Morsmordre
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Wydarzenia


Ekipa forum
Login:

Hasło:

Zaopatrzenie
AutorWiadomość
Zaopatrzenie [odnośnik]14.01.21 21:37
Zaopatrzenie

Pogrążona w chaosie Anglia toczy wojnę sama ze sobą i sama przeciwko sobie. Z dnia na dzień ze sklepów zaczęły znikać naturalne dotąd towary, handlowe statki zaczęły omijać ogarnięte wojną porty, i choć Ministerstwo dbało o tych, którzy najmocniej oddali się sprawie, to zwykli czarodzieje zaczęli wreszcie odczuwać skutki zaognionego konfliktu. Sklepy zaczęły się zamykać, ceny w restauracjach wzrosły ponad kieszenie przeciętnych czarodziejów, a z pubów poznikały droższe alkohole. Ci, którzy już wcześniej ledwo wiązali koniec z końcem, mieli zacząć głodować.

Żywność stała się trudno dostępna: oto zaczynała się walka o przetrwanie.

Zasady
Aby ustalić swoje wyżywienie w trakcie aktualnego miesiąca, należy wykonać rzut kością k100 w szafce zniknięć, w ilości ustalonej zgodnie z tabelą poniżej, rozpisując, skąd postaci przysługuje dana ilość rzutów i interpretując wyniki zgodnie z tabelą żywności znajdującą się poniżej lub korzystając z generatora. Rzuty wykonuje się osobno na każdy miesiąc (zatem w okresie rozpoczynającym się w październiku i kończącym się w grudniu należy osobno wykonać rzuty za październik, listopad i grudzień). W niniejszym temacie należy umieścić pojedynczy post opisujący zaopatrzenie postaci. W poście tym winny znajdować się wszystkie informacje dotyczące nabycia produktów żywnościowych, a także ich miesięczne podsumowanie (rozpisanie produktów, których postać nie zużyła w trakcie miesiąca, takich jak sól, cukier, herbata, butelka alkoholu).

Postaci bogate zamieszkujące dworki szlacheckie wykonują tyle rzutów, ile najwięcej przysługuje jednej z nich. Jeżeli którejś z postaci przysługuje kara do rzutów, taka postać rzuca tyle razy, ile rzutów jej przysługuje zgodnie z ogólnymi zasadami. Rody wykonują wspólne rozliczenie w jednym poście (osoba, która prowadzi rozliczenie, może być powiązana z fabularną funkcją dbania o zaopatrzenie, ale nie musi). Przy rozliczeniach zużytych elementów zaopatrzenia należy dokładnie opisać, o którą z postaci chodzi. Postaci bogate nie rzucają na produkty z kategorii I. Uznaje się, że dwory posiadają je w zapasie odpowiadającym ilości dorosłych domowników o dowolnym statusie majątkowym.

Postaci, które prowadzą wspólny budżet fabularnie (rodziny nie będące rodzinami arystokratów) mogą złożyć wspólne rozliczenie w jednym wspólnym poście umieszczonym przez wybraną osobę, jednak w rozliczeniach (opisach linków z wykorzystaniem zaopatrzenia) należy wyraźnie opisać, o jaką postać chodzi.

Postaci stołujące się w innych miejscach (takie, o których wyżywienie dba inna osoba, instytucja) proszone są o zgłoszenie się do mistrza gry celem ustalenia tamtejszej sytuacji. W wiadomości do mistrza gry należy wskazać swoją propozycję zgodnie ze schematem znajdującym się na dole tego tematu.

Postaci, które zakładają, że żywią się w takich miejscach (dwory szlacheckie, instytucje), nie wykonują rzutów na najniższą przyznaną im kategorię (I dla ubogich i średniozamożnych, II dla bogatych), interpretując ją zgodnie z ustalonym dla nich opisem.

Zdolność gotowania zapewnia lepszą gospodarność produktami, ekonomia pozwala na kontakty z ludźmi, którzy mają do tych produktów łatwiejszy dostęp. Ministerstwo Magii szczególnie dba o swoich pracowników, dbając również o dobrobyt tych, którzy w inny sposób wspierają Czarnego Pana. Twarze ścigane listami gończymi mają ograniczone kontakty, a mieszkańcy, którzy nie opuszczają Oazy w ogóle, nie mają w ogóle możliwości zdobycia żywności poza nią.

Rzuty wykonują wyłącznie postaci dorosłe. Postaci dzieci znajdują się na utrzymaniu swoich rodziców.

ZmiennaIIIIII
Status majątkowy
Nędzny+6+1-
Ubogi+8+3-
Średniozamożny+10+6+1
Zamożny+15+9+3
Bogaty-+12+6
Biegłości
Ekonomia I+3+1-
Ekonomia II+3+2+1
Ekonomia III+3+3+2
Gotowanie I+1--
Gotowanie II-+1-
Gotowanie III--+1
Pozostałe zdarzenia
Postać ścigana listem gończym-2-2-2
Pracownik Ministerstwa Magii (i inny pracownik rządowy), uzdrowiciel szpitala św. Munga, nauczyciel Hogwartu+3+3-
Sojusznik Rycerzy Walpurgii+3+2-
Rycerz Walpurgii (nie kumuluje się z sojusznikiem)+3+2+2
Śmierciożerca (nie kumuluje się z rycerzem ani sojusznikiem)+3+3+3
Postać, która zamieszkuje Oazę lub inne ukrycie i nie jest w stanie opuścić go samodzielnie (nie kumuluje się z listem gończym)-3-3-3
Postać, która zamieszkuje jedno z następujących hrabstw: Somerset, Derbyshire, Staffordshire, Northumberland, Kornwalia, Lancashire, Dorset, Devon---2

!!! Każdy rzut wyższej kategorii można zamienić na 2 rzuty kategorii niższej, czyli 1 rzut III kategorii może oznaczać 2 rzuty II kategorii albo 4 rzuty I kategorii.
!!! Kary odejmowane są od bazowej ilości rzutów.

Jeżeli postać posiada zapasy z poprzednich miesięcy podparte wątkami (np. wątek, w którym postać otrzymuje butelkę alkoholu, którą zachowała i której nie wypiła) może przyjąć, że taki produkt posiada. Należy to jednak odpowiednio uargumentować i opisać, krytycznie spoglądając na ilość.

Tabela żywności
Oprócz przysługujących postaci rzutów postać może wykupić je przy pomocy punktów majętności zgodnie z cenami podanymi poniżej. Zakup konkretnego produktu jest możliwy, ale kosztuje wówczas 150% ceny losowania.

WynikProduktUwagi
Kategoria I - 50 pm
1Bimber1 l, domowy
2Bułka tarta1 kg, w słoju
3Buraki0,4 kg
4Buraki0,8 kg
5Cebula0,5 kg
6Cebula1 kg
7--
8Chleb jasny (pszenny)2 bochenki w trakcie miesiąca
9Chleb jasny (pszenny)1 bochenek w trakcie miesiąca
10Sucharyzapas na dwa tygodnie dla jednej osoby
11Chleb razowy3 bochenki w trakcie miesiąca
12Chleb razowy2 bochenki w trakcie miesiąca
13Chleb razowy1 bochenek w trakcie miesiąca
14Chleb razowy1 bochenek w trakcie miesiąca
15Chleb suchy (stary)4 bochenki w trakcie miesiąca
16--
17Chleb suchy (stary)1 bochenek w trakcie miesiąca
18Chrzan1 korzeń lub słój startego
19Czarne Ale3 butelki (0,5 l)
20CzosnekCztery główki
21Dorsz2 kg, świeży, suszony lub wędzony
22Drożdże100 g
23Dynia1 duża sztuka
24Dynia2 małe sztuki
25--
26Fasola biała0,5 kg
27Flądra1 sztuka, świeża, suszona lub wędzona
28Spirytus1 l
29Gołąb1 sztuka, świeży
30Groch1 kg
31Gruszki4 sztuki
32Herbata czarna100 g
33--
34Jabłka1 kg
35Jaja8 sztuk
36Jaja5 sztuk
37Kapusta1 główka
38Kalarepa1 główka
39Karp1 średnia sztuka, świeży, wędzony lub suszony
40Kasza jęczmienna2 kg
41--
42Kasza gryczana2 kg
43Kasza gryczana1 kg
44Kasza manna1 kg
45Kasza manna0,5 kg
46Kawa zbożowa300 g
47Kura1 sztuka, świeża
48Kości wołowe2 kg
49Lin1 sztuka, świeży lub wędzony
50Łój (tłuszcz)0,5 kg
51Marchew2 kg
52Marchew0,8 kg
53Masło0,4 kg po dwa razy
54Masło0,4 kg
55Maślanka1 l
56Mąka pszenna2 kg
57Mąka pszenna1 kg
58Mąka żytnia2 kg
59Mąka żytnia1 kg
60Mleko krowie1 l po cztery razy
61Mleko krowie2 l po dwa razy
62Mleko krowie1 l po cztery razy
63Mleko krowie1 l po dwa razy
64Ocet spirytusowy1 l
65Ogórki1 kg
66Okoń2 sztuki, świeże, suszone lub wędzone
67Okoń1 sztuka, świeża, suszona lub wędzona
68Papryka3 sztuki
69--
70Pietruszka1 kg (korzeń)
71Plumpka2 sztuki, świeże lub wędzone
72Płatki owsiane400 g
73Pomidor2 sztuki
74Przyprawy (ziołowe, z wyjątkiem wymienionych w innych tabelach)400 g
75Pstrąg4 sztuki, świeży, suszony lub wędzony
76--
77Rzepa1 kg
78Rzodkiew1 kg
79Sałata masłowa1 główka
80Seler0,5 kg
81Smalec0,5 kg
82Smalec200 g
83Słonina200 g
84Słonina100 g
85Spirytus1 l
86Szczaw300 g
87Szprotki5 sztuk; świeże, wędzone lub suszone
88SucharyZapas na dwa tygodnie dla jednej osoby
89SucharyZapas na tydzień dla jednej osoby
90Śledź5 sztuk, świeże lub w słoju
91Śliwki suszone300 g
92Słonecznik1 główka
93Twaróg300 g po dwa razy
94Ziemniaki4 kg
95Ziemniaki3 kg
96Ziemniaki2 kg
97Ziemniaki1 kg
98--
99Zsiadłe mleko1 l po trzy razy
100Zsiadłe mleko1 l po dwa razy
Kategoria II - 100 pm
1Bagietka1 sztuka
2Bagietka2 sztuki
3Bakalie 300 g
4Baranina1 kg, świeża, suszona lub wędzona
5Baranina0,5 kg, świeża, suszona lub wędzona
6Banany2 sztuki
7Boczek100 g, świeży lub wędzony
8Brokuł1 główka
9Brukselki0,5 kg
10Brzoskwinie3 sztuki
11Bułeczki maślane2 sztuki
12Bułeczki maślane2 sztuki, stare i nieświeże
13Bułka paryska1 bochenek
14Cielęcina0,5 kg, świeża, wędzona lub suszona
15Cielęcina0,4 kg, świeża, wędzona lub suszona
16--
17Chleb ziarnisty1 bochenek
18Cytryna2 sztuki
19Czarodziejski miód pitny3 butelki (0,5 l)
20Czekolada mleczna100 g
21Czereśnie300 g
22Drożdżówka z marmoladą1 sztuka
23Żurawina300 g, świeża
24Dziczyzna1 sztuka, dowolna, zgodnie z tabelą dziczyzny poniżej 70 oczek
25Fasola szparagowa0,4 kg
26Fasolki Wszystkich Smaków Bertiego Botta1 opakowanie
27Gęś1 sztuka, świeża
28Gin1 butelka (0,75 l)
29Grzyby leśne0,5 kg
30Szczupak1 sztuka, świeży, wędzony lub suszony
31Herbata czarna200 g
32Herbata czarna100 g
33Herbata ziołowa lub kwiatowa150 g
34Herbatniki10 sztuk
35Herbatniki5 sztuk
36Indyk1 sztuka, świeży
37Jagnięcina0,5 kg, świeża
38Spirytus1l
39Kalafior1 główka
40Kasztany jadalne0,3 kg
41--
42Kaszanka1 kg
43Kiełbasa0,5 kg
44Kiwi2 sztuki
45Kocia karma1 dziwna puszka (mugolska)
46Konfitura owocowa300 g
47Królik1 sztuka, świeża
48Kukurydza3 kolby
49Landrynki300 g
50Landrynki1 sztuka
51Leszcz1 średnia sztuka, świeży, wędzony lub suszony
52Leśne owoce (np. czarne porzeczki, poziomki, jagody, maliny)300 g
53Magiczne laudanum1 butelka (0,75 l)
54Makaron0,5 kg
55Makrela1 sztuka, świeża, wędzona lub suszona
56Mandarynki0,5 kg
57Mak0,5 kg
58Melasa0,5 l
59Miód0,5 l (1 słój)
60Miód1 plaster
61Migdały300 g
62Mleko kozie2 l po dwa razy
63Mleko kozie1 l po cztery razy
64Musztarda1 słój
65Pardwa1 sztuka, świeża
66Por1 sztuka
67Powidła owocowe300 g
68Ognista whisky1 butelka (0,75 l)
69Olej słonecznikowy0,5 l
70Orzechy włoskie400 g
71Pasztet mięsny0,5 kg
72Pieczarki0,5 kg
73Pigwa4 sztuki
74Pikle warzywneróżne, 2 słoiki
75Piwo kremowe1 butelka (0,5 l)
76Pomarańcze0,5 kg
77Porter Starego Sue2 butelki (0,5 l)
78Quintin (alkohol)1 butelka (0,75 l)
79Rabarbar0,5 kg
80Ryż1 kg
81Tytoń niskiej jakości100 g
82Ser biały300 g
83Spirytus1l
84Zając1 sztuka, świeży
85Ser żółty300 g
86Sucharyzapas na dwa tygodnie dla jednej osoby
87Soczewica0,5 kg
88Sok malinowy1 butelka (0,5 l)
89Sola zwyczajna1 sztuka, świeża, suszona lub wędzona
90Sól1 kg
91Suszone owoce (różne)300 g
92Szpinak200 g
93Szynka300 g
94Śmietana0,4 l
95Wątróbka300 g
96Truskawki300 g
97Wieprzowina0,5 kg, świeża, suszona lub wędzona
98Wołowina0,5 kg, świeża, suszona lub wędzona
99Zielona Wróżka1 butelka (0,75 l)
100Dowolny przedmiot spośród wymienionych: skrzacie wino (1l), pieprz (100g),  daktyle (200 g), olej rzepakowy 0,5 l
Kategoria III - 300 pm
1Ananas1 sztuka
2Bakłażan2 sztuki
3Bażant1 sztuka, świeży
4--
5Brandy1 butelka (0,75)
6Chilli300 g
7Cukier2 kg
8Cukier1 kg
9Cukier0,5 kg
10Cukier puder0,5 kg
11Czekolada gorzka300 g
12Czekolada mleczna300 g
13Pieprz100 g
14Cykoria2 sztuki
15Dziczyzna1 sztuka
16Drogie wino3 butelki (0,75 l)
17Drogie wino2 butelki (0,75 l)
18Drogie wino1 butelka (0,75 l)
19Dwurożec2 kg, świeże, suszone lub wędzone
20Dwurożec1 kg, świeże, suszone lub wędzone
21Figi0,5 kg sztuka
22Halibut2 kg
23Halibut1 kg
24Herbata biała200 g
25Herbata zielona200 g
26Głuszec1 sztuka, świeża
27Kaczka1 sztuka, świeża
28Kakao400 g
29Kakao200 g
30Kawa0,5 kg
31Kawa300 g
32Kawior200 g
33Krewetki0,5 kg
34Kuropatwa1 sztuka
35Limonka4 sztuki
36Łosoś1 kg
37Łosoś0,5 kg
38Marakuja4 sztuki
39Melon1 sztuka
40Makaron lasagne400 g
41Marcepan300 g
42Morszczuk2 kg
43Morszczuk1 kg
44Ocet balsamiczny1 butelka (0,3 l)
45Ognisty krab1 kg, świeży
46Ognisty krab0,5 kg, świeży
47Olej z pestek dyni1 butelka (0,75 l)
48Oliwa2 butelki (0,75 l)
49Oliwa1 butelka (0,75 l)
50Oliwki zielone400 g
51Oliwki czarne400 g
52Orzech kokosowy1 sztuka
53Ostrygi0,5 kg
54Ośmiorniczki1 kg
55Ośmiorniczki0,5 kg
56Pączek nadziewany3 sztuki
57Pomidorki cherry0,5 kg
58Przepiórka1 sztuka, świeża
59Przyprawy korzenne0,5 kg
60Przyprawy korzenne200 g
61Ramora2 kg, świeże, suszone lub wędzone
62Ramora1 kg, świeże, suszone lub wędzone
63Reem2 kg, świeże, suszone lub wędzone
64Reem1 kg, świeże, suszone lub wędzone
65Rekin1 kg
66Rekin0,5 kg
67Rum2 butelki (0,75 l)
68Rum1 butelka (0,75 l)
69Sandacz1 kg
70Sandacz0,5 kg
71Sarnina1 sztuka, świeża
72Ser dojrzewający0,5 kg
73Ser dojrzewający300 g
74Ser pleśniowy1 kg
75Ser pleśniowy0,5 kg
76Ser z oślego mleka0,5 kg
77Skorupiaki1 kg
78--
79Szafran100 g
80Szampan3 butelki (0,75 l)
81Szampan2 butelki (0,75 l)
82Szampan1 butelka (0,75 l)
83Ślimaki0,5 kg
84Toujour Pour3 butelki (0,75 l)
85Toujour Pour2 butelki (0,75 l)
86Toujour Pour1 butelka (0,75 l)
87Trufle0,5 kg
88Tuńczyk1 kg
89Tuńczyk0,5 kg
90Tytoń bardzo dobrej jakości300 g
91Tytoń bardzo dobrej jakości100 g
92Tytoń średniej jakości300 g
93Tytoń średniej jakości100 g
94Wanilia200 g
95Węgorz1 kg
96Węgorz0,5 kg
97Winogrona3 kiści
98Wiśnie w czekoladzieBombonierka
99Żabie udka400 g
100Dowolny produkt dowolnej kategorii w podwojonej ilości.

Produkty żywnościowe, które nie są skonkretyzowane (np. bimber, konfitura owocowa), powinny zostać skonkretyzowane przez gracza w momencie wylosowania (np. konfitura z wiśni).

Inne sposoby zdobywania żywności
Inne sposoby zdobywania żywności związane są z hodowlami zwierząt i uprawami roślin. Postaci posiadające pojedyncze sztuki zwierząt lub roślin powinny założyć, że mają stały dostęp do produktów odzwierzęcych (roślinnych), które mogą od nich uzyskać. Nie mają jednak tego dostępu większego, niżeli wynika to z możliwości pojedynczego zwierzęcia (rośliny).

Pożywienie można zdobyć również w tradycyjny sposób. Aby podjąć się próby, należy spełnić opisane poniżej wymagania (wymagania dotyczące biegłości należy spełnić kumulatywnie) oraz rozegrać próbę zdobycia w pełnym wątku lub w dwóch, lub więcej pojedynczych postach (dodatkowe rzuty można wykonać w szafce zniknięć) na co najmniej 600 słów każdy.

Należy pamiętać, że pora roku ma wpływ na naturalne angielskie dobra i - przykładowo - zbieranie malin w grudniu nie będzie możliwe.


KRADZIEŻ
Ponoć to okazja czyni złodzieja. Kradzieży można dokonać w cudzym mieszkaniu (również należącym do postaci NPC) lub lokalu (pubie, restauracji, wciąż otwartym sklepie).

Włamanie się do mieszkania oznacza, że postać zupełnie nie wie, co może zastać w środku. Wykonuje trzy razy rzuty kością k6 i k100. k6 odpowiada za kategorię danego produktu żywnościowego (1-3 - kategoria I, 4-5 - kategoria II, 6 - kategoria III), a k100 za sam produkt zgodnie z tabelą żywności. Postać odnajdzie w ten sposób trzy różne produkty, które może ze sobą zabrać. ST wydostania się z mieszkania w sposób niezauważony (skradanie) wynosi 30, kiedy w mieszkaniu znajdują się wyłącznie produkty I kategorii, 55, kiedy pojawi się choć jeden produkt kategorii II (+5 za każdy kolejny) i 75, kiedy pojawi się co najmniej jeden produkt kategorii III (+5 za każdy kolejny). Jeśli do jednego domu włamują się dwie postaci, ich rzuty na skradanie są rozpatrywane niezależnie. Łupem muszą się podzielić samodzielnie (nie zostaje powiększony).

Próba kradzieży w lokalu zawęża produkty do takich, które można w nim znaleźć zgodnie z opisem lokacji. W takim również należy rzucić kością k6, by oznaczyć dostępność towaru (1-3 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii I, 4-5 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii II i 6 - towar jest dostępny, jeśli należy do kategorii III). Jeśli produkt jest dostępny, postać może próbować go ukraść rzutem na zręczne ręce (ST 40 dla produktów I kategorii, ST 60 dla produktów II kategorii, ST 80 dla produktów III kategorii).

Biegłość szczęścia obniża ST o 5 zarówno przy rzucie na skradanie, jak i na zręczne ręce.  

Nieudana kradzież wymaga zgłoszenia w aktualizacjach. Należy wówczas poczekać na interwencję mistrza gry.

Wymagania: skradanie I, zręczne ręce I

ŁOWIECTWO
Aby podjąć się polowania, postać musi znaleźć się na leśnym terenie i rzucić kością na tropienie zwierzyny. Postać podejmuje trop, jeśli przezwycięży test spostrzegawczości (ST 40). Podjąć się tropu może więcej postaci w wątku, jednak nie podejmą tropu więcej niż jednej zwierzyny. Rodzaj zwierzyny zależny jest wyłącznie od szczęścia. W przypadku sukcesu należy ją wylosować rzutem k100 zgodnie z poniższą tabelą:

Tabela dziczyzny:

Biegłość szczęścia na I poziomie pozwala na modyfikację rzutu o 3 oczka w dowolną stronę, II poziomie - o 6 oczek, a III poziomie - o 12 oczek.

Polowania przy pomocy zaklęć płoszą zwierzynę (zamaszyste gesty, głośne inkantację, błyski zaklęć) i bardzo rzadko pozwalają na efektywne polowanie. Znacznie efektywniejsze są czarodziejskie kusze. Strzelanie z kuszy odbywa się zgodnie z mechaniką rzutu do celu, przy czym odległość od zwierzyny (w metrach) należy wylosować przy pomocy kości k60. Każdy poziom biegłości szczęścia obniża tę odległość o 5 metrów. Nie bierze się też pod uwagę wymagań dotyczących sprawności (naciąg kuszy jest magiczny), a zamiast zwinności do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Jeden nieudany strzał płoszy zwierzę. Można próbować zestrzelić je po raz drugi, jednak przy każdej kolejnej próbie bazowe ST rośnie o 10.

Większe zwierzęta (wszystkie kopytne, garboróg) wymagają dwóch celnych strzałów. Ponieważ pierwszy rani zwierzę, ST drugiego obniża się o połowę i rośnie dopiero od trzeciej, nie drugiej próby.

Wymagania: spostrzegawczość I, skradanie I, onms I, broń (czarodziejska kusza lub mugolska broń palna)

RYBOŁÓWSTWO
Rybołówstwo można uprawiać na dwa odmienne sposoby: przy pomocy sieci rybackiej lub przy pomocy wędki. Należy również pamiętać, że inne gatunki podwodnej fauny żyją w wodach słodkich, a inne - w wodach słonych.

Tabela ryb:

Łowienie ryb przy pomocy sieci wymaga nade wszystko dużej sprawności fizycznej. Wypełniona rybami sieć jest ciężka i jako taka może z łatwością wyrwać się z rąk - nie jest też łatwo wciągnąć jej na brzeg. Nadaje się do połowu ryb całorocznych w miejscach, w których naturalnie są ich duże skupiska. Najczęściej wymaga to zatem oddalenia się od brzegu przy pomocy choćby prymitywnej łodzi.

Po wypłynięciu na morze postać rzuca kością 3k15. Każdy poziom biegłości szczęścia daje +5 do ostatecznego wyniku. Zsumowany wynik wyraża ogólną wagę ryb złapanych w sieć po jej zarzuceniu (w kilogramach). Wynik przemnożony przez 5 pozwoli ustalić ST wyciągnięcia sieci do łodzi. ST musi zostać przezwyciężony przez obie postaci wspólnie (rzuty sumują się, dodawana jest podwojona statystyka sprawności). Porażka oznacza wypuszczenie sieci do morza, jej utratę i nieudany połów. Aby określić rodzaj połowu, należy rzucić pięć razy kością k100 i porównać wynik z wykazem znajdującym się w tabeli ryb. Wylosowane gatunki powinny rozkładać się stosunkowo względem wagi za wyjątkiem gatunków szczególnie rzadkich, jak rekiny, płaszczki i ośmiornice, które powinny występować najwyżej pojedynczo.

Ponieważ wyprawa jest czasochłonna, w ciągu dnia nie jest możliwy więcej niż jeden połów. Postać musi wykorzystać na połów wolny dzień (w dniu połowu nie powinna rozgrywać żadnych innych wątków).

Aby upleść sieć, należy opisać plecenie w poście na co najmniej 300 słów i pokonać ST na krawiectwo w wysokości 10.

Aby zdobyć łódź, należy wykazać fabularne uzasadnienie (łódź powinna być wspomniana w karcie postaci), zakupić ją lub zbić samodzielnie (wymagany odpowiedni projekt konstrukcyjny).

Wymagania: astronomia I (wystarczy u jednej z postaci), onms I, łódź i sieć

Wędkarstwo wymaga nade wszystko skupienia i cierpliwości - wędkarz wie, że jedyne, co może zrobić, to czekać na odpowiedni sygnał. W każdym poście rzuca kością k100, kiedy wynik osiągnie lub przekroczy wartość 75 (biegłość szczęścia daje +5 do rzutu za każdy poziom) wędkarz poczuje, że coś ciągnie jego wędkę. Na siłę ryby musi zostać wykonany dodatkowy rzut kością k100. Interpretuje się go zgodnie z poniższą tabelą:

WynikEfektST
1Spłoszona ryba wciąga wędkarza do wody razem z wędką.-
2-25Na haczyku jest mała ryba40
26-75Na haczyku jest średnia ryba60
76-90Na haczyku jest duża ryba70
91-99Na haczyku jest rekordowo wielka ryba, którą możesz spieniężyć jako trofeum za 75 pm80
100Na haczyku jest rekordowo wielka ryba, którą możesz spieniężyć jako trofeum za 75 pm; coś jest z nią nie tak, bo wydaje się bardzo osłabiona20

ST wyłowienia ryby wędką jest zależne od jej siły. ST należy pokonać rzutem na zwinność (statystykę mnożymy przez 2).

Należy pamiętać, że określenia duża i mała odnosi się do ogólnych wymiarów danego gatunku wylosowanej ryby. Aby określić rodzaj wyłowionej ryby, należy rzucić kością k100 i porównać wynik z wykazem znajdującym się w tabeli ryb. Niektóre pozycje obejmują inne zwierzęta niż ryby, fabularny opis należy dostosować do konkretnej pozycji (część z nich może nie połknąć haczyka, a opleść się o wędkę lub wypełznąć na brzeg w inny sposób, ale mechanika ich pochwycenia wyglądać będzie tak samo).

Wędkę można zakupić lub stworzyć samemu (postać musi posiadać numerologię albo zręczne ręce i opisać całość w poście na 600 słów).

Wymagania: zręczne ręce I, onms I, czarodziejska lub zwykła wędka

ZBIERACTWO
Zbieractwo dotyczy dziko rosnących roślin jadalnych, niczyich. Zbieractwa nie dokonuje się w sadach (jest to kradzieżą), raczej w lasach. Zbierać można leśne owoce lub grzyby. Należy pamiętać, że zbieractwo musi być dokonywane w odpowiednim okresie kalendarzowym. Większość darów natury da się zebrać jesienią, lecz niewiele z nich zimą.

Postać wybiera kategorię, której szuka (tylko postać z biegłością na II poziomie jest w stanie odszukać i odróżnić dziko rosnące warzywa i korzonki). Sukces uwarunkowany jest od ST, które należy pokonać testem na zielarstwo. W przypadku sukcesu należy wykonać drugi rzut - na zebraną ilość. Aby zbierać rośliny dalej, należy rozpocząć od nowa od testu na zielarstwo.

Każdy poziom biegłości szczęście daje +5 do rzutu na zielarstwo.

KategoriaPrzykładyZSTIlość
Grzybyróżne grzyby leśne, chorbotkiI601k10
Owoce leśnenp. jagody, poziomki, borówki, jeżyny, maliny, dereń, głóg, żurawinaI501k20
Pozostałe dary naturynp. pałka wodna, dzika marchew, dziki pasternakII702k3

W przypadku grzybów konieczne jest ich przebranie przez postać z biegłością zielarstwa na II poziomie, która będzie w stanie wybrać z nich grzyby trujące. W przypadku, kiedy grzyby nie zostaną przebrane przez taką postać i zostaną zjedzone, należy zgłosić ten fakt w aktualizacjach i poczekać na interwencję mistrza gry.

Wymagania: spostrzegawczość I, zielarstwo I (II)

Sytuacja w poszczególnych lokalach
Arena Carringtonów - Dyrektor cyrku dwoi się i troi, by zachować interes, wykorzystując kontakty handlowe w porcie, zapewnia podstawowe wyżywienie swoim artystom, choć wagon kuchenny jest wyraźnie uboższy niż wcześniej. Dominują produkty mączne i łatwo dostępne ryby, posiłki są syte, ale mało różnorodne.

Hogwart - Hogwart pozostaje priorytetem Ministerstwa Magii, gdzie wciąż uczą się dzieci zdecydowanej większości angielskich oficjeli. Stołówka jest dobrze wyposażona i nie odczuła nadto braków żywnościowych - chwilowo niedostępne produkty są zastępowane innymi, uczty wydają się mniej wystawne, egzotyczne towary są rzadziej spotykane, ale posiłki pozostają zdrowe, syte i w miarę możliwości różnorodne.

Hogsmeade - W związku z podejrzeniami pojawienia się Zakonu Feniksa w okolicach wioski Hogsmeade w ostatnich miesiącach we wiosce pojawiły się wzmożone patrole Ministerstwa Magii. Puby mają się dobrze, ponieważ goszczą te służby w dużych ilościach, nie brakuje im mięs ani alkoholi. Pomniejsze sklepy, zwłaszcza te ze słodyczami, powoli upadają.

Szpital św. Munga - Posiłki dla pacjentów pozostają ascetyczne i mało różnorodne, ale chorzy nie głodują. Priorytetowo traktowani są pracownicy Ministerswa Magii, zwłaszcza wyżej postawieni, oraz czarodzieje powiązani z ideą Lorda Voldemorta. Ci mogą liczyć na syte, choć mało różnorodne posiłki z dodatkiem kolorowych warzyw.

Tower of London - Woda i sucha pajda zawsze były tam podstawą wyżywienia, ale teraz więźniowie nie otrzymują chleba codziennie.

Wzór podsumowania
Kod:
<div class="ramka"><div class="skrytki"><h15>Imię i nazwisko</h15>
<span>[b]Status majątkowy[/b]: ubogi/średniozamożny/bogaty
[b]Ilość przysługujących rzutów[/b]: ilość wraz z opisem, z czego wynika ich ilość</span>

<h10>Nazwa miesiąca</h10>
<span>Rozpisane produkty przysługujące na dany miesiąc - razem z linkiem do losowania - oraz zapasy z poprzedniego miesiąca wraz z ich uzasadnieniem, a także produkty zdobyte fabularnie, razem z linkiem do wątku, w przypadku postaci zamieszkujących wspólny dwór, umieszcza się również link do wspólnego losowania

Produkty żywnościowe, które nie są skonkretyzowane (np. bimber, konfitura owocowa) powinny zostać skonkretyzowane przez gracza w momencie wylosowania (np. konfitura z wiśni).
</span>
<span>linki do wszystkich wątków, w których powyższe jest w jakikolwiek (choćby wspomnieniem w pojedynczym poście w trakcie wątku) sposób odgrywane</span>
<span>[b]Zapasy[/b]: opis produktów, które po minionym miesiącu pozostały, w całości lub uszczuplone, świeże produkty mogą być w większości przechowywane po przerobieniu (np. suszone)</span>
</div></div>


[bylobrzydkobedzieladnie]


Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 25.03.22 19:09, w całości zmieniany 2 razy
Mistrz gry
Zawód : naczelny mąciciel
Wiek : odwieczny
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Zaopatrzenie Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 0:48
Postać nieaktywna:

[bylobrzydkobedzieladnie]



it was a desert on the moon when we arrived. gathering all of my tears, heartbreak and sighs, jade made a potion ignite and turned the night into a radiant city of light.


Ostatnio zmieniony przez Wren Chang dnia 29.07.21 19:29, w całości zmieniany 4 razy
Wren Chang
Zawód : handlarz krwią
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
tell her i wasn't scared.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8598-wren-chang#252999 https://www.morsmordre.net/t8601-yue#253113 https://www.morsmordre.net/t8604-punkt-pobran-krwi#253124 https://www.morsmordre.net/f252-pokatna-56-2 https://www.morsmordre.net/t8602-skrytka-bankowa-nr-2037#253118 https://www.morsmordre.net/t8603-wren-chang#253121
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 1:36
Rain Huxley
Status majątkowy: nędzny
Ilość przysługujących rzutów: Postać nędzna:
Kategoria I: +6; Kategoria II: +1;


październik-marzec:
Kwiecień
I kategoria: Mąka pszenna 1 kg, Kawa zbożowa 300 g, Mleko krowie 1 l po dwa razy, Spirytus 1 l, Groch 1 kg,
II kategoria: Banany 2 sztuki,
III kategoria:

Maj
I kategoria: Mąka pszenna 1 kg, Okoń 1 sztuka wędzona, Mleko krowie 2 l po dwa razy, Ogórki 1 kg, Gruszki 4 sztuki, Kalarepa 1 główka,
II kategoria: Kocia karma 1 dziwna puszka (mugolska),
III kategoria:

Czerwiec
I kategoria: Mleko krowie 1 l po cztery razy, Słonina 200 g, Mleko krowie 2 l po dwa razy, Spirytus 1 l, Zsiadłe mleko 1 l po dwa razy, Słonina 100 g,
II kategoria: Spirytus 1l,
III kategoria:





[bylobrzydkobedzieladnie]


There’s nothing wrong with being bad
You know that’s what you like about me
Just run your fingers down my back
Go ‘head and feel up on my bodyooh baby


Ostatnio zmieniony przez Rain Huxley dnia 11.06.22 20:34, w całości zmieniany 4 razy
Rain Huxley
Zawód : Portowa dziwka, informatorka
Wiek : 30
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : 9 +1
UROKI : 21 +4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t5603-rain-huxley https://www.morsmordre.net/t5628-poczta-rain#131770 https://www.morsmordre.net/t5627-it-can-t-rain-all-the-time#131769 https://www.morsmordre.net/f121-dzielnica-portowa-welland-street-5-12 https://www.morsmordre.net/t5630-skrytka-bankowa-nr-1380#131776 https://www.morsmordre.net/t5629-rain-huxley#131774
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 1:54
postać w azkabanie:



No i idę z tym brzemieniem ku Golgocie
Co ja pieprzę idę przecież w
jasną dal
Rubeus Hagrid
Zawód : robol w porcie
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
I should NOT have said that...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Półolbrzym

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t8954-rubeus-hagrid https://www.morsmordre.net/t8983-gog https://www.morsmordre.net/t8964-chlop-jak-dab#267986 https://www.morsmordre.net/t8982-skrytka-bankowa-nr-2106 https://www.morsmordre.net/t8963-rubeus-hagrid
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 2:17
nieaktywna:
[bylobrzydkobedzieladnie]


I wciąż nie starczało, i ciągle było brak
Ciągle bolało, że ciągle jest tak



Ostatnio zmieniony przez Forsythia Crabbe dnia 22.08.21 5:47, w całości zmieniany 18 razy
Forsythia Crabbe
Zawód : Magizoolog w Ministerstwie Magii
Wiek : 24
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
l'appel du vide
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8816-forsythia-a-crabbe https://www.morsmordre.net/t8824-maypole#262975 https://www.morsmordre.net/t8825-my-awful-tragedy#262980 https://www.morsmordre.net/f299-brook-street-72 https://www.morsmordre.net/t8821-skrytka-bankowa-nr-2082#262964 https://www.morsmordre.net/t8822-forsythia-crabbe#262969
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 2:19
nieaktywna:


Ostatnio zmieniony przez Philippa Moss dnia 08.08.21 19:56, w całości zmieniany 7 razy
Philippa Moss
Zawód : barmanka w "Parszywym Pasażerze", matka niuchaczy
Wiek : 26
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Czego pragniesz?
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7532-philippa-moss https://www.morsmordre.net/t7541-listy-do-philippy https://www.morsmordre.net/t7540-filipa https://www.morsmordre.net/f26-doki-pont-street-13-5 https://www.morsmordre.net/t7539-skrytka-nr-1834 https://www.morsmordre.net/t7542-phillipa-moss
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 2:20
Postać nieaktywna:
[bylobrzydkobedzieladnie]




Ostatnio zmieniony przez Alexander Farley dnia 21.08.21 22:05, w całości zmieniany 12 razy
Alexander Farley
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 22
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczony

Alex, you gotta fend for yourself

OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Metamorfomag
Zaopatrzenie 9545390201fd274c78230f47f1eea823
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t927-alexander-farley https://www.morsmordre.net/t999-fumea https://www.morsmordre.net/t937-lubisz-moze-teatr#4917 https://www.morsmordre.net/f223-dolina-godryka-kurnik https://www.morsmordre.net/t3768-skrytka-bankowa-nr-277 https://www.morsmordre.net/t979-a-selwyn#5392
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 2:35
postać w tower:
[bylobrzydkobedzieladnie]




Johnatan Bojczuk
Zawód : maluje, kantuje, baluje
Wiek : 25
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
kto kombinuje ten żyje
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t5318-johnatan-bojczuk https://www.morsmordre.net/t5328-majtek#119230 https://www.morsmordre.net/t5329-ahoj-przygodo#119234 https://www.morsmordre.net/f167-gloucestershire-okolice-bibury https://www.morsmordre.net/t7231-skrytka-bankowa-nr-1332 https://www.morsmordre.net/t5516-johnatan-bojczuk
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 3:14
nieaktywna:


Getadelt wird wer schmerzen kennt Vom Feuer das die haut verbrennt Ich werf ein licht In mein Gesicht Ein heißer Schrei Feuer frei!.



Ostatnio zmieniony przez Friedrich Schmidt dnia 15.01.21 16:01, w całości zmieniany 1 raz
Friedrich Schmidt
Zawód : Szmalcownik
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Weil der Meister uns gesandt Verkünden wir den Untergang.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8774-friedrich-schmidt#261043 https://www.morsmordre.net/t8782-listy-do-friedrich-a#261285 https://www.morsmordre.net/t8783-come-little-mudbloods#261286 https://www.morsmordre.net/f294-smiertelny-nokturn-10 https://www.morsmordre.net/t8784-skrytka-bankowa-nr-2079#261288 https://www.morsmordre.net/t8785-friedrich-schmidt#261289
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 3:19
Nieaktywna:
 
[bylobrzydkobedzieladnie]


Ostatnio zmieniony przez Isabella Presley dnia 08.08.21 17:56, w całości zmieniany 5 razy
Isabella Cattermole
Zawód : Stażystka w lecznicy
Wiek : 22
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczona
Najmilszy sercu jest prawdziwy w nim pożar.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Zaopatrzenie A8172ec5839139146051f7b54e49c5d0
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7405-isabella-selwyn https://www.morsmordre.net/t7416-iskierka https://www.morsmordre.net/t7414-bardzo-nieprzykladna-lady#202782 https://www.morsmordre.net/f84-boreham-palac-beaulieu https://www.morsmordre.net/t7417-skrytka-bankowa-nr-1810#202799 https://www.morsmordre.net/t7415-isabella-selwyn
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 10:36
postać martwa:



Gdziekolwiek jesteś
- bądź przy mnie
Cokolwiek czujesz
- czuj do mnie
Jakkolwiek nie spojrzysz
- patrz na mnie
Czymkolwiek jest miłość
- kochaj się we mnie

Harry Smith
Zawód : śpiewak, muzyk
Wiek : 25 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Ja bym kota nie wziął
na weekend.
A ty mi chciałaś
serce oddać,
na wieczność
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
https://www.morsmordre.net/t7987-harry-smith https://www.morsmordre.net/t8560-markiza-anhelique#249750 https://www.morsmordre.net/t8561-chlopiec-z-gitara-bylby-dla-mnie-para https://www.morsmordre.net/f189-hereford-square-7-15 https://www.morsmordre.net/t8559-skrytka-bankowa-nr-1938#249749 https://www.morsmordre.net/t8558-harry-smith#249747
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 11:36
Elvira Multon
Status majątkowy: średniozamożny
Ilość przysługujących rzutów:
Kategoria I -  13 (10 za średniozamożną, 3 za bycie sojusznikiem)
Kategoria II - 8 (6 za średniozamożną, 2 za bycie sojusznikiem)
Kategoria III - 1 (1 za średniozamożną)


październiko-grudzień:

jeszcze to ogarnę :

Kwiecień
I kategoria: Maślanka 1 l, Marchew 2,8 kg, Ziemniaki 4 kg, Mąka żytnia 2 kg, Seler 0,5 kg, Kasza manna 1 kg, Słonina 100 g, Lin 1 sztuka (świeży), Karp 1 średnia sztuka (wędzony), Ocet spirytusowy 1 l, Cebula 0,5 kg,
II kategoria: Mleko kozie 2 l po dwa razy, Leszcz 1 średnia sztuka (świeży), Pasztet mięsny 0,5 kg, Wołowina 0,5 kg, (wędzona), Pardwa 1 sztuka, świeża, Pikle warzywne różne, 2 słoiki, Brokuł 1 główka, Pieczarki 0,5 kg,
III kategoria: Rekin 1 kg,


pojawi się wkrótce
Zapasy: będą

Maj
I kategoria: Przyprawy (ziołowe, z wyjątkiem wymienionych w innych tabelach) 400 g, Dynia 2 małe sztuki, Gołąb 1 sztuka, świeży, Groch 1 kg, Pstrąg 2 sztuki (wędzony), Seler 0,5 kg, Chleb jasny (pszenny) 1 bochenek w trakcie miesiąca, Łój (tłuszcz) 0,5 kg, Jabłka 1 kg, Kapusta 1 główka, Zsiadłe mleko 1 l po dwa razy
II kategoria: Zielona Wróżka 1 butelka (0,75 l), Kasztany jadalne 0,3 kg, Ryż 1 kg, Mandarynki 0,5 kg, Konfitura owocowa 300 g, Jagnięcina 0,5 kg, świeża, Czarodziejski miód pitny 3 butelki (0,5 l), Piwo kremowe 1 butelka (0,5 l),
III kategoria: Cykoria 2 sztuki,


pojawi się wkrótce
Zapasy: będą

Czerwiec
I kategoria: Gołąb 1 sztuka, świeży, Mleko krowie 1 l po cztery razy, Dynia 2 małe sztuki, Flądra 1 sztuka, świeża, Śledź 5 sztuk (w słoju), Kapusta 1 główka, Kasza gryczana 2 kg, Ocet spirytusowy 1 l, Mąka pszenna 1 kg, Mąka żytnia 1 kg, Chleb jasny (pszenny) 3 bochenki w trakcie miesiąca, Mleko krowie 1 l po cztery razy, Śliwki suszone 300 g,
II kategoria: Bułeczki maślane 2 sztuki, stare i nieświeże, Pomarańcze 0,5 kg, Miód 2 plastry, Czekolada mleczna 100 g, Brukselki 0,5 kg, Olej słonecznikowy 0,5 l, Herbatniki 5 sztuk,
III kategoria: Cukier 2 kg ,


pojawi się wkrótce
Zapasy: będą
[bylobrzydkobedzieladnie]


i am the wound and the blade. both the torturer and the one
who is flayed


Ostatnio zmieniony przez Elvira Multon dnia 27.03.22 20:32, w całości zmieniany 9 razy
Elvira Multon
Zawód : Anatom, uzdrowiciel, pracownik kostnicy
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Krew na twoich rękach, Falka,
Krew na twej sukience
Płoń, płoń, Falka,
za twe zbrodnie
Spłoń i skonaj w męce!
OPCM : 9 +1
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 28 +2
TRANSMUTACJA : 15 +3
CZARNA MAGIA : 15
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6
Genetyka : Czarownica
hunger
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t6546-elvira-multon https://www.morsmordre.net/t6581-kim https://www.morsmordre.net/t6579-don-t-do-that-to-yourself#167665 https://www.morsmordre.net/f416-worcestershire-evesham-dom-nad-rzeka-avon https://www.morsmordre.net/t6632-skrytka-bankowa-nr-1656 https://www.morsmordre.net/t6583-elvira-multon
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 13:04
postać nieaktywna:


Przypominała sobie, że Jaskółka porównywała śnienie do ogrodu, mówiła, że można dzięki niemu choć na chwilę opuścić więzienie, naprawdę
poczuć niebo.
Gwendolyn Grey
Zawód : malarka, ilustratorka "Czarownicy"
Wiek : 21
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
Bo tylko tak idzie wytrzymać: śmiejąc się z ponurych zdarzeń. A im chętniej się mnożą, tym częściej należy się śmiać.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Za rogiem zawsze będzie czyhał jakiś nowy koszmar
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t5715-gwendolyn-grey-budowa https://www.morsmordre.net/t5762-varda https://www.morsmordre.net/t5761-gwen-grey#135984 https://www.morsmordre.net/f143-kornwalia-puddlemere-dwor-macmillanow https://www.morsmordre.net/t5764-skrytka-bankowa-nr-1412#135988 https://www.morsmordre.net/t5763-gwen-grey#135987
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 13:35
Postać nieaktywna:
[bylobrzydkobedzieladnie]



from underneath the rubble,
sing the rebel song


Ostatnio zmieniony przez Keat Burroughs dnia 26.10.21 13:21, w całości zmieniany 5 razy
Keat Burroughs
Zawód : rebeliant
Wiek : 24
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
some days, I feel everything at once, other - nothing at all. I don't know what's worse: drowning beneath the waves or dying from the thirst.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
I will survive, somehow I always do
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t7770-keaton-burroughs https://www.morsmordre.net/t7784-sterta-nieprzeczytanych-listow#217101 https://www.morsmordre.net/t7786-casting-shadows#217131 https://www.morsmordre.net/f128-oaza-chata-nr-69 https://www.morsmordre.net/t7785-skrytka-bankowa-nr-1866#217105 https://www.morsmordre.net/t7787-keaton-burroughs#217189
Re: Zaopatrzenie [odnośnik]15.01.21 13:39
postać nieaktywna:
[bylobrzydkobedzieladnie]


Czy wiesz, że gdy fajerwerki wybuchają swoim jasnym blaskiem w powietrzu można wyczuć zapachkwiatu bzu?

Wendelina Selwyn
Zawód : tworzę gwiazdy, co nikną po chwili
Wiek : 24 lata
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Gdy Wasz świat spłonie, mój rozkwitnie pełnią swoich sił
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Chyba słyszę ognia trzask
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8170-wendelina-selwyn-budowa#234905 https://www.morsmordre.net/t8254-shaula#238605 https://www.morsmordre.net/t8252-wendelina-selwyn#238596 https://www.morsmordre.net/f84-boreham-palac-beaulieu https://www.morsmordre.net/t8256-skrytka-bankowa-nr-1956#238609 https://www.morsmordre.net/t8255-wendelina-selwyn#238606

Strona 1 z 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next

Zaopatrzenie
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach