Wydarzenia


Ekipa forum
Rozwój postaci IV
AutorWiadomość
Rozwój postaci IV [odnośnik]13.09.22 12:23
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić statystyki, biegłości, umiejętności i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym taki dług zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20), zacznie jednak wówczas grę z kredytem -500 PD.

Punkty konieczne do wykupienia genetyki tworząca się postać dopisuje do swojego długu. Zatem jeśli 25 letnia postać wydała 500 PD i rozpoczyna grę z maksymalnym dla siebie długiem -500 PD, ale dodatkowo chce mieć geny metamorfomagii, rozpoczyna grę z długiem -900 PD (-500 i -400 za genetykę).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci IV - Page 12 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]24.10.23 0:01
Imię i nazwisko postaci: Steffen Cattermole
Rachunek: 1048-10=1038
Zdobyto: diable ziele (10 szt)
Uzasadnienie: spodobało mi się, wiszę kolegom i Jim mnie poznał ze swoim sprzedawcą

+
William Moore


intellectual, journalist
little spy

Steffen Cattermole
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7358-steffen-cattermole https://www.morsmordre.net/t7438-szczury-nie-potrzebuja-sow#203253 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f127-dolina-godryka-szczurza-jama https://www.morsmordre.net/t7471-skrytka-bankowa-nr-1777#204954 https://www.morsmordre.net/t7439-steffen-cattermole?highlight=steffen
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]25.10.23 22:19
Imię i nazwisko postaci: Sophia Greengrass
Rejestracja różdżki: Tak
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start:100
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: Sowa
Gość
Anonymous
Gość
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]26.10.23 23:51
Imię i nazwisko postaci: Imogen Travers
Rachunek: (30+55+60) 532-145=387
Zdobyto: róża piaskowa, złoto, srebro goblinów
Uzasadnienie: Poruszyłam niebo, ziemię, mamę, tatę i rodzeństwo, aby zdobyć najpotrzebniejsze składniowe do moich błyskotek!

+
William Moore


ogień, morze i kobieta - trzy nieszczęścia.
Imogen Travers
Imogen Travers
Zawód : dama norfolku, poliglotka, tłumaczka języka rosyjskiego
Wiek : 21
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
rozpalasz ogień, niech płonie
nie mógłby żaden z nich temu
zapobiec
OPCM : 2
UROKI : 2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 2
TRANSMUTACJA : 9 +8
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Półwila
Rozwój postaci IV - Page 12 A428b07e606913df291129e6d572399a
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11409-imogen-travers https://www.morsmordre.net/t11423-rusalka https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/t11713p15-komnaty-imogen#375795 https://www.morsmordre.net/t11714-skrytka-bankowa-2490#362359 https://www.morsmordre.net/t11457-imogen-n-travers
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]28.10.23 14:59
Imię i nazwisko postaci: Melisande Travers
Rachunek: 702 - 2x100 - 2x250 = 2
Zdobyto: 2xkoń, 2xhipokamp
Uzasadnienie: Wszystko co mam, dostałam od męża - dwa piękne hipokamy na urodziny Lirę i Macka, oraz konie, żeby szybciej i łatwiej przemieszczać się po naszej wyspie

+
William Moore


I've heard allegations 'bout your reputation
I'll show you my shadows if you show yours
Let's get it right dear, give a good fight dear
We'll keep it all up behind
closed doors
Melisande Travers
Melisande Travers
Zawód : badacz; behawiorysta smoków; początkujący twórca świstoklików
Wiek : 26
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zamężna
I do not chase. I conquer.
You will crumble for me
like a Rome.
OPCM : 10
UROKI : 0 +3
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0 +1
TRANSMUTACJA : 10 +7
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 19
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t4704-melisande-rosier#100644 https://www.morsmordre.net/t5050-nulla#108518 https://www.morsmordre.net/t12140-melisande-travers https://www.morsmordre.net/f15-norfolk-corbenic-castle https://www.morsmordre.net/t5178-skrytka-bankowa-nr-1209 https://www.morsmordre.net/t5098-melisande-rosier#110615
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]30.10.23 0:12
Imię i nazwisko postaci: Imogen Travers
Rachunek: 390-50=340
Zdobyto: Pies (szczeniak borzoja)
Uzasadnienie: Podczas jarmarku zaczepia mnie jeden jegomość — pies, mieszaniec w typie borzoja. Postanowiłam zapłacić jego aktualnej właścicielce i przygarnąć zabiedzonego psiaka, który wybrał mnie, zanim ja wybrałam jego.

+
William Moore


ogień, morze i kobieta - trzy nieszczęścia.
Imogen Travers
Imogen Travers
Zawód : dama norfolku, poliglotka, tłumaczka języka rosyjskiego
Wiek : 21
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
rozpalasz ogień, niech płonie
nie mógłby żaden z nich temu
zapobiec
OPCM : 2
UROKI : 2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 2
TRANSMUTACJA : 9 +8
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Półwila
Rozwój postaci IV - Page 12 A428b07e606913df291129e6d572399a
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11409-imogen-travers https://www.morsmordre.net/t11423-rusalka https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/t11713p15-komnaty-imogen#375795 https://www.morsmordre.net/t11714-skrytka-bankowa-2490#362359 https://www.morsmordre.net/t11457-imogen-n-travers
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]30.10.23 0:16
Imię i nazwisko postaci: Bartemius Crouch
Rejestracja różdżki: nie  
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 200 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: Sowa  

+
Ramsey Mulciber
Bartemius Crouch
Bartemius Crouch
Zawód : Aspirujący filozof, przyszły znawca prawa, stażysta w Międzynarodowym Urzędzie Prawa Czarodziejów
Wiek : 24
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
As humanity gazed upon stars and proclaimed if heavens would not come to us, we would reach heavens ourselves.
OPCM : 10
UROKI : 12 +3
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 8 +2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11933-bartemius-crouch https://www.morsmordre.net/t11959-apate https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t12145-skrytka-bankowa-2587
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]30.10.23 10:20
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Steffen Cattermole
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: koledzy mają na mnie zły wpływ o tu (ziele już kupiłem w poprzednim rozwoju, na pył zaraz mnie namówią)
Zdobyto: Wróżkowy Pył (5 szt.)

+
William Moore


intellectual, journalist
little spy

Steffen Cattermole
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t7358-steffen-cattermole https://www.morsmordre.net/t7438-szczury-nie-potrzebuja-sow#203253 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f127-dolina-godryka-szczurza-jama https://www.morsmordre.net/t7471-skrytka-bankowa-nr-1777#204954 https://www.morsmordre.net/t7439-steffen-cattermole?highlight=steffen
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]30.10.23 15:47
Imię i nazwisko postaci: Sohvi Blythe
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: sowa

+
William Moore


zwrot za sowę zrobiony
Ramsey Mulciber


retrouver le soleil qui nous manque, qui va brûler toutes nos peines
le soleil qui nous hante
Sohvi Blythe
Sohvi Blythe
Zawód : zielarka
Wiek : 25
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowa
serce w strzępy potargane
słowa z błotem wymieszane
w śmieciach połamane róże
wypaliłeś żal na skórze
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t11937-sohvi-blythe https://www.morsmordre.net/t11950-soleil#369681 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f453-szkocja-feldcroft-azyl https://www.morsmordre.net/t11999-skrytka-bankowa-nr-2594 https://www.morsmordre.net/t12089-sohvi-blythe#372644
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]31.10.23 0:06
Imię i nazwisko postaci: Wilkie Despenser
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 79 (5PS wymienione na 5PB)
Suma punktów majętności na start: 0 (100PM - pies)
Wydane punkty doświadczenia: 550PD
Zdobyto: pies (golden retriever), sowa, 4PB, jasnowidzenie (genetyka)
[bylobrzydkobedzieladnie]

+
William Moore


środki za sowę zwrócone
Ramsey Mulciber


who are you when you're haunted by the ruin?


Ostatnio zmieniony przez Wilkie Despenser dnia 02.11.23 8:13, w całości zmieniany 3 razy
Wilkie Despenser
Wilkie Despenser
Zawód : wróżbita, zielarz
Wiek : 30
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec

and so it goes
the stillness covers my ears
tenderly, until all sound disappears

OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 15 +2
UZDRAWIANIE : 5 +3
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Jasnowidz

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11928-wilhelm-despenser https://www.morsmordre.net/t11958-aura#369875 https://www.morsmordre.net/t12167-wilhelm-despenser#374784 https://www.morsmordre.net/f446-szkocja-feldcroft-klepka https://www.morsmordre.net/t11957-skrytka-bankowa-nr-2590#369864 https://www.morsmordre.net/t11961-wilhelm-despenser#369888
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]31.10.23 18:59
Imię i nazwisko postaci: Adriana Tonks
Rachunek: 42-10=32
Zdobyto: Gramofon "Wrzeszczący żonkil"
Uzasadnienie: Lubię muzykę i lubię, kiedy ta towarzyszy mi podczas codziennych czynności wokół domu, więc sprawiłam sobie prezent na jarmarku w Weymouth.

+
William Moore


When you're not looking
I'm someone else

Adriana Tonks
Adriana Tonks
Zawód : podwójna agentka, rebeliantka
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zamężna
And you don't know the
consequences
of the things you say
I'll be your operator, baby
I'm in control
OPCM : 8
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0 +1
TRANSMUTACJA : 30 +5
CZARNA MAGIA : 1 +2
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t11438-adriana-adda-de-verley https://www.morsmordre.net/t11442-rodzynka#353850 https://www.morsmordre.net/t12085-adriana-tonks#372538 https://www.morsmordre.net/f177-somerset-wybrzeze-exmoor-somerset-wrzosowa-przystan https://www.morsmordre.net/t11444-skrytka-bankowa-nr-2503#353855 https://www.morsmordre.net/t11449-adriana-de-verley#353913
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]01.11.23 20:13
Imię i nazwisko postaci: Arsene Bulstrode
Rejestracja różdżki: nie
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 200 PM
Wydane punkty doświadczenia: -560 PD
Zdobyto: 7 dodatkowych pkt statystyk przy tworzeniu KP

+
William Moore


Ostatnio zmieniony przez Arsene Avery dnia 05.11.23 18:33, w całości zmieniany 1 raz
Arsene Bulstrode
Arsene Bulstrode
Zawód : twórca konstrukcji i pułapek magicznych
Wiek : 28
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zaręczony
Mów, jak Tobie mija czas - i czy czas coś znaczy, gdy się jest Tobą
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t11953-arsene-bulstrode https://www.morsmordre.net/t11982-arsene#370241 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f377-hertfordshire-gerrards-cross-bulstrode-park https://www.morsmordre.net/t11985-skrytka-bankowa-2599#370261 https://www.morsmordre.net/t11984-arsene#370255
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]01.11.23 22:09
Imię i nazwisko postaci: Maria Multon
Rachunek: 809 - 800 = 9 (czekam jeszcze na 30 PD z osiągnięcia)
Zdobyto: 5 punktów statystyki zwinności, 5 punktów statystyki sprawności
Uzasadnienie: Jeżeli można, chciałabym rozwinąć obie statystyki równolegle, przez wzgląd na specyfikę kreacji postaci.

Praca Marii wymaga od niej nieustannego ruchu. Większość dnia spędza na zewnątrz, ćwicząc przy tym swe ciało, przekraczając granice swej wytrzymałości. Wielokrotnie pracuje przez wiele godzin, niezależnie od pory dnia, czy nocy, rozległe tereny rezerwatu pokonując pieszo, najczęściej w biegu (tu godzinami tropi potrzebującego pomocy jednorożca, tutaj wybiega daleko za tereny rezerwatu, aby odnaleźć jednorożca-uciekiniera, nim zrobi sobie krzywdę, tutaj przebiega na wezwanie cały rezerwat, aby dotrzeć na wezwanie Elviry). Miesiące pracy w rezerwacie opłaciły się, dzięki czemu jest w stanie dogonić spłoszonego, rannego jednorożca (co prawda spowolnionego Impedimentą, ale jednorożce kanonicznie są szybsze od wilkołaków, więc spowolnienie było konieczne do zachowania jakichkolwiek szans na powodzenie). Maria nie należy do dziewcząt, które boją się pracy fizycznej. Dzięki niej jest w stanie nie tylko zachować, ale także wzmocnić swą tężyznę fizyczną oraz siłę. Nie straszne są jej całodniowe prace porządkowe w Szpitalu Asfodela, w których trakcie szorowała do czysta ściany, podłogę i listwy. Zadanie to wymagało szczególnie dużego nakładu sił ze względu na stan, w jakim znajdował się budynek (wątek tutaj). Regularnie podejmuje się także zadania uprzątnięcia przestrzeni rezerwatu (posprządanie budynku zarządu oraz oczyszczenie przestrzeni przed wejściem do niego). Ponadto w ramach swych obowiązków zawodowych zajmuje się pomocą starszym pracownicom rezerwatu, np. przez pomoc w podźwignięciu rannego jednorożca na nogi (tutaj), czy w przygotowaniu sali lekcyjnej na zajęcia stażystek w rezerwacie, m.in. poprzez ustawianie tablicy czy noszenie zestawów ciężkich książek (tu).
Jest osobą aktywną także poza obowiązkami zawodowymi, przede wszystkim dzięki lataniu na miotle (II). Wielokrotnie w trakcie pościgu i wyścigów zachowuje balans i równowagę na miotle pomimo przyjmowania niebezpiecznych pozycji pozwalających jej na gwałtowniejszą zmianę kierunku, zwiększenie prędkości lotu, a także udaje jej się dorównać lotnikom o większym doświadczeniu i sprawności (tu ucieka przed Michaelem, tu ściga się z Ianem i unika uderzenia tłuczka, tu ściga przemienionego wilkołaka, następnie zatrzymuje się nagle przed łowcą o tutaj, tu pikuje w dół nad klifem). Dzielnie znosi przeciągającą się podróż po Warwick, w której trakcie rozwozi niewysłane nigdy listy ze starego szpitala polowego tutaj).
Równowagę ćwiczy także na poza powietrzem, przechodząc bez szkody dla siebie przez dziurawe deski przechylonego wraku statku (tutaj), czy też zatrzymując się przed krawędzią dołu, w którego kierunku wypchnięta została przez zaklęcie Expulso (tu).
W sytuacji zagrożenia (niezależnie, czy ostatecznie okazuje się uzasadnione, czy nie) refleks nigdy jej nie zawodzi — tu jest w stanie prędko odciągnąć Ulla do bezpiecznego miejsca, a tutaj rzuca się na pomoc i łapie topiącą się Celine. Nie musi się jednak czuć zagrożona, aby reagować prędko. Tutaj łapie porwaną przez wiatr wstążkę prędzej od towarzyszącego jej czarodzieja. W trakcie tańczenia rock'n'rolla ze Steffenem nie tylko wykonuje poprawnie wszystkie figury, ale też dzięki zwinności jest w stanie uniknąć podeptania przez pijanego partnera (tu). Tańczy także do utraty tchu z Timothee, pod wpływem chwili, emocji oraz kadzidła, tylko przy pomocy zwinności łącząc styl współczesny, który jest jej znany z balowym, do którego przywykł Timothee (tutaj).
Nawet w sytuacjach najbardziej prozaicznych stara się korzystać z możliwości własnego ciała. Kiedy upada, pociągnięta przez dziwne stworzenie, przyjmuje dłoń Michaela, ale korzysta z niej wyłącznie w roli drążka, na którym podciąga się siłą własnych mięśni  (tu). Z łatwością wspina się także na drzewa, zajmując miejsce na ich wysokich gałęziach, dzięki czemu może pozostać niezauważona przez ludzi przechodzących pod nią (tutaj).

Imię i nazwisko postaci: Maria Multon
Biegłość: Śpiew (0 -> I)
Ilość wydanych punktów: ½ PB
Uzasadnienie: Maria coraz częściej zdobywa się na przełamywanie swej nieśmiałości przy pomocy śpiewu. Ośmielona towarzystwem i śmiałością Celine, podejmuje próbę w trakcie spotkania z duchami na plaży, śpiewając im starą, ludową piosenkę o powrocie wiosny. Śpiew towarzyszy jej także w trakcie obowiązków domowych — rozwija się przede wszystkim wtedy, gdy jest sama i tkwi w przekonaniu, że nikt jej nie słyszy (na przykład tutaj). Śpiew prędko staje się sposobem na poradzenie sobie z trudnymi emocjami. Po zaatakowaniu jednorożca przez Deirdre Maria śpiewa zwierzęciu, zauważając, że jej śpiew uspokaja przerażone stworzenie, co zostaje później potwierdzone przez magiweterynarz (tu). Z chęcią wraca do motywów pieśni ludowych, pozwalając zachwytowi wziąć górę nad rozsądkiem, gdy śpiewa niedługo po zakończeniu obrzędu z reemem (tutaj). W trakcie trwania Festiwalu pozbywa się ostatecznie wszelkich oporów przed śpiewaniem przy kimś, zyskuje nowy rodzaj śmiałości, dzięki czemu jest w stanie lepiej panować nad swym głosem, co przede wszystkim powstrzymywało ją przed wcześniejszymi próbami.

+
William Moore


Bądź sobą, zwłaszcza nie udawaj uczucia. Ani też nie podchodź cynicznie do miłości, albowiem wobec oschłości i rozczarowań ona jest wieczna jak trawa. Przyjmij spokojnie, co ci lata doradzają, z wdziękiem wyrzekając się spraw młodości. Rozwijaj siłę ducha, aby mogła cię osłonić w nagłym nieszczęściu. Lecz nie dręcz się tworami wyobraźni.
Maria Multon
Maria Multon
Zawód : stażystka w rezerwacie jednorożców
Wiek : 19 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
You poor thing
sweet, mourning lamb
there's nothing you can do
OPCM : 12 +1
UROKI : 7 +4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 17
SPRAWNOŚĆ : 16
Genetyka : Czarownica

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11098-maria-multon#342086 https://www.morsmordre.net/t11145-gwiazdka#342865 https://www.morsmordre.net/t12111-maria-multon https://www.morsmordre.net/f417-gloucestershire-tewkesbury-okruszek https://www.morsmordre.net/t11142-skrytka-bankowa-nr-2427#342857 https://www.morsmordre.net/t11143-maria-multon#360683
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]01.11.23 22:23
Imię i nazwisko postaci: Evelyn Despenser
Rachunek: 277 - 150 = 127
Zdobyto: dwie owce
Uzasadnienie: podczas odwiedzin u zaprzyjaźnionego hodowcy owiec i wysłuchaniu miliona faktów m.in o wartościach grzewczych wełny, czy wręcz świetnym sprawowaniu się jako zwierzęta towarzyszące dla aetonanów, skusiłam się na zakup dwóch przedstawicielek tego gatunku.

+
William Moore


I survived because the fire inside me burned brighter than the fire around me
Evelyn Despenser
Evelyn Despenser
Zawód : hodowca aetonanów, opiekun magicznych zwierząt
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
We all carry our own demons.
It is how we confront them that makes us who we are
OPCM : 11 +2
UROKI : 5 +3
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 14
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Wilkołak
Rozwój postaci IV - Page 12 122854632cd53ec411cf2cb7feec4496
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t9065-evelyn-despender https://www.morsmordre.net/t9070-wloczykij#273545 https://www.morsmordre.net/t12156-evelyn-despenser#374148 https://www.morsmordre.net/f168-szkocja-balmaha-farma-despenser https://www.morsmordre.net/t9075-skrytka-bankowa-2130 https://www.morsmordre.net/t9076-evelyn-despender#273691
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]02.11.23 18:04
Imię i nazwisko postaci: Artemis Lovegood
Rejestracja różdżki: nie
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100
Wydane punkty doświadczenia: 50
Zdobyto: sowę

+
Tristan Rosier


sowa rozliczona
Ramsey Mulciber
Artemis Lovegood
Artemis Lovegood
Zawód : archiwista
Wiek : 25
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
W skroni szum i tętent
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t11947-artemis-lovegood https://www.morsmordre.net/t11998-fado https://www.morsmordre.net/t12220-artemis-lovegood#376218 https://www.morsmordre.net/f304-somerset-dolina-godryka-rudera https://www.morsmordre.net/t12046-skrytka-bankowa-2593 https://www.morsmordre.net/t12030-artemis-lovegood
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]02.11.23 23:39
Imię i nazwisko postaci: Freddy Krueger
Rejestracja różdżki: nie
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zdobyto: sowa

+
William Moore


Jedną z bolączek współczesnego świata jest to, że nikt nie wie
kim tak naprawdę jest
Freddy Krueger
Freddy Krueger
Zawód : Rybak, alchemik, złodziej
Wiek : 22
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
We li­ve, as we dream
– alo­ne.
OPCM : 2
UROKI : 0
ALCHEMIA : 12 + 5
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 16
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11968-freddy-krueger https://www.morsmordre.net/t12029-eldur#371473 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f454-warwickshire-warwick-barka-na-rzece-avon https://www.morsmordre.net/t12028-skrytka-bankowa-2600#371466 https://www.morsmordre.net/t12087-freddy-krueger#372584

Strona 12 z 23 Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Next

Rozwój postaci IV
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach