzyby leśne0,5 kg
30Szczupak1 sztuka, świeży, wędzony lub suszony
31Herbata czarna200 g
32Herbata czarna100 g
33Herbata ziołowa lub kwiatowa150 g
34Imbir (korzeń)1 sztuka
35Cukinia4 sztuki
36Indyk1 sztuka, świeży
37Jagnięcina0,5 kg, świeża
38Spirytus0,5 l
39Kalafior2 główki
40Kasztany jadalne0,2 kg
41Kura1 sztuka, świeża
42Kaszanka1 kg
43Kiełbasa0,5 kg
44Kiwi6 sztuk
45Arbuz1 sztuka
46Konfitura owocowa300 g
47Królik1 sztuka, świeża
48Sezam150 g
49Landrynki300 g
50Landrynki1 sztuka
51Leszcz1 średnia sztuka, świeży, wędzony lub suszony
52Leśne owoce (np. czarne porzeczki, poziomki, jagody, maliny)400 g
53Magiczne laudanum1 butelka (0,75 l)
54Makaron0,5 kg
55Makrela1 sztuka, świeża, wędzona lub suszona
56Mandarynki0,5 kg
57Mak0,5 kg
58Melasa0,5 l
59Miód0,5 l (1 słój)
60Miód1 plaster
61Migdały300 g
62Mleko kozie2 l po dwa razy
63Mleko kozie1 l po cztery razy
64Musztarda1 słój
65Pardwa2 sztuki, świeże
66Por1 sztuka
67Powidła owocowe300 g
68Ognista whisky1 butelka (0,75 l)
69Olej (tani, popularny)0,5 l
70Orzechy włoskie300 g
71Pasztet mięsny0,4 kg
72Pieczarki0,5 kg
73Pigwa3 sztuki
74Pikle warzywneróżne, 2 słoiki
75Piwo kremowe1 butelka (0,5 l)
76Pomarańcze0,5 kg
77Porter Starego Sue2 butelki (0,5 l)
78Quintin (alkohol)1 butelka (0,75 l)
79Rabarbar0,5 kg
80Ryż1 kg
81Tytoń średniej jakości100 g
82Ser biały300 g
83Spirytus1l
84Zając1 sztuka, świeży
85Ser żółty300 g
86Sucharyzapas na dwa tygodnie dla jednej osoby
87Soczewica0,5 kg
88Sok malinowy1 butelka (0,5 l)
89Sola zwyczajna1 sztuka, świeża, suszona lub wędzona
90Sól0,5 kg
91Suszone owoce (różne)300 g
92Szpinak200 g
93Szynka300 g
94Śmietana0,4 l
95Wątróbka300 g
96Truskawki400 g
97Wieprzowina0,5 kg, świeża, suszona lub wędzona
98Wołowina0,5 kg, świeża, suszona lub wędzona
99Zielona Wróżka1 butelka (0,75 l)
100Dowolny przedmiot z kategorii II lub I w podwojonej ilości
Kategoria III - 125 pm
1Ananas1 sztuka
2Bakłażan3 sztuki
3Bażant1 sztuka, świeży
4Koniak0.5 l
5Brandy1 butelka (0,75)
6Ostra papryczka300 g
7Cukier2 kg
8Cukier1 kg
9Cukier0,5 kg
10Cukier puder0,5 kg
11Czekolada gorzka300 g
12Czekolada mleczna300 g
13Pieprz100 g
14Cykoria2 sztuki
15Dziczyzna1 sztuka
16Drogie wino3 butelki (0,75 l)
17Drogie wino2 butelki (0,75 l)
18Drogie wino1 butelka (0,75 l)
19Dwurożec2 kg, świeże, suszone lub wędzone
20Dwurożec1 kg, świeże, suszone lub wędzone
21Figi0,5 kg sztuka
22Halibut2 kg
23Halibut1 kg
24Herbata biała200 g
25Herbata zielona200 g
26Głuszec1 sztuka, świeża
27Kaczka1 sztuka, świeża
28Kakao400 g
29Kakao200 g
30Kawa0,5 kg
31Kawa300 g
32Kawior200 g
33Krewetki0,5 kg
34Kuropatwa1 sztuka
35Limonka6 sztuk
36Łosoś1 kg
37Łosoś0,5 kg
38Marakuja4 sztuki
39Melon1 sztuka
40Mango1 sztuka
41Marcepan300 g
42Morszczuk2 kg
43Morszczuk1 kg
44Ocet balsamiczny1 butelka (0,3 l)
45Ognisty krab1 kg, świeży
46Ognisty krab0,5 kg, świeży
47Olej (rzadki, drogi)1 butelka (0,75 l)
48Oliwa2 butelki (0,75 l)
49Dziczyzna2 sztuki
50Oliwki zielone400 g
51Oliwki czarne400 g
52Orzech kokosowy1 sztuka
53Ostrygi0,5 kg
54Ośmiorniczki1 kg
55Ośmiorniczki0,5 kg
56Pączek nadziewany2 sztuki
57Pomidorki cherry0,7 kg
58Przepiórka1 sztuka, świeża
59Orzechy (dowolne lub mieszane)0,5 kg
60Przyprawy korzenne100 g
61Ramora2 kg, świeże, suszone lub wędzone
62Ramora1 kg, świeże, suszone lub wędzone
63Reem2 kg, świeże, suszone lub wędzone
64Reem1 kg, świeże, suszone lub wędzone
65Rekin1 kg
66Owoce lub warzywa (dowolne)3 sztuki
67Rum2 butelki (0,75 l)
68Słodyczedowolne, 3 przeciętne opakowania
69Sandacz1 kg
70Sandacz0,5 kg
71Sarnina1 sztuka, świeża
72Ser dojrzewający0,5 kg
73Ser dojrzewający300 g
74Ser pleśniowy1 kg
75Ser pleśniowy0,5 kg
76Ser z oślego mleka0,5 kg
77Skorupiaki1 kg
78Bataty1 kg
79Szafran100 g
80Szampan3 butelki (0,75 l)
81Szampan2 butelki (0,75 l)
82Szampan1 butelka (0,75 l)
83Ślimaki0,5 kg
84Toujour Pour3 butelki (0,75 l)
85Toujour Pour2 butelki (0,75 l)
86Toujour Pour1 butelka (0,75 l)
87Trufle0,5 kg
88Tuńczyk1 kg
89Tuńczyk0,5 kg
90Tytoń bardzo dobrej jakości200 g
91Tytoń bardzo dobrej jakości100 g
92Tytoń średniej jakości300 g
93Liczi3 sztuki
94Wanilia100 g
95Węgorz1 kg
96Węgorz0,5 kg
97Winogrona4 kiści
98Wiśnie w czekoladzieBombonierka
99Żabie udka400 g
100Dowolny produkt dowolnej kategorii w podwojonej ilości

Produkty żywnościowe, które nie są skonkretyzowane (np. bimber, konfitura owocowa), powinny zostać skonkretyzowane przez gracza w momencie wylosowania (np. konfitura z wiśni).

Inne sposoby zdobywania żywności
Inne sposoby zdobywania żywności związane są z hodowlami zwierząt i uprawami roślin. Postaci posiadające pojedyncze sztuki zwierząt lub roślin powinny założyć, że mają stały dostęp do produktów odzwierzęcych (roślinnych), które mogą od nich uzyskać. Nie mają jednak tego dostępu większego, niżeli wynika to z możliwości pojedynczego zwierzęcia (rośliny).

Pożywienie można zdobyć również w tradycyjny sposób. Aby podjąć się próby, należy spełnić opisane poniżej wymagania (wymagania dotyczące biegłości należy spełnić kumulatywnie) oraz rozegrać próbę zdobycia w pełnym wątku lub w dwóch, lub więcej pojedynczych postach (dodatkowe rzuty można wykonać w szafce zniknięć) na co najmniej 600 słów każdy.

Należy pamiętać, że pora roku ma wpływ na naturalne angielskie dobra i - przykładowo - zbieranie malin w grudniu nie będzie możliwe.


KRADZIEŻ
Ponoć to okazja czyni złodzieja. Kradzieży można dokonać w cudzym mieszkaniu (również należącym do postaci NPC) lub lokalu (pubie, restauracji, wciąż otwartym sklepie).

Włamanie się do mieszkania oznacza, że postać zupełnie nie wie, co może zastać w środku. Wykonuje trzy razy rzuty kością k6 i k100. k6 odpowiada za kategorię danego produktu żywnościowego (1-3 - kategoria I, 4-5 - kategoria II, 6 - kategoria III), a k100 za sam produkt zgodnie z tabelą żywności. Postać odnajdzie w ten sposób trzy różne produkty, które może ze sobą zabrać. ST wydostania się z mieszkania w sposób niezauważony (skradanie) wynosi 30, kiedy w mieszkaniu znajdują się wyłącznie produkty I kategorii, 55, kiedy pojawi się choć jeden produkt kategorii II (+5 za każdy kolejny) i 75, kiedy pojawi się co najmniej jeden produkt kategorii III (+5 za każdy kolejny). Jeśli do jednego domu włamują się dwie postaci, ich rzuty na skradanie są rozpatrywane niezależnie. Łupem muszą się podzielić samodzielnie (nie zostaje powiększony).

Próba kradzieży w lokalu zawęża produkty do takich, które można w nim znaleźć zgodnie z opisem lokacji. W takim również należy rzucić kością k6, by oznaczyć dostępność towaru (1-3 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii I, 4-5 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii II i 6 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii III). Jeśli produkt jest dostępny, postać może próbować go ukraść rzutem na zręczne ręce (ST 40 dla produktów I kategorii, ST 60 dla produktów II kategorii, ST 80 dla produktów III kategorii).

Biegłość szczęścia obniża ST o 5 zarówno przy rzucie na skradanie, jak i na zręczne ręce.  

Nieudana kradzież wymaga zgłoszenia w aktualizacjach. Należy wówczas poczekać na interwencję mistrza gry.

Wymagania: skradanie I, zręczne ręce I

ŁOWIECTWO
Aby podjąć się polowania, postać musi znaleźć się na leśnym terenie i rzucić kością na tropienie zwierzyny. Postać podejmuje trop, jeśli przezwycięży test spostrzegawczości (ST 40). Rodzaj zwierzyny zależny jest wyłącznie od szczęścia. W przypadku sukcesu należy ją wylosować rzutem k100 zgodnie z poniższą tabelą:

Tabela dziczyzny:

Biegłość szczęścia na I poziomie pozwala na modyfikację rzutu o 3 oczka w dowolną stronę, II poziomie - o 6 oczek, a III poziomie - o 12 oczek.
Biegłość skradania na poziomie II pozwala raz przerzucić kość k100, na poziomie III - dwa razy.

OdległośćST
520
1040
1560
2080
25100
30120
35140
40160
45180
50200
50+cel zbyt daleko
Polowania przy pomocy zaklęć płoszą zwierzynę (zamaszyste gesty, głośne inkantację, błyski zaklęć) i bardzo rzadko pozwalają na efektywne polowanie. Znacznie lepiej sprawdzają się czarodziejskie kusze. Aby trafić zwierzę z kuszy, należy przezwyciężyć ST podane w tabeli poniżej, zależne od odległości od zwierzęcia. Do rzutu dodaje się biegłość strzelectwa oraz dodatkowy bonus od spostrzegawczości o wartości: -15 przy braku biegłości, 0 przy poziomie I, +10 przy poziomie II i +15 przy poziomie III.

Odległość od zwierzyny (w metrach) należy wylosować przy pomocy kości k60. Każdy poziom biegłości szczęścia obniża tę odległość o 5 metrów.

Odległość od zwierzyny można pokonać, wykonując udany test na biegłość skradania lub ONMS, jeśli postać posiada psa odpowiedniego do tego typu aktywności. W obu przypadkach ST wynosi iloczyn liczby 10 i liczby metrów, o które odległość ma zostać pomniejszona. Nieudany rzut płoszy zwierzynę, a postać może rozpocząć tropienie kolejnej.

Jeden nieudany strzał płoszy zwierzę. Można próbować zestrzelić je po raz drugi, jednak przy każdej kolejnej próbie zwierzę oddala się, a bazowe ST rośnie o 10.

Większe zwierzęta (wszystkie kopytne) wymagają dwóch celnych strzałów, a garboróg trzech. Ponieważ pierwszy rani zwierzę, ST drugiego (i trzeciego) obniża się o połowę i rośnie dopiero od drugiej nieudanej próby.

Wymagania: spostrzegawczość I, skradanie I, onms I, broń (czarodziejska kusza lub mugolska broń palna)
RYBOŁÓWSTWO
Rybołówstwo można uprawiać na dwa odmienne sposoby: przy pomocy sieci rybackiej lub przy pomocy wędki. Należy również pamiętać, że inne gatunki podwodnej fauny żyją w wodach słodkich, a inne - w wodach słonych.

Tabela ryb:

Łowienie ryb przy pomocy sieci wymaga nade wszystko dużej sprawności fizycznej. Wypełniona rybami sieć jest ciężka i jako taka może z łatwością wyrwać się z rąk - nie jest też łatwo wciągnąć jej na brzeg. Nadaje się do połowu ryb całorocznych w miejscach, w których naturalnie są ich duże skupiska. Najczęściej wymaga to zatem oddalenia się od brzegu przy pomocy choćby prymitywnej łodzi.

Po wypłynięciu na morze postać rzuca kością 3k15. Każdy poziom biegłości szczęścia daje +5 do ostatecznego wyniku. Zsumowany wynik wyraża ogólną wagę ryb złapanych w sieć po jej zarzuceniu (w kilogramach). Wynik przemnożony przez 5 pozwoli ustalić ST wyciągnięcia sieci do łodzi. ST musi zostać przezwyciężony przez obie postaci wspólnie (rzuty sumują się, dodawana jest podwojona statystyka sprawności). Porażka oznacza wypuszczenie sieci do morza, jej utratę i nieudany połów. Aby określić rodzaj połowu, należy rzucić pięć razy kością k100 i porównać wynik z wykazem znajdującym się w tabeli ryb. Wylosowane gatunki powinny rozkładać się stosunkowo względem wagi za wyjątkiem gatunków szczególnie rzadkich, jak rekiny, płaszczki i ośmiornice, które powinny występować najwyżej pojedynczo.

Ponieważ wyprawa jest czasochłonna, w ciągu dnia nie jest możliwy więcej niż jeden połów. Postać musi wykorzystać na połów wolny dzień (w dniu połowu nie powinna rozgrywać żadnych innych wątków).

Aby upleść sieć, należy opisać plecenie w poście na co najmniej 300 słów i pokonać ST na krawiectwo w wysokości 10.

Aby zdobyć łódź, należy wykazać fabularne uzasadnienie (łódź powinna być wspomniana w karcie postaci), zakupić ją lub zbić samodzielnie (wymagany odpowiedni projekt konstrukcyjny).

Wymagania: astronomia I (wystarczy u jednej z postaci), onms I, łódź i sieć

Wędkarstwo wymaga nade wszystko skupienia i cierpliwości - wędkarz wie, że jedyne, co może zrobić, to czekać na odpowiedni sygnał. W każdym poście rzuca kością k100, kiedy wynik osiągnie lub przekroczy wartość 75 (biegłość szczęścia daje +5 do rzutu za każdy poziom) wędkarz poczuje, że coś ciągnie jego wędkę. Na siłę ryby musi zostać wykonany dodatkowy rzut kością k100. Interpretuje się go zgodnie z poniższą tabelą:

WynikEfektST
1Spłoszona ryba wciąga wędkarza do wody razem z wędką.-
2-25Na haczyku jest mała ryba40
26-75Na haczyku jest średnia ryba60
76-90Na haczyku jest duża ryba70
91-99Na haczyku jest rekordowo wielka ryba, którą możesz spieniężyć jako trofeum za 75 pm80
100Na haczyku jest rekordowo wielka ryba, którą możesz spieniężyć jako trofeum za 75 pm; coś jest z nią nie tak, bo wydaje się bardzo osłabiona20

ST wyłowienia ryby wędką jest zależne od jej siły. ST należy pokonać rzutem na zwinność (statystykę mnożymy przez 2).

Należy pamiętać, że określenia duża i mała odnosi się do ogólnych wymiarów danego gatunku wylosowanej ryby. Aby określić rodzaj wyłowionej ryby, należy rzucić kością k100 i porównać wynik z wykazem znajdującym się w tabeli ryb. Niektóre pozycje obejmują inne zwierzęta niż ryby, fabularny opis należy dostosować do konkretnej pozycji (część z nich może nie połknąć haczyka, a opleść się o wędkę lub wypełznąć na brzeg w inny sposób, ale mechanika ich pochwycenia wyglądać będzie tak samo).

Wędkę można zakupić lub stworzyć samemu (postać musi posiadać numerologię albo zręczne ręce i opisać całość w poście na 600 słów).

Wymagania: zręczne ręce I, onms I, czarodziejska lub zwykła wędka

ZBIERACTWO
Zbieractwo dotyczy dziko rosnących roślin jadalnych, niczyich. Zbieractwa nie dokonuje się w sadach (jest to kradzieżą), raczej w lasach. Zbierać można leśne owoce lub grzyby. Należy pamiętać, że zbieractwo musi być dokonywane w odpowiednim okresie kalendarzowym. Większość darów natury da się zebrać jesienią, lecz niewiele z nich zimą.

Postać wybiera kategorię, której szuka (tylko postać z biegłością na II poziomie jest w stanie odszukać i odróżnić dziko rosnące warzywa i korzonki). Sukces uwarunkowany jest od ST, które należy pokonać testem na zielarstwo. W przypadku sukcesu należy wykonać drugi rzut - na zebraną ilość. Aby zbierać rośliny dalej, należy rozpocząć od nowa od testu na zielarstwo.

Każdy poziom biegłości szczęście daje +5 do rzutu na zielarstwo.

KategoriaPrzykładyZSTIlość
Grzybyróżne grzyby leśne, chorbotkiI601k10
Owoce leśnenp. jagody, poziomki, borówki, jeżyny, maliny, dereń, głóg, żurawinaI501k20
Pozostałe dary naturynp. pałka wodna, dzika marchew, dziki pasternakII702k3

W przypadku grzybów konieczne jest ich przebranie przez postać z biegłością zielarstwa na II poziomie, która będzie w stanie wybrać z nich grzyby trujące. W przypadku, kiedy grzyby nie zostaną przebrane przez taką postać i zostaną zjedzone, należy zgłosić ten fakt w aktualizacjach i poczekać na interwencję mistrza gry.

Wymagania: spostrzegawczość I, zielarstwo I (II)

Sytuacja w poszczególnych lokalach
Arena Carringtonów - Dyrektor cyrku dwoi się i troi, by zachować interes, wykorzystując kontakty handlowe w porcie, zapewnia podstawowe wyżywienie swoim artystom, choć wagon kuchenny jest wyraźnie uboższy niż wcześniej. Dominują produkty mączne i łatwo dostępne ryby, posiłki są syte, ale mało różnorodne.

Hogwart - Hogwart pozostaje priorytetem Ministerstwa Magii, gdzie wciąż uczą się dzieci zdecydowanej większości angielskich oficjeli. Stołówka jest dobrze wyposażona i nie odczuła nadto braków żywnościowych - chwilowo niedostępne produkty są zastępowane innymi, uczty wydają się mniej wystawne, egzotyczne towary są rzadziej spotykane, ale posiłki pozostają zdrowe, syte i w miarę możliwości różnorodne.

Hogsmeade - W związku z podejrzeniami pojawienia się Zakonu Feniksa w okolicach wioski Hogsmeade w ostatnich miesiącach we wiosce pojawiły się wzmożone patrole Ministerstwa Magii. Puby mają się dobrze, ponieważ goszczą te służby w dużych ilościach, nie brakuje im mięs ani alkoholi. Pomniejsze sklepy, zwłaszcza te ze słodyczami, powoli upadają.

Szpital św. Munga - Posiłki dla pacjentów pozostają ascetyczne i mało różnorodne, ale chorzy nie głodują. Priorytetowo traktowani są pracownicy Ministerswa Magii, zwłaszcza wyżej postawieni, oraz czarodzieje powiązani z ideą Lorda Voldemorta. Ci mogą liczyć na syte, choć mało różnorodne posiłki z dodatkiem kolorowych warzyw.

Tower of London - Woda i sucha pajda zawsze były tam podstawą wyżywienia, ale teraz więźniowie nie otrzymują chleba codziennie.

Kamienica „Pod Ramorami" - W cenie wynajmu pani Pappalardo, z pomocą półgoblinki Jessy, zapewnia swoim lokatorom trzy posiłki dziennie. Dzięki stałym dochodom oraz datkom co bogatszych mieszkańców sytuacja wojenna nie odbiła się mocno na kamienicy „Pod Ramorami". Śniadania i kolacje stały się trochę mniej zróżnicowanie, na obiad rzadziej są podawane co droższe mięsa czy warzywa, posiłki jednak dalej pozostają smaczne, pożywne i dobrze zbilansowane a tarta cytrynowa niezmiennie pojawia się w pokoju wspólnym każdej niedzieli.

Wzór podsumowania
Kod:
<div class="ramka"><div class="skrytki"><h15>Imię i nazwisko</h15>
<span>[b]Status majątkowy[/b]: ubogi/średniozamożny/bogaty
[b]Ilość przysługujących rzutów[/b]: ilość wraz z opisem, z czego wynika ich ilość</span>

<h10>Nazwa miesiąca</h10>
<span>Rozpisane produkty przysługujące na dany miesiąc - razem z linkiem do losowania - oraz zapasy z poprzedniego miesiąca wraz z ich uzasadnieniem, a także produkty zdobyte fabularnie, razem z linkiem do wątku, w przypadku postaci zamieszkujących wspólny dwór, umieszcza się również link do wspólnego losowania

Produkty żywnościowe, które nie są skonkretyzowane (np. bimber, konfitura owocowa) powinny zostać skonkretyzowane przez gracza w momencie wylosowania (np. konfitura z wiśni).
</span>
<span>linki do wszystkich wątków, w których powyższe jest w jakikolwiek (choćby wspomnieniem w pojedynczym poście w trakcie wątku) sposób odgrywane</span>
<span>[b]Zapasy[/b]: opis produktów, które po minionym miesiącu pozostały, w całości lub uszczuplone, świeże produkty mogą być w większości przechowywane po przerobieniu (np. suszone)</span>
</div></div>


[bylobrzydkobedzieladnie]


Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 31.01.23 18:40, w całości zmieniany 3 razy
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.03.21 22:16
nieaktywna:


I'll survive
somehow i always do


Matthew Bott
Matthew Bott
Zawód : Prace dorywcze
Wiek : 27
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Jam jest Myśląca Tiara,Los wam wyznaczę na starcie!
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Wilkołak

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t3558-matt-w-budowie#62851 https://www.morsmordre.net/t4002-poczta-matta https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f136-smiertelny-nokturn-36-5 https://www.morsmordre.net/t4772-skrytka-bankowa-nr-901 https://www.morsmordre.net/t3713-matthew-bott
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]21.03.21 11:40
postać nieaktywna:
Nessa Macnair
Nessa Macnair
Zawód : Szyję szaty dla zmarłych, płaczę na ich pogrzebach
Wiek : 22
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9536-nessa-macnair https://www.morsmordre.net/t9609-potworek#292250 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f359-smiertelny-nokturn-13-9 https://www.morsmordre.net/t9611-skrytka-bankowa-nr-2192#292261 https://www.morsmordre.net/t9610-nessa-macnair#292256
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]27.03.21 14:35
nieaktywna:


quiet. composed. grateful. disciplined
do not underestimate my heart, it is a fortress, a stronghold that cannot be brought down, it has fought battles worth fighting, and saved loved ones worth defending, the day you think it a weakness, is the day
you will burn


Ostatnio zmieniony przez Ronja Fancourt dnia 06.10.21 16:26, w całości zmieniany 17 razy
Ronja Fancourt
Ronja Fancourt
Zawód : magipsychiatra, uzdrowiciel
Wiek : 30/31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
battles may be fought
from the outside in
but wars are won
from the inside out
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
玉兰花
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9639-ronja-fancourt https://www.morsmordre.net/t9640-demimoz https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f360-hornchurch-haynes-road-39 https://www.morsmordre.net/t9641-skrytka-bankowa-nr-2194#293080 https://www.morsmordre.net/t9643-ronja-fancourt#293083
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]27.03.21 15:58
Postać nieaktywna:


Only those who are capable of silliness can be called truly intelligent.


Ostatnio zmieniony przez Sheila Doe dnia 05.05.22 0:28, w całości zmieniany 9 razy
Sheila Doe
Sheila Doe
Zawód : Krawcowa, prace na zlecenie
Wiek : 19
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
We look up at the same stars and see such different things.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9587-sheila-doe https://www.morsmordre.net/t9600-bluszczyk https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f357-camden-town-iverness-street-10 https://www.morsmordre.net/t9746-skrytka-bankowa-nr-2211 https://www.morsmordre.net/t9604-sheila-doe#291895
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]27.03.21 22:10
postać nieaktywna:
Faeleen Fancourt
Faeleen Fancourt
Zawód : opiekunka smoków
Wiek : 27
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
endless whispers wakes me up
small mark above my shoulders
the evidence of my wings
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Zwierzęcousty

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9567-faeleen-fancourt https://www.morsmordre.net/t9605-zrzeda https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t9627-skrytka-bankowa-nr-2195#292485
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]31.03.21 23:48
nieaktywna:


no beauty shines brighter
than a good heart


Ostatnio zmieniony przez Cillian Moore dnia 06.11.21 9:34, w całości zmieniany 15 razy
Cillian Moore
Cillian Moore
Zawód : Wygnany powieściopisarz, chwyta się prac dorywczych
Wiek : 27
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Chodźmy nad wodę
Na Twoich kolanach zasnę
Wymyślę więcej dobrych wierszy
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 C511aabdf597b22fa48d7610e8ae258d
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9648-cillian-moore https://www.morsmordre.net/t9664-aslan#293571 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t9741-skrytka-bankowa-nr-2207#295617 https://www.morsmordre.net/t9666-cillian-moore#293577
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]03.04.21 21:59
nieaktywna:



angel heart | devil mind


Ostatnio zmieniony przez Shelta Vane dnia 03.04.21 23:21, w całości zmieniany 8 razy
Shelta Vane
Shelta Vane
Zawód : Naukowiec
Wiek : 26
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
 https://i.pinimg.com/originals/a8/4a/37/a84a37cf278a89bc1624516ff1f8d801.gif
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t6786-nathalie-dluga-budowa#177379 https://www.morsmordre.net/t7019-fiu#184686 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f255-lancashire-stara-latarnia-morska-w-fleetwood https://www.morsmordre.net/t7030-skrytka-bankowa-1707#184954 https://www.morsmordre.net/t7029-shelta-vane
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]03.04.21 22:06
nieaktywna:



There’s a storm inside of us. A burning. A river. A drive. An unrelenting desire to push yourself harder and further than anyone could think possible. Pushing ourselves into those cold, dark corners where the bad things live, where the bad things fight. We wanted that fight at the highest volume. A loud fight. The loudest, coldest, hottest, most unpleasant of the unpleasant fights.


Ostatnio zmieniony przez Kieran Rineheart dnia 08.08.21 21:39, w całości zmieniany 16 razy
Kieran Rineheart
Kieran Rineheart
Zawód : Rebeliant
Wiek : 54
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
I have a very particular set of skills, skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you.
OPCM : 40+5
UROKI : 25+2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 AiMLPb8
Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5879-kieran-rineheart https://www.morsmordre.net/t5890-aedus#139383 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f205-opoka-przy-rzece-wye-walia https://www.morsmordre.net/t5895-skrytka-bankowa-nr-1467 https://www.morsmordre.net/t5907-k-rineheart#139780
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]12.04.21 19:36
nieaktywna:
Ethan Vane
Ethan Vane
Zawód : uzdrowiciel na oddziale Chorób Wewnętrznych w św. Mungu
Wiek : 53
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9703-ethan-vane#294844 https://www.morsmordre.net/t9714-ophelia#295129 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f363-enfield-town-apple-grove-13 https://www.morsmordre.net/t9715-skrytka-bankowa-2222#295136 https://www.morsmordre.net/t9716-ethan-vane#295138
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]17.04.21 15:05
Elric Lovegood
Status majątkowy: średniozamożny
Ilość przysługujących rzutów: +10 I kategoria, +6 II kategoria (z III kategorii nic, bo zamieszkuje Somerset)


październik-grudzień:
ogarnę:
kwietnio-czerwiec:

Zapasy z poprzednich miesięcy: Groch 0,5 kg, Kasza gryczana 2 kg, Kasza jęczmienna 2 kg, Konfitura owocowa 100 g, Suszone owoce 100 g, Fasolki Wszystkich Smaków Bertiego Botta, Porter Starego Sue 1 butelka, Musztarda 0,5 słoja
Lipiec
I kategoria: Czosnek Cztery główki, Chleb suchy (stary) 4 bochenki w trakcie miesiąca, Słonina 100 g, Bób 0,5 kg, Słonecznik 1 główka, Cebula 0,5 kg, Szynka 200 g, Mąka pszenna 1 kg, Jarmuż 250 g, Drożdże 100 g,
II kategoria: Wieprzowina 0,5 kg, świeża, Śmietana 0,4 l, Jagnięcina 0,5 kg, świeża, Leśne owoce (np. czarne porzeczki, poziomki, jagody, maliny) 400 g, Czarodziejski miód pitny 2 butelki (0,5 l), Pasztet mięsny 0,4 kg,
III kategoria:

będzie
Zapasy: będzie
Sierpień
I kategoria: Olej (tani, popularny) 1 l, Pietruszka 1 kg (korzeń), Czarne Ale 3 butelki (0,5 l), Szczypiorek 100 g, Jarmuż 250 g, Kości wołowe 2 kg, Słonina 100 g, Płatki owsiane 400 g, Chrzan 1 słój startego Flądra 1 sztuka, wędzona, Drożdże 100 g,
II kategoria: Baranina 0,5 kg, świeża, Indyk 1 sztuka, świeży, Kaszanka 1 kg, Ryż 1 kg, Drożdżówka z marmoladą 1 sztuka, Herbata kwiatowa 150 g, Migdały 300 g, Baranina 0,5 kg, świeża
III kategoria:

będzie
Zapasy: będzie

[bylobrzydkobedzieladnie]



This is my
home
and you can't
frighten me


Ostatnio zmieniony przez Elric Lovegood dnia 08.02.23 14:12, w całości zmieniany 9 razy
Elric Lovegood
Elric Lovegood
Zawód : Smokolog
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
A potem świat
znowu zaczął istnieć
ale istniał zupełnie inaczej
OPCM : 12 +3
UROKI : 8 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Jasnowidz
all of them dreams
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9649-elric-lovegood https://www.morsmordre.net/t9725-vincent#295249 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f393-somerset-dolina-godryka-dom-na-rozdrozu https://www.morsmordre.net/t9724-skrytka-bankowa-nr-2210#295204 https://www.morsmordre.net/t9723-elric-lovegood#295203
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]25.04.21 16:54
postać nieaktywna:
Mordred Wilkes
Mordred Wilkes
Zawód : pracownik ministerstwa magii
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
"Mam wrażenie, że nie posiada pan żadnej pożytecznej umiejętności ani talentu. Czy myślał pan, żeby się zająć nauczaniem?"
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9751-mordred-wilkes https://www.morsmordre.net/t9771-gral#296408 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t9770-skrytka-nr-2231 https://www.morsmordre.net/t9769-mordred-wilkes
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]25.04.21 16:57
postać nieaktywna:



And that world about to be a witness


To the limitlessness of how I kill business


Eris Rookwood
Eris Rookwood
Zawód : Przestępca
Wiek : 23 lata
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Show me how you move
Cause when you break
I'll get a new one
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Półwila

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9762-eris-rookwood#296235 https://www.morsmordre.net/t9788-ludio#296929 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t9795-skrytka-bankowa-nr-1337#297089 https://www.morsmordre.net/t9816-e-rookwood#297747
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]29.04.21 12:34
Thomas Doe
Status majątkowy: nędzny
Ilość przysługujących rzutów: postać nędzna, brak dodatkowych zmiennych
6 I kategorii + 1 II kategorii

losowanie za lipiec i sierpień

Lipiec
I kategoria: Pomidor 8 sztuk, Pieprz 50 g, Plumpka 2 sztuki, świeże, Czosnek Cztery główki, Smalec 200 g, Kura 1 sztuka, świeża

II kategoria: Wieprzowina 0,5 kg suszona lub
III kategoria:


Sierpień

I kategoria: Jabłka 1,5 kg, Bób 0,5 kg, Czarne Ale 3 butelki (0,5 l), Rzodkiew 1 kg, Gruszki 8 sztuk, Chrzan 1 słój startego  

II kategoria: Gin 1 butelka (0,75 l),

III kategoria:

[bylobrzydkobedzieladnie]


Zaopatrzenie - Page 8 EbVqBwL


Ostatnio zmieniony przez Thomas Doe dnia 10.07.23 4:23, w całości zmieniany 19 razy
Tom Doe
Tom Doe
Zawód : Złodziej, grajek
Wiek : 21
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Things didn't go exactly as planned
but I'm not dead so it's a win
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 12 +5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 20
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie - Page 8 AGJxEk6
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9764-thomas-doe?nid=5#297075 https://www.morsmordre.net/t9998-buleczka?highlight=Bu%C5%82eczka https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f358-doki-pont-street-13-7 https://www.morsmordre.net/t9797-skrytka-bankowa-nr-2234 https://www.morsmordre.net/t9798-thomas-doe#297380
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]03.05.21 13:10
Postać nieaktywna:


The power of touch, a smile, a kind word, a listening ear, an honest compliment or the smallest act of caring, all of which have the potential to
turn the life around


Ostatnio zmieniony przez Aidan Moore dnia 12.09.21 16:06, w całości zmieniany 7 razy
Aidan Moore
Aidan Moore
Zawód : Prace dorywcze
Wiek : 18
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
The only way to deal with
an unfree world is to become
so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.
OPCM : 8 +2
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 7 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 12
SPRAWNOŚĆ : 13
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9575-aidan-moore#291411 https://www.morsmordre.net/t9693-bazyl#294574 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t9923-skrytka-bankowa-nr-2197#299908 https://www.morsmordre.net/t9696-aidan-moore#294585
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]03.05.21 23:20
Postać nieaktywna:


dobranoc panowie

Teacher says that I've been naughty, I must learn to concentrate. But the girls they pull my hair and with the boys, I can't relate. Daddy says I'm good for nothing, mama says that it's from him.


Ostatnio zmieniony przez Rita Runcorn dnia 24.10.21 22:52, w całości zmieniany 8 razy
Rita Runcorn
Rita Runcorn
Zawód : wiedźmi strażnik, szpieg
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
different eyes see
different things
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9622-rita-runcorn https://www.morsmordre.net/t9822-raido#297856 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f367-borough-of-enfield-chase-side-21 https://www.morsmordre.net/t9823-skrytka-bankowa-nr-2203 https://www.morsmordre.net/t9824-rita-runcorn#297859

Strona 8 z 16 Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Next

Zaopatrzenie
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach